Megjött a hétvégén a kulcsválasztós email (GOG vagy Steam), kijelöltem, várom a kulcsot :) Holnap estétől elvileg tölthető!
DB
Én is megkaptam a javított linket, kiválasztottam a Steam-et, de még nem jött meg a kulcs... Mondjuk nem fogok rögtön nekiesni, megvárom az első nagyobb patch-eket.
Kickstarteres vagy te is? Megnyitottad ujra a surveyt, kivalasztottad es elmentetted a steames kodot az extraknal, es ujra vegigvitted zarasig a surveyt?
Én GOG-os kulcsot kértem és kaptam. Ahogy Maala is írta, a javított linken kiválasztottam mi kell és ennyi. Nem egyszerre rá, de jött a kulcs. "Your key for The Bard's Tale IV - GOG is here!
Please click the link(s) below to redeem your copy of the game! The game will be available on September 18th."
Nem kellett megnyitni a survey-t újra, nem sokkal rá jött egy javított link, ami rögtön a választóra dobott, azt megcsináltam, leokéztam. A kulcs időközben megjött ma hajnalban.
Hát igen rohadt régi az előző részei akkor nincsen probléma olyan nagy, hát az hogy 21:9-es képarány nincsen az legyen a legkevesebb. Optimalizálása milyen?
belenéztem a virágbolti verzioba
sajna a skyrim meg a kingdom come szabadsága után már nem jött át a hangulata, olyan mintha egy szobában ugrálnék ide-oda, hát annao 1988-ban speccyn toltam na :-D Még a kockás füzetem is megvan, de a hangulatot azt se hozta már vissza :-(
A steam értékelések nem jelentenek semmit, sokan Elder Scrollst vártak. Holott ez Bards Tale, az pedig mindig is ilyen volt. Az optimalizálás nem túl jó. Nálam elég jó gépen (i7 7700, 1080 ti) szimpla 1080p-ben 60-70 körüli fps van, ami vicc ahhoz képest, hogy hogyan néz ki a játék. Ami viszont ennél is rosszabb az a töltési idők, meg hogy néha séta közben is beletölt. Mivel körökre osztott a játék, ezért ez nem akkora baj, de azért nagyon optimalizálatlan az egész.
We’re starting initial work on improving load times to help people playing on non-SSD hard drives. There is more work to be done but it’s a big focus of ours in the near future Initial work on optimization and framerate improvements. Auto-detection of hardware and adjustment of quality settings on initial load of the game. While there is currently auto-detection in the options menu, it wasn’t happening automatically. The game defaults to Ultra settings which is likely causing FPS issues for those without high end hardware. FOV adjustment slider. Fixing wide-screen monitor support. This is part one of a two part plan. First is getting the resolution settings working as intended followed by an art pass on the UI elements in patch 2. Fixes for a few side quests that weren’t triggering as intended Fix to puzzle weapons where if a puzzle is solved on the weapon while it’s equipped by a player, it will result in the puzzle reverting it’s state to unsolved. As a workaround now, it can be solved in the inventory perfectly fine. Optimization to Kaels Rudiment that dropped framerate while in combat Fix in Magnar’s Tower where a lever can be spammed in the shadow combat room that makes a bell hint unreadable Fix for a softlock if a tutorial pops up when a player reads a note Falkentyne’s Fury will no longer persist on the players party team after a combat has ended. Fix where the Strifespear’s abilities don’t play nicely with the Vanguard skill Update to the save system that will allow players to delete saves as needed. Fix for a bug where killing Charn Cultists with Falkentynes Fury, which would result in a soft lock. Fix for spellpoints not updating correctly on the stat sheet when gear is equipped and unequipped. Fix where in rare instances, activating a standing stone of gratitude before going into a combat can result in a soft lock Fix for a duping item issue by replacing a non-stackable trinket with a stackable one. Fix so MACO compass can’t be spammed outside of combat, allowing for a stacked stun chance. Fix where pausing the game during a cutscene after killing Yadis can cause the game to enter an unresponsive state. Fix for the wraith where it shows 3 mana before summoning but actually costs 4 mana. Other smaller fixes
Patch 2 – Est. Friday 9/28
