Egyik haveromnak bannolták a Division season passát, mert lopott volt a kulcsa, vehette meg újra hivatalos forrásból miután három hétig szenvedett az Ubisoft supporttal..
Szóval nem kamu.
OFF Szerintem meg azért ez a videó igen hihetőnek hangzik... Arra meg, hogy "Ne higgyünk mindent el amit az interneten olvasunk": mi van, ha a videóban említett dolog tényleg igaz, s pont az ezt palástolni próbálók hazudnak, hogy mégse pártoljon el annyi ember a G2A-tól? ON
Ez még mindig marhaság...Az újságíróknak se szabad mindent elhinni. Azért támadják az oldalt mert sikeres vállalkozást üzemeltetnek (amelyik kulccsal eddig gond volt ott az ismeretségi körömben mindenki visszakapta a pénzág legvégső esetben...és nem sok esetben fordult elő probléma).
Amit előszeretettel emlegetnek azok néhány ubisoft játék kulcsaival kapcsolatos felmerült problémák voltak. Ott sok kulcsot bannoltak (egy bizonyos játékkal volt gond, de már nem tudom, hogy Far Cry volt vagy Assassin's Creed) és az tényleg lopott szállítmány volt (ha jól tudom ez esetben is történt kárpótlás az oldal részéről..Mert ezt nem ők adták el, hanem az ő felületükön üzemelő magánszemélyek).
Ne higgyünk mindent el amit az interneten olvasunk...Ennyi a lényeg.
Egy lengyel EA press release alapján szeptember 8ig tart a beta, úgyhogy insiderek tolhatják 10 napon át. Onnan meg kicsit több, mint 1 hónap és megjelenés :)
Ebben nem bíznék, SW:BF-nél is beharangozta az EA, hogy majd jönnek a nagy ingyenes mapcsomagok, aztán kiszenvedtek magukból egy darab ingyenes mapot, hogy beírhassák a portfóliójukba, minden továbbiért meg fizetni kellett. Ott mondjuk ez azért még röhejesebb, mert ráadásul még egy nagy kalap szamóca is a játék.
OW májusban jött ki. 4 hónap alatt jött 1 hős meg most 1 map. Itt egy csöppet többet kapsz még ha fizetni is kell érte. Ráadásul lehet hogy minden map pack mellé érkezik egy ingyenes map is majd. 1 biztosan
De azt is megnézheted mellé, hogy az Overwatch-ot pl. megtudod venni 14 körül, az összes új map és karakter ingyen van, csak a skinekért lehet fizetni de azokat is droppolja a játék, és abba is beletudsz ölni ezer órát, az is kompetetív és a legjobb FPS jelenleg ami kapható. szerk.: Ráadásul populáris, és jól is fogy a játékuk! Így is lehet.
Egyébként a BF1 alapjáték 14 ezer jómagyar forintért vehető G2Aról. Utoljára szerkesztette: szabii98, 2016.08.24. 14:07:13
Azért aranyos tőlük, hogy már megjelenés előtt így eltervezték, hogy hány és milyen DLC lesz a játékhoz. Beleértve 16 (!) mapot is, ez is fasza, ennyit a streamerek naiv találgatásairól, hogy esetleg most már nem lesznek fizetős mapok, csak kozmetikai elemekért lehet majd perkálni. SW-BF üzleti modell. Sóhaj.
Na mindegy, ezzel én is várok, 35 ezret kissé sokallok egy játékért, még egy BF1-ért is. Már a 18 ezres alapár se volt kutya, de arra még azt mondtam, hogy a mai viszonyok szerint, egy ennyire várt játékért hajlandó vagyok kiadni ennyit. Tudom, most meg leszek kövezve, meg hát ott van a nemtommilyen Bus Simulator Steamen, ami minden kiegészítőjével 4000 dollár.
EA france twitteren kint volt, hogy insiderek már 29től kezdenek, de törölték. Biztos még nem akarták bejelenteni. Szóval úgy néz ki mi kapunk 2 nap early accesst!
