Az ajánlott videókártya gtx1080! Szóval azért kell hozzá hardver ha valaki teljes pompájában akarja élvezni.De amúgy nem vészes,mert gondolom az Unreal4-es motor lesz alatta mindegyiknél.Az meg közepes beállításokon is szépen elmegy a régebbi hardvereken is.
A Detroit kivételével a többit volt szerencsém végigjátszani még PS3-on. Jó játékok, viszont eléggé réteg műfaj. Akik az intenzívebb akció játékokhoz vannak szokva, nekik nem biztos, hogy bejön ez a stílus. Kb. mint egy játszható film. PC-re bizonyára grafikailag jócskán felturbózott formában jönnek majd. Utoljára szerkesztette: trabantos82, 2019.03.25. 04:55:08
De azt is nyilatkozták hogy nem lesz több exklúziv oda,csak ennyi,aztán majd kiderül!
Ha már van gépigény talán a megjelenés sincs messze. Mindenesetre az év meglepetése számomra ez a hír, és még eggyel kevesebb ok hogy konzolt vegyek, ami számít előbb utóbb jön PC-re is (vagy nem )
A Detroit: Become Human, a Heavy Rain és a Beyond: Two Souls is PC-re költözik, méghozzá exkluzívan az Epic Store kínálatába.
Akkor kb egy korosztály vagyunk (még én is tanultam oroszt általánosban).
Mindegy, van google translate, azzal egész jól el lehet navigálni. Hálistennek már nem kell kézzel szótárazni mint régen :)
A lényeg hogy félreértetted a cikket, pont hogy JÓ hír hogy az a csapat csinálja a portot. Elvben. Azt majd kiderül. Utoljára szerkesztette: lammaer, 2019.03.14. 15:41:28
Angolon egy kicsit dolgozz, az általad linkelt cikkben ilyesmi van:
"created by an experienced Polish team"
"Warsaw-based QLOC has prepared PC ports of many high-profile titles, such as DMC Devil May Cry, Dragon's Dogma: Dark Arisen or Dark Souls: Remastered. The team also created ports for the last fighting game from NetherRealm Studios – Injustice 2"
Ez kicsit OFF téma, de aki hozzám hasonlóan várja az Mortal Kombat 11-et annak van egy nem túl jó hírem, mivel a PC-s változat portolását egy noname lengyel csapat fogja végezni, így lehetséges, hogy a minőséggel lesznek majd kisebb-nagyobb gondok, de sajnos ezt már az X-nél is megszokhattuk: link
Annak eldöntésére hogy az embernek bejön e, illetve single playerezésre szerintem megfelelő (bár pont most volt free weekend). SAjnos nem frissítik vmi gyakran.
Online játékra valóban alkalmatlan. Utoljára szerkesztette: lammaer, 2019.03.12. 14:36:17
RE 2 Remake-el kapcsolatban létezik olyan pletyka, hogy már a Resident 3 remake is majdnem kész van, csak várnak vele 1 évet mire piacra dobják. Mondjuk ez nem is lenne olyan hihetetlen. Valszeg ugyanazt az engine-t használják benne, csak pár új cutscene-t kell még hozzá legyártani.
Resident Evil 2, Metro Exodus , Devil May Cry 5 pedig elég jól mennek a kasszáknál ez csak azt bizonyítja hogy jók.
Hát nem indult valami jól játékok terén az év, Resident Evil 2, Metro Exodus, Crackdown 3, Devil May Cry 5, mind denuvos cím, de egyik se lett valami nagy eresztés. Ha nem jönne majd a Sekiro hogy megmentse az évet, végeznék a videójátékokkal egyszer és mindenkorra. PC-re jó ha évente kapunk EGY olyan játékot ami szót érdemel. Utoljára szerkesztette: caps lock, 2019.03.10. 10:03:02
Remélem majd az MK11-et is hamar megoldják, bár az azon kevés játékok közé tartozik, amit úgy is megvennék, már csak a multiplayer miatt is.:)
Köztudott tény hogy a denuvo rontja a játékok futási teljesítményét a gépeken.
lehet hogy kamu (nem ugyanolyan grafikai beállításokkal készült a két kép, photoshop, stb.), ezért érdemes fenntartásokkal kezelni ezt a képet, mindenestre ha valóban igaz, az nem vet túl jó fényt a denuvóra és/vagy a capcom programozóira
Állítólag a mission 2-én gyakran be crash-el, de biztos hamarosan jönni fog scene-ben is szerintem.
