Megvannak a képek, majd berakom, magyarázattal. Lvl 3-as volt a pálya, Több mint 9ezer jött össze, mire utána mindenki elment stresszt lazítani, maradt 3 ezer a kasszában, de ez egy rövid pálya volt, komoly loot nélkül.
Ők voltak a kettő legjobb emberem, akiket elvesztettem:
Ok, de hanyadik szinten...? A legerősebb embereim ezek 18 hét után...
Hát ez nevetséges, a 3. szintű lovagot meg nem vihetem disznót ölni, mert azt vágja a képembe, hogy túl tapasztalt. Ez most valami felszedett hülyeség miatt van, vagy a szintje tényleg ezt csinálja..?
Ez a játék szemét módon ostoba. Megvolt a malac, megyek a Nekróhoz. Nem volt túl magas a elmebaj, de arra nem számítottam, hogy azzal nyit, hogy 30-40-et ráver több hősre. Elkezdődött a harc és mindenki kb. szívrohamot kapott, visszavonulni meg persze nem sikerült. 4 (!) hősöm magard ott.
Azért a szemétségnek is megvannak a határai. Kurva szarul lőtték be a nehézségi szinteket a játékba, ezt nem tudom szebben megfogalmazni. A 2. szint no time limit értelmetlen, de a 3. szint szemétkedései meg minden határon túl vannak már. Ha végre van erős hősöd. azt meg nem engedi haszálni. Eszüknél vannak ezek...?
Az külön vicc, hogy úgy randomizája a dungeon-t, hogfy a röfinél kb. a 3 szobában volt egy elágazós labirintusban úgy, hogy csak poénból resteltem előtte. Itt meg 6 szoba és 2 szoba közötti harc után értem oda...
Kicsit nagy a szórás. Hiába készül fel az ember, ez kb. csak azért szopat a játék, mert megteheti...
Eltöprengek, hogy folytassam-e...
onnantól, hogy elfogadod, hogy a hősök csak eszközök, mint a fáklya, már könnyebb lesz.
sajnos a játék legnagyobb hibája nem a szemét húzások sokasága, hanem, hogy piszkosul önismétlődő egy idő után.
Nem tudom, hogy ezen mennyit javítottak a DLC-k, mert bár megvettem őket, de még nem tudtam rá venni magam, hogy megint nekiugorjak.
Én így játszom, nem mondom, hogy így is kell, de megyeget!
A DLC-k csak bővítettek rajta ahogy láttam, ergo az alapmechanikán nem változtatnak. Nem is vettem meg őket, azok nem is voltak akciósak. Az eldobhatóság meg nem igaz, mert legnehezebb szinten 12 halálnál végetér a játék. Ennak negyedét sikerült elérni egy embark alatt...,
Kezd elfogyni lelkesedésem. Az első 3. szintű kalandnál letáborozok, mindenki maxon ébred... ...ne, ha nem lenne amubsh. Mert csak. Mert az kell. 4 egyszerű szigonyos köcsög, nem tudom mi a fasz van a random generátorral, esélyem sem volt, de legalább most sikerült visszavonulni, "csak" egy ember veszett oda.
Én mindig benyomom az ambush elleni skill-t ilyenkor, ha van olyan csókám, aki tudja. Annak sem látnám értelmét, ha sétagalopp lenne a játék 20 óra után, sablonos és kiszámítható.
A blight stone és hasonló bárkinek bármilyen támadásra adaja a bónuszt vagy csak annak, aki elve olyan támadási formával bír? Egy Highwayman esetén pl. a pisztolylövés blight sebzést okozhat? Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2018.04.22. 14:17:59
Highwayman vérzést tud, tehát neki azt kell növelni, aki mérgezést tud, annak meg azt, szerintem ez logikus.
Akkor lesz élvezetes számodra a játék, ha kiismered, és egy csata alatt is tudsz majd taktikázni, nem csak a túlélés miatt remegsz. Akkor majd csavarhat akkorát a game amekkorát akar, simán áttaktikázod. Nálam fontos, hogy hátul kettő olyan mókus álljon, aki tud gyógyítani és távolból sebezni, elől meg legyen kettő tank.
Már megy. Hasítok. Vannak jó csapatmixeim. Akkor van gáz, ha nincs jó gyógyító ember elérhető. A negatív hatások eltávolításával te vesződtél? A nagy része nem túl komoly...
Igazából nem, csak a betegséget gyógyítom, kivéve a rabies-t, az + sebzést ad. A Doki és a Vestal mellett az Occultist, az Antiqvarian és az Arbalest is jó gyógyítók. A Leper önmagát képes gyógyítani és a Crusader is tud mást egy kicsit és magát is. Utoljára szerkesztette: McFrost, 2018.04.22. 20:06:54
Antiqvarian egyszerűen nem jön, egy volt az első játékban, azóta nem láttam. A Vestalt használom meg a self gyógyítást. A Vestal + occultist mellett eljátszható az, hogy a csaták végén szándékosan lassan ölök és felgyógyítom a csapatot, ha kell.
