Valóban az megoldás lenne erre, vagy akár csak lerakni a Hungering Bladet és hirtelen van elég hp-ja a tolvajnak az első pofont kibírni:) Ám mivel második próbánál simán elkerült a gond (csak a tolvaj halt meg egy pofontól és pont ő volt létfontosságú, így zavart.) Bár lehet, nélküle is megoldható lett volna, csak minek küzdjek ha egy reload után nincs gond ebből, persze nem szép, ellenben az sem, hogy minen harcot kezdhettem én, ezt meg nem.
A tolvajnak azért is húztam ki az Infiltratort, mert a csata kezdetekor a partit láthatatlanná teszi. Tök mindegy, hogy ki kit lepett meg, te akkor is stealth-ből indítasz. Amíg nem használsz támadó képességet, addig abban is maradsz 2 körig.
Hmm, nem tudom még érdekes-e a kérdés, most értem a végére. Az őrök problémásak, mivel észrevesznek (hiába néztem rájuk, nem volt charge lehetőség), és a csapatom erősen sebzésre ment, így az első alkalommal kivégezték a fő sebzőt (tolvaj), másodszor csak az egyik frontharcost verték ki, aki egy hp-vel visszatért. Többször nem jöttek az őrök, Yadis beugrik. Gyepálom nem sok sebzésre (két akció maradt, nem elég, hogy elkábítsam a bárddal tánc által), így gyógyult és idézett egy füstöt. Innen már sima téma, a két mágus az egy manás sebző varázst tolja amennyit tudja, amivel a robbanó effektet is felrakja, robbanás a füstön és Yadison, vámpír tőr a füstre (+3 mana a mágusnak és füst kihal), varázslat és robbantás aktiválása támadás által amíg van mana és akció, hagytam elég akciót a táncra, amit végre tudok aktiválni, így Yadis két körig a bárddal ropja és nem cisnál semmit, cd-k és manák töltödnek, aztán a tánc végén ismét darálás az előző módszerrel, nem élte túl, így innetől nem tudom nehéznek mondani, bár kétségtelen, szerencsén volt pár crittel, ám szvsz ezek nélkül is ment volna, csak max nehezebben.
Yadis a játék végi Főellenség. Végig ő kavarta a lapokat. :) Azt most meg nem mondom pontosan, hogy hogy vertem le, mert vinyót cseréltem és a játék nincs telepítve. De... Volt egy Infiltrator (rouge) főkarim, egy bárdom, egy fighterem és 3 mágusom. Taktika: infiltrator shadow-ba rak mindenkit, bárd buffol. A bárdnak még van egy olyan fegyvere, ami stunnol mindenkit, ha 10 pontot elér. 2 pontonként emelkedik, ha nem támadó skillt aktiválsz (iváskor is adja a 2 pontot). A mágusok (mind archmage már erre a szintre) channel-eznek (a channel-t azonnalira húztam ki, így ha a bárd cooldownt csökkent újra használható). Kövi körben sp potit elnyomok arra a mágusra, akinek a legnagyobb az intelligenciája. Mondjuk itt már nem érdemes xarakodni a potikkal. Amit lehet be kell tolni. Az öszes mágusnak bennt van a warchant, channeled úgyhogy még egy kör kimarad. Kövi körben megy az összes warchant és a conjuror miatt akit megütsz körbesebez mindenkit. A bárddal élesítem a 10-re stunnoló cuccot ( értelemszerűen eddig várok vele), ami stunnolja az összes ellenséget 1 körre. Ha nagyon kell akkor bárdnak ki van húzva a táncoltatás, csak nem szabad megsebezni az ellenfelet. Innen már nem emlékszem, mert ez után már szinte mindekinek halál volt. :) Még a mindenkit sebző mental sebzét érdemes berakni és az 1 sp-s mentalt. Ha meg van tanulva a 20%-os sp visszanyerés, akkor überrutál tud lenni. Remélem jól emlékeztem és nem rontottam el semmit. Sok Sikert! :) Utoljára szerkesztette: fluency, 2018.11.05. 13:39:24
Beszélgessünk YADIS-ról :D Jönnek az őrei elsőkörben kinyírnak egy emberem. Tegyük fel valahogy sikerül berakni a first strike csapást bár ez elégg ritka de mondjuk túléli mindenki. Jön Yadis. 700 életpontja van első dolga hogy summonál egy 600 életpontos füstöt majd második körben van egy olyan varázslata ami kiirt egy 2*2es kockát vagy ha nem idéz mégegy 700 ÉPs lényt, a füst szolgáknak is megvan a varázslata hogy egy varázslattal kiirt egyszerre 4 emberemet. Na most van több mint 2000 ÉP a pályán az én embereim meg ilyen 40-80 éps emberkék. Na ezt hogy sikerült ??? Van egy varázslatom ami kihagyat egy kört 6 éps de akkoris a szolgák is varázsolnap és 700 épt nem lehet leverni. Amit látok a játékban hogy az ellenfelek nagyon erősödnek a játékban de én ha megvan a legjobb ruhám a 6 emberemmel már csak ilyen +1 erőt meg ilyeneket kapok na de nekem nincsenek 700 éps summonjaim se embereim... Akárcsak 1500 ép leveréséhez is itt már olyan durva fegyvereim kellene hogy legyenek amik 100 200 akat sebeznek de még ezzel a görbekarddal is amit most kaptunk és levesz 20 ÉPt csak 40 fölött ütök picit maxban... Ez ugye még nem a játékvégi Főbossz ??? Tátott szájjal hallgatom Fluency-t aki a tábortűznél elmeséli hősies (impossible mission) csatája történetét Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2018.11.05. 11:43:24
Akartam írni az óriás kijelzős fogaskerékről de közben megtaláltam a megoldást ebben a képben Az a baj a feladatot sem értem néha... de megvan nemkell segítség önszerveződő voltam :))) csak kicsit megpirítottak közben...
