Hát nem tudom, szerintem van abban valami ,hogy ha több bostert nyitsz a gép is durvább lesz, most már nincs is olyan meccs, hogy ne nyomna le 2 planeswalkert is, ami azért lássuk be elég furcsa, az meg szinte már alap, hogy ha lény kellene akkor csak föld jön, ha meg föld akkor csak lény.
Na ezt most nem értem. Chandra támadot majd még be is tudta fordítani és ezzel létre is jött a 3 sebje, de támadás után hogy lehet forgatni is még?
Igazából az a szabály, hogy "használj bármit, amiről egyértelműen meg tudod állapítani, hogy el van-e forgatva vagy sem" - a többit meg nagyjából a memóriára bízzák, nem szokott lenni egy játékos egy paklijában túl sokféle token, így nincs komoly memóriaprobléma. (mondjuk egy üres kártyavédő tok, akár benne egy papírcetlivel, hogy "elephant 3/3")
De booster packokban a 15 lap mellett van egy plusz lap, ami reklámot, leírást, ilyesmit tartalmaz, ezeknek egyik oldala néha token, így boostereket bontogatva szépen gyűlik, főleg játékhelyeken, ahol ha kell, úgyis van valaki, akinek épp van egy mostanában épp szükséges tokenje, de akár a boltnak is tucatszám állnak az otthagyott lapok. A spoileridőszak egy eseménye szokott lenni, amikor bemutatják a token lapokat, főleg akkor, ha olyan token is megjelenik köztük, amihez még nem lehet ismerni azt a lapot / lapokat, ami generálja :) Emellett több kártyákkal kereskedő, versenyszervező oldal ad ki saját tokeneket, pl. a versenygyőztes kérésére saját arccal is :)
Tehát nem szokott gond lenni belőle. Utoljára szerkesztette: Dzsini, 2015.09.02. 14:29:05
Egy kis OFF: Az irl magicben a tokeneket hogy kezelik? Gondolom nincs annyi token kártyája a paklija mellékleteként :).
Az szép :), nekem meg meglett végre az összes planeswalker. Plusz rank 30 fölé is sikerült menni irány a 40. aztán végigvittem a játékot :D. Utoljára szerkesztette: erasmus4, 2015.09.01. 20:34:39
Na zsinórba nyertem 3-at a mono fehér paklimmal, ebből sikerült egyet valós játékos ellen játszani:D Egyik egy 9-es szinten lévő volt, ő valszeg megszakadt, másik meg kapásból kilépett, ahogy meglátta, hogy 8-as szinten vagyok ő meg 1-2-n. Nem értem.
Messze nem ideális még a paklim, szóval ilyen liftezgetés az egész, hogy felmegyek majd leesek. Ráadásul mind a 3 vörös aggro volt, goblinokkal meg myrekkel. Stresszes ezek ellen játszani, mert még az egy manás goblin is kivégzi az összes korai lényem a halál után egyet sebző képesség miatt. Ha csak nem tudok rátenni valami aurát, de a burn spellek miatt azok sincsenek teljesen biztonságba.
Jelenleg a Skyhunter Skirmisher az igazi erőssége a decknek, ha rá tudok rakni aurát vagy countert.
Nem tehetik meg, mert nem csak digitális a játék, ahol a "gép" betartat minden szabályt, te meg csak nézed.
Évek során csiszolgatták a fő szabályokat is azért, hogy minden működés olyan legyen, aminek elképzelték, és ma már külön csoport dolgozik a lapok pontos szövegezésén (rules and templating team). És vizsgákat lehet-kell tenni, hogy játékszabály-ügyekben tanácsadó, később bíró lehess pl. egy versenyen. A profi, magas szintű bírókat pedig hívják versenyekre, utazást, szállást, ajándékokat biztosítva nekik.
Ha az van ott, hogy "Sacrifice a creature", akkor oda bármilyen saját irányítású lényt fel lehet áldozni. A pokolkutyánál viszont az van, hogy "Sacrifice another creature", ott egy másikat kell. A Magic angolja végtelenül precíz, nem véletlenül, mert mára 16 ezer lapnak kell minden alkalommal egyértelműen együttműködnie.
