Egyszínű vörös, maximum 3 mana költségű, agresszív lapokkal (Goblin Glory Chaser, Abbot of Kheral Keep, Mage-Ring Bully, hozzá Titan's Strength a lángoló ököl meg ilyesmik), általában mire az ellenfélnek kijön az 5. földje már 5 alatt van az életpontja (de inkább halott), és van egy-két közvetlen sebző varázslat meg ilyesmi (pl. Act of Treason), hogy a túl hamar ledobált egy-két apróságot eltakarítsa az útból. Ebből adódóan jóval kevesebb földdel játszik (24 helyett 20 körül), és akár 4-5 lapra is lemegy, hogy a megfelelő kezdést begyűjtse (2 föld általában elég a győzelemhez, 3 meg szinte mindenre) Utoljára szerkesztette: Dzsini, 2015.08.23. 20:52:39
Nem olyan egyszerű játszani vele, nagyon meg kell válogatni, hogy milyen fenyegetésekre reagál, és ha elhúzódik a meccs, eléggé kifut a gőzből. Egy-két jobb védekező lap (*/3, */4, meg ilyesmi) eléggé megakasztja, és akkor be kell várni a Molten Vortexet, amivel közvetlen tud sokat sebezni. Vagy Chandrát., esetleg 4 manát még belevéve a szüleit (Pia & Kiran Nalaar) és pár thoptergyárat, de akkor már majdhogynem visszaváltozott normál tempóba.
Én most egy Willbreaker + egy csomó dobótőr paklit tervezgetek, már csak a móka kedvéért :) (ha már megvan hozzá a 2 Willbreakerem)
Ugyanis a dobótőrt becélzod, majd nem kötelezően áldozod fel, és a Willbreaker már át is állítja a lényt - több bicskával lehet gyűjtögetni mindent, amit az ellenfél lehozott - nem lesz hatékony, viszont szórakoztató :)
Na Dzsini, kihúztalak boosterből
...bár meg kell hagyni, egy -nek jobban örülnék:D
Hát, pedig a Soulblade jóval hatékonyabb :) (ez a képesség pedig ma már vörösben van, nem kékben)
Az lehet, de én sokkal érdekesebbnek tartom ezeket a counteres lapokat, még ha nem is feltétlen a leghatékonyabb minden esetben. Egyébként a soulblade is eléggé kék idegen azzal a képességgel.
Egyébként a játék nekem nagyon a fehér-et akarja elsőnek kiamaxolni, mert szinte folyamatosan azokba kapom a common lapokat:X ...de előbb utóbb csak elfogynak már:D
A Prowess elsősorban kék képesség (második körben vörös, és fehér is kap belőle néha), a dzsinn pedig tulajdonképpen minden lényednek azt ad. A közepes-nagy repülő lények szintén helyben vannak a kékben (dzsinnek, szfinxek, drake-félék) - teljesen kék az egész.
(azért nem az van ráírva, hogy "minden lényed prowesst kap", mert hülyét kapnál a triggerektől MTGO-ban meg itt is, amikor a húsz tokened egyesével aktiválódik) Utoljára szerkesztette: Dzsini, 2015.08.24. 08:59:37
Na még egy pegazus, mondom ,hogy az utolsó 5 deckben lesznek benne nekem a planeswalkerek :) Na de legalább jött egy elf harcos ami eddig még nem volt, úgyhogy bővülget az elf pakli. Utoljára szerkesztette: Shep, 2015.08.24. 16:43:12
Sikerült elvernem egy 9-es gyereket. :) Nem is kell ide planeswalker :) Utoljára szerkesztette: Shep, 2015.08.24. 20:35:35
Na volt egy érdekes meccsem. Fehér-zöld pakli. 0/2-es gate-eket buffolt a gyerek: Flying meg attack ugye. Nekem is van olyan kártya. Csakhogy később csinált olyat, hogy elforgatta a manáit mire az összes lénye +-okat kapott. 4/10 meg ilyesmi. Nem volt egy darab enchancement vagy artifact lapja lent, csak land lapok. HOGY? Melyik lap képes erre? Kilépett de az AI ígyis elvert... Nevetséges volt az a pakli konkrétan egyszer nem támadott meg csak az AI a végén.
