FB-n láttam még tegnap este, és én lettem a 122. supporterük (egyelőre csak community support, később pedig a gyűjtős kampány is!). Csak nem tudom, miért mentek át kickstarterről....
Október 5-én lesz a fb-s kampány. Vicces amúgy, 4 napja fejeztem be a 2. rész végigjátszását :)
DB Utoljára szerkesztette: DonnieBrasco, 2016.09.29. 10:35:43
Fúúú de "shut up and take my money", ha csak az ígéretek többségét képesek lesznek megvalósítani és az első screenshotok is nagyjából köszönőviszonyban lesznek a végleges termékkel...nincs sok kétségem a második rész után, erre is rá fogok függeni keményen. :)) A kérdés, hogy mikorra készül el valóban játszható minőségben...remélhetőleg hamarabb, mint amennyi idő alatt a második részt összehozták. Csak átemelhetőek a 'gépházban' használható assetek a kettőből és persze az azzal szerzett modern környezetes fejlesztési tapasztalat sem utolsó... :)
"Csak átemelhetőek a 'gépházban' használható assetek"
Ezt külön meg is említi, hogy ez a terv.
Néztem ezt a Fig-et, baromi érdekes, hogy lehetsz befektető is... a max hozam 3x-os, WL3 esetén ez szerintem garantáltan jönni is fog. Apró bibi, hogy minimum 1000 dolcsi a beugró, és elég macerás a folyamat... pláne ha nem amcsi az ember.
Na elkezdődött a gyűjtés, és már több mint a fele meg is van :)
78% és még 28 nap hátravan..
25 dodoért nem rossz, én lettem a 724. backer :)
DB
Hát én kicsit hátrébb vagyok: YOU'RE BACKER #7,923 :) Viszont az még hozzá tartozik a dolghoz, hogy aki az első 48 órában támogatja a projektet az választhat az Underrail vagy a Stasis programok közül ( nálam tuti a stasis lesz). Ahogy a nézem az a 2.750 000 milla simán meglesz. Jelenleg 2.155 243-nál járunk. :)
Én azt picit elcsesztem, mert nekem is járt volna, én is hirdettem FB-n tegnap, úgyhogy meg is kaptam a -5 dolcsit - de akkorra már megvettem a 25-öset., mivel csak 3000 hely volt és féltem, hogy nem férek bele. Joggal, mert pár óra alatt el is fogytak...
Szerk: stornó, utólag is hozzá tudtam adni, úgyhogy nekem is csak 20 dodó lesz. Sirály, mekkora jó arcok ezek :D Nem véletlen támogatom a Bard's Tale IV-et is, ezentúl kb. mindent fogok nekik.
DB Utoljára szerkesztette: DonnieBrasco, 2016.10.06. 10:39:41
Ja, ja nekem is később küldték a kedvezményről az email-t, de ebben szépen leírták, hogy utólag is hozzá lehet adni. Bard~s Tale IV nálam is befigyelt, nomeg a Torment: Tides of Numenera is
Végig vinni még mostanra sem sikerült, pedig kb. 2 éve tologatom és 2x jutottam el kb. 85%-ig. Fellángolásokkal haladok előre benne :) 1-3 héten át napi 6-8 órányi játék, majd 6-9 hónap kihagyás :D
Most már tényleg be kéne fejeznem.
On The Road To Alpha @ fig - Ígéretes, kíváncsi leszek a 2. részből visszatérő ranger szereplőre, poén lenne újra Angela a csapatban, ugye a 2. részben elég ködösre sikeredett a sorsa.
Egyáltalán arra, hogy mi lesz a történet és lehet-e importálni szereplőket a 2. részből. Vagy, hogy a 3. rész melyik befejezés folytatása lesz.
Én 3 szakaszban tudtam le. Májusban kezdtem, kicsit augusztban és most fejeztem be. Összességében megérte. Ha kevésbé lesz befejezetlennek tűnő, mint még a DC változat is, akkor a 3. rész nálam istenkirály lehet.
