Ha teljes pompájában akarod élvezni,akkor kell hozzá erős masina,amúgy meg el lehet inditani sokféle képpen,a start menüjében van sok indítási lehetőség,low memory,meg extended low memory start.Sőt lehet inditani directx10-es modban,shader model4 mellett,ez régebbi kártyákra érvényes,igaz a csili-vili grafika eltünik,de dupla fps-t produkál majd.Azért ha igy maxra van húzva,nem olyan vészes a látvány.De a növényzetet,és árnyékokat érdemes azért levenni,sokat gyorsít.Felül vannak az inditási paraméterek,az -USEALLVAILABLECORES-t mindenképpen be kell irni.
Hello! Már nagyon régóta érdekel a játék és most igen jól le van árazva. Az lenne a kérdésem (nem mintha annyira érdekelne az értékelés), hogy miért csak mixed értékelést kap a játék? Túl nagy gépigény? 7 days és Rust játékosként is tetszene a játék?
Nyilpuskában kell használni (beletöltöd mint a sima nyilat).
Ha beakadt a megcélzott helyre (én pl egy saját repülő argentavisre lógattam fel magam amikor az első Quetzal-omat akartam tamingolni, hogy utána az argenta alatt lógva tudjak lövöldőzni) akkor bal/jobb gombbal tudod feltekerni/leengedni magad a zsinóron, C-vel pedig megszüntetni a "lógást".
Sziasztok!
Lenne egy olyan hulye kérdésem,hogy a csáklyát melyik gombbal lehet kikötni és,hogy hova mert az istennek sem jöttem rá?!Előre is köszönöm!
Na ja, ez a 3d világ valahogy még mindíg fogós tud leni a játékokban... valahogy hiába a kiforrott motor, majd mindenfelé vannak ilyen jellegű problémák, de itt sokszorosan fájdalmasabb mert sok órai "munka" gyümölcsét vághatja haza egy bug...
Oh, mazlista :) LAN jatekban nincs gond, ott szerencsere megoldhato/potolhato az elveszett joszag.
Amikor en irok valami tippet/tapasztalatot, azt ugy kell erteni, hogy az official PVE szervereken, mod es admin command nelkuli jatekkal kapcsolatban irom. "Sajnos" en szeretem, ha van a kozelemben par emberi jatekos (azok minden baromsagaval es persze segitokeszsegevel), ezert inkabb official szerveren jatszok, nyugdijas pve kornyezetben (faszom sem stresszel meg otthon is a szorakozasra szant idomben, eleg nekem a hetkoznap kapott stresz adag) nem probaltam meg ki lanon/single a jatekot. No meg jobban tudok kereskedni a tojasokkal, ha van aki megveszi oket :D
Dino eltunes nekem is volt mar.
Egyszer a dung beetlek kozul tunt el 3-4, mert olyan epuletbe raktam be oket, amelynek volt egy beton (concrete) alapja (prim+), es a celing/foundation bug es a kotelezo "wandering" miatt atesett a talapzaton, majd utana valoszinuleg a vilagbol is kiesett (alaesett a felszinnek - meg ha ez hulyen is hangzik, de ha hasznalod a fix kulso nezetet, akkor latod, hogy eleg hulyen van megoldva a kornyezet felepitese). Maradt meg par bogar tragyat gyartani, szerencsere.
Aztan egyszer eltunt egy stegom is, mert raereszkedett egy supply drop :D Itt en voltam a barom, mert a fo bazisom delen van egy sziklaszirten (az obol kornyeken), es az udvar kozepere jon le a drop. En meg veletlenul ott parkoltam le a frissen szerzett joszagot - nem figyeltem - es a drop "atnyomta" a felszinen, ahonnan nem volt visszaut.
Aztan egyszer egy tutaj is eltunt szoren-szalan, mert az obolben a parton ahol kikotottem vele, volt korabban egy nagyobb ko, es mivel nem raktam oda respawn blokkolot, igy a ko/szikla kiutotte a tutajt es az is ment a masvilagra. Ezt speciel sajnaltam, mert ez volt a 3x3x3-as Rex befogo tutajom, es ujra kellett epitenem az egeszet...
Hiaba na, nagyon jo a jatek, de vannak azert bugok benne :D Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2016.11.22. 12:19:15
Nem feledtem el amit írtál, csak az okokat keresem (hátha van vki tájékozottab az ark fejlesztésével kapcsolatban - reddit meg patchnoets meg devblogok követésével)
Nagyon nem aggódok, mivel saját kis LAN "szerverem" van, a potenciális bugok miatt nem fáj a fejem - ha valami nagyon elfogadhatatlan történik (értsd bug) akkor jön a napi biztonsági mentés vagy az admin command (tegnap egy magas szintű rexem tűnt el szőrén szálán, a bázis közepén 2 tucat dinó közül csak ő :), logban nem volt nyoma, csomag nem maradt utána - elvben van ilyen bug is).
