Andre élőhalott. Az élőhalottak addig élnek a DaS világában, amíg van céljuk. Andre-nak mindig volt célja, a fegyverkészítés. Egyébként sok-sok ezer év telt el a DaS 1 óta. Már a Das 2 is több ezer évvel később játszódott.
Valaki tudja, lore szerint mennyi idő telt el a DS1 és DS3 között? A kovács még mindig él.
Nekem nagyrészt tetszik (egy-két dologgal van bajom nekem is), de ettől függetlenül nagyon szívesen elolvasnék/meghallgatnék tőled egy terjedelmes véleményt az alapjátékról. :) Utoljára szerkesztette: Rony94, 2016.12.13. 21:43:54
Ha kijött a 2. DLC is akkor igen... term. nem flame hadjárat lesz, mert vannak szépségei ennek a játéknak is és ezekről ugyan úgy lesz majd szó, mint a nekem nem tetsző irányról. :-)
Aztán nagy nehezen ráleltem a másik boss-hoz vezető útra is (én minden áron a faluból gondoltam az odajutást...). Hát az kifejezetten gyenge volt. Egynek nem volt rossz ez a DLC, de azért ebben még mindig az első rész az etalon szerintem. Kalameet, Manus... hm, de jó harcok meg helyszínek is voltak azok...
A másikhoz hozzá sem szoktam érni. Mindenesetre sokkal hitelesebb és értelmesebb harc, mint az egész nyomorék DaS 3 együttvéve.
Na de ne szidom itt mások kedvencét, megvan erre a megfelelő hely, ahol ezt elmondhatom.
Egy DeS + DaS újragondolás rossz irányba elvitt játékmechanikával. Majd ha idegrángásos combo-like baromságra van szükségem elindítok egy Devil May Cry-t vagy egy Ninja Gaiden-t.
Megértem, hogy sokaknak bejön az új irány én meg gyűlölöm.
Bár valójában vehető csak egy ellenfélnek, aki újratölti az életét a második fázisban. Ketten csak együtt mozognak és egyszerre nem használnak képességeket, vagy a sárkány okád lángoló halált, vagy a lovasa szúrkálódik. :p
Bemész 2 db. ellenfeled van. Levered az egyiket mi történik? Meghal. Marad 1. Tőlem hívhatjátok aminek akarjátok, de kanyarban sincs ehhez a hulladék játékhoz képest amit a From legutóbb ideokádott.
Leversz egy enemyt nullára majd újratölti magát a semmiből... ez az ami a legundorítóbb -sok egyében kívül- ebben a rettenetes játékban ami a DaS 3 nevet kellett, hogy kapja :-/ Utoljára szerkesztette: Tinman, 2016.11.01. 14:54:40
O&S kétfázisú :) Meglepődtem, hogy ezt most rosszul mondtad, de tudod te is jól, hogy 2. Sőt, választható is a 2. fázis.
Jaja, a Smelter könnyű, a Fume Knight szerintem nehéz (először mikor játszottam szaggatott a gépemen és így kínszenvedés volt), de megoldható, az nem tetszett de rohadtul, hogy szinte semmi sem sebzi keményen, nagyon sok idő leverni, kb. Ancient Dragon szint, ami szintén nem tetszik. Olyan gyáva megoldás, olyan semmi az egész, szemben az ilyen kreatív harcokkal, mint Friede. De aláírom, 3 fázis már sok. Úgy kellett volna, ha lenyomod Ariandelt, de a 3-ban meghalsz, akkor mikor újra mész, akkor már a 3. fázisba mész be.
Eleve a 2 phase harc 1x, 2x jópofa, de, hogy az egész k. játékban ezt tolják fullba és még a DLC esetében sem szakítottak ezzel, sőt már 3 fázisú is van az ritka retek megoldás.
Az O&S harc valóban nem undorító, mert 1 fázisú és sokkal jobban tervezhető, controllálható a harc, mint a DS3-ban a dual harcok, melyek nagy része ilyen endless staminás eszetlen csapkodáshadjárat. Rettenet.
A 2. részben található Fume Knight rettentő egyszerű, szó szerint puszta ököllel is bármikor leverem, nyilván előtte a Smelter Wedge témát rendesen le kell tudni, különben tényleg agyhalál mert folyamatosan tudja magát regenerálni. A Smelter 2.0 szintén nem egy nagy szám, csak fire prot. helyett magic prot kell elenne... azzal a harccal inkább az odavezető gyökér és ötlettelen út a probléma és nem a boss harc :-/
Rohadt jó a Friede harc, de a 3. fázisa tényleg bitangnehéz. De attól még ez nem undorító, ugyanúgy, ahogy pl O&S sem undorító, hanem nagyon jó küzdelem. Ami ocsmány, az a 2. rész 2. DLC-je, az abban található kb. sebezhetetlenre (óriási védelem minden ellen) turbózott Fume Knight és a 2.jára a torkunkon lenyomott Démon, csak most kék színben :D
nyugi mind átultuk már ezt az érzést .nemvagyunk normálisak! egyébként tényleg szemétláda ez a 3 phase megoldás. de tanulható.mindig csak hátrálj és amikor úgy érzed eléred a támadásai után akkor 1-2-t csapj rá .ennyi az egész tudom nehéz de menni fog
De a legnagyobb gond ezzel a játékkal, hogy 20 perce leírtam az előző hozzászólást, és most már megint menni akarok megpróbálni... Lehet nem vagyok normális.
