Éppen most nézek youtube-on egy élő adást ami a TW csatornáján megy. Ugyanaz a visszaszámlálás, mögötte az erdő, csak itt vannak hangok is. Rengeteg madár hang és néha becsusszan egy-egy dinoszaurusz hang is. Szóval tuti hogy a lizardmenek azok jönnek :D
Érdekes teória ez a Lustria dolog, de nem fogják tudni így megvalósítani. Egyben kell nekik belerakni az Új Világot a játékba már csak azért is mert 3 játékból csak így tudják a teljes Warhammer világot a játékba építeni (3. játékban az Öregvilágtól északra lévő területek kerülnek be.
Szinte 1000%, hogy a Lizardmenek mellett a Skavenek (ősellenségük), a Dark Elfek (Lizardmenek északi szomszédai) és a High Elfek (Dark elfek legnagyobb ellenfelei) lesznek a 4 alapnép. A hajócsata teória onnan jött, hogy a Man o War használatának jogait az ezt a játékot készítő kis indie cég használja jelenleg. A kérdés az ,hogy a GW milyen szerződést írt alá az említett indie céggel. Tapasztaltabbak azt mondják, hogy a GW nem szokott exluzivítást adni senkinek szóval arra vajmi kevés az esély, hogy CA ne használhassa Man o War jogokat. Más kérdés, hogy mennyire érdeke a CA-nek belemenni a hajócsata elkészítésébe...Vajon mennyire érné meg neki, hogy még ere is kell figyelni....Senki se tudja egyelőre mik a tervek. Előrendelői frakció véleményem szerint Tílea lesz, mert hogy vannak TÍleai kolóniák Lustria partjainál is.
Hogy miként fogják összekötni az Öreg és Új világot az az én szememben is hatalmas nagy kérdőjel. De szerintem az Empire rendszerével lenne a legegyszerűbb és ez töltési időkben se terhelné meg túlzottan a játékot (ergó az Új Világ külön térkép, Ulthuan külön térkép, Öregvilág külön térkép....de ha ennél jobban sikerül megoldani annak én csak örülnék). Összekapcsolni valószínűleg nem kapcsolhatják, mert akinek nincs meg az alapjáték annak azon a területen nagy üresség lenne? Vagy ugyanúgy átmehetne az Öregvilágba garázdálkodni (ennyire a CA sem jófej)? Ergó a két világot valahogy külön fogják választani ebben teljesen biztos vagyok. A hajózás valamilyen formában totál elkerülhetetlen és benne is lesz a játékban ebben biztos vagyok....A hajócsatában viszont abszolút nem.
"most csak Lustriát a "dél amerikai" részt kapnánk meg,Naggaroth és Ulthuan meg a 2.kiegészítésben jönne." De ebben az esetben a High Elf - Dark Elf kombónak semmi értelme sem lenne hiszen az ő területeik kimaradnának.
Na már csak két nap és megtudjuk,hogy mit tervez a CA a játékkal.Az hogy Lustria benne lesz szinte már 100%. Én arra leszek kíváncsi,hogy oldják majd meg azt,hogy az új kampány map a régivel együtt játszható legyen. Az állítólagos 4 kezdő népre leszek kíváncsi.Elméletileg ugye High Elves,Dark Elves,Lizardman,Skaven kombóra számítunk.A neten olyan spekulációk is vannak,hogy mivel az új világ elég nagy méretű mapnak számítana egy az egyben,akkor most csak Lustriát a "dél amerikai" részt kapnánk meg,Naggaroth és Ulthuan meg a 2.kiegészítésben jönne.Elméletek vannak arról is,hogy le modellezett vízi csata nem lesz benne,mert egyrészt marha nagy meló lenne nekik,másrészt pedig a Man o War jogokat is meg kellene szerezniük. Én személy szerint arra számítok,hogy mint az Old world esetében egy kicsit deformált kampány térképet kapunk amiben benne van Nagaroth és Lustria de nem teljes terjedelmével.Ulthuan nem tudom hogy férne be,talán ott is egy kissebb részletet kapnánk.A kezdő négyes meg szerintem az eredeti elképzelés lesz DE,HE,Li és Skaven meg plusz valami előrendelői frakció.Hangsúlyozom ez mind csak spekuláció,két nap múlva minden kiderül
Még egy kis infó! :) Ugye rövidesen (a hónap vége) többet fogunk tudni az első kiegészítőről. Most viszont az is kiderült, hogy a CA-nál azon gondolkodnak az emberek, hogy milyen DLC és FreeLC tartalmakat készítsenek még a mostani játékhoz. Magyarul fognak itt még tartalmak jönni az 1. játékhoz. :)
Steamen -50% a játék és -25% a dlc-k ára.