Azt még elviselem - ha nehezen is - ha a saját hülyeségem miatt történik valami, de a bugok miatti macerát nem nyelem le (sok órai tamingolás/fejlesztés eredménye igy nem mehet alevesbe nálam)
A caveban amúgy nagy segítség volt a "Pet Manager" mod, bementem a medvékkel, rögtön megnéztem ki tud e jönni, miután nem tudott, nyomtam egy unstuckot, szépen kidobta őket a barlang tetejére. Úgyhogy ma megyek vissza a wiki szerint működő carnókkal vagy raptorokkal... belépés előtt meg megy egy "SaveWorld" parancs :) Utoljára szerkesztette: lammaer, 2016.11.22. 11:38:46
#2340
:)
Ezert kezdtem a kommentet par napja azzal, hogy vigyazz a dinokkal odalenn, mert bar nem fog vigasztalni, de en is megjartam az elso turak egyiken, azota csak farkassal (vagy nagy ritkan egy combat pteraval) megyek mindenhova (ezek meg sosem akadtak be). Sot, volt olyan, hogy a raptorok is beakadtak (egyik turamon vittem magammal vagy 10-12 darabot, gondoltam a zerg modszert kiprobalom), aztan egyszer csak a felszinen (barlang "tetejen") spawnoltak ujra, en meg ott alltam egy szal gatyaban (nem viszek felszerelest sosem, csak potolhato gagyi cuccokat, biztos ami biztos) a barlang kozepen, korulottem meg mindenfele mergezo es kabito joszag, aki engem akart megenni... Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2016.11.22. 10:02:12
No, most jutottam el oda - kb 100 órányi játék után - hogy ellátogatok egy barlangba. Az szerintetek bug vagy feature, hogy a barlangokba bizonyos dinókkal be lehet menni de mondjuk ki már nem, esetleg be lehet menni de félúton elakadsz velük stb...
El tudnám fogadni hoy balance meg méret okokból nem lehet mondjuk egy diploval vagy egy rexxel bemenni, de annak nem látom értelmét hogy ha már betud menni vmi (mondjuk egy medve) akkor ki miért nem tud?
A central cave pl olyan, hogy a leírások szerint egy Carno simán véguig tudja járni, de egy Direbear csak bemenni tud egy darabig, kijönni már nem... (elvben mostanában - talán ma - lesz egy Cave update, kiváncsi vagyok ezt vhogy orvosolják vagy tisztázzák e)
Sziasztok!
Sky vagyok a [HUN]Ters adminja!
Sajnos családi és munkahelyi elfoglaltságok miatt már több min 8 hónapja 1 percet se tudtunk játszani a saját szerverünkön, így a srác akivel együtt csináltuk jogosan tette fel a kérdést miért is fizetjük a szervert. Mivel elhanyagoltuk, a játékos állományunk is visszaesett, így nem látjuk értelmét a szerver további fenntartásának, ma még kifizetem, így dec 19- ig még menni fog, de aztán már nem fizetjük be havi díjat. Aki esetleg szeretné tovább vinni és igényt tart majd a leállás előtti utolsó mentésre az jelezze. Köszönjük az elmúlt majdnem 1 évet!
Üdv,
Sky
kozbe rajottem :D
sziasztok!
Egy kerdesem lenne van az ark-nak ez a terkep kiegeszito es ingyenes ha nem dedikalt szerverem van hogy tudom megoldani hogy felrakjam ?
Mondjuk ehhez csak halkan teszem hozzá, hogy a key árusító helyeken (g2a, kinguin) általában bármely időpillanatban be lehet szerezni olyan áron a cuccokat mint steamen amikor 30-50%os a leárazás és félni nem kell tőlük, mert olyan emberrel még nem találkoztam/olyanról nem hallottam aki rossz kulcsot kapott volna vagy esetleg a steam zárolta volna az accountját mert egy ilyen kulcsot használt fel.
(én az alapjátékból igy vettem egy példányt a fiamnak.. magamnak megvettem a helovénes akcióban, aztán megtetszet a fiamnak is, akció után vettem egyet neki g2a-n, kb ugyanannyiért mint a steames akciós ár. Amúgy meg már évek óta vásárolok ilyen helyen, sose volt gond)
Mondjuk ezek a keyes oldalak is kezdenek elszemtelenedni, mert a garancia (pl g2shield) opciót suttyomban emelgetik, pár hónapja sztem még csak 1 EUR volt, nálam már 2-t kértek pár hete, mostmeg már 3 EURT kérnek.
