Szerintem jelentsük ki, hogy majd a megjelenéskor/bétában a saját bőrünkön kipróbáljuk, aztán megvitatjuk, mennyire jól eltalált/elcseszett, jól/szarul balanszolt a snipeolás, addig meg legyen szent a béke
Nem értem a reakciódat?! Ellenben sokat elmond rólad. :) Szóval mindenféle személyeskedést megelőzve,részemről le is zárnám ezt a kommunikációt! ;) Utoljára szerkesztette: gstup, 2016.08.18. 16:04:25
Pontosan.Nézd meg hogy van amikor levelt ugrik és 10-es lesz,majd később megint levelt ugrik,de csak 6-os lesz.Szóval ez egy jól megvágott videó kollázs.Összeszemezgetve 1-2 jó pillanattal.
Hát nozoomban nem is nagyon lőtt, mikor igen, akkor is csak nagyon közelre, és mázlival. Azért tegyük hozzá, hogy ebbe a videóba is a legjobb/legmakkosabb lövések vannak beválogatva, azt nem látod, mikor rákefélt, mert közelről mellélőtt, és kibelezték :) A class limit szerintem szerverbeállítástól fog függni.
Nem a skillel van bajom. Lattam en mar csodat. Ha ezt egy infantri szerkoval csinalja, Isten aldja. De erted, a kocsog snajpernek futas kozben kepernyonyire kene a szetesnie a celkeresztnek, ami csak hasalas kozben lenne szabad teljesen osszeszukulnie... Legalabb van class limit?
Mondom, ilyet 1000 emberből ha egynél fogsz látni. A 4-ben totálisan kiherélték a sznájpolást, én örülök, hogy változtattak rajta. Ha egy bokorban fekvő sniper öl meg, az nekem semmivel sem kevésbé bosszantó, mint ha egy ilyen rambó kaszál le, sőt. Nem hinném, hogy ebből balanszgondok lesznek. Anno CoD4-ben semmiféle bullet drop meg bullet flight time nem volt, mégse voltak OP-k a sniperek, még HC-ban sem, ahol egy lövéssel öltek. Jó lesz ez.
Hotmindegy kiez, ha meg lehet csinalni, mar regen rossz. Mindig a sznajperrel basszak el. Infantrizik egy mesterlovesz puskaval, amivel hasalnia kene valahol a bokorba. Gyakorlatilag egyedul vagy 2 squadot likvidalt 1 kilometerrol es kinyirt egy pancelos osztagot. Hat ez miafasz?
Ahhoz, hogy elég legyen szétkempelni a zászlókat, előbb el kell foglalni annyit, amennyi több, mint amennyi az ellenfélnek van, tehát nem, nem lesz elég:) Ha meg már annyit elfoglaltál, akkor nem lehet annyi embert szétosztani köztük, hogy biztonságosan bevédjétek mindegyik pontot az ellenféltől. Ehhez egy olyan profi, és összeszokott csapat kéne, amilyet pubon soha az életben nem fogsz látni.
Mondjuk a behemótokat viszont elég fölösleges ballaszttá degradálja ez a rendszer. Azoknak pont a régi ticket bleed rendszer mellett lett volna értelmük, most nem sok van.
Ez Stodeh, neki ez a védjegye:) Ne aggódj, a playerek 99%-a nem tud, és nem is akar így játszani (én se). Egyszeri látványosságnak jó, ettől függetlenül szerintem senki nem akarja ezt viszontlátni majd a játékban, de szerintem nem is fogja. Múltkor mondtam itt valakinek, hogy az E3 előtt kikerült streamet is végig codrambózták a Stodeh-k, Levelcap-ek, Jackfrags-ek, de az azóta kikerült, "civil" videókban már egy sokkal normálisabb tempójú játékot láthatsz. Ez csak felvágás a stream kedvéért.
Naszóvalakkor most mi is vagyon? Mert valami olyasmit mondott a furcsa akcentusú fejlesztő bátsi, hogy az insideresek 21-én kezdenek, az open beta meg 31. Nem haluzom, redditen is észrevették.
direct feed. Valószínű ma jönnek már a jó minőségű videók az eventről
Ezt én is így éreztem, de szerintem ez csak azért van, mert ugye a streamre összeválogatott "prők" kötelességüknek érzik a nyilvánosság előtt ezt a kamerarángatós rambó stílust nyomni, mert ez a látványos, meg ettől tűnnek "skillesnek". Ha emlékszel, az E3 előtti streamen is végig így nyomták, mindenki hüledezett, hogy mi ez az idegbaj, de az azóta YT-ra felkerült, "átlagplayer" videókban már egy sokkal nyugodtabb, taktikásabb, lassabb játékmenetet láthatsz. Egyszóval csak a show miatt csinálják ezt a háromhatvannószkópheccsat stílust.
