Csak annyi kellene mint battle royal meg r6ba ,egy életed van esetleg a medik felkelthetne. utána lapítana mindenki nehogy hasba lőjék , nem nagyon állatkodnának. Utoljára szerkesztette: Bogdogege, 2018.06.10. 09:58:54
látom maradtak a "jól bevált" receptnél, mindkét oldalon ugyanazokkal a fegyverekkel rohangálnak majd. bf3-4nél mindegy volt, modern színtérben nem számít, bf1ben muszáj volt, kevés volt az ismert puska, gyakorlatilag így is kamu fegyverekkel kellett feltölteniük... de ww2ben már kicsit erős, újabb pofon a hitelességnek. jöhetnek codból a red dotos, hangtompítós stg-k, meg a női, mg42-s kivégzőosztagok.
Szerintem fölösleges leírni a játékot a gameplay-ek alapján. Ha nem osztják szanaszét a térképekkel, meg játékmódokkal a játékosbázist, akkor remek szórakozást fog nyújtani ez a rész azoknak, akik egy esti 1-2 órás kikapcsolódást szeretnének. Pár fícsőrt hozzáadtak a Bf1-hez, új skinek, térképek, kész is az új rész. Addig kihúzza, mint az előző rész, aztán úgyis jön a következő. Világmegváltást, meg atyaúristen battlefield-et ne akarjatok már egy EA-től, arra ott vannak a kickstarteres projektek, meg kisebb cégek, részvényesek nélkül.
Sziasztok, feltettem a legújabb radeon drivert (18.5.2.) és megint olyat csinál h indítás után a bf1 hibával kilép. átirom a profile settings-ben h ne dx12-be induljon és ekkor már megy is. régebben is csinált ilyet, akkor egy 17.5-ös verzió volt sokáig stabil. nem tudja vki h hogy lehetne ezt orvosolni(azon kivül h egy elözö drivert teszek vissza neki?)
bf1 uj skinek+cod zombimod epitgetes meg redfekson full demolition ... annyra nincs otletuk semmi h 4 napra osztva minden egyes jatekmod egy mappon -este es nappal? meg csak sok map sem kell... szuper bonyi.
ammo hiany meg revive sem jon at jol.fetrengeni elore-hatra sincs ido ,annyira pergos.-csak lehet. senki nemfog vissza repkedni bazisra.inkabb eldobni gepet es kesobb respawn...
granat dobni sem latni senkit meg nem is uj.celozgatni is hujeseg mert jobb ha foldon robban.-megaztan uncharted 1 egyebkent is.
A büdös életben nem lesz többet normális Battlefield.Sem nagy kiadótól sem kisebb cégektől.A mai gamereknek a pörgés kell a speed tabletta mellé mert ha 2-3 másodperc eltelik akció és gyilkolás nélkül az a játék nem jó.Fél perc séta mint a BF2-ben ezt ezek nem bírják elviselni.Meg nehogymár észben kelljen tartani hogy tárazáskor veszik a maradék lőszer.
Már a Battlefield 2-ben is sírtak az akkori 14 évesek, hogy sokat kell futkosni két zászló között, nem véletlen lettek infantry szerverek. Ez volt 10+ évvel ezelőtt, azóta meg... Én inkább attól félek, hogy megint nem fog számítani ez a rengeteg újítás, mert Pista a zászlótól 400 méterre a hegytetőn fog kempelni sniperral, mert a k/d az fun. Építeni, gyógyítani, lőszert adni megint nem fog senki, ahogy eddig is max a játékosok 10% tudta egyáltalán hogy lehet. Szóval ameddig nincs valami olyan megoldás, ami kényszeríti az embereket a k/d majmoláson kívül bármire is, pl zászlóhúzás, csapatmunka, supportálás, addig nem lesz itt semmi változás, csak új mapok, új skinek, új battlefield-ek. Én azzal kezdeném, hogy 5 pontot adnék a kill-ért, és 100-at egy zászlóhúzásért. Csapatsupportért is pöröghetne 50-essével. Összesítő táblázatból kihagynám a k/d-t, csak a pont maradnak, meg zászlóhúzás. Így pista beszopná és azt látná, hogy a sniperral a szánalmas pötyögtetése senkit nem érdekelt, és semmit nem számít senkinek. Erre mondjuk ők is rájöttek már kb 10 éve, csak az a gond, hogy még mindig azt gondolják, hogy Pistából, meg Janikából élnek meg, pedig a PUBG bebizonyította, hogy lehet merésznek is lenni, bejöhet.