Igen. Az egy oldalon lévő és együtt mozgó köveket kell arra az oldalra raknod, ahol álltak (vagyis amelyik oldalon álltak). Javaslom, hogy figyeld meg melyik merre mozog ha tolod, mert így ki tudod kalkulálni, hogy hogyan fog rákerülni a kapcsolóra. Kell hozzá egy kis türelem, mert elég szívatós feladat, de nekem bejött pont amiatt, hogy nem egyszerű, hanem különleges. :) Egyébként középen, amíg be nem szakad át lehet menni. De csak neked. Utoljára szerkesztette: fluency, 2018.11.03. 12:37:44
Na megérkeztem a Egymással összekötött kövekhez a beomló bányába. Jaj de jó is nekem A Fenti teljesítve. A Lentiből 2 berakva 1 majdnem de a negyedik na az nagyon messze van a helyétől :))) Ez már a megoldhatatlanhoz közeli mert először azt se érted mi mozog mivel együtt és egy rossz beszorulós résznél kezdheted is előről úgy hogy nem látod át mi történt mert a másik oldalon a másik kő közben mozog. Elképesztően megnehezíti a dolgot hogy csak a peremkerületen lehet mozogni belül nem... Ezt egy kockás lapra letett kis kockákkal lehetne emulálni mert ott legalább átlátnád. Egy dolgot árulj el az egy oldalon lévő helyekre raktad az egymással mozgó köveket ??? Ezzel a mondattal már kizárnám a lehetőségek felét ami még így is elképesztően nagy. Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2018.11.03. 10:19:27
A megoldás ott van mellette. :) Az a gömb vagy micsoda minden sebzést nulláz. Azt üsd ki. De ha jól rémlik, akkor csak fizikai sebzéssel lehet neki sérülést okozni. Ha az eltűnt, akkor már tudod sebezni Tarjant. Amúgy tényleg túltolták a fejtörőket ebben a játékban. Nekem nem gond, de szerintem sok ember qrvára nem akar munka/tanulás után még puzzle-kel szórakozni. Nem véletlenül olyan népszerűek az FPS játékok. Ráadásul a bugok miatt elég szép negatív kritikákat is kapott a játék és sajnos nem érdemtelenül. Viszont szórakoztató tud lenni, és az egyszerű története ellenére egyszer megéri végigjátszani.
Még ezt is megcsináltam na de...:D Tarjan Immunis mindenre, ütésre , méregre varázslatra. Még arra a girbe gurba -20 ÉPt adó kardra is amit az oltárról felszedtem. A kérdések kérdése hogy sebezzünk meg egy megsebezhetetlen bőrű ellenséget?
Nem, arra gondoltam hogy esetleg tudsz valami méregimmunitás lötyit vagy valaki árul méregimmunis ruhát csak elkerülte a figyelmem. Az a harcos valóban méregimmunis aminek az volt a következménye hogy sok csata végeredménye lett döntetlen. Egy méregmmunis harcos és 4 feléledő csontváz között amiket nem tud lenyomni egyedül maradva egy kör alatt mert utána úgyis újraélednek... Na de sikerült, a visszaúton is ha nem válasszuk a rövidebb utat még akar szívatni mérgező csapatokkal. Most a Red Vaultba vagyok.. tiszta Falloutos cím :D Tovább erősödött a gyanúm hogy a játékba túltolták az IQ részt. Ezt max Elektro/Gépész mérnökök és programozók fogják végigjátszani. Hát micsoda dinamikusan változó logikai áramköröket kell már megfejteni tranzisztorokat figyelve időzítve újratervezve az útvonalat... Ezt túltolták bár az első terem sikerült de a másodikat meglátva kétségeim támadtak a fejlesztőkkel kapcsolatba... Hát hogy a manóba gondolta ő azt hogy ez annyira poluláris lesz hogy ebből veszi vissza a cégét miközben ez már 140es IQ feladatokat tartalmaz és nem is ez a baj hanem hogy a főküldetésbe... mellékbe elmenne még azt nem kell mindenkinek megoldani.
