Fallout 4 "Pip-boy edition" gyűjtői kiadáshoz jár - egy tok, amibe csomóféle okostelefont be lehet passzolni, és a rajta futó alkalmazás összekapcsolódik az F4 játékoddal, és tudsz onnan is irányítani csomó mindent.
Persze az alkalmazás működik majd nélküle is, úgyhogy másodlagos képernyőként amúgy is lehet majd bármilyen kütyüt használni.
en minden falloutot 10 nel tobbszor toltam vegig (kiveve tactics) es pl most nw-zgetek es tokre meglepodtem , hogy olyan questhubot talaltam ami az elozo 9 valtozatban fel se tunt , utba se esett (most melee-zek, semmi lofegyver, vergeci uzemmodban ;) szal sokszazora jatekido jatszik ha van ra idod es nem csak a main questlinet akarod kiloni (skyrim-et most 2 honapja toltam vegig eloszor ugy hogy a main questlinet is kilottem, az elozo 5-6 atempt nel csak maszkalgattam es felfedeztem..)
"Witcher 3 esetében is sokan írták, hogy inkább visszatették 30-ra és jobb volt, mint ha ugrált volna 40-60 közt, mert akkor már nem volt olyan a játékélmény."
Az ugrálás idegesítő mert egyszer lemászik a képről a játék és folyamatos,másszor érezhető a belassulás. A 30-60 közti ugrálásnál minden jobb,ha nincs stabil 60 és ekkorákat ugrálna én is letenném fix 30-ra. De a fix 60 minden körülmények között látványosan jobb fps játékokban autós játékokban illetve gyorsabb mozgású akció tps-ekben. Az új batman például 30 fps-el szép is jó is...De amióta megnéztem milyen 60-al, inkább várom a performance patch-et hogy a 60 stabil legyen,de vissza nem mennék a 30-ra ami egyszerűen gagyi a 60 mellett abban a játékban (is)....
Laza 400 órás játékidőket olvasok neten :) Ha a fele igaz csak már elégedett leszek :)
Lehet nagyon jól csinálni amúgy ezt a Freemium dolgot - hogy ne érezd munkának, ne korlátozzon a játék, viszont fizetve hozzá lehessen jutni olyasmihez, ami "köszönetképpen" jár a támogatóknak. Bónusz tartalom, extra olyan dolgok, ami nélkül igazából rendben működnek a dolgok. Nagyjából: nem lassítás van fizetés nélkül, hanem gyorsítás-bővítés fizetéssel.
Az, hogy 2 héten belül, és a játéknak kb. negyedénél (lakosságot tekintve) már koppansz a paywallon, az nem jó tervezés. Remélhetőleg kapnak bőven visszajelzést ahhoz, hogy csiszoljanak a dolgokon. Van rá idő, van rá lehetőség, és van bőven rá példa is.
Hja ertem. Johetne mar androidra is, mert kivancsi vagyok ra. Meg valahol remenykedem, hogy ossze lesz majd kotve valahogy az app es a FO4 (lasd GTA vagy mittomen, egyszeru bonusz item vagy pont keretein belul, esetleg megtalalhato lesz a menedzselt vault romja a jatekban, visszakoszonve benne az altalunk kialakitott vault szerkezete, stb. - ha mar ilyen konnyen modosithato ingame is az egesz), de valoszinuleg nincs ilyen tervben. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2015.06.25. 12:42:03
Sajnos nem. Elég sok hasonszőrű játékkal játszottam már iOS és Android platformon. Ezek azért tartanak annyi ideig, mert fizetés nélkül borzasztóan lassú ütemben tudsz velük haladni. Előbb unod meg, mint hogy vége lenne. Sok nagy nevet (Domination, SimCity: Buildit) hagytam ott, töröltem le emiatt. Pedig hónapokat szántam rá. Ezekből több pénzt tudnak bezsebelni. Szerencsére vannak egyszer fizetős játékok is, amikben utána szabadon tudsz haladni, nincs energia ami elfogyna, nincs üresjárat és élvezed is őket. Azért sajnálom a Sheltert, mert amúgy jó játéknak tartom, még ha kissé egyszerű is, de így nincsen értelme folytatni, mert egyre kevésbé élvezem. És már előre látom, hogy ugyanaz lesz a sorsa, mint a többieknek.