Nem a landek elforgatása miatt kaptak +1/+1-et a lényei, hanem ennek a lapnak a képessége miatt :)
27 booster és még mindig sehol egy planeswalker :(
Elég sok melóm van mostanában, így szépen felgyűlt 3 quest. Este már fáradt voltam 40G-s küldiből 1/2-öt azért lenyomtam, gondoltam ma a legrosszabb esetben is 1 win és újra lesz egy üres slotom.
Hát basszus, úgy alakult, hogy napközben csak 1 meccsre volt időm, de kikaptam. 20:50-21:00 körül kapom az új questet. 20:15-kor még száguldottam haza, gyorsan be a gép elé... nyomjuk. 2x kikaptam, 20:40. Baze ne már, ezért siettem, mint állat :-(
Aztán 20:44-kor kaptam egy elég jó kezdő kezet, 5 kör alatt lethal, 20:46-ra meglett a quest... hát ez szoros volt.
Hülyét csinált belőlem a játék, mert amiatt siettem annyira, hogy ne veszítsek questet :-(
Na rank 5, de vicc, hogy még mindig szenvedni kell ,hogy sikerüljön végre játszani valakivel.
Nálam továbbra is 48 óra "egy nap" - ennyi időnként kapok új questet, ennyi idő, hogy a napi limit nullázzon.
Érthetetlen.
Ahogy azt sem értem, hogy nálam miért a 20:50-21:00 közötti időintervallum a csere ideje ^^
Jah toltam én is valamelyik nap... mihelyst egyik lényem felerősödött kb. 4. kör, a srác nyomta is a feladást, játszhattam a.i. ellen, persze levertem.
Jut eszembe!
Mi van akkor ha nyer az a.i. ilyen esetben? Kilépett a srác és megkapja a goldot? Ugye nem?! Az rettentő nagy fassssssság volna!
Mi van akkor, ha én is kilépek? 2 a.i. játszik helyettünk és amelyik nyer az kap +20Goldot? Ne már ^^
Ha valakit érdekel a "papír" változat is, most kezdődik a Twitchen és vasárnapig tart a World Championship, ma és holnap az előversenyek, szombaton parti és Battle for Zendikar bemutató, majd vasárnap a döntők.
Az esemény Seattle-ben van, és az elmúlt évad (Magicben szeptember az "új év") 24 legjobb játékosa játszik szerte a világból több formátumban egymás ellen.
Hát egyelőre nem túl érdekfeszítő a dolog, mert még mindig a lapokat szedik.
Az is legalább olyan érdekes (sőt), ha érted valamennyire a gondolatokat, a stratégiát mögötte - ezért van a kommentár, hogy magyarázzanak azoknak is, akik nincsenek annyira benne.
De nemsokára kezdődnek a meccsek a draftolt lapokból.
Az ilyen élő kártyapartik sokkal kevésbé élvezhetőek streamen vagy yt-n nézve sajnos:(
Élőben játszani lehet jó maximum.
Abban a formában van ezeknek értelme, hogy a streamer/játszó szemszögéből látunk mindent miközben folyamatosan megossza a gondolatait a nézőkkel, hogy mit miért és hogy csinál. Ezt nem digitális formában szerintem nem lehet elég látványosan és érdekesen megvalósítani.
Én próbáltam nézni magicet,yu-gi-oh-ból is ilyeneket, de az számomra abszolút élvezhetetlen, hogy egy asztalon kártyázik 2 ember, miközben kommentátorok meg mondják a magukét. Ez így nem élvezhető.
Hát igen, mondjuk úgy, hogy nem éppen nézőbarát a dolog. Ebből a szempontból a HS pl nagyszerű, mert jól átlátható, látványos de hát az ugye online és nem papír alapú, ha a duelsban lesznek versenyek akkor az is élvezhető lehet majd.
A hs csak azért mert tele van szép animációval és hangeffektel, de különben az sem túl élvezetes, ha csak nézed kívülről.
A papír kártya stream és közvetítések meg ugyan ezek, csak még a vizualitás sincs meg benne.
Az meg, hogy kívülről nézed miközben csak a kommentátorok csacsogását hallod és látod mindkét játékos kezét és lapjait, élvezhetetlen.
