Nem is tudom, volt egyáltalán valaha olyan tipikus, eredetileg csak konzolokra szánt játék, ami PC-n végül sikeresebb lett, mint a konzolos kiadások? Szerintem a DS PC kiadása ezzel történelmet írt.
Steamspyon is rákeresgettem, fedik a valóságot az adatok. Úgy látom a DS sorozat végül PC-n talált új otthonra. Utoljára szerkesztette: argento77, 2015.07.01. 16:12:16
3,25 milliót adtak el összesen PC-re a Souls szériából (Scholar kiadással együtt). Megdöbbentően sokat. A 40 százalékát az összeladásoknak a PC teszi ki. A maradékon osztozik a 4 konzol.
Én speciel nem vagyok "konzolos" már nagy nagyon régen. PC-n játszom évek óta. Bár én inkább játékosnak tartom magamat, nem szeretem külön választani a platformokat, elfogultság lenne a részemről.. Úgy gondolom van ugyanannyi jogom itt lenni, mint bárki másnak, eddig úgy látom érdemi információkat csak nekem sikerült közölnöm a játékról. A gamekapcsosos cikk egyébként nagyon durván félre van fordítva, már sikerült közben végigolvasnom. Feleslegesen keltik ott előre a pánikot.
wedge:
Nem ijesztettél meg (nem is hinném, hogy szándékodban állt). Akkor is megveszem. :)
jarlaxxe:
Ugyanannyi vélemény nyilvánítási joga van minden fórumozónak, amíg mindezt kultúrált formában, személyeskedés, lekezelés és kötözködés nélkül teszi azt. Te miért nem teszel így? Nem ellenségeskedni kell, hanem véleményt cserélni. Annak még nem feltétlen kell egyeznie. Ettől vagyunk különbözőek.
Was:
Pont ezt írtam korábban,. miért kell már előre leírni valamit amiről még egy deka mozgóképes videót sem láttunk? Bizakodjatok már légyszíves egy picit kedves Fórumtársak, biztosan tanultak a 2-ik rész hibáiból/hiányosságaiból. Na meg visszatért Miyazaki mester is. Lehetne egy picit örömködni is? :) Utoljára szerkesztette: LeonSKennedy, 2015.06.18. 07:52:36
Látom sikerült átnevezni a topikot pc-sre, hogy valami értelme is legyen a #67-nek. Ez igen, szép húzás volt, srácok Utoljára szerkesztette: n000rbi, 2015.06.18. 07:42:34
Pont ugyanannyira oszthatja az észt, mint te. Még akkor is, ha te nem emlékszel rá semmilyen DS topikból. Itt nincs ilyen mérőszám. És hidd el van más véleményekre is érdeklődés, nem csak kritikus véleményeknek titulált fikázásokra. Értem én az aggódást stamina, meg hack and slash ügyben, de azért az nem árt, ha több újítást is bevezetnek. Meglátjuk az első gameplaynél, hogy tényleg akkora gáz van-e, mint amennyire lefestitek.
Támogatom az ötletet nekem nem fogsz hiányozni... Egyáltalán ki a fene vagy te, hogy itt osztod az észt? nem emlékszem rád egy DaS topikból se ( ellenbe wedge-vel akit valszeg mindenki ismer )
Ja hogy ez a pc only Darks Souls topik? Már itt sem vagyok, bocs már! További jó gémkapocs-cikk bemásolgatást, végülis csak a fél topikra hoztad a szívbajt vele :D
Már nagyon hiányzott ez a e-penis méregetés...semmi gond nem volna ha a konzolosok csak a konzolos topikba járnának és akkor nem sértödnének be itt állandóan és kezdenék a felesleges flém özönt a master race beszólásokra.
Főként, hogy mennyi innovatív játék megjelent már konzolokra is az elmúlt években. Nem véletlen nem válok meg a régi vasaktól (PS2,GC,PSP). A mostani E3 pedig meggyőzött, hogy vennem kell egy PS4-et is a PC mellé. The Last Guardian nem lesz PC-re az tuti. :)
A nagy szidalmazás közepette meg sokan elfelejtik, hogy a DS eredetileg tervben sem volt véve PC-re. Lehet szídni hogy így meg úgy szar a kamerakezelés, meg az iránytíás, de ez egy elsősorban konzolpiacra szánt TPS rétegjáték, erősen kontrolleres irányításra kihegyezve. Emlékszem annó az első részt is mennyi szidalom érte amikor PC-re kiadták, de már előre megmondták, hogy egy szimpla mezei port lesz és semmi korábbi tapasztalatuk nem volt PC-s játékok terén. Akartuk a játékot, végül megkaptuk. ők állták azt amit megígértek, persze sokaknak az sem volt kielégítő. Még állítom azoknak sem akik utólag magasztalják a 2-ik résszel szemben (de ez mind csak a játék részére igaz), hiszen valljuk csak be: csapnivaló port lett.
