Sztem egyszeruen nekunk akik a Conquest large-hoz vannak szokva annak ez egy ertelmetlen kapkodasnak tunik.Kevesebb jarmu,kevesebb objective.Jobban orultem volna egy jo kis 6-8 zaszlos Conquestnek abbol jobban atjonne a klasszikus BF erzes.Viszont vannak biztato valtozasok.Pl a tankok vegre ugy gyorsulnak es annyival mennek ami kb hitelesse teszi oket ellentetben a BF1-el.Tovabba 12 ev utan sikerult visszaterniuk a normalis utra azzal, hogy fogy a jarmuvek ammoja.Bar a repulos reszt nem oldottak meg a regi bevalt modon hogy at kell repulni a repter folott de az utobbi idoben hasznalt unlimited ammonal meg ez is jobb valasztas.Igy kvazi megsporoltak a repterek jatekba rakasat.
Ugyanaz lesz mint a battlefield 1, csak új témakör. Akinek az bejött, ez is befog. Szerintem egyébként nem rossz, csak ez már nem az én világom, unalmas már, meg túl lassú vagyok az ilyen pörgéshez.
Tessék, BF5 multi gémpléj. A videó gyönyörűen bemutatja miért utáltam meg a bf-et. Fast paced shooter, zéró jármű vagy max oldalanként 1-1 kocsi, bár itt épp még az sem volt lol. Senki se csinálja amit kellene, csak a tdm megy.
Már a Battlefield 2-ben is sírtak az akkori 14 évesek, hogy sokat kell futkosni két zászló között, nem véletlen lettek infantry szerverek. Ez volt 10+ évvel ezelőtt, azóta meg... Én inkább attól félek, hogy megint nem fog számítani ez a rengeteg újítás, mert Pista a zászlótól 400 méterre a hegytetőn fog kempelni sniperral, mert a k/d az fun. Építeni, gyógyítani, lőszert adni megint nem fog senki, ahogy eddig is max a játékosok 10% tudta egyáltalán hogy lehet. Szóval ameddig nincs valami olyan megoldás, ami kényszeríti az embereket a k/d majmoláson kívül bármire is, pl zászlóhúzás, csapatmunka, supportálás, addig nem lesz itt semmi változás, csak új mapok, új skinek, új battlefield-ek. Én azzal kezdeném, hogy 5 pontot adnék a kill-ért, és 100-at egy zászlóhúzásért. Csapatsupportért is pöröghetne 50-essével. Összesítő táblázatból kihagynám a k/d-t, csak a pont maradnak, meg zászlóhúzás. Így pista beszopná és azt látná, hogy a sniperral a szánalmas pötyögtetése senkit nem érdekelt, és semmit nem számít senkinek. Erre mondjuk ők is rájöttek már kb 10 éve, csak az a gond, hogy még mindig azt gondolják, hogy Pistából, meg Janikából élnek meg, pedig a PUBG bebizonyította, hogy lehet merésznek is lenni, bejöhet.
A büdös életben nem lesz többet normális Battlefield.Sem nagy kiadótól sem kisebb cégektől.A mai gamereknek a pörgés kell a speed tabletta mellé mert ha 2-3 másodperc eltelik akció és gyilkolás nélkül az a játék nem jó.Fél perc séta mint a BF2-ben ezt ezek nem bírják elviselni.Meg nehogymár észben kelljen tartani hogy tárazáskor veszik a maradék lőszer.
bf1 uj skinek+cod zombimod epitgetes meg redfekson full demolition ... annyra nincs otletuk semmi h 4 napra osztva minden egyes jatekmod egy mappon -este es nappal? meg csak sok map sem kell... szuper bonyi.
ammo hiany meg revive sem jon at jol.fetrengeni elore-hatra sincs ido ,annyira pergos.-csak lehet. senki nemfog vissza repkedni bazisra.inkabb eldobni gepet es kesobb respawn...
granat dobni sem latni senkit meg nem is uj.celozgatni is hujeseg mert jobb ha foldon robban.-megaztan uncharted 1 egyebkent is.