Az egész 2. részen azt éreztem, hogy sokkal több dolgot akartak bele, csak elfogyott a pénz.
Hááááááááááááááát... Ez egy erősen pimpelt 2. rész enginnek tűnik, a tárgyak is szinte ugyanazok. Remélem lesz valami értelmes craftrendszer, mert az 2-nek csak a sztorija volt jó és a környezet, de minden más téren átlagos vagy alatti volt. Kb. semmi értelme sem volt az n+1 tárgynak. Pénz volt, csak nem úgy nézett ki.
64 bites processzor és operációs rendszer szükséges Op. rendszer: Windows 7/8/8.1/10 (64 bit) Processzor: Intel Core i5 2500K Memória: 8 GB RAM Grafika: NVIDIA GeForce GTX 760 vagy Radeon HD 7970 Tárhely: 55 GB szabad hely
Ajánlott:
64 bites processzor és operációs rendszer szükséges Op. rendszer: Windows 7/8/8.1/10 (64 bit) Processzor: Intel i5-4590 Memória: 16 GB RAM Grafika: NVIDIA GTX 970/AMD 290 Tárhely: 55 GB szabad hely
szerintem már az előzőt is szándékosan pakolták tele ezer és egy haszontalan tárggyal, ezzel is adva a "Role Play" érzéshez, hogy mindenféle kacatot találsz.. én pölö volt, amit direkt megtartottam
pénz ? egy poszt-apokaliptikus kaotikus világban ? mikor ki épp mit fogad el.. itt ezért is "scrap", azaz lényegében egy kupac szemét.. van közte minden, 30 féle pénz, bizsu, ékszer, üveggyöngy, rágógumi, stb.. jó, a Falloutban valamivel civilizáltabban álltak hozzá, ott az első részben kupakok voltak (:
meg ne felejtsd el, ez nem egy AAA-s cím, hanem azok töredékéből készült.. nem fogják a nulláról kezdeni a 3. részt, elég volt a 2. részhez kialakítani mindent, most már arra koncentrálhattak, hogy a meglévő dolgokat bővítsék, csiszolják.. csak úgy viszonyításképp, a Wasteland 2 kábé 3 millió dollárból készült, a Witcher 3 meg 81-ből..
Hát nem tudom. Én nem tartottam meg semmit, ami kacat. Volt pár keycard meg ilyesmi, ami nem tudtam, hogy jó lesz-e vagy sem. A tömeglimit miatt nem cipeltem kacatot. Akkor lenne értelme a sok kacatnak, ha csak egyes helyeket tartanának rá igényt vagy craftolni lehetne ezt-azt. Nekem semmit nem adott hozzá. Eladtam, azt se néztem meg egy idő után, hogy mi az.
Augusztus 28. lett az új dátum, a járvány miatt náluk is logisztikai gondok vannak.
