Nos érdekes... nem gondoltam volna hogy ott van, mea culpa, bocsánatot kérek.
Ez esetben két eshetőség van:
1. Nem olyan helyen engedted el ahol egyáltalán esik ritka virág a növényekből. A wiki szerint csak a mocsárban és a havasban lévő BIZONYOS bokrokból tudhazt virágot szedni.
2. A moschops virágszedő funkciója ugyanolyan bugos mint a sap. Elvben sapot is tudna szedni pl SEn a megfelelő fákból, de mi hiába képezdtük ki erre, sosem szedett SAPot, később megtaláltam abugreportok közt hogy SAPot vmi bugmiatt nem szed. Utoljára szerkesztette: lammaer, 2017.07.31. 14:20:29
lammaer #4598
Szia Arra alapozom,mikor fejlesztési pontot kap az álltat eldönthetem mire használom el,pl: életerő,stb után ki tudom választani mit szeretnék ha több százalékban gyűjtene,kiváló nyers hús,vagy ritka virág,és arra használom el a pontokat.
Értem hogy "unintended use" volt a vault, de ne felejtsük el, ŐK csinálták akkorára, pont azért hogy NE férjen be egy házba, ezek után miért csodálkoznak hogy egy átlagos IQjú ember egy 2 fal széles, 3 fal magas páncélszekrényt nem kezd el épitőanyagnak használni.
Amikor először lecraftoltam avaultomat és le akartam rakni, én is csak kamilláztam hogy ez mekkora már... és egyből úgyvoltam vele, hogyez megy a házon kivülre, mert be se fér, és különben is, 10x erősebb mint a metalházam, szóval jó lesz falnak :D
Főleg ugye PVPben, ahol a vault használata alapkövetelmény és minimum 5-10 vaultra van szükség egy kis tribe esetén is...
Ezek után még meg is bélyegezték az embereket, hogy exploiterek meg cheaterek....
Mondjuk a vault meretet koveto reakciot en speciel nem ertettem. Illetve ertettem, naná, de azert na... Az egy dolog, hogy "keritesnek" hasznaltak sokan, annak minden elonyevel egyutt, de azert legyunk oszintek, nem ez a alap funkcioja ez csak az amolyan "creative use of feature" volt.
Ezzel szemben a szarnyas sebessegek nerfjeert tenyleg jarna egy pofanbaszas szeneslapattal, az ketsegtelen.
Ja látom, csak a javítások jó része olyan amik normálisak egy bétánál, viszont az nem normális, hogy egy hónappal full release előtt 10 fps-sel és 255-ös pinggel kell játszanom. Ezt javítsák először, aztán jöhetnek az olyanok hogy a hullámat ne tudja a föld alá nyomni egy Kapro vagy akármi. A prioritások nagyon nem ott vannak ahol kellene lenniük. Ja és 60eurot kérnek érte PS4-en.
official pvp szerveren működő magyar törzset keresek, lényegében bármekkorát, csak szeretnék másokkal együtt játszani. mindenképpen olyan csapatot szeretnék akik használnak mikrofont, akár TS-t vagy discordot is. újrakezdő vagyok, de anno beletettem 500 órát PVE mapon.
Hát, nálunk PVPben is ilyen az élet, ez ugye nem a játékmódtól függ, hanem a harvest szorzóktól... official szorzókkal én pl nem vagyo hajlandó játszani, annó singleplayerben kitapasztaltam hogy a 4-6os szorzók a nekem valók, aztán igy kerestem szervert PVPre amikor a netre jöttem 300 órányi szingli élet után...
Hát ez egy messzire vivő téma, engem sem a hibázás irritál a wildcardnál hanem a hozzáállás... leginkább a kommunikáció t eljes hiánya/mellőzése, olyan esetekben amikor azért illett volna adni egy kis előrejelzést - pl a vault méretének csökkentése, amivel kapcsolatban egyébként egyetértek, de az hogy nem szóltak és egy rakás bázis utána hirtelen lyukas lett, az azért nem volt szép húzás részükről.
Flyer nerfért a mai napig nem bocsájtottam meg nekik :D
Van erre persze jó példa is, pl Islandon a vulkán "aktiválását" ügyesen kommunikáltak, előre jelezték, adtak időt a felkészülésre.