A fizetős rendszer pedig úgy van kitalálva, hogy akkor éri meg, ha a legdrágább csomagot veszed, a többi csak pénzkidobás, hiába olcsóbb. De őszintén ki az aki ezért a játékért 20 eurót hajlandó lenne kifizetni? Még az is lehet ezt 2x is meg kellene tenni, hogy haladni tudjál. Azért ez mégsem egy AAA cím, ennyit ez nem ér meg.
Esetleg azt tudom elképzelni, hogy idővel talán PC-re is kiadják, ott pedig csak egyszer kell megvenned és utána szimplán csak játszol vele, ahogy azt egy normális PC-s címtől megszokhattad. Rengeteg hasonló példa van. Mobilos/tabletes játék átíratok kerülnek fel pl. többek közt a Steam rendszerére is.
Az a lényeg, hogy hány pixelt fognak át a mozgások, diabloban csak azért nem zavaró, mert minden mozgás lokalizált, nincs olyan "hatás" ami felkapva tárgyakat elvigyen képernyő egyik részéről a másikra, ezeket úgymond "kiölték" , és a top-down jelleget is kihasználják hogy ne legyen nagy elmozdulás (még a tűzgolyó is fenntről esik le -lokalizált) ,
addig egy fallout shooterben, van "close quarters combat" , f3-as hotelszoba, pincerendszer, metro ez a kategória, ahol vannak a fele vagy épp egész képernyőt átfogó mozgások, oda kell az fps, a RAGE-ből kiderül hogy oda 60 sem feltétlenül elég/sok, meg kéne jobbféle kontraszt is mint amit a modern asztali displayek tudnak.
Viszont felszíni shooterezéshez 40-60+ méterre jó a 30frame.
Nem lehet, hogy direkt igy lett kitalalva az egesz, hogy napi 10-20 perc idot kelljen csak raszanni, es bejarjon a novemberi premierig? (androidoskent en meg varok ra, nem ismerem, csak kerdezek) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2015.06.25. 10:24:24
Jelenleg a weight room építése jönne a felhúzható szobarészek közül, de még nincs meg rá a megfelelő mennyiségű ember és a pénz se. Folyamatban van, de lassúúúú... Rengeteg idő míg a rádiósok munkája révén új ember áll a házhoz, rengeteg idő míg megszületik egy gyerek és rengeteg idő, míg összegyűjtöd a pénzt az éppen aktuális szobafejlesztésekre vagy újra, aztán újra és újra ugyanez. Közben a játékmenet annyiból áll, hogy összetapizod az energiaforrásokat, ráböksz a szintlépőkre és csinálsz néhány rusht. Utána akár ki is kapcsolhatod a játékot. Aztán legközelebb ugyanez, míg mennek a napok, majd végre fel tudsz húzni egy szobát, jön esetleg pár ember, születik egy gyerek és így tovább.
A bemutató képeken lévő hatalmas bázis, így ingyenesen minimum 3 hónap meló lenne, ha valaki nem unja addig szét az agyát. Szóval közel sem szórakoztat. Gyakorlatilag olyan, mint amiről korábban beszéltünk. Munka, grind, nevezzük bárminek, de játékhoz ennek nem sok köze van.
Beigazolódott a félelmem. Sajnos ez is egy mikrótranzakcióval élvezhető cucc. Anélkül végeláthatatlanul lassú, monoton, tapogatásfesztiválba csap át, ami teljesen kiöli a maradék hangulatát is. Nagy kár érte.
Diablo 2 folyamatos 25 fps volt annak idején. Tökéletesen játszható volt úgy is. NFS Rivals folyamatos 30 volt, észre se lehetett venni. Witcher 3 esetében is sokan írták, hogy inkább visszatették 30-ra és jobb volt, mint ha ugrált volna 40-60 közt, mert akkor már nem volt olyan a játékélmény. Vannak olyan játékok, ahol valóban kevés a 30, de ezek a multis lövöldék, ahol a célzás, gyors mozgás miatt jobb magasabb képkocka frissítéssel játszani. F4 TPS/FPS nézet. TPS-hez rendben van a 30, FPS nézethez kevésnek tűnhet, de mivel a játék taktikusabb (ellenfelek gyenge pontjait lassított nézetben becélozhatod) nem igazán probléma ez. Nem a szokványos gyors mozgású, pörgős FPS ez, tehát nem annyira gond ez. PC-n meg ugyanúgy, ahogy a W3 esetében, a user eldönti melyiket preferálja.