Na, kezded érezni! Ilyenkor a legjobb úgy ölni, hogy hulla maradjon, mert az nem üt vissza, ellenben tudod csapni, és van idő gyógyulni, ráadásul ha kritikusat suhintasz rá, még a stressz is megy le.
Eddig is így csináltam, csak sokszor voltam peches. Nem tudom. Most olyanokat csinálok a 2-es szintű hősokkel lvl1 dungeonban, hogy 4 fős küzepes ellenséges hordát úgy csaptam szét, hogy egyszer sem támadtak. Stunotltam és sebeztem, eztán öltem...
Hát ezt az ágyúsat nem tudom megcsinálni. Ha minden ember elbaltázza a gyútogatóst és ráadásul még hátulra is spawnolja be... Így vicces... Ketten haltak bele...
Oszt így is ez lett.
Már 6 halott van úgy, hogy talán csak 4 bosst toltam le... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2018.04.23. 00:46:53
Ők nem tudják tudtommal. Ha csak az ambush nem keverte össze a sorrendet, rosszul áll fel a csapatod: a Hellion kellene legyen a 2., az Antiquarian a 3. és az Occultist a 4.
Összekeverte. A helion ellenféltől függően hol 1. hol 2. Van, amikor fontos, hogy a leghátsó legyen üthető. Imádom azt a karaktert. Az antiq viszont nem nagy szám azt kell hogy mondjam. Viszonylag sok pozíciót támadhat és bárhonnan, de a heal gyenge, gyengét is üt...
Akkor ki tudja? Vagy azt mutatja, hogy lehet olyan skill csak én még nem tanultam meg? survialistra eddig semmi forrásom nem volt majd most fogom nézegetni...
Ha elbukom ezt a játékot nem tudom hogy újrakezdjem-e. Nagyon reptetítív most már és igazából félig mázlifaktor, ezen felül a lvl2,3 boss ugyanaz gondolom, csak erősebb lesz, de nem lesz új játékmechanikai elem.
A koncepció érdekes, de ez kb. egy komplexebb free játék szintjén van. Leárazva 2-3k-t megért, de annál többet nem.
Ha Doctor-Antiq v. Occult-Antiq van hátul és mi kezdünk, akkor én a hátsó elleneket úgy lemérgezem v. méreg + vérzés (Occult), hogy mire jönne, gyakorlatilag halott.
Nem, de most be is fejeztem a játékot. Elég volt belőle. Megláttam, megtapasztaltam és egy ideig élveztem is, de ennyi volt. Az ágyús questtel teli a faszom. Bármit csinálok mindig elsüti az a kis geci az ágyút.Stunnolom, előrehúzom, de erre egy mozdulattal hátralépett és meggyújtotta. Oszt hogyan...? Nem is érdekel most már. Ez most kb. annyira élvezetes most már, mint sajtreszelővel rejszolni. Jó, amikor abbahagyod. Érdekes játék, de elég volt. Inkább LiS Farewell Wasteland 2 vagy bármi másba kezdek bele, mint ezt toljam full repetitíven.
Egyszer talán újra előveszem 0-ról kezdve már ismerve a rendszert - talán már ma is, mert azétr mégis addiktív volt, csak felbaszta az agyam nagyon - de ahogy már írtam alacsonyabb szinten értelmetlen a játék. Ha nincs időlimit, akkor nincs kihívás, hiszen végtelen sok időd van teljesíteni a feladatot.
Az nem világos, hogy milyen egyéb más nehezítés van a lentebb szinthez képest. Hit chance, dmg, HP, stb...
Ez a The Collector meg a mifaszom...? Főbosszos pályán van képe berakni a játéknak két szoba közé mégegyet...? Azért a pofátlanságnak is vannak határai...
hi. "Ha nincs időlimit, akkor nincs kihívás, hiszen végtelen sok időd van teljesíteni a feladatot." ezt nem értem...alapvetően is borzalmasan nehéz a játék szerintem,főleg az összetettsége miatt.nagyon sok dolog kapcsolódik egymáshoz...ezt átlátni nagyon sok idő kell szerintem.egy rossz döntés és lehet előröl kezdeni...pl.:a lazán 1-es szintre besorolt Tanonc küldetés...csak néztem mi várt rám...:) ezt még hamagasabbra emeljük mint ahogy Te is próbálkoztál...időlimit,nehezítések...borzalom...egyáltalán végig lehet úgy tolni... Utoljára szerkesztette: chris0000, 2018.04.28. 15:51:57
27 héten vagyok és már 7 bosst levertem. Másodjára könnyebb. Viszont van pár olyan karakterosztály, akiket nem tudok mire használni. A transzformálós fickó és a aq.-t sem tudtam eddig beintegrálni a bandába....