Jaja, teljesen igazad van. Én is így gondolom. Nagyon várom a hónap végét. :D
Bretonia mint új nép nagyon izgalmas úgy összességében. Egyébként teljesen megbontja az eddigi játékmenetet. Wood elfeknek például akadt így most egy igen komoly játszópajtásuk és így a Crooked Moon, Angrund, Estalia, Tílea, néhány törp Karak és a Bretonok között rekedtek. Bretonok felé nem tudnak már olyan könnyen terjeszkedni így, hogy most már nyugaton is legendás lordok fogadják őket...Ha kijönnek az erdőből azért a lovagok elég csúnyán be tudják őket darálni. Tehát a woodelfek így vissza vannak fogva (egyébként azt is hallottam, hogy alakítottak az agresszivításukon és most már nem foglalják el a fél világot, hanem inkább védekezgetnek).
Továbbá eddig a Vargoknak és a másik északi népnek nem túl sok ellenfele volt. Ott volt a Birodalom +a a többi emberi frakció, akik egyenként nem voltak olyan erősek, mint a 2 nagy klán együtt. Így mindig be voltak keményen darálva. Azonban a Bretonok kifejezetten kaptak olyan fejlesztéseket, melyekkel csúnya nagy borsokat tudnak a Vargok és az északi barbárok orra alá törni (északi kalandozáskhoz kaptak fejlesztéseket, amelyek például a hó okozta nehézségeket küszöbölik ki). Emellett a Bretonokkal szinte kötelező nonstop harcolni ahhoz, hogy elérjék azt a 10-es szintet amikor is már tudnak mindenféle cool egységet vinni magukkal a lordok (náluk egyedül működik ez így, hogy szinthez van kötve a magasabb rendű egységek felfogadási lehetősége). Ergó van lehetőségük és van okuk piszkálni a barbárokat északon, ami egyébként nagyban megkönnyíti a Birodalom dolgát is, mert nem csak ők az egyedüli nagy ütközőállam.
Eddig is ott voltak a Bretonok, de egyrészt nem kaptak buffokat a barbárok ellen, másrészt meg nem voltak ennyire kidolgozva (azért a 3 legendás lord is sokat dob egy frakció erején nem beszélve a masszív lovasságról).
Harmadrészt a Carstein frakció meg megpiszkálta az állóvizet a vámpírok háza táján is. Immár 2 fő vámpír frakció garázdálkodik a birodalomtól keletre nem csak egy, ami a változatosságnak igencsak jót tesz. Ez is nagyon jót tett a játéknak kb úgy, mint amikor az orkoknál megjelent Wurzzag.
Szóval a Bretonia dlc nagyon sok jó dolgot hozott a játékba az ingyenes népen kívül is.
Kíváncsi leszek ha bekerül a másik 4 frakció is az első vagy a második kiegészítővel az Öregvilágba hogy fognak változni az erőviszonyok. Keletről új játékosok lesznek a Káosztörpék (sima törpékkel és orkokkal fognak sűrűn bajuszt akasztani, szóval a hegyvidéki küzdelmek megszokottsága megváltozik majd) és az Ogre királyság (ők is keleten találhatóak szóval 4 szereplős lesz az eddigi ork vs törp küzdelem).
Délről a Tomb Kingsek fogják zaklatni Tíleát, Estáliát, a Határhercegséget, a törp klánokat, valamint az orkokat (tehát az orkoknak nem csak a törpékkel kell majd összetűzésbe keveredni, hanem az ő világuk egy totálisan nyílt folyamatos csatatérré válik majd).
A Skavenek meg mindenhol masszív felfordulást fognak hozni. Szerintem ők ilyen bárhol feltűnő nép lesznek.Nem lesz már senkinek igazán biztonságos a hátországa sem.
Más kérdés, hogy a Lizardmen, Highelf, Darkelf vonalat hogy fogják átemelni az Öregvilág küzdelmeibe (High elfek alapvető feladata, hogy megvédjék a világot a gonosztól szóval ők segíteni fognak ahol gonosz van gondolom). Darkelfek hírhedt kalózok, tehát ők sűrűn fogják fosztogatni a partmenti városokat (Bretonia, Estália, Marienburg reszkess). Lizardmenek meg térkapuk segítségével bárhol ott teremhetnek. Mindenesetre ez elég kevéskének tűnik ahhoz, hogy összekapcsolódjon az Új és a Régi világ.
Ha valakit érdekel a TW Warhammer jövője akkor érdemes majd március 31.én (péntek) nézni a CA élő adását amit kb du. 5kor fognak kezdeni. Elvileg szó lesz majd az első standalone kiegészítőről, talán dlc-iről. Lehet, hogy trailert is mutatnak.