Sziasztok, feltettem a legújabb radeon drivert (18.5.2.) és megint olyat csinál h indítás után a bf1 hibával kilép. átirom a profile settings-ben h ne dx12-be induljon és ekkor már megy is. régebben is csinált ilyet, akkor egy 17.5-ös verzió volt sokáig stabil. nem tudja vki h hogy lehetne ezt orvosolni(azon kivül h egy elözö drivert teszek vissza neki?)
Szerintem fölösleges leírni a játékot a gameplay-ek alapján. Ha nem osztják szanaszét a térképekkel, meg játékmódokkal a játékosbázist, akkor remek szórakozást fog nyújtani ez a rész azoknak, akik egy esti 1-2 órás kikapcsolódást szeretnének. Pár fícsőrt hozzáadtak a Bf1-hez, új skinek, térképek, kész is az új rész. Addig kihúzza, mint az előző rész, aztán úgyis jön a következő. Világmegváltást, meg atyaúristen battlefield-et ne akarjatok már egy EA-től, arra ott vannak a kickstarteres projektek, meg kisebb cégek, részvényesek nélkül.
látom maradtak a "jól bevált" receptnél, mindkét oldalon ugyanazokkal a fegyverekkel rohangálnak majd. bf3-4nél mindegy volt, modern színtérben nem számít, bf1ben muszáj volt, kevés volt az ismert puska, gyakorlatilag így is kamu fegyverekkel kellett feltölteniük... de ww2ben már kicsit erős, újabb pofon a hitelességnek. jöhetnek codból a red dotos, hangtompítós stg-k, meg a női, mg42-s kivégzőosztagok.
Csak annyi kellene mint battle royal meg r6ba ,egy életed van esetleg a medik felkelthetne. utána lapítana mindenki nehogy hasba lőjék , nem nagyon állatkodnának. Utoljára szerkesztette: Bogdogege, 2018.06.10. 09:58:54
Ez már nekem nagyon árkád, mindenvackotbele ... hulladék .
"Recently, incorrect minimum PC specs for #Battlefield V were published as placeholders. We haven’t announced our minimum or recommended specs for Battlefield V yet. Stay tuned!" - Jun 5
Sok új nincs benne, ha már néztétek pl Jackfrag videót
Ilyen lesz akkor? :D
Bf5 ! :))
Max grafikan fhd-ben a stabil 60fps talan meglesz.Ugyertem multiban sem esik majd 60 ala semmilyen szituban. Ami a minimalkonfigot illeti: nem is ertem a cpu oldalt.Az emlitett ket proci nem is ugyanabban a ligaban jatszik.
Bejelentette a DICE a Battlefield V minimum gépigényét - szerencsére nem szükséges a játékhoz erőmű.
A DICE és az Nvidia közösen dolgoznak azon, hogy a Battlefield V PC-s verziójából a lehető legtöbbet hozzák ki. Már a Battlefield 1 is elég szépen nézett ki, így ha az új rész is hozza annak színvonalát, már boldogak leszünk.
Rondább nem lesz, az biztos, és a futtatásához sem kell erősebb gép, mint a BF1-hez. A BFV hivatalos termékadatlapján megjelent a minimum gépigény, ami a következőképp néz ki: Battlefield V minimum gépigény
Op. rendszer: Windows 7, Windows 8.1 vagy Windows 10 64-bit Processzor: AMD FX-6350 vagy Intel Core i5-6600K Memória: 8 GB RAM Videokártya: AMD Radeon HD 7850 2GB vagy Nvidia GeForce GTX 660 2GB DirectX: 11 Szabad hely: 50 GB
A nyílt béta szeptember-október környékén lesz, akkor majd élesben is megnézhetjük, hogy fut a játék. A megjelenés október 19-ére várható.
Azért mindent elárul, hogy a szipiszupi trailer-t többen dislike-olták mint like-olták ... Ez egy rakás szar . SW1, BF1 SW2 mind mind hulladék lett, ez is az lesz .