Mondjuk most csekkeltem, a Scorched Earthnél nem igazán nyerők ezek az oldalak, 12.5 EUR a legolcsóbb ajánlat ( a teljes ár ugye 20), azt valószinüleg ütni fogja a steames sale. Utoljára szerkesztette: lammaer, 2016.11.17. 15:35:01
Lesz mindjart oszi/autumn vasar steamen, aztan decemberben a teli/winter akcio, tuti lesz akciosan.
Barlangban csak ovatosan a dinokkal, vannak szuk helyek, ahol beakadnak es/vagy atesnek a vilagon egy illesztesi hiba miatt. Ha kivancsi vagy mi var rad benn es kozben mindenaron vinni akarsz dinot, akkor eloszor a legdelebbi barlangot javaslom es egy farkas/kardfogu jellegu allatot. Ott nincsenek deneverek, csak skorpiok, fergek meg egyeb mergezo bogarak, azokat egy 100+ farkas (megfelelo health es melee dmg fejlesztve) siman elintezi.
Hogy mi ertelme van barlangba jarni? Talalni fogsz benn egyedi tarolokat, abbol kiszedhetsz akar nagyon jo szajret is (minosegit), illetve ott tudod osszeszedni azokat a trofeakat (artifacts), amelyek esetleg kesobb szuksegesek lehetnek az endgame bossok megidezesehez. Vagy kirakod oket a bazison, jol mutatnak es meg vilagitanak is (kis hangulatfeny sosem art). Ezen kivul egy-egy barlang run soran tobb szaz/ezer kitin es keratin is osszeszedheto. Nyersanyagokat is talalhatsz lenn, de azokat konnyebb a felszinen a hegyekrol osszeszedni. Ami pedig a legfontosabb, a barlangokban talalod meg a ganajturo bogarakat, amelyekbol ha szerzel kettot-harmat, akkor az eletben nem lesz tobb gondod a tragyakra. Nagyobb gazdasag eseteben persze tobb bogar kellhet, majd meglatod.
Prim+ mod stabil, bar neha bugos (lasd Limestone bug), viszont teljesen uj dolgokat is ad a jatekhoz, mind nyersanyag, mind gazdasag (uj termesztheto novenyek, kapcsolodo feldolgozo egysegek, mehkaptartol kezdve a malmokon at a sorfozdeig, stb.), mind epuletek teren (amelyek erosseguke tekintve megfelelhetoek persze a normal szinten megtalalhato stone/metal jellegu epuleteknek). Jobban magadra es a tarsaidra vagy utalva, mert a lehetosegeid es a felszerelesek megrekednek ugyebar egy maximalis szinten, vagyis pl ha buvarkodni akarsz, akkor nem a felszerelest csattintod fel es hajra, hanem komolyabb elokeszuleteket kell tenned, megfozni a megfelelo kajakat, stb. Nekem jobban bejon ezt a limitalt technikai fejlettseg, mint a mostani normal szerveres high-tech cucc, bar neha en is megunom par hetre, es akkor jatszok kicsit a normalon (max hetente egyszer belepek megetetni a joszagokat, meg hogy ne legyen szabadon lenyulhato egyik sem :)) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2016.11.17. 09:24:10
holnap lesz black friday,én már küldtem a paypalra lóvét hátha jóárasítva megszerezhető a dlc,de karácsony környékén legkésőbb biztos hogy akciózva lesz :)
fene, akkor egy jó ideig ezzel a játékkal fogom tölteni a szabadidőmet.
Egyelőre még elvagyok az island felszinén, harácsolom a dínókat, készülök a barlangportyákra (egy szárazföldi barlanfba már bekukkantottam, de nem jutottam el sokáig, rohadt meleg volt igy hamar ki kellett jönnöm (akkoriban örültem mint majom a farkának ha találtam metalt, az meg televolt vele :) ).
Mostmár felkészültebb vagyok, vannak bevihető dínóim, meg persze megfelelő felszerelésem, potionok miegymás, szóval hamarosan meghóditok egy barlangot. Mondjuk pontosan nem tudom miért érdemes bemenni a barlangba, van e vmi érdekes a végén, de majd kiderül...
A víz alattit meg még el se tudom képzelni, oda is készülgetek de az távolabbi cél (van már spinoszauruszom meg egy-kt sarco, búvárfelszerelés is).
És közben jönnek a patchek az új meg új kontenttel.
