Rivals-ban is az volt a kiosztás és én meg úgy hagytam mert a két action gomb volt az A D azt hiszem ( már egy ideje controllerrel tolom ) és nem találtam értelmes kiosztást ezekre pluszba szóval úgy hagytam és miután tényleg hülyén néz ki megszokható volt. :D Itt meg ua van.
ha billel tolod. Puszta kíváncsiságból kérdem, az irányíthatóság milyen? Szuperérzékeny mint pl a dirt1, vagy rá kell feküdni izomból a klaviatúrára hogy forduljon a kocsi? (like mw 2012, hot pursuit 2010) Vagy esetleg csak puszta fikcióként megemlítve, eltalálták és pont kezelhető? Utoljára szerkesztette: Maxtreme, 2016.03.16. 09:27:10
igen billentyűzettel toltam, hát szerintem nem rossz az irányíthatóság, bár volt olyan helyzet, amikor kanyarban nem akart elfordulni az autó, azt nem tudom miért csinálta, lehet nitróztam és azért szerintem nem szuperérzékeny, pont olyan ahogy mondod.. talán pont kezelhető :D
Észrevettem hogy újra lehet indítani az egész játékállapotot amit majd meg is teszek amint megjön a játék 18.-án (igen 18 kösz MPL) Addig is tesztelgetem a kocsikat hogy melyik lesz mikor stb amíg van trialom.
Gondolom állítható is az autó futóműve körüli tuningnál az ilyesmi.
Szerintem elég jól kezelhető billel is. Engem az UG1-2, Carbon, MW részekre emlékeztet az irányíthatóság. A drift rész amit szokni kell, de szerintem az se vészes.
Ami szerintem nagyon gáz lett az a mesterséges intelligencia. Az is tök fura, hogy ha lehagynak egy idő után simán utoléred őket. Látszik, hogy teljesen visszavesznek a sebességből. Úgy rémlik UG1 MW-ben nem volt ilyen, ott tényleg meg kellett küzdeni az első helyért. (Vagy én voltam akkoriban bénább :D )
Ami engem még zavar, hogy a város nagyon kihalt, persze éjszaka van, de azért ennél jóval több "npc" közlekedhetne. Utoljára szerkesztette: FEARka, 2016.03.16. 18:48:30
Most nosztalgiáztam végig újra a 2005-ös Most Wanted-et, ott is alkalmanként full kreténben nyomták az AI szappancsúsztatók a catch up hatást...a blacklist tagok főleg. Maradtak le úgy sokszor a verseny elején, hogy a végére esélyem sem lett volna újra látni őket, volt hogy kilométeres lemaradást is összehoztak pár komolyabb ütközéssel, aztán catch up yooo és hirtelen elkezdett fogyni a táv, volt hogy a végére majdnem le is hagytak... A Carbon-ban is voltak hasonló élményeim, az Underground 2-ben sem lehetett komolyan venni az AI versenyzőket, teljesen más gravitáció hatott az ő autóikra...soha nem volt komolyan vehető, csalástól mentes, kompetitív teljesítménye az AI versenyzőknek. Szóval nagyvonalakban mindig is ilyen volt az NFS, részenként változó mértékben, lényegében mindig csak a körítésen múlt, hogy mennyire tudta feledtetni... :) Utoljára szerkesztette: broman191, 2016.03.16. 18:59:55
szerintem a mostani részben a rendőrök nagyon bénák, simán le tudtam rázni őket, mintha nem is lennének a driftelés meg elég nehéz, legalábbis nekem Utoljára szerkesztette: Krisztiam, 2016.03.16. 19:08:39
Amúgy ez alatt is Denuvo lesz?