Magicből is inkább mtgo draftokat jó nézni, ahol a játékos draftol és mondja mit miért csinál. Na azokból lehet tanulni és szórakoztató nézni is, persze abban az esetben, ha érted a játékot és szereted.
A hs-t ismét lehetne hozni példának, csak ez ilyen szempontból ezt mindössze a csilli-villi megjelenésének és stílusának köszönheti. Többséget pl ez lenyűgözi, sajnos azt kell mondanom.
Trump duels promociós videói alatt csak fogom a fejem olyan kommenteket lehet olvasni.
Akit megfertőz ez a hs az pofa nélkül rávágja, hogy ez neki olyan rohadt unalmas és annyira vacak ez a játék... Mert nincsenek ilyen csilli-villi animációk, meg kamu interaktív küzdőtér?
Ez ugyan az mint ami a játékiparba úgy nagy általánosságban is van, hogy interaktív filmeket akarnak már nem játékokat és ez a mérce. Meghatározóbb a grafika,a történet mint maga a játékmenet.
Nekem valahogy sokkal jobban tetszik az, hogy a magic többrétegűbb és érdekesebb mint a hs a maga 2 körös kifutási idejű kombóival. Nekem ez többet nyom a latba egy kártyajátéknál mint a hs vizuális orgiája.
Persze lehetne egy hs szerűbb magic játék a ui és küzdőtér esetében, ez nem ront rajta összességében, de ne ettől legyen már jó vagy nem jó egy kártya játék. Utoljára szerkesztette: DasIsFuck, 2015.08.27. 23:00:43
Aki a hs-el lép be a ccg vagy tcg világába annak teljesen irreális/idióta elvárásaik és értékrendszerük lesz ezekkel kapcsolatba.
Ezt akarva, akaratlanul is ahhoz tudom hasonlítani, mikor a story és a grafika igazol egy játékot, hogy az milyen jó, miközben a játékmenet van annyira gyenge, hogy negatívan kiellensúlyozza ezeket.
És sok emberbe kb ez lesz a márce, hogy az olyan kártya játék amibe nincsenek csilli-villi animációk az unalmas...
"csilli-villi animációk, meg kamu interaktív küzdőtér?" MTG Battlegrounds 2003 :)
Amúgy a közvetítésről, hogy jó-e vagy sem - én úgy érzem nagyon azon múlik, hogy azt a játékstílust, azokat a paklikat, amiket nézel ismered-e. A Modern Masters, amiből a tegnap esti draft volt egy nagyon komplex válogatás tíz év lapjaiból, pont abból a célból, hogy egy bonyolult, de élvezetes játékkörnyezetet alkossanak vele. Be is mutatták az archetípusokat, de az édeskevés volt, ha valaki a közvetítés alatt nem ismeri a lapokat, nem tudja, hogy kb. minek kellene történnie. Akkor elég valószínű, hogy kevésbé tudja élvezni a dolgot. A vintage-legacy versenyeket én se szeretem nézni, ott olyan dolgok történnek, amikhez nem sok közöm van, de azt is sokan értik, élvezik. Az MM draftot tegnap viszont élveztem, érdekes döntéseket, láttam, izgalmas meccsek voltak szerintem. Ma este Origins draft lesz, ezeket a lapokat sokkal jobban ismeritek, több ismerős archetípus lesz, egy próbát esetleg megér, hogy mennyire más lesz ez az élmény.
Abban egyetértek, hogy egy jó, magyarázós MTGO streamből sokkal, de sokkal többet lehet tanulni, és vannak olyan streamerek, akik végigkommentálják az összes lépésüket, azok nagyon szuperek. Ez viszont a világbajnokság, ahol a krémek krémje játszik, és csütörtöktől vasárnapig ünneplik ezt a játékot, szombaton pedig minden tele lesz új információval az őszi blokkból. Nagy buli várható :)
Megfér egymás mellett a kettő szerintem is nagyon jól, bár a Magic, mint kártyajáték, játékmechanikailag sokkal jobb. Más mélységű a kettő. De... Ugyan úgy meg lehetne csinálni a Magic számítógépes verzióját, mint a HS. Nem stílusra értem, hanem dinamikára, pörgésre. A Magic-hez illő laphangokkal, gyorsabb animációkkal, egyéb dinamikus akcióhangokkal stb. (Na meg normális kinézetű (nem azt jelenti, hogy interaktív) játéktér.) A Magic hangjai laposak, egyhangúak, míg a HS hangjai nagy dinamikatartományúak: odab...nak, ütnek, vágnak. Sajnos a Duels fejlesztői ismét nem voltak képesek erre, mert a designerei kutyaütők. Kezdetek óta nem tudnak fejlődni kivitelezés terén. A Wizard helyében már rég kukáztam volna őket... Utoljára szerkesztette: yesname, 2015.08.28. 08:45:50
A Duels továbbra sem egy élvonalbeli program, nem bevétel termelési céllal készült - nem azért van, hogy rengeteg játékosa legyen, hanem hogy valamilyen jól érthető, könnyen használható módon megismertesse az új játékosokkal a játékot, hogy legyen honnan elindulni a valódi papír alapú játék vagy az MTGO felé.