Na most abban viszont igazuk van a youtubbereknek, hogy ezek a behemótok jópofák és látványosak, meg nyilván nagy fun vezetni őket, de arra, amire állítólag ki vannak találva (a vesztes csapat megsegítése) totál alkalmatlanok, sőt, kifejezetten kontraproduktívak. 6 embert kivesznek a csapatból, ezáltal nemhogy nem járulnak hozzá a pontszerzéshez, de stratégiai szempontból direkt gyengítik a csapatot, mivel a killek ugye már nincsenek hatással a ticketszámra. És akkor magyarázza Westie meg a spiné, hogy "nem tudták megfelelően kihasználni a vonatot a meccs megfordításának érdekében". Egyrészt nem is nagyon tudnák ha akarnák se, mert mondjuk a falu belsejében lévő pontokat még csak megszórni se nagyon tudja, hogy legalább tűztámogatást nyújtson a foglalóknak, másrészt meg még ha nem is így lenne, akkor is a támadók és a vonatban ülők összedolgozása olyan szintű csapatkoordinációt igényelne, amit a streamre összeválogatott "BF elit" tagjai sem tudtak megvalósítani. Akkor mit várunk a random pub pistikéktől?
Még egy megjegyzés, ez a vonat jóval kevésbé tűnik strapabírónak, mint a léghajó. Az utcsó körben a megjelenése után kb. egy perccel már szétlőtték, csak egy-két ügyes pilóta kellett hozzá.
Kurvajól néz ki a map. Örülök, hogy ez lesz betaban.
A map baromi jónak tűnik, csak ne pofáznának közben folyamatosan :P
Hát ezt a lovat kurva jól megcsinálták :D
hozzá kell tennem, hogy még mindig túl gyorsnak találom az egészet, rángatózás, rohanás megállás nélkül... oké, mostanában nagyon sokat Rainbow Six Siege-ezek, de ennyire talán még a BF4 sem pörgött :D
tényleg az érződik az egészen, hero classok, behemoth-k, cavalry class, tank class, pilot class - a BF3-4 után rengeteg ötletük volt. "thinking outside of the box"-hangulat az egész, éppen ezért várom egyre jobban.
pedig elsőre óriási csalódás volt a BF1, hogy nem WW2-es játékot kapunk. de már arról is annyi bőrt lehúztak, itt viszont ők teremthetik a stílust.
Abban nem reménykednék, hogy a behemótokból több, különböző típus is bent lesz (mármint többféle vonat, többféle hajó, többféle léghajó). Szerintem csak a skinek, festések lesznek variálhatók rajtuk.
Szakértők nem tudták még megállapítani a csatahajóról hogy melyik népé? Nem-e a mienk? Akkor már lehetne találgatni konkrétan melyik hajónkat modellezik le.
Hát, az event már megy, de azt nemtudom hogy a BF mikor lesz. Jelenleg fifáznak
szerk.: de egyébként úgy is emlékeztem és máshol is azt írják, hogy 9PM CEST. tehát még egy óra. Utoljára szerkesztette: szabii98, 2016.08.16. 19:56:17
Mikor kezdődik a stream? Egyébként ez már a sivatagos mapon lesz?
Ezt találtam. Ahogy elnézem, ez a játékban csak "Rocket Gun"-ként emlegetett gyalogsági páncélelhárító fegyver, amit a cikk szerint megpróbáltak repülőkre is felszerelni (nem sok sikerrel). Egy szó mint száz, egy gépre szerelt Rocket Gun. Már ha tényleg erről van szó, de amennyire tudom, ez volt a legnagyobbat ütő ágyú, amit repülőgépre tettek a világháború során, úgyhogy erős a gyanúm.
A légi harc felülprezentáltságával speciel nincs bajom, mert egyrészt kell a változatos játékmenethez, másrészt a videók alapján baromi jól és élvezetesen valósították meg őket. Csak azt nem szeretem, ha mindenféle lézerágyúkat pakolnak a gépekre, mert hát "már létezett akkoriban egy prototípus". Ja, ma is ki tudja, hány olyan kísérleti fázisban lévő fegyver prototípusa létezik, ami majd csak 20-30 év múlva kerül olyan állapotba, hogy ténylegesen bevethető legyen harci körülmények között, netán sorozatgyártás alá kerüljön. Ezek egy BF4 Final Stand-be beleférnek, de nem egy sima BF4-be, vagy BF3-ba.
Jók ezek a breakdown videók, de Jackfrags és Westie is elsiklik néhány dolog felett. Például 0:35-nél, a légiharcos jelenetnél a hátul lévő, okker festésű gép szinte biztos vagyok benne, hogy egy Albatros D.V, 0:50-nél pedig mikor a gép rárepül a páncélvonatra, látszik, hogy valami irtózatos kaliberű ágyúval tüzel, aminek a lövedéke a vonat mellett robban.