Tessék, BF5 multi gémpléj. A videó gyönyörűen bemutatja miért utáltam meg a bf-et. Fast paced shooter, zéró jármű vagy max oldalanként 1-1 kocsi, bár itt épp még az sem volt lol. Senki se csinálja amit kellene, csak a tdm megy.
Ugyanaz lesz mint a battlefield 1, csak új témakör. Akinek az bejött, ez is befog. Szerintem egyébként nem rossz, csak ez már nem az én világom, unalmas már, meg túl lassú vagyok az ilyen pörgéshez.
Sztem egyszeruen nekunk akik a Conquest large-hoz vannak szokva annak ez egy ertelmetlen kapkodasnak tunik.Kevesebb jarmu,kevesebb objective.Jobban orultem volna egy jo kis 6-8 zaszlos Conquestnek abbol jobban atjonne a klasszikus BF erzes.Viszont vannak biztato valtozasok.Pl a tankok vegre ugy gyorsulnak es annyival mennek ami kb hitelesse teszi oket ellentetben a BF1-el.Tovabba 12 ev utan sikerult visszaterniuk a normalis utra azzal, hogy fogy a jarmuvek ammoja.Bar a repulos reszt nem oldottak meg a regi bevalt modon hogy at kell repulni a repter folott de az utobbi idoben hasznalt unlimited ammonal meg ez is jobb valasztas.Igy kvazi megsporoltak a repterek jatekba rakasat.
Na alakul ez.Remelem lesz ismet HC mod es akkor ez a szanalmas kulso nezet meg self repair felejtos lesz.A torony forgasi sebesseget is novelni kene de a lomhasag szerencsere atjon videobol.
1. Nehezítették a spotolást. 2. Kevesebb a lőszer. 3. Stodeh (a videon szereplő streamer) az egyik legjobb sniper a világon (szerintem), tehát nem meglepő, hogy jókat lő. 4. Minden szar, az élet is.
Megpiszkalt bf1, nem tobb.. Nagy lesz a lelkesedes aztan fel ev es sehol senki..... Nem is ertem mit lattok ebben barmi valtozast, ugyan az a dedo mint amit tol a dice-ea mar evek ota....
Ezek a játékok már rég nem évekre készülnek. Sőt egyik játék se már. Most tűnik csak fel?
Nézőpont, és hozzáállás kérdése. Átlag 4 órát, amit gamelek (per hét) BF1-el tölthetem azzal is, hogy mantrázom mekkora fos hibákkal van tele, vagy kiélvezem, hogy egy élvezhető háborús fps-el játszom. BFV - reskin WW2 környezetben. Itt is foglalkozhatok azzal, hogy "túl gyorsan fordul a tank torony" (ezen beszartam), vagy ugyanaz az élvezhető háborús fps, mint a BF1, csak a kedvenc érámban. Én köszönöm, inkább az utóbbit választom. És ezért hálás vagyok e az EA/DICE-nak, hogy ezt lehetővé teszi (szórakoztat heti 4 órában)? Igen.
És ez baj? BF1 elég jó volt, csak hiányzot belőle rendes progression meg conquest. Ezeket + még pár dolgot javítanak, meg leszek elégedve. BF4 is "megpiszkált" BF3 mégis nagy sikere volt.
Lassan kihalnak a fórumok, leginkább csak a 30-as őskövületek fórumoznak, a fiatalok már fb csoportok, stb... 2005 környékén bf2 topicban annyi hsz született egy nap, mint most a teljes sg platformon. Utoljára szerkesztette: Running, 2018.06.15. 07:18:17
Néhány DLC map annyira ritka, hogy a játékosok egy része kb. sosem találkozott vele. Ilyenkor megy a sírás, mert aki ismeri a mapet, nyilván előnyben van, aki meg nem, az a mapet hibáztatja hogy rendszeresen hátbalövik. 32 map van a játékban, természetesen akad köztük jobb és rosszabb.