Ehhez pedig nem kell csilivili kezelőfelület, mert az nincs meg a klubban, ahol majd játszani fog a játékos, és végképp nincs meg az MTGO-n. Ez egy reklámtermék, és reklámra nem fognak annyi pénzt költeni design és bármi egyéb téren, mint akár egy Hearthstone-ra, akár bármelyik másik csak-digitális kártyajátékra, ahol az a termék, amivel játszol. A Wizardsnál a termék a papír/MTGO változat, aminek több, mint húszmillió aktív (heti szinten játszik, havi szinten költ rá pénzt) játékosa van világszerte, és az utóbbi öt évben év per év alapon 30-35%-al növekszik töretlenül.
Haladok: 8/10 mythic - Nissa és a Disciple of the Ring nincs meg belőlük, 52 booster, 86 játékóra. Utoljára szerkesztette: Dzsini, 2015.08.28. 10:09:26
Nem csak reklám, hanem bevételi forrás is. Itt is az a termék amivel játszol. Mindegy, hogy digitálisan vagy élőben stb. Termék mindegyik. Tudják ezt a Wizardsnál is. Látják a HS sikerét és mennyi bevétel van belőle. Nem véletlenül indultak el arra, ahol a HS kezdett: booster nyitogatás, gyűjtögetés, mikrotranzakió, napi feladatok. Haladni kell a korral nekik is és szépen tevődik át minden a digitális világba. Előbb-utóbb ebből lesz az új, korszerű MTGO... A terméket pedig annál nagyobb számban lehet eladni, minél töményebb, élménydúsabb a kivitelezése minden szempontból. Nagyon rossz marketinges lenne belőled. :)
Én csak azt írtam itt le, amit ők nyilatkoztak a Duelsről - egy reklámtermék, aminek az a célja, hogy új játékosokat szerezzen, és azokkal az alapokat megismertetve továbbirányítsa őket a valódi termékük irányába. Az elmúlt évek Duels részei után pont azért szüntették meg a külön fizetős bővítményeket, mert egyrészt alig volt belőle bevételük, másrészt felesleges frusztrációt okoztak vele azoknak, akik játszottak vele.
Ugyanolyan reklámanyag, mint a plakátok. Lehet, hogy hoz pár fillért az a néhány emberke, aki aranyat vesz, de bármelyik 1 napon több boostert adnak el MTGO-n és papíron, mint ebben egy hónap alatt.
Pontosan tudják, hogy nehéz belépni az MTG világába, mert rettentő bonyolult a játék. Ezért készült a Duels, hogy rettentően egyszerűsített szabályokkal megtanítsa az alapokat ahhoz, hogy valaki összeszedje a bátorságát a valódi játékkal játszani, illetve hogy ne ijessze el az ezerféle képesség, interakció. Hat éve ezen dolgoznak, hogy egyszerűbbé tegyék a belépést a játékba, és sikerrel - a növekedésük és a sikerességük pontosan azt mutatja, hogy minden szempontból bejön a mostani irány. Digitális kártyajátékok voltak és vannak, teljesen másik pálya, mint a papír/MTGO. Sok Magices játszik Hearthstone-t is (az első pár bajnokságot veterán Magicesek nyerték :) ), nem korlátozzák egymás piacát. Utoljára szerkesztette: Dzsini, 2015.08.28. 10:32:07
Nem vitatom, mert igaz. A helyükben én több legyet is ütnék egy csapásra és jobb kivitelezés több elcsábított játékost jelentene akár a digitális, akár az élő/MTGO játékba. Utoljára szerkesztette: yesname, 2015.08.28. 10:56:21
Viszont sokkal nagyobb befektetést is jelentene (sokkal több embert, aki csak a Duelsre koncentrál, esetleg felvásárolni egy céget, hogy házon belül legyenek) - és itt amúgy is egy több száz fős cégről van szó, akik mellesleg valamilyen szinten a Hasbro leányvállalata, nem a Magic az egyetlen termékük, tehát nagyon meg kell indokolniuk minden befektetést, minden mozdulatot. Biztos vagyok benne, hogy elég komolyan gondolkodtak-gondolkodnak azon, amit te is írsz, és úgy jöttek ki a számok, hogy nem érné meg nekik.