Continued improvements to load times Continued work on optimization and framerate. By this patch, we expect to have some solid improvements in place for some areas that have higher than expected hits to your GPU. Part 2 of wide-screen monitor support. Updating the full screen art and layout of UI elements like the quest text and mini-map to extend to the proper edges of the screen. Update to the save totem system and adding mini-map markers for where save totems are in the world. Updating and improving localization in all languages for noted issues and some awkward grammar Fixes to a variety of abilities to make their effects more clear. Balance pass to some weapons and abilities after gameplay feedback. Fix to masteries sometimes not saving their ordering when changing them in the mastery page. Fix to some sounds not playing in certain parts of the world and in some UI elements Fix to the party HUD staying open if you use a merchant while party HUD is up Fix for removing range diagrams from Songs of Exploration where unnecessary Fix for caltrops not firing off if summoned enemies enter their space Update to some text spacing and flyouts in combat for readability Update to map legends and mini-map to remove unnecessary items and improve readability Fix for health bars showing up in front of giants and some bosses Fix for some FaceFX issues on characters Fix for some models not displaying when inspected from the inventory Fix for some redundant text in the ability tool tips Fix for gold sense where it doesn’t turn when near a chest after it has been looted
Patch 3
Additional Loading time improvements Additional game optimization and framerate improvements Addition of a Legacy Mode (hardcore mode with grid move, option to turn off mini-map, the A-Team, perma-death, auto-resurrect) Ability to speed up combat animations Inventory sorting Controller support Continued bug fixes and general improvements
Sziasztok ! Túltettem magam az első grafikai sokkon. és a brutál hosszú töltögetéseken. A játék egyszerre szép és csúnya. Poligonszám vetekszik a 20 éves Wizardry-éval a pocsolya elképesztően szép visszaver mindent még a napkorongot is látni benne. Két problémám van. Bementem a öreg kalandozók fogadójába. vettem varázslónak ruhákat és a varázspontokat amit ad a sapka köpeny nem adja hozzá Másik hogy a fogadóba lecsatlakozik rólunk a bárd, na most egyedül kint varázslóval azonnal meghalsz a téren megidézett szörnynek egy 12 es ütés voltam jó barikádoztam is , viszont fel lehet venni embert de arra nincs pénzem ilyenkor mi van vége a játéknak ? :D Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2018.09.19. 23:13:31
Hát, én azért láttam ennél részletesebb indoklást a lehúzó értékeléseknél - szinte mindenki irt vagy 6-8 bekezdést hogy miért csalódott.
- nincs random encounter (szóval nincs szabad szintezgetési lehetőség) - a szintlépések 1 darab skillpointot adnak egy elcseszett skill systemben , nincs HP buff - túl egyszerű attribute rendszer - kevés class - hosszan elhúzódó csaták - kevés varázslat - nincs kezdeti party - elcseszett lore (legalábbis nincs összhangban a classic BT részekkel)
Persze a puding próbája az evés, nyilván én is majd magam eldöntöm hogy jó e nekem vagy sem. Biztos vagyok benne hogy a régi BT3 se hozna már napjainkban lázba, tehát egy az egyben nem lett volna értelme megcsinálniuk.
Bukás meg lehet, mert ha a backerek nagyrésze csalódott, akkor az bukta. Ha nem is anyagilag, de hírnévben és további bevételek tekintetében mindenképp. Lásd a jó öreg No Man Sky-t... anyagilag biztos kaszáltak, de ha az a játék nem volt bukás szerinted... :) Utoljára szerkesztette: lammaer, 2018.09.19. 23:57:34
Hat, a komment idejen meg csak 9 volt :) Azota tobb es ha oszinte akarok lenni, sajnos en is inkabb a "varj vele par honapot" opciot ajanlanam, ha valaki kerdezne...
A bukas - mint fogalom - nalam pusztan az anyagiakrol, a konkret szamokrol szol. Vagy veszteseges, vagy nullszaldos, vagy nyereseges. Minden mas egyeni izles dolga, lasd egy film, zene, jatek, egy szep no egy jo etel, stb. Mindig van akinek tetszik, es lesz, akinek nem. A kassza viszont nem csal, az egy objektiv mutato :) Ez alapjan bukas nem lesz/lehet, az en olvasatomban. Sajnos valoszinuleg szakmai siker is elkeruli, bar nem rossz es nemi patch utan szerintem nagyon jol ossze fog ez allni, de jelenleg speciel nem ertem, miert nem vartak fele meg par honapot. Utoljara ennyi toltesi idot nem is tudom melyik jatekban lattam. Valahol biztam benne, hogy a sztori vegen az Interplay ujraeled, de hat ez a vonat meg messze van az allomastol.
A NMS-t en speciel nem vartam, olvastam rola sok jot, meg is vettem 0day, de az X Rebirth meg az Elite eppen eleg volt akkoriban. Kiprobalni csak sokkal kesobb probaltam ki, jatszottam is vele nem keveset, foleg most a Next utan, de ra kellett jonnom, hogy valoszinuleg nem az en jatekom. Inkabb repulok az Elite faek egyszeru rendszereiben csuszkakat es szamokat szallitva, de nem adtam fel teljesen, egyszer majd lehet megint nekiesek, de az is lehet, hogy soha tobbet.