Elmagyarázná nekem valaki, hogy hogy a ******* lehet az a kurva ágyút leverni? Hiába nézek videókat, huzom, stunnolom az a köcsötög előbb utóbb úgy jön ki a lépés, hogy instant lő. Minden bosst röhögve leverek, de ezzel a szarral nem bírok sehogy.
Hát, akkor megvolt erőből oszt csók.
Más. A magas dodge taktiva bevált, de szutyok 3 szintű dungeonokban 30-40-es dodge értékkel sem nagyon akar az ellen elhibázni, az én 4 szintű emberem meg 9-est nem talál zsinórban 3-szor... Ezt most így hogy..?
Láttam már minden szörnyet, innen csak repetitív és a játék randomgenerátora egy büdös kurva. Amikor már a 3. blighted giant jön egy dungeonban akkor takarodjon a francba. 3-szor vestal debutt után is talál kétszer és kritikus és meg szutyok dodge-e ellen egy kurva találatot nem viszek be.
Ez megint kb. annyira élvezetes, mint sajtreszelővel rejszolni. Mindent megtervezek, de ez ellen semmit nem lehet tenni...
annak is megvan a maga sajátos bája (normal fokozat elsőre...sokadikra is agyhalál), viszont egy-egy játék elég gyors, ott farmolni a hajókat kell, egy-két kivétellel hamar meg lehet csinálni őket.
Jó. Kész. Ennyi volt. Uninstall. Szép volt, jó volt, de már csak az agyamat bassza fel.
Ellenem sorban kritikus támadások én meg a 11-dik (!) körben ütöm 6-11% krit értékek mellett az elsőt. 23-as dodge ellenfél megugorhatatlan zsinróban 4-szer, bezzeg nekik a 40-es sem akadály zsinórban háromszor. Ezt így naná, hogfy lehozhatatlan kb. a 2. csata is 5 szintű dungeonban... Aztán alvásnál meg amush... Anyád..
(Ehhez képest volt LVL3 pot-os boszisan majdnem megcsináltam táborozás nélkül, mert véletlenül eldobtam a tábortüzet lootolás közben.)
Egyszerűen pofátlanul csal a játék. Középső szinten nincs értelme a játéknak, mert nincs limit, legnehezebb szinten meg simán szar már.
Egy 15-20 órás játék hossz kéne neki és nem LVL 1-2-3 monszták, hanem inkább több és változatos és nem ennyire repetitív játékmenet. Meg okosabban belőtt szintezés... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2018.05.06. 23:41:56
én is többször újrakezdtem,hiába úgymond könnyűnek tűnik az eleje...muszáj belelátni mi,h működik...biztos azt csinálja amire gondolok...stb. pl azt sehol nem írta,h ha vkire rányomok egy fertőt ami 4-et sebez 3 körön át és mégegyet rányomok akkor már 8-at fog sebezni és még lehet van tovább is ha megint rányomom...én teljesen azt gondoltam,h már minek újra van már rajta egy "hatás".erősebb ellenfélnél jó lehet...vannak még itt meglepetések pedig full elején vok és direkt többször újrakezdtem...ezt próbáltad? magasabb szinten mit tudhatnak a vérzés,fertő,kábítás ha többszőr megkapja az ellenfél...meg a többi hatás... Utoljára szerkesztette: chris0000, 2018.05.07. 00:34:11
Persze, simán ismerem az ilyen dolgokat. Csak pl. amikor 120% vs 50% debuffnál is 4-ből egyszer működik a skillem, akkor megint az van, hogy mi a l*fa*sz...?
ok.nekem amúgy kb.crit.20%-tól műkódik az,h tényleg crit... is lesz,de ha mégse akkor kiüti magából pl.:a "8-12" 12-est. 20% alatt szinte sose volt nekem critic ütés...szinte már olyan ez a játék,h fejben előtte le kell játszani a csatát,mikor mit használ az ellenre... ha egy félre ment,nem figyeltünk bukik az egész...elég frusztráló
Az első 2 alvos dungeon probalkozasnal 2 nagy monsztas ellen volt a lenti pech szeriaval meg 2 zenelos kalózos csoport. Aztán meg egy collectort dobott be. Na, ekkor nyomtam alt f4 et es toroltem le...
Med szinten sanszosan ujjgykorlat lenne, de több idot erre en mar nem szanok. A 42 hetig senki nem halt meg es egy rakas 4 es 5 szintű karakterem volt. Aztan 3 hét alatt 4-en...
1 szintu emberekkel 1 szintu dung = hulyere pofozom 5 szintu emberekkel 5 szinten meg eselyem sincs..