Ide még érdemes lehet azt is megemliteni,hogy at olyan képességek aminél lényeket lehet felàldozni valamilyen bónuszért cserébe pl a nantuko husk azoknál saját magát is fel lehet áldozni,így az olyan effektek amik a huskot célpontként jelolik meg és aztàn ezzel aktiváll egy másik effektet, azokat meg lehet ezzel akadályozni.
Papíron úgy működik a dolog, hogy a játékosok sorban "prioritást" kapnak, hogy végrehajtsanak valamit. Ha minden aktív játékos egymás után elpasszolja a prioritását, akkor lép tovább a játék a következő fázisra. Itt a prioritás helyett a timer van, amire rá lehet csapni, hogy cselekedni akarsz - és ha valaki cselekszik, akkor az "elé" kerül egy újabb timer, amit meg lehet állítani, és így tovább.
A csata fázisai: - Precombat - a harc előtti "timer" (papíron mindkét játékos még utoljára prioritást kap, hogy cselekedhessen) - Támadók kijelölése - és az ahhoz szükséges költségek fizetése (elforgatás, stb.) - Minden játékos prioritást kap, hogy a védekezők kijelölése előtt cselekedjen. - Védők kijelölése - és az ahhoz szükséges költségek fizetése (pl. arkangyalnak, stb.) - Minden játékos prioritást kap, hogy a sebzések kiosztása előtt cselekedjen. - Sebzések kiosztása first strike és normál sebzés sorrendben, az ebből adódó effektek aktiválódása, stb., hullagyűjtés. - Megkezdődik a harc utáni fő fázis, az aktív játékosnál van a prioritás.
Jaja :). Amúgy nézegettem az oldalon lévő elf paklikat, de az enyémben több 3 poweres is van mint ált. plusz Dwynen lent van akkor már a 2 poweresek után is húzok az Elemental Bondból.
Aha, így már világos, a varázslatossal tisztában voltam ,csak a csatával nem, de ezt jó tudni. Kösz.
Azért az, hogy külön külön a kolosszust hozduk be ellenfélnek az nem rossz :) (igen, chump block a "neve")
Minden effekt, hatás, meg ilyesmi előtt kapsz egy timert, mielőtt végrehajtódik - akkor megállítod az időt, aktiválod azt a képességet vagy lapot, amit szeretnél, és akkor az jön létre előbb.
Példa: az elfedet lelövik egy Twin Bolttal. Megjelenik a Twin Bolt, lebeg a pálya felett, mutatja, hogy mit céloz. Ekkor fut az időzítő, te fogod, megállítod az időt (space vagy stop timer, vagy rögtön rányomsz a az Evo. Leapre), aktiválod, és feláldozod az elfet. Ekkor a Leap beindul, elviszi az elfet, megkapod érte a lapot, majd jön a Twin Bolt, és durrant egyet a semmibe.
Vagy: harcban jön egy Outland Colossus. Kijelöli támadásra, elfordul. Ekkor pörög a timer, nem foglalkozol vele. Kijelölöd a blokkolókat - fogod az elf tokenedet, beállítod a kolosszus elé. Annak maximum egy karcolást okoz, de sebaj, legalább nem te kapod a pofont. Miután rányomsz a blokkolás elfogadására, jön a timer, ami a sebzések kiosztása előtti cselekvésekre adja a lehetőséget - ekkor fogod, elsütöd a Leapet, és feláldozod neki a tokenedet, ami bátran áll a kolosszus előtt. A token távozik, kapsz helyette egy lapot, de a kolosszus - mivel a blokkolás már megtörtént - továbbra sem sebez beléd, hanem nézi az elf hűlt helyét.
Mondjuk elnyom egy varázslatot amivel leszedné egy lényedet miután castolta te megállítod space-el aktiválod az Evolutionary Leap-et 1 zöld manába kerül, a lényedet te áldoztad fel nem az enemy így az ő spellje megy a kukába, te meg kapsz egy lapot az aktivált encantment miatt. Védekezésnél támad egy 6/6al te blokkolsz egy tokennel miután rányomtál a blokk elfogadására, lesz leehtőséged megint megállítani az időt, aktiválni Evolutionary Leap-et token úgyis meghalna így nyersz belőle egy lapot, a 6/6-os pedig nem támad hősre mivel már blokkolták (chump blokk vagy mi is a neve ennek). Persze ha trample-es lény akkor mind1 :D.