Szia! Simán el tudsz sétálni amellett a fotéri megidézett baltás démon mellett és nem soká lesz is uj partytagod.. Én harcost inditottam, de eszembe sem jutott megtamadni. Nekem egy két ora játék után tetszik, bár kell alá vas rendesen olyan medium high custom beállitás hogy még nézzen is ki valahogy de menjen folyamatosan. Az Arx Fatalis hangulatát idézi meg számomra eddig.
Akkor próbálkozom tovább köszi bár varázslóval varázspont nélkül lehet nem kellene. Minden igaz amit mondanak lammaer #98 kritikáiban, én néztem nemrég a KingMaker karaktergenerálását, attól leesett az állam itt van 6 kaszt 6 faj és azon belül 3 női 3 férfi kinézetre ennyi féle npc 6*6*6 lesz a játékban. Engem egy picit az zavar hogy pl kell néhol hookot használni de hogyhogy nem a kovácsnál csinálom vagy csináltatom, érted azért ettől szofisztikáltabb tárgykészítést szoktunk meg. De minden hibája mellett a harc érdekes, és élvezetes tehát ha egy mód van rá én kitartok mellette ,de a patchig lehet csak harcos karakterek élik túl a manapontok hozzáadásáig. Mindenképpen sokan maradjatok mert olyan játéknak tűnik amibe majd kell egymás segítése a megértéshez. Pl abba az ELF oltárba mit kell tenni ? Meg mik ezek a Seed-ek ? Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2018.09.20. 08:49:58
Abszolút megnyugodtam tényleg lehet vinni varázslóval is csak kicsit pánikoltam, már a varázspontom is visszaállt 5-re valamiért újra ketten már nem para csak taktikázni kell. Csak nem szabad nekimenni a hard meg a devil fejes ellenségnek lehet ebbe lopakodni is :D A kövek tologatása jó logikai feladat csak a zegzugos romok között könnyű elveszíteni a tájékozódási érzéket. Amire nehéz ráérezni hogy a sok küldi közül melyiket érdemes csinálni mert van ahol nagyon erős ellenségek fogadnak. Nem értettem hogy ugrik a karakter, hát sehogy ha jól értelmezem, csáklyázni kell ahova fel akarsz menni, meg a csáklyát ki akartam nagyon oldani na az nem megy :D Szóval abszolút játszható, mindenkinek ajánlom aki hardcore RPG-s :D
"Bukás" tekintetében értem az álláspontodat, de vhogy nekem sántít... mert ha csak anyagilag értelmezzük a fogalmat az elkészült produktum minőségétől függetlenül, akkor minden kickstarter játék ami ősszegyűjtik az induláshoz szükséges pénzt sikeresnek tekinthető, hiszen a programozó anyagilag nyert rajta. Mivel a backerek látatlanban adják oda a pénzüket, ezért ilyen community összefogásos esetekben másnak kell definiálnia a sikerességet, nem annak hogy a dev pénzénél van e vagysem.
SŐT, ha fogja a pénzt és el se készíti a játékot - azaz scammer - akkor még sikeresebb :) Utoljára szerkesztette: lammaer, 2018.09.20. 13:52:14
Nyilvan egy Termek lehet sikeres anyagi alapon. Egy jatekfejleszto eseten pedig tobb sikeres termek eseten beszelhetunk sikerrol. Na mar most, ha tobbszor egymas utan csak anyagi siker van, akkor egy ido utan battlefield 5 elorendeles esete lesz. :) Remelem konnyen sikerul a poenosnak szant csattanot helyesen ertelmezni. ;)
Persze, hogy santit, hiszen egy, nem olyen egyszeru a dolog ahogy azt en latom a magam kis csendessegeben, ketto, az, hogy en mire mikent tekintek es hogy definialom, az nem jelenti azt, hogy az ugy is van jol, csak azt, hogy szerintem mi micsoda. :)
Mindenesetre a bukas az en felfogasomban egy anyagi dolog, es nem tud bukni egy projekt, ha az visszahozza a fejlesztok es a befektetok altal beleolt penzt. Marpedig a KS elofinanszirozasu, igy eleve kizarva a bukas.
Az mar mas kerdes, pesze, ha a visszhang es fogadtatas olyan, hogy a fal adja a masikat... De ez sok-sok szempont alapjan tevodik ossze, itt mar izlesek es ertekiteletek is utkozhetnek, amely mar veszelyes terep es rendkivul szubjektiv.