"ilyenkor ne haragudjatok, de felmerül bennem a kérdés(általánosságban személyektől függetlenül), hogy preorderelték az illetők és a "saját" nyugtatásukra miszerint "jó döntés volt" írják ezt?"
Biztos van ilyen szituacio is a kommentek kozott. De az is valoszinu, hogy - meg ha nem is tudatosan -, te is megerositest keresel arra, hogy okkal vagy gyanakvo, es jol dontottel-e, hogy nem rendelted mar elo :)
Ami engem illet, en szemely szerint mar most kifizetnem azonnal a szokasos AAA cimek arat mar akkor is, ha csak a Fallout 3 motorjaval kapnek egy ujabb hatalmas bejarhato teruletet, sztorit. Elo is rendeltem azonnal a FO4-et (legalabbis elojegyeztem, mert meg nem tudom, hogy digitalisan lesz e vagy dobozos, de ha utobbi mellett dontok, akkor ne maradjak le rola), ahogy erre lehetoseg adodott. Nem tartom realisnak a lehetoseget, de attol meg lehet, hogy osszesen nem fogok vele 10 orat sem jatszani, mert annyira elcsesztek. Volt mar ilyen jatek, amivel "befurodtem", es lesz is ilyen. De altalaban nem lovok melle, itt sem hiszem, hogy rossz dontest hoztam. De, majd kiderul.
A másik érzés ami ilyenkor van bennem, hogy a "NAGY NÉV" miatt már "elnézünk" dolgokat. Fallout akkor vesszük. Erre vártunk ezer éve nem kérdés! Gyengus grafika? Á élőben biztos szép lesz. 30 fps? Elég az, folyamatos azis. Hát nem...Lehet én működök sz*rul(nem állítom, hogy nem), de én egy "értékes" terméket akarok amivel hónapokra vagy akár évekre kikapcsolódok, és nem a FALLOUT következő részét a "neve" miatt. Főleg nem tizenezerért.
Ez egyébként nem fikázás csak véleménynyilvánítás. Ezekután szerintem a legokosabb megvárni a megjelenést. Szerintem! Utoljára szerkesztette: Sheltem, 2015.06.25. 08:06:06
+1
Srácok de most tényleg...látom nem csak Kandurex hanem más is írja. Közel sem olyan 30fps el egy FPS típusú játék mint 60 al. Hagyjuk már ezt... ilyenkor ne haragudjatok, de felmerül bennem a kérdés(általánosságban személyektől függetlenül), hogy preorderelték az illetők és a "saját" nyugtatásukra miszerint "jó döntés volt" írják ezt? Vagy már annyira belénkbeszélik a kiadó cégek, hogy "higyjétek el, jó az a 30fps tudjuk mit csinálunk".
K*rvára nem ugyanaz az érzés 30 illetve 60fps el játszani.. Aki nem látja / nem érzi ezt az szerencsés! Én mindenesetre mindenképpen megvárom mostmár, hogy kijöjjön a játék és mások mit írnak betartották e, hogy pcn nem úgy lesz igéret ide vagy oda... Nem szarom a pénzt meggondolom kétszer mire költöm.
- Fallout 4 is the most detailed, dense environment Bethesda has made to date. The world has so much content even game director Todd Howard hasn't seen everything in the game.
...
- Fallout 4's narrative has a lot more branching paths and overlapping of "if that than this" than Fallout 3. They want the game to handle all the fail states of missions instead of forcing players to reload saves.
...
- Bethesda has always valued player freedom above storytelling, but with Fallout 4 the team wants to bring more emotional resonance to the plot thread running through the game. This is why they chose to recruit voice actors for both the female and male protagonists the player can make their own.
- Combat is receiving a major stimpak thanks to some consulting with id Software to improve the second-to-second shooting. Bethesda's goal? To have the shooting stand shoulder to shoulder with the other great options on the market. The studio even hired away some Bungie talent to help with this remodel. With the new, built-from-scratch shooting system, Howard says Fallout 4 plays much more like a modern shooter. You can aim down the sights, use V.A.T.S., and play in first or third person.
A fan also recorded large parts of Todd Howard's interview at E3. Howard talks about the art design, explaining that Bethesda decided to go for vibrant colors because Fallout 3's extremely restrained palette could get tiresome in the long run, though he also noted that some areas, like the "Glowing Sea", will retain the aesthetic of their previous title.