A 3+ poweres egy elf pakliba felesleges, csak a helyet foglalja (amúgy se igazán jó lap, sőt). A daráló (Evolutionary Leap) viszont szuper, minden épp meghaló token helyett is gyakorlatilag kapsz egy rendes lapot. Feketében a Read the Bones van, az véleményes, jó lehet. Shadows of the Past-ot viszont én nem használnám. Gather the Pack jó még, kézbe is kerül lap, és temetőbe is általában, aminek meg a Scarred Vinebreeder örül
Ja meg laphúzástokat pakolj be. Feketében is van, zöldnél meg enchanementként 3 poewres lényt játszol ki lapot húz, ill. feláldozol lényt kézbe kapod a paklidból az első lényt. tokeneket, védekező 0/2es creaturt simán lehet áldozni, rendes lényekért.
Hát igen a repülő horda tényleg a gyengém ott vagy 4-5 hp-n tudok fordítani vagy végem. De a leszedések mellett:
Az utolsó kettő csak főleg a thopteres paklik ellen 1/1-et leszedni ill. az enchantment/artifact leszedés is nyerhet meccset. A bone splinter is kell azokkal meg a nagy dolgokat érdemes, ha van lehetőség tartalékolni. Utoljára szerkesztette: erasmus4, 2015.08.31. 17:41:23
Csináltam egy mono white paklit, ha már említette Dzsini, hogy az specifikusan az eggyik legjobb. Sajnos sok hasznos lap hiányzik, de ez olyan tipikus nálam:D bár szerencsére az olcsó lapok így is megvannak, csak a renown-os lapokból van hiány. Illetve a Blessed Spiritsből elfogadnék párat, illetve az Archangel is jó lenne:)
Ai ellen ez is tökéletes farmolni, mint szinte minden. Egy játékos ellenit is nyomtam, fekete-kék lifelink/szfinx(gondolom ilyen ami van rakjuk össze a legjobbat pakli volt), nem tudtam tempó előnyt kiharcolni mert nem jöttek az egy manás lapok le, de egy renownos repülő lény+az 5 manás angyal-al végül megnyertem. Utoljára szerkesztette: DasIsFuck, 2015.08.31. 17:21:22
Legyen annyi belőlük, hogy feljöjjenek, és jól válogasd meg, hogy mire használod fel (főleg a Scarblade-et, mert az -1 elf neked amit kijátszhatsz...) - van még egy-két removal feketében, de az elf pakli ha beindul, akkor az ellenfél egyre kevésbé mer majd támadni, mert nagyon sokan lesztek.
itt olvashatsz néhány ötletet fekete-zöld stílusra (és ugyanezen a fórumon az összes többi színre-kombinációra) Utoljára szerkesztette: Dzsini, 2015.08.31. 13:43:59
Az emlegetett Bone splinters - úgyis tele vagy elf tokenekkel, azokért nem kár, meg az az elf orgyilkos (Lys Alana Scarblade), ami a kezedből vesz el egy elfet, és azzal -X/-X-et osztogat. Dwynen 3/4 Reach-el, tehát a thoptereket meg a griffeket leszedi (és még gyógyulsz is tőle ha támad).
Bone splinterhez kell lény, amit feláldoz hozzá, az én instantom hamarabb elviszi :) A legnagyobb "ellenfél" a fehér áldozz fel egy támadó/védekező lényt, de fehér ellen nem egy tank kell, hanem sok lény, és az ellenfél */1-eit leputtyogtatni :)
De szerencsére elég sokféle jól működő pakli van, nekem egy meccsem egy piros-kék thopter deck ellen igen hosszan elnyúlt, a soulblade djinn igencsak hatékony pumpa a rengeteg thopternél.
Zöld-fekete elf deckel 25 körül vagyok. Elvileg hasonlóval értek el 40et is szóval nem csak a 2-3 manás aggro játszik. Jó az enyém meg 4 manás :D, de annyi kell hogy beinduljon :(. Amit tudok javasolni leszedést pakoljatok amennyit csak tudtok ha nincs lénye jó esetben nem fog sebezni.
