A HUD felületről van esetleg leírás? Mármint hogy mi mit jelent pl. a csata GUI-n, főleg fent a bázisjelölők felett. Sosem fps-eztem még online (vén fasz vagyok) de emiatt a játék miatt ma beruháztam egy 1060-ra. csak még szokni kell... tegnap 3 órán át néztem streamet róla, de valahogy nem vágtam le azonnal hogy éppen ki vezet és mennyivel (ok, a bázisokat láttam hogy állnak, de na), mondjuk inkább a játékot figyeltem :)
Normális magyar oldal? Vagy csináljak egy battlefield1.hu-t is? :D Utoljára szerkesztette: Jacktor, 2016.09.13. 13:55:53
pedig meglehetett csinálni, vagy féltucat alkalommal előfordult hogy megfordítottuk az állást,nem mondom hogy ez jellemző lett volna a csatákban de lehetetlen se volt.
Én egy percet sem gyalogoltam, csak ha kénytelen voltam, behúzták a városban valamelyik zászlót leszülettem, aztán a 4 pont között ugráltam, mint egy kergefasz. Igazán szórakoztató volt, a BC2 óta imádom ezt a zúzzuk az épületeket, infantry szerű darálót. Előtte meg ugye Karkand, csak ott még nem volt épületrombolás.
nem tom ti hogy spawntok ,de lehet am varni is meg szabad lesz lo v jarmu v mig elfoglalokik zaszlo.v mas spaw ol es.masz helyetted..kb 10 percet ha setaltam egesz 4 napos jatek alatt..
Igen a modern BFekben már a zászlók elhelyezkedése olyan, hogy mindig van egy terület, ami az infantry combatot részesíti előnyben.
Attól, hogy gecifárasztó, még nem lesz kevésbé igaz. Hasonlíts össze egy Bf2, Vietnam, Bf42 játékmenetet és a BC2 utániakat, rögtön fel fog tűnni a különbség.
Egyébként nem kritikaként fogalmaztam meg, puszta tényként. Nekem jó így ahogy van, tökömnek se lenne kedve már annyit baktatni.
Én nagyon fasza kis csatákat toltam E-nél, semmi baj vele :)
Én nem vettem észre, hogy eldől már 5 perc alatt a játék, pláne hogy a vonat sokszor segített fordítani, és legtöbbször elég szoros végeredmény született
én az E környékére betennék még 1-1 zászlót meg némi fedezéket. F-G, A-B mintára lehetne ott is értelmesen játszani.
más kérdés, hogy ha marad a mostani pontszerzési módszer, akkor nem sok értelme lesz conquestet játszani. a változtatások még csak-csak, de az, hogy mindkét csapat folyamatosan kapja a pontokat, nem csak az, amelyik épp jobban áll, teljesen hazavágják az élményt, az első 5 percben eldől a győztes, a maradék 20-25-ben (ami amúgy is rövid idő) meg lehet pontokat szerezni, de győzni már nem :(
Hali. A minimális gépigény elvileg ez (OB): i5-6600K. Ez azt jelenti hogy kizárólag Skylake+ architektúrás CPU-n fog elindulni, vagy esetleg az én kis i5-4460 Haswell-emmel is lesz rá esély?
VGA-t eleve vennem kéne hozzá, de cpu+mb cserével már kicsit húzós lenne a dolog.
Ezen fölösleges agyalni 2008 óta ugyanezzel a megoldással készítik a térképeiket, mivel az új játékos generáció nem fog 15 percet gyalogolni valami akcióért. Ez van, ameddig erre van igény, ez lesz.
Van egy hatalmas pálya, aminek nagy része tök üres, egy-egy lovas vágtat néha a pusztába csak úgy, viccből. A 64 player meg nyüzsög a felső harmadába, mint a bolondok. Mi a különbség egy Cod-os zsebkendőnyi pálya, meg e között? Kb. annyi, hogy a BF-ben van hely a repülőknek hol megfordulni.
Pöttyet egysíkú, hogy spawn A, go B, pukk, halál. Ráadásul a kempereknek sem kell sokat agyalni, merre is fog hömpölyögni a sok freg. Nem sokan taktikáznak egy pont elfoglalásáért. Leszüli magát egy pontra, aztán egyenes vonalban elkezd szaladni a legközelebbi foglaláshoz ész nélkül. Meghal? naés?