Volt egy olyan feladat, hogy 3 útzárat törj át egy üldözés alatt.... :D hát ebben a legnagyobb kihívás az volt, hogy húzod ki addig amíg úttorlaszt fognak letenni... 100-as tempóval is lehagyod őket, folyamat én vettem üldözőbe a rendőrt, nehogy véget érjen az üldözés :D
Ha azt írja a doboza, hogy 6 GB memória kell minimum, szerintetek 4 GB rammal hogy viszi el? meg egy Geforce 820M-mel (amúgy a teljes konfig ott van a leírásban) Kb. 15 fps vagy jobban megy el mint a Rivals? Mert a Rivals átlagba 15 fpssel ment kb. A virágbóti verziókkal játszok mert rohadtul nincs kedvem megvenni 15 k-ért, max. egy ilyen 3 ezret ér, mint anno a ProStreet (2007-es játék, és 2009-ben 3 ezerért lehetett kapni a Tescoban, annyiért vettem meg anyával(az volt az első PC-s játékom, a számítógépem 2008 december óta van meg, bár az 100%, hogy nem vinné a NFS 2016-ot :D, hiszen 2 GB RAM, 32-bites Win 10 :D meg csak 512 MB videókártya, szal. ez nagyon kiüti a követelményeket).
De az legalább megérte, habár az irányítást ott szokni kellett mert nagyon picit fordult az autó :D Kb. 20°-ot hanem többet, ezért volt jobb az NFS world irányítás terén, habár az azért volt ilyen, mert hát voltak kereszteződések és azokba nem lehet 20-30°-os szögbe fordulni XD
remélem lelehet szedni a virágbótit, aki lát normális verziót (skidrow, 3dm) írjon privibe Utoljára szerkesztette: MineHeadHun, 2016.03.17. 13:29:29
Én úgy tervezem hogy ma megveszem. vagy holnap. A szopó az, hogy tegnap szarráment valami a net szolgáltató központban és tegnap délután óta se tv se net... Faszom. jókor.
Én is majd ha az alapár már 10 euro lesz és lesz rá -75%, de akkor is csak amazonról $-ba mert ott szoktak nfsek olcsóak lenni. Utoljára szerkesztette: grebber, 2016.03.17. 15:35:34
Holnap jön elv ha az MPL beaktivizálja magát.
Haters gonna hate.
'lebilincselő cselekmény' - 'Spike' milyen fejet vág a képen... :DD
ui.: Egyébként elég ütős volt az E3 prezentáció, engem felültetett a hype trainre, de a vételhez azért kevés volt, lecsengett bőven mire most PC-re megjelent... Utoljára szerkesztette: broman191, 2016.03.17. 17:20:27
Hat nekem tetszik a jatek. Sok kis aprosag van benne ami elvezetesse teszi. Az iranyitas a tuninggal finomhangolhato, ez nagyon jo otlet. Amit vettem stock auto elegge iranyithatatlan volt mert alulkormanyzott volt. Muhelybe attoltam itt ott es maris jobb lett. Szoval nekem bejon a jatek! Bar igazan tolni majd csak szombaton tudom majd...
melyiket választottad a hondát, a fordot vagy a subarut? :)
De legalább 2016-ban eljutottunk oda, hogy magyar nyelvű egy borító, nincsenek mellette lengyel/cseh szövegek. Ez is haladás! Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2016.03.17. 21:21:29
A középtájon lévő 5 szó magyarítása vajon tiltott volt? Poén ez így összhatásban...
Egészen baráti 1080p-ben, de a 4K durván GPU fingató, Fury X/980 Ti minimum a folyamatos 30 FPS-hez...stabil 60 FPS-hez megcibált 980 Ti SLI. Alsó hangon 4 kiló csak végéára. Az igen. Ezt is feltűntethetnék a PC-s előnyök *wow* videóban alig látható betűmérettel csillagozva...
Jaja... énis lepődtem. De áttoltam a felfüggesztést a GRIP-ről a DRIFT irányba és jobb lett (számomra) az irányítása. Bár nagyon lassú a vas, kénytelen leszek tunningolni kicsit a teljesitményt.
"A 16.3.1-es hotfix státuszú driver tartalmaz egy új CrossFireX profilt, ami a Need for Speedet célozza, a Hitmanhez kiadott korábbi CrossFireX profil pedig frissítésen esett át. Újítás, hogy a DirectX 12-es alkalmazásoknál a képkocka-sebesség mostantól nincs a monitor képfrissítési rátájához láncolva."