A két legerősebb Duelsben most úgy néz ki, hogy a monored / monowhite apró lények meg enchantmentek, egy-két nagy kivégzővel, ha elhúzódna a meccs (embermaw hellion, avaricious dragon, archangel of tithes, Gideon).
AI ellen farmolni a monored, nagy kivégző nélkül, mert ott a kutyát nem érdekli, ha nem jön ki egy húzás - és jó esetben 3-4 perc alatt végzel vele. 1. kör Goblin glory seeker, 2. kör Call of the full moon - üt 4-et, és onnantól 5/4 Menace, ami maximum 3 további kör alatt végez bárkivel, és kívül van a fekete "3-nál kisebb power meghal" hatósugarán, és amíg nincs kint 2 lénye (twin bolt és társai biztosítják) blokkolni se tudja. 2-3 föld és 3-4 lap elég hozzá, tehát akár 5-ig nyugodtan lehet mulliganezni.
Majd kiderül, hogy Zendikar hogy alakítja át a metát :)
Sajnos amíg nem ledz full kolekciód ez lesz. A fehér és a vörös a két legerősebb szín a blockba. Ezeket érdemes vmivel splashelni.
Na 7-ről sikeresen lealáztak 4-re, elég idióta ez a ranked is, nem látni, hogy hova lehet menni, volt ,hogy nem estem vissza hiába buktam, szóval elég érdekes ez is, ahogy elég sok minden ebben a játékban, látszik ,hogy ez csak ilyen zugproject.
Azért itt is tud szívatni a gép rendesen. Kezdőkézben kapott manák után 1 db-ot nem kaptam, így elég nehéz játszani.
Éééés elérkezett a 20:50 beléptem ott a fogadott a friss quest. Én meg nem tudok mire gondolni, hogy néha miért nem adja meg. :-/
Nade ez is vicc, 2 winért is 40 gold meg 4-ért is, Nyilván nem szoktam elnyomni ha 4 kell :)
Az archetype deck azt jelenti, hogy deck wizarddal kell összepakolnom? Mert akkor csinálja meg a halál.
SCG New Jersey? Az Legacy verseny, ott a teljes 16 ezres készletből játszanak, persze, hogy követhetetlen ha nem figyeled 5-6 éve aktívan :) (én néhány archetípust már nagyjából ismerek Legacyból, hogy milyen lapokat játszanak névről-képről)
Most is van valami verseny, belenéztem de teljességgel követhetetlen a dolog, számomra legalábbis. Ez a kézben lap pakolgatás meg kimerítő.
31 booster: 3 misztikus, pusztajáró 0.
"Magic is an incredible game, but right now, it just isn’t a very good videogame." Amúgy nagyobb nevek is írnak a témáról tehát másokat is foglalkoztat. Utoljára szerkesztette: Dzsini, 2015.08.30. 13:07:52
[fogadatlan prókátor] A tervezett kampányok és újabb lapok azért jönnek, hogy aki éppen újonnan csatlakozik a játékhoz, az ne a múlt évi, 2-3-4 évvel ezelőtti lapokkal ismerkedjen meg, hanem azokkal, amivel egy játékboltba betérve is játszik mindenki - 3 havonta jön ki 2-300 új lap.
Ezért adták ki gyakorlatilag évente 2009 óta a Duelst, csak most végre eljutottak odáig, hogy kár ugyanazt a programot évente újra kitalálni, kiadni 2012-3-4-5 meg akármilyen címmel, egyszerűbb csak az aktuális csomagot beleforgatni, és hagyni ugyanazon a néven, és nem szórakozni azzal, hogy még jobban fragmentálják a játékosokat. Plusz mivel nem lesz ezentúl core set, ezért nem lesz évszámozott kiadás papíron se, még furább lenne, ha jönne a Duels Zendikar, aztán a Duels Sajtoskifli, aztán a Duels Epertorta...