Mit mondanék? :) Infiltrator mindenképp legyen a csapatba! Ahogy indul a harc az mindenkit shadow-ba rak. Qrva hasznos, mert nem támadnak rád egyből és te tudsz simán bliccelni, akár úgy is, hogy channel-ezteted a mágusokat. Nekem ugyan nem volt rá szükségem, de az outlaw human immunis a mérgekre. Szóval egy olyan fajú harcos igencsak meg tudja szivatni a kicsikét. Bárd megint hasznos cucc, mert tud rakni pajzsot és a cooldown-okat tudja csökkenteni. Őt megint megéri vinni. Milyen felállásban harcolsz most? Utoljára szerkesztette: fluency, 2018.10.29. 12:52:47
ZANTA ellen mit mondanál ? 7 mérgező csontváz meg egy mérgező Zanta :) A méreg pillanatok alatt szétkapja a csapatomat és újra teremti a csontvázakat is... Külön Zantát vagy csak a csontikat már sikerült megölnöm de a gyógyító, felélesztő karik meg nagy AC-s karik sem érnek semmit 7 kör méreg ellen.
Van már végigjátszás . Ahogy nézem már megcsinálták az egészet. :)
De hát akkor nem pieces-t kellett volna mondania ? Na mindegy is mai "mire gondolt a költő" versenyünk győztese Fluency Jöhet is a következő. Végigjátszás van erről valahol hogy ne idegesítselek ennyit? A tükörpadlós kastélyba egy száj azt mondja hogy a megfejtés a koponya csont kard csont által vagyis a rájuk festett jelek (M X T X) Ezt beírom és biztos vagyok benne hogy ez a megoldás de nem ez :D
Semmi nem történik. Valóban elolvastam nem lélek (soul) hanem savanyú (sour) Mivel van 10 hely és csak 4 dolgot kér ezért még rákérdezek mindenből egyet tettél a fölső sorba?
alma (egy savanyú) méz (egy édes) whisky (egy erős) víz (egy gyenge)[erre semmi nem történik nálam /spoiler] Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2018.10.28. 10:56:45
A megoldás annak a pár cuccnak a leírásában található, amit előtte felvettél. :)
Na bejtottam ebbe a Castle Langskaal -ba. Rengeteg csapdát inaktiválva a küldetés jel arra a piros körajtóra mutat de ott nem tudok kijutni. A videóban a srác mésfelé ment valami sötét hely felé.. még van ott egy tároló ami 4 dolgot kér és látom a térképen hogy mögötte van egy foyosó lehet arra kell menni ? a 4 dolog egy a éleknek egy édes (gondolom ez a máz) egy gyengít egy erősít. Ha tudjátok a megoldást modjátok. D ha máshogy
Örülök, hogy nem bug miatt nem találtad meg. :) Lesznek még jóságok innen. Egyik kedvenc részem volt az együtt mozgatható kövek, amiket rá kellett tolni a kapcsolókra. Tök jó ötlet. Elkezdtem a Kingmakert is, de az merőben más lesz, mint ez, ahogy néztem.
NEEEE :))))) Mondtad Te hogy ott van biztos a közelbe... számtalanszor elmentem mellette :))) egyik irányból látszik a másikból nem de miért mennék oda ha már kifosztottam a ládát ugye ááá Béke bódogszág...
Bocs, azt hittem azon már sikerült átmenned. Cohh tolja a BT4-et, az ő videójában benne van a megoldás:
Szerintem kell hozzá ;) pont azért mert ez már térlátást igényel. a #170-ben mutattam az ajtót a videón, sajna a program elbagatelizálja mert bár főküldi csak annyit ír juss be a kastélyba. Csak épp az odavezető egyetlen úton kulcs kell... Visszamentem abba a kőszives puzzles láva barlangba mert ott kijött egy kulcs egy szoborból emlékszem.. hogy hátha van mégegy kulcs csak nem vettem észre bolyongtam ott 4 órát nagyon kaotikus ott bármit észrevenni is ... Néztem a MAPSosokon még nem tartanak ott.. Ők biztos kiteszik majd a sziget térképénél csak várni kell... Addig meg javaslom a pathfindert neked is mert mert részben az szívja el innen az embereket is Ritka az ilyen "RPG feltorlódás". Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2018.10.21. 10:26:23
Kivégeztem a játékot. Nem nagy ügy, de kell gondolkozni a sok logikai feladthoz az biztos. Meg figyelni kell qrvára a környezetre ( hangok, képek, szövegek) és elég jól fejleszti a térlátást ez a játék. Volt, hogy 30 perc után már jojoztak a szemeim a komplexebb puzzlektől. Bár 130-as IQ szerintem nem kell. Nekem sincs, mégis megoldottam szinte mindent külső segítség nélkül. :) Lőjj egy képet arról, hogy hol akadtál el. Az öt isten fejtörőjét megoldottad? Ott is van egy titkos ajtó és úgy rémlik ott volt valami kulcs. De lehet tévedek.