Amikor az alvó órajel úgy dobálódzik le fel mint egy ovodás a gumilabdájával akkor ja minden rendben. Ráadásul beragad arra a pontra és még nem is akar felváltani normál órajelre amikor elindítok bármilyen játékot. :I Utoljára szerkesztette: Overburner, 2016.03.19. 10:29:19
El lehet adni a megvett verdákat vagy nagyon be kell osztani azt az 5 helyet? A kezdő autó után melyik autót érdemes megvenni, hogy ne legyen kidobott pénz teljesen?
el lehet adni persze, csak amit éppen használsz azt nem lehet vedd meg a toyota suprát :D én azt vettem meg a 10 óra trialba utána meg a nissan gt-r-t :)
Nem is értem. Civicet választottam kezdő autónak mert szeretem. Elvileg az egyik updateben az elsőben a Legendsben jött hozzá ki egy rakás part. Ami a lista alapján lenne hátsó fender is de nálam azt irja nem elérhető. Sőt elöl is csak egy van. Vagy most ezeket is szintenként kapom? Nem úgy van hogy amit feloldok egy kategóriát azt megkapom egyből mindet ami oda tartozik?
"Nem úgy van hogy amit feloldok egy kategóriát azt megkapom egyből mindet ami oda tartozik?"
Eléggé fura lenne. Akkor 4-5 óra alatt vége lenne a játéknak.
Én kábé harmincszor álltam neki a 3.-nak! Folyamatosan szopatott, hogy az AI-k 1-2 tizeddel jobbat futottak. Végül sikerült, de nem volt a legalacsonyabb a vérnyomásom a végére...
Én a klasszikus bömössel csináltam meg. A drift-grip csúszka meg a drift felé volt húzva picit, drift gumival. De persze mindenkinek máshogy jön le a játékban az irányítás! Én alapjában tépem a hajam, mert néha egy okádék az egész! Néha akkora bakik jönnek elő, hogy csak nézek mint a hülye... Van pár hiba itt-ott a szkriptekben!
Pl: Start, full gáz+nos és néha az autó nem válaszol a kanyarodási szándékomra, csak megy előre mint állat! Utoljára szerkesztette: goregrind, 2016.03.20. 10:47:20
Azért mert régen tudták hogy a Need for Speed hangulathoz sokat tesz az is hogy gyors a zene. Nem mellesleg a Drum n Bass meg a Trance mai napig a legjobb autókázós zenék. Meg abban az időben nagyon ment ez a stílus. (super eurobeat)
Személyes kedvencem a 3. Utoljára szerkesztette: LeWyTy, 2016.03.20. 15:23:27
Gyors kérdés. A 100%-hoz minden event versenyt meg kell nyerni, vagy csak elég, ha kipipálódnak a mapon? (eddig két hard-ot nem sikerült megnyernem, de felirtam melyikek, just in case).
Köszi!
Amúgy aki szeretne krúzolni versenyezni együtt az dobja be az Origin nevét vagy irjon privátot. :D Jó lenne néha összefutni.
Sokan nyomatják Magyarok is - csak nem egyszerű a multi, mint pl a World esetében volt! Úgy kell behívogatni haverokat saját játékba, de csak 7-et tudsz egyszerre. Azaz tömeges krúzolás meg hasonlók kilőve! Jól elb@szták ismét a multit...
Nálam pont tegnap volt egy hasonló eset (GTX 950-es kártya). Verseny közben - egy alagút bejárata előtt - egy padka úgy megdobott, hogy felrepültem az égbe, ki a pályáról és kb 30 másodpercig csak repkedtem...
25 óra játék alatt egyszer sem volt ilyen, nekem is nvidiam van.
Sziasztok azt szeretném kérdezni, hogy aki már játszik vele: jobb mint a rivals? Érdemes megvenni? Az érdemest úgy értem, hogy nekem inkább a Hot pursuit 2010, első most wanted, U1, U2, Porsche, HP-k jöttek be, van annyira szórakoztató mint ezek? (Carbon még talán jó volt, de nekem az olyan kicsit nem is tudom, végül is jó volt, csak piszok rövid, nem is tudom hogy hova tegyem :D ).
Ja és még az, hogy az igaz hogy mostantól nem évente NFS jön, hanem inkább majd bővítgetik pár évig ezt a részt, csak mert térkép első ránézésre csonkának és kicsinek tűnt, erről mi a véleményetek? :)