Nagyon menő ez a műmájer affektálás... Apja helyében jól szájon is verném, attól legalább lenne mitől így beszélnie... Utoljára szerkesztette: JagFater, 2016.07.02. 12:13:43
Ki ez a pöcs? Minek csinál videót az aki nem tud 8-10 percig egy témában egyfolytában beszélni valamiről? Ez most valami trendi önmegvalósítós dolog? Adnak érte pénzt is, mert akkor nem akarok kimaradni.
Szerintem pedig akik nem tudtak/nem akartak megtanulni lőni, azoknak a HC csak szopás, mivel ott KELL tudni lőni. Pont azért mert kevesebb találat kell tehát kevesebb az idő is pontosan célozni, korrigálni.
Ezzel a balance dologgal (ahogy Gero is írja) megvárnám én is a véglegest vagy a bétát, hátha már ott is ki lehet majd próbálni minden unlockot. Mi barátokkal most kb 8-an nyüstölünk 1 accot, mert az egyik haver sikeresen bemákolt 1 alfa kulcsot... Eddig must buynak tűnik a dolog mindenkinél. Van talán 1-2 kisebb negatívum amibe bele lehet kötni, de nem sok.
egyelőre nagyon lóg a levegőben az egész class. még nem próbálhattam a játékot természetesen, de az LMG-k nem tűnnek valami jó választásnak sem közelre, sem távolra. közelre az SMG, távolra a Medic DMR-ja lesz jobb. bipod... szabad préda vagy a snipernek, DMR-nak, bárkinek. az is jó meglátás, hogy nincs sok szükség az ammo boxra, mert mindenki kurva gyorsan meghal (ez mondjuk részemről nagyon komoly kritika is a játék fejlesztői felé).
a Medicnél is jó a meglátás, hogy mindenki úgyis rányom majd a "quick respawnra", a defib elveszti a lényegét. főleg, hogy mivel nincs ticket bleed a spawn után, a csapat szempontjából is mindegy, hogy felélesztesz-e valakit vagy sem.
nekem az eddigi conquest jobban bejött, mint ez az új egyébként, majd meglátjuk, a gyakorlatban hogy szuperál ez.
mostanában gyakran kiakasztanak LevelCap faszságai, de ebben a videóban nagyrészt igaza van.
kivéve, hogy az armorok szerintem egyáltalán nem baj, ha egy kicsit OP-k, és nem baj, ha valóban csapatmunka kell a felrobbantásukhoz.
de a többiben jó meglátásai vannak szerintem is. az assaulter classal mindenképp kezdeni kell valamit, a supporttal is (teljesen feleslegesnek tűnik), az egész játékra ráfér egy legalább akkora adag simítás, mint anno a Hardline-ra.
Fajin. Már csak arra kell várnom, hogy bejelentsék a season pass-t. Na meg kíváncsi vagyok, mennyi lesz. Remélem azért nem 100 euróért akarják vesztegetni.
Csak ez az egy pálya, conquest és domination módban, plusz ez már az új rendszeren fut, amit megkap majd a BF4 és a Hardline is, egész jól néz ki, csempés. Utoljára szerkesztette: adam46, 2016.06.29. 21:47:52
Jó arcnak tartanak. :D Amúgy első benyomások: A kis Francia tankkal nagyon lehet osztani az áldást, az optimalizálás jó, ultrán fut, a grafika természetesen szép. A találatokat nagyon adja, a repülés pedig kibaszott jó!
Ráadásul ha jól láttam a múltkori customization videón, egyszerre két AT gránátot is hordhatnak magukkal (sima és light). Érdekes, hogy kompletten eltüntették az engineer classt. Az eddigi BF-ekben az engineer és az assault volt a két legtöbbet használt class, most, hogy fuzionálták a kettőt, tök egyértelmű, hogy mindenki assaulttal fog menni.
egyébként én kicsit furcsállom, hogy az Assault class ennyire OP lesz.
