Mit kell csinálni, h menjen? Nem lenne egy rosz dolog, mert így tudnám használni a dung beetle bogaraimat is. Jelenleg 20-ra stackelődik a kaka, így ők ezzel nem tudnak mit csinálni, és jól jönne a bónusz olaj. Bár azt baslilo-val is meg lehetne oldani... A joan félében van egy large compost bin, egy sárga fertilizer collector is, meg ugye a sima kék collector. A kék összeszedi a tojást, kakát, áttolja a nagy compost binbe, onnan a sárga collector kiveszi a fertilizereket, majd áttolja szépen a crop plotokba, elég kényelmes, és automata.
200 dbx 45 hellyel,nekem egy teli köteg vas 200 db-ot lehet egymásra rakni.És azért rakom szekrénybe,hogy üres legyen az anky a következő fordulóra.Mert ők a növényevő szigeten vannak,őket nem hurcolászom,gyors utazok,és fordulok velük egy kört.
Azon én is gondolkodok. :) Tegnap próbáltam egy ammo pool cuccot, de asszem nem fog maradni, mert nem elég nagy a hatósugara. Az érdekes cucc amúgy, beleszórod a lőszert, turreteket hozzákapcsolja, és beállítod neki, h mondjuk 100 skuló legyen mindegyik turretben. És ahogy fogy, azt tartja.
De a joan poop&egg collectort is nagyon tudom ajánlani. Ezen kívül van egy classic flyerem ugye, meg egy végtelenített grapling hook/ejtőernyőm. De ja, s+-on filózom én is nagyon. Ez a pull resources ugye nem egy hülyeség.
Singleben egyetlen modot hasznalok, a Structure+ nevezetut, az extra epitoelemek miatt. Menet kozben jottem ra, hogy van egy extra funkcioja is, a nyersanyag mozgatas, vagyis X meter/yard sugaru korben barmelyik tarolobol vagy allatbol at lehet rakni a nyersanyagot egy masik taroloba/munkapadba/kohoba stb. Szegyen, nem szegyen, orommel hasznalom :) Official szerver beallitasokkal jatszok singleben vagyis nincs extra harvest, stb. de ennyi elonyt - ugy dontottem - megengedtem magamnak. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2017.09.01. 11:41:32
A 10 szekrénybe fér 45x10 stack vas, ankylba bármennyi. Fölösleges köröket futsz, minek pakolsz ki az ankylóból bármit is?. Amikor megvan az ankyban a 60 stack vas (ennyi fér az iparo kohóba), akkor hazarepülsz. Az egész építmény így nézzen ki.
Mikor ark-ban csinálsz vmit, akkor előbb gúglizd ki, hogy kell profin csinálni a dolgokat. Különben csak magadat szopatod, utána pedig minket. :)
És ja, obszidián súlyát nem csökkenti az anky.
Ezt tudtam én is,néha így csinálom mikor megyek obszidiánért,csak annál az anky nem csökkenti a sújt,ha az ankyban tárolom.Egyébként van egy hajóm azt telerakom olyan 10 szekrényem van,ha nem több,tele van megyek a bázisra vissza.
A bányász quetzem, amit csak súlyra húztam elbír vmi 3750-et. Anklyóval pedig ráállok a platformra, és onnan bányászok. Irreleváns, h mennyit bír el az ankylo, a qutznek kell elbírni az anklyo-ban levő vas negyedét. Az anky nem mozdul sehová a platformról.
Az ankyt pedig a quetz fel tudja venni, bedobot a tamelő ketrecedbe, és kb annyi.
Én minden állatból amik tetszenek nekem azokból,én is a nagy szintűeket keresem.Gondolom a quetzád elbír több ezer kg-ot
Az ankylos rész,ezt az "agyonbuzizod az állataid statját"-ra próbáltam példát írni,az első ankylom 23-as szintű volt elvitt vagy 280-400 kg-ot ha jól emlékszem.Kellett belőle vagy 4,hogy tudjak termelni fémet,és vagy ütötte a nyers fémet 30 mp így mivel alig sebzett,most elég 2-3 ütés.Tehát azzal ment el a játékban 1 napom mire a nővényevő szigeten tettem egy fél kört learattam a fémet,és jöttem vissza a kis bázisomra,na most a statot,ha állítva van az nem csak a quetzán állítódik,hanem minden állaton,de ezt te is tudod.Azóta találtam egy 72-es ankyt,meg is szelídítettem,meg egy 145-öst őt nem tudtam mert az állataim megölték.