A másik a patchnotes, sokmindent NEM tüntetnek fel bele, sunyi nerfek és válttoztatások például... mintha kimondottan szivatnák az embereket... Utoljára szerkesztette: lammaer, 2017.07.31. 12:27:15
Piros airdropban volt sztem jó pár hete, de lehet 1 hónapja. De tök jó ez a grafikon, mindíg is kíváncsi voltam a sebzés-defense képletére, köszi. :) De valóban horror relatíve, de PVE-ben ugye kicsit máshogy nézi ezeket az ember. Mert van minden dögivel, pláne, ha vki már nem csákánnyal üti ki a fémet a kőből. Amúgy kell neki vmi 8000 fiber (therivel 1 perc), 15000 hide (ragadozó szigetet rexemmel körbe gyakni körönként 3-3500 hide, szóval ez fél óra), és vmi 1100 fém (ankyloval 4-5 csapás).
Hja, tudom, hogy nem hivatalos a wiki, ezert is irtam ele a "fel" jelzot :) Viszont nagyon nem terhet el a valosagtol, ha a fejlesztok is neha ezt linkelik valaszkent twitteren vagy egyeb forumokon. De ketsegtelen, hogy lehetnek benne pontatlansagok.
Ami a kopkodest illeti, nem szokasom. Vannak hibai, vannak meg javitando reszek benne (fejlesztot nem lattam meg ilyen gyorsan korrigalni kritikus hibat egyebkent, amennyi apro patcht ezek kiadnak, az rekord - mas meg ul rajta fel evig...), de csak adott nekem 860 oranyi kikapcsolodast. Az, hogy neha bugos egy-ket dolog, az megesik. A valo eletben en is cseszek el dolgokat, amelyetk aztan gyorsan javitani kell (mar ha kiderul). Csak az nem hibazik, aki nem dolgozik. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2017.07.31. 11:19:32
Azt a 179-est találtad legit módon mostanában, vagy valahonnan lett? Sztem olyan normális körülmények közt már nem létezhet... max régebben horgásztad/találtad? (még a nerf előtt és ugye mivel nem hivatalos szerveren vagy nem tudtak hozzányúlni/nerfelni...)
De amúgy ez a grafikon nagyon jól szemléltetni miért nem érdemes anyergeknél nagyon felizgulni a 100 feletti értékekre...
(függőleges tengely a sebzéscsökkentés %ban, vizszintes az armor értéke).
Pl egy 60as saddle ~70%, egy 100-as saddle ~80%os sebzéscsökkentést ad, a 150es meg olyan 87 körülit... PVEben ritkán számít az a pár százalék, PVPben is inkább viszek 2 teknőst tankolni gyengébb nyereggel mint hogy legyártsak horror árú nyergeket....
Hát, a pakliban mindig benne van hogy a randomgenerátor (mert hát a BPk paraméterei eléggé olyannak tűnnek, nem rendesen kalkulált értékeknek) nem tettek bele slotszám figyelést, szóval végülis miért ne köpködhetnénk érte a WC-t a végén.
De a mondandóm lényege az lett volna, hogy amig 600 alatti a slotszám egy BPre addig nem köpködhetjük a fejlesztőt, mert ugye létezik 600 slotos craftoló eszköz.
A wikinél vigyázni kell, ugyanis bár "hivatalosnak" nevezik, gyakorlatban a wildcard egy szalmaszálat nemtesz keresztbe a tartalom frisítéséért, amit ott olvasol az tudtommal teljes egészében a játékosok megfigyelésein alapul. Szóval bármi amit a wikin olvasol csak külső információkon alapul, anélkül hogy tudnák belül hogy működik egy adott funkció.
Egyszer ezzel le is oltottam a hivatalos fórumon egy admint, hogy ő a wikire hivatkozott hogy x-y "works as designed", mert hát a wiki is azt írja, mire erre mondtam neki hogy az hogy ÉN vagy bárki más mit ír oda nem a design része. Vagy ha igen akkor most megyek és felírom oda hogy a madarak sebességét ismét lehet növelni szintlépéskor, és a holnapői patchnotesben szeretnék is látni egy bugfixet ahol a WIKI alapjánkijavitották ezt a "bugot" :D
Jogos, leltem olyan ascendant ptera nyerget, aminek 30 folt az armorja. Egy vacakabb zöld is jobb volt annál.
