Elérhető már az early bird edition, lehet nyálat csorgatni :). Tervezem, hogy megveszem, már ebben az early accesben többet tud, mint az Atari RCT folytatása. Egyetlen szépséghibája, hogy ezt a játékot nem RCT-nek hívják, de érződik az egész szellemiségén, hogy igen is az, már csak a csapat miatt is aki készítette, mindenképp közelebb áll Chris Sawyer víziójához.
uhh az rct1-el rengeteget játszottam meglátjuk mi lesz ebből ha kész lesz.
Március 30-án meg jön a World:
http://store.steampowered.com/app/282560/
Irhattál volna bővebben róla hogy ne kelljen nyomoznom,semmi link,hivatkozás,ejnye!! Fekete pont! Jól van csak fél fekete pont a videó miatt.Amúgy ez csak androidra jön ki?
Planet Coaster is the future of coaster park simulation games.
We’ve created a living world where every guest is an individual with their own personality and money in their pocket. We’re giving you limitless freedom to build rides and scenery piece by piece, and to seamlessly blend them with your own hand-sculpted terrain. We’re building a connected global village where everyone can share in your creativity. And that’s just the start.
We hope you’ll join us to dream, build and share the ultimate coaster parks in Planet Coaster.
Limitless creativity
Modular construction and revolutionary terrain sculpting puts every detail of your park in your hands. Lay paths, place lights, customize rides and make every structure unique, then reshape the world and weave coasters through your park above ground and below.
Simulation evolved
The deepest park simulation in gaming history rewards your management skills. Tweak every aspect of your parks to surprise, delight and thrill your guests, and watch as Planet Coaster’s world reacts to your creativity in an instant.
Crowds you'll love
Every park guest is an individual you’ll want to thrill. Each guest thinks, feels and explores your park with their own interests and desires. Together Planet Coaster’s crowds become an expressive living UI, telling you at a glance just how well your park is run.
Built for you
Community is at the heart of Planet Coaster. Share your creativity with a connected global village of coaster fans. Trade scenery, rollercoasters and even entire parks, and download the world’s wildest creations from the fully integrated community hub.
Total authenticity
Created by the studio behind the genre’s benchmark, Planet Coaster builds on a decade of experience to create the next great leap for coaster park simulation. We’re passionate about coaster parks, and we hope you’ll join us for the ride.
Hát ez a world, szerintem ne várj sokat tőle, kipróbáltam a planet coaster bétáját és valami kibaszott jó. Még nem sok játékszer van benne, de a szimuláció, az animációk, a tömeg reakciói és az építkezés már így is annyi lehetőséget ad, hogy valami eszméletlen; itt van például ez a videó, amit ezen látsz komplett ingame alpha dolgokkal készült:
A world ehhez képest a téma rajongóinak szembeköpése és megtévesztése, eleve egy Early Acces játékot adnak dobozos játékként (nem vicc, 576-ban már megvásárolhatod), az áráról meg ne is beszéljünk szemben a PC huszon valahány eurós árával (teljes játék, az early bird edition borsos, viszont azt mondom, hogy megéri a pénzét, 6 hetente terveznek tartalom frissítéseket adni hozzá, bug frissítés az folyamatos, végleges verzió megjelenése pedig karácsony előtt - mechanika és szimulációs rész már működik, már csak a hullámvasutakon finomítanak, a víz és táj építéshez szükséges eszközök jönnek, illetve a menedzsment funkciók, ezek mind júliusig meg fognak érkezni, utána pedig már csak a játékszerek palettáját bővítik (most még alapvetően kalóz téma van, de nagyjából ugyanazok a témák lesznek mint az RCT 3 -ban)). Továbbá egy éve soha nem tudtak mondani egy épkézláb megjelenési dátumot, még negyedévet sem, az RCTW novemberi bétájáról ha láttál videót, akkor tudhatod, hogy valami borzalmasan átgondolatlan játékkal álsz szemben. Nem tett jót a fejlesztés félidejében a fejlesztő gárda váltás sem, ahogy a grafikai motor eltolódása egy teljesen nem RCT-s irányba (ezzel szemben nézd meg a PC-t sokkal inkább hasonlít a régi RCT-kre csak már modernebb köntösben (elite: dangerous Cobra motorja duruzsol alatta), persze ez sokban köszönhető a Frontiernek (Thrillville, RCT 3, RCT 2 kiegészítői csak hogy a főbbeket említsem) ezért is látha és érzi minden rajongó, hogy inkább ebben él tovább az RCT szellemisége és hagyománya mintsem az új RCTW-ben ami sok téren visszalépés lesz a harmadik részhez képest, de még a másodikhoz is (grafikát már sikerült szebbre csinálni mint a harmadik részben, de azért nézd majd meg a béta videóban a víz kinézetét és akkor emlékezz, hogy hogyan nézett ki 10 évvel ezelőtt, szánalom, főleg, hogy Unity 5 motorra tértek át elmondásuk szerint. Lényeg: érzik a nyomást a konkurencia részéről ezért gyorsan kidobták Steam EA-ban hogy lássanak belőle pénzt is és reklámozhassák hogy ők még mit fognak majd ingyenes frissítésként a játékhoz adni: "Piece-by-Piece Custom Built Structures Scenario Editor Mini-rides and Dark Rides Additional scenarios Transport Rides Fence Builder New and expanded decoration themes Additional Flat-rides Weather Custom music New Rollercoaster types"