Én továbbra sem érzem azt, hogy ezek feltétlenül kellenének egy kártya játékba.
Az MTGO-t viszont tényleg nagyon szükséges lenne felhasználóbarátabbá és gördülékenyebbé tenni. Ez az amit nem értek, hogy egy ilyen volumenű kártyajáték mint az MTG-nek ilyen rossz online felülete legyen 2015-ben.
Azt senki sem mondta, hogy KELL. Azt mondom, hogy sokkal jobb lenne. Nem kell ágy sem a lakásba, hogy aludni tudj. Asztal sem, hogy ehess. De sokkal jobb ha van, növelik az élvezeti faktort. A Suzuki, az Audi vagy a Ferrari is elvisz oda, ahova mész és így tovább. Utcai állóbüfé zsírpapíron véres hurka vagy otthon asztalon, kellemesen megterítve tányéron evőeszközökkel. Esetleg étteremben egy bécsi szelet. Lehetne még sorolni a végtelenségig. Nem olyan nehéz megérteni miről van szó... Utoljára szerkesztette: yesname, 2015.08.28. 14:18:48
És? Szerinted én igen? Ezt írtam volna? Honnan vetted ki ezt belőle? Te direkt beszélsz mellé és értetlenkedsz vagy tényleg ennyire... Mindegy. Hagyjuk. Bocs, vannak akiknek tényleg nehéz egy ennyire egyszerű dolog. Nem hittem volna. Utoljára szerkesztette: yesname, 2015.08.28. 14:34:03
Origins draft lement, 10 percen belül kezdődnek a meccsek. Itt több ismerős lap lesz :)
A játékmeneten semmit sem változtatna, ha egyéb szempontokból jobb lenne. Ha Te szívesen megmaradsz abban a helyzetben ahova éppen ejtenek az a Te bajod. Ettől még jobb lenne, neked is csak nehéz lenne elismerni.
A HS egyáltalán nem a designja meg a hangjai miatt vonz annyi embert. Ütnek a hangjai? Nevetségesen gagyi az egész játék a hangokkal, mindennel együtt. Egyszerűen felfordul tőle a gyomrom. Miért népszerű akkor? "Há me Blizzard, me WOW!" Miért nem lett ILYEN népszerű a Might and Magic Duel of Champions? A Scrolls vagy a többi kártyajáték? Azok is ingyenesek, sőt a MMDC jobb is mint a HS sokkal. De a HS-el játszanak mert: Marketing. Az összes magyar gamer portál/újság közölt róla rengeteg cikket. Míg Én speciel a Might and Magic-ről össz vissz 1-et találtam. Külföldön jobb a helyzet valamivel de a HS olyan hype-ot kapott (mert Blizzard meg WOW), hogy az is ismeri aki még életében nem játszott TCG-t. Ez az ami megy manapság: Ha van MARKETING, meg NÉV meg MÁRKA akkor a termék eladható bármilyen sz*r legyen. Pl a popzeneipar is erre épül: Nevekre, reklámra, márkákra.
Figyelj, mint mondtam számomra nem szempont egy kártyajátéknál, hogy mindenféle első rangú animáció és hangeffektel legyen tele.
Én feleslegesnek érzem magicbe azt amit a hs eljátszott. Ami egyébként tök fasza csak nem biztos, hogy jobb lenne tőle egy magic játék.