Meg akkor is, ha a hiba es bug egy kezzel foghato dolog, de az ertekelesnel szamit az illeto tolerancia szintje, hiszen van aki "zero" ertekkel egybol kiakad par bug lattan es rage quit, de van, aki sohajt egy nagyot, tudomasul veszi, de folytatja a jatekot. Van akinek tetszik egy gameplay elem, van akinek nem, van aki szeretne osszetettebb rendszert latni, van akinek ez is bonyolult, stb. Szoval ez mar szubjektiv annyira, hogy inkabb nem foglakozok vele tulsagosan :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.09.20. 14:59:46
Akkor magyarán minden kereskedés után keresni kell egy mentés pontot menteni és kilépni. A mentéspontok nekem 3 féle módon viselkednek. A második menüpontra gyógyít és eltűnik, az elsőre nem tünik el, gondolom a mentés mindkét esetben megtörténik, viszont az a fura ami nem érthető hogy van olyan mentéspont amit már többször használtam a játék során de van ahol mentettem és ha visszamegyek már nem ment többet csak ott van... Aztán lehet ez is a restarttal függ össze...
Amugy a 2004es Bard's Tale-t tolta vki? Jó, rossz? persze akár ki is próbálhatnám, bár ránézésre nem látok benne semmi Bard's Talest, inkább egy elcseszett Diabló klónnak tűnik. Ugy a BT nálam az hogy négyzetrácsokon megyek, kis képernyőn látom a tájat és sok a szöveg harc közben.... ami persze nem jelenti azt hogy napjainkban tetszene az ilyesmi. CSak akkor mitől BT a mostani széria... Utoljára szerkesztette: lammaer, 2018.09.20. 16:08:33
Kétfajta van, az egyiknél csak menteni lehet, cserébe végtelenszer, a másiknál menthentsz vagy xp-t kérhetsz, cserébe egyszer használatos. Ha van közelben végtelenszer hazsnálható, akkor érdemes xp-t kérni a többiből, egyébként meg nem ért menteni ezekkel is néha.
Azért Bards Tale mert mindenhol zenélnek és a játék sok helyen öniróniát használ RPG klisék helyett. Konkrétan bárd nélkül nem lehet végigjátszani a játékot:) Nem engednek be a fogadóba nem törnek be a falak. Tulajdonképpen a Bárdot úgy kell felfogni mint egy jókedvű szónikus varázsló aki sok mindenhez ért és mindenből kibeszéli magát. Nekem most 3 dalom és 3 emberem van újabb dalokat a hangszerek vásárlásával lehet elérni ? A Falakon levő rúnákról nincs valahol jelmagyarázat ? Minden annyira drága ezekben a boltokban, ráadásul tizedáron veszik tőlünk a cuccot :( Nem tudtok valami olyan kraftolást ami sok pénzt hoz ? A Hordó pl mire való? Azt is csináltam hordom magammal de nem tudom minek :))) Egyelőre csak egy olyan képességet látok ami 25% eséllyel növeli a loot , ettől hasznosabbat Level1 en nem látok pl (kereskedést skillt sem). A Seedekre nem tudok rájönni micsodák de sokféle van ellehet azokat adni ?
Akinek esetleg nincs meg, vagy lusta volt letölteni, a fő küldetéssorozat fejtörőihez itt egy kis segítség.
Legalábbis asszem arról szól, az első pár oldalon túl nem jutottam benne. :-D
Metacriticet meg egyéb helyeket olvasgatva sem túl rózsás az összkép. Nekem mivel eleve nincs 52 GB hely az SSD-men, egyelőre halasztom a dolgot amíg legalább a töltési időket helyre nem teszik. A többi rinya nem érdekel, anno a 80-as években áhítattal toltam a BT3-at (első kettőhöz nem volt szerencsém), meghatározó gyerekkori élményt volt C64-en. Úgyhogy a nosztalgia csak elviszi a hátán az egészet Egyébként BT3-at a mai napig tolom, a felhasználóbarát release-t amit a backerek kaptak a csomagban. A remaster is elég jó.
DB
Ez a felhasználóbarát verzió miben más?
Nekem is C64-es gyerekkori élmény a BT3, emlékszem rongyosra játszottam az elejét, mivel kódkönyv hiányában nem tudtam átmenni új dimenziókba. Szóval csak utóbb láttam hogy van ahol náci vagy komcsi katonák jönnek szembe...
Adnék egy sanszot a régi BT3nak, csak félek tőle hogy ami akkor jó volt ma már nem hozna lázba (biztos nem lenne már türelmem térképeket rajzolni, meg a hardcban is az akciódúsabbat szeretem inkább).
Mondjuk a Eye of Beholder stílusa a mai napig bejön, de abból a stílusból manapság csak egy értékelhető játék jött ki (a legend of grimrock 2 része).. ki tudja lehet a BT is tetszene megint...