Azért a fence builderen el lehet gondolkodni, hogy mennyire nagy szám, hogy nem fizetős DLC-ben hanem ingyen adják majd a játékhoz... Mindegy, ma elvileg lesz egy Live stream este nyolctól a holnap megjelenő verzióról, hát kíváncsian várom, de nincsnek tévképzeteim, 2014 követem nyomon hogy ezek mit össze nem nyögdécselnek ezen a játékon, nekem mint rajongó végtelenül szomorú ezt látnom és inkább úgy vagyok vele, hogy ha ez ennyire nagy nyűg akkor inkább nem kéne elővenni és erőltetni, de már nem érdekel mióta 2015 nyarán bejelentette a Frontier a Planet Coastert (van isten :D ) :), és a hype train is real alapon alig várom a végleges verziót belőle, mondhatni groundbreaking lesz (kalózban bárki letöltheti amúgy már, ha esetleg ki szeretné próbálni, én csak örülnék ha utána sztorizgatnánk róla itt :) ).
Teljesség kedvéért a holnapi RCT ezekkel a tartalmakkal jön majd: "What can you find in RCTW?
An innovative coaster builder, combining freeform and piece-by-piece options for ultimate control Freeform object placement, allowing you to put every in-game object exactly where you want it Curved paths in a variety of widths and styles, bringing your park previously unheard of flexibility in layout A fully integrated Steam UGC system, giving you the freedom to create any object you want and import it DIRECTLY into the game Fully deformable terrain and water effects to change your park’s landscape quickly and easily Steam workshop support, to share content and utilize the creative power of the community Steam social integration and park sharing to stay connected with your fellow Tycoons from around the world Campaign mode An initial set of Scenarios The Sandbox mode 10 different types of coasters (all complete with ride cams) Over 30 different flat rides Tons of scenery Items to populate your parks 4 different themes (sci-fi, adventure, generic, and western) And much, much more"
Egyébként hogy lehet beülni a kocsikba ebben a játékban? Vagy alfában még nem elérhető?
ugyanúgy mint a többi vidámparkos játékban, több nézeti lehetőség is van és közben nézelődhetsz is az egérrel, gondolom majd akarnak neki VR támogatást is adni, ha a motor már támogatja (lásd: Elite)
Szerintem ez a játék már most is szenzációs! És még csak alfa. Hihetetlen hangulatot ad az élményhez a látogatók animációja. Miután rájöttem az alapokra(és a készítők oldalán is van már egy tutorial videó!), nagyon élveztem a parképítést. Mi lesz még ebből, ha már most ilyen jó?! :) Egy dolog kérdéses még számomra: hogy tudom elérni, hogy egy már lefektetett utat ugyanolyan szélességben tudjak folytatni? Mindig a skálán kell kísérletezgetnem, vagy van egyszerűbb megoldás is?
szerintem egyenlőre csak a skálás módszer működik, annyira nem vészes, azt hiszem csak 10 méterig bővítheted tehát max 10 kattintás :D
Néztem ma videókat valakitől, hogyan bővíti, csinosítgatja az alap Facility épületeket és nagyon irigykedtem... :) Olyan profizmussal rakott össze alpesi hangulatú házat, templomot, hogy csuda! Sajnos nekem nincs ehhez ennyire érzékem, de majd próbálkozom. Végül is a lehetőség adott! :)
jövőhét csütörtökön pedig az új hullámvasutakról lesz live stream, melyek majd most már hivatalosan is az alpha phase 2 részét képezik majd, ami 2 hét múlva esedékes megjelenni, a terrain sculpting is szintén része lesz.
Basszus, amúgy rohadtul nem érzem alphának a játékot :D
Remember to download the new update from the launcher and please do let us know on this thread that you're in game and enjoying the update!
As mentioned in our livestream series you'll be able to now test our Terrain editing tools, Coaster additions, XYZ rotation, modular pieces, guest reactions and much MUCH more.
Remember to leave feedback here and report any bugs here
Enjoy.
Zac
Már van 2.1 is!!
Hey guys,
The development team have managed to bring in a quick update to address a number of bugs with yesterday’s updates. Specifically the update includes...