És köszönik szépen az aggódást (biztos jól esik nekik) valószínűleg jól megvannak az "erre tartó világban" az évi 35%-os növekedéssel. Kevés több, mint 20 éves franchise mondhatja el magáról, ami alatt néhányszor már megpróbálták eltemetni különféle okokból. Most épp egy másik franchise miatt, aminek egyre látványosabb development problémái vannak, és ha nem fognak alapvető változtatásokat eszközölni egyre kevesebb új játékosuk lesz, mert egyre magasabb a belépési korlát (Tinman emlegette is másik topicban, hogy nem lenne a ma kezdők helyében).
Másrészt a Hearthstone és társai pont arra jók, hogy még egyszerűbb, még hozzáférhetőbb, kezdőbarátabb módon ismertetik meg az emberekkel a gyűjtögetős kártyajátékokat, ahol ha valaki eljut addig, hogy szeretne valami bonyolultabbat játszani (mert úgy érzi, hogy neki a HS nem elég), akár papíron a haverokkal, akár megmérettetni magát 20 millió másik játékos ellen, akkor a létező összes tábla a Magic felé mutat. Nekik pedig így is jó. Senkinek nem kell csak egy játékkal játszania, csak egy dologra költeni a pénzét. [/fogadatlan prókátor]
De az legalább kiderült, hogy nincs számítógép náluk a cégnél, mert akkor látták volna a HS-t, és nem mernek ilyesmit kiadni. Hiszen az interneten megmondták.
Hát igen ez a duels mint program (tekintsünk el a magictől) egy vicc így 2015-ben.
Az egész mikrotranzakció, a boosternyitogatás, további tervezett kampányok, boosterek, lapok stb. nem azt jelzi, hogy csupán reklámcéllal készítették volna. De ha valóban így is lenne akkor annak is nagyonrossz. Sőt, éppen annak rossz. Aki ismeri az MGT-t játszik vele. Reklámnak meg kellene fognia azokat akik nem ismerik. Hát ez (és az eddigiek sem) fogják meg őket, ahogy írták is már: ha valaki leül megnézni és kipróbálni ezt és a HS-t, akkor a HS-re fog befizetni akár így, akár úgy. Első fél óra dönt. Éppen a reklám célt nem tudja ellátni a program. Másrészt a WOTC sem hülye. Látják merre tart a világ. Hova mennek a kártyások (igen, HS-hez rengetegen), digitalizálódunk stb. Most úgy tűnik ezzel megtették az első, bár gyenge, lépést hogy rátérjenek a jó útra. A baj, hogy a játékosok már több éve szajkózzák nekik mit kéne és hogyan és elég lassan reagálnak. A fejlesztő csapatot pedig kukába kéne tenni, jó mélyre. Nem csak szerintem: nézz körül fórumokon. (Tinman-nek igaza van: felesleges tovább ismételgetni. Aki nem vak, látja mit kéne változtatni és a HS idővel sehol sem lenne.) Utoljára szerkesztette: yesname, 2015.08.30. 12:05:27
Én sem kaptam ma, de én annyira nem görcsölök rá a questekre. Az archetipusos questeket nem is nagyon forszírozom. Elszoktam nyomni hátha kapok countereset vagy sebzéseset.
3 aktív questem volt. 20:00 előtt lenyomtam belőle egy 40G-t adót. Meg is kaptam. 20:50-21:00 között szoktam kapni az újat.
Nem kaptam. Na most ez mi a szartól bugzott be? Nem hiszem el, hogy ezt még mindig nem tudták javítani! Dzsininek állandó gond, nekem ez a 2. ilyen eset -.-
Ne aggódj, amint bejön az új set lesz megint pár planeswalker amit ki lehet majd nyitni szóval növekszik majd az esélyed:)
Nekem meg még továbbra sincs creature vagy spell mythic rare lapom csak planeswalker. :D Mondjuk Gideon jól jönne, mivel fehér-zöld renown paklim a legjobb.
Októberben jön az első kiegészítő a sztori folytatásával:
kép a történetmesélős előadásból, mást nem árultak el, ma lesz a nagy BFZ előadás (mi óránk szerint holnap hajnalban) Utoljára szerkesztette: Dzsini, 2015.08.29. 19:47:43
De Dzsini is írta, hogy ők is lenyilatkozták ez nem több mint promóciós termék. És se a papír, se az online verzióban nem lesznek ilyen látványos animációk és egyebek. Tehát azokba az fog belekezdeni, akit a magic mint kártyajáték vonz be mindenféle külcsín nélkül.