Viszont a saberemre atom durva lett a 179-es armorú nyereg. Kb halhatatlan, nagyon OP. Mosám is örült a 75-ös mastercraft nyeregnek, durván érezhető a diffi a mezei primitívhez képest. Nála meg végképp, mivel elég alacsony szintű. Hódban sikerült lecraftolnom őket, 1600 neki az alap weightje kis szintezés után, ezt kellett felpöckölni 6k körülre. :) Utoljára szerkesztette: ncc1701, 2017.07.31. 10:42:54
Jaja, nyilvan akinek van esze, nem csak a szint nezi, hanem az ertekeket is.
Leszogeznem, hogy a kepet netrol nyultam, nem sajat (nem tudom kie, browser historybol turtam elo, mert emlekeztem, hogy volt szo errol egy masik forumon). En egyelore nem talaltam meg olyan BP-ket, amelyet nem tudtam volna legyartani. Illetve igen, de ott az en felkeszultsegem/rendelkezesre allo nyersanyagaim mennyisege volt a hatraltato tenyezo, nem a top tier munkapad elegtelen kapacitasa. Viszont 1-2 hettel ezelott is olvastam sirast a szerveren alphaba tartozo embertol, hogy meg mindig/mar megint nem tudjak legyartani a cuccost amit szereztek.
Annak orulok, ha a WC mar javitotta ezt a "hibat" es akkor minden BP belefer a TEK Replicatorba is. Bar hozzateszem, hogy a (fel)hivatalos, de aranyag surun frissitett wikin is ott van a megjegyzesek kozott, hogy "Some Blueprints may still be uncraftable with the Tek Replicator as their resource requirements are incredibly high.". Ezek szerint lehet, hogy a tobb szaz/ezer? receptbol meg mindig maradt mutatoba 1-1 legyarthatatlan
A legtöbb ember ugyanis rá van kattanva a szinekre, nálunk a szerveren is pl a seggét veri valaki a földhöz ha ráteszik a kezét egy Mastercraft/ASC (magyarul mesterbarkács/hatalom :D) eszköz BPre, legyártja jól, aztán meg csodálkozik ha mutatok neki egy sima journeymant, fele/harmada nyersanyagköltségért ugyanolyan - urambocsá még néha jobb statokkal is. Arról nem is beszélve hogy mostmár van crafting skill is, amivel jó esetben dobok még 40%-ot a statokra (van egy 100as craftolós emberünk)... ez a 97es nyereg ennyiért bőven nem éri meg, simán vannak olcsóbb BPk amik adnak ennyi armort.
Amúgy meg merem kockáztatni, ezek az elszállt statú BPk amit a wildcard orra alá dörgölnek amúgy tudtommal még a nagy BP nerf előttről valók, amikor a statokat lenerfelték ugyan, de a nyersanyagköltséghez nem nyúltak (ami amúgy valóban egy klasszik wildcard baromságvolt). Igy megmaradtak ezek a kincsként örzött BPk pedig a valóságban bőven nem érik meg már az árukat. Régen azért kerültek ennyibe, mert jóval több armort adtak, mostmár viszont csak fórumhozzászólások ilusztrálására jók :D
ui: de elismerem, az állításom nem volt teljesen pontos :D Utoljára szerkesztette: lammaer, 2017.07.31. 09:24:35
Igazad van, egy TEK Replicator megoldja a nagy nyersanyagkoltsegu BP-k 99%-at. Persze mindez mar endgame tartalmat kovetel, bossokkal, elementekkel, de hat valamit valamiert ugyebar, endgame receptekhez teljesen realis, ha endgame kontent szukseges.
Viszont ott van a maradek 1%, amely meg a TEK cuccal sem gyarthato.
Peldaul ennek a szepsegnek 602 ferohely kellene a masinaban, ami meg pechunkre csak 600-as :)
Mióta van replicator tudtommal NINCS olyan BP amit nem lehet lecraftolni. Az nem bug hogy egy high-end eszköz legyátásához high-end gyártóeszköz kell, sztem :)
Szóval bár sok dolog miatt én is rugdosom a wildcardot, itt nemhiszem hogy kellene. Utoljára szerkesztette: lammaer, 2017.07.31. 08:56:31
Gúglizd ki a megfelelő beállítást, és írd be a gameusersettings.ini-be, az a tuti. És utána kill all dino mindenképp. Ezután meg elkezdeni legyakni minden alacsony szintűt, h spawnoljanak a nagyok.