Added ability to bank through 360 on applicable coasters Exiting a dive drop now behaves correctly Enhanced coaster smoothing tool (smoothy smooth) Inverted coaster camera improvements Numerous stability fixes
Szemezek vele nagyon...RCT3-al több hónapig elvoltam. Itt meg látom mentek a Cities:Skylines elv jegyében, és integrálták a workshop-ot, ami nagyon jót tesz neki. Már most több ezer 'mod' van hozzá.
Reszemrol is hirtelen jott, csak pozitiv ertekeleseket kapott, es anno imadtam a rct-ket. Nem is lesz tores egyhamar. Szuperul lett optimalizalva, a fantazianak kb semmi nem szab hatart, nagyon ugyeltek a reszletekre. +steam workshop
Nézzük.Mit nevezünk acélos menedzsmentnek?Itt van bevétel, kiadás. Az alkalmazottainknak fizu, amit időről-időre meg lehet emelni, akárcsak a tapasztalati szintjüket. Be kell állítani a belépőjegy árát a parkba, valamint az egyes ride-ok árait. Ha túl drága, akkor kevesen fogják használni vagy csak bizonyos korosztály fogja használni.(feltéve hogy marketinggel becsábítottuk őket) Gondoskodni kell karbantartásról, felújításról, szemétszedésről, kaja/pia/ajándék/csetres/stb ellátásról, ezek árait részletesen beállíthatjuk. Kreatívnak is kell lenni, kicsit rá is vagyunk kényszerítve, hogy szép parkokat építsünk, ne csak az legyen, hogy egymás mellé lerakjuk az egyes játékokat.Tényleg, mi a helyes magyar szó a "ride"-ra vidámpark értelmezésében?Menet? Ugyanis figyeli azt is, milyen a parkunk megítélése illetve az egyes ride-ok milyen környezetben vannak. Ha ezt 100%-ra hozzuk, akkor gyakorlatilag bármennyit megadnak érte a látogatók.
No, szóval elsőre komplikáltnak tűnik, de aztán rájövünk, hogy teljesen jó, gyönyörű szép,hangulatos, nem túl komplikált egyedi hullámvasutat sem építeni. Van a szokásos "Excitement", "Fear" és "Nausea" mérő az egyes ride-oknál, amiből elsősorban az elsőnek érdemes magasnak lenni, mert sikerült olyan hullámvasutat építenem második vagy harmadik próbára, hogy nem mertek rá felülni. Ezek kielemzésére rengeteg segítség van, megnézhetjük, mi okozza a félelmet vagy izgalmat vagy hol liftezik az utasok gyomra, amitől majd leszálláskor visszaköszön a sárgarépa
Szóval nagyon szép, hangulatos, kicsit olyan, mintha visszarepülnénk a gyermekkorba és egy mesevárost építenénk, ahol mások is szórakoznak. Nekem nagyon tetszik, teljesen 3D-s, mindent kipróbálhatunk, nagyon jók a kameraállások, átlátható, ötletes, és aki nagyon kreatív, az csodákra lesz képes. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2016.12.03. 08:58:37
Amit leírtál az eddig kb. az RCT 3 képességei, ami nekem teljesen elég (mármint menedzsment téren). Talán az egyetlen, amit az még nem figyelt, az a környezet. Nem emlékszem, hogy ott számított volna pl. a zöldterület mennyiség vagy ilyesmi. Árakat ott is így kellett állítani, a 3D nézet és egyebek megegyeznek. A PC viszont sokkal több kreatív lehetőséget biztosít az új típusú építési módok miatt, (na meg a workshop is ugye), valójában emiatt gondolkodom rajta, de egyelőre a Stellarissal olyan szinten vagyok el, hogy nincs nagyon időm másra. :-) A jelenlegi játékom 2 hete tart, és még mindig nincs end game krízis! :-)
Én már nem is emlékszem melyik résszel játszottam utoljára, de ez a Planet Coaster nagyon jó.Nagyon kellett már egy normálisan kinéző és hosszútávon is élvezhető menedzsment játék. Ma már ezek a régi klasszikusok kiveszőben vannak, pedig a nép még mindig ezeket szeretné.Mint ahogyan nincs már klasszikus "bázis-építős" rts sem...