Amivel én tolom, az még nem a remake (abban még csak a BT1 fut ugye), hanem az emulátoros, régi PC verzió, kicsit megsimogatott grafikával, felskálázott felbontással. Egy .bat scripttel indul, bele van építve egy emulátor, szóval klikk és játszol vele. Ettől felhasználóbarát, de amúgy a réges régi PC-s BT3 az. Founderként megkaptam anno, még tavaly év végén, komment is van róla lentebb.
Nektek amúgy nem pörgeti 100%-on a gpu-t? Nekem az 1060-nál ez van, kicsit zavaró mert a grafika miatt azért csak nem kéne. A szerencsétlen hűtő meg pörög mint állat. Az mondjuk tény, hogy a felújított BT1 után kicsit fura ez a szabad mozgás, meg az, hogy nem partyval indul az ember.
Feltettem a javítást, különösebb gond nem lett tőle, a mentést viszi ez a lényeg van egy jó hosszú lista amit javított. A karakterek közötti váltás az inventoryba lassú most is ilyen 1 mp Na elakadtam segítség kellene a Cellar towerbe egyrészt nem tudom leszedni azt a két manót aki beszorult a mennyezetbe :) nem látom megoldhatónak azt a feladatot mintha hiányozna egy fogaskerék a megoldáshoz... másrészt egy fej kiszabadítása okoz gondot a lángoszlopok után. Spoilerbe jöhet máris :))
Az már most is látszik hogy hogy nagyon jó logikai feladványokkal tömték meg a gamet
Nézd meg a lenti Fextralife videót. SPOILERS természetesen. :)
Tehát nem kell megmenteni a manókat, olyan lelkiismeretfurdalásom volt hogy inkább rákérdeztem :D És a meghajtandó fogaskerék is elmozdítható Köszi! A feladványok csak azért nehezek néha mert nem érted a szabályrendszert. Nagyon jó ez a videó, kivágta belőle a csatákat egy információesszencia és még így is kapott dislike-t. de most komolyan... Régen ilyen videókat töltöttek fel a játékokhoz amik segítették a gamereket. Ma meg a szavazz rám, lájkolj, donétolj szemét árassza el a youtube-ot.
Ennek a srácnak már többször használtam a videóit, legutóbb pl. a Divinity: Original Sin EE-nél. nagyon lényegre törően és érthetően magyaráz, semmi sallang, mégis vannak, akik dislike-olják, szerintem szimpla trollkodásból. Mások percekig klikkelgetnek össze-vissza, alig lehet kihámozni a lényeget a szövegükből, ennél a srácnál viszont mindig megkapom a megoldást.
A fordítás nem mindig egyértelmű. Azt írta a tintáknál hogy a lilába ne menj a trónterembe és mégis az egyik szín a lila a 3ból... Nem értettem miért. ezeknél a játékoknál úgy kell a fórum meg a magyarázó videó mint a falat kenyér. Nem is értem miért nem pörög ezerrel ez a fórum, mindenki ennyire akadálymentesen halad vagy ennyire kevesen RPG-znek ma már ?
Ennyire kevesen rpg-znek ma már. Nézd meg a Steam adatait, hogy mennyien játszanak ilyen játékokkal. Kapásból a Witcher 3 és Skyrim adatait néztem meg, ahol a legtöbb játékos kb. 90k volt. Akkor ezt most hasonlítsd össze a lövöldözös hülyeségek játékosbázisával és leszűrheted a számok alapján, hogy mi van. :)
Személy szerint hanyagolom, majd ha hónapok múlva kijön legalább az 1.3-as verzióval akkor előveszem, azért pár nap után egy 20 gigás patchet dobnak ki, ma meg egy hét után újabbat na szóval ott a készítőknek is van vaj a fülük mögött...
Azt a 20-at osztd el 4-el. :-) Értem a problémádat, de fals infókat azért ne generáljunk. Utoljára szerkesztette: Maala, 2018.09.28. 20:14:38
Na nézzük mit mutat a torrent kliens bizony warez szóval 20,9 gigás patch és valami 33 gigát akart még felhányni az amúgy is 55 gigás játékra aha persze biztos így van ez jól...