Én még nem ástam bele magam a breton harcmodorba, de spekulánsok azt jósolják, hogy még idén megjelenhet a következő kiegészítő (high elf, dark efl, lizardmen, skaven négyessel jah és lesz bónusz valami is, szerintem bónusznép az előrendelőknek). Legvadabb elképzelések, hogy 2018 elején jön a kieg. Aztán gondolom 1 évet még támogatják dlc-kkel, majd 1 évre rá jön a következő kieg, amit megint 1 évig támogatnak majd.
Ha számításba vesszük a 3-5 éves tervüket a játékkal kapcsolatban akkor ez így teljesen illeszkedik a tervekbe (2016-ban alapjáték 2017-ben első kieg, 2018-ban második kieg....2019 nyarára teljes lesz a játék).
Mindezek alapján, ha tényleg valami hasonló az elképzelés és idén tényleg jön az első kiegészítő (egyébként miért ne jönne az alapok adottak, a hype ennél nagyobb nem is lehetne a játék körül, a motor még viszonylag friss, de jövőre már kezd elavulni....addig kéne ütni a CA-nak a vasat amíg meleg), akkor arról az E3-már már igencsak fognak kiadni valami megerősítő infót. Legoptimistább elképzelések szerint egyébként 2017. nyarán már jöhetne a kiegészítő vagy warhammer 2 (mindegy hogy hívjuk).
Ha figyelembe vesszük azt, hogy néhány napja azt nyilatkozta a CA, hogy a bretonok kiadás után az első játékhoz nagyobb dlc már nem fog érkezni és ők kvázi lezártnak tekintik az első részt, valamint már egy jó ideje dolgoznak a második részen /kiegészítőn minden esély megvan arra, hogy még idén játsszunk a következő adag Warhammerrel.
Ám végiggondolva az orosz leak adatait és józan paraszti ésszel elgondolkodva a megvalósítás lehetőségein lehet sokkal érdemesebb lenne a CA-nak előbb az Old World és környékét teljesen kidolgozni és csak a harmadik záró részre tartogatni az újvilágot, a hajózást, az elfeket, lizardmeneket és a skaveneket. Ergó fejlesztési szempontból lehet egyszerűbb falat lenne beépíteni a Tomb Kings-eket, az Ogre királyságot, a káosztörpéket, Arábiai részeket és csak azután kiterjeszteni a játékot az újvilág felé. Igazából tök mindegy mi lesz, mert mindenképp mind a 16 táblás játékban található népet be akarják építeni a játékba.
Bretonnia kampány elég szopó,de legalább van kihívás. Én már azt várom hogy a következő "részről" mondjanak valamit. Azért addig még ezzel is elleszek pár száz óráig :D
Látom nem nagyon írok most ide, de lenne valami ami kicsit b*ssza a csőrömet. Bretonnia egyik új legendary lordja konkrétan egy copy & paste lord. Lehet csak én gondolom így, de sztem minden legendary lordnak adhatnának egyedi kinézetet. Alberic nem kap egyedi kinézetet, szimplán egy sima lord modelljét kapta.
Megvettem vagy 2 hete humble monthly-ban. Kezdtem is egy Vámpíros kampány-t, hogy minél jobban eltérjen a játékmenet a régebbi total waroktól. Első kampányomban elég sok minden menet közben derült ki, hülye fejjel csináltam a küldetéseket, a törpökkel szinte folyamatosan harcban vagyok. Ha tudom hogy feléjük nem tudok úgyse terjeszkedni hagytam volna a fenébe őket. A Káosz támadása alatt szinte minden emberi hercegséggel jóban voltam tradeltem velük, levertük a káosz-t, aztán a Birodalom elkezdte bekebelezni őket (conföderációba lépett velük, a törpök is egyesültek hamar). Ekkor felbomlott az összes kapcsolatom és onnantól az emberek és törpök is folyamatosan támadnak. kb 150+ körön folyamatosan :), már csak kelet sylvania volt meg meg a nyugaton a vár. 2 seregből maradt másfél folyamatosan mínuszban voltam, csak az inváziós seregek leverése utáni pénzból meg a foglyok hazaengedéséből volt pénzem :). Észak nyugatra a Birodalom 1. törpök 2. én 3. legerősebb voltam, jött egy sereg levertem jött a következő, volt hogy 2v1ben. Manfred már 30+ szintű, Kemmler is 26 körül van. A Hősök is bansheek vámpírok stb. is 20 körül mozognak :). Aztán végre Franz békét kötött, de a törpök nem akarnak békén hagyni jönnek a Legendary Lordjaik megölöm 4-5 kör múlva megint ott vannak fullos seregekkel. Azt elrontottam, hogy a csatában használt hőseimet mind varázslásra fejlesztettem, aztán amikor rájöttem hogy közös a mana..... fogtam a fejem. Mondjuk