Nem tudja valaki megmondani, mivel kell az elemekből összerakott új, komplett modellt "group-olni", hogy aztán egyben tudjam kezelni az egészet? Nem teljesen értem a dolgot. Vannak olyan workshopos épületek, melyeket betöltés után egyben ki tudok jelölni és tudom klónozni az egészet. Míg más esetben bár kompletten betölti az építményt, de később nem lehet egyben kijelölni, mert nincs "összefűzve", vagyis csak darabonként tudom kijelölgetni. Nem találtam semmiyen funkciót, amivel group-okba lehet szervezni egy építményt, pedig léteznie kell valaminek, mert sok esetben így működik. Mit nem találok? Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2017.01.04. 03:47:14
Blueprint. Amikor rákattintasz a kész épületre. (vagy magára az épületre, vagy multi selection tool-lal kijelölöd az össze beletartozó elemet és akkor az jobb felső sarokban megjelenő ablakban az 1. szélsőbal gombra kattintva mentheted el. Itt egy rövid videó a Bluepint készítésről: Utoljára szerkesztette: wollnerd, 2017.01.04. 12:10:52
Köszönöm a választ! Sajnos nem jó így sem. A videóban ha megnézed, eleve egy már egy "group-olt" épületet tervez át. Ezt abból lehet látni, hogy a modellre kattintva a menüben megjelenik egy kis "ceruza" ikon is, amire klikkelve "felbomlik" a modell és szerkeszthetővé válik elemi szinten.
De ha én a nulláról építek egy akármit, nem tudom így egybe fűzni! Továbbra is darabokból áll az épület, amit multi select tool-al ugyan ki tudok jelölni és el tudok menteni blueprintként -ahogy írod is-, de nem lesz úgy egyben, nint a videóban. Bár később betölti egyben a blueprint listából, de utána már megint csak elemeinként lesz szelektálható (vagy multi select-el), de nem lesz egyben kezelhető és az a kis "ceruza" ikon sem látható sehol.
Ezt is egyben betölti, de amint letettem valahova, többé nem tudom 1clink-el egyben kijelölni, csak a részeit külön-külön vagy a multi select. A probléma az, hogy ebből pl. sok kéne egymás után letéve, de mivel "nincs egyben", így nem tudom klónozni. A multi select sem megoldás, mert ha egybe tolok két corridort és kicsit rontok a pozíción, akkor utána már nem tudom multi select-el sem kijelölni, mert a rátolás miatt a másik modellből is kijelöl részeket (bónusz negatívumként pedig a multi select-es kijelölésnél nincs lehetőség Advanced move & Duplicate-re sem, vagyis a precíz mozgatást is el lehet felejteni). Lényeg az, hogy így használhatatlan, csak azokkal tudok dolgozni, melyek a videón is látható módon, már alapvetően egyben vannak. De lövésem sincs, ilyet hogyan lehet csinálni.
OK, kínkeserves módon, több próbálkozás után rájöttem mi a baj! Nos, kizárólag akkor lehet egyben kezelni a blueprintet, ha a kezdő alkatrész egy "Custom Building" építőelem!!!!! Innen már pakolható rá más is, ekkor már egyben kezeli. Semmilyen más esetben nem lehet egyesíteni a modellt! Tehát hiába raktok le mittomén 10db fát 5db kővel, és hiába mentitek ki blueprint-nek, az bár betölthető lesz egyetlen modellként, de lerakást követően már nem lehet majd egyben kezelni, hiába klikkeltek rá, külön-külön fogja csak szelektálni az elemeket.
Ez egy mekkora szívás így...Innentől rendet kell tenni a workshop-os asseteim között, mert annak a feltöltőnek a modeljét, aki ezzel nincsen tisztában és nem eszerint épít, nem lehet egyben kezelni a játékban.
Nem tudom ez bug, vagy szándékos, de így gáz...
Ez nekem is újdonság, habár én még nem csinálok saját blueprint-et.Az viszont kétségtelen, hogy játék közben is így van, azaz van amit egyszerre, van amit csak elemenként lehet módosítani. Arra lennék kíváncsi, hogy mit vesz figyelembe egy hullámvasút építésénél úgymond "tartósság" címen. Ha kész hullámvasutat építek, akkor "average/medium", ha magam építem egyedileg, akkor mindig "low". Ez az a jelző, ami azt mutatja, hogy milyen időközönként kell karbantartani, mennyire gyakran fog elromlani. Tehát hogyan kell olyat építeni, ami tartósabb? Kisebbet kell?Vagy stabilabbat? Egyébként ez az egyik legélvezetesebb része a játéknak, de nagyon sokat szoktam szopni azzal, hogy a "Fear"-t és a "Nausea"-t lent tartsam, de az "Excitement" menjen magasra. Én még csak a Career-t tolom benne, már csak egy fokozat van hátra és a Hard fokozatúak könnyebbek voltak mint több Medium... Még egy kérdés.Mivel nem játszottam még sandbox-ban, Career módban korlátozott az építési terület.Ezt lehet növelni vagy sandbox módban eleve sokkal nagyobbat ad?
A kérdéseidre sajnos nem tudom a választ, mert ott még nem tartok és én meg pont fordítva játszottam eddig, tehát kizárólag sandbox-ban. :-) Ráadásul napokra leragadtam az építős témánál amiről írtam, mert olyan szinten idegesített a dolog, és nem találtam rá választ a neten sem, pedig feltúrtam az összes forgalmasabb fórumot is.
