A fire gem-re gondoltam, titaninte már van egy pár, dobáltak a népek, a tetőn a kék izét is sikerült leütni. A sima kardost már érzem az alabárdos már keményebb, de az a gáz mikor pl a folyamatos gurulást hozza elő és begurul valamibe, majd ott beszorul és szépen szétver. Nekem az a gyanúm, hogy valami béna megoldással van emulálva a bill+egér és ezért vannak ezek a bugok, vagy szimplán csak ennyire rosszak a From PC-s programozói .) Utoljára szerkesztette: Shep, 2016.04.16. 16:13:08
Dual Scimatar? Nagyon fincsinek tűnik pedig a dual wield. Amúgy mivel dex build a mercenary is, ezért nagyon hamar cserélném a fegyverét...Meg is van hogy mire. Uchigatana! Aztán lehet önteni a dexet a karakterbe ezerrel.
Titanite shardra gondolsz? Az imádkozó csókák is dobhatnak, a támadóhajlamú védőik is. Én mondjuk baromi sokat farmoltam ezeket mert kellet a firelink shrine kulcsra 20 000 soul....
Jah és a knightok arcának is adjál...Ezek eleinte nehéz ellenfelek lesznek, de ha kiismered őket akkor szívathatóak keményen. Ezek az arcok is dobhatnak titanite-ot, valamint fegyvert, páncélt, pajzsot is.
Megfeküdt az első és második komolyabb boss elsőre....Na most vagy én kezdek kapisgálni valamit, vagy itt azért egyszerűsíttve vannak már a dolgok...Na majd meglássuk később.
Amúgy kezdőnek még mindig nem ajánlom a knightot, legalábbis full páncélban felejtős, mert böszme nagy lassú dög lesz úgy belőle.
Mondjuk a rucit le lehet cserélni hamar. Ha eltalálnak úgyis többnyire mindegy mennyi páncél van rajtad az fájni fog. Utoljára szerkesztette: ratgab, 2016.04.16. 16:05:46
Kicsit nyomoztam, a FOV miatt lesz. Itt állítólag 43 fok körül van, ami már rohadt szűk. Nem jutott eszembe minél volt még ez az effekt nekem, de a leirásokból kiderült ez is, Half Life 2. Ott 75 fok volt a default. Az egész a monitor méret és az attól való távolságtól függ. Az agy rá van állva, hogy egy ekkora méretű "ablakon" átnézve mit kéne lásson a világból és az hogyan kéne mozogjon. Ha ettől jelentősen eltér a FOV az "baszakodik" az agyaddal, ami motion sickness-t okoz. Sokan teljesen érzéketlenek erre, vagy hamar "átáll" az agyuk és nem okoz problémát. A többiek vagy állitják a FOVot (DS3-ban persze nem lehet) vagy messzebb ülnek a monitortól vagy bevesznek egy daedalont
Hol találok tűz fejlesztéshez cuccot a játék elején, tehát még a sárkány környékéről van szó.
Srácok, eddig semmi baja nem volt a játéknak, egyszer megfagyott és most állandóan kifagy, valami tipp? Nvida kártya(gépresi is volt már) Utoljára szerkesztette: Zozzancs, 2016.04.16. 14:11:43
most full lowon van a grafika így volt egy hosszabb no crash szakasz :D de fingom sincs hogy miért csinálja majd talán a hétfői patch
Én meg lehet, hogy indítok egy új karaktert, ami szerintem mercenary lesz. Persze a knighttal is viszem tovább. Apropó az első komolyabb boss (nem a tutorialban lévő) meglett elsőre azzal a fegyverrel amit írtam.
Karakteralkotásnál a firegemmel kezdel. Firelink shrine-ban rárakod arra a fegyverre amit szeretnél használni. Én direkt a longswordra raktam és duplázta a sebzést. Alapsebzés megmaradt+ ugyanannyi tűzsebzést dobott a fegyverre, így gyakorlatilag lett egy 200-at sebző kardom. Ezen felül ami még érdekesebb, hogy ugyanúgy fejleszthető tovább titanite sharddal mint a sima kard. Egyetleg hátránya, hogy attribútumokra teljesen érzéketlen lesz a fegyver, de ez a játék elején még amúgy sem nagy dolog.
