Nekem is ez van, de én nem raktam még fel az új drivert. Viszont elvileg volt patch, és nekem is azóta csinálja a game. Néha 1 mp-re beakad, aztán fut tovább tökéletesen.
Akkor tud valaki behívni téged, hogyha az adott pályán nem ölte még meg a bosst. Más kritérium nincs [szinted és felszerelésen kívül] PvP covenantoknál mindegy hogy ki ellen rak be azt nem befolyásolja.
A sima coop kővel bármelyik pályán behívhatnak vagy csak bizonyos pályákon? És ha covenantokat használok akkor csak azok hívhatnak be akik ugyan olyan covenantot használnak?
Nem hinném el, ha nem a szememmel látnám. Kipróbáltam a számszeríjat egy Lothric Knighton. Első mozdulat, felhúzom az íjat. Második, hogy lövök. Na kérem a Knight, a második, azaz, a lövésre, felemeli a pajzsát és védi. Nagyon jól programozták ez a játékot. Tíz lövésből hetet véd.
én is szoktam nézni.nagyon nagy forma ez a pisti először nem bírtam de így a dark souls 3 végigjátszás alatt megkedveltem :D meg tényleg ügyesen játszik és figyelmes látszik rajta hogy az előzőekkel is játszott már :)
Rendszeresen röhögök ezen a végigjátszáson, nagyon szórakoztató a Pisti :D Egyébként meg egész ügyesen játszik, sőt :D Utoljára szerkesztette: Zozo0122, 2016.05.14. 17:05:56
Nézzétek meg, hogy egyes emberekre hogy hat, ha legyőzik a boss-t. Az egészet érdemes megnézni, mert szórakoztató, de különösen 31-től válik döbbenetessé.:)
Valaki még korábban linkelte ezt a guide-ot a játékhoz. Köszönöm, nagy segítség volt!
Létezik ilyesmi az első két részhez is?
De nem a győzelem a fontos, hanem, hogy élvezd. Az oké, hogy egyes játékosok nem szeretik, ha betámadják őket PvE közben, de ennél a játéknál ezt el kell fogadni, hogy itt nincs kegyelem. De az, hogy direkt a PvP arénákban a legganébb módon spammeled a fegyvered és menekülsz, meg az, hogy hárman várnak a sarkon nem poén. Ha esetleg valami kreatív baromkodásba csöppenek bele azon jót röhögök, de érted amikor a fight clubnál sunyin odamegy a hosthoz és kinyírja, ezzel egyszerre 4 játékos játékát elcseszve...én még vártam a soromra, ketten harcoltak, a host meg nézte.
Volt mostanság valami frissítés? Kb. két napja random akadozik a játék, pár másodpercre szó szerint megáll.
Meg virágbót.
Heartstone-ban ezért jó hogy nincs chat. Képzélhetitek mi savazás menne :D [BA****EGABÍSZTJEIDET!] Az tény hogy én is előszeretettel anyázok egyet, amikor valaki bullshit taktikával megöl (lásd rapier spam akármi), de egy fasza parry után megdöglésemre nyomok egy not-bad facet.
Jó multis élménynek meg ott van a Planetside 2, vagy az elődje ahol sok-sok százan vannak egy térképen 3 frakcióra ösztva és pew-pew.