Azt meg korábban is leírtam már, hogy szerintem a magic univerzumába nem is illene az amit a hs eljátszott a hangokkal(amik önmagukba nézve nagyon jók abba a közegbe amibe a warcraft univerzumot terelte a blizzard) Az animációkkal meg úgy vagyok, hogy minek? Mit ad hozzá a játékhoz? Egy hs-hez sokat, de egy magic teljesen más alapokon nyugszik.
Igen. Azt nem tudhatjuk, hogy jobb lenne-e tőle. Szerintem igen, ha megfelelő dinamikával rendelkező hangokat tennének bele. A baj, hogy félre érted. Én nem a lények hangjaira gondolok. A laphúzás, támadás stb. Animáció alatt sem a lényekre gondolok, hanem a lapmozgásra stb. és ezeknek a dolgoknak a megoldására. Lassúak és laposak. Lehetne gyorsabb, dinamikusabb az egész. Azt hittem tudja mindenki mit jelent a dinamika. Utoljára szerkesztette: yesname, 2015.08.28. 20:36:18
Meg az sem lenne baj, ha kicsit jobban ki lenne használva a játéktér, hogy átláthatóbb legyen az egész, ne kelljen mindenre folyton zoomolni, mert ok ,hogy annak ki már minden lapot 20m-ről is felismer, meg betéve tudja a lapkészletet nem gond, nem kell közelítést alkalmaznia de a kezdőknek elég zavaró. Utoljára szerkesztette: Shep, 2015.08.28. 20:43:40
Engem a mana elforgatás zavar. Ahelyett, hogy egérrel manuálisan el lehetne forgatni a földeket, lehet jelölgetni kombinációkat a billentyűzettel. Sokkal körülményesebb, mint amilyen lenne a manuális forgatásokkal.
Többek között én sem azért játszom 1 éve a HS-al, mert marketing... el se olvasom a sok okoska mit irkál róla. Azért játszom vele, mert:
- le lehet elé ülni 5 percre és 5 órára is - abs. tudom F2P módban tolni - igényes küllem - igényes játéktér - jól eltalált játék módok - rengeteg lap - egyszerűen mindig van benne mit csinálni
És ezzel rengeteg ismerősöm van így... le sem szarják, mit írnak róla, vagy, hogy egyáltalán Blizz játék. Szórakoznak vele ingyen és ez nekik jó.
Nekem sem szempont és a Magic artja, zenéi nekem abs. bejönnek. Érett, felnőtt, komoly képet sugároz magából, DE a 2 dekk jobb oldalon olyan, mintha paintben rajzolta volna egy 5 éves. A lapokra gyakran kell zoomolni, nem jó a hely kihasználás a GUI-n, mert egy csomó üres hely van, meg kicsi lapok. Feladáshoz még mindig kell billentyűzet, ez nekem különösen kellemetlen, mert egérrel tolom fekve...
A fóliázásnak sok értelmét nem látom egy digitális játékban. Szégyen ide, szégyen oda, erősen jó lenne, ha az animált lapokat átvennék a HS-ból... nagyoktól lopni jó megoldásokat nem bűn. Ráadásul ezzel a komoly hangulattal, az animációk fenségesek lennének. Tulajdonképpen már az is jó volna, ha teszem azt az adott kártyán lévő rajzot mondjuk ilyen lassú úsztatás effekttel (mint pl. a single mód átvezetőinél) több részletet engedne belőle látni. Ez lehetne a fóliás lap.
A másik pedig a hangok. Sok lapnál van egy ütős idézet, ezt egy hozzá illő szinkronszínész a fóliás lapok esetében elmormoghatná, persze az oda passzoló beleéléssel. Rettenetesen sokat dobnának a fentiek az összképen és biztosra veszem, hogy pusztán ennyivel is tudnának új embereket bevonzani.
Egy fiatal ismerősöm nem ismerte se a HS-t, se a Magic-et. Egyik nap egyiket, másik nap másikat kipróbálta. A HS megfogta, a Magic nem... elmondása szerint a Blizz játéka egyszerűen kellemesebb összképet áraszt magából és hiába jó agyalós a Magic, nem kíván neki több esélyt adni.
#0" TARGET=_fnew>Duels 2014 már játszott animált lapokkal. (ennyi volt összesen a sok száz lapból) Utoljára szerkesztette: Dzsini, 2015.08.28. 22:20:18
Ez is olyan mint a 3 napig tartó csoda.:) Van egy pár lap ezek közül amin baromira jól néz ki, van egy pár amin már kevésbé mutat jól.
