teny, hogy picike kis spooky mulder-el lazan dobtam volna a 9.5-öt.:) huztak is az agyamat a disznok, van nehany pillanat, amikor azt hiszed, hogy na most jön egy kaloz-szellem vagy valami. Utoljára szerkesztette: SlickAdam, 2016.05.14. 23:36:49
mikor a kis nate meg kis sam a házban keresi a muter cuccát, hogy ott minden kincs és erekje olyan szinten volt lemodellezve hogy pislogtam, akik azokat csinálták micsoda utánajárás és munka lehet, múzeumban fotózgatni stbstb és az csak egy chapter és egy ház berendezése
A bátyja nem jut eszembe, de ez fejlődés abban hogy az 500 órát játszott BB-ből sem tudok sokat. :D
És nem QB = AW, nem ezt mondtam, csak a maga nemében nekem nagyon tetszett. :) Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2016.05.15. 11:17:23
Az Alan Wake-t kikérem magamnak, egy kötelező játék mindenkinek aki a TPS-eket szereti, csak elmondanám neked hogy az Uncharted sem több. ha a látványt nem nézed össze.
Kérd csak ki, attól még tényeket írtam amit nagyjából bárki megerősít aki mindenféle elvakultság nélkül tolta.:) Jó sztori jó ötletekkel,harmatgyenge gameplay-el. Ennyi az AW nem több. Utoljára szerkesztette: Bandicoot, 2016.05.15. 11:53:21
Harmatgyenge a gameplay minden tps-ben ennyi erővel. Csak itt a maradék része sokkal jobb. Jó a látvány szubjektív. Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2016.05.15. 11:56:15
"Harmatgyenge a gameplay minden tps-ben ennyi erővel." Nem. De nem is megyek bele, ha azt összehasonlítod bármiféle tps-el..:D Inkább lépek gámolni,nem kell vasárnapi agyérgörcs.:) Utoljára szerkesztette: Bandicoot, 2016.05.15. 12:04:37
basszus duguljatok mar el a QB, CoD, AW, BF, ... hülyesegekkel! föleg te Dark! kenyszerbeteg vagy baszki ezzel a mindenre valaszolgatassal. nincs valami jatek amivel lefoglalhatnad magad? következö a moderator topikba megy. Uncharted 4 topik... Utoljára szerkesztette: SlickAdam, 2016.05.15. 12:31:19
20 órával eddig messze a leghosszabb Uncharted számomra. A végefelé már kicsit megfáradt, de a finálé kárpótolt. A végét én másképp csináltam volna, de igy se volt gáz. Remélem tényleg az utolsó Uncharted, mert innen csak elbaszni lehet. A 12-15. fejezet látványát az életben nem fogom elfelejteni. Kösz Sony/ND.
Istenem ND mennyire tudja, hogy hova kell a zenéket beszúrni. DEM FEELS
Az megvan hogy mikor a piactéren lehet mászkálni, van a hivatal amiben a sor áll,és még a jellegzetes tipikus bunkót is "szimulálták" aki áll a sorban és ha át akarsz elötte menni beugat és direkt előrébb húzódik nehogy átférj?
Látod, tudom így könnyen beszélek, de ezt a Division-t mondtam neked hogy várj szerintem vele, túlságosan nagy volt a lendület szerintem, én már akkor nem láttam a tartalmat mögötte.
