Viszont a dodo-k védelme érdekében, hacsak nem akarunk mellettük ülni egész éjszaka, a tartásukkal meg kell várni a kerítést.
Azért ma is volt kis fejlődés :)
Jó volt a mai második patch , rendbe tette a a config.iniket is.
Current Version:
171.31 * Minor hotfix increases the number of structures allowed within a radius from 800 to 1400. May increase it further in subsequent builds as we scale perf up.
171.3
* Fixed two black screen cases: one was a sky lockup, the other had to do with your character getting ragdoll-teleported upon leaving the game into infinity Z position and staying there forever, preventing you from ever re-entering that server. Now you'll get teleported back to ground IF that ever happens (and it shouldn't again in any case).
* Added a -nomansky launch argument for the game to launch without the sky system and fallback to a simple sky (which also currently makes the water turn green). Just in case anyone gets driver crashes non-stop until we have those resolved, please try that out.
* Reduced rate of food consumption by 33%
* Fixed Ptero throwing its rider off when it runs out of Stamina. It is supposed to force-land in that case, which it now does correctly :)
* Megalodon saddle is now properly craftable on your player character. If you already have unlocked the Engram, you may need to respawn (die and respawn) your Survivor once to get it alas. (Fast Travel will also work)
* Made dinos not look at the people who are riding them :-D
* Improved the look of the Obelisks at night-time. Made the Moon bigger, because yeah. Fixed Carnotaurus rider offset.
* Modified how some vfx draw calls are sorted for a slight perf gain.
Note: This Client/Server build is compatible with all 171.x servers (except 171.0), but if you want the changes to Food consumption and Ptero landing and Megalodon saddle, you need to update your server to 171.3!
171.21 Fixed (or rather, avoided) a negative delta time issue with AMD CPU's
171.2 Made Tamed dinos not look at you unless you're pretty close nearby. Improved the loading screen process to cover the entirely load reasonably smoothly, also speeds up loading.
171.11 Fixed a wrong INI file that would negatively impact framerate.
171.10 Fixed a missing map file. Please ensure your servers are running 171.10 to avoid incompatibility.
Old Patch Notes (171.0): http://steamcommunity.com/app/346110/discussions/0/615086038674193312/ Legutóbb szerkesztette: Drake; 5 órája
igy van! ezért is veszem meg,már unom a sok letöltögetést,1 nap alatt mindig jön 2-3 update
Official 184 en vagyok (PvP) bejon a game, de sajna nehez haladni a sok PK miatt...:) Persze ez igy lenne a valosgban is, szoval jo nekem a PvP :D:D
Vannak amugy rendes emberek is, talalkoztam mar olyannal, aki megengedte, h hasznaljam a tüzet, meg ilyenek..:)
Elég nagy a gépigénye sajnos,meg kapásból 4 giga memóriát el is vesz a játék.Nálam is csak lebutitva megy,de nézz át a másik topikba,ott van olyan letöltés,aminél az elején lehet választani low,és extra low memory gépet is inditáskor
Nálam nagyon szarul fut így nekem ki marad ez a játék jó ideig.
Ez rohadt jó,nem győzöm dicsérni a játékot! Vannak benne meglepetések.Amúgy felhúztam most háromnegyedig a resolution scalet,igy nem homályosak a textúrák annyira,és a sebesség is megmaradt,de mikor új tájrészre ér ami nincs memóriában,akkor kegyetlenül megáll a kép míg betölti
Megjelent a táborom mellett egy zöld erőtér,de mire odaértem volna eltűnt,ezek szerint a pajzs nélküliek változtatják a helyüket.Király!!!! Szintén öröm hogy az ágy lerakásával megjelent az igazi térkép,és van fast travel is az ágyak közt.Ilyen nem sok játékban található! Király ez is!!!