Bethesda's game director also explains why Bethesda added a weather system and why graphics are important in the game. While unfortunately he confirms that some areas will be separated by loading screens, Howard still notes that there will be a lot less than in the previous title, and gives broken houses as an example of interiors that won't need a loading screen compared to Fallout 3.
There's more in the interview (apparently the biggest news item for many press member that sat through it was the fact that Dogmeat is an essential NPC, even though companions were essential NPCs in both Fallout 3 and Fallout: New Vegas), so I recommend you watch the full recording, especially considering many of the reports will be based on it.
Fansiteos ember szerint a minimum a 30 , szerintem ez a tearingre/képszakadásra vonatkozik amit playstationon elszenvedtek a 3-al. Nincs rá okuk hogy kevesebb world detail-t lehessen látni emiatt PC-n, hanem a képszakadás hiányát adják elő (rosszul).
(mondjuk a 60frames animáció így sem lesz annyival jobb mint a 30-asnál mint lehetne )
Mellesleg erre a 30as PC lockra mi a példa ? A konzolport dark souls ? Rossz példa.
Pár éve azt mondtam volna, hogy "ez tuti nem igaz... ilyen nem létezik". Ma már nem vagyok benne biztos. Emlékezzünk, ők azok, akik pénzt kértek volna a modokért (és még simán megtehetik novemberig).
W3 mit bizonyított? Abszolút gagyi hatást kelt a 30 fps abban is a 60-hoz képest. 60 fps-en sokkal de sokkal folyékonyabbak az animációk a mozgások,lemászik az egész a képről.
Tökéletes a tökömet, FPS-re alkalmatlan,egyszeráen gagyi hatást kelt a 60-hoz képest. Ha ez igaz én is modnom vissza az előrendelést, anyjuk picsáját már hogy direktbe butítják a pc verziót....
Elképesztő milyen problémáitok vannak. Ha a 30 fps stabilan 30 akkor az szuper a w3 most bebizonyította. Ez a 60 fps biztos szuper nekem 30 is jó ha nem ugrál úgy mint a DA3-ba.
Senki sem beszelt 400 ora tartalomrol. Az egyik fejleszto nyilatkozta, hogy 400 orat toltott el a jatekban, es meg mindig talal benne valami ujat, amit eddig nem latott. Egy openworld jatekban a tartalom es a jatekido nem egyenlo, foleg akkor nem, ha sok orat baszol el a varoskaid epitesevel, ami szep es jo, de kozel merheto realisan (lasd mondjuk egy csojatek egymas utan kovetkezo, szunet nelkuli jatekmenetet). Utazasok, crafting, stb. nehez ezt lemerni. Pl ket varos kozotti gyaloglast mennyi tartalomnak mered? 20 perc? Fel perc, meg van waypoint? Egy ora, mert kikapcsoltad a run-t, vagy tul vagy terhelve, stb.
Ami az eladasokat illeti, erre van igeny, ezt fogja gyartani a Bethesda. Ezt csinalta eddig is, ugy fest, ez fogja csinalni ezutan is. Mar most nagyon nagy szamban fogyott a preorder forras, es a java meg ezutan lesz.
Szerencsere van Wasteland 2, akinek nem jon be a Fallout 3 vagy a 4, az sem marad posztap elmeny nelkul. Akinek meg mind a ketto tetszik, neadj'sten meg a Witcher is, az meg jokat rohog, mert kurva jo eve volt eddig es meg nincs vege :) (na jo, ha androidos, akkor anyazik, mert johetne mar arra is a Shelter...) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2015.06.18. 21:44:19
Teljesen kizárt a 400 óra igazi tartalom. A Witcher-ben is -és nem azért mondom hogy összehasonlítsuk- 150-200 órát ígértek, de ez is úgy jön ki ha az ember minden piszlicsáré dolgot megcsinál, mindet összegyűjt. A sztori+normális mellékküldetések kevesebbet tesznek ki, 100 óra körülit. 400 óra...ez a 400 óra önnen jött, hogy kétszer annyit kellet mondaniuk, mint a Witcher3-ban mert azt túl kell szárnyalni, de ez csak üres reklám szöveg.