Tegnap azzal szívtam, hogy próbáltam a "rosszul" összerakott asseteket egybefűzni mindenféle módon (pl. utólag betenni custom building elemeket stb.), de nem lehet megoldani sehogy. Ha nem azzal kezdi valaki az építést, akkor utólag már nem lehet vele mit kezdeni.
Ma kezdem el a saját ride-ok építésének tesztelését, eddig még egyet sem építettem. :-) Ha rájövök valamire, beírom ide. De ha Te találsz valamit menetközben, akkor Te se tartsd magadban!
Nagyon jó a game egyébként, rengeteg ponton hajaz az RCT3-ra, de az építés sokkal jobb ebben. Azért vannak még érthetetlen dolgok, pl. nem értem, hogy bizonyos elemeket miért csak a horizontális axis mentén lehet forgatni?? Marha idegesítő, amikor pont egy olyan alkatrész kéne, amit nem lehet pozícióba forgatni, így ki kell hagynom. Szintén nem értem, miért van egy csomó olyan tárgy, aminél nem használható az Advanced move & Duplicate?? Továbbá nagyon jót tenne még az építésnek egy Scale funkció is!!! Sok alkatrészt azért nem tudok használni, mert kisebb vagy nagyobb a kelleténél. Talán később még bekerülnek ezek is. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2017.01.05. 16:34:03
Én sem panaszkodok, nagyon jó, és nem olyan veszedelmes a hullámvasút építés, mint amilyennek elsőre látszik.Bizonyos kész elemeknél tényleg nem lehet scale-ezni, azaz méretezni, feltehetőleg a tulajdonsága miatt.Ilyenek a kész loop-ok, a "csavart" pálya,stb. Én is csak azért építettem egyedi coaster-t, mert career módban több helyen megköveteli (csillagért cserébe), hogy építs sajátot, megadott feltételekkel. Ami engem zavar, hogy a klasszikus multi-kijelöléshez külön gomb van, ráadásul állandóan kattintgatni kell, tehát nem alap a jobb egérgomb nyomva tartás+húzás művelet. Hm, Career módban vannak olyan elemek, amelyeket nem fogsz tudni sem mozgatni, sem átalakítani, de ez amiatt van, hogy többnyire kész vidámparkokat fogsz kapni, a díszlet meg statikus.
Karrier módot sem néztem még...:-) Igazság szerint, RCT3-ban is kreatív (Sandbox) módban volt vagy 200 órám, ebben most elsősorban az építés vonz. Itt meg sokkal jobb az építés, bár ahogy egyre beljebb ásom magam, sajnos rengeteg limitáció jön elő. Pl. nem lehet egyedi 3D modeleket beaplikálni, ami egy idő után ismétlésekhez fog vezetni és erősen gátat szab a kreativitásnak. Pl. a Cities Skylines esetén nincs ilyen limit, ezért lehet betenni a városba real nevezetességeket, hidakat, akármiket. Megcsinálják a userek. Na itt ez nincs, a Frontier ilyen szempontból eléggé vaskalapos (az Elite-t egyáltalán nem engedi modolni). A terrain textúrák sem bővíthetők.
Továbbá jó lett volna, ha nem csak a coasterek, hanem az egyéb játékok is megépíthetőek lennének egyedileg. (pl. scifi körhinta ). Ezt nár az RCT3 sem tudta, reméletm, hogy itt majd lehet, de sajnos nem.
Ezzel együtt, a meglévő elemekből is lehet brutál dolgokat építeni. Ezt pl. ismered?
Az ilyen egyedi dolgokat azért tiltják le, hogy aztán majd ők kiadhassák DLC-nek, pénzért. Azt a k*va, de gyönyörű szép! Ha lenne ennyi türelmem és időm, mint ami a videón is van, akkor csinálnék én is hasonlót.Most ha végére érek a karrier módnak, akkor belevágok valami ilyesmibe, mert asszem ott nincs lóvé és területhatár, csak a fantázia és a türelem szab határt.Karrier módban pedig semmi pénzt nem kapsz szinte az induláshoz, mindent neked kell kifejleszteni, fenntartani a rendet és lóvét gyűjteni.De mire lesz lóvéd a hullámvasutakra és park cicomázásra, addigra megtelik a parkod mindennel és meg is unod. Arról nem beszélve, hogy több témájú park van karrier módban, ám nem mindegyikhez kapod meg/tudod kifejleszteni a megfelelő téma-szerinti díszítést/épületet/stb-ket. Nekem van sci fi témájú parkom, amibe kénytelen voltam besuvasztani fantasy-t és western-t, mert nincs más lehetőségem. Ugyanaz az eset, mint a Cities Skylines-ban is, azaz, ha csít nélkül, az elejétől építkezel, csak sokára lesz olyan a városod, mint amilyenre elképzeled.Tehát pl lemodellezni egy várost vagy parkot csak sandbox-ban lehet vagy ha nem számol pénzt és technológiailag is minden a rendelkezésedre áll.