Jah, értem. Hát, onnantól kezdve, hogy torrentezel, nagyjából elveszted minden jogodat a reklamációra. Nem tetszik, ne vedd meg, te dolgod, de ajándék lóért reklamálni... Erre csak annyit tudok mondani, hogy nagyon magyar. :-) (De látom, magon is sírtál már ezzel a kínoddal jelezted már ezt a vélt problémádat)
Egyébként a release kiadóit hibáztasd, hogy az összes módosított textúrát újra le kell töltened, ne a játék készítőit. Majd biztos a torrentre fognak mindent szabni. :-D
Már, ha még ilyen dolgok zavarják az embert 2018-ban, a bagóért dobott 100 MBites netek és bagóért adott SSD/HDD/SSHD-k korában. Utoljára szerkesztette: Maala, 2018.09.28. 22:44:15
A GOG verzió 4.9 GB-s patch volt. Ma is jön egy elvileg és csak hízni fog a te kis torrent állományod. :) Amúgy szerintem nincs baj a torrentezéssel, mert én is volt, hogy lezúztam valamit és az alapján döntöttem el, hogy megveszek egy játékot vagy sem. De a torrent nem releváns a hivatalos játékkal ellentétben. Egyébként, ahogy Maala is célzott rá, a játék tök jól megy ssd-n (nem durva a töltési idő, ellentétben a hhd-vel) és ma már annyira beestek az ssd árak, hogy mindenki ki tudja szorítani rá azt a pénzt. Ha akarja persze. Utoljára szerkesztette: fluency, 2018.09.29. 05:39:02
Nem fog, mert ahogy lentebb írtam töröltem majd - mint a hivatalos steam oldalon, ahol szintén csak vegyes az értékelés a mondjuk full ingyenes warframe rendkívül pozitívjához képest - várok majd egy 1.3-as patchelt verzióra. Most amikor amúgy is Kingmaker, Dragon quest xi vannak versenyben pont nincs az ember rászorulva, hogy keccsöljön vele. Ja még annyi, a Jagged Alliance:Rage jövő hétre volt kiírva eltolták decemberre ez a játék is jobban járt volna némi csúszás utáni kiadással...
Hoztam létre fórumot a Pathfinder Kingmaker-nek itt SG-n, az egy D&D alapú hardcore RPG és most jelent meg én is azon filózom hogy 1.3-ig azon leszek és utána folytatom ezt.
Tegnap kipróbáltam, a töltés érezhetően gyorsabb lett még ssd-n is, és jobb is fut bár fps számot nem nézem. Mondjuk a gpu-t még mindig 100%-on pörgeti. :D Nekem amúgy tetszik a játék, a harcrendszerrel nincs problémám, inkább a mozgás fura, sztem jobb lett volna ha maradnak az eredeti dizájnnál.
Majdnem idejöttem előbb a Magnus Toronyba megidéztem a koponyacsengőkkel a lényt akit kell... lenyomtam és olyan fura érzésem volt hogy kaptam pár aranyat és ennyi... A Pap se mondott semmit küldit se adta meg hogy felfedeztem a tornyot ... El ne menjetek :D azzal még nincs vége LOL
Valakinek van tapasztalata a cleric ággal kapcsolatban? Kire vagy inkább milyen kasztnak érdemes választani. Practitionert néztem mert mana alapú a cucc és valszeg neki jó lenne vagy inkább bárd? :)
Bárdnak van harcon belül gyógyító éneke ,ha nagyon kell...
A bárd nem tud gyógyítani. Csak egy constit adó dala van: "Give an allied combatant a shield with 5 Constitution". A cleric egy külön ág vagy skillfa, amiben van gyógyító spell (flesh restore). Passzívba démonok, charnok és undeadek ellen plussz sebzés és ha te sebzel akkor gyógyít rajtad x pontot ( az mondjuk nem tiszta, hogy csak az előbbi fajok ellen adja a constit vagy mindenki ellen). Van még Smite (tűzalapú sebzés) és Change Fate (átok levétel vagy átkozás). A presztízs kasztja pedig a Saint, aki fel tud támasztani egy halott parti tagot potom 6 spell pontért cserébe. :)
Mi az a Magnus Torony? Olyan van, hogy Mangar Tower vagy valamit benéztem? A pap, aki a Mangar Tower-be nyíló ajtó előtti teremben van (Duke Kingston) az egy másik küldit ad.