Közben kipróbáltam a bétát a Steam-en. Még nem játszottam végig, csak pár gondolat: - A korábbi videón látott jelenet később játszódik, nem a kezdés. A kezdet egyfajta tutorial az alapvető funkciókra, miközben rajtaütnek egy Ranger egységen és ki kell onnan jutnunk. Ehhez két kezdő, 1. szintű karakter áll rendelkezésre (egy lövész, meg egy doki), de lehet sajátokat is készíteni. A pálya nem nehéz normál nehézségen, egy helyen kell óvatosabbnak lenni, mert rögtön TPK lesz a vége. :) Meg lehet menteni egy harmadik karaktert és egy kabala macskát (Major Tom...) is, de ők nem irányíthatók. - A következő rész a coloradói fogadtatás, ahol a Patriarch nevű helyi hatalmassággal kell beszélni. A Ranger-ek azért jöttek (volna), hogy egy új főhadiszállást alakítsanak itt ki, ehhez a fickó ad helyet és embereket, cserébe rendet rakunk a régióban. Mivel csak ketten vagyunk, ez máris nehezebb lesz. A bázis eléggé romos és lepukkant, tele fura szerzetekkel (a Prisoner a legjobb arc eddig, de még nem mertem kiengedni, mi történik :P), néhol ellenfelek is ólálkodnak még. - A cél a bázissal, hogy specialistákat szerezzünk, akik majd jól belakják és felújítják, működtetik a főbb helységeket (fegyverraktár, étkező, garázs, medbay, stb.). Ettől függetlenül új Ranger-eket már itt is lehet felvenni, van jópár gyári, meg lehet újakat alkotni. Egy csapatban max. négy Ranger lehet és még két companion (kísérő karakterek, akiket általában lehet iránytani és hasznos mellék infóik, közbeszólásaik, kapcsolataik lehetnek, de a hűségük a tetteinktől függ). - Vannak frakciók, több is, amit teszünk, kihatással van a hozzáállásukra. - Az UI elég intuitív, távolról hasonlít a W2-re, de alaposan felújították, olvashatóbb és szellősebb. Az alaprendszer (attribútumok, skillek, perkek) kb. ugyanaz, mint volt. Van fegyver és páncél modding is, skillfüggő, mint a W2-ben. A béta néhol még kiakad, egyszer vissza is kellett töltenem, mert egy ablak nem akart eltűnni. Néha a menü is beszürkült, de aktív maradt, szóval hasznos gyakran gyorsmenteni és -tölteni. Kifagyás viszont még nem volt. - Harcban a körrendszer, fedezékek ismerősek. Nem emlékszem, hogy a W2-ben lett volna olyan, hogy a maradék AP-ket többféle módon is fel lehet használni (ambush, defend, stb.). Van testtájék célzás is. Az ellenfelek elég sokat mozognak, ha rossz pozícióba kerülnek, igyekeznek kimászni más fedezékbe, de van, hogy begyalogolnak az embereink közé és lemészároltatják magukat. - A truck később majd fejleszthető lesz, a bétában csak egy nagy energiaágyúja van, amit a kezdő pálya elején lehet használni. Úgy tűnt, a garázsban található sérült robotpókot is meg lehet majd javítani. Néhány panel és vezérlő szintén nem elérhető a bétában. - A párbeszédek nem a W2-re hasonlítanak, nincs alsó ablak és kiemelt kulcsszavak, inkább a hagyományosabb "válassz egy opciót" menüs elrendezésű. Emiatt visszaolvasni sem lehet az elhangzottakat, bár van journal, ami bizonyos részeknél frissül. Bizonyos kiemelt NPC-knek saját 3D arca, felsőteste van, grimaszolnak, illegnek-billegnek beszéd közben és néha tárgyakat is használnak, vagy váratlanul főbe lövik őket. :) Minden NPC-nek szinkronhangja is van, még az utcákon beszélgetőknek is. - Vannak főküldetések és mellékszálak. A bétában a world map nem elérhető, a bázis utáni első főküldetés viszont már játszható (ennek az elején járok). A másik három a Patriarch három rosszalkodó gyermekének a letartóztatása lesz majd. - A W2 egyik fontos szereplője (
) meg van említve, hogy a környéken van valahol, és hogy az előző események óta két évtized telt el (ha jól emlékszem). - Külsőleg nagyon szépen néz ki, a robbanások, effektek jól meg vannak csinálva. Vannak már zenék is benne.
A barátnőm laptopján win10 van. Isten mentsen mindenkit attól a fostól. A win7-hez képest gyakorlatilag semmit nem enged állítani, csinálja, ami neki jól esik, akkor és amikor ő akarja. Ja, hogy erről a szutyokról derült ki, hogy pofátlanul gyűjti még az adatokat is....?
