Archdragon Peak végén a boss valami zseniális,viszont magamtól szerintem sose jöttem volna rá,hogy kell oda átjutni.
Viszont az egész játékot a kezdő knight cuccokba nyomtam le,ez elég kiábrándító volt.
persze de trükközni kell.amikor bent van az npc futsz meghal kilépsz menübe.visszlépsz akkor kiad a boss elé.megint elmész megidézni és ha beviszed magaddal akkor már nemtudja megölni elvileg.még nem próbáltam ki de tervezem
amíg a kutyát nem ölöd meg addig van előtte egy master swordsman vagy mi nevű beidézhető csóka, aki elvileg lesolozza neked a dancert :D youtuben is van róla videó
de a jégkutya után nincs ott, én amúgy néha szoktam levágni npc-ket mert idegesítenek ezzel is így jártam :D
Ha megölöd a priestesst akinél a Dancer bosshoz vezető item volt már a játék korábbi szakaszában, akkor is be lehet idézni a bosst. Új karakterrel megtettem és a boss 1 hit killel honorálta
A Boreau Valley nagy szörnyét legyőztem coopba (iszonyat könnyű volt), amikor ki kellett nyitni a indás kapu bejáratot. Viszont itt, csak egy szakadék van. A látvány garantált., Szakadéknál állva balra tőlem egy hosszú fal vezet. Ja és valami bannert, címert is kér, de gondolom ez nem kötelező opció. Most vissza kell menjek a Keeperhez vajon? Utoljára szerkesztette: Prince23, 2016.04.22. 01:38:01
Ez már a ds1ben is ilyen volt amúgy? Nem akarom tele írni rageel a fórumot, de ez játszhatatlan. 4v1 volt b+ ! A csávóba bele ütöttem 150et és nem látszott meg kb a hpján hogy lement volna...
Red soap stonehoz képest ez egy 1/10-es ficsőr...
Mekkora egy szar ez az invade. Tower on the high wall pályán már olyan csávóhoz dobott be, akinél volt egy fantom a Wolfos karddal...Sebezni nem sebeztem mert olyan cucc volt már rajta, de én pillanatok alatt elhullottam....
Ne csak egyféle fegyót használjatok, nálam a katana melett mindig van ij is. Ha nagyon nem megy a harc ott a halberd, messzire elér és könnyü vele megakasztani még a pajzsosok támadásait is.
Nekem Farron Keep vette el a kedvem... egy baromság az a mocsár úgy ahogy van. Nem tudom, hogy gondolták azokat az ellenfeleket a nagy fatörzzsel a kezükben. Lelehetetlen megölni karddal. Utoljára szerkesztette: JethroHUN, 2016.04.21. 23:30:43
Ez a Temető utáni katedrális mekkora egy undorító szar hely, az összes mocskos szart belepakolták, a kis goblinoktól már ki vagyok, abba is hagytam mára a francba, teljesen elvették a kedvem. Előtte persze biztos meghaltam vagy 15x, mire eljutottam kis kápolnából a másik bonefire-ig, ami ugye nem is új, csak kinyitottam az ajtót ugyanide.
Bemész egy szál íjjal és meglövöd egyenként őket. Arra figyelj, hogy egy egyenes úton ne legyetek. Elindul feléd, te menj másfelé és leesik a tag. Az összeset lepotyogtatod. A nyílpuskással úgy végzel, hogy az út ívében takarásban maradsz, így ő az utat lövi, Te meg a fejét.:)
Fantasztikus ez a Cathedral of Deep... aki találta ezeket a hülye lovagokat, hogy csak hátba szúrással lehet megölni, sehogy máshogy. Ami fokozottan igaz a nagy kardosra, ami egy pillanatra sem hagyja abba annak a lóbálását. Jah és tényleg fantasztikus ötlet volt felpakolni őket a boltívekre a törpékkel együtt. Az egyiknél még nyílpuska is van ami ha eltalál lelök a fenébe. Legalább az óriások nem spawnolnak vissza...
