Tapasztaltam én is. Bár vannak egyéb furcsaságok. Mióta elkezdtünk az új helyen a sziklában egy dodo szorult, azóta is ott van nem hal éhen, nem lehet leölni se semmi, az idők végezetéig ott lesz. Arról nem is beszélve mikor egy hegyes csúcson van a brontó na az jól néz ki. Volt már valaki lent a tenger fenekén? Mintha mélyebb lenne mint az island térképen.
Center pálya még nem kiforrott,vagy alapból ilyen bugos szerinted,pl tegnapelőtt felemelt a társam egy pacallal,én meg ültem az ankrylon hogy metalokat,és köveket gyüjtsünk (aki tudja,igy sokszorosan lehet gyüjtögetni),erre mikor felemelt,én az ankryloval lesüllyedtem a pálya alá ahol viz van,és elkezdtem ugye fulladozni,erre mondtam emeljen fel gyorsan.Az egész pálya ilyen ahol simán átmegyek a talajfelszinen ha egy állattal viszek egy másik állatot.Az Island pályán ilyen nem nagyon volt,ott érzékelte a talajt,és megakadt az állat.
szerk:egyébként optimalizáció terén a Center map viszi a pálmát (folyamatosan foltozzák majd ezt is,remélem nem fogják elcseszni) Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2016.06.06. 13:41:08
Én azért hagytam ott az official szervereket (és béreltem egyet), mert elegem lett a trollokból :) Nincs admin (tehát a madaraddal kapcsolatban szerveradmin biztos nem állított semmit), ticketet hiába írsz, nem foglalkoznak vele.
A J-vel hivásnak van hatósugara, igen. Tehát pl hegytetőn bugolt át és esett le a vizbe, lehet, hogy nagyon messze lesz, hogy érzékelje.
Official-en csalni nem nagyon tudnak, csal exploitolni, glitchelni. Azt meg a fórumban lehet jelenteni, de konkrétumot kell ott írni. Akár pénzt is kaphatsz, ha olyat jelentesz, ami még nem volt. Sok olyan van, hogy ismerős ismerősének jár le az ideje, ott nyüszögni fognak, ha elviszed a cuccokat. De ez nem szabályellenes, csak régen a szerveren lévő emberek fognak anyázni miatta. Mert megtehetik :) De csak ennyit tehetnek :D
Ha claimeltetek egy állatot, az a tiétek kell,hogy legyen. Ha mégsem lett, akkor valami bug történt, amit csak admin javíthatna, de mint írtam, ott nincs. 2000+ óra és több 85+-os karakter után untam ezeket a dolgokat meg :) Kevés a jó official pve közösség. És elég egy nyomi, aki később ott csinál karaktert, tönkre is tehet hónapok óta jól működő official közösségeket. Mint ahogy erre több példát is tudnék (francia és német gyökerekbe futottam bele, de voltak kínaiak és oroszok is, akikről konkrétan tudok. De ez már egy másik topik kéne legyen :D)
Sry a kisregényért :)
Nem is tudtam ilyen gázos az official szerver,gyere el onnan,vannak zseniális magyar szerverek,miért nem azokon toljátok? Felül a listában csemegézhetsz,és némelyiknél aktiv adminok vannak!!
Még egy érdekes dolgot vettem észre. A napló szerint miénk lett egy nagy madár. A valóságban viszont nem így lett. Lehetséges, hogy valami csalás van a dologban, vagy egy admin állított valamit?
Köszönöm a válaszokat, és a tippeket. A legkellemetlenebb a történetben, hogy csak ketten vagyunk, és nem tudunk angolul, de azért megértettem a lényeget abból amit írtak. Nem tudtuk megvédeni magunkat normálisan. Mi a szabályok szerint jártunk el, ami lejár az vihető, mégis mi lettünk a trollok. Ennek a J betűs parancsnak van valamilyen hatósugara, vagy teljesen mindegy milyen messze van az állat?
Eltűnt állatok néha a mágikus 50 | 50 -en jelentek meg nekünk.
Egyébként a legtöbbször átbugoltak a textúrán és valahol a vízben úszkáltak lent. Ha szerencséd van, a következő módon vissza tudod hozni:
(default) J-vel látatlanban magadra hívod, és lassan olyan helyre repülsz | lovagolsz, ahol a textúra a víz szintjével találkozik, ott kijön az állat a vízből. Természetesen ez csak egy próba, néha sikerül csak. Elég idegesítő bug ez az állat eltűnés, de együtt kell vele élni egyelőre.