Ebből megint csak nem az a tanulság, h buzizni kell a low lvl állataid statját, hanem inkább az, h nem szabad low lvl állatot befogni, mert elhal hamar. Ezért is mondja mindenki, h az első alacsony quetz után már foghatod a levegőben a nagyot, és rex kibblével témelheted.
Az ankylós részt nem értem, felálok a quetz platóra, és max fél óra alatt annyi fémmel repülök haza, ami bele sem fér az ipari kohóba.
Islanden a fő bázisom kb 3 behemoth gate kapu magas. De 2-nél tuti több. És dupla, 4x-es fal, fémből. :)
Szerintem valamit nagyon nem értetek,vagy kevertek.Nekem nem az a lények,hogy halhatatlan legyek,meg az állataim,nyilván nem szeretném,hogy meghaljanak,de ami állatot beszelídítek az használható is legyen.Nyilván akik 5-en,vagy 10-en játszanak együtt ott van háttere az embernek akire számíthat.Viszont szerintem azzal kicsit könnyebbé van téve a játék,hogy pl nem megy el egy teljes napom arra,hogy egy 45 férőhelyes tároló szekrényt megtöltsek fémmel,van a hajón vagy 10 szekrény az 10 játékbeli nap volna,meg vigyek magammal vagy 4 ankylot,mert csak mondjuk 700 kg-ot visz el egy,és arról nem is beszélve,elakad az egyik rohanj vissza szabadítsd ki.Azzal,hogy egy kicsit magasabb az állat statja,szerintem nem baj,én nem is szeretnék stailag elszállni,csak egy kicsit legyen jobb,itt egy példa van egy 77-es szintű sasom,3-4x kellett túl etetnem,mert az élete a harctól lecsökkent,és egy 3-as szintű alfa raptort meg tudjak ölni,és nem sok kellett hozzá,hogy ottmaradjon.Sebeztem rajta vagy 50 hp,most hogy nem 200 a sebzése,hanem 1500-2200 között van,elég kb 10-15 támadás.Az "agyonbuzizod az állataid statját"ez mindenkire érvényes,aki nem az alap beállításokat használ,még akkor is ha csak egy kicsit állított rajta,az már nem az eredeti beállítás.Például mindenkinek a maga dolga,hogyan játszik,de addig amíg ti repülve,meg nagyot ugorva építkeztek,ne nagyon mondjon nekem olyat,hogy"agyonbuzizod az állataid statját".Én minden nagyobb építkezést a quetzával oldottam meg!És magasabb építményem van a fém behemót kapunál!Az igaz még nincs kész,mert még magasabb lesz.
Tele van quetzzel nálam az ég, minden nap látok vagy 15-öt. Öld le az összes vad dínót, h újra spawnoljanak. És használd a classyc flyerst, nem véletlen ajánlom. :)
Tudod, nem az a megoldás, h agyonbuzizod az állataid statját.
Igen jó tanács,csak van vele egy kis gond.Amióta elkaptam ezt az 1-es szintű quetzát azóta egy darabot nem láttam repülni.nézem másnál a youtube videókat egy helyen repül vagy 3.Mondtam már nem egyszerű nekem állatot keresni.Nem akarok visszatérni a régi dolgokra,de hódok sincsenek,tegnap mondom keresek egy nőstény oviraptort,elkezdem gyűjteni az ő tojásait,ez a rohadt térkép tele van dilophosaurusszal,de úgy,hogy egy helyen vagy 3,oviraptor 1 az is hím.Bejártam szinte majdnem a teljes élőhelyét,közvetlen a föld fölött.Ezzel a tanáccsal még az a nem jó,hogy akkor az összes madarammal így kellene."Pláne, ha classic flyers modot használsz" És nem használok módot!!!