Ötödik ragequitnél járok. Félek hogy korruptálódni fog mentésem :D
Nem mondod komolyan, hogy egy napig az itteni válaszra vártál? tele van a net walkthrough leírással vagy ha az nem jó ott a youtube komplet végigjátszásokkal... Utoljára szerkesztette: jarlaxxe, 2016.04.21. 18:16:47
Az 1-el nem volt szerencsém játszani. A kettővel már igen, mert véletlenül az indexen olvastam egy vele kapcsolatos hírt és utána néztem, Még nézni is borzasztó volt. De amilyen hülye vagyok, minden nehéz kihívásra ugrok. Mert ugye ezt is megtudom oldani. Aztán olyan pipa lettem a játék miatt, hogy kétszer letöröltem, aztán a harmadik telepítés után 710 lvl-ig vittem. A 3. souls is nagyon jó és elég nehéz. Persze a zsonglőröknek meg se kottyan. Szerintem mindhárom rész jó, csak épp más és más. Hogy egy hasonlattal éljek megint: ha már minden pózt kipróbáltatok a barátnővel sokszor, akkor már rém unalmasnak tűnik minden. De hogy érthetőbb legyek: nem a szexel van baj, hanem velünk.:)
szerintem sem a játékkal van a baj,inkább az emberekkel hogy már semmi nem jó nekik.semmibaj nincs a játékkal de csak nyavajgás megy sokaktól.vicc
Így, ahogy hallgatlak benneteket, egy kép alakul ki bennem: falun járunk, ahol a szép nyári estéken "kedves" öreg nénék ülnek a fapadon és minden arra járó fiatalt megszólnak, hogy ez ilyen, meg olyan. "nincs ma már tisztesség, úgy mint a mi időnkben". Pedig teljesen világos. Megöregedtek és már minden savanyúnak tűnik, mert már ismernek mindent és minden jót meguntak. Rossz megöregedni.:)
A DS2-vel az volt a baj, hogy kicsit lélektelen volt. Szar pályadesign. Nagyrészt unalmas NPC-k. Rengeteg lovag boss. Undorító DLC politika, lebutított grafika és ennek tetejébe az újrakiadás :D
Egyébként szerintem kicsit szigorúak vagyunk a DaS 2-vel. Nem volt az rossz, egyáltalán nem, sőt, annak az évnek az egyik legjobbja. Ugyanakkor valóban nem éri utol az elődöt, semmilyen téren. Épp ezen gondolkoztam a napokban. Ott volt minden, a csapat, a licensz, a világ, a játékmechanika, és valahogy mégsem ér fel az első részhez, vagy akár ehhez az újhoz.
Nem tudod megmagyarázni igazából, de ez van. Olyan ez, mint a különbség egy tisztességes menzai rakott krumpli, és az anyukád "NA EZ AZ!" rakott krumplija között :) A recept ugyanaz, a hozzávalók ugyanazok, de az előbbi mégsen az igazi :D
Itt speciel tényleg az, az egész Dark Souls lore a ciklikusságon alapszik, a történelem ismétli önmagát. A világ elhamvad, majd a parázsból újjáéled, fellángol, és megint elhamvad, sígytovább.
Abszoút szándékosak a visszaköszönő részek.
Én arra lennék kíváncsi, hogy a DaS 2 hol jelenik meg benne, mert túl sok utalást nem láttam rá eddig. Utoljára szerkesztette: Voltan, 2016.04.21. 11:44:18
A Crystal Sage előtti tábortűznél tettem le a jelem, kb. fél percet kellett várni, hogy behívjanak. Az a gond, hogy itt eszméletlen lag van, a társak, a mobok, és az invaderek is csúszkálnak a földön, nincs animációjuk. Ki se lehet számítani, hogy ki mikor akar támadni. Csak közel mentem az ellenséghez és azt vettem észre, hogy csökken az életerőm. Egyszer beinvadelt minket egy NPC a mocsárban a rákok mellett, mielőtt kivégeztem volna, megölte a hostot, azóta nem tudom előcsalni.
Egy másik hostot pedig elkísértem a másik mocsárba, az már durvábbnak tűnik. Eloltottunk egy tüzet, de már nem volt estusom és megmérgeződtem.
A saját játékomban elmentem a katedrális felé, nagyon durva, hogy magasabb helyekről belátni az eddigi egész pályát. :) Még az óriás is lövöldöz, plusz itt találtam meg az eddigi legjobb shortcutot is. Eljutottam a templomban lévő óriásig, innen folytatom.
Plusz észrevettem, hogy varázskönyveket lehet adni Irinának a Shrine-ban. Adtam neki olyat, amiben miracle-k vannak, annak örült, viszont a dark magic-es kötetnek nem, mondta is, hogy fél felolvasni. Szóval inkább azt nem erőltetem, bár idővel szeretném összeszedni az összes varázslatot.
Na végére értem én is. Harmadik karakter amivel neki futottam, első 30 valamennyi, második lvl54 (másik endinggel fogom végig tolni azzal) és végül ez 74esen a tűz varázslóval be is fejeztem. 20~ óra volt, de korábbi karakterekkel elég szépen kiismertem már a játék nagy részét. 64 óra játék időm van összesen a steam szerint.
10/10
Pyromancy lassan indul be, de a játék közepe felé már eszméletlenül jó.
Na éljen, megint lehet tetőn rohanni nyílzápor közepette. Azért valahol elszomorító, hogy rengeteg elem visszaköszön az első részből, ennyire nincs már új ötlet?
féligOFF Kicsit alálőtték ezt a dark souls társasjáték kickstartert, 1 napja megy és már a 32. contentet unlockolták hozzá... :D
Hol lehet még csont akármit találni a flaskákhoz, ugyanis csak 1-et találtam eddig?
Na, visszamentem, elsőre levertem a kalapost úgy, hogy közben megint előjött a beragadó irányítás bug és folyamatosan a falba szaladt a végén ez a hülye. Előtte még megnéztem az őrzőket is, na az még keményebb lesz, előbb letudom a holtakat. Jól látom ,hogy az itt a farmoló hely?