Jól saccoltál. 1 év elteltével 12 font az alapjáték most PS4-re minden DLC-vel plusz Titanfall 2 összes DLC-vel. Filózok még rajta. Nem arról van szó, hogy nagy pénz a 4 ezer Ft de ha már kihalóban van az egész akkor lehet nem érdemes. TDM pályák nem nagyon mennek ahogy hallom pedig talán pont az érdekelt volna.
Most miért mondod ezt? Simán lehet csinálni olyan játékot az elkurvult gamer társadalomnak ami legendás kesz, hiszen erre nem egy példa volt már, tehát a recept létezik csak eltérni nem kellene tőle új hülyeségekkel. Én is utálom ha az adszony bem úgy főzi meg a kedvenc kajámat ahogy szokta. Ami jó és bevált az jó minek eltérni a receptől? én meg a fejlesztőket nem értem.
Joe nem az a fajta, aki nem mondja meg a véleményét. Battlefront 2őt is porig alázta. Csodálom, hogy EA meghívta ide :D
bf hez kepest "uj", de minden letezett mar mas jatekokban joval korabban..
nem is lehet-kell uj dolgokat bele rakni semmibe mar. bf6 ban lesz bulett time es varazslas is biztos... korokre osztott live strategia, zombi mod es sd dust 2 vel meg stb.
mas nem maradt.
inkabb 1943 mat tolnak ki pc re,meg vietnam 2-t..
akkor mindenki tud maganak medpekket dobni akkor??! Utoljára szerkesztette: toza, 2018.05.25. 11:19:37
Nem, de nem kéne full retard módba tolni ezt a "most immersive experience" dolgot. Ha nem mondták el 20x a stream alatt, akkor egyszer se. Kijött egy Micheal Bay like Mad Max WWII BFV reveal trailer és most írják, hogy jaj, nem is ilyen a játék, etc. Félrement erősen.
Az új játékmeneti elemek viszont nem rosszak, ha tényleg sikerül általuk kicsit lassítani a játékon. Puding próbája az evés. Ne feledje senki, mindenki oda volt a Commander Mode-ért BF4 bejelentéskor, aztán abból is mi lett ... :)
2 hét múlva lesz rendes multi trailer és valószínű 1+ órás tiszta gameplay is ahogy BF1ből is volt. A játék amúgy infók alapján a szöges ellentéte annak, amit a videóban lehet látni. Lassabb és sokkal taktikusabb. Jackfrag postolt egy interjút DICE devvel és azt mondta, hogy meg akarják itt szüntetni az eszetlen rohangálást és a spawn/futás/halál gameplayt.
Impozans lista es legyen ugy hogy ezek mind bekerulnek majd es mukodnek is rendesen.Inkabb az ilyeneket kellett volna egy videoban promozni nem ezt a Michael Bay stilusu akciocunamit.Bizom benne, hogy lesz egy tisztesseges multi trailer lehetoleg CQ-ban es boldogan fizetek erte.Esetleg rendes gameplay az EA Play-rol. Nulladik perctol jatszom ezt a szeriat epp ezert fajt annyira ez a fajta marketing nyitas.Valahogy nem erzodik belole a veteranok megszolitasa.Na mindegy,fingers crossed!
Egyébként a trailer tényleg nem sikerült jól. Túl dinamikus volt, túl sok mindent raktak bele, nem volt reális a feeling. Az hogy egy visszadobott gránátot levegőben lelősz pont amikor arra jár egy repülő ami emiatt felrobban, ilyen nem lesz. Lesz rá lehetőség, lesz gamesprout videóban, de a valóságban rettentő ritka lesz. A gameplay változások szinte mind nagyon ígéretesek. Az hogy fontos a squad gameplay, ragdollok szerver oldaliak, nagyon sokat változtat.
A customization pedig - női karakterek, színes ruhák meg arcfestés - ezek nyilván azért kellenek, hogy valamiből pénze legyen a DICE-nak, EA-nek a release után is. Én teljesen el tudom fogadni, hogy kampóskezű néger náci nők gyémántberakású szamurájkarddal ugrálnak a csatatéren, ha ez az ára annak, hogy nincs fizetős DLC és nincsenek pay-to-win elemek.