Tesztjelleggel fejlesztettem egy broadswordot is, aminek alapból nagyobb a sebzése a longswordnál és ugye a knight eleve strength beállítotságú karakter, tehát magas strengthel kezd. Míg a +1-es broadsword sebzett olyan 140-et, addig a sima fire longsword sebzett 200-at és abból ugye 100 tűzsebzés. Ráadásul azt a titanite-ot el lehet nyomin a fire longswordra is, amit a broadswordra költenél és a sebzés ugyanannyival nő mindkettő esetében. Így Broadsword csak akkor éri el valaha is a fire longsword (lehetett volna egyébként fire broadsword is), ha pumpálod a karakterbe a strength pontokat, ami hosszú távon valószínű eredményessé teszi a sima fegyvereket is, ellenben addig a tűzverzióval háromszor fölszeletelsz mindenkit.
Knightommal fire longsworddal 4-5 csapásból ölöm High Wall Lotericen a knightokan ezzel a fegyverrel és még az átalakuló monszta se szereti a + tűzsebzsét. Szóval a sárkány alatt felszedhető dark fegyver helyett ez is egy jó alternatíva lehet a játék elején.
Amúgy ez tök fura, viccen kívül. Nekem ez a Dishonorednél volt - imádom azt a játékot, de egyszerűen sok játék után berángott rőle a szemem meg kicsit fájt a fejem :D Barátnőm meg múltkor nézte, ahogy GTA-ban belső nézetben vezettem és azt mondta, hogy émelyeg tőle, váltsak nézetet :D Utoljára szerkesztette: Zozo0122, 2016.04.16. 13:31:36
Üdv! Csak én kapok hányingert a játéktól? Toltam már mindenfélével, nem is emlékszem mikor volt utoljára, hogy valami FPS/TPS-től rosszul legyek. Mi a szartól van ez? FOV? Blurt már kikapcsoltam, nem segített. Ok, valamiért néha bepörög a kamera, amikor hentelek, az se segít éppen, de anélkül is érzem, hogy idővel egyre jobban émelygek. FPS szerintem stabil 60, bár nem mértem.
Mert az egész játék egy bughalom, ami gond lehet egy játéknál az itt szerintem minden megjelent már valakinél .) Utoljára szerkesztette: Shep, 2016.04.16. 13:13:16
Nem értem miért ajánlják, hogy knightot kezdj a bugok miatt, valaki világosítson fel. Nincs nagy jelentősége mondjuk, hogy mivel kezdesz. Próbáld azt, hogy a fényeffekteket veszed le.
én elhiszem amúgy hogy másnak nem crashel itt, de steamen se véletlen van rengeteg ilyen gond nyilván az én configomat nem eszi meg jól a játék, csak hátha valaki más találkozott vele
azt vettem észre hogy van 1-2 olyan "zóna" ahol sűrűbben csinálja most épp levettem minden low-ra (pedig kéne hogy menjen bőven mid-en sőt) mer a steam commu-n javasolták aztán lehet váltok knightra hátha az a baja
A fegyverem használódik meg a pajzsom (nagyon lassan) a páncélom asszem nem nagyon. Amúgy ha jól tudom ebben a részben már páncélt nem is lehet fejleszteni.
Kellhet az még ugyanis azt figyeltem meg, hogy az nem csak a mannát tölti vissza, hanem a speciális képességek is a kék mutatóból használódnak. Pl. most a knightomnak van egy pajzsa, ami plusz képességet ad. Előkészíti a kardot szúrásra, majd nekiiramodik és felfelé szúr a karddal, viszont ez ugyanúgy "manna" igényes mozdulat, mivel minden egyes ilyennél a kék csíkból elhasználódik valamennyi.
