Egész jól haladtam ma...Dancer következik....Az imént már majdnem meghalt, de bemákolt egy ütést pedig kb 5 ütés kellett volna még bele...Na sebaj...Most pihi aztán levágom mint a huzat (idézéssel már meglenne!)
Jól elintéztem Pontiff Sulyvahn-ot... Első prábálkozás: oké hagyjuk, homeward bone. Aztán megidéztem rá 2 npc-t a 3-ból. Biztos Target Shield parryval könnyen el lehetett volna intézni mint az Abyss Wacherst de kedvem nem volt megint ott szórakozni ilyen 360 AOE boss ellen ami sose fárad el. 120 staminával, cholarinty ring- és Grass Crest Shield-et viselve se tudok annyiszor elugrani mint ahányszor üt. A poén, hogy sose tudni előre, hogy most csak egyszer lóbálja a kardjait vagy 6-szor... Utoljára szerkesztette: JethroHUN, 2016.04.23. 16:28:39
60-70 %-os terheltségen már könnyen lehet dodgolni szóval arra azért érdemes odafigyelni, viszont ha ezt 15-20 kilós fegyverrrel tervezi akkor kell legalább 20-as vitality...nehezebb fegyvernél meg még több.
Az egyes fegyvereknél amúgy a pontok (pl. egy erő alapú fegyvernél +1 pont) nem sokat adnak a sebzéshez szóval nagyon a minimum fölé majdnem hogy fölösleges menni. Kivéve ha A-s, B-s a fegyver, akkor adhat, de akkor sem számottevő...Fegyver fejlesztése sokkal fontosabb.
Ez megint egy olyan dolog, ha mindent profin akarsz tudni, akkor semmiben nem leszel igazán jó... Én azt mondom ebben a játékban azért jobb specializálódni.
Épp ezért fegyvereknek megfelelően érdemes fejleszteni én azt tapasztalom....A minimum feltétellel már hatékonyan lehet forgatni bármilyen fegyvert.
Vigor mindenképp kell, hogy legyen életereje. Vitality meg azért kell, hogy nehezebb cuccokban is könnyen tudjon mozogni. Utoljára szerkesztette: ratgab, 2016.04.23. 15:54:39
Van nekem egy kis kardom, lényegében amivel kezdtem. Tettem rá tűzsebzést és plusszoltam. Még bőven tudok rátenni, de már most 300 felett sebez és kétszer annyit üt, mint egy nagy kard. A nagy karddal billentesz és söprögetni tudsz, tehát egyszerre több ellenfelet sebezhetsz. A kis kardal ha elkezdem ütni, az ellenfél teste -amíg ütöm- vonaglik és nem tud reagálni. Nagyon sokszor csak végig ütöm és vége. Míg a nagy kardtól ugyan billen, de elfogy a stamina és akkor ő jön. A katedrális knightot a nagy kardal nehezen tudom legyőzni, de a kis kardal, ha elkezdem ütni a haláláig nem tud semmit tenni. Arra azonban figyelned kell, hogy legyen elég staminád.
Nagyjából elég első körben, igen. Úgy verd le amúgy azt a bosst, hogy legyél 70% teherbírás alatt, hogy el tudj ugrálni + amikor csak van akár egy kicsi rés a védelmén verd telibe, meg fog szédülni, akkor 1-2 ütés és HAGYJ staminát menekülni, mert agyoncombóz. A farkasvér az farkasvér, nem hoz szégyent
Wikin olvastam, hogy a 2. gyűjtögetést nem biztos hogy túléli. Ehhez kell két opciónak teljesülnie: Catarina legyen megmentve és ne mond el Patchesnek hol van.
Mivel előbb küldtem el keresgélni, minthogy Catarinát meg tudnám menteni, ezért el kéne árulnom neki, hogy hova ment.
Kérdés: Megöltem Patches, most szerintetek túl fogja élni?:)
Azért érdemes mást is fejleszteni, mert így nem leszel 1-2 fegyvertípusra korlátozva, persze ha te kizárólag csak 1 félét akarsz végig használni akkor csak arra gyúrj, ezt neked kell eldönteni, és igen a vitality-t sem árt.