Hehe,már előre látom milyen táblákat fognak irogatni a playerek.DDD
Alakul a kunyhóm:
egyébként irja a map hogy hol vagyok
Jelenleg hiba van a configban, leresetel bizonyos beállításokat szerver indításkor, és visszakapcsolja mindenhol a pvp-t. Na ezért örülök hogy passos a szerverke amin vagyok :)
Akit esetleg érdekelne ez az üres szerver (PvE, de a mai setuppal ez leesett mindenhol, de mára igérnek újabb patchet), az keressen meg Steam-en: Steam Profile Link és megadom a szerver adatait meg a passt. Csak az a kikötés: nem baszkodunk egymással. A déli részen bázis(ka) meg ágy már van respawnra. Meg egy strego haver. Ha egy guildbe lépünk, akkor az ágy mindenkinek spawn point.
Amúgy vannak magok is a játékban,én meg rossz gombot nyomtam,aztán megette a csaj.DD Ültetésre kiváncsi vagyok,szerintem ahhoz is van szerszám
Én is hétfőn csatlakozom,de csak PVE szerverre!
Valószínű holnap vagy holnapután csatlakozom. Addig is aki akar vegyen fel steamen (Since, Budapest - Hungary).
Hát, az az igazság, hogy némi common szerver szívás után, amikor a hostos küldte az üzit, hogy fent az "enyém", rácuppantam tegnap mint egér a sajtra, és mindezt azóta csináltam. Ezért kérdeztem ki jönne esetleg egy nyugis, építkezős, barátságos, szellős szerverre (egyenlőre csak lepassoztam, majd ha lesz whitelist, akkor az is lesz). Egyébként ha kell segítség, szívesen segítek :)
Nagyon durva a játék grafikája, nem tudok vele betelni.
Én most a THE EU PVE official server 126-on vagyok most kezdtem ha gondolod csatlakozhatsz....
Ezek a grafikák le vannak butítva rendesen,de 10 évvel ezelőtt biztos ütős lett volna ilyen látvány
Nekem meg itt van a táborhelyem,doboz1,és 2-vel.D Meg a bungallóm alapjával,de az sose fog elkészülni
Én most még a 6-os szinten kullogok,már vagy 4-szer kezdtem újra a virágot,de hétfőtől megint újra akarom kezdeni,akkor már eredetivel.Amúgy a karaktert minden szeróra lehet vinni ebben a játékban? Pl Localból átviszem egy multiszeróra,az lehetséges,ezek szerint,vagy nem?
Itt éppen egy raptor nézett be hozzám vacsorára ;)
Egyébként 14-es a kis túlélőm most ezen a szerón, van már kis bungallója, pár ládája, most megpróbáltam beidomítani egy Stegot, lassú mint állat, de 300-at elvisz (multiban csak 100-at vihet a karakter, nem annyit mint single-be). Úgyhogy a fa farm egy kicsit macerás, mert nem igazán bírja el a karakter rendesen. Mivel ugye az alapozáshoz valami 80 kell / alap.
Ja, azon a súlyon én is nagyot nyekkentem, gondoltam majd milyen jó lesz, telerakom fával, mert az nehéz. Aha, egy stack megy bele :D
Köszi!!! Én meg egymagam csináltam egy törzset,amiben egymagam vagyok a törzsi tag,és Kalózok a neve.DDDDD Raktam le 2 ládát már,amiket át is lehet nevezni az egyiket doboz1-nek neveztem,amásikat doboz2-nek.Milyen ötletes,nem? D Azt gondoltam hogy a ládákba csak a slothelyre kell pakolni,és akkor betellik,nagy lófaszt!!! Súlyra is meg van határozva miket pakolunk a ládába.Nekem maradt még 2 slothely,de már a súly megvan bőven,és nem enged pakolni bele. Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2015.06.06. 02:08:28
Nekem mindegy. Én csináltam már a hétvégére egy szervert, mert meguntam a lagfestet, meg hogy nem feltétlen lehet ugyanoda visszamenni, ahol már elkezdtem valamit (tudom, alfa, úgyis lesz teljes rewamp, de akkor is :) ) És egy kicsit a vérpistikéket is meguntam :D szeretnék haladni is a játékkal... De igaz, ez csak 40 slotos. Egyébként van magyar szerver, a https://www.facebook.com/HungarianGamesConspiracy csinált egyet, MagyarSzerver-www.gamesconspiracy.hu néven fut.