Ja, pont ezert fassag barmifele pontrendszer. Ribbonok, meg miegymas. Azzal foglalkozik mindenki, mivel lehetne tobb pontot, meg plecsnit szerezni, nem a csapattal, meg a harcal. Ne azert szakaszozzon, mert az tobb pont, hanem mert ugy hatekony. Pont sztem a k/d eppen pont eegseges.
sot meg hc-n ,minimap nelkuli szerveren is erdemes spottolni,bonusz miatt, meg szkvad objektivakl is lehet sok pont szerezni.
vegulis csapatjatekrol szolna vagy mifene.
sztem.meg a pontok fontosabbak..nem a k/d..
pontot csak u szerzel ha csinalsz vmit..
aztgondolom h a haborukban nem a k/d volt fontos hanem a terulet foglalas.. bf meg elvileg ezert vagany ugye..
sznajperrol meh szakadjatok le..neki bekont kell rakni vagy megfesteni target meg messzirol kempelnie es kiloni az esetleges zaszlot foglalni probalokat..es kesz.
Errol van szo. Szarok en a pontokra, csak jatszhato legyen. Minden lehet, csak BF4 ne legyen az ugeibugri, csillivilli, idegbeteg rangatozos foshalom Cod klon ne Utoljára szerkesztette: JagFater, 2016.08.22. 08:34:16
Amúgy lvlcap tényleg azért sír, hogy killekkel nem lesz a scoreboard tetején? Ki nem szarja le, hogy hányadik vagy. Tőlem lehet az atomkemper sniper első 40 killel, ha szart se foglalt el és miatta kikapott a csapat
Na, az biztató. Azért nem írnám le teljesen előre, majd béta alatt meglátjuk, mennyire válik be.
Azt mondta DICE, hogy open beta feedback alapján ha az emberek akarják majd a régi CQ rendszert akkor nyitottak rá Utoljára szerkesztette: TDC Geronimo, 2016.08.21. 22:30:58
Igen, kicsit aggasztó a dolog. Egy az, hogy ez azért mégis rá fogja venni valamennyire a játékosokat az objective-ek megjátszására, de eközben sokkal kevésbé kell majd vigyázniuk magukra, mert a killért úgysem kap az ellenséges csapat ticketet (de szép magyar mondat). Ehhez jön még a (szerintem agylövött) dolog, hogy ha lelőnek, felgyorsíthatod a halálozást, és gyakorlatilag egy-két másodperc múlva már újra ott vagy a pályán, ha volt a közelben squadmate, akkor még csak nem is messze onnan, ahol golyót kaptál. Ezzel egyrészt kiherélik a medic újraélesztési potenciálját (én pl. kifejezetten szeretek reviveolni), másrészt ez a két dolog együtt biztos recept az agyatlan rambózáshoz.
Na most ha rosszhiszemű lennék, azt mondanám, hogy ezzel tudatosan az átcsábuló CoD-fanboyokat célozzák meg, mert hát nyolc éves Pistike fején már dagadnak az erek, ha három másodpercig nem okádhatja az ólmot mindenre, ami mozog. Az meg oké, hogy nyolc éves Pistike ennek örülni fog, de én - és sokan mások, akik eddig azért BF-eztek, mert lassabb, okosabb és kifinomultabb játékmenetet nyújtott, mint a CoD - ennek rohadtul nem örülök. Ugyanakkor bízom benne, hogy ha ezt így kiadják, és a BF community hörögni fog, akkor változtatnak rajta, akár megjelenés után is. Csak ne az legyen a vége, hogy a jelenlegi BF community hangja elveszik az örömködő CoD-fanboyok hangjai között, de még ha nem is veszik el, nehogy EÁ-s nyomásra kénytelen legyen a DICE így hagyni a játékot. Mert abban azért majdnem biztos vagyok, hogy ezeket a változtatásokat nem ők akarták, mondjanak bármit.