PC-s téren meg már elég nehéz megfelelni: GTA V már lassan a minimum mérce és mindenki aki komolyabban játszik 1080p/60 FPS minimum játékélmény t vár el. Persze ez valahol jogos igény lévén sokan sok pénzt ölnek bele a vasaikba és próbálják tartani a lépést , de valljuk be ritkán találkozik úgy a két érdek (játékos/ kiadók), hogy az mindenkinek minden jó szép és tökéletes legyen.
Én már elég régen azt vallom, hogy a konzol való elsősorban játékra, a PC pedig játékra IS való. De nem az a fő profilja. A Dark Souls pedig ízig-vérig konzoljáték, mind stílusában, mind irányítást, mind pedig szellemiségét nézve. Ez pedig tény.
Jajj, hagyjuk már ezt pc-s a magasabbrendű dumát. Szerinted mindenki hülye és igénytelen, aki konzolon játszik? A hideg kiráz az ilyen általánosító baromságoktól...
Kritikusak vagy rosszindulatúak? Picit olvasgasd azt a fórumot, mert az már nem az amiről Te most beszélsz. Egészen más irányba ment az ott már el.
Ahol az a jelenlegi színvonal, hogy aki Estust/katanát,varázslatot használ harc alatt,az kapjon rákot, inkább hagyjuk. Vagy ez a PC-s attitűd? Akkor nem sokkal jobb mint a konzolos. :)
A DS I-nek még volt közössége, ez meg most egy egymást marogató horda. Utoljára szerkesztette: LeonSKennedy, 2015.06.17. 16:37:18
Hát igen egy pc-s nem fog neked tapsikolni ha a szart ezüstpapirba csomagolják mert az attól még szar marad ez a hozzáállás konzolos attitüd. Inkább legyünk kritikusak ez a véleményem
én úgy vagyok vele.a bloodborne kezdetben nagyon érdekelt,mostanra teljesen hidegen hagy.a dark souls 1-2 mai napig sokkal érdekesebb számomra pedig sokszor végigjátszottam őket már.én is keveseltem a bloodborne fegyver,ruha stb tartalmát de itt más lesz a helyzet nem kell félni,remélem azért túl sok dolgot nem vesznek át a bloodoborneból
Az nem baj, hogy hangoztatják!
Minél hangosabban, minél tovább, minél többen, annál jobb! Had figyeljen rá mindenki aki egy kicsit is érdeklődik a játék után. Talán a fejükhöz kapnak a From Soft -nál, hogy vannak irányok amik nem jók.
Valóban gyengébb, ez nem vitatható, de a költői túlzások és az ellenségeskedő hangulatú fórumlégkör fenntartása ott a komolyabb gond. Ha meg nem tetszik a gamma, nem kellene ott egész álló nap sírni. Ott a DS I, nem tilos visszamenniük és játszani azzal. Nincs rá idejük, vagy mégsem tudnak elszakadni a DS Ii-től egy percre sem? Ha már ennyit foglalkoznak vele és szánnak a kommentekre való drága időt, akkor annyira mégsem lett az szar. :)
Annyit még hozzátennék, hogyha a Steam fórumbázis eddigi lelkes (vagy inkább hálás?) véleményosztóit vették volna alapul, akkor a DS III már meg sem jelenne PC-re. Utoljára szerkesztette: LeonSKennedy, 2015.06.17. 16:26:38
Famitsu, IGN. Ott vannak valódi hírek. Majd ha ott írják, elhiszem.
Miyazaki ráncba fogja szedni a DS-t, előre meg felesleges károgni. Arra ott van a DS II fórum a Steamen. Siratóasszonyok tárháza. Semmi nem jó nekik kábé. Csak azt nem értem, hogy ha ennyire szarozzák a 2-ik részt miért lógnak állandóan azon a fórumon és vitatkoznak róla hetekig? Miért nem mennek Bloodborne-t vagy DS I-t tolni? :)
Annyira nem rossz az, csak magasak voltak az elvárások. PvP-ben és Co-opban az első rész a nyomában sincs, hiába komplexebb a pályatervezés meg mélyebb, sötétebb a sztori (bugok meg vannak abban is bőséggel). Az sem volt hibátlan cucc, csak megbocsájtottuk neki azokat, lévén egyedi és magával ragadó volt. Meg hát csak az-az első. :)
Szerintem sincs ezzel semmi baj és nyilván nem hülye Miyazaki sem. A gémkapcsot nem is rád értettem, csak az ominózus magyar nyelvű cikk lejjebb, ha jól láttam, onnan származik.