Na persze random generált quest-ekkel akár végtelen is lehet egy játék..elvégre a végtelenségig lehet random generálni, hogy hozz tíz patkányfület. Utoljára szerkesztette: DantesHUN, 2015.06.18. 21:33:53
400 óra minőségi sztori, quest biztos nem lesz benne. Nem függvénye a jó sztori és questek nagyban az eladásnak. De még a CD projekt akik alapvetően rámennek erre azok sem csinálnának 400 óra tömény tartalmat sose térülne meg. Reálisan nézve lehet jobb ha megvárod a játékot és utána veszed meg. Miután pontosan tisztába vagy vele érdekel vagy sem. A Beth vérprofi a játék reklámozásába és a körítésben. Vagy várd meg míg a tartalomról is adnak ki valamit. Bár valószínűnek tartom nem lesz róla sok. Arról hallgatni szoktak ami nem prioritás. De meglátjuk.
SPIEGEL ONLINE: In the Microsoft press conference was announced that created by PC Fan extensions to run on the Xbox One. If you have to pay for some mods? In “Skyrim” Bethesda has experimented with a Mod-payment option , which was withdrawn after fan protests.
Howard: How long was the online payment system? 24 Hours? I can only speak for the present time, but currently there are no plans for a payment system.
Nem a Falloutban, a lent említett procedurálisan generált világhoz írtam, hogy létezik már ilyesmi. Bethesdáék a Skyrimben amúgy már csináltak random "lopj el innen ezt" generátort a tolvajcéhbe, tehát az ő játékaikban is volt már rá példa.
Marhára remélem hogy a Fallout 4 nem ilyen lesz vagy mondom is le az előrendelést..... A 400 óra nagyon jól hangzik,csak nem mindegy hogy változatosan telik, hangulatosak a küldetések, és élmény az egész, vagy ugyan olyan dögvésszé válik mint a Fallout 3 vagy a Skyrim 10-20 óra után....
Random generált questekkel? Már eljátszották párszor :)
A lenti reklámszöveget meg szokás szerint egy csipet sóval érdemes fogyasztani, egy másik ilyesmi játéknál is nyilatkozták, hogy "a készítőknek 24 óra volt végigrohanni a játékon, úgy, hogy tudta mikor mit kell csinálni", és a mostani speedrunok 3-4 óránál tartanak. :) Legyen egy bőséges Skyrim méretű térképe (ahogy számolgatják annál nagyobb is lesz), ha az jól van berendezve, akkor hosszú időre le lehet kötni a játékosokat - legalább a kiegészítők megjelenéséig.
Speaking at a Bethesda-staffed presentation during E3 today, members of Fallout 4's development team described the experience of getting lost in a world of their own creation, hinting that the studio's vision of a post-apocalyptic Boston may be more expansive than players might expect.
"I've played the game probably 400 hours, and I'm still finding stuff that I haven't seen yet," lead producer Jeff Gardiner noted.
Game director Todd Howard further described the experience of wandering an expanding world during development: "I'll be playing the game and run into something and be like, 'Who built this? What is this? It's so big!'"
Tegnap nem sok mindent tudtam csinálni. A portyázásra kiküldött emberem meghalt. Igaz őt 190 kuponért cserébe fel tudtam éleszteni. Szóval amit korábban írtam, miszerint permanens a halál, az nem igaz. Begyűjtöttem a forrásokat, építettem egy orvosi szobát, ahol injekciókat tudok gyártatni az emberekkel és időközben lett egy baba is. Őt addig nem tudom munkára fogni míg felnőtt nem lesz, ezt ki kell várni. A kuponjaim elfogytak, gyűlnek, de lassan. Nincs mit tenni, mint várni.
Megnéztem a vásárolható csomagokat. 4 fajta van pár euróstól a 20 euróig bezárólag és bármelyik megvásárlása esetén még jár hozzá kártya is, ami biztosan tartalmaz ritkán elérhető eszközöket is. (Common helyett Rare, mint általában a kártyajátékok esetében lenni szokott.)
Fagyás gondom nem volt, bár nekem Ipad Air 2 van. Még annyi történt, hogy jött két új ember (egy férfi és egy nő), egyiket beosztottam az orvosi szobába, képessége szerint pont oda illett, a másikat meg az áramellátáshoz. Bár először mindkettőt szobára küldtem, hátha lesz gyerek, de nem volt időm/kedvem kivárni, míg szimpatizálnak. Majd később. A boldogságszintet sikerült feltornászni 85%-ra. Itt igazából elég az, ha a áram/kaja/víz sáv közelít a maximum értékhez és akkor már boldogabbak lesznek a lakók.