Fogsz két magas szintű ellentétes nemű quetzet. Mondjuk 108 felett az islandon, centeren pedig 135 felettiekről beszélünk. Kibblével betémeled a levegőben, sima ügy. Őket szaporítod úgy, h a legjobb tulajdonságuk öröklődjenek, majd az utódot imprinteled, és kész a madár. Pláne, ha classic flyers modot használsz. Enyémnek imprint utén vmi 3075 a staminája, tettem rá 4-5 pontot, így megvan az 5000. Ezzel úgy repülöm körbe a centert, ami nem kis map, h nem fogy el. Élete van 20k, speedje pedig 280%, de neki csak 1450 a teherbírása. Utoljára szerkesztette: ncc1701, 2017.08.31. 22:06:06
A szerveremen én ezeket a fájlokat használom. És ezeket használom a helyi játékhoz is. Bemásolom a megfelelö mappába és a játékon bellül a csúszkákat is beállitom, majd hagyom beleirkáljon a játék. Ezek a fájlok még az ilyen beleirákálások nélküli. (Mod és rcon pass törölve) Game.ini GameUserSettings.ini
Nekem azzal nincs is bajom,hogy növeli elég jó az állataim statját,pl eddig elbírtam a queztával 700 kg-ot most meg viszek ha jól emlékszek 2560 kg.Nekem azzal van bajom,hogy valamiből hiába van sok ha nem tudom kihasználni,mivel gyorsan fogy,és pl ha viszek egy állatot a queztával,mindegy,szelídített,vagy vad.Figyelnem kell hol tudok leszállni hazatérés közben,ráadásul a vad állatoknál,végül is nem mindegy,mert ha nem jól veszed fel akkor bántja a madarat. Utoljára szerkesztette: T62A, 2017.08.31. 19:50:52
Ezt a videót bevallom csak úgy össze csaptam. Igazából egy másikat is készitettem de az túl hosszú lett de ugyanez van benne.
Ezek a stat cuccok nem nonstop müködnek, hanem csak akkor amikor valamire raksz 1 stat pontot ezekkel az értékekkel módositott értéket kapsz. Mint például a sebzés, ha alapból mondjuk 10 % ot növelne 1 rákattintás de ebben mondjuk 2.0 van, a dupláját adja. A dinók esetében ez a kitartás szintén igy van. Amikor stat pontot osztasz el, vagyis a lv szintjét növeled, oda ad többet.
Megneztem, hozzad hasonlo utemben fogy a prim+ es normal official szerveren, illetve local/singleben is. Hozzateszem, sosem figyeltem, hogy korabban milyen utemben fogyott, szoval nem tudom, hogy most gyorsabban fogy e vagy ilyen volt mindig :) De a "hiba" nem az .ini beallitasaidban van, hanem ez (most mar) ilyen. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2017.08.31. 19:30:20
Szerintem a videó annyira nem rossz,de tényleg meg sem mozdul.Pedig semmi módot nem használok.Az igaz ezt még nem mertem berakni addig amíg,nem orvosoltam ezt a hibát: AllowFlyingStaminaRecovery=true
A másik lehet ismered,csak nem használod,vagy lehet nem tudod,ha alapon van a beállítás az F gomb megnyomásával bele tudsz lépni az állat tárhelyébe.akkor is ha rajta ülsz,és ha nem ülsz rajta akkor is. Utoljára szerkesztette: T62A, 2017.08.31. 18:39:40
Én úgy vettem észre,hogy csak a madár állatoknál fogy gyorsan a kitartás,de csak akkor ha repül,ha a földön mászkálok meg se mozdul.Viszont a többi állatnál más fogy gyorsan vagy legalábbis a megfigyelés alapján.Egy kis szintű állattól is gyorsan fogy az életerő.
De jó végre sikerült elrejtenem azt a sok szöveget,és csak annak jelenik meg aki rányom a spolerre. Vagy is nem arra,hanem a szövegre Utoljára szerkesztette: T62A, 2017.08.31. 16:48:09
Nekem rohadt mázlim volt. Volt egy leárazás, ha jól rémlik április vége felé, mindössze 4200 ft-ba került a kiegészitőkkel együtt. kb 10.000 ft os leárazás volt.
Unoffical szerverre szerintem warez verzióval akkor lehet belépni ha nem védi a battle eye, mert az lehet észre venné és kibannolja.
Videót felvenni én a Bandicamp nevü programot használom. 1 gomb nyomás elindul a felvétel, 1 gomb nyomás leáll. A korlátja csak annyi mivel nem regisztráltam maximum 10 perces videókat enged késziteni. https://www.bandicam.com/downloads/
A kitartásnak szerintem nem lenne szabad ennyire gyorsan fogynia. Nem mellesleg ezek a stat cuccok amik be lettek irva, szintlépéskor annyival többet ad. Tehát a madaradnak szintet kéne lépnie és amikor raksz egy statjára annyival többet fog kapni mint amennyit beállitottál rá.