Hát nem tudom. Számomra ez a Friede harc már olyan szinten frusztráló hogy el sem tudom mondani. Ennek a játéknak az első rész nehéz volt, de tisztességesen volt nehéz. Ez már csak a szopjál kategória. 7-8 percig kínlódsz, hogy aztán a 3. részen fél perc alatt megdögölj. És esélyed sincs "megtanulni" a 3. részt, mert felőrlöd magad azzal hogy egyáltalán addig eljuss. Abszolút gusztustalan megoldás. A Nameless King is ilyen volt, de itt még lapátoltak rá pár adagot. Ha már tényleg csak ezzel tudják elnyújtani az egészet, akkor lehet tényleg jobb ha nem lesz több rész...
Imádom ezt a DLC-t, újrakezdtem NG+3-ban az egész játékot hogy újra nekimehessek ennek a harcnak:
Nekem bejön, a helyszín design és az ellenfelek nagyon jók, ilyen szép farkasokat még sehol sem láttam :D Épp a csajnál vagyok, 2x megöltek, de mind2x a 2. fázisban, a mostani próbálkozás végére ráéreztem, de csak holnap fogom folytatni :)
A kápolnánál vagyok a függőhíd után, eddig minden átnézve és megölve. Csoda, de egyszer sem haltam még meg, pedig a Forlorn Knightok kemények, meg a nagy farkas is megtámadott már 2x, a semmiből :D Az mondjuk durva volt, ahol másodjára jön, a fák okádták a tüzet, jött még 3 kicsi farkas és lőtt az íjász a toronyból. Elképzelni nem tudom, hogy éltem azt túl, de sikerült :D
Fura, nekem csak most erőlködött valamit a Steam (miután újraindítottam) és csak most váltott át a telepítve felirat nincs telepítve-ről. Most azt írja a Season Passra és a DLC-re is, hogy telepítve és telepítve :D MInd1, jó kell legyen.
Én nem tudtam arról,hogy csak 10-es fegyverbe érdemes infusolni. Akkor ha a greataxe-be mondjuk 7-es szinten raktam egy heavy geme-et más lesz a végeredmény, nem olyan lesz mint ha egy 10-es greataxe-be infusoltam volna a hevay geme-et?
Élőhalott leszel, esztétikai hátránya van, minden más előny. Egyrészt a történetet viszi a főcsapáson, questeket ad, magasabb lesz a luck statod, stb. Viszont könnyű letérni az útról egy hibás tettel, de ez legyen a játék meglepetése:D
újabb kérdésem lenne. nem vagyok képes értelmezni, mit kell vagy lehet csinálni a dark sigil féle gyógyítással, illetve milyen előnye és hátránya van, ha használom? ja. és ha elhasználom, akkor vesztek valamit? köszikeee.
köszi. mondom, amúgy könyebbnek tűnik a játék, mint az egy vagy a kettő, volt olyan boss, amin elsőre vagy másodikra átmegyek, de ezt valahogy nem érzem.
Ha pedig végképp nem megy, fogj egy felhúzott estoc-ot/rapier-t, kend be villámmal és szurkáld halálra. Vagy hívj be fantomot segítségnek. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2016.10.03. 02:31:24
Na jó, figyelj, próbáld így, elárulom a gyengéjét. Azt feltételezem, hogy az első fázist könnyedén túlléped, amíg magába szívja a többiek erejét, utána csak egyedül jön ugye. Várd ki amíg nagy kombót tol, hogy lemenjen a staminája. Ne ugrálj ide-oda, ne gurulgass, óvatosan hátrálj és várd ki a megfelelő időpontot. Pajzsot hagyd, úgyis kapnál a tűzből is elég damaget. Fogd két kézre a fegyvert, hátrálj, és amikor elfáradt csapj oda, de TÖBBSZÖR. Nevetségesen alacsony a poise értéke, üss rá 2-3 csapást egyszerre, nem fog tudni visszatámadni, de egy pici csíkot hagyj meg magadnak, hogy el tudj gurulni a közeléből. Ezt ismételd - várd ki a sok csapásos kombót, és támadj többször, majd visszavonulás. 4-5 ilyen elég, bármilyen fegyvered van.