És itt jön képbe az új fortification rendszer is + a még jobb és taktikusabb squad play.
Ha jól tudom visszajön a régi Conquest rendszer, ami megköveteli, hogy ne csak a zászló foglalás hanem a megtartás is szükséges legyen ha nyerni akarsz.
"People complaining about women soldiers in a World War II video game because it's not realistic are really going to lose it when we tell them about respawning."
Már attól is bőven jó játék lenne, ha végre nem a kill számítana legjobban CQ-ban (esetleg sniperek számának korlátozása), hanem a zászlóhúzás, meg a csapatmunka, meg nem 5 négyzetméteren kéne egymást öldökölni egy rohadt nagy pályán. Ha ezek a feltételek teljesülnek, akkor pont nem érdekel, milyen festések lesznek, meg lesznek e nők, meg négerek.
BC2 óta probléma, hogy a pub nagy részét nem érdekli a cq-ban a zászló, a csapat 3/4 meg sniper. Utoljára szerkesztette: Running, 2018.05.24. 15:52:39
erdekes..
•Ragdolls are server side, can now drag a downed player's body elsewhere •Any class can do a squad revive, takes longer than a medic revive, does not give full health points •Can call for help when down such as in the trailer •Bullet penetration through thin wood, sheet metal, walls •Movement change, can now dive froward, backward, left and right similar to R6 Siege prone system....
similar to r6 Siege prone system..
CoD jut eszembe erről minden évben. Minden cod reveal után megy a fika, a dislike áradat meg a fröcsögés. Aztán minden évben sorra dönti meg az eladási rekordokat. LÁL
Tele lesz innovatív új ficsőrökkel az egész, de persze nem számít, mert lesznek nők a harctéren meg kozmetikai cuccok, amik miatt nem kell megvennem végre a premium passt és megkapok mindent ingyen. Dehát szarazegész.
én is pont ezt akartam írni, hogy mindenkinek sír a szája ez meg az miatt. nem kötelező megvenni ennyi. de úgyis megveszik főleg azok akiknek sír a szája
BF3nál azért sírtak az emberek mai napig emlékszem, mert túl fakó volt. Itt azért sírnak, mert túl színes??
BF1nél a néger katona miatt, itt a női katonák miatt. Szánalom a köbön. Előbb kötném fel magam minthogy ennek az elkurvult gémer társadalomnak csináljak játékot. Utoljára szerkesztette: TDC Geronimo, 2018.05.24. 15:01:12
Igazad van, tényleg régen rossz. Sokkal jobb lenne, ha a fun factort és az innovációt olyanok hoznák, mint:
•Fortifications are things like sand ags, trenches, tank stoppers. Only supports can build offensively defense fortifications such as machine guns, field cannons and are much faster at building everything. •Attrition system - health bar is in stages, only regen up to closet stage not to 100 anymore •Physical interactions - every action in the game requires a player interact for things like medkits, spotting, ammo, ledge grabbing (example: healing requires walking over to a health pack, character animation to pick it up, then start healing) •No more HUD/map spotting, spotting is based on movement/changes around you •Attrition system - much less ammo on spawn, out of ammo after a few fights, but more ways to resupply ammo in the battlefield from packs, crates, or grabbing small amounts of ammo off of bodies (all requires physical interactions) •Revive system has a full on animation, takes a few seconds to complete, no more revive trains, takes time to complete •Ragdolls are server side, can now drag a downed player's body elsewhere •Any class can do a squad revive, takes longer than a medic revive, does not give full health points •Can call for help when down such as in the trailer •Ragdolls (player bodies) effect the environment, push down grass etc. •No more visual recoil •Each gun has a unique recoil pattern that can be learned and mastered •Bullet penetration through thin wood, sheet metal, walls •Movement change, can now dive froward, backward, left and right similar