Lehet, hogy kicsit off: de egyik héten olvastam, hogy milyen az élet az olajfúrókon: ottani emberek nagyrészt össze vannak zárva, viszont van kis mozi meg egyéb más szórakozási lehetőség. Ezek mind meg voltak töltve a pihenő időben, mert nem volt internetük. Amint bejött az, hogy már ott is tudtak netezni mindenki az okoskütyüt nyomkodta inkább. [lásd asszonnyal skypeozás közben candy crushozott vagy valami :D] El is szomorodtam ezután. :)
Összességében nincs bajom a multiplayerrel, de már minden szarba akarnak rakni amibe nem kéne és a jó öreg egyjátékos kampánynak rovására megy. [Sim city jutott eszembe kapásból]
A kérdés: mi szükség van a PvP-re? Régen voltak az olyan játékok, amivel csak otthon, a kis gépeden tudtál játszani és ez jó volt. Aztán lőn a NET. Az emberek elérték egymást és ezzel együtt megindult az anyázás is, lévén, minden ember másképp érez, másképp gondolkodik. Aztán - kemény anyagi megfontolásból kiindulva - olyan játékokat kezdtek gyártani, ami lehetőséget adott, hogy a játékosok együtt játszanak. Már ez is komoly gondokat generált, pont azokból kiindulva, amit Te is felsoroltál, pedig csak kis szeletét említetted. De az együtt játszás még mindig nem volt a végső határ. Ma már - mint Pl. a DS - olyan a játék, hogy ha virtuálisan is, de betud törni a játékodba. Játszol békésen, egyszer csak ott van és ha akarod, ha nem, meg kell küzdened vele. Ez a fajta játék, egy egyfajta mentalitást tükröz, ami a legtöbb emberben megvan. Harcolni és megmutatni, hogy én jobb vagyok. (Miben is??) És veszíteni senki nem szeret. Én még olyan harcot nem láttam, hogy a vesztes fél valamilyen formában ne átkozta volna a z ellenfelét. A győztes mindig csicska, rohadt csaló, egy szemét stb-stb. Mindenáron győzni akarás némely emberben olyan vágyat ébreszt, hogy azért bármire hajlandó. Eleinte íratlan szabály volt, hogy PvP közben nem illik Estust inni. Ma már ezzel nem nagyon foglalkoznak. A konzolosok utálják a PC-seket, mert csaló programokkal manipulálnak állítólag. Tehát sok a probléma és mégis szükségük van rá. Ami annyit tesz, hogy bár sok kudarc van, sok a "szemét", de akkor is kell, szükséges, mert kell egy platform, ahol be akarom bizonyítani, hogy ÉN mekkora ász vagyok.:) (Az én-t nem kell szó szerint érteni, mert OFF-line játszom mindig.) Miért? Mert nem vagyok ász, csak egy "tökalsó".:D Utoljára szerkesztette: 1kezdő, 2016.05.14. 09:48:28
Toltam a Pontiff utáni részen kb. 1 óra pvp-t. Elképesztően szar élményeim vannak. Olyan mennyiségű nyomorékot vonzott be a játék azzal, hogy kicsit casualabb lett, hogy az nem igaz. Alig volt 1-2 jó meccs, a többi meccsen vagy annyit tudott az ellenfél, hogy pl. egy rapiert spammelt, vagy gankerek voltak és simán 3-4 fő jött ellenem. Egyszerűen szánalmas mi megy itt. Van valami garantáltan jó hely? Volt 1 fight club, az tök jó volt, egy ideig, amikor megérkezett az aktuális tetves idióta, odasétált a hosthoz, és egy backstabbel kinyírta. Kár, hogy nincs olyan emote, hogy köpsz egyet :DD
beállításokban beállítasz jelszót, a barátaid is, és látni fogjátok egymás jeleit. A továbbiakban van egy fehér kör alakú item, amivel vissza tudtok csatlakozni egymáshoz halál vagy terület után.
Látod experto11 ilyen az ember. A 2508-ban leírtad a kérésed és a kutya nem válaszolt rá. Amint leírom, hogy erre nem fog válaszolni senki, azonnal válaszol rá valaki. Örülök hogy segíthettem. És köszi hun atlas! :))))
Nem én kértem ugyan, de köszönöm ezt a hasznos kis leírást.
Amúgy szerintem nagyon hasznos lenne bárkitől az NPC-khez kapcsolódó Questline-ok rövid leírása is magyarul. Az angolból nem perfecteknek (vagy csak én vagyok ilyen?) nagy segítség lenne.
Warriors of Sunlight: co-op covenant, a fő cél, hogy segíts másoknak legyőzni a főellenségeket, vagy akár piros fantomokat is. Az Undead Settlementnél tudsz csatlakozni és Lothric Castleben felajánlani a sunlight medalokat, amiket sikeres együttműködés esetén kapsz.
Way of Blue: Emma segítségével tudsz csatlakozni még a játék elején. Ha valaki invadel, akkor két másik segítő covenant tagjai idéződnek meg a játékodban, hogy segítsenek. Jutalom nincs.
Blue Sentinels: az egyik segítő covenant, kék szellemként idéz meg a játék véletlenszerűen. Road of Sacrifices-ban tudsz csatlakozni, jutalmul Proof of a Concord Kept-et kapsz.
Blades of the Darkmoon: a másik segítő covenant, ugyanúgy kék fantomként idéz meg a játék, a jutalom szintén egy Proof of a Concord Kept. Ha egy Aldritch tagot ölsz meg, akkor kettőt kapsz. Mindkét segítő covenant esetében Anor Londoban tudod beváltani a covenant itemet.