De az ilyen ride-okat amúgy is olyanok készítik, akik ügyesek, kreatívak és/vagy a játék fejlesztői...Az egyik karrieres parkban nekem is sikerült egy olyan hullámvasutat építeni, amit egy óriási fára feltekertem spirálban, de nehéz meló volt. Én még egy darab dolgot nem töltöttem le ehhez a játékhoz, kizárólag a beépített modelleket használom.
Igen, ezért van a több játékmód. A sandbox részben is van terület limit, de így is elég nagy ez a játszótér. Én most egy tisztán sci-fi parkot építek, amihez töltöttem le pár dolgot mert sokat gyorsít a munkán. Viszont mióta kiderült az építési anomálisa, azóta rengeteg asset ment a kukába, már csak olyanokat használok, melyek egyben kijelölhetők. Egyedi épületeket is elkezdtem gyártani, ez nagyon tetszik, csak sajnos itt jönnek elő legjobban a korlátok. De fantáziával áthidaható sokminden még így is. Mondjuk el lehet szarakodni vele, tegnap vagy 5 órám ráment egyetlen sci-fi alagút építésére, de annyira aprólékosan ki lehet dolgozni mindent, hogy nem tudtam letenni, megunni meg végképp nem sikerült. :-)
Viszont azt nem értem, hogy kreatív módban miért zárnak be a boltjaim, amelyeknek nincs nagy forgalma? Mivel itt nincs jelentősége a pénznek, értelmetlennek tűnik.
A karrier mód ismerős RCT3-ból, abban is volt ilyen -a challenge móddal egyetemben-. Ott a menedzselésen van a hangsúly, ami egy egészen másfajta játékélmény -tycoon :-) - , de azt is szeretem és ki is fogom próbálni mert kíváncsi vagyok, hogy mennyit fejlődött ebben a játék.
Viszont azt nem értem, hogy kreatív módban miért zárnak be a boltjaim, amelyeknek nincs nagy forgalma? Mivel itt nincs jelentősége a pénznek, értelmetlennek tűnik.
Mert az eladók (vendors) boldogtalanná válnak és felmondáson (quit) gondolkoznak, ha nincs (nagy) forgalom, vagy túl keményen kell dolgozniuk (és közben nem elég fair a fizetésük, gondolom) mert túl sok a vásárló. Ennek kivédésére fejleszd ki a képzés szintüket max.-ra is és emeld meg a fizetésüket, akár nagyon sokra. ;) DE sztem az is fontos lehet hogy a személyzet mindegyikének egyforma fizetésük legyen a foglalkozáson belül legalábbis és képzés szinten belül is talán, mert akár irigységük miatt is lehetnek boldogtalanok. :D De amúgy igazad van, pénz nélkül nem nagyon van értelme, viszont reális a fenti okokkal. :) Mondjuk, lehetne ki-be kapcsolható funkció ehhez. Utoljára szerkesztette: wollnerd, 2017.01.07. 15:18:06
Igen ezt értem és jogos is, csak az nem világos, miért kell ez a funkció a sandbox részbe is? Karrier módban szuper, de itt semmi értelme nincsen, lévén ebben a módban inkább csak építünk, de a menedzsmentnek nincs szerepe. Pénz itt ugye unlimited, fel tudom nekik emelni a fizetést 1millió dollárra is, de annak sincs jelentősége. :-)
Hmm, jogos.Lehet hogy csak elfelejtették és benne hagyták ezt a funckiót.Wollnerd-nek igaza van, azért zár be, mert túl alacsony a forgalom.Ha túl magas, akkor meg nem bírja a melót (neked meg elégedetlen vendégeid lesznek), ergo képezni kell és fizuemelést is adni, különben csökken a morálja és felmond. Nem kell milliókra emelni, nagyon normálisan lehet állítgatni, lesz Karrier módban egy park, ahol viszont kifejezetten az fogja megnehezíteni, hogy mindenkinek a normális fizuhoz képest minimum 2x-3x annyit kell adni. A karrier mód tulajdonképpen nagyon jól végigvezet az egész játékon, azaz, egyfajta tutorial is, de nincs kifejezetten segítség, csak elmondja az elején "briefing" szerűen, hogy mi a "küldetés". Én az ingyen sandbox építkezésnek nem vagyok nagy híve, mert az gyerekeknek való, kicsit olyan mint az "örök élet,örök pénz,stb" Viszont ott fogok saját hullámvasutat építeni, amit aztán elmentek tervnek.