Devil May Cry 5 denuvo mentes exe-je kikerült a netre
Személy szerint én nem szeretem a dlc-ket, sokszor csak egyfajta cheat pack, ilyen olyan exkluziv fegyver vagy perk stb aminek használatával a játék nehézsége még lejebb zuhan
Azt azért tegyük hozzá, hogy manapság évente jó, ha egy olyan játék félbehagyott bug-halmaz jön ki, amiért pelenkáznod kellene magad, mert elcsöppensz, ha csak rágondolsz is... Míg 15-20 évet visszamenve az időben, sok jó játékot ki kellett hagynom, mert egyszerűen nem jutott rá időm, hogy foglalkozzak vele a megjelenésekor, mivel annyi volt a jól sikerült, tartalmas alkotás, hogy egyszerűen nem fértem hozzá a kiadásakor és valóban választanom kellett a jobbnál jobb címek között! Igaz, akkor még nem dühöngött ennyire a fosszuk ki a szerencsétlen vásárlónkat az eleve magas árszinttel, majd a játékáron adagolt DLC-özönnel, amik nélkül az "alapjáték" gyakorlatilag csak egy tutorial a HUD-hoz...
Valami P2P csapat jöhetne megint, hogy kicsit megmozgassák ezt az állóvizet ami most van. CPY+CODEX hol nekilendülnek dolgoknak, aztán meg hetekig, hónapokig sehol semmi.
Ha always online a játék, akkor minek rakna rá egy 2x DRM-t, logikátlan és felesleges pénz kilökés (annyira nem hülyék ők se).
A Trials Rising játékon milyen védelem lehet, hogy még nincs kint?
Dragon.Ball.FighterZ-CODEX
Life.Is.Strange.2.Episode.2.Rules-CPY
Pontosan. Nem tudnak olyat lépni, hogy ne legyen nyilvánvaló a sötét paktum! Alex Dyatlov fiatal egyetemista rájött erre egyébként még az 50-es években, aztán egy napon szervezett egy kisebb lan-partyt a barátaival, és aztán furcsa körülmények közt haltak meg. Az egyik ismerősöm szerint az Ubisoft küldte rájuk a bérgyilkosokat. Szerintem is.
ilyen hosszú megállapodást egyetlen kiadó sem kötne a crackerekkel, mert rengetegbe fájna eddig visszatartani a törést
ebből KIZÁRÓLAG egyetlen dolog következhet: A CODEX és CPY csapat tagjai valójában Handball 17 fejlesztők, akik érthető okokból nem akarják feltörni a saját játékukat! Utoljára szerkesztette: NEOreg3, 2019.02.21. 10:39:13
Ha korán rakják ki, az a bizonyíték a sötét paktum létére. Ha későn, akkor meg az...
NAGYON ravaszak, de te mégis le tudod buktatni őket. Szóval TE vagy a legravaszabb! Örülök hogy velünk vagy, nem ellenünk, el se tudnám képzelni mi történne a warez scenevel ha egy olyan mastermind mint te átállna a kiadók oldalára. Utoljára szerkesztette: lammaer, 2019.02.21. 09:09:18
5 nap után rakták ki. A Residentet 6 nap után. Látjátok az összefüggést? Én sem. De persze nem tehetnek ki mindent egy napon, hiszen akkor gyanús, tehát 5 nap után rakhatják ki, és akkor ez azt jelenti, hogy ami játékot 5-365 nap között raknak ki a közösbe, az igazolja, hogy a kiadók és feltörők közt sötét üzlet köttetett. A legpiszkosabb üzlet a Mad Max játék alatt futott, hiszen azt vagy két év után rakták ki. :D
A Crackdown első része Xbox 360-on egy nagyon jó kis játék volt. Magyar szinkront is kapott a játék, ami rengeteget dobott a hangulatán nekem.:) Aztán a 2. részt már valami irtózatosan elcseszték. Erre a 3.-ra kíváncsi vagyok, hogy mennyire hozza vissza az első rész hangulatát.
Nekem ez a Yakuza széria kb. olyan kezd lenni mint annó volt a Dinasty Warrior játékok. Nem egy műfaj, de abból is évente jött ki egy újabb rész, de egyik része olyan volt mint a másik, semmi különbség nem volt a játékmenetben se és úgy semmiben, annyi volt esetleg, hogy az újabbnak kicsit szebb volt a grafikája az előzőnél, de meg nem tudtam volna mondani, hogy melyik résszel játszom éppen.. A Yakuza játékokkal is hasonlóan vagyok.
Nekem ujdonság ez is, konzol nincs. Szóval örülük a 0-ra kellett vagy 4 hónapot várni ez jó kis meglepetés, régi szép időket idézi mikor hamarabb nyomtuk törttel mint akik megvették , bárcsak ez lenne megint a standard :D
Hirtelen milyen lett a pc-re való kiadás is....Egyszer már valamelyik csöves cég nagy ps címet adhatna ki pc-re.. Mondjuk akármelyik gran turismo jó lenne... De régi ps3-as klasszikusok mind egytől egyik. Vagy a ps5-re a csövesgec* sony megoldhatná a visszafelé kompatibilitást.. Utoljára szerkesztette: grebber, 2019.02.19. 19:34:30