SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!Denuvot nem törték fel, és mostanság nem is fogják.
A gyenge pont a játék kódolása + a kliens keretrendszer:
1: Steam
A játék nem veszi észre, hogy nem a Steam modulját tölti be,
hanem CPY-jét. A zöld utat a Steamtől kapja a védelem, tehát
hiába jelentene naponta 5millió telepítést, a Steam egyiket
sem kapja meg, helyette a CPY modul mindenki saját gépén azt
jelzi, hogy oké, megvetted, minden rendben, indulhat a játék.
A védelem teszi a dolgát, védi a binárist a feltörés/módosítás
ellen (nem is babrálnak bele), de hiába kérdezgeti a szervert,
hogy mit tegyen, ha a szerver helyett CPY ül a vonal másik vé-
gén, és csak annyit mond: minden rendben
2: UPlay
Ez sokkal erősebb, de itt is a megkerülés működik, nem a törés.
Hihetetlennek tűnik, de ez a módszer régóta működik. A CPY 2017
február óta UGYANAZT a modult használja steam esetén, és 2018
áprilisit UPlay esetén. Amelyik játék külső forrást használ
licenszeléshez (akár Denuvo szerverét, akár teljesen sajátot,
akár mást, de nem a steamét/uPlayét), ott nem működik ez, ezért
nincs még számos játék feltörve, hiába régi védelemmel vannak
ellátva.
Ha valamelyik fejlesztőnek eszébe jutna annyi, hogy pl a Steam
DLL hasheket összehasonlítsa egy online forrással, és ezt mondjuk
denuvon belülről ellenőrizné, akkor nagyon beszopnánk. De amíg egy
ennyire egyszerű dologra nem jönnek rá, addig mosolygás van