Pedig annyira nem nehéz az. Az első fázisban a meglátásom szerint amíg egyedül van harcolj vele, amikor ketten lesznek akkor csak menekülj, mert mind a kettő téged akar megölni és úgy már nehéz. Ha bejön a harmadik akkor vagy mind a három egymás üti (legjobb eset) és simán tudsz bevinni találatot valamelyiknek, vagy kettő egymást és rád megint csak egy marad akivel lehet harcolni. A második fázisra meg úgy készülj hogy a tüzes sebzést jobban bírd, mert igazán azzal készít ki.
A "fejlesztéseket" max-ra fejlesztett +10-es fegyverre szabad csak rátenni. Különben rosszul fog skálázódni, úgy valóban semmi értelme. +10-es nehézkadra rádobsz egy heavy-t, az +200dmg is lehet. Továbbá a fejlesztásek és buffok hatása értelemszerűen az ellenféltől függenek. Vas - villám/dark/magic, hús - vérzés, méreg, tűz. Nem mindig van így, de ez az alaplogika. Wikin megtalálod mindenkinek a gyenge pontját, ha nagyon nem bírsz a játékkal.
agybajt kapok. az első részben is volt egy ilyen ellenfél, a kóbor (stray) démon, amire egyszerűen nem voltam képes ráérezni, de az legalább nem volt kihagyhatatlan a továbblépéshez. ha nem mentem neki ennek az abyss anyámkínjának már vagy 30-szor, akkor egyszer sem.-
nem egészen értem ezt a baromi sokféle fegyver erősítést. ok, hogy tűz, meg méreg, de a heavy, vagy a refined nem látszik hasznosnak (pedig biztosan az). valami tipp?
hát ja. gondoltam, a máglyákból sajnos pont így látszik a ds3 wikin.
Szerencsére nem kikerülhető. Azért írom, hogy szerencsére, mert jó harc. Talán az egyik legjobb a játékban, mert mikor arra jársz még nem vagy valami erős. Parryzhető is ha ez neked segítség... de anélkül is lenyomható, csak elevadelsz a támadásai elől és akkor sebzed egyetlen 1x, amikor éppen befejezett egy ütést. Még egy tipp: A nehéz páncélod sokszor csak hátrány.
Néztem a raw gemet is.Azzal nagyobb a debzése a baltának de a heavy gem feltolja a második sembzést vagy hgy is nevezik.Szóval a két gem között hezitálok heavy vagy raw
Sziasztok.Van értelem a Great Axe-ba Heavy Gem-et Infusulni? Már 8-as szintű a Great axe-om és gondolkodom a heavy gem-en
Stability a poise ellen véd. Azaz minél magasabb, annál kevésbé/rikábban tántorodsz meg erősebb ütésektől.
az első résznek hogy a topicja ? a kereső nem dobja ki, pedig nemrég még látttam
oda akartam irni
az első részben a pajzsokat van értelme upgradelni ? mert úgy látom hogy a védelmi értékük nem nő, csak a stability, amit meg nem igazán tudom hogy a játékban mit jelent, de amúgy is csak alig pár pontttal lehetne növelni, amin sztem semmi nem múlik
életemben először talán eljutok a végére, már 53-as szintű vagyok és elég jójl is megy a harc
Sziasztok.Ha knightal vagyok akkor hasznélhatom mondjuk a great axe-okat vagy azt rendesen csak a warrior tudja használni?
Regulation 1.11 - Thursday 25th August
Detailed notes as found by the community can be found on the Dark Souls III Forum (individual notes pending release).
Official Patch Notes:
The length of the Hammer skill, Perseverance (reduce damage when activated), has been increased //note: the Japanese says "Large Hammer Category" Delayed the movement cancel timing of certain medium shields upon guard break Removed the ability to parry when using the skills Blind Spot (Corvian Greatknife, Handmaid’s dagger) and Dancer’s Grace (Dancer’s Enchanted Swords) Adjusted the shield penetration properties of Harpe, Shotel, Crescent Moon Sword, Carthus Shotel, Man Serpent Hatchet and Darkdrift Fixed a bug where sound effects did not play properly when using Lightning Spears in quick succession The attack cancel timing for rapiers equipped in the left hand has been adjusted Several balance issues have been adjusted Flaws have been fixed to improve performance
Hát elnézést. Tudtam hogy nem egy "elit" banda a GS, de hogy gyakorlatilag tényként közöljenek ekkora ökörségeket, azt még nem gondoltam volna.
Szerencsére lesz itt minden, nem akármilyen új helyszín, érdekesnek tűnő ellenfelek, meg boss-ok is ahogy nézem. A végén lévő mintha egy "új" Nito lenne... Újabb kapcsolódások az első részhez? Jó,jó!