Siege-en nem csodálkozom. :)
+ Én is beosztom, csak azt a napi 2 chaptert 2 napra osztom be. :DDDDDDD Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2016.05.15. 17:11:09
Most nem hype, de ezek olyanok mint azt artok néha, ezek a koncepciórajzok. :D Vagy festmények, komolyan erről senkinek nem jutna eszébe hogy játék, inkább festmény. Jól néz ki, hogy a karakterek nincsenek rakjta, Ettől ilyen furcsa feelinget kap. D
fos twitter 3 megánál nagyobb képeket betömöríti jpgbe, pedig PNGbe vannak gépen elmentve. Na 20 elején abbahagytam. Legközelebbi etapra meghagyom az utolsó 3at. Nemsokára vége :(((((((
Aztabüdösgecikurvaélet, még honapokkal későbbis lesznek ilyen videók szerintem. :D Én is szórakoztam ezen a részek a kavicsokkal, külön sziklaszimulátorként kijöhetett volna. :D Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2016.05.15. 18:07:32
3. részben is olyan volt, Mad Maxba is olyan, 10 éves Lost Planatben is. S szép lassan a homok újra belepi a nyomokat. Vannak igazán egyedi részletek, amit másban nem látni sűrűn, de ez pont nem az.
Kicsit jobban belemélyedve a játékba, az a meglátásom, hogy nem az engine miatt olyan jó ez a játék. A gondoskodás, a a minden részletre figyelés, a sok-sok munka, az teszi ilyen hatalmassá. Nekem a kedvencemmé vált tényleg :)
Az engine felel tudtommal mindenért. :D Egyszer valaki mondta és igaza is van!
ha nem így nézne ki, nem lenne mindig látványos a játék, szar középszerű látványnál a fene nem figyelne fel a játékra, lehetne itt bármi, nézd meg a Division-t, ott is mennyi dolog van benne, az leszarják. Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2016.05.15. 20:49:47
Nem azt mondom, oks emberek végzik a munkát, de az engine fontos része a játék megítélésének... :D Persze kicsit ironizáltam is, de komolyan szólva ezt középszerű kinézettel simán kibasznám a szemétbe, mert a gameplay nem vinné el a hátán.
Meggyőződésem, hogy még csak a szart sem csavarták ki belőle. Itt a dizájner döntések voltak fontosabbak, nem a techbuzulás. Sok helyen hallom is, hogy alszik a gép. Az összhatás volt a fontos, nem a balfaszkodás, meg a túlvállalás. Amikor azt írtam, hogy evvel a címmel gyónta meg a nóti a sony balfaszkodását, akkor pontosan erre gondoltam. VÉGRE az a játék ebben a genben, ami úgy csodás, hogy közben jó is, de semmi több nem akar lenni, mint amire és amennyire hivatott. Nem akarja bebizonyítani, hogy ez a kávédaráló a mindentszétbaszókompjúter. Nem megy bele hardveresen már vállalhatatlan dolgokba. Nem megy bele felesleges bajkeverésbe. MINDENT felülír a látvány+ÉLMÉNY egységessége. Ez nekem többet jelent, mint akármilyen ide nem való techbuzgárkodás, ami nagyon jellemzi az összes ps4 exkluzívot (-KZSF). Utoljára szerkesztette: Moby, 2016.05.15. 20:52:37
story, történetvezetés, karakterek, karakterfejlődés, dialógus. Ezek mondanak valamit? Ja hogy te lehet a felét se érted mi történik a képernyőn, az más.
Leszarnád te is ha átlag vagy az alatti lenne a kinézet. Ott van a sok magyar felrat pc-n mégsincs gyomrom játszani az okádék játékokkal a story nem minden.
Elmondanám tennéked, hogy a mai napig fent van egy játék a pcmen, a notebookomon, az Anachronox. Quake2 engine, és imádom, mert művészi játék :) Nem beszélve az Ultima sorozatról, de az még régebbi story.
Áh nem. Te teljesen hülye vagy, vagy csak teteted? :D De felőlem oké, éld ki magad nyugodtan az én basztatásomon, leszarom Utoljára szerkesztette: Kongy, 2016.05.15. 21:03:40
Hát erről beszélek ez a baj mind szép, és mivel ez 22-es csapda lehet nem tudjátok elképzelni azt amit írtam, van rá példa csak más játékban. :)
Vagyis mégsincsen mert ezeket a ficsöröket eleve sok dologban maga az engine és kinézet és grafika tesz lehetővé, vagyis lehet nem is lesz példa rá. Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2016.05.15. 21:09:13