Ne mar gyerekek! Nem az energiaja volt kisebb, hanem egy tablazat alapjan a jatek kiszamolta, hogyha 100 meterrol lottel, akkor mekkora a sebzes a talalatnal. Ettol meg a lovedek ugyanakkora sebesseggel repult vegig es csak a gravitacio befolyasolta kozben.
Az es a gravitacio volt eddig benne, most beletettek a legellenallas miatti lassulast is. Sz'al most meg inkabb figyelni kell a ballisztikara a tavoli loveseknel.
Typically, a round in a Battlefield game is completely contained to that one match. You play, you win or lose, and then you move on to the next round. That all changes in Operations, a new game mode coming to Battlefield 1. In it, the outcome of the current round carries over to the next map, giving you the opportunity to fight a sequence of inter-connected battles.
Operations offer epic journeys across several maps based upon real battles of World War I. We wanted to offer a large and epic experience with a focus on teamplay and frontline combat. Adding this meta-layer to the game mode, and stretching it across multiple interesting locations that both look and play very differently, adds a whole new layer of scale and variety to the battles in Battlefield 1. Your team can win on one map, proceed to the next map, and actually see the map you previously fought over on the horizon.
As an attacker you’ll hear the commanding officer’s whistle as the order to charge the enemy trench is given. You’ll run side-by-side with your teammates as you storm towards the enemy defensive positions on foot, in tanks, airplanes, boats, and on horseback. As a defender, you’ll dig down as you hear the alarm go off signaling an incoming attack. You’ll man the stationary machine-guns and cannons to aid you as you rain hell on the advancing enemy attackers.
megújult commo rose egy része. Kategóriákra van már osztva
A lövedékesés a lövedék lassulása (és a gravitáció) miatt van, szóval nem hiszem, hogy az esés benne volt eddig, de a lassulás nem. Mondjuk tudja a fene, annyit azért nem kísérleteztem gépkarabélyos sznájpolással:)
Ez a sweet spot dolog baromi jó, ha ez működni fog (de miért ne működne) ezzel végre megoldhatják az online FPS-ek örök dilemmáját (egy lövéses sniper OP, több lövéses már fos). A lövedékesés viszont szerintem már a 4-ben (de talán már a 3-ban is) benne volt, én úgy tapasztaltam, hogy távoli céloknál AR-ekkel is feljebb kell célozni.
Remélem nem találnak ki hozzá semmi kísérleti irányított fegyvert, és akkor egy jó netcode-al kurva jó is lehet.
Tessék, nerfelve lesz a 3D spot :D Ezek a spottolós változások jók, meg az is, hogy kevesebb pont jár killért, több foglalásért. Ez talán picit visszaveti majd a rambózást.
Nem tudom minek erőltetik. Az a bajom, hogy kibaszottul látszik, hogy erőltetve van ez a téma, a rengeteg pereskedés miatt. Ránézek a bannerra és az első ami eszembe jutott, tényleg az első, hogy a markating csapat ölbe tett kezekkel, elégedetten bólogatnak, hogy ebbe legalább nem fognak belekötni a buzi ügyvédek, mert mindent megtettük azért, hogy ez a téma is ki legyen küszöbölve, ha már AAA no. 1 játékot tervezünk kiadni...ha már úgy is mindenre lehúzzák a játékforgalmazó / fejlesztő cégeket "a kisfiam a játék miatt lőtte fejbe magát" ügyek miatt..
Srácok, csak nekem tűnik fel, hogy egy NÉGER csávóval reklámozzák a BF1-et? Ez ilyen 21. századi dolog, hogy minden benne lesz a játékban, nehogy megsértődjön valaki? Ez most abszolut nem rosszindulat, de egy első világháborús játékba minek néger? Mellékszereplőnek oké, de mit keres egy ilyen promo képen? WTF? :D
Ha ez is ilyen "nem lehet túl sok negatív néger karakter egy filmben" dolog, akkor bocs, csak ezt már kajak nem értem :D Már az SWnél is furcsán néztem...
Amit a videokban lattam, abbol nem tuntek opnak a tankok. Egyreszt a javitashoz meg kell allnod, masreszt eleg lassu folyamat, es vegul meg minden kozben bekapott serules reseteli is.
Persze, de azért a hibákról is beszélni kell. A jármű rombolhatóság jól hangzik, de mintha azt mondta volna róla a csóka, hogy nem volt valami népszerű (hacsak nem hallottam félre). Érdekes változatosságot hozna a járműharcba, a BF4-ben nekem kicsit túlságosan faék egyszerűségű a tankozás.
dinamit is lesz, nem minden volt benne ebbe a buildbe, ahogy a jármű rombolhatóság se. Ezek apróbb balance dolgok, ezek legyenek a legnagyobb problémák, releasere simán megoldható.