A helyi játékkal játszok,nem tudja valaki miért ugrik vissza a nehézségi szint mindig 1,0-ra ha kilépek?Minden indításnál 1,0-át mutat,én átállítottam 6,0-ra,tegnap,meg ma vettem észre,én meg várom a 120-150-es szintű állatokat.ja nem is csak 120-ig van az alap.
"Some Blueprints may still be uncraftable with the Tek Replicator as their resource requirements are incredibly high. An Ascendant Mosasaurus Platform Saddle can require ~41,000 ingots which would take up 205 slots for the ingots alone (just over a third of the available slots)."
Na, ez mondjuk lol-. Szerencsére csak sima mastercraft mosa saddlét próbálok, de akkor sem addolom be ezt a nagy dögöt. :)
Moschops-om nincs, therezinót használok erre a célra is. :) De ankylo is jól szedi a hegyekben.
Dehogynem lesz. Ha befogsz egy 120-as állatot, és azt kibblével szelidíted, akkor 179 a szintje. Ezt még tudod szintezni bőven. Nekem a rexeim ilyen 230-240 körüliek plö, igaz, mutációkkal együtt.
ncc1701 #4587
Tudom nem nekem szolt a hozzászólás,de ezt nem értem"Enyémek sajna nem ekkorák, mert islanden 120 a max"
Én is Islandon játszok helyi játékkal,akkor nekem sem lesz 200 fölötti szintes állatom?
Apám te belelátsz a fejembe,tényleg az miatt keresem őket,jó lenne méh,de nincs meg a helye nem tudom hova rakni,mert most kezdtem el frankón és jól építkezni,de nem tudom még minek hol lesz a helye. mert most csak körbe kerítem a területet,meg a hódok egyszerre sok fát termelnek a hód várukba.
Ezt az állatot lehet valamire használni,nálam nem csinál semmit,megszelídítettem mert 95 szintes volt,de hiába mászkálok vele növények között nem gyűjt ritka virágot(Moschops)?
Jók a neveik. :) Enyémek sajna nem ekkorák, mert islanden 120 a max lvl. De megvan nekik a 10k hp, és a 450% dam, bár weightre elég sokat tettem, mivel nálam nem harcra vannak, hanem tényleg gyűjtögetni.
Tudom már megint jönnek a kérdések,bocs találtam 3 hódvárat de nem tudok hozzáférni mert egy nagy szikla alatt vannak,csákánnyal már próbáltam szétütni de nem csinál vele semmit,van ötletetek?
Nekem egy 112-es, és egy 116-os volt szelidítve, Aztán őket breedeltem tovább, jók lettek. :)
Sziasztok!
Vannak állatok ami a fémet,van ami a fát,követ gyűjtik,van olyan ami a rostot is tudja szedni,gyűjteni?Sarlóval tudom lehet csak sokáig tart.
Túl sok új content, közben meg nem tudok még a szomszéd bázisa mellett se elmenni úgy hogy az FPS ne essen 10 alá (PS4 Pro). Dinó annyi van már mint a szemét, meg se lehet mozdulni tőlük.. engem a nagyobb terület se érdekel, meg a nagy meglepetés se. Azzal lepnének meg ha kapna a játék egy normális UI-t meg 30fps-t :D
A megjelenést 8-áról 29-re tolták ki.
Plusz jött egy valag infó arról, hogy mi várható ezalatt az idő alatt.
Ragnarok's new release date on console and upcoming PC update will now also be the 29th of August. This extended time will allow further development of the map and you guys can expect a gigantic update, even bigger than we initially thought.
On the date of release, the overground of the world will increase by approximately one quarter, which is near-enough a 'TheIsland-sized' expansion; the update will feature new biomes, a coastal Wyvern canyon, an epic boss encounter, new engrams, and something secret the Ragnarok team are cooking up! We will also be adding their custom creatures to our main game, which will allow players to transfer them via the CrossARK system, so you'll be able to bring over your Ice Wyverns to The Island, The Center, and Scorched Earth!