Arra figyelj, hogy a J minden állatodat magadra hív, szóval bázison csak óvatosan :)
A fal kérdésedre még nem tudok válaszolni sajnos.
Szerk: A bázison nyafogó arc troll volt, nem kell az ilyenekkel foglalkozni. Ha övé lett volna a bázis, jelenlétével resetelte volna a számlálót, mint ahogy mondtad is. Utoljára szerkesztette: UglyGee, 2016.06.06. 06:15:58
Valahova elbugzott a madárka más helyre,ez a bug már ősidők óta megvan a játékban,ha a log szerint nem halt meg,akkor bizony máshol kell lennie,keressétek meg! A többire passz
Én official PVE szerveren vagyok. Ez lemaradt bocsi.
Sziasztok!
Volna pár kérdésem. Berakták ezt a piros zöld falat. Nekem nem egyértelmű, hogy ha látom a zöld falat, és átmegyek rajta akkor vagyok a biztonságos oldalon? A másik kérdésem, hogy létezik az, hogy valaki benne van egy klánba, és egy ideig nem lép be, és megszűnik a klán tagsága magától? Nem rúgták ki. Azért kérdezem mert fúra dolog történt. Találtunk egy bázist amin éppen lejárt az idő, vagy is bonthatóvá vált. A bontás előtt 15 perccel megjelent egy arc, hogy ez a bázis az övé, és húzunk innen. Csak az volt érdekes, hogy a visszaszámlálás nem állt le. Elkezdett sírni mindenkinek hogy gyertek segíteni mert lopják a cuccom. Erre jöttek neki segíteni amit nem igazán értek. Ha övé a bázis, és belép a visszaszámolásnak át kellett volna állnia a max bontási időre. Ez nem történt meg ezért le is nyúltuk amit csak tudtunk.:) Persze elmondott minket mindennek, de ezt ballisztikusan leszartuk.:) Nem volt benne semmilyen klánba, mert a nevénél nem lehetett látni. Szóval nekem úgy tűnik hülyére vett mindenkit, csak minket nem. Én nem hittem neki. Még egy apróság. Eltűnt a Argentavisom a házam ajtaja elől, egyik napról a másikra egy patch után. A napló szerint nem halt meg. A levegőben sem találtam meg. A madár passzívra volt állítva, és a többi állat is a helyén volt amik támadtak volna ha valami próbálkozik, tehát nem volt harc. Hogy lehetséges ez? Utoljára szerkesztette: bladex, 2016.06.05. 22:48:55
Pelagornis,az első madár a játékban amelyik vízre tud majd szállni (gondolom halakkal is táplálkozik), jön valamikor!
Magyarítás: sziasztok, lefordítottam a hiányzó a szövegeket, ránéznétek? át kéne nézni és pipálgatni, hogy jóvá tudjam hagyni és bekerüljön a következő frissítéssel. (ARK: Survival Evolved.xls és a The center.xls fájlokatban)
Akinek kedve van a Dínó dossziéban is segíthet, van még pár oldal benne...
Vas majd frissíteni kellene a szerver listát mert szerintem sok az inaktív szerver.
Biome nem lett bővítve,áttolták jún 22-re.Harmadik szakaszába érkezik a tenyésztés is,immár születhetnek mutánsok,és lesz családfa is,igy megtudjuk hogy kik az ősei a dinóknak!! (ez tényleg mire jó??)
Upcoming Version: v243, ETA: June 22
- New Creature: Titanosaurus
- New Item: Gas Mask
- New Item: Chain Bola Ammo for Ballista Turret
- Breeding Mechanics Phase 3: Random Mutations and Family Trees
- Biome Update: Snow Extension & New Redwood Forests (this is a major environmental overhaul!)
- Ruins & Explorer Notes
Current Version: v242.1
* Fixed Supply Crates being destroyed when there was one remaining removable item left
* Fixed too-high Quetz Food consumption rate
* Fixed Plant Species X turrets firing when previously built on prevented Dino Platforms. (they're not supposed to unless overriden)
Megjött a szülinapi patch!!! Have fun!!! Közel 2 GB!!
Dragon Arénában lesz szerintem a szörny,és ott kell megküzdeni vele
"Először is egy sárkány amiért meg lehet majd küzdeni"
Ez mit is jelent? Valakinek lesz egy sárkánya ha leöli a többieket?