Nem tudom milyen szerverek vannak,majd megdumáljuk melyikre megyünk rá,amig valaki nem indit magyar szervert.Bár jobb lenne ha sokan lennénk egy szerón,azért érdemes officialra menni,ott sokan vannak
Lehet törzseket (tribal) létrehozni,és vannak külön törzsi parancsok is.Mindenki vissza tud spawolni a törzsi helyre,és törzsön belül PVE van,az érdekes.Nekem viszont tetszik a szerkeszthető,irható útitáblák,asszem 6-os szinttől lehet elérni.
Igen, ez így van. Csak azok tudnak valamit is elérni az ilyen pvp-ben ahol kb. mindig vannak páran online, hogy a bázist, állatokat megvédjék, és egyébként is magas játékidővel rendelkeznek valamennyien, különben nem tudják fejlődésben lehagyni a többieket. Kisebb csapatoknak, vagy kb. solo játékosoknak ilyenkor nem nagyon jut hely. A kill on sight pedig nagyon megy, ész nélkül. Utoljára szerkesztette: Sarthus, 2015.06.06. 00:03:16
Amúgy izgi lehet a PVP is,de ez megint arról fog szólni hogy pár egyén elfoglalja az erőtereket,aztán szinte lehetetlen lesz majd a közelükbe férkőzni.Csapatmunka kell ehhez is
Van akinek van kedve a hétvégén egy békés (és üres) pve szerveren multizni?
171-ben ezek jönnek majd:
Upcoming Version: 171.00
- Tamed dinos now look at allies when they're nearby, to increase realism :) - Added a loading progress meter to avoid the appearance of frozen game stalls, and fixed another blackscreen/infinite load case. - Added a "Difficulty" slider for Local/Custom Servers that scales the levels of the creatures encountered, along with the quality of loot (but not quite linearly with each other, so you can expect a tougher challenge overall as that slider goes up!). - Added the capability to choose respawn region upon each player respawn. Set 12 spawn regions, rather than 4. - Added code now for flyers to not follow you into water, and land creatures to have a depth limit they're willing to follow you to :) - Adjusted various Quality Group graphics settings to increase performance on each tier. - You can now properly apply the ARK Founders' Parasaur Saddle Skin, to the Parasaur Saddle :) - Increased the length of time for dead player bodies/inventories to decompose, to 20 minutes - You can now whitelist specific SteamID's that will always be granted access to your server. Even if it's full. - Console key can now be rebinded through the Options Menu - All Host Game options are now visible in the in-game launch menu (which also affects single player), as well as saved in INI for easy access - Fixed an issue where sometimes no servers would return - Server Player counts should finally be fixed in-game - Downloading ARK Data Characters into other Servers will no longer lose them - You can now rebind the Arrow Keys properly (strafe, turn, whatever you want) - On your server, you can now use 'cheat' or 'admincheat' to cheat after logging in as and admin. "cheat broadcast MessageString" will now let you broadcast a server message to everyone on your server (which also force displays the chat). Note that you can also set a Message-Of-The-Day here:
[MessageOfTheDay] Message=Hello and welcome to my ARK Server! :-D
- Added an option to hide the Server Name from your Pause Menu, so that streamers don't have to give away what server they're playing on. - Your last server filter settings now save and restore - Argentavis now has a very limited (60% reduced) targeting range for live creatures, but his targeting range for corpses has been boosted by 40%. So watch out if you've got a dead body around, you might want to get out of the way :) . In any case, this is more true to their real-world likely behavior and will make them grief less. - Your riding character now looks in the direction your camera is facing, along with your mount. - Fixed a silly enemy pathing case that would make them needlessly turn around a lot in tight confines. - Reduced default Dino following distance by 50% - You can now craft directly from within your pet's inventory
Most vettem meg a gamet, ha esetleg valaki akarja tolni együtt itt a steam profilom vegyen fel, minél többen annál jobb.
http://steamcommunity.com/id/hawaaii/
Soloban előfordul, hogy öltöztetni kell, de multiban még nem jött elő ez a bug. Ott a server megjegyzésével van gondja, a Steam server listát kell használnom.