maxos egységek ellen már a varázslatok sem olyan jók. Volt hogy Manfreddel előrerepültem ellenségre nyomtam vagy négyszer az a lila örvényt 200+ kill-eket hozott a végén neki, most alig öl valamit :). A vámpír egységekkel meg vagyok elégedve, brutálisak, a Vhargulf, Terrorgheist, Blood Knight-ok viszik a prímet, a szellemlovasokat használom még a sereg gerincének, csak kicsit papírok , a csonti talpasokat nem szeretem mert lassúak már véget ér a harc mire odaérnek. Mondjuk Heinrich Kemmlerrel is ez a bajom nincs neki lova, a küldetéseit se tudom megcisnálni mert rohadt messzire kellene menni az meg nem tehetem mert a törpik abban a pillanatban beköszönnek. Manfreddel legalább oda lehetett portolni. Most jól állok 50 körrel ezelőtthöz képest :), már sylvániában nem fejlesztek csak visszafoglalom a razelt városaimat, technológia minden kifejlesztve. 1 maxos sereg maradt már csak Kemmler meg egy másik vámpirnak csináltam maxos zombi sereget így olcsó a fenntartásuk 9-es szintüként veszem őket, és küldöm raidelni. Lassan 70k pénzem lesz kb 2000 naponta plusz a csatákból jön a lóvé, ha meglesz a 100k, felhúzok még 2 sereget meg megindulok az emberek ellen, a törpikkel már csak -200 az infulencem folyamatoosan elengedem az egységeit pozitívba számolja :D, még egy száz kör és béke, mehetek Franz ellen, és talán a short victory sikerül. Ami furcsa hogy Manfreddel direkt határ mellet nyomom el a kört aztán ha átmegyek a határon siznte lecsökken 0-ra a mozgása és nem tudom raid módba rakni. Csak köv. körben. De a más seregeimmel simán marad határátlépés után mozgási pont. Amúgy van körhatár amikor vége a játéknak?
Az Old Worldről sajna csak angolul van igazán sok anyag (WarhammerWiki) de ott tényleg szinte mindent meg lehet tudni.
Nem tudtok valami magyar oldalt, ahol le van írva sok infó amit a régi világról tudni lehet (fajok, karakterek, történet)? Szeretnék többet megtudni a fajokról, és nem angolul.
Twitchen a Sega profilján a Make War not love 4 Challenge 2 videó végén van. Egy streamer játszik le 2 quest battlet. Egyiket Bretoniával a másikban pedig Isabella küldetését teljesíti.
Vámpírnak vámpír, de Vladdal együtt külön frakcióba rakják őket (schwartzhafen). Ezzel a vámpírhercegség túl sok legendás lord problémáját is megoldják.
Bretonnia új egységei jól néznek ki. Végre lesz egy színes sereg (szó szerint). Ahogy néztem a csatát, szó szerint olyan volt a breton sereg, mint egy szivárvány. Az elfek most gondban lesznek, ha nem lesznek jóban Bretonniával. Az a lovasság...kegyetlen :D
Igen. Ezek szerint az összes többi fajnak is kell min 4 legendary lord. Így lenne ésszerű.
Eh. Ráadásul egy újabb vámpír. Krellnek jobban örültem volna. Mondjuk fejlesztői szemszögből Isabella logikusabb. Sebaj jól meglesznek majd Vladal, a játékban is együtt lehet a legendás házaspár. :D
Louen mellé a green knight és a fay enchantress jön. Remélem a vámpírokhoz már nem jön lord, mert már most van 5. Inkább jöjjön csak a wood elfekhez pl Ariel. Nehogymár az egyik fajnál van 5 lord, míg a másiknál 2 :D
Ezért kérdeztem, mert a kép alapján én sem tudtam eldönteni hogy melyik frakcióhoz tartozna. Szerintem vagy vámpírokhoz vagy bretonniához kapunk majd lordot. Vámíproknak így is van már 4 legendás hősük , ha a Red Duke-ot is beleszámoljuk akkor 5, de ha nekik jön és tippelnem kéne akkor szerintem Krell lesz. Bretonniához nem tudnék tippelni, látni kéne kiket kapunk Louen Leoncoeur mellé.
Az a fennmaradó 2 free LC valóban nagyon kevésnek tűnik a következő részig, a 4 reálisabb. Én örülnék az általad felsoroltak mellett egy játszható Mousillonnak nagyon örülnék.
Én nem tudok rájönni, hogy milyen épületet ábrázolhat a kép. Addig okés, hogy emberi, de mi az a tüskés, karmos vmi ami kinő belőle? Érdekes kép az biztos. :D
A kis képek mindig árulkodóak. Nézzük meg, hogy milyen faj épületére hasonlít a kép. Az már biztos, hogy ez nem ork, nem káosz és nem bestiaépület. Ez valami emberi épületnek tűnik (lehetne vámpír is, de vagy birodalmi épület vagy inkább Breton). Szerintem Breton hős lesz.