Ha végigjátszottad akkor Gratula !!! nekem sajna nincs meg a kulcs 4 óra keresgélés után feladtam... esetleg ha még valaki itt utánam végigjátssza és emlékszik rá... Amúgy a logikai részek minimum 130 IQ fölött oldhatóak meg rendes elektronikai egységek utángyártott elemei vannak benne tranzisztor meg a köves egyenirányító csak itt láva folyik elektronok helyett... volt egy játék nemrég ahol egy szigeten kellett megoldani ilyen faladatokat abba volt hogy egyik feladat 200 IQ-s volt. Na most értem én csak ki a célközönség ?:)))) iponon is ilyen 60 %-on teljesített ez a játék sajnálom mert így nem veszi vissza a régi cégét és nem lesznek klasszikus RPG-k marad pár ember kis gyöngyszeme... Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2018.10.20. 23:18:30
Jó sok fejtörő volt ebben a játékban. :) Egy valamit rosszul mondtam Sárkány. Archmage-hez csak 3 spec klassz kell a 4-ből. Nem tudom miért emlékeztem úgy, hogy mind a 4 kell, amikor írja is, hogy 3 kell a 4-ből.
Az ajtó mögött, amit először kérdeztél egy axe van. Nem rossz, de semmi extra. A megoldása a tekergetők jobb szélén lévő festékfoltok figyelése és egyformára állítása. ;) A papnő az Hessa volt. A rabok meg vele együtt elmenekültek. Egyébként ettől a papnőtől lehet venni egy olyan itemet, amit felhasználva a Skara Brae-ben az AG-nél lévő pap Cleric-é képez egy csapattagot. Ha jól sejtem már a kastély végén vagy és kinyitottál minden ajtót. Lesz egy terem, amiben van 5 csengő. Azokat megfelelő sorrendben megszólatatva kinyílik egy titkos ajtó és onnan jutsz be a küldi végét képező szobába. Ui: A megoldása egy teremmel előbbre lévő festményen van, ahol madarak repkednek. Azok sorrendje a adja a "dallamot". 1 a kicsi 5 a nagy csengő. Utoljára szerkesztette: fluency, 2018.10.19. 11:44:34
Van még egy tippem. Volt egy templom ami vaddisznókkal van díszítve és egy sokkezű istent éltet. Ott volt egy papnő akit megtámadtak. megmentettem és ott volt egy cellába ey rab amit nem tudtam kinyitni. Most visszatérve oda nyitva van a cella és egy ilyen nem tudom ezt hogy hívják személyi rács alatt rengeteg vér van és patkányok rohangálnak. Na most mivel az a küldi neve hogy king of blood nagyon adná hogy ott legyen a kulcs vagy a vért össze tudjam gyűjteni, a Castle Langskaal -os kurzor oda mutat amíg ki nem megyek az templomból, de semmit nem tudok kezdeni ezen a ponton. Nem értem miért tüntek el , nem értem miért nyílt ki a két cella és nem vagyok benne biztos hogy a vérben nem volt egy kulcs ami programhiba miatt tünt el... Hátha tudott valaki valamit kezdeni ezen a ponton. Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2018.10.19. 11:35:32
Arra esetleg nem emlékszel hogy ennél mit kaptál ? Esetleg egy acél kulcsot ??? :D Mert ezt nem sikerült megfejtenem két dererékszögben levő kódoló volt ott a pokolnak kinéző barlang végén...
Az az ajtó azért van a videóban nyitva, mert a srác már megcsinálta azt a részt. A gáz az az, hogy már nem tudom visszatölteni azt az állást, ahol még arrafelé jártam. De tuti meglesz az csak nyitott szemmel kell járni és belesegetni mindenhova. Amúgy a hóemberekkel én se tudom mi van. Lehet csak díszítőelemek. :) Én most Tarjannal birkózok és elég vicces a srác, de azért legyőzhető. ;)
Köszi az eddigieket is de nagyon messze ne menjél :D Hogyan jutok be ezen az ajtón ? A Castle Langskaal-ba vezető út fejtörője. Egy steel key kellene ,na de nincs az nyitva mint mutatja :) Megpróbáltam a hóemberek lelkével is beszélni a szakadékba de az se jött be :)))) Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2018.10.18. 19:42:53
Még meló előtt gyorsan válaszolok. :) Archmage akkor lehetsz, ha mind a 4 spec kasztot megtanulod. A herb nem valami nagy szám. Vagy bug vagy nem tudom, de a régi BT-kben a magasabb szintű summonok Sokkal erősebbek voltak. Ez a 40 kemény Hp-jával (nekem annyi volt) elég kiábrándító.