Az lesz az Mangar .. mire kilépek és ideérek ennyit módosult:) Lassan értem meg a játékot, arra is most jöttem rá hogy vannak benne teleportok. Most ezen az alsóföldön vagy mondjuk alföldnek ezen vagyok a tolvaj által mutatott pontra akartam eljutni Megjegyzés a kinti vizes pocsolyás rész álleejtősen szép, sokkal szebb mint a város, annyira más hogy nem is értem miért nem ezzel promóztak mintha más grafikus alkotta volna meg... Próbáltam a tündéres rejtvények felé mert az kb nyugat de mintha folyó állná az utam most megyek a torony felé a durva 12 ac-s városi őrök felé. Milyen kedves a programtól hogy felajánlja a toronyba hogy a lovag beáll, lecserélem rá az emberem és harc közbe derül ki nincs pajzstörő képessége és beadja a szinte üthetetlen lényeket :D Sok mindenre nem jövök rá, tudok hordót csinálni de nem tudom az mire jó ? mert a vizet külön kell venni a fogadóba a kajákhoz. A rózsás torlasz a városban arra se jöttem rá... Azt a fránya ködöt is annyiszor próbáltam még egy iránytűt is vettem ami mutatja északot... erre kiderül hogy
Baedish Lowlands-be úgy tudsz simán átmenni, ha megcsinálod a Duke Kingston ( Mangar Tower ajtaja előtt áll ) által adott küldit. Kapsz egy kulcsot és a Low Friends in Low Places küldit. Így már simán átjutsz. A keg craftoláshoz kell. A Fairy Powder Bomb-hoz egyik alapanyaga. Na igen. Ide már kell az armor csökkentés, mert van olyan ellenfél, akinek qrva nagy a pajzsa, ami minden Fizikai sebzést csökkent. Az a 25 armor-os csávó akivel találkoztam nem volt vicces. Érdemes nyitva tartani a szemed és a füled, mert hasznos dogokba futhatsz bele. A grafika szerintem a 2-es patchel sokat javult. A puzzle-k pedig rohadtul tetszenek. Van ami nagyon nem egyszerű. :)
Küldetés: Beszélj Graufori holtestével... meg egy másik emberrel ott az erdőbe de az el van még zárva egy ajtóval. Sajnos programhibába ütköztem mert két jel van a térképen egyik a erdőbe vezet a másik a városba viszont ha a városba érek ott nincs jell hanem a Low Field-re mutat vissza... Amúgy érdemes a tokeneket használni és a girbe gurbára sikeredett fejlődésünk helyett (mert mikor mit találok afele fejlesztem) egy letisztult új karit létrehozni. Most csináltam egy full armor plate-s harcost, 12es AC letöréssel és 30 ÉP alatt kivégez egy ütéssel egy embert... Így azért könnyebb az élet :))) Valaki adott régen sárkány bomba üvegeket ilyen fatorlaszok kirobbantására, elfogyott és lenne még a főtéren torlasz olyat honnan lehet beszerezni ? Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2018.10.02. 19:21:34
Gaufroi holtestével úgy tudsz beszélni, hogy Fionna megtanította neked a What the River Takes dalt. Ennek ugye zöldes fénye van, Gaufroi holtteste is ilyen fénnyel fénylik. Játszd le a dalt a maradványai felett és voilà megjelenik a csávó szelleme. :) Nálam egy nehézpáncélos/pajzsos fighter, már akkor bekerült, amikor 4 emberre bővült a parti és engedte cserélni. Fichti lett, mert annak van egy olyan képessége, hogy csatánként egyszer felfogja azt a sebzést, ami megölné valamelyik parti tagot. A másik akit betettem, az egy practitioner, mert elég nagy sebzést tud kiosztani és nem mellesleg, ha jól menedzseled, akkor elég sok spell pontja lehet. A mentális sebzés meg jól jön a páncélosok ellen. Dragon's Bile Bomb-ot meg craftinggal tudsz csinálni, de azt valakinek meg kell tanulnia. Na erre jó még a token. Nekem van talonba egy Rogue csávóm, akivel csak ezeket nyomatom. Menni nem megy a partival, csak craftolja, amit kell. :) Utoljára szerkesztette: fluency, 2018.10.02. 22:57:08
Tehát berakod a csapatba kraftolsz és kirakod. cseles :) Na az lett volna a kérdés hogy de hol van Gaufroi holteste mert ez a problémám. Elkezdtem térképet keresni térképeket találtam is MAPS de bejött más is: Gaufroi's corpse missing - game breaking bug Pontosan ugyanez nekem is amikor nehéz csatában megöltem akkor elmentem gyorsan SAVEpontot keresni nehogy valami más kicsináljon és kárbavesszen a csata , mentettem mikor visszamentem nem volt már ott holtest... ergó beszélgetés fail, még kiváncsiságból visszamentem a kismanókhoz akik a plafonon sikítoztak de ott a két szellem csak katonák szelleme volt... Akkor nekem "A kalandod itt véget ért" annyi hogy harcolgatok másfelé amíg a hibát ki nem javítják... Tehát mindenki másnak , amikor megölitek Gaufroi-t azonnal beszéljetek a szellemével !!! Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2018.10.03. 07:57:30
Beszéltél Fionnával? Mert ő tanít egy dalt és csak azzal dallal tudsz beszélni a csávó szellemével, ott, ahol megölted. Ha nem is látszanak a maradványai, akkor is érdemes egy próbát tenni. Ha nem műxik, akkor töltsd visssza az állást. Jah és egy apró tipp: mihelyst megjelennek azonnal támadj. Így tied a first strike. Elég sokat számít, mert kemény a csávó. Utánna nincs harc, kiérsz a tunnel-ből és nem messze lesz egy save point. Utoljára szerkesztette: fluency, 2018.10.03. 09:05:04
Az a vicces hogy az elején én szidtam a programot hogy túl sok a save file és kis SSD-seknek ez betehet, most meg a legeslegutolsó mentésem volt még csata előtt még egyet mentek bukta
Most értem ebbe az erdei faluba végig az izgatta a fantáziám fel lehet e mászni a tetejére mert a lovag tornyára fel lehetett... Alatta van a tengerparton egy föld alatti bázis durva lényekkel na oda be nem megyek :D Azt tudjátok hogy azok a tengerparton lévő 6szög sziklák valóságban is léteznek ? ELEX-ben is benne voltak, itt is. elég hihetetlen de igaz... Azokat a "standing stone"-okat hogy aktiváltátok? ... tele van velük az erdő mint egy mini teleport úgy néz ki.