Nem is értem hogy az emberek miért pontozták le a játékot ennyire steamen - ok, a DLCs megnyilvánulás kicsit furcsa volt a cég részéről, de még ezzel együtt is nagyon csecse a játék (nekem nincs is meg a DLC, majd a következő nagy leárazáskor megveszem, de bőven elvagyok nélküle, modok bőven jók még DLC helyett is)
---------
Más: Primitive+ móddal van valakinek tapasztalata? Mennyire bővíti ki a rendelkezésre álló eszköztárat, mennyire stabil? Nem nagyon találtam róla részletes leírást vagy wikit... mint rtam lentebb, nekem a tech vonal annyira nemjön be (longneck rifle a legfejlettebb amit használok, vannak ugyan shotgunjaim meg mesterlövész puskáim is, de nem használom őket - ha vmi olyan erős hogy azok kellenének, azt inkább dinóháton intézem).
Van földalatti világ is a Centerben,csak madárral lehet oda lemenni,elég veszélyes az odaút,de a látványért megéri.Viszont a lenti világban egy teknős is le tudja rombolni a házadat,mert a védelme elveszik.Vannak még vizalatti helyszinek,3 is! A 2 vulkán-sziget,és a koponya -sziget is.Középen van egy erőd,ami pvp fanoknak nagyon jó hely.Van egy hatalmas vizesés,és jópár rejtett barlang is.A Center izgalmasabb,de nagyon jó az Island is,gyönyörű tájak,élővilágok,hegyek,egy hatalmas vulkán,nekem rengeteg élményem volt mindkét pályán,és még lesz is!! Megvárom a köv.patchet jövőhéten,végre jön a családfa,és véletlen mutációk,meg a Török event 2 is.Moddolható emotes (az érdekes,lehet majd custom hozzáadni érzelmeket),Új barlangok,és a Tek barlang ami vizalatti bázis lesz!!! Váóó!
Új dinók:Achatina, Megalosaurus, Pachyrhinosaurus, & Moschops!
20 százalékkal gyorsabb szerverkezelés,PhysX hatékonyságnövelés,füttyentések csoportba rendeződése,és egy új füttyentés,amivel rá lehet mutatni hova menjenek a dinók.Ezek mind 23-án jönnek (ha ki nem hagynak megint belőle valamit)
Dinamikus hidak várhatók a közeljövőben,és a vizi állatok párzása,szaporodása
Tudna valaki segíteni, hogy a The Center mapot miként lehet Steamen lelöltetni? Hiába próbálok mindent amit írnak a steam fórumokon, nem találja a játék. A DLC részben rámegyek, hogy telepítse, de mikor elindul a játék nem találja és visszadob a játék steames dlc oldalára, hogy töltsem le. Ti hogy raktátok be?
Őszintén szólva szerveren mindent beálllíthatsz, de nálam default beállításokkal is viszonylag gyorsan respawnol minden.
Tengerparton van a bázisom, elindulok balra, letarolok mindent a brontóval, átmegyek jobbra, letarolok ott is, addigra már kb respawnol az elsőként letarolt terület. Szóval nem kell órákig várni, szerintem olyan 15-30 perc lehet a növényrespawn, a metal kicsit lassabb.
Az Kb olyan, hogy amikor felmegyek egy dodi/rex/ankylo/bronto konvojjal a hegyre letarolni a metal buckákat, akkor szépen le lehet takaraítani a hegyet (tehát látom a munkám eredményét, de sztem olyan 1-2 óra elteltével már újból előtünedeznek buckák. Amúgy én elég sokat tolom, egy este van hogy 5-6 órát is megy a szerver, bőven visszspawnol minden amikorra szükségem van. Meg hát ugye minden csak az enyém, szóval ha nincs elég fém az egyik hegyen, akkor egy argentakonvojjal átmegyünk a másikra. Utoljára szerkesztette: lammaer, 2016.11.14. 15:42:54
Begyaloglas ellen meg tudsz is vedekezni, de amikor behuzza valami fogyatekos, szandekosan, megtalalva azt a kiskaput, ahol bejuthat, na az mar idegesito :D
Viszont kerdeznek egyet. Localban hogy mukodik a nyersanyag ujratermelodes/respawn? Pl ha egy Brontoval elmegy narcot szedni - hogy maradjunk a peldadnal -, akkor az ugyebar a live szervereken x perc/ora mulva nagyjabol ujratermelodik (ha csak nincs valami foundation/ceiling direkt emiatt lerakva), automatikusan az, amit leszedtel. A fak kinonek, a bokrok ujra teremnek, stb. Allatok eseteben picit hosszabb a folyamat, de X ora mulva ujra benepesedik a videk az adott regiora jellemzo allatvilaggal - no ha nem pont ugyanazokkal, ertelemszeruen. Na de local jatekban? Gondolom ott nem pereg respawn timer, amikor lelovod a szervert vagy amikor kilepsz, hanem az az allapot fogad masnap, egy perccel sem tobb. Viszont akkor a repsawn hogy mukodik? Kizartnak tartom, hogy egy ido utan az egesz map le legyen tarolva a jatekos meg ott all a semmi kozepen. Azt is neccesnek tartom, hogy a respawn timer csak akkor porogjon, amikor jatszotok, mert akkor egy Beaver Dam spawn miatt kb. 5 ora elo jatek kellene, ami szinten marhasag. (live szerveren este kikapod a cementet es reggelre mar ott a masik adag, ha nem oltek le a hodokat).