Nézegetem ezt a képzésfát. Jó lenne egy Achmaget is kipróbálni erős varázslatai vannak. Meg tud summonálni Herbet is arra is kíváncsi lennék az mi. Mi kell ahhoz hogy olyan nagy körös képzést kitanuljak mert most kaptam 22 pontot tokenhez de abból se tudja kiképezni, most a kör elejét közepét vagy a vége szélét kell ott nézni ? Nagy körből csak egy lehet ??? Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2018.10.18. 13:23:05
Nem programhiba. A kis faluba beérve, jobbra vezet egy út egy kiugró "földnyelvre" vagy jobban mondva "jégnyelvre", amin találsz egy kürtöt. A többit tuti kitalálod. :)
Három szirén megbízott hogy élesszek fel egy szigetet. Gondolom kellene egy dal vagy egy kürt. de egyiket se adtak. A világítótorony még logikus volt hisz hol máshol lehetne egy szigetet fel summonálni... Na de ott fenn csak egy kulcs volt ami a kripta belső celláját nyitja. De ott a láda nem nyílik. Azt írja lockpickre van szükségem. Na most mester tolvaj vagyok locpickkel és master lockpickkel többel is rendelkezem.. de semmi... Programhiba vagy nem is így kell egy szigetet summonálni kérdezlek Titeket kik minden reggel szigeteket summonáltok :))))
Én voltam a lökött.Azért volt szürke a bárdom képességlistája, mert elfogyott a piája...:))))) Főztem némi házit, most már ismét működőképes!
Baedish Lowlands-be ti is csak 1 elven shrine-t találtatok? Úgy néztem minden nagyobb területen 2 van, de itt csak 1-et találtam, a Fiona-s ház mögötti zárt részen. Utoljára szerkesztette: fluency, 2018.10.09. 05:34:36
A bárd nagyon hasznos ki csapattag. Akár csak az Infiltrator. Kár kihagyni őket. Lizt és Donnelt ott találod, ahol az árusok vannak. Az a csóka, aki a heavy armorokat adja amögött van egy lefelé lépcső és egyből a lépcső mellett állnak. Ott van egy nagyon jó practitioner cuccokat áruló csaj is.
Elvileg az elf mágus felvétele után találkozol velük, mikor a háza felé mész. Három npc áll egymás mellett egy lépcsőnél, az egyik ruhát akar adni az elfnek, a másik kettő meg a tükros pár.
Én a bárdot eleve azért nem választom mert bor kell hozzá, Két máshogy képzett varázsló hasznosabb és a Mana ingyen jön... Sulfur Springs-ben lemenve hát ez elég félelmetes Dante poklának hetedik bugyra. Nem is volt kedvem annak a nagy fejtörőnek nekiállni föleg állandó mentéspont nélkül.. ehhh... ezért inkább gondoltam visszaviszem a tükröt (dark mirror) Liz és Donnel-hoz na de kik is ők ??? Bementem a városba de nem jelez sehol irányt.. Liz és Donnel: találtam ehhez a küldetéshez egy BUG riportot ezért inkább megkérdezem Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2018.10.08. 18:04:05
A coruptiont azt akkor tudod eltávolítani, ha beszéltél Priestess Nuna-val. A monolith-on nyomasd be a bear csillagjegyet és onnan tudsz mászókötéllel felmászni oda, ahol őt vagyis őket (mert 2 papnő van) találod. Utánna meg érdemes leszedni az összes totemről a corruptiont, mert jó kis lootok vannak a csillagjegyek által jelölt helyeken. :)
Ezt a tisztítsam meg a totemeket kifejtenéd? A lore-ban vannak rajzok Rabbit stb.. viszont azokat nem tudom berajzolni a tornyon a táblára mert a pontokban vannak pirosak. (Na meg a legfölső kristály az hiányzik is) Odamenve azt írja ki bizonyos oszlopokhoz korrupted, ott mellette van valami fura növény szerűség amiből piros fény jön. Na ahhoz kellene gondolom valami dal hogy ne legyen annyira korrupted :) na azt a dalt ki tanítja ?:))) Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2018.10.07. 11:23:52
A kapun is be lehet menni. Én legalábbis átmentem. A Skyhenge monolith-on, ha beállítod a csillagjegyeket (ha rájuk kattintottál, az inventoryba a lore alatt meg tudod nézni őket), akkor azokra a helyekre teleportálsz. Így juthatsz be Sulfur Springs-be is. De előtte a totemeket meg kell tisztítanod.