SMG-k, anti vehicle grenade, illetve az anti vehicle rifle is náluk lesz. azaz medium to close range verhetetlenek lesznek az infantryval szemben, ráadásul ők nyírják majd ki a járműveket is. szerintem a játékosok 70%-a Assault lesz így, vagy több...
hatigen.. tul sok a fos mostanaban..korabbam eleg volt 15 perc SINGLE kampany video.vagy 20 percnyi demo..es megis megvetted mert egyertelmu volt h jo lesz..meg nem is volt tul sokmas amit lehetett volna...
Ja, sokkal izgibb lenne, miért is tudja az ember előre, hogy mire ad ki több tízezer forintot?:P
Csak szerintem tolják túl ezt kicsit a youtuberek?
Tudom, nem kötelező megnézni ezeket a "guide"-okat, de azért mégis. Úgy lát majd neki az egész játéknak az ember (több hónap múlva), hogy kivülről-belülről ismeri azt, az újdonság varázsa kinyírva.
ja ja.. most verdun hasonlo.. frusztralo mind allat..kb felevekre pihentettni kell 1 het jatek utan ...annyira zaklatotta tesz. ez az ara a realisztikus jatek menetnek. nem tudod ki,honnan lo le.. de izgalmas..
sok ertelme van... es meg "soha sehol" nem lathattuk..
Azért van ez a tárat kell beleüríteni mindenkibe dolog, mert a szerver a kilőtt golyók nagy részét elfelejti, kb 30%-át, régen valami ilyesmit számoltunk. Nyilván nem minden esetben, szerver és játékosszám válogatta az arányokat. Azért volt olyan is, hogy a kilőtt rpg sem sebzett semmit az emberen, csak a nyoma maradt meg a falon. :D
Na igen, a HC a BC2 óta a casual játékosok paradicsoma, meg azoké, akik nem tudtak, nem akartak megtanulni lőni. Nagyjából a BC2 óta megy ez a HC a király, mert 1-2 lövés minden milyen hc játékosok vannak ott, habla, habla, habla. Párszor benéztem, mindig tele volt sniper-ral, meg rakétással zászlót meg senki sem mert húzni, annyira hc volt az egész, hogy napokig fákat kellett ölelgetnem, mert csak sírtam és sírtam ha eszembe jutott az élmény.
Nincs nálad mindig füst, mert mást érdemes vagy kell rakni a loadout-ba egy adott mapon és gondolom egy füsttel te sem rohansz át az egész pályán a sok kemper között. (Vagyis de, mert tudom te biztos megcsinálod, mert überskilles vagy + superman vagy!) Sokszor semmi infó nem kapsz (a hit indicator-ból sem!), hogy honnan lőttek le. Hidd el, volt próbálgatva elég sokszor csapattársakkal, sokféle taktikával és 10-ből 9-szer csak felkúrta az agyunkat a HC mód. Persze nem lehetetlen támadni, de legtöbbször a sok instant killes kemper ellen csak kínszenvedés a játék. Pont ezek az instant killes megoldások (főleg ha még csak fejre sem kell célozni), minden játékban a low skilles játékosoknak kedvez, így ez a HC-ra extrán vonatkozik. HC-t azért szerették meg sokan vagy "kényszerültek rá", mert normál módban "nem haltak egy tárból sem" az emberek. Ez lehet/ett több okból is: rossz netkód, vagy a fegyvereket valaki nem tudja kezelni és azok szórását nem ismeri eléggé, vagy kevés fps-e van és gyenge gépe az adott játékhoz, stb-stb...