De nem tudnék válaszolni arra, hogy ettől miért lenne jobb a játék számomra.
Azt meg nincs értelme komolyan gondolni, hogy majd megcsinálják mind a 254 lapra ezt a játékba. A mythic lapokra viszont lehetne ilyet rakni, mivel abból nincs sok és még inkább különlegesek lehetnének. (bár egy ilyen "idővel minden lapot biztosan megszerzel" játékban sokkal kevésbé van ezeknek ilyen érzete sajnos, legalábbis nekem. Ezért is lehetne ezekkel az animációkkal a mítikus lapokat kicsit színesíteni.)
A játék mechanikája nem lenne jobb, az MTG maradna ugyanúgy. A kivitelezés minősége és az élményfaktor lenne magasabb. (És ez csak egy példa a rengeteg már említett dolog közül, ami jobbá tehetné az összhatást, az élményfaktort.) Senki sem akarja, hogy minden lapra megcsinálják a lény animációt. (Nem is ez a fő probléma a számítógépes kivitelezéssel, de már leírtam mi lenne az.) Ha minden lap rajza animálna, akkor megszokott lenne. Ahogy mondod 3 napig tartó csoda. Csak a különleges, ritka lapokra lenne jó.
Nem lenne jobb játék számodra, de attól, hogy többen játszanának vele, több pénzt kaszálnának, hosszabb távon mégis csak jobb játék lenne számodra is, mert tartalom terén is több lenne, küllem terén meg feltétlenül van hová fejlődni. Ne felejtsd el, hogy egy ilyen játék túlélése múlik azon, hogy képes-e új arcokat is becsábítani...
De Dzsini is írta, hogy ők is lenyilatkozták ez nem több mint promóciós termék. És se a papír, se az online verzióban nem lesznek ilyen látványos animációk és egyebek. Tehát azokba az fog belekezdeni, akit a magic mint kártyajáték vonz be mindenféle külcsín nélkül.
Az meg ezzel is maximálisan elvan addig ameddig mondjuk nem lesz meg a full kollekciója. Így nézve tényleg felesleges ölni ilyen dolgokba a pénzt.
Az mtgo miatt meg elképzelhetetlen sajnos, hogy változna a wizard politikája. Nyilván nem akarnák megölni a saját terméküket és az mtgo-t meg a papír változat online kiadásaként szeretnék tartani, drágán és költségesen....
Októberben jön az első kiegészítő a sztori folytatásával:
kép a történetmesélős előadásból, mást nem árultak el, ma lesz a nagy BFZ előadás (mi óránk szerint holnap hajnalban) Utoljára szerkesztette: Dzsini, 2015.08.29. 19:47:43
Addigra vajon sikerül nyitnom egy planeswalkert? :)
Ne aggódj, amint bejön az új set lesz megint pár planeswalker amit ki lehet majd nyitni szóval növekszik majd az esélyed:)
Nekem meg még továbbra sincs creature vagy spell mythic rare lapom csak planeswalker. :D Mondjuk Gideon jól jönne, mivel fehér-zöld renown paklim a legjobb.
3 aktív questem volt. 20:00 előtt lenyomtam belőle egy 40G-t adót. Meg is kaptam. 20:50-21:00 között szoktam kapni az újat.
Nem kaptam. Na most ez mi a szartól bugzott be? Nem hiszem el, hogy ezt még mindig nem tudták javítani! Dzsininek állandó gond, nekem ez a 2. ilyen eset -.-
Én sem kaptam ma, de én annyira nem görcsölök rá a questekre. Az archetipusos questeket nem is nagyon forszírozom. Elszoktam nyomni hátha kapok countereset vagy sebzéseset.