Az meg ezzel is maximálisan elvan addig ameddig mondjuk nem lesz meg a full kollekciója. Így nézve tényleg felesleges ölni ilyen dolgokba a pénzt.
Az mtgo miatt meg elképzelhetetlen sajnos, hogy változna a wizard politikája. Nyilván nem akarnák megölni a saját terméküket és az mtgo-t meg a papír változat online kiadásaként szeretnék tartani, drágán és költségesen....
Nem lenne jobb játék számodra, de attól, hogy többen játszanának vele, több pénzt kaszálnának, hosszabb távon mégis csak jobb játék lenne számodra is, mert tartalom terén is több lenne, küllem terén meg feltétlenül van hová fejlődni. Ne felejtsd el, hogy egy ilyen játék túlélése múlik azon, hogy képes-e új arcokat is becsábítani...
A játék mechanikája nem lenne jobb, az MTG maradna ugyanúgy. A kivitelezés minősége és az élményfaktor lenne magasabb. (És ez csak egy példa a rengeteg már említett dolog közül, ami jobbá tehetné az összhatást, az élményfaktort.) Senki sem akarja, hogy minden lapra megcsinálják a lény animációt. (Nem is ez a fő probléma a számítógépes kivitelezéssel, de már leírtam mi lenne az.) Ha minden lap rajza animálna, akkor megszokott lenne. Ahogy mondod 3 napig tartó csoda. Csak a különleges, ritka lapokra lenne jó.
Ez is olyan mint a 3 napig tartó csoda.:) Van egy pár lap ezek közül amin baromira jól néz ki, van egy pár amin már kevésbé mutat jól.
De nem tudnék válaszolni arra, hogy ettől miért lenne jobb a játék számomra.
Azt meg nincs értelme komolyan gondolni, hogy majd megcsinálják mind a 254 lapra ezt a játékba. A mythic lapokra viszont lehetne ilyet rakni, mivel abból nincs sok és még inkább különlegesek lehetnének. (bár egy ilyen "idővel minden lapot biztosan megszerzel" játékban sokkal kevésbé van ezeknek ilyen érzete sajnos, legalábbis nekem. Ezért is lehetne ezekkel az animációkkal a mítikus lapokat kicsit színesíteni.)
#0" TARGET=_fnew>Duels 2014 már játszott animált lapokkal. (ennyi volt összesen a sok száz lapból) Utoljára szerkesztette: Dzsini, 2015.08.28. 22:20:18
Fóliás lapokról jut eszembe, tök zavaróak a befóliázott lapok-
Nekem sem szempont és a Magic artja, zenéi nekem abs. bejönnek. Érett, felnőtt, komoly képet sugároz magából, DE a 2 dekk jobb oldalon olyan, mintha paintben rajzolta volna egy 5 éves. A lapokra gyakran kell zoomolni, nem jó a hely kihasználás a GUI-n, mert egy csomó üres hely van, meg kicsi lapok. Feladáshoz még mindig kell billentyűzet, ez nekem különösen kellemetlen, mert egérrel tolom fekve...
A fóliázásnak sok értelmét nem látom egy digitális játékban. Szégyen ide, szégyen oda, erősen jó lenne, ha az animált lapokat átvennék a HS-ból... nagyoktól lopni jó megoldásokat nem bűn. Ráadásul ezzel a komoly hangulattal, az animációk fenségesek lennének. Tulajdonképpen már az is jó volna, ha teszem azt az adott kártyán lévő rajzot mondjuk ilyen lassú úsztatás effekttel (mint pl. a single mód átvezetőinél) több részletet engedne belőle látni. Ez lehetne a fóliás lap.
A másik pedig a hangok. Sok lapnál van egy ütős idézet, ezt egy hozzá illő szinkronszínész a fóliás lapok esetében elmormoghatná, persze az oda passzoló beleéléssel. Rettenetesen sokat dobnának a fentiek az összképen és biztosra veszem, hogy pusztán ennyivel is tudnának új embereket bevonzani.