Apropó van egy nagyon csúnya módszer, mellyel a játék elején simán keresztül lehet hasítani mindenféle probléma nélkül.
Más: Nálatok sem használódik a fegyverzet? A kovácsnál ott az opció, hogy javítsam, de 100/100-as minden akármennyi ütést is kapok...Ez valami beállítás lehet?
Bármikor változtathatod az arányukat. Én aktívan használom a kéket is, gyógyítgatok meg mágikus sebzést adok a fegyveremnek. Én most úgy lőttem be az arányokat, hogy 5 sárga és 3 kék.
Ahogy így nézegettem tegnap a romokat az Road of Sacrifices környékén, egyre inkább úgy gondolom, hogy az New Londo a múltban :) Az épületek is úgy néznek ki, meg ahol a Black Knight van, ott vannak azok a törhető vázák is...
Sziasztok. Ez az első Dark Souls játékom és lenne pár kérdésem lehet spoileres. Ugye ha embert elhasználok akkor tolhatom coopba amivel nem is lenne gond, de folyamatosan kapom az invadet ezt hogy lehet elkerülni illetve ez a covenant hogy muködik? Akkor szereztem raw és refined gemeket amiket fegyverekbe lehet rakni, ezek pontosan mire jók? Másik kérdésem hogy varázslóval játszok és ha fejlesztem a botot akkor erősödik a varázslatom? Megéri fejleszteni? A casting speedet mi befolyásolja? dex, int, vagy attu? Mi a különbség a földön lévo signok között? Láttam sárgát meg lilát is illetve karmolásokat (üzeneteket) én is tudok csinálni?
Most vagyok Road of Sacrifice elso bonfirenél, aktiváltam egy embert és nem látok feliratot. Visszamentem és sehol nem látok. Most vagyok 32. A coop szinthez van kötve? Vagy valami itemet felvettem? Nem értem miért van a multi ennyire széttekerve.
Nekem is ugyanezeket produkálja, meg néha még annyit, hogy néha egyel többet üt, mint ahányszor lenyomtam az egérgombot. (Falcionnál tapasztaltam, most azzal nyomom)
Az a kamera addig rögzül amíg meghal a mob nálam is van, néha még akkor is, ha nem lockolok. (Elég gyakran előfordul, jobban átlátom a terepet, ha sokan vannak, vagy ha magas egy boss)
A futás beragadás is kb. félóránként előfordul. Ez főleg peremeken tud para lenni...
az óriásrákokat az erdőben? Bugosak nem? Úgy értem, hogy ha íjjal lövöm, akkor egy idő után lebújik a föld alá és meggyógyul. Ha közelről sebzem, lebújik és meggyógyul. Ha megmérgezem, akkor lebújik, meggyógyul, de látom, hogy sebződik tovább. Valahol kimészik és max életről sebződik tovább. Aztán egy idő után, konkrétan látom, hogy bár mérgezve van (lila aura meg minden), de GYÓGYUL.
Nekem is produkálja mind a futás beragadást és egyszer azt a furcsa ugrálását a kurzornak, ami miatt nem lehetett kijelölni semmit sehol. Még a látszólagos kilépés a játékból sem segített. Teljesen ki kellett lépnem és vissza, utána már nem ugrált a kurzor. Idáig csak a futás beragadás volt többbször. Ami még zavaró, hogy a mob leverése után a kamera addig rögzül, amíg vagy teljesen meg nem hal a mob, vagy valamerre el nem mozdítom a karaktert. Néznék én körül gyorsan, de nem lehet. Elképzelhető, hogy lehet a kamera mozgáson állítani, de nem tudom melyiken kellene.