Az egész mikrotranzakció, a boosternyitogatás, további tervezett kampányok, boosterek, lapok stb. nem azt jelzi, hogy csupán reklámcéllal készítették volna. De ha valóban így is lenne akkor annak is nagyonrossz. Sőt, éppen annak rossz. Aki ismeri az MGT-t játszik vele. Reklámnak meg kellene fognia azokat akik nem ismerik. Hát ez (és az eddigiek sem) fogják meg őket, ahogy írták is már: ha valaki leül megnézni és kipróbálni ezt és a HS-t, akkor a HS-re fog befizetni akár így, akár úgy. Első fél óra dönt. Éppen a reklám célt nem tudja ellátni a program. Másrészt a WOTC sem hülye. Látják merre tart a világ. Hova mennek a kártyások (igen, HS-hez rengetegen), digitalizálódunk stb. Most úgy tűnik ezzel megtették az első, bár gyenge, lépést hogy rátérjenek a jó útra. A baj, hogy a játékosok már több éve szajkózzák nekik mit kéne és hogyan és elég lassan reagálnak. A fejlesztő csapatot pedig kukába kéne tenni, jó mélyre. Nem csak szerintem: nézz körül fórumokon. (Tinman-nek igaza van: felesleges tovább ismételgetni. Aki nem vak, látja mit kéne változtatni és a HS idővel sehol sem lenne.) Utoljára szerkesztette: yesname, 2015.08.30. 12:05:27
[fogadatlan prókátor] A tervezett kampányok és újabb lapok azért jönnek, hogy aki éppen újonnan csatlakozik a játékhoz, az ne a múlt évi, 2-3-4 évvel ezelőtti lapokkal ismerkedjen meg, hanem azokkal, amivel egy játékboltba betérve is játszik mindenki - 3 havonta jön ki 2-300 új lap.
Ezért adták ki gyakorlatilag évente 2009 óta a Duelst, csak most végre eljutottak odáig, hogy kár ugyanazt a programot évente újra kitalálni, kiadni 2012-3-4-5 meg akármilyen címmel, egyszerűbb csak az aktuális csomagot beleforgatni, és hagyni ugyanazon a néven, és nem szórakozni azzal, hogy még jobban fragmentálják a játékosokat. Plusz mivel nem lesz ezentúl core set, ezért nem lesz évszámozott kiadás papíron se, még furább lenne, ha jönne a Duels Zendikar, aztán a Duels Sajtoskifli, aztán a Duels Epertorta...
És köszönik szépen az aggódást (biztos jól esik nekik) valószínűleg jól megvannak az "erre tartó világban" az évi 35%-os növekedéssel. Kevés több, mint 20 éves franchise mondhatja el magáról, ami alatt néhányszor már megpróbálták eltemetni különféle okokból. Most épp egy másik franchise miatt, aminek egyre látványosabb development problémái vannak, és ha nem fognak alapvető változtatásokat eszközölni egyre kevesebb új játékosuk lesz, mert egyre magasabb a belépési korlát (Tinman emlegette is másik topicban, hogy nem lenne a ma kezdők helyében).
Másrészt a Hearthstone és társai pont arra jók, hogy még egyszerűbb, még hozzáférhetőbb, kezdőbarátabb módon ismertetik meg az emberekkel a gyűjtögetős kártyajátékokat, ahol ha valaki eljut addig, hogy szeretne valami bonyolultabbat játszani (mert úgy érzi, hogy neki a HS nem elég), akár papíron a haverokkal, akár megmérettetni magát 20 millió másik játékos ellen, akkor a létező összes tábla a Magic felé mutat. Nekik pedig így is jó. Senkinek nem kell csak egy játékkal játszania, csak egy dologra költeni a pénzét. [/fogadatlan prókátor]
De az legalább kiderült, hogy nincs számítógép náluk a cégnél, mert akkor látták volna a HS-t, és nem mernek ilyesmit kiadni. Hiszen az interneten megmondták.
"Magic is an incredible game, but right now, it just isn’t a very good videogame." Amúgy nagyobb nevek is írnak a témáról tehát másokat is foglalkoztat. Utoljára szerkesztette: Dzsini, 2015.08.30. 13:07:52
31 booster: 3 misztikus, pusztajáró 0.
Most is van valami verseny, belenéztem de teljességgel követhetetlen a dolog, számomra legalábbis. Ez a kézben lap pakolgatás meg kimerítő.
SCG New Jersey? Az Legacy verseny, ott a teljes 16 ezres készletből játszanak, persze, hogy követhetetlen ha nem figyeled 5-6 éve aktívan :) (én néhány archetípust már nagyjából ismerek Legacyból, hogy milyen lapokat játszanak névről-képről)