Over the next few weeks, you will see a lot of priority placed on the PC and multiplayer versions of the game, now that we're completely wrapped up with our gold master. We are planning some immediate patches to take care of community concerns, as well as some mid-month goals and more going forward.
First of all, there will be a lot of focus on PC Performance this month (don’t worry console-users, you’ll be receiving these updates too!). We will be porting over a lot of the improvements we made on console, as well as working with our industry partners to bring up that PC performance to get you the best possible experience.
Secondly, we will be immediately (as I type this the engineers and gameplay programmers are working on the update) showing some love to these aspects of the game:
Multiplayer Bosses; let's face it, they're ridiculous, we know why and we're going to fix it. You'll soon be able to enter the boss arenas and fight bosses at reasonable difficulty, it'll still be a challenge, just no longer a monumental/near-impossible task.
The Baby-to-Juvie-Stasis issue; that's also getting fixed. For those not familiar, this is the problem where baby-creatures are entering stasis which (sort of) prevents them from ageing, and therefore they're not eating from troughs which result in death.
The Center & Under the Mesh; we're going to be implementing a technical solution to stop jerks from going under the map and raiding people. This one will take a little bit longer, but we'll have it in as soon as possible.
That's not all though! We will be releasing a major version update in the middle of the month which will significantly assist with DDoS mitigation, resolve the exploit which has allowed players to dupe, and of course not to be forgotten, but allow players to rent PC-dedicated Console Servers! We're also going to create an option to stop creatures from following you with their big heads (we'd do this one sooner, but it requires a major version update, so we thought it best come with the other significant changes mentioned above :p).
Not to mention, we'll be taking care of server crash-exploits as and when they happen, working on server performance so that you will have a smoother and stable experience.
Thank you so much for your patience the past few months and all the support! We will make sure that ARKs launch is a successful one and the game is in a healthy state. It's going to be a hectic few weeks ahead, and we're very excited! We still have a lot more planned for ARK, and even after release, the journey will continue! Utoljára szerkesztette: Ainz, 2017.07.29. 13:04:59
5-6 napja néztem be utoljára... a dinok rendben, eltűnt egy két fal, persze az is lehet csak nem töltötte be őket :D
Az új patch PS-re semmit jót nem hozott, még a release-t megvárom, aztán ha az sem javít a játékon akkor lehet hagyom :(
De legalább van ELITE :D Utoljára szerkesztette: Tikal, 2017.07.29. 12:50:00
Amúgy lehet, h úgy vannak vele, h akinek ilyen magas szintű cucca esik, az menjen, és ölje meg azt a bosst, ami a tek replikátort unlockolja. Fene se látja ebben a logikát. Csak single playerben egyedül nem olyan könnyű bosst ölni. Utoljára szerkesztette: ncc1701, 2017.07.29. 11:57:49
2005-ös kommenteket is láttam, akkor még csak vmi 60 slotos volt a smithy, ha jól tudom, azt megemelték 75-re. De nekem kb 125 slot kellene. :) Ez is kb azon a prioritáson lehet, mint az optimalizálás, egy 10-es skálán vhol 1-2 között.
Ez az "BP szukseges alapanyagai nem fernek a crafting stationba" bug egyebkent evek ota megvan, de azota sem javitjak. Lehet, hogy nem is bug, hanem ficsor? :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2017.07.29. 11:10:16
A fene tudja, h ez cheat-e, mert ez egy egyszerű szerver beállítás, BabyImprintingScaleMultipler=15 a craftolás erejéig, oszt szeva. De ja, gondoltam rá, meg egy stack modra is, de létezik large smithy mod is. De ez a legyegyszerűbb, az 1-es után írok egy számot, restartolom a szerót, lecraftolom, és vissza. Igazából szerintem egy bugot javítok ezzel, mert minek nevezzük azt, h olyan BP esik, amit nem lehet lecraftolni?
Most első körben összefarmolok vmi 90-120 stack metal ingotot, kelleni fog 60-80000 hide, fiber már egyszerű, mert arra a therezino eléggé OP. Utoljára szerkesztette: ncc1701, 2017.07.29. 08:34:25
Ha már úgyis cheatelsz, addolj be magadnak egy TEK replicatort meg 1 elementet és meg van oldva... Utoljára szerkesztette: lammaer, 2017.07.29. 08:07:07
Elvileg igen, de en nem hagynam az utolso 1-2 napra, mert johet egy ujabb giga patch, ami miatt esetleg csak kesve tudsz belepni es akkor baj lesz. 4-5 naponta legalabb nezz rajuk, etetni raersz akkor, amikor szukseges. Szerintem.