Ez nagyon nagy játék,most nézem a videókat,később milyen lehetőségek jönnek majd elő már 15-ös szintnél.Meg lehet szeliditeni a kacsákat,meg etetni is lehet őket,teherhordásra birni dinókat.Hétfőn már meglesz nekem is eredetiben. A kaják egy idő után megromlanak,és eltünnek a leltárból,azt nemtudom van-e olyan tároló amiben sokáig lehet őket megtartani.Már várom a supply cratet,asszem 5-ös szinttől van,még sokat nem nyomtam amugyse,mert az igazi élményt az eredetire tartogatom.A wirágnál minden belépéskor fel kell öltöztetni a karaktert,ha localban nyomom,nemtudom eredetinél is igy van-E?
Hát most a legújabb pacthen az a beállítás ami 25-30 fpst adott, az most csak 15. Ez low-medium 75%-os scale és minimális ground volt. Azonban felraktam medium-high-ra a dolgokat 100% scale meg ground és csak 1 fpst veszítettem. Szóval elég érdekes. :D
Úgy döntöttem megveszem mivel biztos optimalizálva lesz amd kártyákra is.És van annyira jó játék hogy megvegyem. Jelenleg még állítgatom a dolgokat hogy mit lehetne kihozni.
Off: Nincs vita, igazad van, bár nekem 270x-em van, egyelőre elég mindenre (ezt még nem próbáltam), de tény, az AMD elvan tévedve, főleg driver gyártás terén.. :D On: Én egyelőre streameket nézegetek róla, beszerzés soon.. :D
Nálad van olyen eredetiben hogy félig a homokban kezdesz deréktól lefelé bele vagy süllyedve,másik hiba meg az hogy újra kell öltöztetni a karaktert minden belépéskor,ruhák megvannak,csak újra rá kell adni őket Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2015.06.04. 23:23:22
Bocs mea culpa me maxima culpa, igaz nem 270x hanem a 260X a ráncfelvárott 7770-es én kevertem a kettő. De amúgy igazából mindegy mert adm vga-t majd kb 3 év múlva fogok venni, mert addig talán sikerül valami értékelhetőt is kiadniuk. Biztos, hogy nvidia lesz a következő kártyám. De ez off és nem akarok hitvitát indítani :)
Viszont az új patchel fel tudtam tolni medre a textura beállítást így már lényegesen szebb. Amúgy meg az egész simában fut sokkal. Ha ilyen gyorsan tudják orvosolni a hibákat, és ennyire fognak foglalkozni a játékkal később is, mint most induláskor akkor ez nagyon pozitív eredményt fog hozni.
Közben jönnek az újabb updatek! Atyaég!!!! Mi van itt:
170.2 * Fixed another crash with 4GB Low Memory mode. Should be no more crashes in this mode!
170.1 * Changed how the game allocates all of its static media memory to be more efficiently packed at game startup (leading to a longer initial splash screen), likely eliminating the black screen bug! (we'll find out :)
* Fixed a mesh crash bug with low-memory and SM4 rendering options
Most találtam egy linket. Itt leírják milyen kártyák azok amikkel biztosan futni fog a játék és milyen beállítást ajánlanak hozzá.
Sajna a hd7770 nincs is a listán de a 270x a 7770-es kártya módosítása. Így egyelőre tök lowon megy 15-20 fpss-el. Mondjuk tényleg "nem túl" szép a grafika úgy. Majd még hangolgatom, de sajna be kell lássam, ideje lecserélnem a 7770-et. 3-éves a kártya a fejlesztését és bemutatást nézve van már vagy 4-5-is. Eljárt felette azt idő.