Nem tudok bemenni egy kapun ami előtt sokan imádkoznak. Annak az a megoldása hogy az összes csillagjegyes táblára rányomok ? Mert ugye dinamikusan csak ez változik. Az a baj ezzel hogy ugyan jelzi a térkép őket csak a rózsatüske akadályokat meg nem aztán a fene se tudja még merre van új út. Egy nagy kerek épület tetején is volt egy csillagjegyes tábla de abból hiányzott egy ilyen "tüske" Az összefügg ? Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2018.10.06. 14:24:54
Bárdos dolog az tuti valami bug lesz. Nekem az inventory Teljes tartalma tűnt el. Egy előző Load megoldotta, de egy pillanatra nagyon nem volt vicces. A főellenség meg a fene tudja. Az Outlander Human az immunis a tűzre, méregre és a vérzésre. Lehet ez is valami ilyesmi féle volt. Még nem tartok ott, de majd megnézem. Az én bárdomnak megvoltak a képességei, amikor bementem Sulfur Springs-be, tudom ez téged nem boldogít, de ahogy néztem ilyenkor érdemes vissza tölteni az állást, mert fura dolgokat csinál még most is a rendszer. Elvileg nemsokára lesz egy ujabb patch. Talán ezek is javítva lesznek, az egy helyben futó állatokkal együtt. :)
Konkrétan nem rémlik hogy láttam volna az ELEXben, de a leírásod alapján ha jól tippelek akkor olyasmi lehet mint az Ark-ban a wyvern szakadék bazaltoszlopai...
Amiben az az érdekes hogy ezek magyarországon is megtalálhatóak - pl a Hegyestűi geológiai parkban kép (észak balaton) vagy a somoskői várnál...kép Utoljára szerkesztette: lammaer, 2018.10.05. 16:48:24
Elég bosszantó hibába futottam bele. Mióta beléptem Sulphur Spring-be, a bárdom képességeit nem tudom használni. Ott vannak a karikák és benne a képességek, de minden beszürkülve. Később, miután megszereztem a relikviát, volt még egy elég nehéz csata, ahol újabb hiba jött elő: már csak a legerősebb ellenfél maradt talpon, de őt egyedül a varázslónőm tudta sebezni az elme elleni varázslattal, a tűz nem sebezte és a rogue sem. Még így (bárd nélkül és az említett hibák mellett) is eldőlt végre, de nagyon bosszantó így folytatni.
Azokat a stone-okat majd később lehet aktiválni. A játék hitelességéről csak ennyit:
Most értem ebbe az erdei faluba végig az izgatta a fantáziám fel lehet e mászni a tetejére mert a lovag tornyára fel lehetett... Alatta van a tengerparton egy föld alatti bázis durva lényekkel na oda be nem megyek :D Azt tudjátok hogy azok a tengerparton lévő 6szög sziklák valóságban is léteznek ? ELEX-ben is benne voltak, itt is. elég hihetetlen de igaz... Azokat a "standing stone"-okat hogy aktiváltátok? ... tele van velük az erdő mint egy mini teleport úgy néz ki.
Az a vicces hogy az elején én szidtam a programot hogy túl sok a save file és kis SSD-seknek ez betehet, most meg a legeslegutolsó mentésem volt még csata előtt még egyet mentek bukta
Beszéltél Fionnával? Mert ő tanít egy dalt és csak azzal dallal tudsz beszélni a csávó szellemével, ott, ahol megölted. Ha nem is látszanak a maradványai, akkor is érdemes egy próbát tenni. Ha nem műxik, akkor töltsd visssza az állást. Jah és egy apró tipp: mihelyst megjelennek azonnal támadj. Így tied a first strike. Elég sokat számít, mert kemény a csávó. Utánna nincs harc, kiérsz a tunnel-ből és nem messze lesz egy save point. Utoljára szerkesztette: fluency, 2018.10.03. 09:05:04
Tehát berakod a csapatba kraftolsz és kirakod. cseles :) Na az lett volna a kérdés hogy de hol van Gaufroi holteste mert ez a problémám. Elkezdtem térképet keresni térképeket találtam is MAPS de bejött más is: Gaufroi's corpse missing - game breaking bug Pontosan ugyanez nekem is amikor nehéz csatában megöltem akkor elmentem gyorsan SAVEpontot keresni nehogy valami más kicsináljon és kárbavesszen a csata , mentettem mikor visszamentem nem volt már ott holtest... ergó beszélgetés fail, még kiváncsiságból visszamentem a kismanókhoz akik a plafonon sikítoztak de ott a két szellem csak katonák szelleme volt... Akkor nekem "A kalandod itt véget ért" annyi hogy harcolgatok másfelé amíg a hibát ki nem javítják... Tehát mindenki másnak , amikor megölitek Gaufroi-t azonnal beszéljetek a szellemével !!! Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2018.10.03. 07:57:30