Én ritkán használtam madarat eddig,de szerintem valami más oka van annak hogy ilyen gyorsan elfárad. Vagy éhes, vagy szomjas, túlterhelt,....
Szia!
Kicseréltem a szerkesztett game fájlt az eredetire,majd beállítottam mindent a játékon belül.Csináltam egy kis videót,hogyan fogy a kitartás csak lebegés mellett,maga a videó felvétel nem szép,mert kamerás,nem tudom a gépen hogyan kell videózni,eddig még szükségem nem nagyon volt rá.
Köszi.
Most megjelent a játék,legalábbis ha jól látom a hozzászólásokból.Másnak is fekete fantom képe van ha belép az i gombbal,és mondjuk megnéznéd,hogyan áll rád a ruha ,és át szeretnéd festeni,vagy egy nyerget szeretnél másik színre csinálni,és ott is csak egy fekete fantom kép,mintha csak egy árnyék volna?
Azok akik nem használnak módot,pl a kő korlátot,nem lehet megdönteni?Csináltam egy feljárót kőből,és jól nézne ki ha a szélére tennék kő korlátot,de az csak egyenesen rakná le,megdönteni nem tudom.Próbáltam vele kísérletezni,de nem nagyon merek mert az összes állatom odarohant körém.Videót is kerestem,de csak sima házépítések vannak.
Igazság szerint ha nem lett volna más ár csak a jelenlegi, azt mondanám még igy is megérné a játék az árát.
Csak hát tudva azt hogy eddig mennyi volt.... az egy nagy pszichológiai gát :D
Mint minden (na jó, 99%) játék, ez is letorrentezhető, és single playerben vagy LANon minden további nélkül játszható.
Annó én magam is igy próbáltam ki
Elvben léteznek tört szerverek, oda fel lehet menni velük (persze nincs sok ezért nehéz találni) és TALÁN az unofficial szerverekre is be lehet menni (de ez nem 100%, pletyka szinten hallottam).
Ami viszont biztos:
1. Mivel nagyon gyakran updatelik a játékot - ami már steamen is okoz kényelmetlenséget - a tört játék karbantartása RÉMÁLOM
2. modokhoz nagyon körülményes a hozzáférés
Szóval ez a kettő eléggé megnehetiti a warez verzió használatát, szóval Arknál nem nagyon ajánlom.
Amúgy ja, ki kell várni amig akciós lesz VAGY akár most is megveheted key reseller oldalakon féláron pl itt allkeyshop
Mielőtt bárki felhozná: ezek az oldalak teljesen biztonságosak. Én magam sokszor vásároltam rajtuk (Arkot is ott vettem meg, valami 8 euróért :D ) és sok steammel foglalkozó topikban (itt az SGn meg PHn is) érdeklődtem hogy tud-e bárki olyan eseről hogy bárkinek baja lett volna emiatt a steammel (barátom barátjának a barátja jellegű pletyka nem ér :D ).
Eddig még nem volt ilyen visszajelzés, csakolyan hogy mások is vásároltak és nekik se voltgondjuk... :)
Egy hetig tartott az a szarcunami a helyi es nemzetkozi gamer sajtoban, amelyet a WildCard arszabasa (annak bejelentese) generalt par hettel ezelott. Tenyleg megerte volna akkor megvenned, mert most ennyiert bolond az, aki fizet (mondom ezt kozel 1000 oranyi jatek utan).
Előre szóltak, h q drága lesz. Amúgy aki észnél volt, az gombokért megvette mát régebben, nekem plö 9 ájrómba fájt. Várj vele pár évet, lesz ez olcsóbb is. :)
Ha megnézed azt a generátort, láthatod a [ ] közé irt szám egy-egy stat azonositó száma. Például a [0] nulla, a hp.