Az ADP kb annyit ért a 2-ben mint a Ds I-ben a RES fejlesztése: felesleges. Abszolút jó és logikus döntés ez. Ha kikapcsolják a warpolási lehetőséget a tábortüzek között és újra lehet majd bonfirenél szintet lépni én nagyon boldog leszek. Szeretem nagyon Shanalotte-ot de már unok mindíg Majulába menni kuncsorogni , hogy egy kis szintet léphessek. :) SoulVessel pld nagyon jó ötlet, azt jó lenne, ha megtartanák.
(Nem olvasok gémkapcsot. De ezek szerint nem is nagy baj.)
Nincs mit, erről van szó. Nem holmi gémkapcsos szarokból kellene informálódni, ahol a cikkírónak láthatóan fingja nincs a szériáról (különben nem írt volna ekkora hülyeséget - persze nem ártott volna angolul is tanulnia)
“For instance, we adopted the concept of rapid fire for the short bow, and the animation between rolling and walking has been smoothed out. I don’t think we’re going to employ the idea of agility, otherwise the action would be stressful until you raise your stats.”
Én itt annyit látok, hogy az Agility-ről van szó, az ADP amúgy is egy feleslegesen erőltetett stat volt. Stamináról , vagy annak elvételéről szó sincs az interjúban. Ott van a korábbi The Know által közölt képeken a stamina csík amúgy is.
Ne temessétek már most a játékot (a fél Steam DS II fórum is kész siralomvölgy), még meg sem jelent. Bizakodjunk. Jó lesz ez. :)
“For instance, we adopted the concept of rapid fire for the short bow, and the animation between rolling and walking has been smoothed out. I don’t think we’re going to employ the idea of agility, otherwise the action would be stressful until you raise your stats.”
Büdös szó nincs itt a stamina-ról, csupán annyi, hogy a DaS2-ben lévő Agility-t nem akarják továbbvinni, ami pl. a gurulás sebességét is szabályozta. Szóval ne keltsünk már fölösleges pánikot... Utoljára szerkesztette: n000rbi, 2015.06.17. 15:53:25
De érted?! NEM KELL stresszelnünk a folytatásban...! fúú bazdmeg, most komolyan rágyújtanám a székházat erre a hülyére!
Oda fognak visszakerülni ahonnan kikerültek. A homály ködébe! (hogy legyünk stílusosak) Csináltak egy nagyon jó játékot (DeS), felrakták rá a koronát (DaS1) és innentől pedig olyan mélyrepülésbe kezdek, hogy a kibaszott casual rétegnek megfeleljenek, hogy öröm nézni! Utoljára szerkesztette: Kandurex, 2015.06.17. 14:37:45
Nagyon rossz irányba megy a frencsájz. A DeS-hz képest már a DaS is higult a DaS2-röl már nem is beszélve. A total casualoknak kitalált BB-röl már ne is beszéljünk ha onnan bármit átvesznek azzal kinyirják a DaS-t
Szóval a stamina nem számít... mondjuk ez kibaszott nagy FAIL! Kurvára stresszelni akarok, nem pedig kipeckelni a kontrollert...milyen idiótaság ez már?!
Ez a gyorsabb harc annyira nem tesz jót... kicsit Hack&Slash szaga van a dolognak (lásd: BB)
nem tetszik... Utoljára szerkesztette: Kandurex, 2015.06.17. 14:18:12
A Miyazakit a Famitsu is mikrofonvégre kapta, aki elárult pár érdekességet a játék designjáról. A sötét, komor téma ezúttal is visszatér, közel áll majd a Dark Souls II-höz. A "praktikus dolgokat" megtartják, de néhány elemet - például a menürendszert - továbbfejlesztik majd. A harc gyorsabb lesz, mint az előző játékokban, bizonyára a Bloodborne hatására döntöttek így, de azért nem ugyanazt a rendszert kapjuk majd. Karakterünk fejlesztésére is több opció lesz és kibővülnek a taktikai lehetőségeink, anélkül, hogy feláldoznák a megszokott hangulatot. Az új támadások elsősorban a játék RPG-érzetét erősítik majd. Gyorsabban lőhetünk az íjjal, a gyaloglás és az elgurulás animációja sokkal simább lesz. Korábban gyorsan kifulladt a hősünk a megerőltető mozgástól, s ez addig így volt, míg nem tornásztuk fel a statisztikánkat. Emiatt már nem kell annyit stresszelnünk a folytatásban. A játékban "valamivel kevesebb" térkép lesz, mint a Dark Souls II-ben, de mindegyik sokkal nagyobbnak ígérkezik. Sajnos, ingame videót még nem láttunk a Dark Souls III-ból, reméljük, már nem kell sokat várnunk rá. A játék 2016 elején érkezik PC-re, Xbox One-ra és PS4-re.-GK
Megint mehet majd a vita, hogy könnyebb lett a játék...
