Egyébként tényleg érdemes HC-ban tolni. Engem pont idegesít az, hogy valakibe fél tárat kell lőni hogy megfeküdjön. Egyébként a 4-ben sem hal meg senki HC-ban attól, ha lábujjon lőnek :D Átlagban 2 lövés azért kell ;) Utoljára szerkesztette: jan5650, 2016.06.13. 13:38:00
Nagyon jól néz ki
labujloves elfeltozodik konnyen am! szemben allos -1 tar bele eresztos lovoldozes teljesen idegesito normal verzioban . ahogy kill cam ,meg falon atlatszo spottolt ellenseg ,meg jarmuveg kulso nezete is.. 1 loves 1 halal sokkal erdekesebb tud lenni. shotgun bol is van h 3 kell szoval ez sem mukodik hc ban sem mindig..
Erosen ketlem, hogy en ezzel jatszani fogok, de most a gameplay videokat nezegetve valahogy sokkal jobban egyben van, mint a 3 vagy a 4, pedig ahogy lattam, vegul azokat is szepen osszekalapaltak.
Na azért ki tudja, milyen vas van ezen videók alatt:) Egyébként a grafika egy az egyben Battlefront, valszleg a Frostbite ugyanazon bildjét húzták rá, úgyhogy remélem, hogy ha az elment, akkor ez is el fog. Minőség tekintetében meg szintén garantált lenne a siker, szerintem jelenleg FPS-fronton grafika tekintetében a Battlefront magasan viszi a prímet, egy évvel később ugyanúgy ütne a BF1 alatt.
Egy kis skinezés, egy kis emez amaz, aztán meg is van az új játék. Tulajdonképpen minden adott már nekik, nem véletlen készülnek el ennyi idő alatt az új játékaik. Ettől függetlenül jól néz ki a gameplay, meglepően jól, a ww1 meg újdonság, szóval jó lesz ez, de biztosan meglesznek ennek is a dice-os frostbite-os betegségei, amit majd 1-2 év alatt kikalapálnak. Nehéz kimondani, de lehet én is bevásárlok, de csak a téma miatt, mert valami modern kori szarral már halálra untattak volna.
ThermalTake Versa N26 ház,750W-os EVGA Nexus táp, EVGA alaplap, GTX1080 SLI, Samu SSD, Kingston RAM, a proci az Intel volt, de meg nem mondom már, hogy milyen, nem tudtam leolvasni az alaplapról a chipsetet
Engem a BF széria soha nem hozott lázba, ez van. ( Cod se) Nem rajongok ezért a gyors, ide-oda rángatós játékmenetért, nincs ezzel baj persze,nekem más stílus jön be.
Viszont azt remélem, ha már I. világháború, akkor ez egy olyan játék lesz, ami engem is érdekel. De sajnos nem. Biztos sokaknak tetszik majd, de ez I. vh-s játéknak nem adja át a hangulatot. Túl pörgős, túl gyors. A tankok, a páncélautó mozgása? Nagyon nem ilyen volt, és igen tudom ez egy árkád játék, nem szimulátor. De ez így, olyan mint akármelyik másik hasonló játék, egy I, vh skin-el. Azt is tudom, az I. vh-t nehéz átültetni, de jobban adná a hangulatot, ha érezni lehetne a tömeg-hadseregek egymásnak feszülését, és nem ennyire a modern harcászatra hasonlítana a játékmenet.
Igaz, szép, és nagyon tetszett az ,hogy I. vh-s harceszközöket lehet látni, jól néznek ki.
A Battlefront tenyleg nagyon jol nezett ki, es a hangok is nagyon jok voltak. Jatek az eppenseggel nem volt, de ugy tunik ez az uj Star Wars atok, mert a film is pont ugyanezt tudta. Mindenki odatette magat, akinek a korites volt a dolga, a tobbiek meg felmartak a zset, es egy delutant szantak a melora.
Ez a jatekmenet kicsit sem hasonlit a modern harcaszatra. Ettol meg persze igaz, hogy az I. vh.-ra sem. De eppen az lepett meg, milyen jol mozognak a tankok. Irrealisan eroseknek tunnek, mert olyan helyeken mentek el/fel, ahol amugy valoszinutlen, de valahogy valoban jelen voltak. Ha valodi tuzharc hangulatot akarsz, nezegesd a Squad-ot. Arra valoszinuleg be fogok nevezni kesobb.
nem tudom milyen felbontáson, meg milyen frekin játszották a játékot, szóval lehet, hogy 1440p volt, meg 120Hz, az alá kellhet a kakaó (bár szerintem csak sima 1080p volt 60Hz-en, láttam szimpla VGA-s képet is, lehet nem mind a 80 volt SLI-s)
teljesen egyetértek veled. remélem, hogy a jól tartott youtube-osok is felhoznak pár kritikát, mert körülbelül csak rájuk figyel, hallgat az EA. de a járművek mozgása valóban túl agilis, a katonák is túl gyorsak, az egész játékot csillapítani kellene egy kicsit. ahogy írod, éreztetni a tömeget, az elmaradott technikát, stb.
nem sok értelme van pl. a meelee combat erőltetésének, ha ugyanús 2 másodperc lesz tárat cserélni egy automata fegyverben...