to R6 Siege prone system •Diving has a delay to prevent dolphin diving •Crouch sprinting is in the game •Can burst out of widows and commando roll, no destroying windows first •Can catch, throwback or shoot grenades •Less grenades because less ammo •Can tow items in the game with vehicles such as previously stationary anti-air guns, teammate can use an anti-air gun while you tow it with a vehicle •For example, can drive a tiger tank towing a field cannon behind it or a truck towing ammo crate to resupply teammates on the front line •Destruction explodes inwards or outwards based on where the destruction happens. Throw a grenade inside of the building? The explosion sends things outside of it. Outside of it? Breaks inwards. •Tank driving into a building slowly destroys a building, walls slowly crack/fall, not instant •New squad spawning system, squad deploy system that shows what squad mates are doing in third person in real time before the tactical map screen, so spawning on squad is kicker than spawning on tactical map screen •Since squad spawning/deploying is faster than tactical map, squad wipes are serious •Squads accumulate points that can be spent on "squad call-ins", only squad leader can spend them in •Squad Call-ins are V1 or JB2 rockets as seen in the trailer, supply drops with ammo/health, a smoke barrage, heavy weapon pickups (not hero kits), squad only vehicles such as Churchill crocodile flamethrower tank or the Sturm tiger •Large, non-fatal explosions can knock a player over
Reméljük, egyszer majd ilyenek is lesznek benne :)
Van egy remek opció, amivel mindezen fikatenger elkerülhető, nem kell megvenni. Anno 32 évvel ezelőtt egy C-64-en kezdtem gamer pályafutásomat, tehát túl vagyok már pár játékon. Bizonyára régen minden jobb volt, minőségibbek voltak a játékok, még ezt is aláírom, de az is biztos, hogy a gamer scene annyira elkurvult mostanára, hogy az már fájdalmas. Egy építő jellegű kritikát nem lehet olvasni (nem csak a bf v-re vonatkozóan) az egész kibaszott interneten, csak a fika, de az izomból. Szánalom.
Nem a 30+ -os játékosoknak készült ez sem. Unokaöcsémnek pl biztosan roppant mód tetszeni fog. 9 éves. Utoljára szerkesztette: Running, 2018.05.24. 14:47:20
A fun, a tortenelmi huseg es a realizmusra valo torekves nem feltetlen zarjak ki egymast.Sztem kb. a BF1-ig sikerult is nekik kb balanszban tartani ezeket a dolgokat egy katonai lovolde keretein belul.Viszont ha a fun ennyire kozeppontba kerult akkor tegyenek be egy pl csillagrombolot a gameba farbarugva ezzel a realizmust es a tortenelmi huseget aztan csinaljanak egy full alternativ WW2-t fiktiv helyszineken amiket a valodi WW2 sosem erintett. Mellesleg regen rossz ha az arcra kent festek,a bordzsekire varrt vergagyi badass szovegek vagy a szogekkel kivert krikettutovel hadonaszo noi karakterek hoznak innovaciot es fun faktort egy ilyen felmenokkel rendelkezo jatekba.
Szóval a trailer elég gyenge, de a játékmenetbeli változások pozitívak. Sok olyan van közte amit én is kifejezetten vártam. Pl. nincs behemoth / elite class, kevesebb gránát stb. Jó lehet ez...
mellesleg wallhack mar a trelerben.. 1:42 nel fuston at egybol lo meg ratart,de meg nem is latszik ellenseg..dice pls....
•Can catch, throwback or shoot grenades
15 ev utan elosszor.. kiraj treler lehetne gyorsabb is . tul sok minden latszik.. kamera sem remeg elegge.. csak 2 szer hanytam...
semmi ujat nem hoznak - max csak atvettek minden ma trendi baromsagot.
teljesen mindegy. biztos szorakoztato lesz .. 20 percig . utanna meg nincs refund. penzuk megvan. nem lesz gond. Utoljára szerkesztette: toza, 2018.05.24. 14:14:52
Ez tény, csak manapság divat 12 éveseknek fps-t gyártani akár 16+ korhatár besorolással is. Nekem meg az a bajom, hogy a nekik készült játékok, filmek, zenék akármik elmennek mellettem.