Viszont elégé csapat /törzs/ orientált a dolog, mert egyedül a craft 2/3-t tudj az ember kifejleszteni, ha mindig szinten akarja magát tartani az ember. Ez amúgy tök jó mert ráutal az együttműködésre.
8 óra van benne eddig nekem, láttam márt t-rex-et, de sikerült elsliszolnom mielőtt megevett volna. Viszont öltem raptort igaz szerencsével, de taimingelni nem tudtam, nem volt cuccom hozzá még. Ha nem rontják el egy nagyon jó kis játék lesz ebből, már most is nagyon bejön.
Kijött az 1.70!
Dehogyisnem! Áthozhatod! Jó ez igy! Majd oda teszek másik képet hogy ne legyen kettő egyforma topik.Köszi!
szerk: namindegy, ha nem kell, akkor szólj és kiveszem :D Utoljára szerkesztette: SZABl, 2015.06.04. 18:08:50
Amúgy az egyik sárga gejzír az supply crate,és csak 15-ös szinttől lehet kinyitni
DDDDDD:
Kiegészitették az 1.70-es changelogot:
Upcoming Patch (ETA: Deployment @ Thursday June 4 11:30 AM Eastern Time Zone):
v1.70:
* Added missing "Spyglass" engram (like binoculars), which also enables you to craft the later glasswares. Moved the "Scope" Weapon Attachment to level 30, down from level 40.
* Balance: Fist Damage reduced by 20%, Argentavis AI aggressiveness reduced by 25%, Tran Arrow Tranq-Power increased by 20%, Slingshot Torpidity Power Decreased by 10%
* Reduced the rate at which food spoils in the inventory of an NPC creature, by 75%, to aid long-term creature maintenance
* Implemented a "Low Memory (4 GB RAM)" and "Low Memory DX10" launch options that reduces graphics and audio effects to save about 800 MB RAM, likely enabling 4GB RAM players to get past infinite-loading screens.
* Reimplemented stylish animated-movie loading screen, fixed up some graphics on the "Play Local" menu, exposed various gameplay options to the "Play Local" menu, so that you can more easily customize your own server or local play experience.
* Added an option to hide the Server Name from your Pause Menu, so that streamers don't have to give away what server they're playing on.
* Selfie orbit cam, [K] by default, now collides with structures geometry so that you can't use it to... spy... into other players' houses... creeper!
* Added 3 "PvP-Hardcore-OfficialServers"... for the truly hardcore (you have to create a new survivor after each death :)
* Added ?MapPlayerLocation command argument for player-hosted servers, when used will display the current player location on the 3D Map. (not very hardcore/realistic ;)
* Populated small pickupable rocks across all of the ARK's beaches, not just in the southern coasts.
* Increased # of server search from 50 to 100 * Filter "password protected" servers on the Steam backend, rather than locally, to return more servers
* Fixed a Localization crash * AZERTY French keyboards can now rebind keys properly * Initial DirectX10 Shader Model 4 support -- ubersky won't yet render :-P. Also reduces game memory footprint by ~400 MB
* Player counts on the server browser are now correct and accurate * Getting "Winded" in water no longer prevents you from swimming upwards completely -- you now just swim upwards more slowly, and so are less likely to absolutely drown. * Pause Menu now lists the Server name * Server browser now has a list of "Survivor's Servers", upon whihc you have a survivor, Favorite Servers, and Friend's Servers * Fixed an issue where NPC's would not attack often at lower-FPS times on servers * Broadcast Server messages now force the chat to appear (typically used to notify of server maintance) * Bonus Item Skins (Stomped Glasses, Cowboy Hat, Noble Saddle) are permanent, locked to your character, and given again after respawn (dropping them simply removes them if you don't want them -- if you want to keep them, apply them to an item). * Fixed some graphical artifacts with the water, waterline, and underwater particles * Slingshot torpidity multiplier reduced slightly * Inventory Key can now be rebound * Arrow keys now turn rather than strafe, and can be rebound
Az 1.70 mikor jön ki?