Csak is akkor lehet megfontoltságra kényszeríteni őket, ha az életükkel játszanak.
Ezt a rendszert max úgy tudnám életképesnek elképzelni, ha random jelölné ki az elfoglalandó pontokat a hatalmas pályán.
Nyilván azért számít a kill , foglalásnál se árt ha lelövi az ember az ellent . :)
De a sivatag közepén lövöldözni egy másik squadot csak mert ott van, annak nem sok értelme van most .
Szerintem is vannak pozitív hatásai az új rendszernek. Amúgy DICE helyében én egyszerűen megoldanám. Csinálnék egy classic conquest playlistet és kész
En nem tudom. Nekem jo volt ez igy, ammyira nem lattam , hogy agyatlanul mentek volna foglalni, de egyertelmuen azt eroltette mindenki....Sok fragvadasz is volt, de erezhetoen jobban ment a tobbseg a foglalasra.
"mindenki elmebeteg módon rushol az objektívákra " öö, nem ez a lényeg egy zászlófoglalós játékmódban? Azért akarom megölni az ellenséget mert el akarja vinni a zászlót, és ne azért kelljen már, hogy fogyjon a ticket-je... szerintem. A káosz is nagyobb így, nekem ez bejön :)
Akkor nem értünk egyet. Eddig is volt ticket bleed, ettől függetlenül nem a fragről szólt a CQ, viszont voltak izgalmas, szoros meccsek, meg bravúros fordítások az utolsó percekben. Ebben a rendszerben ez már a múlté. Plusz mivel nem jár ticket a killekért, mindenki elmebeteg módon rushol az objektívákra (leszámítva ugye a snipereket, akik a rusholókból lakmároznak egy kényelmes háztetőről), autóval berongyolnak a zászló mellé, aztán kiugrálnak, csak hogy 5 másodperc alatt leszedjék őket, stb. Sokkal megfontoltabban játszottak az emberek, mikor még tudták, hogy a halálukkal ártanak a csapatnak.
Így a behemótoknak sincs sok értelme, még a vonatban is, ami tud foglalni, abban merül ki a játék, hogy elfurikázol a három foglalható pont egyikéhez, befoglalod, továbbpöfögsz a következőhöz, befoglalod, majd tovább a harmadikhoz. Amihez mire odaérsz, a másik csapat visszafoglalta az előző kettőt. A léghajó meg egyenesen az utolsó szeg a vesztésre álló csapat koporsójába. Ezek a dögök akkor tudnának érdemben hozzájárulni a meccsek kimeneteléhez, ha járna a ticket a killekért, így csak felesleges ballasztot képeznek. Utoljára szerkesztette: yossarianHUN, 2016.09.12. 19:04:38
a régihez már hozzányúltak, azzal játszottunk a bétában, és remélem megtartják, szerintem így mindenki motiváltabb hogy csinálja az objective-t, ez a mód nem a frag-ről kéne hogy szóljon, arra vannak másik játékmódok.
Gyengebb a francot , ketszer nagyjabol eltalat kb akarhol es meggaltam :) Ha szembefutottunk egymassal eselyem nem volt az automata szarjaval ketott lott azt helo :) Nem sokkal de rendszerint tuleltek .
Hat attol fugg mivel altal szemben ! Masik smg nyilvan ugyanolyan, de pl medicet en nagyon ritkan tudtam ledaralni szemtol szembe :)
De mi degy, majd kiderul, legfeljebb szegyenszemre feladom az assaultot ...:) Meg lehet akadnak jobb fegyverek is a teljesben.
Visszarugas az halal volt betaban....Azert csak assault , illene valamit eltalalni messzebbrol is :) Nyilvan nem sniper tavolsagbol, de betaban ertelme nem volt messzebbre loni...
A damage az meg megint csak, kozelrol a vegen mar raszoktam, hogy rafutok es agyonverem, biztosabb volt mint daralni :) Utoljára szerkesztette: lac coo, 2016.09.12. 00:16:31
Többektől hallottam a bétában, hogy szerintük nerfelték az SMG-k sebzését az alfához képest. Mondjuk szerintem az alfás felvételekben visszarúgás tekintetében is jobbak voltak, de ezek nagyon csalókák tudnak lenni videók alapján, úgyhogy nem merek megesküdni rá.