"(csecsemőket kézbe lehet venni,sétáltatni,és kézből etetni.ha sokat foglalkozunk velük,akkor a későbbiekben előnyükre fognak válni,az hogy ez miben nyilvánul majd meg,nem tudom.LOL!!!"
Remélem pisiltetni és kakiltatni nem kell.
Sok meglepi lesz a szülinapi patchben,pár óra,és megkapjuk!!!! Először is egy sárkány amiért meg lehet majd küzdeni,jön az első szárazföldi tömegközlekedési dinó,jópár embert tud szállítani az oldalán,Jönnek az óriás vérszívó piócák,amik ráadásul fertőznek is,sárkány aréna,sárkány boss,új szintre emelkedett a dinó,és állattenyésztés (csecsemőket kézbe lehet venni,sétáltatni,és kézből etetni.ha sokat foglalkozunk velük,akkor a későbbiekben előnyükre fognak válni,az hogy ez miben nyilvánul majd meg,nem tudom.LOL!!! Tiszta Sims!).Többszemélyes nyergek készítése,és néhány szerverbeállítás,pl az offline raid szabályozása is belekerül,aminek én nagyon örülök!!! Az auto-turrettet viszont már nem lehet építeni dino platformra!!
Nézzétek meg minderről az összefoglaló videót,és alatta hogy mik jönnek.
Dragon Arena & Dragon Boss Fight
Breeding Mechanics Phase 2: Interactive Baby Raising (cuddle with your dino babies, pet, walk, and hand-feed them for extra benefits and greater affinity for whoever raised them once they grow up!)
Optional RPG Stat Mode: Displays floating in-world damage numbers for all Player-Related Damage Events.
Added 'Follow Range' (Low/Medium/Far) Setting Per Tamed Dino
Added option for PvE Servers to disable building around critical resource node regions
Added server option to override per-Item Crafting costs
Added server option to override the loot tables for each kind of supply crate
Added server option to limit number of members in Tribes. Default: no limit.
Multi-Seat Saddles (Galli, Diplodocus, etc). Dinos now have an option to enable public seating. Dino Taxi service, ahoy!
Servers can now optionally enable an "offline raiding prevention" mode which will make Dinos/Structures invincible if no owner is logged-in (indicated via the head whether the owner player/tribe is logged-in or not). Recommend that server owners utilize this with care, as it may have undesired side effects in a competitive environment
Tribe Groups Phase 2: Support for Limited Non-Admin Invites and promotions/demotions per group! Also "Prevent Dino Unclaiming" checkbox, and other new per-rank options
Added Alpha Mosasaurus (contains lots of Black Pearls)
Alpha creatures XP reduced by 45%
Auto-Turrets can no longer be built on Quetz/Sauro/Mosa/Plesi/Paracer platforms (Plant turrets can't be grown on them). Any existing turrets on such platforms will no longer fire. Otherwise they're now only allowed on Rafts and non-moving Bases.
Plant Turrets now consume Fertilizer per shot, and also will not shoot if no water is in the crop plot.
Approximate +100% increase to Sauropod and Paraceratherium respective Weight stats.
Na ja a kövek, abból legalább kevés van, legalábbis ahol most vagyunk. Viszont az állatok tényleg sokan vannak ennyi trike-t ami körülöttünk van még nem láttam. Dodo meg 100 számra. Egy carno jött a két nap alatt, szerintem eltévedt azt meg a befogott állataink ölték meg, poén volt mikor 5 dodo rohamozta a carno-t.
Köszi amúgy skynet a szorzóemelést,már ideje volt,ennyit még sose futkároztam kövekért a játékban mint a hétvégén.A játék háromnegyede kb a gyüjtögetéssel ment el,igaz most már 5-en vagyunk a csapatban,így már kicsit könyebb.
Már volt szerencsénk nekünk is alfa raptorhoz,és egy medvéhez is.Nekem az tetszik hogy végre nem szúrnak ki kilóméterekről az állatok,de most olyan mintha mindegyik rövidlátó lenne,pár méterrel elmegyek mellette,és észre sem vesz.Másik meg az hogy a brontók számát csökkenteni kéne,főleg a sok szigetes sziklás részen,láttunk kettőt is ami beleakadt a sziklába,és a farka látszik csak ki.Sziklák tetejére is spawnolnak állatok,meg se tudnak szinte mozdulni,2 trike szorong egy sziklacsúcs tetején.D Az állatok útkeresése is katasztrófális néha,főleg a nagyobbaké,nem kerülik ki a tereptárgyakat,hanem egyenesen belemásznak.Az viszont jó hogy végre nem kell dodót terelgetni,kézbe lehet venni őket,majd szó szerint ledobni.