Szoval hogy mukodik, par mondatot tudsz irni ezzel kapcsolatban? Kiprobalni lusta vagyok, guglit meg hanyagolnam, hiszen ha van helyben olyan, aki probalta, akkor csak annak/neked hinnek inkabb, ha nem gond :)
Igen, "sajnos" ez igy van. Ezért preferálom inkább a LANos játékot a legtöbb program esetében, én házam-én váram :)
Bár biztos egész más élmény publikus szerveren tologatni a játékot, nekem elég alacsony a fájdalomküszöböm a játékokban, igy egy jól kiképzett pet elvesztése mindenféle bugok által számomra elviselhetetlen :D
De persze majd ki fogom próbálni vmi pub szerveren is később, most egyenlőre még magányosan-kettesben (a fiammal) is nagyon jó a játék. És nem kell attól tartani hogy amig alszom vagynapközben dolgozom addig begyalogol egy giga a frissen épített tornyomba és szétszedi... Utoljára szerkesztette: lammaer, 2016.11.14. 13:16:59
A "futtyogest" en a numpadra allitottam be, azzal egesz gyors. Az mar csak hab a tortan, hogy lett olyan opcio vegre (par napja), hogy a peteknel be lehet allitani azt, hogy ne reagaljon a futtyre, igy a bazis sem szalad mar ossze, ha rosszat nyomok :D es a follow one helyett follow all-t futtyentek. Volt mar ilyen, jo par oramba telt mire visszaultettem mindenkit a helyere.
Ami a porul jart argyt illeti, sajnos nem maradt fenn bugosan a levegoben, mint ahogy a pterak szoktak ha vizbe szallok bele veletlenul. Ez most bezzeg leszallt valahol a kozelben es szetkaptak mint a huzat. Ha fennmarad a levegoben lebegve, akkor nem lett volna gond - maskor, ha ilyen tortent, odamentem egy masik madarral es egy follow futty utan siman"levontattam". Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2016.11.14. 12:29:21
Hát lehet csalásszagú, de én használok egy Petmanager nevű modot, amivel távolról is lehet állítgatni a petek viselkedését, így pl le tudod hívni magadhoz ha mondjuk leestél róla :D
De amúgy leginkább a füttyögetés helyett használom, kényelmesebb igy konfigurálni hogy ki hogy viselkedjen mint egyesével rohangálni a petekhez. 10 pet után már olyan érzésem volt, mintha én szolgálnám a peteket, ahelyett hogy ők könnyítenék meg az életem.
Külön jó benne az Unstuck funkció, ha beakad a mob vmi csenevész cserjébe, akkor nem kel visszamenni, csak unstuck, "ugrik" egyet azt már jön is.
Persze ha nem te vagy az admin a szerveren akkor nyilván ez nem segit.
(amúgy igyekszem megválogatni a modokat, leginkább a funkcionalitást nézem, hogy ne legyenek cheatek.. pl Stack modot is raktam be, de úgy hogy a tárgyak súlya ne változzon, csak kényelmesebben lehessen pakolgatni)
Akit érdekel, ezeket találtam életkönnyítő funkcióval rendelkező modnak amik nem csalások.
Domestic cooker - átmenet a tábortűz meg az ipari sütő közt Advanced Rafts - lehetővé teszi a nagyobb méretű raftokat, plusz végre itt van hátramenet, szóval partraszállásnál kisebb az esélye hogy beszorul a tutaj vmi kavicsba Inventory cleaner - amikor vmi dinóval aratok, és termel olyasmit ami nem kell (pl brontóval narcoberrit szedek de a többi berry nem kell) akkor ezel az elmés kütyüvel ki lehet automatikusan dobatni azt az inventoryból ami nem kell Super Spyglass - zoomolható távcső, és kisit részletesebb infót ad a célpontról Multi weapon attachment - leginkább csak azt használom hogy a longneck riflere egyszere lehet távcsőet rakni meg kábítólövedéket használni. (csak a 200 torporos skulót használom, az kb annyi mint a dart) Resource Stacks AB - könyebb a logisztika, pl szalmából 1000es stack van. A súly változatlan, tehát nem fér be több a dinóba vagy az inventoriba Automatic Light Controller - ki/be kapcsolja a fényforrásokat ha besőtétedik/kivilágosodik. Omnicular - szintén távcső, ezt a távirányítás funkció miatt használom, a kapukat lehet távolról ki-be csukni. Marha irritáló amikor kivonulok a dinócsordával, aztán vissza kell rohangálni bezárni a kapukat Structures Plus - tuti épitőmod, rengeteg funkcióval. A legjobb benne hogy kiszedte a collision detectiont építkezés közben, jobban snappelnek a cuccok, plusz ha egy falat rosszul raktunk le akkor büntetés nélkül felszedhetjük hogy újból megpróbáljuk lerakni. Emellett van még resource puller funkciója (be lehet húzni pl a smithybe a környező dobozokból a kiválasztaott nyersanyagokat), szóvel nem kell mindent kereszbe kasul nyitogatni meg pakolászni. Pet Manager - ahogy már írtam, kényelmesebb, menüből vezérelt petkezelés. Az unstuck funkció meg egyenesen nélkülözhetetlen a játék jelenlegi állapotában.