Lehet tervezgetni, ha 8 tamadasbol 6 miss es a masik kettonel sem megy sem stun sem debuff de az ellen meg zsinorban 3 kritikust ut stunnal 25-42-es dodge ellen..
De akkor, amikor úgy győzöl, hogy hozzád sem tudnak érni, azt természetesnek veszed, és ez a baj. Csal a játék vagy nem csal nem tisztem eldönteni, de van benne egy hatalmas RNG generátor, ezt vedd tudomásul. Én belevittem közel 50 órát, de nem játszottam végig, le sem töröltem, ha kedvem szottyan megyek pár kört.
Nem termeszetes, de az hogy az elso ket room utan az elso folyosoi csata utan le vagyok nullazodva az röhejes. A fenti torzenetbol meg az maradt ki, hogy nighttime ambush is volt...
A 0 alvos dungeonaban van hely lootolni de itt a kaja, ket tuzcucc es minden mas miatt ha nincs reward akkor bukta az egesz...
Nah véggi olvastam az előző 2 oldalt. Az elmúlt 4 órában csak 20 30 charachterem halt meg dotam ki és kb ragadtam az egyes szinten. Ez kb mindent elmond a játékról... Olyan nehéz let,t hogy senki nem fog vele játszani. Miss és dodge még hagyján, dehogy lépek 2t és máris minden stresszes az már komoly...
Az egészben ez totál kiszámíthatatlanság van. Kb: elmész Ausztriába munkát keresni 0 infó nélkül... Így én is össze tudok egy játékot rakni. Más részt nem hiszem, hogy olyan marha sok ember lenne, akinak annyi ideje van, hogy kiismerje a játékot. Teszek egy ucsó próbát, a hszek viszont nem biztatók.
Dipsciples, ami hasonló, pedig sokkal kiszámíthatóbb, pedig az is tudd genya lenni. Utoljára szerkesztette: Nandor1988, 2019.02.23. 20:51:39
Már a második részt készítek mert a játékosoknak bejött a játék és sokan játszottak is vele. Utánaolvastak és kiismerték. A random mindig is része a volt a játéknak de ha rendesen felkészülsz (összeillő karakterek, képességek, felszerelés stb.) akkor minimalizálhatod az esélyét. Ész nélküli kattingatás nem vezet sehova ebben a játékban.
Nehéznek tényleg nehéz a játék, de nem teljesen kiszámíthatatlan. Ahogy @CrashBoostZoom írta, ez nem az a játék, ahol nulla tudással kattingatsz össze vissza és úgy is eredményes vagy. Az embereid vagy elhullanak vagy olyan stressz szintet kapnak egy küldi után, hogy nem tudod őket használni 1-2 küldetésig újra. De ezt is szinten lehet tartani, egy Jester pl. sokat segíthet ezen. Érdemes olvasgatni a official wikit, ha másért nem is, azért hogy megismerd a különböző helyszíneken, milyen szörnyek és tárgyak vannak. Ezekre hogyan és mivel érdemes felkészülni. official wiki A játék jó és szerintem simán jó lesz a kettő is. Kicsit más koncepció lesz, ahogy néztem, de az alapok ugyan ezek lesznek. Nekem várós lesz nagyon. :)
Ui: Beszúrok egy jó kezdőknek szóló videót is a kedvedért:
Most kezdtem el egyet, második küldetésre, tehát 1. szintű küldire berakta egy folyosóra a Gyűjtő nevű entitást. Esély se volt. Most oké hogy elmenekülök a csatából, csak ezzel tönkreteszi a küldit mer elállja a labirintus további részét. Most mi értelme berakni 1. szintű karakterekhez egy ilyen dögöt? Már azon kívül, hogy megtapasztaljuk, hogy nem feltétlen van itt esély. :D
+ még átmásolom a mentéseket, ha valami rosszul sül el, akkor visszamentek, és kész.
Sikerült összefutnom egy 1-es szintű csapatommal a Fanatikus nevű miniboss-al a Ruins-ban. A vestámat és a frissen felvett kutyásomat gyorsan lenyomta, amiben legjobban a trinketek fájnak. Visszamentem egy veterán csapattal és adtam a pofájának. Kérdésem: visszatér még ezután is vagy újra bóklászhatok kezdő csapattal is? Utoljára szerkesztette: Tibbbor, 2019.07.31. 12:16:54
Még hetek múlva is akadhatnak gondjaid. Néha egész jól áll a kasszám, néha minden aranyat meg kell gondolnom. A dungeonokról, az ott lévő tárgyakról(curio-król) és a boss taktikákról rengeteg infót lehet már találni, érdemes ezeket böngészni. Nekem pl. így sikerült teljesen gond nélkül lenyomnom a Disznó herceget(bár tudom, hogy ő az egyik leggyengébb boss, de nála is könnyen el lehet vérezni, ha rossz taktikát és csapatot használ az ember)