Meg akkor gondolom a vitality-t is hogy bírja a cuccost is.Eddig egy kis straight swordom van.Tűz sebzés van rajta.Eléggé hatékony kis cucc.Bár baromira tetszenek a great swordok is. főleg amit majd a bossok adnak.És mi van akkor ha maradok a straight swordoknál Akkor elég csak vgr ,endu str kombót fejleszteni? Utoljára szerkesztette: Reich, 2016.04.23. 13:56:49
Figyelj én nem támadólag írtam, megfogalmaztam a véleményemet, leírtam ,hogy értem azokat akik szerint ez jó, és még mindig elég ennyi nekik, aztán jöttek a támadások, tehát ...
Írd csak le és semmi gond, mert ez a Te véleményed és az szabad. Mint ahogy az is szabad, hogyha ide írod, akkor óhatatlanul ütközöl olyannal, akinek ez a kedvence és ő is megmondja a véleményét, amit neked is el kell fogadnod. Morgolódni nem érdemes, mert bár ehhez is joga van mindenkinek, de nem kellően intelligens. De persze ez is csak egy vélemény és az enyém.:)
Persze tudtam ,hogy ide nem lehet negatívumot írni a játékról a rajongók miatt de hát ez már csak így szokott lenni, Aki kicsit máshogy gondolja a dolgokat az egyből idióta, hülye, meg minek játszik vele, és egyébként sem érti a lényeget.
nincs.de jót nem láttam még tőled hogy mondtál a játékra.csak folyton abba akarod hagyni mert ez szar az nem tetszik stb:)
hogyne lenne története. ott van az intro-ban, utána elmondja a fire keeper,hogy mi a helyzet veled,mit kell csinálnod. tény,hogy nincs túlbonyolítva,de akinek nem elég az meg utána jár bővebben a játékban.
hát igen.oké hogy vannak bugok és egyeseknél több mint a másiknál de hát ettől még nem rossz a játék.viszont szidni helyszíneket szörnyeket mert szivatnak néhány embert ez sem a játék hibája...ennek végülis erről kell szólnia.és történet is van nem is akármilyen csak ugye a fáradtságot venni kell ehhez is.ez nem egy interaktív film játék vagy mi :D
akkor te lényegében miért játszol a játékkal ha neked semmi nem tetszik benne?:) van pár más játék is.nem sértésnek szánom ezt komolyan érdekel hogy miért?valamit élvezel benne vagy kötelességnek érzed?
Ha olvasni szeretnék előveszek egy könyvet. Egy játékban nekem legyen előttem zajló esemény, ne pedig tárgyleírásokat kelljen bogarászni. Értem ,hogy sokaknak ez jó, meg tetszik, nincs ezzel gond, de nekem ez nem jön be. Minden játékban utálom, ha a teljes történetet mindenféle feljegyzésekből, meg gyűjthető cuccokból kell összerakni. Utoljára szerkesztette: Shep, 2016.04.23. 13:00:17
Tegnap elgondolkodtam és rájöttem ,hogy ez a játék a grafikát leszámítva az ég világon semmit nem változott 3 rész alatt (ill 4 vagy 5, mert gondolom a BB és a Demon Souls hasonló sémára épül). Ugyanaz a séma, ölj meg x nagy bosst, hogy utána kinyithass egy ajtót ahol megölhetsz egy főellenfelet, hogy a végén ne történjen semmi. Történet mint olyan továbbra sincsen, a játék továbbra is full statikus és élettelen (tudom erre is van magyarázat, meg van vagy 2 döntésünk ami kihat a végére, meg 1-2 karakterre). A helyszínek 1-2-t leszámítva unalmasak és inkább idegesítőnek mondanám őket, mintsem hangulatosnak, érdekesnek, ráadásul többségüket, vagy nagyon hasonlót már láttunk az előző részekben (tudom ciklusok, de akkor is). Eddig egyedül Élőholtfalva az ami tényleg tetszett, na az hangulatos volt, meg később a temető. Úgyhogy én szerintem abba fogom hagyni, valahogy többet várnék egy 3. résztől, mint megint tök érdektelen lényeket vagdosni újra és újra, meg pár boss ellen próbálkozni párszor mire sikerül levágni. Ez az első részben még jó volt, mert újdonságnak hatott PC-n, de azóta eltelt pár év, illett volna fejlődnie a játéknak de még a bugok is ugyanazok. Tudom ,hogy itt egyedül vagyok ezzel a véleményemmel és megértem, hogy nektek tetszik, mert a kihívás az megvan benne ami manapság kevés játékban de e mellé illett volna már valami újat is mutatni, pár új bosson és helyszínen kívül.