Igen. Normal szerver eseteben azonnal betolti, gond nincs vele. De prim+ eseteben ahogy lattam, a kliens elobb az osszes adatot (normal szerver cuccait) elobb archivalja, majd eloveszi valahonnan a valtoztatasokat tartalmazo cuccokat, azokat vagy kicsomagolja es felulirja, vagy mar csak felulirja, nem tudom melyik. Ha ez megvan, akkor a szerverre betoltes mar ugyanolyan gyors, mint a normal szerver eseteben.
A legbosszantobb az, hogy egy crash eseteben - megesik neha - kezded elorol a folyamatot. En mar haltam ugy meg sajnos - es buktam egy 220-as Argyt, kurva merges voltam, mondanom sem kell -, hogy veletlenul jott egy CtD, az argy passzivon volt, a fagyas miatt en ugyebar a nyeregbol kiestem, az argy landolt valahol a kozelben, es mire 20-25 perc alatt visszajutottam, mar engem is megettek es a madarat is. Meg a cuccaimat sem talaltam meg, annyi ideit toltott ez a szar :D
Ezt leszamitva viszotn imadom a prim+ kornyezetet.
Akkor ezért ilyen fos a betöltése az ARK-nak! Én is prim+-al nyomom, és nem tudtam miért ilyen nyögvenyelős a betöltés. Hát jó hülyén van megoldva.
Prim+ -t en ugy inditom, hogy steambol start, majd 20 percig a gep fele sem nezek (vagy megnezek egy heti friss 20-21 perces sorozatot), addig kibontja es atpakolja a mod cuccait a kliens. Nagyon szarul van megoldva, nem is ertem, hogy miert nem lehet kulon tarolni a prim+ filejait.
Én se akarom hogy ez a TEk marhaság a játék része legyen,mint ahogy irják a pc gameren,fél év alatt bele akarják csepegtetni lassan,igaz nehezen lesz elérhető a cucc,sokat kell craftolni érte,és nehezen megszerezhető dolgokat fog tartalmazni,de mint tudjuk ha ez megvan valakinek,akkor onnantól már más játékot nyom az illető.A Gigát is elitéltm anno,hogy le tud mindent taposni,azóta gyengítették kicsit,de funkciója megmaradt.Gyakorlatilag 2 gigával komplett bázisokat lehet agyontaposni (ha a földön van).Primitiv plusz jó ötlet volt,de egy örökkévalóság mire betölt.Ahogy néztem a videót,tiszta Unreal Tournament feeling jött át (mivel ugyanez a motor).Ez nem az a játék akart lenni először.Ha tudnék fogalmazni angolul,akkor peticiót nyujtanák be a készítőknek,hogy felejtsék el ezt a tech marhaságot,és térjenek vissza a survival részéhez a játéknak.
Számomra ez a játék dx 10-ben sokkal jobban játszható mint dx 11-12-ben!
Lehet,hogy nem olyan csili-vili-csicsás az egész de legalább fullra állitva minden
nem 20-30 FPS-el megy hanem 80-100-al!
Valamint legalább este lehet valamit látni és az épületek a táj is sokkal hamarabb kirajzolódik
valamint a sok aljnövényzet engem kifejezetten zavart!(a játék igy is nagyon szép)
Félreértés ne essék, ezzel nem azt akarom mondani,hogy a játék jól optimalizált van még rajta bőven munka!
Béke!