Koszi, vegulis a deep battle axe mellett tettem le a voksom.Az van +4re huzva, valami 139+139 korul sebez most dark-al. Mellette pedig huzom folyamatosan a long swordot is, arra pedig heavy gem fog kerulni ha eleg magas lesz a str.A fejsze eleg durva meg a mocsarban is egeszen jol haladok vele :)
Tök mindegy, a stat bónusz elveszik, tehát csak a fegyver fejlesztése tolja feljebb. A játék elején is megéri. A +3-as Broadsword 252-őt tűz infusion-el. (126 fikiai, 126 tűz) És a legtöbb ellenfél nem szereti a tüzet ebben a részben:) Szóval kezdő fegyvernek tökéletes a tüzes broadsword:)
controllerrel nyomod?nem lehet hogy az gecizik?másnál is jött már elő a futás beragadás de nem így mint neked.ez téged halálra szivat nem csoda ha felbasz de azért a játékot ne húzd már le ennyire te se gondolod komolyan amit írtál csak a düh beszél belőled:)
Nekem állandóan beragad, a legújabb móka ,hogy most már van hogy magától sétára vált és ha későn kapcsolok már le is csaptak. Előbb meg olyan volt nem tudtam se a menüben se az inv-ban állítani semmit, mert valami miatt folyamatosan léptetésben volt a legalsó menüpontra, mintha folyamatosan nyomva tartottam volna a lefele nyilat.
nemtudom figyelj nekem 2x beragadt a futás. más bugom nem volt.saját hülyeségem miatt haltam meg vagy pedig az újítás miatt hogy időnként agyonvernek a földön is :D és én nem csak ennyit látok hogy ugyanaz lenne nekem hatalmas élmény ez a játék a legjobb souls számomra:)
Idegesít, hogy ugyanaz minden a grafikát leszámítva, mintha egy nagy dlc lenne de leginkább a bugok zavarnak amik miatt folyamatos szívás a játék, nem elég, hogy alapból mocsok mindenki még a bugok is ráraknak egy lapáttal és ezek többsége olyan bug amik már az első rész óta jelen vannak. 2x buktam bug miatt 3000+ lelket. Nyilván nem olyan sok de az elején igen is zavaró. Utoljára szerkesztette: Shep, 2016.04.15. 23:08:14
Nem hiszem el ,hogy ennyi rész után is azért halok meg, mert ők lazán átütnek a falon. Ez a játék a grafikát leszámítva sehova nem fejlődött, ugyanaz a szar, mint a többi. Asszem nálam ez a játék kukás, semmi motivációt nem érzek arra, hogy haladjak benne, az egész olyan mintha ugyanazt játszanám, mint pár éve csak most szebben néz ki, de legalább még idegesítőbb.
A DaS játékokban mindig is csak disz volt a páncél, illetve a resistek miatt volt némi értelme. Ha magas pose értékü pajzsod van nem fog egy patkány elrepiteni.
Semennyire. A konzolos ikertopikba szúrtam be videót, hogy a das1-ben, hullafáradtan, éjszaka hogyan csináltam meg kb 20 perc munkával úgy a greatsword of artoriast meg (nem volt hozzá meg a törött kard sem, azt is vennem kellett!), hogy mindvégig greatSHIELD of artoriast akartam :DDD Azthittem, hogy ott nekem vége a játéknak. Aztán felkeltem a földről, és mentem tovább. Van ilyen :D
A félreértések elkerülése végett: a BB related vélemény az initial verzára vonatkozott, amikor még a béka segge alatt voltak a levelcapek, meg még egész más szabályok voltak, mint a maiban. Én még azt toltam ki platinára. Mára jócskán ki lett könnyítve az is, amennyire éntudom. Utoljára szerkesztette: Moby, 2016.04.15. 20:49:57
A gyakorlat nagyon nagy segítség, ez tény, de gyakorlat ide vagy oda, amit a lista leír az azért nagyrészt igaz. Evvel együtt jobban élvezem, mint a das2-t. Eddig (hogy a das1 fölé tud-e majd nőni, arról inkább majd a végén).
Ebben sok igazság van, a gyakorlat sokat számit, én nem játszottam már több mint egy éve DaS-t és amig vissza nem jöttek a beidegzödések voltak meleg pillanatok, de egy ideje már meg se nagyon karcolnak és nem azért mert a játék könnyebb lett, hanem azért mert én jöttem bele a játékba.