"Én az ingyen sandbox építkezésnek nem vagyok nagy híve, mert az gyerekeknek való"
Akkor én gyerek vagyok!? Egyébként most picit félreérted ezt a játékmódot szerintem, mert a sandbox rész tételesen kreatívoknak való, nem gyerekeknek (inkább hívom kreatív módnak emiatt)! Igaz, hogy itt valóban nincs tétje semminek, de éppen ez a lényeg, mert ez a mód nem erről szól! Ez olyan mint a Lego...aki szeret alkotni, az kiélheti a kreatív hajlamait. Tulajdonképpen, én ki sem szoktam nyitni a parkot amíg építek, mert tök fölösleges.
Nem is negatív tartalmú, amit mondtam, tehát nem lenézést jelent az hogy "gyerekeknek való". Inkább csak próbáltam a 7 éves unokahúgommal megszerettetni, de nem sikerült, pedig ez az ő világa...lehet hogy még túl kicsi hozzá.Őt inkább a State of Decay (!) érdekli, amit persze nem rakok be neki... Tudom, mi a sandbox mód, a legtöbb játéknál, ha van, akkor tényleg azt jelenti amit mondasz, azaz a kreatívoknak való.Majd én is átmegyek kreatívba, egyelőre most szervizben a gpu-m (hűtő nagyon zajos), de nagyon úgy fest, hogy új lesz. s akkor majd kreativitásomat, némi ihlettel fűszerezve én is csinálok valamit.
Igen :) kicsi a világ. Az ízlésem sokat változott, de a menedzsment típusú gémek mindig is a kedvenceim voltak...C64-en fertőzött meg a simcity, majd jött a többi. Ja és találkozhatunk a Transport Fever, az X-Rebirth és a Cities Skylines topicban is :) Utoljára szerkesztette: kisiku, 2017.01.27. 08:46:38
Sajna a világ összes ideje nem elég a játékra gyerek mellett... :( Énis simcity.vel kezdtem bár én PC-n (286-os korszak asszem). Skyline nem tetszett, X-Rebirth nemtom mi, a Transport fever meg wishlisten. :)
A Skylines nagyon jó, sokkal jobb,mint az EA által elb*ott Simcity, X-Rebirth a legjobb űrhajós-kereskedős-építős szimulátor (2800 órányi játékom van benne+egy közel 100 oldalas leírás, amit írtam hozzá), Transport Fever meg inkább Train Fever 2...de szintén nagyon jó. Valóban, nekem is van magánéletem (nem vagyok a South Park-ban idézett " ...who has absolutely no life..." ) típus
Jó látni, hogy nem csak én vagyok vén. :-D Én még XT-n kezdtem a PC-t, monokróm (zöld), majd később CGA (4 szín) :-) Micsoda technika volt. :-) Viszont Flight Simulator már akkor létezett. A leszállópálya egy vonal volt.
Ja, a Subnautica-t pedig én kezdtem el fordítani. :-)
Tényleg, nálunk, miért nincsenek olyan k*va jó hullámvasutak, mint máshol a világban? Mi ez, fosás a balesettől? Máshol is meghalhat az ember...vagy nincs rá igény? Jó, mondjuk ezek tényleg durvák:
Nem is tökugyanolyanra gondoltam, hanem hogy térkép alapján minden ugyanúgy legyen, a steam workshop pedig dugig van már mindennel több mint százezer cucc pár hónap alatt. Hullámvasút és a többi vasút szerintem simán megépíthető. A játékok nagyrésze alapból benne van a játékban.
Áprilisra ígértek komolyabb frissítést, remélem lesznek benne új ojjektumok százai.
Sajnálatos, de ha betartanák az előírásokat, azaz mind az utas, mind az üzemeltető. akkor nem lenne baj.Pl, ki az marha, aki egy hullámvasúton, ami legalább 70-80-nal száguld, feláll és kinyújtózkodik?Minek?Életveszély...ez nem autó, nem vonat, itt kapaszkodni kell és élvezni.Lehet ordítani, okádni, (figyelem!Gusztustalan!) üvölteni, de felállni, meg kicsatolni magad,stb-t, azt nem. Ebben a videóban, mondjuk pont nem az utasok a hibásak, ez inkább tervezési és karbantartási hiba vagy nem megfelelő üzemeltetés.
Olyan is volt, akinek a hülyesége miatt a hullámvasút szerkezete levágta a fejét...Miért kell ilyen állatságot művelni?Nem elég izgalmas az hogy iszonyú sebességgel robogsz és közben különböző erők hatnak rád?Én sajnos még csak a magyar hullámvasúton utaztam, meg egyszer Spanyolországban lecsúsztam egy kb 30 méter magas vízi csúszdán 60 fokos szögben...na, az beszaratós volt, főleg, hogy mindenki lego bábú méretű volt fentről. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2017.02.09. 09:26:56
Azért mondjuk én a Slingshot-ot kipróbálnám, na nem kaja után! Érdemes megnézni ezeket a videókat is, hányan ájulnak el közben.Próbáltam magyarázatot keresni, és találtam is.Akit érdekel, olvassa el, persze angolul van.