Te azonos stat szorzót adtál meg mindenhova. 1.400000 Bár elvileg ebben a nullák mennyiségének nem kéne hogy meghatározó szerepe legyen, de ugyanakkor ha 5 tizedesik képes kezelni a rendszer ezt nem tudom nem-e megterhelő neki ha ettöl nagyobb. Vagyis 1.40000 vagy 1.4 lenne a helyes szám. Ugyanakkor vannak olyan statok amit ha növelsz az ellenkezöjét éred el mint amit szeretnél. Vegyük példának a tamelést. Amig vadon élő a dinó kényelmesebb ha könnyen lehet tamelni. Vagyis például szeretjük ha könnyü leütni, és ha lehet ne kelljen neki sok kábitó szer, lassan csökkenjen a kábultsági szintje. Na de ha már tameltük, ennek az ellenkezöjét szeretnék. Még vadon élőként legyengitenénk tameltként már erösitenénk. Stat érték 100%, ezt mondjuk lejjebb vesszük 80% ra, majd erre adnánk 40% ot, hogy 120% legyen. Persze lehet ilyent is, ez puszta matematika, csak szerintem nincs értelme. Jól átkell gondolni, az egészet átfogóan.
Nálam például gyakori vendég a dilo. Szinte mindenhol bele lehet botlani. Szeretek vele boksz mecset játszani. De van egy mérték amikor már idegesitó ha nem birom leütni, és az is nonszensz számomra mig ö mondjuk 2 -öt sebez rajtam én addig 4-et, holott vagy 10x nagyobb szintü nálam. Aztán ha betamelem, hamar azzal szembesülök én sokkal gyorsabban futok mint ő. Állandóan lemarad, megkell várnom. Újra rákell szólnom hé azt támadd meg, vagy azt ne edd meg. Talán vicces, de az is elöfordult megpakoltam magam kövekkel, hogy vele azonos szintü legyen a mozgási sebességem. Aztán a sok próbálgatás és kisérletezgetés során ráeszméltem arra, kb az a szint a majdnem megfelelö amennyi alapból is van a játékban, legfeljebb egy picit eltolni izlés szerint ezt az. A szerveremen például 1,25 az exp szorzó. De ugyanakkor lv 1-en és lv 499 -en is egyaránt azonos mennyiségü exp kell a szint lépéshez,. 250 exp. Számomra ez az a határ ami megfelel. Lehetne számolgatni meg matematikázni ilyen szorzó meg annyi exp, de nem szeretem bonylitani. Sok más mmo játékban minnél nagyobb szintü valaki annál több exp kell. Mig lv 1en mondjuk csak 10 exp, addig már lv 100 on már 1millió. Ez számomra büntetés. Én aki már sokat játszottam, aktiv vagyok, vért izzadok a szint lépésért...számomra ez igy igazságos.lv 1-en és lv 500 on is ugyannyit kell teljesiteni.
Ez pedig GameUserSettings.ini -be
[ServerSettings] <-- alá valahova de a következö [ ] jelek közé irt sor fölé
AllowFlyingStaminaRecovery=True
[/script/engine.gamesession]
A stat multipler sorokat a Game.ini -be kell beirni.
Én azt csinálnám, elmenteném ezeket az ini fájlokat valahova a gépen, majd törölném öket. Majd inditanák egy helyi játékot a csúszkák beállitása után. Aztán megnézném milyen fájlokat hoz létre a játék és azokba mit ir bele. És azokat modositanám. Igy kizárt lenne hogy több helyen szerepeljen ugyanaz a beállitás és valamennyire kontrolálható lenne az egész.
Rae Apofisz!
Köszönök minden ötletet,és ne úgy vedd légyszíves,ha valamit furcsának látok,hogy téged hibáztatnálak érte.Azért írok visszajelzéseket,hogy lehet-e korrigálni rajta.Például ma úgy gondoltam harcolok egyet az egyik állattal,8000 valahány százas az élete,28-as szintű állatok ellen mentem kb 3,és alig ütöttek meg de lement az élete 5000 pár százra,és már vérzett is.Tehát nagyobb lett minden ami tényleg jó,és játszhatóbb de sérülékenyebb is.
Mi alá,vagy mi közé rakjam be?
AllowFlyingStaminaRecovery=True
Ebben a nem tudom,fájl?Vagy mi ez jegyzettömbben?GameuserSettings.ini is vannak ugyan olyan sorok azokat ne kell kicserélni?