Na, érdekes, ahogy piszerálom az imprint quality értéket, az összes imprintelt dínóm statja változik. Na, í]y is jó, csinálok egy hódot, meglesz ez a nyereg. :)
Ez konkrétan egy mastercraft mosa saddle, ez eleve a metal ingot súlya miatt nem fér bele a hódba, de ezt ki tudom "kerülni". Nem vagyok rá büszke, de a lennti trükköt be fogom vetni, csinálok egy op hódot, és kész. A másik egy ascendant saber nyereg, 180 defensel. Mikor leltem, kb 3x néztem meg, h jól látok-e. Kell hozzá 1100 vas, 15000 bőr, és vmi 8000 fiber. Nem vészes, de csak a bőr 76 slot. Ugye a hódomnak van 900 weightje, úgyhogy ez is bukó. Jelenleg. :) Utoljára szerkesztette: ncc1701, 2017.07.28. 19:45:02
igen , meg lehet,amint látod is a saját dínoknak sárga erősítőt ad ami nagyon hasznos,40%csökken a bejövő sérülés és nő a dínóid sebzése,mondhatni bossfightra kötelező lett,viszon kínszenvedés befogni :D
Bar a tarolo "slot" szama nagyobb lesz, mint a smithy eseteben, igy azok a jo minosegu - de nem top top saddlek - amelyek a smithybe nem fernek bele az itemlimit miatt legyarthatoak lehetnek hodban. Elvileg.
Megvan, mit csinálok kicsi smithy végett. Felhúzom az imprint szorzót x10-re, és breedelek egy hódot. Ki fog kelni vagy 5-6000 weighttel. Utána visszaveszem alapra. Bár gondolom max belerakható item számja is van.
Leszálltam a havas rész szélén,hozzám sem ért az állat,de valamit csinált velünk,gyorsan felrepültem a sassal,és a képernyő szélei lilák lettek olyan volt mintha belassulnék,és a madár nem arra repülne amerre én szeretném.
Szia az a baj,hogy a madár nem ment sehova fütyültem neki de meg sem mozdult,kb másfél hónapja próbálgattam az állatok támadását,fütyülve,és minden megtámadott ellenséges állatnál egy sárga kör jelent meg,de az utóbbi időben nincs ilyen,és csak akkor támadja meg ha arra állítóm,hogy támadja a célpontomat,és én rátámadok,lehet kivették ez a lehetőséget már.
Jut eszembe, az én elsőm vmi 62-es volt. Na, képzelheted, abba mennyi tranq skuló kellett. :)
Az elsőt mindenki grapling hookkal fogja be. Viszont a skorpió trükk már régóta nem működik. Madarat kell róla lógva utasítani, h támadjon, majd passzívra tenni, és lőni. De ja, vacak témelni az első quetzet. :)
Üdv!
Nem szokásom dicsekedni,így most sem teszem,csak megosztom veletek az örömömet.Vasárnap óta hajtok quetzára,Vasárnap láttam egyet 1-es szintűt,ügyes voltam,nem vittem magammal a tápot mondom így neki sem állok.Hétfőn láttam egyet 24-es szintűt ott meg bundás ruhám nem volt,mivel bement a havas részre,ráadásul még a hajómon sem volt csak a házamnál.Hazamentem mindent felpakoltam,biztos ami biztos,ne hiányozzon semmi.Kettő sassal elindultam,de a hajóval.Odaérek közben láttam egy 4-es szintűt.mondom elkapom próbálom a kampót rálőni a sasra a levegőbe,nem megy már vagy 5x próbálom még jó,hogy volt ejtőernyőm,megint felszállok sikerült rálőnöm a sasra a kampót az istenért sem akarja követni a quetzal. Mondom ezt nem értem,ez Hétfőn volt,nézek egy videót,igen csaltam,hogy tudnám befogni.Mondja a videóba a srác,el lehet kábítani skorpióval,ott vagyok jobb oldalon a húsevő szigettől nem messze az öbölben.mondom elmegyek fogok skorpiót,fogtam is vagy 3-at. Újra quetzal vadászat,Kedd sehol sincs az egész térképet bejártam.Csütörtök reggel 9-től kerestem valós óra,nem játékbeli,durván 18:00,18:30 körül találtam egyet,egy 1-es szintűt.A skorpió 7-9 szintű.de én mit kergettem 19:15 körül esett csak le,belecsípett egymás után 2x elrepül utána megyek még 3x. Közben elfáradt a sasom,leszállok elmegy a skorpió támad mindenkit,volt olyan egymást követő nagyon kis szünetekkel megcsípte a skorpió 6x még mindig repül,lejjebb ereszkedett ott adtam neki bio kábított,hallom,betalál,még mindig tovább repül,mondom ha nem lehet az enyém én megölöm.Végére szerintem jóval többször megcsíptem,még lejjebb ereszkedett,és a hegy oldaláról egy lövéssel elkábítottam,eddig ez volt a legnehezebb állat ami beszelídítettem,és csak 1-es volt.