Mondjuk jó darabig úgy se megyek a víz alá. De a center map-on kicsit "sok" az alfa. Ahova leköltöztünk először, ház már kész volt kerítés is erre, két alfa raptor lett melletünk. Persze lebontották a fa keritést meg minket is. Most meg a víz alatt is jönnek az alfák. Jó lesz ez.
A "mai" patch-el jön az alfa mosa. Az első mélytengeri találkozásom tuti vele lesz, amilyen szerencsés vagyok.
Hmmm,elég intenzív állatsereg van már,kicsit túlzásba estek szerintem,ennyi fajtát egy rakáson még nem láttam az Islandon se Minket most egy alfaraptor kisért,épitkezni nehezen tudunk tőle.
Ma 22.00-tól a huntersArk újraindul immáron center mappal minden kedves régi és új játékosunkat szeretettel várjuk. A ratek és a hangulat maradt csak a map lett jobb. :) Most hétvégén szorzó növelés várható! :)
A [HUN]ters ARK holnaptól (05.26, 22:00 tól) Frissen Wipeolva Center mappal működik tovább, szeretettel várjuk a régi és új játékostársakat.
Bővebben: www.huntersark.info
Szerver csatlakozáshoz, jelszóért regisztrálj a honlapon.
ha nem találnád a szerver keresőben, ezen oldalon, az IPcímre kattintva, közvetlenül csatlakozhatsz a szerverhez!
A HUNters megjelent a facebookon is, kérem a szervelakok csatlakozását :)
https://www.facebook.com/groups/588869917958208/ a csoport
https://www.facebook.com/HUNters-ARK-Magyar-ARK-szerver-270068296714198/?fref=ts az oldal.
Azt ne kérdezzétek hogy mik vannak korlátozva a safe zónában,még nem tudom. (amúgy van a Romero's Aftermath ingyenes zombis túlélős játékban is safe zone,és oda nem jön be zombi,és ellenség se)
szerk:az ébredés tuti hogy a safe zónában lesz,és ez nagyon jó ötlet,mert nem rohannak rád egyből a compyk,és dilók.a kijelölést se tudom hogy automata,vagy nekünk kell kijelölni a safe zónát Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2016.05.25. 14:47:23
Na a safe,és pvp zone 3D marker az első remek ötlet amit egy survival pvp játékban bevezetnek!!!! (lehet támadni megint,de szerintem a legjobb ötlet).Ma kerül bevezetésre ha minden jól megy!!
Nálam csak egy sima gtx 750 és fx 6300 procival közepes felbontáson 35-44 fps, és még jól is néz ki.
Sziasztok!
Ezt a primitív dolgot szeretném kipróbálni, létezik olyan nem offi szerver ahol ezt megtehetem?
Hab lenne a tortán, ha mindezt egy PVPVE vagy szimpla PVE szerveren lehetne.
Köszönöm a segítséget.
Az "okádék" dolog margójára egy megjegyzés tőlem is:
Nekem 4*3.2-es AMD proci, GT 740-es VGA és 8 Gb RAM van a gépben, közepes beállításon tudok egy 30-45 fps közötti számot összehozni és úgy is élvezhető illetve szép a játék.
Vannak persze hibák még de ezt vállaltuk mikor megvettünk egy korai hozzáférésű játékot.
Üdv.
A játék nekem simán futott mediumon i5-2000K 3,6 | gtx560 1gb | 8gb ram | 120SSD | 2Tb hdd-n, több, mint 2000 órát toltam bele igy. Decemberben cseréltem gépet, hogy fullon menjen minden, azóta sem akadt és nem akad, csak 2 esetben.
1. szerver mentés - ez official-en 20 percenként van, akkor - ha nagyon terhelt a szerver - akár 30 sec-re is leáll a kép.
2. amikor nagyobb mennyiségű cuccot pakoltál át, pl állatból sütéshez húst, vagy sok blueprintet. De ezt már javitották az egyik utóbbi patchben.
A 10 sec-enként 3sec akadás - ha nem official-en vagy - szerintem mod probléma lesz. Én azokat kapcsolnám ki először és úgy nézném meg. Remélem sikerül megtalálni a hiba okát.