Gaufroi holtestével úgy tudsz beszélni, hogy Fionna megtanította neked a What the River Takes dalt. Ennek ugye zöldes fénye van, Gaufroi holtteste is ilyen fénnyel fénylik. Játszd le a dalt a maradványai felett és voilà megjelenik a csávó szelleme. :) Nálam egy nehézpáncélos/pajzsos fighter, már akkor bekerült, amikor 4 emberre bővült a parti és engedte cserélni. Fichti lett, mert annak van egy olyan képessége, hogy csatánként egyszer felfogja azt a sebzést, ami megölné valamelyik parti tagot. A másik akit betettem, az egy practitioner, mert elég nagy sebzést tud kiosztani és nem mellesleg, ha jól menedzseled, akkor elég sok spell pontja lehet. A mentális sebzés meg jól jön a páncélosok ellen. Dragon's Bile Bomb-ot meg craftinggal tudsz csinálni, de azt valakinek meg kell tanulnia. Na erre jó még a token. Nekem van talonba egy Rogue csávóm, akivel csak ezeket nyomatom. Menni nem megy a partival, csak craftolja, amit kell. :) Utoljára szerkesztette: fluency, 2018.10.02. 22:57:08
Küldetés: Beszélj Graufori holtestével... meg egy másik emberrel ott az erdőbe de az el van még zárva egy ajtóval. Sajnos programhibába ütköztem mert két jel van a térképen egyik a erdőbe vezet a másik a városba viszont ha a városba érek ott nincs jell hanem a Low Field-re mutat vissza... Amúgy érdemes a tokeneket használni és a girbe gurbára sikeredett fejlődésünk helyett (mert mikor mit találok afele fejlesztem) egy letisztult új karit létrehozni. Most csináltam egy full armor plate-s harcost, 12es AC letöréssel és 30 ÉP alatt kivégez egy ütéssel egy embert... Így azért könnyebb az élet :))) Valaki adott régen sárkány bomba üvegeket ilyen fatorlaszok kirobbantására, elfogyott és lenne még a főtéren torlasz olyat honnan lehet beszerezni ? Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2018.10.02. 19:21:34
Baedish Lowlands-be úgy tudsz simán átmenni, ha megcsinálod a Duke Kingston ( Mangar Tower ajtaja előtt áll ) által adott küldit. Kapsz egy kulcsot és a Low Friends in Low Places küldit. Így már simán átjutsz. A keg craftoláshoz kell. A Fairy Powder Bomb-hoz egyik alapanyaga. Na igen. Ide már kell az armor csökkentés, mert van olyan ellenfél, akinek qrva nagy a pajzsa, ami minden Fizikai sebzést csökkent. Az a 25 armor-os csávó akivel találkoztam nem volt vicces. Érdemes nyitva tartani a szemed és a füled, mert hasznos dogokba futhatsz bele. A grafika szerintem a 2-es patchel sokat javult. A puzzle-k pedig rohadtul tetszenek. Van ami nagyon nem egyszerű. :)
Az lesz az Mangar .. mire kilépek és ideérek ennyit módosult:) Lassan értem meg a játékot, arra is most jöttem rá hogy vannak benne teleportok. Most ezen az alsóföldön vagy mondjuk alföldnek ezen vagyok a tolvaj által mutatott pontra akartam eljutni Megjegyzés a kinti vizes pocsolyás rész álleejtősen szép, sokkal szebb mint a város, annyira más hogy nem is értem miért nem ezzel promóztak mintha más grafikus alkotta volna meg... Próbáltam a tündéres rejtvények felé mert az kb nyugat de mintha folyó állná az utam most megyek a torony felé a durva 12 ac-s városi őrök felé. Milyen kedves a programtól hogy felajánlja a toronyba hogy a lovag beáll, lecserélem rá az emberem és harc közbe derül ki nincs pajzstörő képessége és beadja a szinte üthetetlen lényeket :D Sok mindenre nem jövök rá, tudok hordót csinálni de nem tudom az mire jó ? mert a vizet külön kell venni a fogadóba a kajákhoz. A rózsás torlasz a városban arra se jöttem rá... Azt a fránya ködöt is annyiszor próbáltam még egy iránytűt is vettem ami mutatja északot... erre kiderül hogy
Mi az a Magnus Torony? Olyan van, hogy Mangar Tower vagy valamit benéztem? A pap, aki a Mangar Tower-be nyíló ajtó előtti teremben van (Duke Kingston) az egy másik küldit ad.