Az Old Friendnél meg a vadon közepén látunk egy hegy tetején álló hatalmas épületet, aminek a kéményéből füst száll föl (vámpírok kizárva). Ötletem nincs mi lehet az utolsó dlc-ben.
Húúha tényleg a +26 map azért árulkodó dolog. Kb. 5 új térkép érkezett minden fizetős dlc-vel, ergó 4-5 fizetős dlc-nek még kéne érkeznie nem?
Gondolom Bretonniával kapunk majd 5 vagy 6 új térképet, tehát még 20 lesz hátra. Azt viszont nehezen hiszem, hogy a 2 hátralévő free lc-vel együtt 10-10 multis pályát fogunk kapni.
Aminek jönni kéne az tényleg amit te is emlegetsz a wood elf vs beastman lord pack (1-1 új lord, 1-1 új hős, új egységek és ami a legfontosabb a Regiment of Renown egységek). Utóbbi vonal mentén egyébként el is tudunk majd indulni. Jelenleg a vámpíroknak, birodalomnak, orkoknak és törpéknek vannak ilyen elit egységeik és a Brettonokkal viszont már 8 játszható nép lesz a játékban. Tehát legalább 2 packnak még kell érkezni, amiből az egyik az általad is említett Wood elf vs beastman pack kéne, hogy legyen (DLC-re DLC-t...kíváncsi vagyok ingyen fogják-e adni...szerintem nem), illetve a másik akkor értelem szerint a Bretton vs Chaos.
Viszont ebben az esetben megint csak 2 fizetős dlc (bretton vs káosznál még csak csak ráhúzható, hogy a bretton dlc ingyen volt, a káosz meg az előrendelőknek megvan szóval kérhetnek érte pénzt, de a woodelfesnél nagyon kilógna a lóláb szóval lehet ezt inkább valamihoz hozzácsapják, mondjuk egy új éphez....új Woodelf frakció, illetve új Beastman frakció mint a Törp vs Ork dlc-nél.
Szumma szummárum a 2 említett népbővítő dlc mellett ha követjük a tendenciát és 5-ösével jönnek multis pályák, akkor még 2 fizetős dlc-nek kéne mindenképp érkezni. Szerintem itt már új népeket nem fogunk kapni, illetve nagyon meglepne. Szerintem egyik lehet mondjuk Kislev (egyedi játékmenetet ígérne), a másik meg pl. a Déli népek játszhatóvá tétele lehet ( Estalia, Tilea és a Határhercegség). De ki tudja lehet Kislev helyett inkább kapunk egy jó pár külön játszható birodalmi frakciót és azon belül lehetne Kislev (Middenland, Marienburg...stb Vannak egyedi területek).
Szóval ez alapján úgy néz ki 4 dlc-nek kéne még jönni.
Nem jön most sajna dlc. Bretonnia és a map editor jön ingyenesen és persze a boltok polcaira az old world edition. Viszont szerintem még fog jönni tartalom az alapjátékhoz, ha más nem is de egy free lord és ugye az a bizonyos "an old friend" valamit 26 új map. Ha pedig nagyon merész akarok lenni, sztem az új free lord mellett jön egy wood elf vs beastmen lord pack.
Tipphopp: Szerintem fognak. Ha nem is most akkor későbbi javításban biztosan. Egyébként szerintem ezzel az alapjáték bővítése lezáródott. A következő amit kapni fogunk az már a kiegészítő lesz.
Apropó szerintetek jön most fizetős tartalom? Mert eddig ingyenes tartalom mellé mindig jött valami fizetős is. És ha jön vajon mi lesz az?
Kiváncsi vagyok hogy Bretonnia, wood elfek és a beastmenek kapnak é regiments egységeket. Kicsit fura lenne, ha ők nem kapnának, mert ugye a többi faj kapott.
Ha olvasok valamit biztosak lehettek benne, hogy azonnal leírom nektek. Sajnos semmi. Szerintem idén várható egyébként. Őszre tippelek.
Be is fizettem 3 havi csomagra a game miatt úgy még olcsóbb. A több cuccot eladva meg ilyen max 4-5$-ra jön ki best buy Utoljára szerkesztette: grebber, 2017.02.06. 21:37:39
Ha jól emlékszem akkor valamikor februárban jön majd a bretonniás kiegészítő. Kíváncsi vagyok kapnak-e új egységeket és változik-e a játékban lévő nehézlovas egységek erősorrendje.