[/Game/PrimalEarth/CoreBlueprints/TestGameMode.TestGameMode_C]
PerLevelStatsMultiplier_Player[0]=1.400000
PerLevelStatsMultiplier_Player[1]=1.400000
PerLevelStatsMultiplier_Player[2]=1.400000
PerLevelStatsMultiplier_Player[3]=1.400000
PerLevelStatsMultiplier_Player[4]=1.400000
PerLevelStatsMultiplier_Player[6]=1.000000
PerLevelStatsMultiplier_Player[7]=1.400000
PerLevelStatsMultiplier_Player[8]=1.400000
PerLevelStatsMultiplier_Player[9]=1.400000
PerLevelStatsMultiplier_DinoTamed[1]=1.000000
PerLevelStatsMultiplier_DinoTamed[2]=1.000000
PerLevelStatsMultiplier_DinoTamed[3]=1.000000
PerLevelStatsMultiplier_DinoTamed[4]=1.000000
PerLevelStatsMultiplier_DinoTamed[5]=1.000000
PerLevelStatsMultiplier_DinoTamed[6]=1.000000
PerLevelStatsMultiplier_DinoTamed[9]=1.000000
PerLevelStatsMultiplier_DinoTamed_Add[1]=1.000000
PerLevelStatsMultiplier_DinoTamed_Add[2]=1.000000
PerLevelStatsMultiplier_DinoTamed_Add[3]=1.000000
PerLevelStatsMultiplier_DinoTamed_Add[4]=1.000000
PerLevelStatsMultiplier_DinoTamed_Add[5]=1.000000
PerLevelStatsMultiplier_DinoTamed_Add[6]=1.000000
PerLevelStatsMultiplier_DinoTamed_Add[9]=1.000000
PerLevelStatsMultiplier_DinoTamed_Affinity[1]=1.000000
PerLevelStatsMultiplier_DinoTamed_Affinity[2]=1.000000
PerLevelStatsMultiplier_DinoTamed_Affinity[3]=1.000000
PerLevelStatsMultiplier_DinoTamed_Affinity[4]=1.000000
PerLevelStatsMultiplier_DinoTamed_Affinity[5]=1.000000
PerLevelStatsMultiplier_DinoTamed_Affinity[6]=1.000000
PerLevelStatsMultiplier_DinoTamed_Affinity[9]=1.000000
Mert csak a GAME mappát írtad.
Érdekes,hogy elfut a játék a gépemen a torrent oldalon ezt írják
MINIMUM:
Op. rendszer: Windows 7/8.1/10 (64-bit versions)
Processzor: Intel Core i5-2400/AMD FX-8320 or better
Memória: 8 GB RAM
Grafika: NVIDIA GTX 670 2GB/ 2GB or better
DirectX: Verzió: 10
Tárhely: 60 GB szabad hely
Nekem i3-as gépem van a videokártyám meg 1G AMD Radeon HD 7770 Utoljára szerkesztette: T62A, 2017.08.30. 14:35:26
Szia
Köszi,de melyik részbe rakjam bele?Mert nem találtam ilyen nevűt ami felülírhatnék.
Szia!
PerLevelStatsMultiplier_DinoTamed[0]=2.000000
PerLevelStatsMultiplier_DinoTamed[1]=2.000000
PerLevelStatsMultiplier_DinoTamed[2]=2.000000
PerLevelStatsMultiplier_DinoTamed[3]=2.000000
PerLevelStatsMultiplier_DinoTamed[4]=0.500000
PerLevelStatsMultiplier_DinoTamed[5]=0.500000
PerLevelStatsMultiplier_DinoTamed[6]=2.000000
PerLevelStatsMultiplier_DinoTamed[7]=2.000000
PerLevelStatsMultiplier_DinoTamed[8]=2.000000
PerLevelStatsMultiplier_DinoTamed[9]=2.000000
PerLevelStatsMultiplier_DinoTamed[10]=2.000000
PerLevelStatsMultiplier_DinoTamed[11]=2.0
PerLevelStatsMultiplier_Player[0]=3.000000
PerLevelStatsMultiplier_Player[1]=3.000000
PerLevelStatsMultiplier_Player[2]=3.000000
PerLevelStatsMultiplier_Player[3]=3.000000
PerLevelStatsMultiplier_Player[4]=3.000000
PerLevelStatsMultiplier_Player[5]=3.000000
PerLevelStatsMultiplier_Player[6]=3.000000
PerLevelStatsMultiplier_Player[7]=3.000000
PerLevelStatsMultiplier_Player[8]=3.000000
PerLevelStatsMultiplier_Player[9]=3.000000
PerLevelStatsMultiplier_Player[10]=3.000000
PerLevelStatsMultiplier_Player[11]=3.0
Meg a játékon belül is át lett állítva,
Tamed Dinos Stats Per Level: a víz,meg a jóllakottságon kívül 2,0,a másik kettő 0,5
Tamed Dinos Add Per Level: megint az a kettőn kívül 2,0 a másik kettő a víz,jóllakottság 1,0 azt alapon hagytam
Tamed Dinos Stats Affinity: itt ugyan az mint az előzőnél,plusz a sebességet is 1,0-án hagytam.