Nem is vitázni akarok és azt hirdetni, hogy a HC ilyen + olyan rossz, mert tudom, hogy sokan szeretik és különböző okokból bejön nekik. Legyen HC is, nincs ezzel semmi gond. Csak remélem lesz a szervereken olyan beállítás is, főleg ilyen ködös tájakon, hogy normál mód + no spot + killcam on (még kevesebb kemper miatt), mert így még hangulatosabb lehetne a játék. Utoljára szerkesztette: Smithwarden, 2016.06.28. 00:52:42
?latod h honnan er talalat..oda nezel..v 2 perc utan kiismered a pajat..es hatba leped a "kempelot"..aki sznajper..akik kempelnek es kesz.. valosagba specialis forcosok van h napokat is varva tuzparancsra..ez van..
kirohanas elott meg fustot dobsz..es maris nem lat senki.. kod a legcsodalatosabb dolog a vilagon.. a fust meg kod a baratod..
hogy jactok ti fpst!?!ha ez nem alap akkor meg minek egyaltalan...
flir hianyozni fog biztos.... Utoljára szerkesztette: toza, 2016.06.28. 00:00:36
Játékokban általában nem szeretem a köd effektet (mondjuk legtöbbször csak az fps növelés miatt rakják be más játéknál / motornál, mert ennélkül túl alacsony lenne framerate), de itt nagyon hangulatosnak tűnik a képeken és a videókon.
Csak a fejek feletti piros spotolást lenne jó kikapcsolhatóvá tenni és nem csak HC módban. HC mód legyen, mert azért elég sokan szeretik, de sztem túlzottan megnöveli a kemperek számát és közben lecsökkenti a foglalók / támadók számát. A játékosok legtöbbje (jogosan) be van szarva, hogy ha kimozdul a fedezékből, akkor 1-2 lövésből leszedi azonnal egy sniper / kemper. Killcam hiánya is a kemperek számát növeli sajnos. Utoljára szerkesztette: Smithwarden, 2016.06.27. 23:40:14
Elmondták, hogy azokat a fegyvereket is bele fogják rakni, amik már elérhetőek lettek volna, de még sem vetették be őket, nem tudom miért kell ennyit rugózni rajta.
Ennek a pályának a neve Battle of St Quentin Canal ami 29 September – 10 October 1918 ig tartott itt még talán el is megy a MP18 , szerinted a Verduni csatába ami 1916-ban volt hogy raknak prototipust főleg hogy a Németeknek nemis volt tankjuk, ha meg futurikus dolgokat beraknak nem ww1 lesz ,hanem Warhammer 40000.
Nekem azt mondjatok meg, az miert kell, higy a medic megboki a katonat es azonnal szornyet hal !!!???:))
Ez valami kenyszeres dolog a BF ekben, hogy valami meg kell? Mit tudom en loje le pisztollyal, puskaval, verje agyon karoval ,de ez a bokodes MIERT ? :)
Ja értem, elsőre félreértettelek:) Igen, ez nem rossz ötlet. Esetleg meg lehetne próbálni kitúrni néhány további (akár csak prototípus fázisban létezett) tankot minden nemzetnek, amik betölthetik a hiányzó szerepeket. Tekintve, hogy a játékban megtalálható kézifegyverek 90%-a is csak prototípusként létezett a háború alatt, ez már úgyse osztana-szorozna sokat.
tökéletesen értem, amit mondasz, és ez engem is zavarna. erre látom én egyfajta megoldásnak azt, hogy ha az angoloknak mondjuk nem volt "nehéz tankja", csak a németeknek, akkor balance-olják úgy a játékot, hogy mindenkinek csak a sajátja legyen, de tűzerőben azért nagyjából legyen egyforma a két csapat.
remélhetőleg odafigyelnek majd erre, akár azt is lehetne, hogy az egyik csapatnak csak 3 nehéz tankja van, a másiknak meg 5, de abból négy kisebb, és egy nehéz, stb.
Viszont ami nem tetszik, az a tankok kategorizálása. Ezek nem különböző kategóriájú tankok voltak, mint a játékban, hanem különböző nemzetek tankjai. A Renault FT (a játékban könnyű tank) francia, a Mark IV (landship) brit, az A7V (nehéz tank) német. Akkor ez azt jelenti, hogy emiatt az "osztályozás" miatt minden nemzet tudja majd használni mindhármat egy csatában? Elég illúzióromboló lenne, hogy a britek német A7V-vel meg francia FT 17-tel rohamoznak...