Még játszogatok a játékkal. Van egy Clan Angrund játékom normálon, de ezt 60. kör környékén félbehagytam, mert jött Grombindal. Grombindalal kezdtem egyet very hardon és 150. kör környékén tartok. Ebben a játékban használok egy modot ami passzívakká teszi az elfeket, mert panaszkodtak, hogy nagyon terjeszkedőek és erősek voltak, ezt pedig nem szerettem volna mert nem illik a wood elfekhez. Maga a játék könnyű volt, már a 70. kör környékén el is dőlt a harc a zöldbőrűek ellen. Két törp klánnal már konföderációba léptem, a déli területek két tartomány kivételével mind az enyémek, az a kettő is Clan Angrundé akivel szintén konföderációba tudnék lépni. Szerintem igen erősek a rend frakciói. A káosz egyszerűen gyenge, kevés seregük jelenik meg és még a neves lordjaiknál is kevés a chosen, chaos knight egység, a beastmenek se nagyon zavarnak sokat vizet a néha megjelenő egy-egy max átlagos erejű seregeikkel, a zöldbőrűek meg valahogy mindig hamar kipusztulnak általában olyan gyorsan hogy ha nem a törpökkel vagyok akkor nem is találkozok velük.
Maga Grombindal viszont nagyon tetszik. Nagyon vártam mert az egyik legkirályabb hősnek tartom. A legendás tárgyaiban kicsit csalódtam, a rúnafejsze kivételével (Ami lehet hogy Grimnir egyik fejszéje, de ha az akkor mi van Gotreknél?) szerintem nem túl erősek. Mondjuk ez is érthető, mert amúgy meg iszonyatosan erős közelharci hős, ha nem valamelyik isten támogatását kéri a játékos hanem a saját harci képességeit. Az is tetszik nála, hogy a Campaign effectes skilljeiből kicsit kevesebb van mint másoknál viszont elég jók. A törpök közt biztosan de lehet hogy a jók közt is Grombindal a kedvenc hősöm. Utoljára szerkesztette: davidbog, 2017.02.03. 19:44:14
A Call of warhammerhez visszatérve: A legfrissebb az 1.6-os változat kicsit átvariált térképpel + fajok a sírok urai meg a skavenek. Nekem mondjuk nem tetszett, mert a településeknek fix a népessége és így kisebb a gazdasági mozgástér. A Call of Warhammer - Beginning of the End Times nagyságrendekkel jobb: sokkal nagyobb térkép az elfek földjétől arábián át az ogre királyságokig tart, új frakciók+új egységek, a zsoldos csapatok sokkal reálisabbak. Kevésbé scriptelt nem teleportál annyi fullos sereg a semmiből és mindenkivel lehet háborúzni. Gazdaságilag sokkal nehezebb kezdetben fejletlenebbek a települések és régió cap miatt kevés a könnyű célpontot adó lázadó/bestia település. Mindkét verzió félkész és szerintem még elég bugos is( random fagyások), szerinetem várd meg a Call of Warhammer - Beginning of the End Times-ből az 1.5-ös verziót sok változást hoz majd.
Nagy a csend mostanság mikor lesz valami új cucc? Idén még én sem vettem elő a játékot.
Azt hiszem van egy Call of Warhammer - Beginning of the End Times nevű verziója, ami 2016. májusában jelent meg ezzel én nem játszottam. Szóval csak az 1.5.1-ről tudok nyilatkozni. Az nekem a kedvenc modom volt a M2TW-hez.
Jóval kisebb volt a térkép. De ami ebben a verzióban nagyon tetszett, hogy a egy kör egy hónap volt, így a karakterek nem öregedtek sokat és a hónapokhoz tartoztak eventek. A zsoldos rendszer is nagyon jó volt. Valamelyik neves zsoldoskapitányt időközönként beadta hogy felbérelheted egy bizonyos összegért. És amíg az a zsoldos kapitány életben volt tudtál képezni a hozzá tartozó egységből azokban a városokban ahol ki volt építve a zsoldos tábor. Rengeteg lovagrend benne volt a játékban, mindegyiknek saját rendháza volt. Egy városban egy vagy két rendházat építhettél. Az erős egységeknek 2-3-4 kör volt a képzési ideje, szóval nehéz volt összehozni, hogy az összes sereged csak elit egységből állt. A Káosz négy istenre volt bontva és ha elfoglaltad a megfelelő területeket akkor egyesíthetted a káoszt létrehozva ezzel az Osztatlan Káoszt, ezzel megkaptad Archaont és Vardek Cromot. Sok olyan hős is benne volt ami hangulatossá tette a játékot és a Warhammer Total Warban még nincsenek benne. Gotrek, Félix, Valkia the Bloody, Marius Leitdorf, Valnir the Reaper stb. Amúgy nagyon scriptelt volt a játék, de ennek ellenére stabil volt és jó.