közben LevelCap készített egy nagyon jó és sajnos vészjósló videót a conquest játékmódról. ritkán értek egyet az emberrel (ő pl. örül annak, hogy a repülők újra erősek földi célpontok ellen, illetve túl erősnek találja az armorokat - én egyiket sem gondolom), de most nagyon igaza van.
egyszerűen nem tudom elképzelni, mi baj volt a BF4 conquesttel. az emberek értették, játszották. aki akart, kempelt, aki akart, támadott, az egész egy taktikus, több módon megnyerhető játékmód volt. sok minden számított, nem lehetett ész nélkül menni, hiszen ha 30-szor haltál meg egy 600 ticketes szerveren, azzal máris 5%-ot levontál a csapatod jegyeiből, ami meg nem szép. számított a k/d, hiszen ha a 30 halál mellé viszont volt 45 ölésed, akkor meg mégis segítettél.
ehhez képest az új conquest konkrétan zászlóhúzás és ennyi. a kill alig ér pontot, míg egy foglalás 1350 pontot is érhet akár! ez döbbenetesen magas szám, és adjuk hozzá, hogy nincs ticket bleed, tehát CSAK a zászló számít.
jó példákat is hoz. innentől para lesz odamenni egy zászlóhoz. van 3 enemy, megölsz kettőt, majd meghalsz - szereztél két killt, ami nem ér semmit, kaptál érte kb. 300 pontot. majd utánad jön két csapattársad, kinyírják a maradék 1 embert, békésen behúzzák a zászlót és kapnak fejenként 1300-1300 pontot, miközben a dolog nehezét te csináltad meg.
a Hardline-példa is jó. ott is volt ez a vezetgetős játékmód, ami fosta a pontokat - ezért voltak szerverek, ahol tilos volt ölni, mindenki vezetett és szerezte a pontokat, a casht. a játékosok megtalálják ezeket a kiskapukat és ha így marad, az komoly csapás a conquestre - ami, még egyszer, a legtaktikusabb játékmód talán. a Rush nagyon nyílt, lehet persze flankelni, de nagyon koncentrált. egy jó conquest-mapon viszont rengeteg playstyle és választási lehetőség volt és sokféleképpen lehettél jó, hasznos a csapatod számára.
és akkor arról ne is beszéljünk, hogy szépen-lassan visszajön gyakorlatilag minden, ami a BF4-ben is benne volt. a repülők rakétákat és torpedókat lőnek ki, a ló az új motor (jópofa, de nagyon bugos, elképesztő távolságból hoz killt egy szablya-suhintás. jól néz ki, de dolgozni kell vele. az Assault megkapta a C4-et az anti-tank gáránát és az "RPG" mellé, ez az igazi WTF-class most, a Medicnél megjelent az underbarrel grenade launcher... nem igaz, hogy ennyire "gyávák", ez így tényleg megint csak egy skin, legalábbis egy kicsit abba az irányba indult el az egész.
Conquest. An all-time fan favorite of Battlefield players, Conquest is a large-scale game mode with up to 64 players fighting for the control of key objectives. With large armies on foot or behind the wheel and the addition of fearsome Behemoths, Conquest brings together all the elements of the signature Battlefield All-Out War.
Rush. A 24-player mode where the Attacking force must find and destroy the Defending force's Telegraph Posts, which can be used to call in artillery strikes. The Defenders can deny the Attackers their mission by disarming explosives they plant on the telegraph positions. Should the Telegraph Posts be destroyed, the Defenders must fall back to the next sector and protect the Telegraph Posts there.