Ez utóbbi nemtom mi lehet, a második világháborúban voltak kísérletek extrém kaliberű (30+ mm) fegyverek felszerelésére repülőgépekre, de nem nagyon váltak be, mivel nehezek voltak, brutális rezgéseket keltettek tüzeléskor, és a méret meg a benga kaliber miatt nem tudtak megfelelő lőszermennyiséget biztosítani melléjük. Plusz úgy általában nem volt nagy gyakorlati hasznuk. Na most az első világháborús gépek szerintem kapásból a kis szerkezeti szilárdság miatt nem lettek volna alkalmasak ilyesmire, a plusz súlyról nem is beszélve, de persze lehet, hogy voltak próbálkozások. Utoljára szerkesztette: yossarianHUN, 2016.08.16. 14:50:17
Marha izgalmas lenne árokból puffogtatni egymásra egy BF játékban. DICE tökéletesen nyúlt a témához és alakította át úgy, hogy megfeleljen a BF játékmenetnek
Lesz olyan része a kampánynak, ami az olasz fronton játszódik, tehát a Monarchia katonái benne lesznek. Ez gyakorlatilag azt is jelenti, hogy a multiban is benne leszünk. Lesz-e külön huszár egységünk? Jó lenne!:)
Csak nekem tűnik úgy, mintha a BC2 óta ismét készülne egy olyan dice játék, amely jónak ígérkezik? Tele van új gondolatokkal, elképzelésekkel, habár a történelmi hűséget tényleg fölösleges lett volna egy arcade játékba beleerőltetni. Nem is értem, mi lelte most őket. Azért várom a fricskát, mert eddig gyanúsan olyan, mintha tényleg dolgoztak volna ezen a terméken.
Most nem azért, de ami a Verdunban van frontlines mód az kb egy az egyben megfelel a bf-es rush módnak.
Verdun meg jóval szegényesebb játék egy bf-től, ezért zavar ez, mert egy ilyen költségvetésű cím sokkal jobban vissza tudja a hangulatát adni csak egy minimálisan kellene hűnek lenni a történelemhez.
Én személy szerint nem ezt várnám egy nagy fps címtől ami végre visszanyúl a nagy háborúhoz, hogy egy az egyben második vh-s feelinget nyújtson.
Az átlag történelemtudású felhasználónak ez tökéletesen eléggé első világháború, akinek meg nem az, annak ott a Verdun. Ez a játék a tömegeknek készül, és mint ilyen, igencsak árkád, és időnként történelmileg... szabadon értelmezett. Ez helyenként engem is zavar (lásd a múltkori fekete katonás értekezésem), de le kell nyelni. Felesleges azt várni, hogy egy tömegjátékban majd lövészárkos állóháború lesz, meg kizárólag zárdugattyús puskák és rögzített géppuskák, néhány 3 km/h-val száguldó tankkal megtámogatva.
Egyrészt, mert a fantasy sosem volt a BF asztala, másrészt mert erre sokkal több érdeklődő van, mint egy fantasyra. Kismillió fantasy shooter van a világban, viszont egy első világháború sokkal hangzatosabb reklám, mint hogy valami steampunk izé. Biztos lettek volna, akiket a fantasy vonallal fogtak volna meg, de szerintem sokkal többeket vesztettek volna (pl. engem is).
nekem ez most egyszerűen nem jött be :) az előző (összességében a második) traileren, ami a tankos SP jelenettel kezdődik, ujjongtam, ez eléggé hidegen hagyott. a sivatagos hadviselés sem vonz annyira, a homokvihar főleg nem, a lovak sem annyira. európai hadszínterek érdekelnek igazán.
ami pozitívum, hogy látszik, bőven van fantázia a játékban, elengedték magukat a DICE-osok, imádják fejleszteni, minden nagyon egyedi és változatos benne, szerintem remek játék lesz.
Még human tank:D Nem is értem miért nem csináltak inkább valami steampunk fantasy bf-t, iszonyat epic lenne, kb ugyan úgy az első világháborús tech-szinten tudnák tartani és nem lenne tele faszságokkal:)
Én már azt sem értem, miért az első világháború idejét választották.
A BF4 alfája egy textúrázatlan Siege of Sanghai-on zajlott, olyan netkóddal, hogy sokszor egy tárat lőhettél egy ürge arcába másfél méterről, aztán ő két lövéssel lepuffantott. Ehhez képest itt már a zárt alfa alatt kaptunk egy kvázi kész játékot, amiből már gyakorlatilag csak a tartalom hiányzik. Én bizakodó vagyok :)
Ütős. Nem túl történelem hű, de annál látványosabb. Észre vettétek, hogy minden újabb trailer egyre pörgősebb és grandiózusabb? Nálam, egy veterán battlefieldesnél biztos vétel a játék, de gondolom más franchise-ok rajongóit is így próbálják megnyerni. Ha fele annyira lesz csak izgalmas, mint a trailerekben, már akkor is simán pályázhatna az év FPS-e címre. Reméljük szerverproblámák, bugok, fagyások és FPS ingadozások ezúttal nem fognak bekavarni. (Gondolom értitek melyik részre célzok.)