Igen én próbáltam ha jól emlékszem az 1.5.1-es verziót. Annál először a 1.5-ös verziót kellett telepíteni a aztán az 1.5.1-et és végül az angolosítást az 1.5.1-hez. De talán már van újabb verziója is.
Egy kis off ,ami a totalwar warhammert illeti, bár a warhammerhez nagyon is köze van: Próbálta-e már valaki a call of warhammer modot,ami egy mod a medieval 2höz? Az összes nép benne van. ha jól tudom, mert kipróbálni még nem tudtam. Valamiért nem sikerül indítani. Szóval ha valakinek bármilyen tapasztalata van, írja le legyen szíves!
Előre is köszi! Üdv.
"Grombrindal will be free for everyone and available to download from 19 January 2017! That's juuuust over a week away - so you've only got a little while longer to wait"
Ja tényleg. Az Imperator Augustus volt, a második trium. Akkor lehet, hogy így lesz. Egyébként hogyan tudnék veletek lenyomni néha egy egy csatát? Sztem jó lenne. Van rá megoldás?
Nincs róla info. Tippelni meg nehéz, volt már csak ingyenes DLC Rome 2-nél is, nevére már nem emlékszem de az is ilyen Year Edition szerűvé változtatta a játékot. Azért egy jól kidolgozott Bretonia önmagában is elég komoly kiegészítés, bár nekik relatíve kevés unituk van.. Más : Hát gyerek, nekem tűnik úgy vagy elfek igen imbák lettek, olyan szinten erősödnek a kampány mapon, meg seregeik is olyan erősek, hogy valami iszonyat, állandóan ők a legerősebb faj, legutóbbi játékomban is betették a lompost ^^ Törpök leverték orkokat és egyből hadat üzentek, ezt még úgy ahogy tudtam is volna kezelni de erre kedves elfeket is becsábították a küzdelembe, és együttes erővel támadtak. Sajnos battle mapon sem igen találok rajtuk fogást..
Ezen vitatkoztok, de az én kérdésemre meg nem válaszol senki :D
Jaj ne már. Hagyjuk már hatályos törvények. Most trollkodsz vagy hülyéskedsz vagy mi van? Csalás...ha sakkban kétszer lépek egy kör alatt az sem csalás csak nekem némi előnyöm van a másikkal szemben igaz?
Elvégre nincs olyan törvény ami tiltaná hogy kétszer lépjek, tehát nem csalás. De jó! Ezentúl így sakkozok és akinek nem tetszik annak megmagyarázom hogy ez csak némi előny. Nem csalás hiszen 1978. évi IV törvény.
Ha off :) Tehát ha cheatet használsz single playerben nem csalsz mert te tudsz róla? Vagy ott a gépet mint személyiség nézzük és ő nem tud róla? Ez elég nyakatekert fogalom. Nekem az nem számít csalásnak ha azokkal a feltételek amik adottak a gép jobban gazdálkodik, jobban használja a seregeit, erőforrásait diplomáciát. Minden más plussz, több életerő a seregeinek, gyorsabban termel stb az csalás. Lehet ezt szépíteni jogászkodni de ez az igazság. A teleportáló sereg egyébként pont a MEDI 2 ben volt :) Itt még viszonylag jól megoldották de itt is vannak érdekes dolgok.
Én azt imádom a vámpíroknál, hogy egy pillanat alatt brutális és fullos sereget lehet velük felállítani :D Nagy szükség is van rá mivel mindenki rühelli őket :D Viszont a korrupció miatt a közelebbi erődök folyamatosan gyengülnek, ami nem kis segítség lehet egy idő után. Sztem a Káosz után az ő egységeik néznek ki a legjobban. Én mindig imádtam az ilyen idézős nekromanta jellegű karaktereket minden játékban. (főleg Diablo). Már az elején tudtam, hogy nagy kedvenceim lesznek.
