Leszarnád te is ha átlag vagy az alatti lenne a kinézet. Ott van a sok magyar felrat pc-n mégsincs gyomrom játszani az okádék játékokkal a story nem minden.
story, történetvezetés, karakterek, karakterfejlődés, dialógus. Ezek mondanak valamit? Ja hogy te lehet a felét se érted mi történik a képernyőn, az más.
Meggyőződésem, hogy még csak a szart sem csavarták ki belőle. Itt a dizájner döntések voltak fontosabbak, nem a techbuzulás. Sok helyen hallom is, hogy alszik a gép. Az összhatás volt a fontos, nem a balfaszkodás, meg a túlvállalás. Amikor azt írtam, hogy evvel a címmel gyónta meg a nóti a sony balfaszkodását, akkor pontosan erre gondoltam. VÉGRE az a játék ebben a genben, ami úgy csodás, hogy közben jó is, de semmi több nem akar lenni, mint amire és amennyire hivatott. Nem akarja bebizonyítani, hogy ez a kávédaráló a mindentszétbaszókompjúter. Nem megy bele hardveresen már vállalhatatlan dolgokba. Nem megy bele felesleges bajkeverésbe. MINDENT felülír a látvány+ÉLMÉNY egységessége. Ez nekem többet jelent, mint akármilyen ide nem való techbuzgárkodás, ami nagyon jellemzi az összes ps4 exkluzívot (-KZSF). Utoljára szerkesztette: Moby, 2016.05.15. 20:52:37
Nem azt mondom, oks emberek végzik a munkát, de az engine fontos része a játék megítélésének... :D Persze kicsit ironizáltam is, de komolyan szólva ezt középszerű kinézettel simán kibasznám a szemétbe, mert a gameplay nem vinné el a hátán.
Az engine felel tudtommal mindenért. :D Egyszer valaki mondta és igaza is van!
ha nem így nézne ki, nem lenne mindig látványos a játék, szar középszerű látványnál a fene nem figyelne fel a játékra, lehetne itt bármi, nézd meg a Division-t, ott is mennyi dolog van benne, az leszarják. Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2016.05.15. 20:49:47
Kicsit jobban belemélyedve a játékba, az a meglátásom, hogy nem az engine miatt olyan jó ez a játék. A gondoskodás, a a minden részletre figyelés, a sok-sok munka, az teszi ilyen hatalmassá. Nekem a kedvencemmé vált tényleg :)
Aha érdekes fáklyla lehet az eddig ismertek után. :D
3. részben is olyan volt, Mad Maxba is olyan, 10 éves Lost Planatben is. S szép lassan a homok újra belepi a nyomokat. Vannak igazán egyedi részletek, amit másban nem látni sűrűn, de ez pont nem az.
Aztabüdösgecikurvaélet, még honapokkal későbbis lesznek ilyen videók szerintem. :D Én is szórakoztam ezen a részek a kavicsokkal, külön sziklaszimulátorként kijöhetett volna. :D Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2016.05.15. 18:07:32
fos twitter 3 megánál nagyobb képeket betömöríti jpgbe, pedig PNGbe vannak gépen elmentve. Na 20 elején abbahagytam. Legközelebbi etapra meghagyom az utolsó 3at. Nemsokára vége :(((((((
Most nem hype, de ezek olyanok mint azt artok néha, ezek a koncepciórajzok. :D Vagy festmények, komolyan erről senkinek nem jutna eszébe hogy játék, inkább festmény. Jól néz ki, hogy a karakterek nincsenek rakjta, Ettől ilyen furcsa feelinget kap. D
Látod, tudom így könnyen beszélek, de ezt a Division-t mondtam neked hogy várj szerintem vele, túlságosan nagy volt a lendület szerintem, én már akkor nem láttam a tartalmat mögötte.
Siege-en nem csodálkozom. :)
+ Én is beosztom, csak azt a napi 2 chaptert 2 napra osztom be. :DDDDDDD Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2016.05.15. 17:11:09
Az megvan hogy mikor a piactéren lehet mászkálni, van a hivatal amiben a sor áll,és még a jellegzetes tipikus bunkót is "szimulálták" aki áll a sorban és ha át akarsz elötte menni beugat és direkt előrébb húzódik nehogy átférj?
Istenem ND mennyire tudja, hogy hova kell a zenéket beszúrni. DEM FEELS
20 órával eddig messze a leghosszabb Uncharted számomra. A végefelé már kicsit megfáradt, de a finálé kárpótolt. A végét én másképp csináltam volna, de igy se volt gáz. Remélem tényleg az utolsó Uncharted, mert innen csak elbaszni lehet. A 12-15. fejezet látványát az életben nem fogom elfelejteni. Kösz Sony/ND.
basszus duguljatok mar el a QB, CoD, AW, BF, ... hülyesegekkel! föleg te Dark! kenyszerbeteg vagy baszki ezzel a mindenre valaszolgatassal. nincs valami jatek amivel lefoglalhatnad magad? következö a moderator topikba megy. Uncharted 4 topik... Utoljára szerkesztette: SlickAdam, 2016.05.15. 12:31:19
Tilos AW-t fikkantani, az egy alkotás, más mint ez, nem a tech része, hanem a művészi oldala.