Na ja, csak ahogy a srác is elmondja a videóban, itt sokkal kevesebb és kevésbé hatékonyabb AT fegyver lesz. Nincsenek rakétavetők, se C4, csak az AT gránátok, az se az összes klassznak. Már a videóban látszott, hogy mi mészárlást lehet majd rendezni velük, BF4-ben egy ilyen close quarters falusi környezetben fél perc után szétkapnak, ha nem szalad veled féltucat talpas, akik őrzik a segged meg az oldalad.
Figyeltétek, mikor arról beszél, hogy hogy működik a járművezetés? Ha nem dzsipbe ülsz, akkor külön, spawnoláskor kell lekérni az adott járművet, de ilyenkor automatikusan egy spéci klasszal leszel, ami tud javítani, de gyengébbek a fegyverei. Ez tetszik. A self repair viszont kicsit sok nekem, így azért elég OP-k lesznek a tankok.
Az biztos,hogy furcsa lesz. Pláne, hogy a OMM hadserege lesz benne, és nem Honvédség, valószínűleg. A közös hadsereg többsége meg osztrák volt, ( magyarok voltak a másodikok, utána a többi nemzetiség) és a vezényleti nyelv is német volt . Ha lesz minden nemzetnek saját szinkron, akkor az német lesz.
Furcsa lesz magyarokkal jatszani multiba :) kivancsi leszek voice overre bar szerintem nemetul fognak beszelni
Abban viszont egyet kell értenem az assaultos videó végignézése után, hogy túl van pörgetve a játékmenet. Egy CoD-hoz jól illik ez, de egy WW1 BF-hez egyáltalán nem illik. Nem azt mondom, hogy legyen olyan, mint régen, mert az meg lassú már és unalmas, inkább valami arany középút, mert ez így kicsit tényleg olyan, mint egy bf3, bf4 skinezve.
ja..csak nem uj..mashol is volt mar ,de szep..
vaganyabb lenne egy teherauto hozza az ujoncokat egyhelyre sokan lepakolodas..1 ora futas a csatamezon es vegul sznajper hedsat.. Utoljára szerkesztette: toza, 2016.06.14. 08:06:18
Ez a térkép, leszületés dolgot odapattintották rendesen. Nagyon jó lett.
es tenyleg!! hol marad a trencses reszek!?arokban kushadas,varni sipszora a halalba rohanjanak!?meg a periszkopos puskak!?meg stb..remelhetoleg lesz ez is.. Utoljára szerkesztette: toza, 2016.06.13. 23:00:33
ez elég alap, különben wallhack lenne.
de a smoke pl. nem fedi el, azon átüt a 3D spot.
én kivenném a játékból, megmondom őszintén, de sokan rínának miatta.
A spotot gyengitettek valamennyire. Csak akkor latod az ikont, ha tenyleg ralatsz az ellenfelre. Ha bemegy valami moge, akkor elveszted, mig ismet fel nem bukkan.
És pont ide tarzozna a minimap és a 3d spot gyengítése is. Legalább valamit kelljen tenni azért, hogy lásd az ellenséges csapatmozgást. Egy modern shooterben még csak ok, de első világháborúban? A HC se rossz, BC2-t úgy toltam végig anno, de azért az se tökéletes, a lepkefing életerő miatt. Ott tényleg a legnagyobb tűzgyorsaságú fegyvert kell csak választani és kész. Nem kell idáig elmenni, csak ha már I.VH témát választották, akkor egy kicsit igazodjanak hozzá a látványon felül is. Mondjuk az egy lövéstől meghalás meg megint illene a korhoz :D Utoljára szerkesztette: Borg, 2016.06.13. 19:57:05
"Ugyanúgy szaladgálnak mint a mérgezett egér, ugyanolyan gyorsan lőnek, ugyanolyan agilisak a 100 éves járművek mint a modern korban játszódó multis fps-ekben."
Akkor a moder korban jatszodo fps-ekre hasonlit, nem a modern harcaszatra, amire az emlitett mas fps-ek sem hasonlitanak igazan. Mint emlitettem, a gyalogos harcot leginkabb a Squad adja talan vissza.
Nem-e? Ugyanúgy szaladgálnak mint a mérgezett egér, ugyanolyan gyorsan lőnek, ugyanolyan agilisak a 100 éves járművek mint a modern korban játszódó multis fps-ekben.