Egy fiatal ismerősöm nem ismerte se a HS-t, se a Magic-et. Egyik nap egyiket, másik nap másikat kipróbálta. A HS megfogta, a Magic nem... elmondása szerint a Blizz játéka egyszerűen kellemesebb összképet áraszt magából és hiába jó agyalós a Magic, nem kíván neki több esélyt adni.
Többek között én sem azért játszom 1 éve a HS-al, mert marketing... el se olvasom a sok okoska mit irkál róla. Azért játszom vele, mert:
- le lehet elé ülni 5 percre és 5 órára is - abs. tudom F2P módban tolni - igényes küllem - igényes játéktér - jól eltalált játék módok - rengeteg lap - egyszerűen mindig van benne mit csinálni
És ezzel rengeteg ismerősöm van így... le sem szarják, mit írnak róla, vagy, hogy egyáltalán Blizz játék. Szórakoznak vele ingyen és ez nekik jó.
Engem a mana elforgatás zavar. Ahelyett, hogy egérrel manuálisan el lehetne forgatni a földeket, lehet jelölgetni kombinációkat a billentyűzettel. Sokkal körülményesebb, mint amilyen lenne a manuális forgatásokkal.
Meg az sem lenne baj, ha kicsit jobban ki lenne használva a játéktér, hogy átláthatóbb legyen az egész, ne kelljen mindenre folyton zoomolni, mert ok ,hogy annak ki már minden lapot 20m-ről is felismer, meg betéve tudja a lapkészletet nem gond, nem kell közelítést alkalmaznia de a kezdőknek elég zavaró. Utoljára szerkesztette: Shep, 2015.08.28. 20:43:40
Igen. Azt nem tudhatjuk, hogy jobb lenne-e tőle. Szerintem igen, ha megfelelő dinamikával rendelkező hangokat tennének bele. A baj, hogy félre érted. Én nem a lények hangjaira gondolok. A laphúzás, támadás stb. Animáció alatt sem a lényekre gondolok, hanem a lapmozgásra stb. és ezeknek a dolgoknak a megoldására. Lassúak és laposak. Lehetne gyorsabb, dinamikusabb az egész. Azt hittem tudja mindenki mit jelent a dinamika. Utoljára szerkesztette: yesname, 2015.08.28. 20:36:18
Figyelj, mint mondtam számomra nem szempont egy kártyajátéknál, hogy mindenféle első rangú animáció és hangeffektel legyen tele.
Én feleslegesnek érzem magicbe azt amit a hs eljátszott. Ami egyébként tök fasza csak nem biztos, hogy jobb lenne tőle egy magic játék.
Azt meg korábban is leírtam már, hogy szerintem a magic univerzumába nem is illene az amit a hs eljátszott a hangokkal(amik önmagukba nézve nagyon jók abba a közegbe amibe a warcraft univerzumot terelte a blizzard) Az animációkkal meg úgy vagyok, hogy minek? Mit ad hozzá a játékhoz? Egy hs-hez sokat, de egy magic teljesen más alapokon nyugszik.
A HS egyáltalán nem a designja meg a hangjai miatt vonz annyi embert. Ütnek a hangjai? Nevetségesen gagyi az egész játék a hangokkal, mindennel együtt. Egyszerűen felfordul tőle a gyomrom. Miért népszerű akkor? "Há me Blizzard, me WOW!" Miért nem lett ILYEN népszerű a Might and Magic Duel of Champions? A Scrolls vagy a többi kártyajáték? Azok is ingyenesek, sőt a MMDC jobb is mint a HS sokkal. De a HS-el játszanak mert: Marketing. Az összes magyar gamer portál/újság közölt róla rengeteg cikket. Míg Én speciel a Might and Magic-ről össz vissz 1-et találtam. Külföldön jobb a helyzet valamivel de a HS olyan hype-ot kapott (mert Blizzard meg WOW), hogy az is ismeri aki még életében nem játszott TCG-t. Ez az ami megy manapság: Ha van MARKETING, meg NÉV meg MÁRKA akkor a termék eladható bármilyen sz*r legyen. Pl a popzeneipar is erre épül: Nevekre, reklámra, márkákra.