Remélem, ezekkel nem vagyok nagyon off topic, ha mégis, akkor szorri és visszatérek a játékra.Egyébként jellemző, hogy amikor tutorial videókat kerestem a Planet Coaster-hez, ott az az első közt van az, hogyan lehet kisiklatni/balesetet okozni a hullámvasutunkkal, mert ugye ez egy nagyon szép és békés játék, erőszakmentes, de hát az emberek egy része igényli.
A játékok igen, én az épületekre gondoltam. Bár a másik nagy hiányossága a programnak, hogy csak a hullámvasutak építhetők meg egyedileg, de egyéb játékok nem, csak azokkal lehet dolgozni ami gyárilag rendelkezésre áll -és ez sajnos nem túl sok-. Ebből a szempontból jobb program a Theme Park Studio, mert ott minden létező játékot meg lehet tervezni, nincs limitálva semmi. Más kérdés, hogy az nem tycoon game ezért sokan csalódtak benne, és ahogy nézem, végül nem teljesen készen adták ki (nyilván anyagi okokból). Pedig volt benne potenciál. A Planet Coaster sokkal élvezetesebb program, de egyelőre rengeteg limittel van megáldva.
Szerintem majd később vagy adnak hozzá még pár ride-ot (mint ahogy a legújabb patch-ben is jött egy) vagy majd kitalálnak valami customizálhatóságot rá. (bár ezt kétlem, eddig egy játékban sem volt, de jó lenne és nagyot dobna a workshop-on is az egyedi ride-ok bevezetése).
Nekem sem jött be egyébként, pedig megvettem még Early Access fázisban. A tervező része eszméletlenül jó, a hullámvasutat pl. a kerekektől kezdve lehet összerakni, valós időben mutatja a fizikai hatásokat a sínpálya és a kocsik esetében is, hol milyen erők hatnak rá. Gyakorlatilag nem létező, saját játékokat is lehet vele tervezni, tényleg eszméletlenül profi. Viszont ennyi, ez nem elsősorban játék, vagyis főként nem park építő, és semmilyen tycoon funkció nincs benne. Emiatt csak fanatikusoknak való, meg akik szertnek tervezni, netán gépészmérnököknek. :-)
Azokat az ötleteket kéne behozni ide is. :D És akkor elégedett lennék. Nem mintha csalódás lenne ez a játék. Rég játszottam ilyen jót, mint ezzel a játékkal.
Többször megnéztem ezt a videót, nagyon borzalmas. Rémálmokban jön elő ilyesmi (pont így lerepülök a hullámvasútról, nem áll meg a lift felfelé menet és kirepülök a tetőn stb.) :-D
Mondjuk elég sokan tartják fake videónak és CGI-nek. Nem 100% tudom eldönteni, de lehet benne valami. Ha megnézed, amikor a kocsi a pálya (a baleset előtti emelkedő) alsó részén van, lassabban mozog, mint amikor elkezd felfelé menni. Ez ugye lehetetlen, főleg egy kvázi 90 fokos emelkedőn. Nincs az említett szakaszon húzó mechanizmus sem, de ha lenne, akkor sem így húzná fel a kocsit, hanem lassan, majd a tetejéről indulna lejtmenetbe. A másik, hogy nem repül le semmilyen alkatrész, pedig ha a futómű szétesett, akkor a kerekek pár darabja külön le kellett volna essen, és látszódnia is kellett volna. Erősen fake gyanús a video, de persze a fene se tudja. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2017.02.12. 22:12:33
Egy gondolat a videóhoz, ahol lerepül a hullámvasút. Ha meghallgatod, lehet hallani a robajt és az ordítást, ami elég valósnak tűnik.És ilyen brutális majdnem 90 fokos, "szabadeséses" lejtőt itt a Planet Coaster-ben is lehet csinálni, sőt van a valóságban is.
Mindettől függetlenül én hiányolom ezen eszközöket hazánkból. Pedig szerintem lenne rá igény...addig is maradunk a virtuális hullámvasútnál. Egyébként ha utas nézetben követed a játékaidat ebben a játékban, el lehet szédülni :)... főleg, ha egy kicsit ittasan játszol Tényleg mi a megfelelő szó itt a "ride"-ra? Mert a "menet" az oké, de mivel magyarok vagyunk, szeretjük szebben kifejezni.Én játéknak hívom ezeket a monstrumokat. mert elvégre azok. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2017.02.13. 09:09:55