Sziasztok!
Igaz nem olvastam el minden hozzászólást még,legalábbis a frissekre gondolok,apám már az egyik torrent oldalon lehet tölteni ezt a játékot,azt nem tudom működik-e,de fent van,én azt hittem ezzel csak úgy lehet majd játszani,ha megveszed.
Ezzel egyidőben az xboxosok meg szidják a microsoftot, mert az MS meg kekeckedik a wildcarddal és nem engedi ki úgy mint a Sony.
(mondjuk sztem ott se a crashekről mega performance problémákról lehet szó, a lényeg hogy sehogy se jó...)
Amúgy a Sony nálam már lég leirta magát, a No Man Sky-al kapcsolatban (ugye ott a release verziós játék konkrétan crashelt PSen)
A hab a a tortán hogy amellett hogy nagyon rövid időt adtak, PONTOSAN akkor meg is változtatták a transzferálás sebességét (mostmár vmi feltöltési cooldown is van) és sanszosan még bugos is lett (egyik szerverről a másikra történő átmenetnél ELVESZIk a karakter inventoryjából minden).
Szval mintha szándékosan szivatnák a szerencsétleneket...
Amúgy a 3-as pontoddal maximálisan egyetértek, gerinctelen dolog. Officialon egy quetzet felnevelni van vagy 10 nap. Milyen alapon teszik tönkre a másik 10 napi idejét?
És dettó, mennyire rohadtul örülök annak, h official szeró közelébe sem voltam, azt el sem tudom mondani. Az ilyen rohadási idők, stb pedig szerver configban változtathatók. Én már régen felnyomtam 5x-re, mert untam már, h állandóan kajáltatnom kell a népeket.
Èn is így vagyok ezzel. :)
Amikor játszottam privát szerveren ahol az én számízemnek megfelelő feltételek voltak. Jó társaság így nagyjából elkerült a sok problèma. A pvp meg nem érdekelt..
Mikor elindítod a játékot, ott írja az optimalizációt.
A szerverekkel kapcsolatban egyrészt érthető, h bezárják a nem használtakat, illetve egy nagy parasztság, h adtak pár napot, most tuti buktak jó sok játékost. A csalások pedig annak is a következménye, h nem volt a szerókon admin/nem foglalkoztak velük. Nem kell meglepődni.
1. Van sok cég ami úgy adja ki hogy NEM nagyon kell javitani, featurecomplete, és valóban pipa. Ha ezzel állitod szembe az ARKot, akkor mindjárt nem olyan szép a menyasszony. A wildcard azért érezhető szorgalmasnak, mert ők ugye behúztak egy 10%os állapotú játékba, ahelyett hogy az eredetileg tervezett 100%ot adták volna meg. Továbbmegyek, még most RELEASEkor sem érték el a 100%ot. Nyilán vannak rosszabb példák is, de én szretem inkább a jópéldákkal összehasonlítani a dolgokat, az valósabb kép. Azért vilyen tekintetben még bizok bennük, hogy sok dolgot össze fognak hozni, de őszintén, azn se lepődnék meg ha most szép lassan elcsendesednének - a 2 DLc kiadása után termszetesen. Ott van a Dark and Light, simán lehet hogy a tulaj cég szépen átvezényli őket oda...
2. Az én szememben az ark egy MMO jellegű játék (nem havidijas, egyszeri fizetéssel mint mondjuk annó a Secret world volt), azoknál pedig a folyamatos tartalomfrissités alap.
3. A legnagyobb gond a wildcarddal hogy nem tudnak rendesen kommunikálni és tervezni, olyan döntéseket hoznak amelyek egy hosszútávra épült játéknál nehezen emészthetőek meg. Például: felnevelsz, kitenyésztes hosszú hetek "munkájával" egy állatot, amit utána egy tollvonással kinyírnak. (nekem a tusó volt ilyen, flyer nerfet nemis emlitem). A legtöbb 1000+ órás playernek ez a baja. Nem az hog csúsznak két hetet a TEK karddal, kit érdekel, hanem az hogy a hülyedöntéseikkel hetek/hónapok erőfeszitéseit kukázzák ki...