Nekem akkor tokeletesen egy game,ha grafika is fullos. Egyaltalan nem elhanyagolhato tenyezo, szerintem! Ez a game pedig megerdemli, hogy maxosan futtassuk,csak sajnos optimalizalatlan hulladek! :( De nem tudom letenni en se amugy! :) Utoljára szerkesztette: Ombika, 2016.11.11. 19:14:08
" hogy azon a konfigon, amin minden jatek gond nelkul fut, az Ark miert fossa ossze magat"
megmondom én neked: azért mert egy játékot alapvetően a tartalommal lehet eladni. Sokkal több bevételt generál az hogy beraknak még 4 féle dinót meg +2 féle épitőelement mint az hogy mondjuk optimalizálják a viz megjelenítését hogy kevesebb erőforrást egyen.
Ha a játék többé-kevésbé futtatható akkor az optimalizálás nagyon hátra kerül a sorban (ugyanez pl a World of tanks: az engine olyan amilyen, de a bukszát akkor nyitják ki az emberek ha megjelenik egy új tank)
@Ombika: viszonylag puritán ember vagyok, UHD se tud felizgatni a mozivilágban :) . Engem inkább a content mozgat meg, nem a grafika. Sőt, sok grafikai effekttől kimondottan irtózom (pl a bloom, az kimondottan zavar). De azért kipróbálom milyenek az állóképek ultra beállításon :D
En elvagyok a parancssoros dx10-es es useallcore cuccal, de... szoval amikor latok fullra huzott stabil fpssel rogzitett porgos gameplay videokat, akkor azert elgondolkozok azon, hogy azon a konfigon, amin minden jatek gond nelkul fut, az Ark miert fossa ossze magat :D De nagyon nem aggodok miatta, elvagyok en dx10-es verzioval, a gameplay karpotol mindenert - es persze meg igy sem csunya, sot. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2016.11.11. 15:30:23
Motorral kapcsolatban engem is leginkább a falon meg tárgyakon való átlógás meg a beakadások (értsd: dinó beleakad a falba) zavarnak a legjobban, meg egy kicsit tényleg lehetne nagyobb kirajzolási távolság (tehát rég látom a tájat ahol a bázisom meg a dínók vannak, de csak közelebbről bukkannak fel a semmiből).
Maga a motor az nekem az elmegy kategória, jól néz ki és akadásmentesen fut a játék, szóval nem érdekel ha másnak mondjuk teljesitmény problémái vannak laptopon vagy C64-en :) (nem konkrétan rád gondoltam,csak sztem túl cvan lihegve a teljesítményprobléma itt az ARK esetében. Egyébként egy szutyok AMD procim van egy középkategóriás videókártyával, sztem olyan cakli-pakli 150Knál nem ér többet a doboz). Persze lehetne optimalizálni és akkor bekapcsolhatnék számomra olyan létfontosságú dolgokat mint a blu, meg hogy a szemembe süssön a nap, meg hogy a felettem keringő argentavis árnyéka tökéletes pontosságú legyen... :)
Igazad lehet - mondjuk én tisztán PVE szempontból közelitem meg a játékot, de ha a tankok, légicsapás meg plazmaágyúk jönnek a képbe akkor a dinók "félelemfaktora" nullává válik. Onnantól kezdve nincs már jelentőségük - jó persze mesterségesen fel lehet tupírozni a HPt, hogy két napig kelljen egy m1 abramssal bombázni egy dinót amig megfekszik, de az nekem már sok...
Vízalatti bázisok viszont jobban fognak érdekelni.DLC-ben jobban nézne ki,minthogy belerakják az alapba.Már igy is túl sok a hightech benne Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2016.11.11. 13:40:28
Sokan irtak - es barmennyire nem tetszik ez a fajta hightech cucc nekem sem, igazuk van -, hogy az ARK sosem volt csak es kizarolag "primitiv" vagy hetkoznapi eszkozokkel operalo jatek, hanem mindig is scifi volt, eleg csak a dropokra es a tornyokra gondolni. Es valoban.
Ennek ellenere nagyon remelem, hogy nem megy at egy scifi lovoldebe az egesz. Bizok benne, hogy a prim+ kornyezetbe - amibe nagyon beleszerettem es amibe beleoltem mar bantoan sok orat :D - nem erkezik mindez.
Bar az sem artana, ha a motort rendbe raknak mar vegre, hogy ne paks2 kelljen a stabil fpshez, a kirajzolasrol es az epuletek elemeinek kezeleserol (lasd ceilingen ateso targyak rendereles kozben, stb.) nem is beszelve. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2016.11.11. 13:22:45
Hát sztem borzalom. Nem kell ez a szuperhérós baromság a dinószauruszokhoz sztem vhogy szerintem is a primitív vonal kiszélesítése a jobb irány esetleg max a jelenlegi tech. :)
Igen. Rengeteg olyan peccs van, amely szerver oldalon javit es emiatt menet kozben eleg peldaul csak a fomenuig kilpeni, varni 5 percet amig a szerver frissul, majd vissza jatszani. Jelenlegi ARK officialon is legalabb 2-3 verzio elteres van a jatekos kliense meg a szerver kozott, de ez nem jelent semmit. Majd a kovetkezo patchnel szinkronizaljak :)
Srácok, az normális hogy 249.1es kliens verzióval fel tudok menni 249.21-es verziójú szerverekre?