A bárd nem tud gyógyítani. Csak egy constit adó dala van: "Give an allied combatant a shield with 5 Constitution". A cleric egy külön ág vagy skillfa, amiben van gyógyító spell (flesh restore). Passzívba démonok, charnok és undeadek ellen plussz sebzés és ha te sebzel akkor gyógyít rajtad x pontot ( az mondjuk nem tiszta, hogy csak az előbbi fajok ellen adja a constit vagy mindenki ellen). Van még Smite (tűzalapú sebzés) és Change Fate (átok levétel vagy átkozás). A presztízs kasztja pedig a Saint, aki fel tud támasztani egy halott parti tagot potom 6 spell pontért cserébe. :)
Valakinek van tapasztalata a cleric ággal kapcsolatban? Kire vagy inkább milyen kasztnak érdemes választani. Practitionert néztem mert mana alapú a cucc és valszeg neki jó lenne vagy inkább bárd? :)
Majdnem idejöttem előbb a Magnus Toronyba megidéztem a koponyacsengőkkel a lényt akit kell... lenyomtam és olyan fura érzésem volt hogy kaptam pár aranyat és ennyi... A Pap se mondott semmit küldit se adta meg hogy felfedeztem a tornyot ... El ne menjetek :D azzal még nincs vége LOL
Tegnap kipróbáltam, a töltés érezhetően gyorsabb lett még ssd-n is, és jobb is fut bár fps számot nem nézem. Mondjuk a gpu-t még mindig 100%-on pörgeti. :D Nekem amúgy tetszik a játék, a harcrendszerrel nincs problémám, inkább a mozgás fura, sztem jobb lett volna ha maradnak az eredeti dizájnnál.
7,9 GB-t töltött le a 2. patchel, a játék mérete meg maradt 56 GB. :-) Nem lett hűdenagyobb.
Hoztam létre fórumot a Pathfinder Kingmaker-nek itt SG-n, az egy D&D alapú hardcore RPG és most jelent meg én is azon filózom hogy 1.3-ig azon leszek és utána folytatom ezt.
Nem fog, mert ahogy lentebb írtam töröltem majd - mint a hivatalos steam oldalon, ahol szintén csak vegyes az értékelés a mondjuk full ingyenes warframe rendkívül pozitívjához képest - várok majd egy 1.3-as patchelt verzióra. Most amikor amúgy is Kingmaker, Dragon quest xi vannak versenyben pont nincs az ember rászorulva, hogy keccsöljön vele. Ja még annyi, a Jagged Alliance:Rage jövő hétre volt kiírva eltolták decemberre ez a játék is jobban járt volna némi csúszás utáni kiadással...
A GOG verzió 4.9 GB-s patch volt. Ma is jön egy elvileg és csak hízni fog a te kis torrent állományod. :) Amúgy szerintem nincs baj a torrentezéssel, mert én is volt, hogy lezúztam valamit és az alapján döntöttem el, hogy megveszek egy játékot vagy sem. De a torrent nem releváns a hivatalos játékkal ellentétben. Egyébként, ahogy Maala is célzott rá, a játék tök jól megy ssd-n (nem durva a töltési idő, ellentétben a hhd-vel) és ma már annyira beestek az ssd árak, hogy mindenki ki tudja szorítani rá azt a pénzt. Ha akarja persze. Utoljára szerkesztette: fluency, 2018.09.29. 05:39:02
Jah, értem. Hát, onnantól kezdve, hogy torrentezel, nagyjából elveszted minden jogodat a reklamációra. Nem tetszik, ne vedd meg, te dolgod, de ajándék lóért reklamálni... Erre csak annyit tudok mondani, hogy nagyon magyar. :-) (De látom, magon is sírtál már ezzel a kínoddal jelezted már ezt a vélt problémádat)
Egyébként a release kiadóit hibáztasd, hogy az összes módosított textúrát újra le kell töltened, ne a játék készítőit. Majd biztos a torrentre fognak mindent szabni. :-D
Már, ha még ilyen dolgok zavarják az embert 2018-ban, a bagóért dobott 100 MBites netek és bagóért adott SSD/HDD/SSHD-k korában. Utoljára szerkesztette: Maala, 2018.09.28. 22:44:15
Na nézzük mit mutat a torrent kliens bizony warez szóval 20,9 gigás patch és valami 33 gigát akart még felhányni az amúgy is 55 gigás játékra aha persze biztos így van ez jól...
Személy szerint hanyagolom, majd ha hónapok múlva kijön legalább az 1.3-as verzióval akkor előveszem, azért pár nap után egy 20 gigás patchet dobnak ki, ma meg egy hét után újabbat na szóval ott a készítőknek is van vaj a fülük mögött...
Ennyire kevesen rpg-znek ma már. Nézd meg a Steam adatait, hogy mennyien játszanak ilyen játékokkal. Kapásból a Witcher 3 és Skyrim adatait néztem meg, ahol a legtöbb játékos kb. 90k volt. Akkor ezt most hasonlítsd össze a lövöldözös hülyeségek játékosbázisával és leszűrheted a számok alapján, hogy mi van. :)