Amiről még nem beszéltem korábban, lehet fejleszteni a szobákat. Ha jól rémlik három fokozatban. Több kinyerhető forrást ad és grafikailag is máshogy fog kinézni. Illetve még egy fontos dolog van, hogy ugyanolyan típusú szobákat, ha egymás mellé raktam, akkor azt egybeépíti és több ember tud dolgozni benne. Alapban 1 szobahely 2 embert foglalkoztat, a növeléssel +2 helyet kaptam, további növeléssel ismét +2 hely és így tovább. Hatékonyabbá teszi a termelést, kevesebb idő kell és több a begyűjthető forrás.
Már csak egy dolog maradt hátra. Van a játékban egy idővonal, ami azt figyeli naponta játszol e. Ha igen, akkor minden 24. órában kapsz jutalmul kupont.
Rádiószobát kell építeni, szerintem addig meg babázzál, mert nem igen fog jönni más. Másnál is sűrűn crash-el a játék vagy csak nálam? Ipad 2-m van, tudom, hogy az öreg, de a játék rendesen fut, csak random crashel.
ebben a shelterben hogy tudok több embert becsalogatni? bőven lenne nekik hely, mégis csak 18an vannak, úgy hogy már 2 baba született :D
Elmeletileg... (az E3-on ezt mondtak) hogy lesz benne mikro-tranzakcio, de nem lesz semmi fele tulzas benne nem kell sose varni 12 orakat hogy elkeszuljenek az epuletek, es minden elerheto lesz ingyen es internet nelkul is. (persze azt nem mondhattak, hogy "hej itt egy jatek ami ku*va szar es meg sokba is fog kerulni, de en bizakodo vagyok ^^ )
Teljesen egyetértek. De erre csak akkor tudok érdemben válaszolni, ha már legalább egy hetet játszottam vele. Ritkán adok ki pénzt ilyen formában, jobban szeretem megvenni egyben a játékot, de az bizonyos, hogy pénzfizetés nélkül tényleg munkának hatnak a mikrótranzakciós játékok. Aminek nagy hátránya, hogy legyen bármilyen jó az adott játék, teljesen elvesztem az érdeklődésem és a játékélmény helyett csak egy monoton semmivé válik, miután már hetek vagy pár hónap alatt sem tudok haladni vele úgy , hogy igazán élvezetes legyen.
Csak remélni tudom, hogy a Fallout Shelter talán nem ilyen lesz. Már csak azért is, mert tényleg tetszik. Nem egy szokványos mobilos/tabletes játék, inkább hajaz egy PC-n megszokott taktikai indie szinthez, ami miatt kicsit a szívembe is zártam. Meglátjuk. Utoljára szerkesztette: Federation, 2015.06.17. 11:09:35
Persze, az természetes hogy ingyenesen is lehet haladni - az a kérdés, hogy jól alakították-e ki, és hogy mennyire feltűnő a paywall a játékban. Ez persze jó esetben több nap, hét játék után tűnik fel. Ezt nagyon nehéz jól behangolni, hogy játéknak és ne munkának tűnjön :)
Pl. a Dungeon Keeper iOS/Androidot anno rettenetesen elrontották (a 3. szoba felépítése kb. fél óra játék után már 24 óra volt kristály (vagy aranyrúd vagy akármi) nélkül).
Lehet benne különböző csomagokat vásárolni. Pár euróstól indul és ha jól emlékszem, akkor ezekben kuponok vannak, talán felszerelések is. Persze nem kötelező. Türelmesebbek teljesen ingyen tudnak benne haladni. A szokásos mobilos/tabletes szisztéma szerint van itt is megoldva.
Esetleg a pontosabb részleteket leírom este, ha benne vagyok a programban és lesz időm rá.
Még annyit tennék hozzá, hogy az emberek boldogságszintjének növekedését könnyebben lehet befolyásolni, ha figyeled őket. Mivel mindegyik feje felett megjelenik egy kis szövegrész, amiben tudatják veled mi a bánatuk. Ha ezt figyelembe veszed és megadod nekik amit szeretnének, akkor boldogabbak lesznek. Az egész játék amúgy picit hajaz az X-Com bázismenedzselős részére, akinek az bejött szerintem ebben sem fog csalódni.