(várom már nagyon hogy végetérjen ez a helloween event, állandóan jégkocka leszek full bundakabátban az északnyugati zónákban ahol a gyöngyöket gyűjtöm...) Utoljára szerkesztette: lammaer, 2016.11.07. 20:34:38
Úgy hogy felfejleszted,kő,és utána metal.Követ már nem mindegyik töri át
Beállítani nem lehet,mert akkor nem lenne értelme az egésznek. Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2016.10.31. 21:06:06
Hegyvideken a piros szinu novenyekbol lehet szedni kezzel, vagy mocsarakban magabol a kifejlodott vadon elo novenybol. Lenyegeben egy legvedelmi loveg, csak bio, vagyis nem az engrambol megtanulhato szokasos raketas cucc. Leraksz egy foundationt, raraksz egy large ultetvenyt, abba bele a species X magot, raksz neki rakas tragyat, vizet (vizbol eleg, ha van egy tartaly es az gyujti osszes az esovizet es azzal ontozod, ha nincs kedved csovekkel szorakozni a kozeli to/oceanbol), es kesz is. Par ora alatt kifejlodik, es onnantol kezdve ha aktivalod, mindenre lo, amely megkozeliti a novenynel beallitott hatosugarat (low, medium, high, stb.). Minel tobb van, annal nagyobb a tuzero, brontot, rexet, stb. siman leszednek 8-10en masodpercek alatt.
Játékostársat, társakat keresek. 25 év feletti emberkékkel szívesen játszanék, egyedül nagyon nehéz.
Species X, erről nem is hallottam, utánanézek... jó sok órát beletoltam már, de még mindig az alapokkal vagyok elfoglalva.
Amúgy fene megeszi, én marhára rühelleam az Early Accesst és alapelvem hogy nem veszek EA játékot (kivéve ha bundléban hozzámvágják 1 dolcsiért), de annyi időt beletettem már az ARKba (virágbolti verzió) hogy megtört a jég: megvettem életem első EA játékát. Bár továbbra is jól elvagyok offline a warez verzióval, úgy döntöttem ez a játék megéri a pénzét... :D Arról nem is beszélve hogy megnyílt a modok csudálatos világa, most hogy már láttam hogy mi nem tetszik az alapjátékban (építkezésnél a collision detection, a petek kezelése) beszereztem pár érdekes modot rá.
Meg mostmr muszáj lesz megcsinálni a helyi LAN szervert vhogy, a fiam is kezd érdeklődést mutatni :D Utoljára szerkesztette: lammaer, 2016.10.30. 14:11:53
Termeszetesen kepzodmeny sosem ved a spawn ellen, egyebkent nem lenne dino sehol sem :) Viszont a rendszer valahogy figyeli, hogy mennyire van korbezarva, egymashoz mennyire kapcsolodnak az altalad lerakott elemek (mas pl a lebontasi timer is egy single eelem es tobb osszekapcsolt elem eseteben), es ez is befolyasolja a spawnt. Meg mondom, rakj le 1x1 vagy 2x2 "orbode" jellegu epuleteket, az elvileg meg kell hogy oldja, hogy ne spawnoljon be senki a bazis teruletere.
De ha minden kotel szakad, leraksz 10-12 Species X novenyt a bazis kozepere (talajszint magassagaban, hogy ralassanak a spawnra), aztan csokolom. :)
Hát igazából 3 irányból zártam a völgyet behemoth kapukkal, és a 4. irányban van fal+behemoth kapu. Szóval ezt a területet szeretném stipistoppolni :)
De akkor ezek szerint a kanyon falának felhasználása természetes "falként" a spawn ellen nem véd, tehát muszáj mesterséges falakkal körbevenni a kiszemelt területet?
Minden harmadik éjjel spawnol le a Dodorex éjféltől pirkadatig. Ezt a játék kiírja neked.
A piros és a zöld biome vonalában lehet bárhol.
Kis segítség még, hogy amikor elérhető a Dodórex a Holdra nézve árnyékot vet a feje.
Hasznalj keritesnek is behemot kaput, vagy a kisebb 4 egyseg magas stone kapukat. Illetve, elvileg a foundation es a ceiling (utobbi egy pillar tetejen) megakadalyozza a spawnt, a kovek es fak eseteben tuti, allatnak nem tudom biztosra mondani.