Most tényleg a Carbonból lesz a fele soundtrack? Mondjuk én nem bánom... akkor nem tetszettek... most valamiért imádom mindet (nem értettem a stílusát) Utoljára szerkesztette: LeWyTy, 2015.08.13. 19:25:33
Van a Polygonon egy jó cikk sorozat, azzal a címmel, hogy "How EA lost its soul". Kapitalizmus van, minimális költséggel akarnak maximális nyereséget. Ha van valami amit a mezei felhasználók csak 20%-a használ, hiába rinyálnak, nem éri meg egyszerűen ráfordítani az energiát.
Igazából a felmérésekre hivatkozvá állítjàk hogy nincs ilyesmikre igény, meg lusták is vele foglalkozni. Ami azért kellemetlen mert a 5-10évvel ezelőtti generáció nem várta el azt amit a játékok adtak... most meg már olyan fejlettek a nátékok hogy kihagyják az alapokat, mert nem az indexel meg a manuál váltóval adják el a játékot hanem minimalista parasztvakítással. Ezért van az hogy szinte csak azok az indie fejlesztők tudnak igazán inmovatívat alkotni akiket érdekli is az amit csinálnak és nem csak bevételt akarnak kevés teljesítményért.
A nagyon durva az lenne ha beleraknák az Underground 1-2 -ből is a legjobb zenéket az újak mellé. Lenne felhozatal.
Ez az egyik kedvencem a Carbonból, ha már Ekstrak. Amúgy rengeteg jó zenével van tele az NFS széria, igaz van olyan rész is ami abszolút nem tetszik... Rom di Prisco zenéi is faszák voltak régebbről, sajnálom is, hogy ma már sehol nem látni a nevét. Pedig pár régi remake zenét csinálhatnának vele.
Pontosan! A GRID 2 online során azon mérgelődök, hogy: * mi a lópikulának nem lehet átléptetni a G$ számláló animációkat...? - több mint 450 online versenyen vagyok túl, és még mindig rühellem. * ha utólag lépsz a lobbyba és zajlik valamilyen verseny, semmiféle idő visszajelzés nincs: Képecske: klikk //A képen azért látni a nevem mellett vote kicket, mert megvertem nálam magasabb szintű játékost :) * továbbá: a szavazás visszaszámlálás hosszú és az autóválasztás csak 20 mp... kapkodni kell.
Mondjuk manuális váltót szerintem kormánnyal érdemes használni IMO és ez annyira arcade lesz szerintem hogy nem kormányos megoldás lesz hanem bill vagy gamepad de jogos egyébként. Amekkora felháborodást kelt én úgy gondolom hogy biztos belerakják. Utoljára szerkesztette: Overburner, 2015.08.10. 18:36:13
Szerintem ezzel magyarázzák meg azt hogy nem akarják hogy tele legyen kalózverziókkal a net. Ha állandó net kell hozzá lehet nem tudják majd feltörni mint a Crew-t ? és akkor többen megveszik = több bevétel nekik. Nekem ez inkább logikus válasz lenne csak persze ezt jó hogy nem fogják megmondani ezért szépen a hasukra ütöttek és tessék ez jött ki belőle.
Az komoly Underground 2-őt is már manuálisan toltam meg azóta az összes autós játékot amivel játszottam, kibaszottul idegesít az automataváltó főleg ha épp 50-el akarok menni a városba és bőgeti a motort feleslegesen -.-
Saját pénzből van ott, EA régóta nem költ annyit a communityra, mint mondjuk 5 éve, az emberkét meg ismerem és ő inkább megmondja a véleményét mint kussol, mert marketing. Az megint más kérdés, hogy a vélemény mindig szubjektív :) Óvatos optimizmus van nálam is, bár rég nem tudok rápörögni a dologra mint jópár éve. Az igyekezet megvan, hogy aktuális dolgok legyenek a játékban, csak a giccses körítést kellett volna kihagyni a 12 évesek számára (bár ugyebár belőlük, illetve szüleikből van a legtöbb lé) :D
Nem fogja sem mondani, sem írni, hogy szar... pszichológiai jelenség. Mert ott van, mert ott lehet, mert láthatta, mert kipróbálhatta és mert hallotta a marketinget, látta a lányokat stb.
Szép a grafika, de röviden ennyit tudok elmondani. Van pár ismerős kint Gamescomon (néhány NFS-es oldal adminja), majd megkérdezem milyen volt, elvileg zárt ajtók mögött is kaptak bemutatót. Egyikük csak annyit írt, hogy ígéretes, de nem részletezte, mert mentek piálni... sok ott az ingyen Kölsch :)
Nakai san autóit egyfajta Bosozokunak szokták tekinteni, mivel a szó maga azt jelenti, hogy elveszti az uralmát, (gondolom maga a kocsi átalakítás felett) és hát ezek a Porschék is már valóban kicsit lost mind kategória :)
Miért az európaiak igen? Néz meg egy Rat autót, meg egy Bosozokut. Mindkető izléstelen és szép a maga kategóriájába. Nekem egyébként tetszik, hogy megpróbálják a világgal megemésztetni a Bosozoku stílust ebben a játékban
A Pro Street nagy kedvenc volt nekem is, rengeteget mentem benne. És a fizika is jól megvolt csinálva arcade létére, nagy tempónál pillanatok alatt ellehetett dobni a vasat, a sivatag alaposan megizzasztott párszor. Utoljára szerkesztette: Rev Hard, 2015.08.06. 21:54:36
Szerintem ezen a téren túl nagyot nem kell alkotni. Egyszerű történet, (vagy ha pályaverseny, akkor az sem kell, csak irány) normális, se nem túl árkád, se nem túl szimes, de azért FIZIKAI (nem script!!!) alapokon nyugvó, skálázható irányítás, Minél több verda, minél nagyobb szabadság, és a legfontosabb esetünkben, ne legyen zagyvalék az egész. (Mert ez a hírek szerint az lesz. 5 féle stílusban kell öt faszit meggyőzni, vagy mi) Na nálam innen érdektelen a dolog. Ha valami mindenből adni akar valamit, akkor semmiből nem ad eleget, sajnos. Hozzáteszem, majd néhány in-game videót megnézek azért, és őszintén remélem, csalódok pozitív értelemben. Régen azért ez egy jó sorozat volt, kár volt ennyire lezülleszteni.
Fúúúú.... hát a vélemény... kinek mi. Engem megvettek. (Pre-order kocsi meg szerintem régen is béna volt) Utoljára szerkesztette: LeWyTy, 2015.08.05. 16:11:43
Én csak azért örülök a lányoknak, mert lányok utoljára a 2008-as Undercoverben szerepeltek (ilyen bulihangulatban). Jó a 2011-es The Run-ba is volt néhány nőnemű egyed, de azokat nem is mutatták, meg semmit sem lehetett tudni róluk, csak a markegint anyagokon szerepeltek. Meg az nem is ezt az utcai illegális autóversenyzést követte (rajtjelzőnél leintős csaj).
#322 Nem nehéz! 2003-ban (Underground), 2004-ben (Underground 2) és 2005-ben (Most Wanted) sikerült jót alkotni. Ha azt hoznák ma is, valószínűleg elegendő lenne.