Toltam pár kört. Aki erre azt mondja, hogy BF1 reskin az... LOL
Teljesen más a gameplay, lassabb, low ammo nagyon jó még a medic bagből is csak 3 van. gunplay/recoil teljesen más, mint eddig. a 3D spot hiánya pedig iszonyat jó. Szerintem ez nagyban hozzájárul a lassabb gameplayhez is, mert sokkal nehezebb kiszúrni a másikat.
Úgytűnik nincs rajta NDA, twitchen van pár streamer aki nyomatja a kontentet. Twitch BFV kategória.
Ezt nem tudom felfogni, miért ragaszkodnak / ragaszkodtak idáig a 3D spotting-hoz. Nincs tele ilyen-olyan ikonnal a HUD, nem fos ikonokat lövöldözöl, játékmenetet lassítja (ahogy írod is).
És ne jöjjön nekem senki azzal, hogy játszon az ember HCt, HCn az egész fegyver balance megy a kukába.
Durva hogy nem lehet eszetlenül rohanni, hanem figyelni kell hangokra, környezetre, mivel alig lehet észrevenni az ellenfelet. Emiatt sokat is lassul a játék, nincs az idegbeteg esek-kelek, a revive train, gránát spam abszolút 0. Kevés lőszer miatt nagyon fontos a support is meg az, hogy az ellenfeledtől vegyél el folyamatosan lőszert. Erre a részre sokszorosan igaz lesz, hogy random squaddal szörnyű lesz a játék.
A építkezés elég hasznos, csak szinte még alig használja valaki. Vagy nem tudnak róla, vagy lusták megnyomni a T gombot, amivel látod a építkezések helyét, de 1-2 zászlónál durván vissza lehet építeni a fedezéket a rombolás után. Járművet itt keveset látok, repülő még nem bombázott szarrá, köszönhető a 3D spot hiányának
Fasza, de ez még csak béta...sok minden változhat.
Azert a BF4 hc ennel tobb dologban kulonbozott a normal szerverektol szerencsere.No hud,no regen,no crosshair.Nagyobb sebzes vagy kevesebb hp.Nincs kulso nezet stb...remelem vagy ezek lesznek a defaultok vagy marad a ketfele szerverbeallitas es lesz valasztas.
Lassabb játékmenet miatt van is értelme. Faszán körbe lehet rakni fedezékkel pontokat, 2 pont között kisebb minifrontot csinálni homokzsákokkal. Vannak ilyen kör alakú silók amire fel lehet mászni, annak a tetejét is körbe lehet homokzsákozni.
Megvan ennek is az előnye. Fölösleges pénzt költeni a frencsájzra, úgysem ér egy kalap szart se már a BC2 óta. 12 évesek majomkodása a kd-ra, erről szól a játék. Utoljára szerkesztette: Running, 2018.07.04. 13:42:19
dehata sznajpernek a sznajperkedes a dolga. nem zaszlo foglalas.. lassitja ellenfel elore nyomulasat. addig tobbiek is tevekenykednek. itt egyebkent is vedet,eleg ugyesen .. szoval minden rendben volt.
#6171 videoban is elhangzik 3:20 korul,meg az oszes nagy bf es jutubernel is megfigyelodott ,h racsodalkoznak es fikazzak a keves loszer es health problemat.
pedig trelerben is benne volt,es vagy mondtak-irtak.
es egy videoban sem latod h felvennek a foldrol halott emberektol,csak atrohangalnak rajta,es aztan aggodnak h jaj nincs loszeruk..
pedig rohadtul nem tunik problemanak,csak 1 plusz gomb nyomas lenne neha..
eleg idegesitoek es benak. Utoljára szerkesztette: toza, 2018.07.04. 16:10:00
Fikázzák, mert fragre játszanak és fingjuk sincs az új gameplay elemekről. Nekem soha nem volt gondom a lőszerrel. Nem lőttem ész nélkül, supportal mentem vagy kerestem egyet, odamentem a supply pontokhoz és szedtem lőszert. BFV alpha után visszamentem kicsit BF1ni. Hát kurva nagy különbség van gameplaybe az V javára. Meglátjuk milyen lesz más mapokon összes fegyverrel/gadgettel, de már most látszik, hogy az alap gameplay változtatások elég nagy hatással van a gameplayre.