Kíváncsi vagyok, mi fog most ezzel a surveyvel kiderülni, mi kell a népnek, régi, vagy új conquest.
Amúgy alphaba működött a medicnél az, hogy látta ki halt meg és meddig lehet éleszteni. Bugos volt betaba azért nem volt semmi. Ez így már tökéletes lesz. Videó első fél percében már látni
add kolcson lecci! unchartedet elkezdtem tolni es enyem beszart ...tulmelegszik.. de kar h pc vel sosincs ilyen gaz.!:( Utoljára szerkesztette: toza, 2016.09.11. 18:00:17
Mondjuk az sose jutott eszembe, hogy hozzavagjak egy tankgranatot !':)
Ha epp meg is hallottam hogy jon, vagy lattam, vartam bekesen a halalt :)) Utoljára szerkesztette: lac coo, 2016.09.11. 17:12:32
csinálnak. A cavalry classt is nerfelik meg bugos is volt a hpja és a hitboxot is a kardnál
Na a simát megvettem én is, aztán ha nem unom meg 1 hónap után, akkor a premium pass is mellé dobom.
Én is azzal kezdtem az egész témát, hogy hogyan oldható meg 25-ből 40helyett az Ultimate. Az más kérdés hogy majd bannolnak e miatta. Livin on the edge. :D
De amúgy mocskosul drága mindenféle variálással vagy anélkül, eléggé elpattantak. Szerintem. Utoljára szerkesztette: Blekk Síp, 2016.09.11. 14:06:52
Megveszed a simát 60-ért (euró), aztán a Premium Pass-t 50-ért, nem kell ehhez semmilyen Ultimate Edition. Ez így 33 ezer forint kb., ami szintén nem kevés, de azért nem 40. Utoljára szerkesztette: yossarianHUN, 2016.09.11. 13:34:09
Ha jól láttam egyedül az Ultimate Edition tartalmazza a Premium Pass-t amivel majd a 4 DLC fog jönni. Nekem is az a lényeg.
Te a Collector's Edition-ra gondolsz az még drágább. Ł180, úgy kb 65eFt :DD Utoljára szerkesztette: Blekk Síp, 2016.09.11. 12:42:29
Orosz rubelben fizetve 25ezerből megúszható az Ultimate Edition. Így sem olcsó tudom de azért jobban hangzik mint a 130 euro-s (40eFt!) ár. Nyalják meg a kisujjam.
Játékmód/map infók
Conquest: 64
TeamDeathmatch: 24
Breakthrough/Operations: 40
Domination: 24
Possession: 24
Air Superiority: 64
Conquest Small: 40
Rush: 24
But now we have a little bit more info on Operations, Possesion and air superiority
Operations:
-first of all see this post (https://www.reddit.com/r/Battlefield/comments/4rnhdw/bf1_operations_game_mode_info_from_files/). In addition to that info now we know that:
-The vittorio veneto opereations is called Iron Walls
-The capture points are flags and not Mcoms
-There will be a sudden death mecanich for when you end the reinforcements
-There won't be a clear winner/loser. The game rates your attack/defense so even if you don't reach the last sector as attackers the game will still award you for the "effective attack". Same for defenders.
-The recedent point confirms that this is not a thugh of war scenario but there are attackers and defenders, like in Rush.
It's basically like turning point from battlefront
Possesion:
-official description: Find messenger pigeons and send messages to your supporting artillery to take out the enemies.
-piecing together the various info i think this is how the game works: a pigeon spawns in the center of the map and the teams must capture it. Once captured the carrier of the pigeon will start to write a message (if you stand still you write faster) and the rest of he team must defend him from the enemy. Once the message is written you release the pigeon (must be outdoors) and the artillerry will take care of the enemies. The team that delivers most pigeons wins. It's very similar to the team defender gamemode from MW3 if you want a comparison.
Air Superiority:
-Now it's called Airship Raid
-No other info apart the fact that destroying airships is the objective
As for the map info we now have the name the flags: http://pastebin.com/gyGVSw8D
The names were mixed randomly with bf4 flags name, so some of those might be in there.
For those that still don't know the maps are this 9:
Argonne Forest
Amiens
Chateau
St.Quentin Scar
Monte Grappa
Empire's Edge
Suez
Sinai Desert
Fao Fortress