Rosaria's Finger: invader covenant, Cathedral of the Deep-ben tudsz csatlakozni, Cracked vagy sima Red Eye Orb segítségével tudsz invadelni. Ha megölöd az áldozatod, kapsz egy Pale Tongue-t, ezt tudod Roasriánál beváltani.
Mound-Makers: Undead Settlement-ben tudsz csatlakozni. Lila fantomként jelensz meg. Ha behívnak, akkor a bossig kísérheted a hostot, utána eltűnsz, de invadelhetsz is. Jutalmad egy Vertebra Schakle.
Watchdogs of Farron: területvédő covenant, Farron Keep mocsarát véded aterületen megforduló embert használó játékosok ellen. Ha megölöd őket, kapsz egy Wolf's Blood Swordgrass-t.
Aldrich Faithful: a másik területvédő covenant, a helyszín Anor Londo. Sikeres területvédés esetén a jutalom egy Human Dregs.
Jóindulatúlag mondom: több mint valószínű, hogy a kérésedre nem érkezik válasz. Neked kell valahogy ezekre a dolgokra rájönni. Olvasol, vagy You Tube stb-stb.
Tegnap nyomtam le pont Aldrichot, és szerintem ennél a bossnál a kamera a játékos legnagyobb ellensége... Sokszor azt sem látni merre néz a nyomorult, mert a kamera olyan hülye szögben mutatja ha közelről csapkodom. Utoljára szerkesztette: Lunki88, 2016.05.13. 12:20:24
Nekem egészen jól jött ki a lépés Pontiffnál, másodjára vágtam le. Talán szerencsém is volt a move set-jével, mert nem spammelte a szívatósabb támadásait. Betehettem volna Vordt-t, mert az elején hétszer próbálkoztam vele, de azt betudtam a visszarázódásnak. :) Szóval egyénfüggő.
A Dancer mindig elért, pedig hamar megtanultam a mozdulatait, de csak benéztem az ütéseit újra és újra, nagyon megszenvedtem vele. A Nameless a második fázisban okozott gondot, ugyanúgy jártam vele, mint a táncossal. Amíg pedig nem mertem megütni a hátasa fejét, addig el se tudtam képzelni, hogy lesz meg. Champion Gundyr szinte meg sem állt, és gyilkos kombói vannak, sőt volt, hogy nem hagyott felállni és kivégzett. Aldrich a nyilaival akasztott ki, amik a végtelenségig ömlöttek rám, és nehéz volt lekövetni a mozgását, mert állandóan kilógott a képernyőből.
Ez szerintem megrendezett volt, bár akkor is vicces. :) Nem tudom elképzelni hogy vannak akik ezt csinálják, csak arra várva hogy invadelje őket valaki.
Lenne egy kérésem. Leírná nekem valaki hogy a covenantok mit tudnak.Összes covenantrol tudni szeretném hogy mit tud. Választ előre is köszönöm
Tényleg fura, hogy mennyire mások vagyunk. Nekem pl. az a boss röhejesen könnyű volt, DEX-es karival legalábbis eléggé annak tűnt, lehet mással nehéz. Amúgy észrevettétek, hogy az a páncél úgy néz ki, mint egy dagadt Ornstein?
az kellemetlen .egyszer én is leestem.de csak azért mert mostanában azt csinálja hogy 0 hpnál még belekell baszni egyet.ma is ezt művelte másik végigjátszásnál is.és akkor próbáltam ütni majd a pajzsával lelökött :D jót nevettem kurva
Gondolom a Dragonslayer Armour :) Nem nehéz, csak fokozott türelem kell hozzá NG-ben, mert szívós. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2016.05.13. 00:21:57
kisebb szintű pvp(invade) karakteren szerintem nagyon jó, mert bátran lehet hpra pakolni. :) Nagyobb karin meg már nehéz helyet szorítani a sok jó gyűrűk között. (ng+(okban) már el tudom képzelni hogy felvenném, mert sima mob is szép pofont ad.
Ng+ annyira easy volt hogy azt mondtam, hogy nem érdekel 3-4x még végig vinni annyira egy karakterrel hogy nehéz legyen... inkább toltam más stílust ^^ nem bántam meg.
én csak 3 különbözőben de összesen 5x és nem elég még úgy érzem xd nemtom mennyi kéne :D pedig szívesen játszanék mássla is csak nem nagyon hagy ez a szar xd