Nem akarom teljesen szétoffolni a topikot de a Shenmue Sega Dreamcastre jelent meg annó 1999-ben és 2001-ben a 2. rész(ezek miatt vettem meg a Sega masinát). Műfajteremtő játékok. Sajnos a Sega csődje után úgy tűnt soha nem fog befejeződni a sztori (asszem 4-5 részesre tervezték). Azóta is vártuk a folytatást. Most végre megkapjuk. Úgy tudom fél nap alatt új Kickstarter rekordot állított fel. :)
Nézd meg a Youtube-on a gametrailerses srácok reakcióját mikor meglátták a beharangozót. Michael Huber hatalmas Shenmue fan. Kis híján elbőgte magát. :) Utoljára szerkesztette: LeonSKennedy, 2015.06.16. 15:47:33
csak az utolsó 2 koncepciós rajz az első 2 screenshot :D amúgy ez a shenmue mi a fene?életembe nem hallottam róla :) ja amúgy kell nekem a kingdom hearts 3 ^^
hát igen,mondjuk felőlem is kimaradhat .biztos lesz sok változás most a bloodborne után is,bár nemtudom.a pálya design biztosan.na várjunk türelemmel ,ami nagyon nehéz most :D
Az elsőben legalább annyi értelme biztos volt neki, hogy megnövelte az item discoveryt. Bár ott tényleg nem volt nagy hátrány, ha hollow formában maradtál.
hát,lehetséges bár nekem jobban bejött a humanitys mint az effigy baromság.az biztos hogy itt többet fognak mesélni mutatni a történetből a 60percnyi videóval ami benne lesz.
Sztem úgy volna jó, ha lenne egy adott hely ahol újra emberré változhatsz majd, mint a 2-ben a Rise Of the Dead. Ki lehetne/kellene iktatni végre a humanity/effigy rendszert. Utoljára szerkesztette: LeonSKennedy, 2015.06.16. 11:55:57
szerintem csak a demo miatt volt le addolva annyi :D tesztelték.nemtudni még mi lesz.érdekes hogy eltűnt a humanity de a hud ugyanaz mint az első részben.kíváncsi vagyok :) remélem ma vagy holnap lesz valami gameplay
Bakker, az ott valóban 99 db Sunlight Blade? LOL! :O
Csak nem megvásárolható/farmolható cucc lesz a 3-ban? jó lenne, mert a többi buffhoz képest nevetségesen keveset lehet használni. Pedig a kedvencem. :)
A pálya és karakterdizájn nagyon hasonlít az első részhez. Utoljára szerkesztette: LeonSKennedy, 2015.06.16. 11:54:25
hát igazad lehet,belátom :) mondjuk tényleg nagyon borús nyomasztó lett ez a fekete és sárga,nem úgy tűnik mintha bármi is élne.talán eddig a leghalottabb hangulatú rész lesz .az első az elég olyan volt de után a a másikod rész kb hello kitty kalandjai ez pedig újra nyomasztó.bár nem hiszem hogy hozza a demon's soul hangulatát de ez is nagyon jónak tűnik .:)
"Now only embers remain… As fires fade and the world falls into ruin, developer FROMSOFTWARE and director Hidetaka Miyazaki continue their critically-acclaimed and genre-defining series with Dark Souls III. "
Ebből is elég egyértelműnek tűnik nekem, hogy ez bizony folytatás/lezárás lesz.
Álmodjunk csak. :) Ezért nem szeretem ezeket a teasereknek szánt CGI demókat. Semmilyen végső képet nem mutatnak semmiről. Nyálcsorgatónak jó, de hát ez is a cél. :)
Miyazaki visszatérésének meg nagyon örülök, elvégre is ő a sorozat szülőatyja.Ez már egy bíztató kezdet.
Sztem még a Gian Lordot sem erősítették meg, csak spekulálgatnak (szokás szerint semmi nem derült ki a trailerből), a korona nekem úgy tűnik Vendrické, de mintha igencsak meg lenne kopva, tehát símán játszódhat a távoli jövőben, amikor már mindent elpuszított az átok, SZVSZ az logikusabb is lenne.
Apropó,ha már feltámadás.Az Old Dragonslayer Heidében? Ott sem volt kis hasonlóság a nagy előddel. :) Utoljára szerkesztette: LeonSKennedy, 2015.06.16. 11:39:40