100%, hogy meg fogom venni, mert ez a játék az, aminek pl. a Battlefrontot látni szerettem volna (vicces, hogy van, aki szerint ez csak egy skin a Battlefrontra, LOL), de lenne még mit csiszolni rajta.
Nem-e? Ugyanúgy szaladgálnak mint a mérgezett egér, ugyanolyan gyorsan lőnek, ugyanolyan agilisak a 100 éves járművek mint a modern korban játszódó multis fps-ekben.
"Ugyanúgy szaladgálnak mint a mérgezett egér, ugyanolyan gyorsan lőnek, ugyanolyan agilisak a 100 éves járművek mint a modern korban játszódó multis fps-ekben."
Akkor a moder korban jatszodo fps-ekre hasonlit, nem a modern harcaszatra, amire az emlitett mas fps-ek sem hasonlitanak igazan. Mint emlitettem, a gyalogos harcot leginkabb a Squad adja talan vissza.
És pont ide tarzozna a minimap és a 3d spot gyengítése is. Legalább valamit kelljen tenni azért, hogy lásd az ellenséges csapatmozgást. Egy modern shooterben még csak ok, de első világháborúban? A HC se rossz, BC2-t úgy toltam végig anno, de azért az se tökéletes, a lepkefing életerő miatt. Ott tényleg a legnagyobb tűzgyorsaságú fegyvert kell csak választani és kész. Nem kell idáig elmenni, csak ha már I.VH témát választották, akkor egy kicsit igazodjanak hozzá a látványon felül is. Mondjuk az egy lövéstől meghalás meg megint illene a korhoz :D Utoljára szerkesztette: Borg, 2016.06.13. 19:57:05
A spotot gyengitettek valamennyire. Csak akkor latod az ikont, ha tenyleg ralatsz az ellenfelre. Ha bemegy valami moge, akkor elveszted, mig ismet fel nem bukkan.
es tenyleg!! hol marad a trencses reszek!?arokban kushadas,varni sipszora a halalba rohanjanak!?meg a periszkopos puskak!?meg stb..remelhetoleg lesz ez is.. Utoljára szerkesztette: toza, 2016.06.13. 23:00:33
Ez a térkép, leszületés dolgot odapattintották rendesen. Nagyon jó lett.
ja..csak nem uj..mashol is volt mar ,de szep..
vaganyabb lenne egy teherauto hozza az ujoncokat egyhelyre sokan lepakolodas..1 ora futas a csatamezon es vegul sznajper hedsat.. Utoljára szerkesztette: toza, 2016.06.14. 08:06:18
Abban viszont egyet kell értenem az assaultos videó végignézése után, hogy túl van pörgetve a játékmenet. Egy CoD-hoz jól illik ez, de egy WW1 BF-hez egyáltalán nem illik. Nem azt mondom, hogy legyen olyan, mint régen, mert az meg lassú már és unalmas, inkább valami arany középút, mert ez így kicsit tényleg olyan, mint egy bf3, bf4 skinezve.
Furcsa lesz magyarokkal jatszani multiba :) kivancsi leszek voice overre bar szerintem nemetul fognak beszelni
Ejj, az a modulárisan széteső bombázó... Nem gyakran mondok ilyet, de nincs mit tenni, ez must buy lesz.
Az biztos,hogy furcsa lesz. Pláne, hogy a OMM hadserege lesz benne, és nem Honvédség, valószínűleg. A közös hadsereg többsége meg osztrák volt, ( magyarok voltak a másodikok, utána a többi nemzetiség) és a vezényleti nyelv is német volt . Ha lesz minden nemzetnek saját szinkron, akkor az német lesz.
Figyeltétek, mikor arról beszél, hogy hogy működik a járművezetés? Ha nem dzsipbe ülsz, akkor külön, spawnoláskor kell lekérni az adott járművet, de ilyenkor automatikusan egy spéci klasszal leszel, ami tud javítani, de gyengébbek a fegyverei. Ez tetszik. A self repair viszont kicsit sok nekem, így azért elég OP-k lesznek a tankok.
Na ja, csak ahogy a srác is elmondja a videóban, itt sokkal kevesebb és kevésbé hatékonyabb AT fegyver lesz. Nincsenek rakétavetők, se C4, csak az AT gránátok, az se az összes klassznak. Már a videóban látszott, hogy mi mészárlást lehet majd rendezni velük, BF4-ben egy ilyen close quarters falusi környezetben fél perc után szétkapnak, ha nem szalad veled féltucat talpas, akik őrzik a segged meg az oldalad.
dinamit is lesz, nem minden volt benne ebbe a buildbe, ahogy a jármű rombolhatóság se. Ezek apróbb balance dolgok, ezek legyenek a legnagyobb problémák, releasere simán megoldható.