Srácok, tudtok ajánlani egy jó stack modot? Csak addig kellene, míg lecraftolom a smithybe be nem férő 2db nyergemet. Ha jól gondolom, nem fog összestackelni automatikusan mindent, mert craftolás után le is venném.
Szia én tegnap delfinnel jártam így,beszelídítettem egy 115 szintest,meg volt egy 68-as mire végeztem a 115-ösel,hogy ne menjen el tőlem messzire,addigra a szikla mellet elpusztult a 68-as de nem volt ott semmi ami bánthatta volna.
Islanden a red obinál kavartam, láttam bennt a vízben egy 60 körüli alpha cápát. Majd 15 perccel később már halott volt. Láttatok már ilyet, mitől halhatott el?
Illetve tegnap volt 3 mutációm is pterán, health, stamina, és weight. Megtartom mindet, szaporítom az új bázis apukát. :)
köszi a választ, akkor nem is olyan egyszerű ez mint hittem
Sajnos utaznod kell, sot, aranylag kozel is kell menned a cuccaidhoz/dinoidhoz, nem eleg csak belepni a szerverre. Hogy mennyi meter az a tavolsag, amennyire meg kell kozelitened a dinot/bazist, azt meg nem mondom fejbol, guglizz utana, nehogy baj legyen.
Sziasztok. Lenne egy kérdésem. Ugye ha 8 napig nem lépek fel officialon akkor elvesztem a dolgaim. Ha van egy táborom mondjuk official island szerón de ugyanazzal a karakteremmel átutazok egy másik /mondjuk ragnarok / official mapra és aktuálisan azon játszom, akkor 8 naponta vissza kellene utaznom az eredeti szeróra, hogy az islandos is megmaradjon? Vagy elég ha az adott karakter játszik minimum 8 naponta akármelyik szerveren?
No, az opciók közt van ilyen beállítás.... :)
De kapsz még egy pro-tippet, az arkot át lehet állítani magyarra, steamen a játék tulajdonságainál van egy inditási opciók beállitása (angolul tudom: set launch options) gomb, és ott ird be hogy -culture=hu...
De innentől kezdve jó dolgod ,lesz, mert ha bármit képrdezel sztem mi az angol gombokat/menüket/neveket tudjuk, jó szórakozást arra hogy kitalálod az nálad milyen néven van :D
ui: nem, erről sem csinálok youtube videót :P Utoljára szerkesztette: lammaer, 2017.07.23. 21:10:13
Abban igaza van a kolleganak, hogy elobb vagy utobb muszaj lesz az alapveto angol kifejezeseket megtanulni. Ha fiatal vagy, akkor erre lesz/van lehetoseged iskolai rendszerben, ha pedig idosebb vagy, akkor ott a felnottkepzes, vagy ahogy mi tanultunk, az Orszagh Laszlo fele rongyosra olvasott szotar (vagy azzal egyenerteku internetes szotar) segitsegevel :)
Vagy igy, vagy ugy, nem 2 perc megtanulni angolul, vagyis nyugodtan kerdezz tovabbra is, ahogy eddig, es ahogy tudunk, lehetosegeinkhez merten valaszolunk is, ahogy eddig!