4. Én az utóbbi 3-4 hónapban konkrétan NEM örültem annak hogy hetente jött ki "új tartalom", mert folyamatosan a kib*szás jött a patchekből. Az n+1. használhatatlan dinó feletti "örömömet" bőven ellansúlyozta az, hogyan nehezitették meg a bázisok fenntartását (olajkútnerf, gázolaj drágitás, generátorok üzemanyag fogyasztásának megduplázása), az állatok nevelését (dupla sebességű rohasztás, sztazis megszüntetése) meg az összes ilyen kis szemét húzások. Pl a mostani patchben amit a transzferrel műveltek (átmész a kariddal egyik szeverről a másikra és eltűnik a cucc).. örülni kéne ennek?
Hálistennek sos játszottam officialon, mert vhol tudat alatt ott volt hogy a wildcardon függeni szerverügyben öngyilkosság (ismerve pl a supporot amit adnak), és most elégedetten dölök hátra hogy engem nem szopattak meg a nagy migrációval... Utoljára szerkesztette: lammaer, 2017.08.30. 12:38:01
Lehet szidni őket de kb ez az egyetlen jàtèk ahol szinte hetente jőn valami tartalom..lèny..javítás vagy valami. Többi cég kiadja lexarja azt pipa. És ez a játék korszakalkotó a maga stilusában. Vannak hibák persze és közel sem tökèletes. Persze ez csak az én véleményem.
A Corvus szerver mennyire barátságos? Aki tolja ott irja le.
Vid kari volt cserelve, de a mem ennyi volt a kezdetektol.
Vid kari csere utan (kb fel eve) sem volt tobb 30FPS-nel amugy... Szoval ahhoz kepest is van fejlodes rendesen.
lammaer: En a Wildcard helyeben nem csinaltam volna ebbol vitat, egy EA, Closed beta.. stb jateknal legyen mar alap a wipe.... Utoljára szerkesztette: Vampy, 2017.08.30. 11:01:52
Current Version: v267
- New Creature: The Otter!
- Endboss and Ascension.
- Ice Wyvern remodel and they're now uploadable.
- Official System Anti-Duping systems.
Amúgy ne legyen félreértés, a játék fejlődik, ami igazából normális, hiszen dolgoznak rajta rendesen, hát még jó hogy fejlődik :)
Legtöbbször a prioritásokkal van baj, meg azzal hogy mit hogyan készitenek elő. Lásd a mostani official szerver mizériát - ami nagyon emlékeztet engem a kishazánkban folyó politikai folyamatokra.
Kezdetben: releasekor nem lesz szerver wipe!
Utána: ne kérdezzétek újra, megmondtuk hogy nem lesz.
Aztán: a régi szerverek megmaradnak, (legacy) de lesznek újak is hogy akezdőknek jó legyen.
Aztán: a régi szerverek ugyan megmaradnak, de semmilyen supportot nem kapnak a rajta élők....
Végül (ez a jövő): vmilyen oknál fogva (fogalmunk sincs miért) a régi szervereken elharapódzot a csalás, meg igazából a kihasználtságuk se jó, szóval bezárjuk őket
Klasszikus példája a Wildcardnál zajló folyamatoknak. Utoljára szerkesztette: lammaer, 2017.08.30. 09:17:45
Amugy durva h mennyit sikerult a kezdetektol optimalizalni a jatekon :)
egy GTX 1060-asom van (3Gb) 16GB RAM es kb fel perc alatt betolt, es high-on megy 50 FPS-el atlagba!
Emlekszem a kezdetekre... Hat azert van fejlodes nem gyenge, barki barmit is mond :)
A GameUserSettings.ini-be csűrd bele ezt a sort: AllowFlyingStaminaRecovery=True. Ezzel eléred azt, mint régen, h ha kiugrottál a quetz nyergéből, akkor visszatöltődik a staminája. :)
Légyszi másold ide azt amit bemásoltál oda. Forcetameltem egy 150-es quetzát, megpakoltam súlyokkal is és vagy 10 percig lebegtem vele de a kitartása szinte megsem moccant.