Milyen lehet majd dinókkal selfizni? Azt is beépítik az 1.70-be,D Majd küldjön képet aki T-Rexel fog selfizni egyet.DD
Na ez szép! Az 1.70-re optimalizálják rendesen a játékot
Current (v1.608) and Future (v1.70) Patch Notes Upcoming Patch (ETA: Wednesday June 3 Night, Eastern Time Zone):
v1.70:
* Reduced the rate at which food spoils in the inventory of an NPC creature, by 75%, to aid long-term creature maintenance
* Implemented a "Low Memory (4 GB RAM)" and "Low Memory DX10" launch options that reduces graphics and audio effects to save about 800 MB RAM, likely enabling 4GB RAM players to get past infinite-loading screens.
* Reimplemented stylish animated-movie loading screen, fixed up some graphics on the "Play Local" menu, exposed various gameplay options to the "Play Local" menu, so that you can more easily customize your own server or local play experience.
* Added an option to hide the Server Name from your Pause Menu, so that streamers don't have to give away what server they're playing on.
* Selfie orbit cam, [K] by default, now collides with structures geometry so that you can't use it to... spy... into other players' houses... creeper!
* Added 3 "PvP-Hardcore-OfficialServers"... for the truly hardcore (you have to create a new survivor after each death :)
* Added ?MapPlayerLocation command argument for player-hosted servers, when used will display the current player location on the 3D Map. (not very hardcore/realistic ;)
* Populated small pickupable rocks across all of the ARK's beaches, not just in the southern coasts.
* Increased # of server search from 50 to 100 * Filter "password protected" servers on the Steam backend, rather than locally, to return more servers
* Fixed a Localization crash * AZERTY French keyboards can now rebind keys properly * Initial DirectX10 Shader Model 4 support -- ubersky won't yet render :-P. Also reduces game memory footprint by ~400 MB
* Player counts on the server browser are now correct and accurate * Getting "Winded" in water no longer prevents you from swimming upwards completely -- you now just swim upwards more slowly, and so are less likely to absolutely drown. * Pause Menu now lists the Server name * Server browser now has a list of "Survivor's Servers", upon whihc you have a survivor, Favorite Servers, and Friend's Servers * Fixed an issue where NPC's would not attack often at lower-FPS times on servers * Broadcast Server messages now force the chat to appear (typically used to notify of server maintance) * Bonus Item Skins (Stomped Glasses, Cowboy Hat, Noble Saddle) are permanent, locked to your character, and given again after respawn (dropping them simply removes them if you don't want them -- if you want to keep them, apply them to an item). * Fixed some graphical artifacts with the water, waterline, and underwater particles * Slingshot torpidity multiplier reduced slightly * Inventory Key can now be rebound * Arrow keys now turn rather than strafe, and can be rebound
Previous Patches: v1.608 (Client): Fixed the singleplayer-side post-load performance problem. At least the BIG one :) ... 15-30 miliseconds per frame saved after singleplayer load on one of our test machines. Baby steps... baby steps... :)
v1.607 (Client): Fixed two client and server crash cases
v1.602: Blackscreen issue should be fixed! Added more official servers. Fixed a few potential chat crashes. Working on ShaderModel 4 support and singleplayer performance reloading....
v1.601: Full servers will still appear in server-list now
v1.60: Listing/Refreshing of servers fixed
v1.557: * Chatbox can no longer be opened in singleplayer games.
* Rebuilt the game content with 2K textures rather than 4K for most. This may help prevent disk and memory thrashing that could have adversely affected performance on some machines.
v1.556: * Reverted loading screen to static image, might eliminate "black screen of death" when loading into singleplayer mode.
* Made a backend change that may have fixed the backend server issues. We have to update ALL of the servers to fully fix it, but we are gradually rolling that out over this night.