"Harmatgyenge a gameplay minden tps-ben ennyi erővel." Nem. De nem is megyek bele, ha azt összehasonlítod bármiféle tps-el..:D Inkább lépek gámolni,nem kell vasárnapi agyérgörcs.:) Utoljára szerkesztette: Bandicoot, 2016.05.15. 12:04:37
Harmatgyenge a gameplay minden tps-ben ennyi erővel. Csak itt a maradék része sokkal jobb. Jó a látvány szubjektív. Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2016.05.15. 11:56:15
Kérd csak ki, attól még tényeket írtam amit nagyjából bárki megerősít aki mindenféle elvakultság nélkül tolta.:) Jó sztori jó ötletekkel,harmatgyenge gameplay-el. Ennyi az AW nem több. Utoljára szerkesztette: Bandicoot, 2016.05.15. 11:53:21
Az Alan Wake-t kikérem magamnak, egy kötelező játék mindenkinek aki a TPS-eket szereti, csak elmondanám neked hogy az Uncharted sem több. ha a látványt nem nézed össze.
mikor a kis nate meg kis sam a házban keresi a muter cuccát, hogy ott minden kincs és erekje olyan szinten volt lemodellezve hogy pislogtam, akik azokat csinálták micsoda utánajárás és munka lehet, múzeumban fotózgatni stbstb és az csak egy chapter és egy ház berendezése
100 hsz QB fika? szép volt srácok...
Multi tök poén amúgy. Lefolyik a képernyőről azokkal az animokkal, imádok csak szimplán mozogni is benne
+1
Az én szememben a Remedy ezzel a QB-vel eljátszotta az utolsó esélyét. Felőlem lehúzhatják a rolót.
teny, hogy picike kis spooky mulder-el lazan dobtam volna a 9.5-öt.:) huztak is az agyamat a disznok, van nehany pillanat, amikor azt hiszed, hogy na most jön egy kaloz-szellem vagy valami. Utoljára szerkesztette: SlickAdam, 2016.05.14. 23:36:49
Az 1 sem volt jó,egy felhype-olt fos volt ideigóráig frankó hangulattal és jó sztorival - irgalmatlan gyenge harcrendszerrel és gameplay-el. Várd csak a 2-t az is biztos fel lesz hypeolva mint ahogyan a QB-t is próbálják egyesek felpumpálni...A QB azon túl hogy látványban totális középszerűséget mutat ugyan így elvérzik gameplay téren,egyszerűen egy gyenge tps amit a kiváló színészi játékkal megáldott átvezetők húznak ki a totális középszarból.
Nem, ezt nem tudni, ezt valami ea-s pénzügyi előrejelzésből vélik látni, de valójában annyira semmit nem tudni, hogy ezt sem. Csodálkoznék, ha a mostani E3-ra nem hoznának valamit belőle, miután teljes fordulatszámon pörög az SW úthenger. Utoljára szerkesztette: Moby, 2016.05.14. 22:54:34
Óriásira hízott közben az ND. És az ő példájukból szerintem lesznek TLoU-féle belső projektek is. Én rohadtul várom azokat is. Elképesztő koncentrációban vannak ott a tehetségek.
Kicsi magyarázat azoknak, akiknek evvel a generációval indult a konzolpályafutás: eredetileg nem Druckmannék irányításával készült volna az U4 (talán el is indultak a munkálatok, akkor még nélkülük). Aztán jött a TLoU, és az óriási siker, amit viszont ők csináltak, és ezek után kapták meg a projektet. Szóval ha nincs TLoU, ma egy egész más U4-et tolnánk.
Druckmannék most a DLCnek állnak neki ami szerintem 6+ hónap legalább és utána állnak neki komolyan a következő projectnek. Úgyhogy a következő bruce/druckmann féle ND játék 3+ év :(
"És nemtudom mi lett volna belőle, ha nem Druckmannék kerülnek a pilótaülésbe."
10/10 slicknek :D
Valószínű maradt volna az 1-3 hangulata és "komolytalansága"
Mondjuk Slick meg lehet ezt siratja kicsit, merthogy pl. Druckmann miatt nem került bele spookyshit az tökéletesen nyilvánvaló. Már csak azért is, mert """"arra"""" nekik van egy másik IP-jük már.
Pedig a következő a bátyja lett volna. Hm. Pedig ez ám a legjobb teszt arra, hogy a saját fanbojságod nagyítja fel, vagy tényleg jó volt-e a játék. Te az AW miatt akarod jónak látni a QB-t. De a QB még csak AW sem, sosem lesz az. Ezen nem változtat a tény, hogy ugyanazok csinálták. És még ezt sem tudom én pl. Csak azt, hogy a stúdió ugyanaz. Csakhogy ez mamár kevés. Láttam, végignéztem, végigsírtam, és siratom a Santa Monicát, amióta Stig otthagyta. Vagy mondhatom a 343 egyértelmű, kézzelfogható bizonyítékát a széjjelrothadásra Corinne Yu távozásával. Ezek a stúdiók mögött meghatározó személyiségek vannak. Nem a stúdiót kedveljük, hanem a meghatározo személyek munkásságát. És egyébként pontosan ez látszik az U4-en is. Minden pillanatán tettenérhető a TLoU hatása. És nemtudom mi lett volna belőle, ha nem Druckmannék kerülnek a pilótaülésbe.