Nem, ha a ló hamar halna, akkor nem lenne baj. Szerintem senki nem várja, hogy a lova lábon kihordjon egy páncéltörő gránátot :P Jó a játék, ezt senki sem tagadja, de azért engedtessék már meg legalább apró kritikai észrevételeket megfogalmazni
Én inkább azt látnám szívesen, hogy a lovak egy AT gránátos telitalálattól egyből megmakkanjanak. Értem én, hogy gameplay balance, golyók ellen felőlem meg is maradhat az ellenállásuk, de az azért kicsit illúzióromboló, hogy tankkal telibe lősz egy lovat, és csak a lovas hal meg, a ló fut tovább. Utoljára szerkesztette: yossarianHUN, 2016.08.20. 13:39:29
Lehet szemből nem könnyű eltalálni, oldalról még nem azt célozták..... Illetve 3:30-nál látszik, hogy fele élete 4 lövésből lemegy (holott ez egy elite class....Sok elite nem lenne benne ha játszi könnyeddséggel 2 lövésből robbantható lenne a tartály...Itt megint meg kell alkudni játék és valóság közt). Mellesleg jelenlegi tudásunk alapján még akár az is lehet, hogy robbantható a tartály csak nagyon pontosan kell eltalálni (a videót végignézve 1 alkalommal lövik csak a lángszóróst oldalról az összes többiben szemből. Szemből meg azért a meglepetés ereje befolyásolhatja azt, hogy éppen hova céloz az ember.
Azért legyünk már kicsit valósághűek hogy egy pár találat után felrobbanjon rajta a tartály.Mert így kezd a játék konvergálódni a dedós szint felé. Utoljára szerkesztette: Gyuszopapa, 2016.08.20. 03:46:57
HMG-t? Mióta van a fighternak HMG-je? Meg ha a HMG alatt az attack plane fő csúzliját érted, az szerintem pont hogy nem alkalmas dogfightra, mert katasztrófa a torkolati sebessége, és irtózatos a lövedékesése.
Persze, mondtak mindenfélét (többnyire az előzetesen szájukba rágott marketingszövegeket:), de egyrészt még ezzel sem vagyok teljesen kibékülve (vadászgép ne legyen hatékony járművek pusztításában), másrészt PonyLion felvételein látszik, hogy mikor unalmában beereszt egy olyan hatos rakétaszalvót a földön rohangáló talpasok közé, hullanak a fejek, jönnek a double meg triple killek. Ettől azért nem vagyok elragadtatva, kevés dühítőbb dolog van, mikor egy jó kis tűzharc közepén cafattá robbantja az embert valami izgága vadászgép, ami tíz másodperce még repülőkre lövöldözött pár száz méter magasban.
Közben megnéztem a LevelCap-es videót, azon úgy tűnik, hogy tényleg nem gyógyul a lángszórós. Akkor nemtom, mit láttam én ott. Utoljára szerkesztette: yossarianHUN, 2016.08.19. 12:21:16
Csak nekem tűnnek jobbnak a hangok? Bad Company 2 óta nekem gyengébbnek tűntek a 3 és 4 hangjai.
Engem az aggaszt jobban, hogy ezek a repcsikre (még vadászra is) tehető rakéták durván hatékonynak tűnnek földi célpontok ellen. Többek között pont az tetszett az alfában, hogy a vadászgépek nem nagyon tudták abajgatni a földön harcolókat, arra ott volt az attack plane és a bomber, ez szerintem így tökéletes is volt. Ez már viszont szerintem overkill, az unatkozó vadászok két légiharc között nyugodtan szétcincálhatnak egy kisebb fürtnyi gyalogságot és/vagy járművet a földön, és akkor még nem is említem, hogy megjelent a (nekem egyébként picit feleslegesnek tűnő) tank hunter repgéposztály. Nagyon remélem, hogy nem egy újgenerációs Little Bird született meg ezekkel a rokettákkal.
Más: StoneMountain azt mondja a loadout-os videója végén, hogy az elit classok nem regenerálódnak. Na most a stream alatt a saját szemünkkel láttuk, hogy a lángszórós pasas regenerálódik, asszem még valaki fel is hívta rá a figyelmet, talán pont Westie. Vagy már fáradt voltam, és rosszul emlékszem? Utoljára szerkesztette: yossarianHUN, 2016.08.18. 16:56:43