Persze, de azért a hibákról is beszélni kell. A jármű rombolhatóság jól hangzik, de mintha azt mondta volna róla a csóka, hogy nem volt valami népszerű (hacsak nem hallottam félre). Érdekes változatosságot hozna a járműharcba, a BF4-ben nekem kicsit túlságosan faék egyszerűségű a tankozás.
Na ami érdekes, hogy medic tudja javítani járműveket. Ez új.
Amit a videokban lattam, abbol nem tuntek opnak a tankok. Egyreszt a javitashoz meg kell allnod, masreszt eleg lassu folyamat, es vegul meg minden kozben bekapott serules reseteli is.
Srácok, csak nekem tűnik fel, hogy egy NÉGER csávóval reklámozzák a BF1-et? Ez ilyen 21. századi dolog, hogy minden benne lesz a játékban, nehogy megsértődjön valaki? Ez most abszolut nem rosszindulat, de egy első világháborús játékba minek néger? Mellékszereplőnek oké, de mit keres egy ilyen promo képen? WTF? :D
Ha ez is ilyen "nem lehet túl sok negatív néger karakter egy filmben" dolog, akkor bocs, csak ezt már kajak nem értem :D Már az SWnél is furcsán néztem...
Nem tudom minek erőltetik. Az a bajom, hogy kibaszottul látszik, hogy erőltetve van ez a téma, a rengeteg pereskedés miatt. Ránézek a bannerra és az első ami eszembe jutott, tényleg az első, hogy a markating csapat ölbe tett kezekkel, elégedetten bólogatnak, hogy ebbe legalább nem fognak belekötni a buzi ügyvédek, mert mindent megtettük azért, hogy ez a téma is ki legyen küszöbölve, ha már AAA no. 1 játékot tervezünk kiadni...ha már úgy is mindenre lehúzzák a játékforgalmazó / fejlesztő cégeket "a kisfiam a játék miatt lőtte fejbe magát" ügyek miatt..
369 - nem értelek. mit ezért?
ezért kell psen tolni ott nincs ez a rángatós gameplay
Egyébként ezzel a Battlefield Insider-es dologgal mi van? Majd válogatnak bétatesztereket ha eljön az ideje?
Tessék, nerfelve lesz a 3D spot :D Ezek a spottolós változások jók, meg az is, hogy kevesebb pont jár killért, több foglalásért. Ez talán picit visszaveti majd a rambózást.
Ez a sweet spot dolog baromi jó, ha ez működni fog (de miért ne működne) ezzel végre megoldhatják az online FPS-ek örök dilemmáját (egy lövéses sniper OP, több lövéses már fos). A lövedékesés viszont szerintem már a 4-ben (de talán már a 3-ban is) benne volt, én úgy tapasztaltam, hogy távoli céloknál AR-ekkel is feljebb kell célozni.
A lövedékesés a lövedék lassulása (és a gravitáció) miatt van, szóval nem hiszem, hogy az esés benne volt eddig, de a lassulás nem. Mondjuk tudja a fene, annyit azért nem kísérleteztem gépkarabélyos sznájpolással:)
megújult commo rose egy része. Kategóriákra van már osztva
Typically, a round in a Battlefield game is completely contained to that one match. You play, you win or lose, and then you move on to the next round. That all changes in Operations, a new game mode coming to Battlefield 1. In it, the outcome of the current round carries over to the next map, giving you the opportunity to fight a sequence of inter-connected battles.
Operations offer epic journeys across several maps based upon real battles of World War I. We wanted to offer a large and epic experience with a focus on teamplay and frontline combat. Adding this meta-layer to the game mode, and stretching it across multiple interesting locations that both look and play very differently, adds a whole new layer of scale and variety to the battles in Battlefield 1. Your team can win on one map, proceed to the next map, and actually see the map you previously fought over on the horizon.
As an attacker you’ll hear the commanding officer’s whistle as the order to charge the enemy trench is given. You’ll run side-by-side with your teammates as you storm towards the enemy defensive positions on foot, in tanks, airplanes, boats, and on horseback. As a defender, you’ll dig down as you hear the alarm go off signaling an incoming attack. You’ll man the stationary machine-guns and cannons to aid you as you rain hell on the advancing enemy attackers.
Ilyesmi van a Red Orchestra 2-ben, nem? Igaz, valami elég kezdetleges megvalósításban.
Az es a gravitacio volt eddig benne, most beletettek a legellenallas miatti lassulast is. Sz'al most meg inkabb figyelni kell a ballisztikara a tavoli loveseknel.