"A korábban hatályos 1978. évi IV. törvény szerint csalást az követ el, aki jogtalan haszonszerzés végett mást tévedésbe ejt, vagy tévedésben tart, és ezzel kárt okoz" Tisztában van vele aki nehezebb fokozaton játszik, hogy a gép előnyöket kap így ez nem csalás. Én akarom hogy kapjon, ezért ebben az esetben a csalás mint fogalom nagyon távol áll ettől. Köznapilag sem használjuk, csalás az ahol úgy szerzel előnyt, hogy a másik fél nem tud róla, ennyi erővel akinek egy technikai sportban akinek jobb a felszerelése az mind csal ^^ Ennyi off után: Kedvenceimmel vámpirokkal tolom (very Hard-on némi előnyben a gép) hát iszonyat hangulatos igaz mindenhol 2x akkora seregei vannak mint nekem de szerintem így élvezetes és hangulatos játszani, bár most törpök beverték orkokat és egyből hadat is üzentek, mivel vagy 40 városuk van lehet következik a "csalás".. és bedarálnak délről.. :D
Csal ? Nem csal az csak különféle előnyöket kap a gép, teleportálás nincs köztük. Mitől leszel akkor jó stratéga ha nem attól, hogy egy játékban megoldod ezeket a kihívásokat ? Az AI meg képtelen olyan összetett gondolkodásra mint egy ember ezért is kap különféle előnyöket. Normálon már nem okoz semmiféle kihívást egy szint után, ezért ez az egyetlen megoldás. Szerintem jelenleg ez a legjobb stratégia, esetleg pár Paradox játék lehet előtte, de nekem azért a látvány a hangulat is fontos, szóval maradok ennél. Amugy med 2-t hozzatok fel mindig, bár kissé kopottas már az emlékezetem, akkortájt inkább RTS-el toltam, de emlékszem pár csatára, ahol egy helyen áttörte az AI a falat és odatodult minden amit 1! osztaggal meg lehetett fogni, a kampány map meg egy idő után millionyi kicsi város meg kastély menedzselése volt, ahol ha volt pénzt felhúztál mindent. Szerintem repetitív és unalmas volt, egy idő után átbillent az erőegyensúly és már csak pörgette az ember a köröket. Nekem mondjuk tetszik, hogy relatíve kevés sereggel és tartománnyal kell lenni, ez még átlátható fejben tartható, és adott esetben emocionális kapcsolatot lehet kiépíteni :D egy egy unittal. Hősöket egységeket át szoktam nevezni, kb tudom melyik mit tud milyen tárgyai vannak, így az egész hangulata is sokkal érdekesebb lesz. Ezt mondjuk nagyobb léptékekben nem lehet fejben tartani, legalábbis nekem nem sikerülne.
félreértesz. Az hogy milyen szinten nyomod a TW játékait nem oszt nem szoroz. Normál fölött az összes játék pofátlanul csal. Nem attól leszel jobb stratéga mert lenyomod az ellenfél erőit majd a semmiből eléd teleportál még egyet, meg egyet a fővárosodhoz is..na ezt old meg felkiáltással. A warhammer világát nagyon szeretem. Ez a játék is nagyon jó! Sőt a legjobb TW játék. Csak pont a fantasy miatt a korlátai is megvannak. Az egyszerűség néha jó dolog..
Háát azért ez erős így. Megnézném hányan tolták itt ki Legendary-n a játékot. ^^ Inkább az átláthatóság a kevesebb "felesleges" és unalmas kattintgatás megszüntetése volt a cél. Azért lehet csak adott helyeken adott számú épületet felhúzni, hogy igenis gondolkodni kelljen hova mit érdemes építeni, aminek része az is,hogy majd akkor mit nem lehet. Civ 6-ba is nagyon tetszik ez a rendszer, pont a mindenhova mindent felhúzunk mindent megépítünk az idióta emberek játéka, mert ott tényleg nem kell tervezni gondolkodni. Nem biztos, hogy valami a végtelen komplexitástól lesz nehéz, a sakk sem egy túlzottan összetett játék mégis rengeteg lehetőség van benne. Az meg a fenének hiányzik hogy 800 települést kelljen micromenedzselni. Persze mint minden ez is egy vélemény, de aki szerint könnyű attól várom a Clan Angrund Legendary végigjátszást ;)
Igen, nem értem én se, miért nem fejleszthetem akkorára és úgy a várost ahogy akarom? Ha megfelelő lakosságot elért mindent építhessek bele.
mindent egyszerűsítenek hogy a csökötteknek is menjen a játék. Már bocsánat a kifejezésért.. A medi most is jó lenne egyedül a diplomácia az ami eddig nem nagyon sikerült. Most sem tökéletes de már jobb.
Nyilván az sem volt tökéletes rész, de a külön fejleszthető városok nekem jobban tetszettek, meg ugye nem ez a pár fejlesztési lehetőség volt, hanem sok (kinek pattant ki ez a 6 féle épületed lehet városonként és kész dolog...sose fogom megérteni teljesen). Utoljára szerkesztette: ratgab, 2017.01.05. 20:22:57
Ja ezzel egyetértek, remek a warhammer világ és a játék stílusa ,csak nekem a régebbi rendszer jobb volt bár a Medi 2-ben a az állandóan kiátkozó fasz pápa az rohadt idegesítő volt,.
Szerintetek a free Bretonniaval és Grombrindallal jön valami dlc?
Az a baj, hogy már nagyon sok rész óta ilyen a széria. Mellesleg nekem is a Medi 2 rendszere volt a kedvencem. Azonban a Warhammer rész a témája miatt áll nagyon közel a szívemhez.