Azokat a stone-okat majd később lehet aktiválni. A játék hitelességéről csak ennyit:
Elég bosszantó hibába futottam bele. Mióta beléptem Sulphur Spring-be, a bárdom képességeit nem tudom használni. Ott vannak a karikák és benne a képességek, de minden beszürkülve. Később, miután megszereztem a relikviát, volt még egy elég nehéz csata, ahol újabb hiba jött elő: már csak a legerősebb ellenfél maradt talpon, de őt egyedül a varázslónőm tudta sebezni az elme elleni varázslattal, a tűz nem sebezte és a rogue sem. Még így (bárd nélkül és az említett hibák mellett) is eldőlt végre, de nagyon bosszantó így folytatni.
Konkrétan nem rémlik hogy láttam volna az ELEXben, de a leírásod alapján ha jól tippelek akkor olyasmi lehet mint az Ark-ban a wyvern szakadék bazaltoszlopai...
Amiben az az érdekes hogy ezek magyarországon is megtalálhatóak - pl a Hegyestűi geológiai parkban kép (észak balaton) vagy a somoskői várnál...kép Utoljára szerkesztette: lammaer, 2018.10.05. 16:48:24
Bárdos dolog az tuti valami bug lesz. Nekem az inventory Teljes tartalma tűnt el. Egy előző Load megoldotta, de egy pillanatra nagyon nem volt vicces. A főellenség meg a fene tudja. Az Outlander Human az immunis a tűzre, méregre és a vérzésre. Lehet ez is valami ilyesmi féle volt. Még nem tartok ott, de majd megnézem. Az én bárdomnak megvoltak a képességei, amikor bementem Sulfur Springs-be, tudom ez téged nem boldogít, de ahogy néztem ilyenkor érdemes vissza tölteni az állást, mert fura dolgokat csinál még most is a rendszer. Elvileg nemsokára lesz egy ujabb patch. Talán ezek is javítva lesznek, az egy helyben futó állatokkal együtt. :)
Nem tudok bemenni egy kapun ami előtt sokan imádkoznak. Annak az a megoldása hogy az összes csillagjegyes táblára rányomok ? Mert ugye dinamikusan csak ez változik. Az a baj ezzel hogy ugyan jelzi a térkép őket csak a rózsatüske akadályokat meg nem aztán a fene se tudja még merre van új út. Egy nagy kerek épület tetején is volt egy csillagjegyes tábla de abból hiányzott egy ilyen "tüske" Az összefügg ? Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2018.10.06. 14:24:54
A kapun is be lehet menni. Én legalábbis átmentem. A Skyhenge monolith-on, ha beállítod a csillagjegyeket (ha rájuk kattintottál, az inventoryba a lore alatt meg tudod nézni őket), akkor azokra a helyekre teleportálsz. Így juthatsz be Sulfur Springs-be is. De előtte a totemeket meg kell tisztítanod.
Ezt a tisztítsam meg a totemeket kifejtenéd? A lore-ban vannak rajzok Rabbit stb.. viszont azokat nem tudom berajzolni a tornyon a táblára mert a pontokban vannak pirosak. (Na meg a legfölső kristály az hiányzik is) Odamenve azt írja ki bizonyos oszlopokhoz korrupted, ott mellette van valami fura növény szerűség amiből piros fény jön. Na ahhoz kellene gondolom valami dal hogy ne legyen annyira korrupted :) na azt a dalt ki tanítja ?:))) Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2018.10.07. 11:23:52
A coruptiont azt akkor tudod eltávolítani, ha beszéltél Priestess Nuna-val. A monolith-on nyomasd be a bear csillagjegyet és onnan tudsz mászókötéllel felmászni oda, ahol őt vagyis őket (mert 2 papnő van) találod. Utánna meg érdemes leszedni az összes totemről a corruptiont, mert jó kis lootok vannak a csillagjegyek által jelölt helyeken. :)