Optimalizálásról annyit, hogy igen jól haladnak vele, még a The Center sem akad ( átváltottunk rá ), pedig nagyobb, több grafikai terhelést generál. Az tény, hogy mindent nem érdemes maxra tenni, mert elkezd FPS-t dobálni (pl felhőt be lehet kapcsolni, mert nagyon szép, de tök felesleges, mert ha repülsz, nem látsz semmit, mivel túl alacsonyan már beleszállsz.). De okádéknak nem nevezném akkor sem. Főleg nem egy GTX980TI-vel, ami az aláírásodban van. Nekem csak egy pure 980am van, és semmi gondom nincs. Ha nálad gond van vele azon a "jenelegi gépem"-en, az nem optimalizálási gond, hanem beállítási.
Elnézést a kisregényért. :)
Köszi az ötletelést, SSD-n van a win, külön SSD-n a game, a grafikai beállítások magas, játék közben akad végig.
Holnap felpattintom a win10-et és megnézem DX12-vel ha már támogatja a játék, majd kiderül hogyan fog max grafikán futni :)
Ha a játék nincs SSD-n, akkor rakd át SSD-re, lapozófile szintén mehet SSD-re, World Tile Buffer-t Low-ra rakd. Textures elvileg maradhat Epic is a vga miatt, de azért próbáld meg Medium/High-on. Egyébként a játék rögtön betöltés után is szaggat vagy csak ha már játszottál valamennyit? MSI Afterburner-t érdemes használni, az kiírja miből mennyit használ a játék.
Megkérdem, hátha valaki már belefutott: mikrolag (helyi és szerver)
Win8.1, friss driverek, SSD, core i7, 16GB RAM, 8 gigás VGA..
Bármilyen grafikai beállításnál játék közben ~10 másodpercenként megakad a kép ~3 másodpercre.
Semmilyen más játék nem produkál ilyet.
Center PVE szerver van? :)
Server patch nagyobb lehet,de en mar 3 oraja probalkozom,pedig mar ujabb verzio szamot irja ki az oldaluk...
Az lenne a kérdésem, hogy Steam szerverek között látom a [HUN]ters Ark szervert, viszont a játékon belül már nem.
Ha steam kliensből akarok csatlakozni, akkor bekéri a jelszót, majd kiírja, hogy network issue, cannot query for invite.
Valami tipp, hogy mi lehet a baj?
Azert olyan gyorsan nem eheznek,nyugodtsz lehetsz! :)
Sziasztok,
Elnézést, a zavarásért, de egy nem olyan rég indított ARK: Survival Evolved (magyar) PvE szervert szeretnék figyelmetekbe ajánlani. [HUN] Predamorph | PvE | Aktív Admin
Közel official PVE szerver beállítások.
Ami kicsit más:
35 slot
ServerCrosshair=True
ShowMapPlayerLocation=True
AutoSavePeriodMinutes=30
HarvestAmountMultiplier=1.2
HarvestHealthMultiplier=1.2
NightTimeSpeedScale=1.3
DayTimeSpeedScale=0.7
AutoDestroyOldStructuresMultiplier=5.000000
GlobalSpoilingTimeMultiplier=2
GlobalItemDecompositionTimeMultiplier=4
GlobalCorpseDecompositionTimeMultiplier=4
Szeretettel várunk mindenkit, aki PvE beállítottságú, nem szereti, ha fogják a kezét, és egy biztos, nyugodt szervert keres :)
Egy próbát megérhet :)
Köszönöm a figyelmet.
The Old Snow Biome has received some changes, the extent of which is difficulty to quantify, it is closer to a touch-up as opposed to a re-do. There is a chance this could effect bases in that location, which is why we wanted to include it on the map to give you guys the option as to whether to relocate or not, however it is also likely that they are not significant enough to cause you any disruption.
The other highlighted areas, are areas of change. The swamp isn't being made into a tiny small piece, it is still rather large - it's just a far majority of it will be unaffected by this map change, which is why it is not highlighted on the map - however the areas that are highlighted, will change.
We try to avoid making drastic map changes as we know it can be unsettling for players to have to be concerned about relocating their base, however sometimes we have to go ahead and make those changes for the development of the game. We apologize if this does cause any inconvenience and we really hope you enjoy the upcoming biome changes :)
Don't worry if it's a little confusing! We'll be updating the in-game environment with 3D markers indicating areas that will be undergoing a change!