Nem tudom merre jársz nem olvastam vissza sokat de nem csak neked a többieknek is tudom ajánlani Youtubon a TheVR csatornát ahol naponta tesznek fel végigjátszást részt a játékból és ha valaki nem tudja mikor merre esetleg ez segíthet.
Jaaa...................................... hogy a játék nem steam cloudos? Az szopás. Na mindegy, úgy is retalentelni akartam, mondjuk nem az elejétől :D
a covenant-oknak épp a pvp a lényege (kivéve a way of blue-nak, mivel egyedül az pve/coop covenant), szóval valami más miatt nem látszódnak
A Covenant használata milyen előnyökkel, hátrányokkal jár? Ha használom, illetve behelyezem a Covenantot a Felszerelésbe, akkor ott mutatja a jelzést, ahol-amikor az Ember-t szoktam elhasználni. És most konkrétan a Covenant és az Ember jelzés egybe, egymáson van. (mármint a jelzés, bal felül a körben)
Ilyenkor nem tudok coopozni? mintha ezt tapasztalnám.... nem jelennek meg az idéző jelek a földön ? Utoljára szerkesztette: Prince23, 2016.04.23. 04:13:46
Tényleg ott a youtube végigjátszásokkal? Azokkal általában úgy járok, hogy csesznek megmutatni az utat, hanem a terület első bonfiretől indul a video, amikor pont az érdekelne, hogyan tudok oda jutni. Gondoltam egyszerűbb itt megkérdezni a profiktól, mint 1 órán át bújni a netet a megoldásért. Amúgy a nicked tetszik, a skyrimban Drizzt do Urden nevű sötételfel nyomultam illetve egy Artemis Enterivel is az ember volt. Amúgy rettenet nehéz megszokni, hogy nincs térkép és semmi de a legapróbb iránymutatás sem. Lenyomom a bosst, majd nem lehet semerre továbbmenni és 3-al korábbi területre kell visszatérnem a tovább haladáshoz. Újoncként nekem ebbe a legnehezebb beleszoknom
Egymást is megölik. Ha nagy a gang bang akkor hagyd magukra őket és még egy kicsit a boss is sérülni fog.
Szerk.:
-Not optional: Must be defeated to access Catacombs of Carthus -You can summon Sirris of the Sunless Realms after speaking to her for the second time in the Firelink Shrine. Her summon sign appears to the left of the entrance to the boss room. -You can summon Londor Pale Shade if you have 5 dark sigils from Yoel of Londor and have never cured them -You can summon Black Hand Gotthard.
Deacons of the Deep, na itt hagytam abba. Tudom, legkönnyebb boss, meg akármi. Bjön a sötétség és 1 mindenen átlövő átokgolyóval elintéznek. Annyira komolytalan ,hogy én minden szarban megakadok, ezek meg mindenen átlőnek, átütnek.
Dehogy, sokkal elobb.(legalabbis ha nem kezdokent exploitolva tancol hanem ahogy halad az ember a tortenettel) Ha leolted a mocsari boss-t, utana nyilik meg a terulet a katedralishoz.Ott van ez a covenant es a lehetoseg a respecre.
Yup, ezt sajna tapasztalom, hogy ebben a részben az armor nem sokat ér. Ritka nagy hülyeségnek találom ezt így tank meelsek nagy hátrányban vannak, de legalább nincs a DS2-ben levő soul memory rendszer. Nálatok is az van summongolásnál, hogy csak minden 9-10 ik embert tudtok summoningolni? Ne csak panaszkodás legyen ez a post :)
A luckot érdemes növelni és egyáltalán számít valamit ez?
Legyőztem a sword dancert, még helpel szívtam mint a torkosborz. Lassan mozog de ezt ellensúlyozva gyorsan csapkod, az erejét nem részletezem, mert szvsz a gameben gyenge ellenfél nem létezik. Lotrhic castleben a lovagok már nem okoznak olyan nagy gondok jó kis 6-s heavy great club.