A okostelefonos kinézetű felületétől meg a hányinger kerülget. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.05.10. 10:29:44
Én nem tudom te mit csinálsz egy rendszerrel ,de az látszólag a te bajod. Nekem azóta van win 10 mióta kiadták. A rendszerrel semmi bajom azóta megy. Semmit nem tudok felhozni ,hogy win 7 miben volt jobb mivel nálam nincs gond semmivel. Gyűjti az adatokat? őőő várjunk csak mi az ma ami nem? És nem mellesleg gyűjtse leszarom nem vagyok gyerekgyilkos, molesztáló, sem terrorista akinek bármi félnivalója lenne mert látnak mindenem..
"A okostelefonos kinézetű felületétől meg a hányinger kerülget" Már nem is emlékszem mikor jelent meg de ha jól tudom 2015-ben a win 10..nos 5 év alatt kb ha összeadnám ha 1 órát ha tartózkodtam a start menüben ami neked mobilos akkor sokat mondtam..
Mi az amit nem enged állítani mi az amit akkor csinál amikor akar? Maximum a frissítést tudom elképzelni az meg azért van hogy jobb legyen a rendszer Pár dolgot írthatnál még ha rohadt off is mert fel nem fogom mi az ami nem jó a win 10-ben...bár lehet nálam semmi se jön elő én csak netezek ,filmezek és játszok rajta..
Hát, tavaly év végéig én is úgy voltam vele, hogy soha a büdös életben nem cserélem le a win7-emet, annyira stabil és megfelelő mindenre. Win8 és win10 meg a szokásos dráma minden frissítésnél, amiről olvasni unos-untalan? Kell a francnak.
Aztán vettem egy új gépet az elmúlt télen és arra már muszáj volt win10-et rakni (performance és dx12 miatt). Nagyon tartottam tőle, de soha semmilyen gondom nem volt vele. Sőt! Sose hittem volna fél évvel ezelőtt, hogy ezt mondom, de stabilabb és gyorsabb, mint a win7 ultim volt. Amennyire tartottam tőle, nálam annyira bejött a váltás, igaz a verziófrissítésekkel várok mindig, mert sokszor olvasni, hogy néha szarul jönnek ki- eddig megúsztam. Az okostelefon kinézettel én nem találkoztam, a gyorsmenü "csempéjén" (vagy valami ilyesmi idióta a neve) kívül amit tudtam visszaállítottam classic nézetre.
Adatokat meg minden gyűjt rólam, a telefonom, a gépem, az összes launcher amit használok, az okosórám, a munkahelyen leadandó kötelező beszámolók/statisztikai jelentések a ksh/osap/mer, a bankom, a szomszéd pletykafészek Kati néni, én már elengedtem ezt régen - megakadályozni nem tudom, de nagyon titkolnivalóm sincs.
Szóval tiszteletben tartom az aggodalmadat, én is így voltam vele, de nálam a váltás szerencsére pozitívan csengett le. (aztán, hogy mit hoz a jövő, meglátjuk)
1. Nem minden indie szar... 2. Perpill egy ideje pont nem olyanokkal játszom... 3. Szó se róla az igazi AAA piachoz képest a Wasteland széria is indie, mert a 2. részére a közösség adta össze a pénz számottevő részét... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.05.10. 22:42:34
Ez a sorozat is már beletartozik a tripla A-sok közé, de tény és való, hogy a nagy címek már semmi nem fog jönni 7-re. Videókártyák szempontból nagyon is támogatom mert csak visszafogta őket, így ki lesznek használva a karik normálisan, kb 14-óta vannak direct x 12-es karik a piacon ami círka 6 év ami éppen ideje hogy leálljanak a win 7 és direct x 11-es vonalról. Bár sok direct x 11-es game is win 10 only mint ez is, de ez a jövő. Ja és észrevettem, hogy az indik között is egyre több a 10 only. Minecraft dungeons is itt fogja érezni legjobban magát. Utoljára szerkesztette: JonasSandor, 2020.05.10. 22:53:17
3. Erre a harmadik részre is, a Fig platformon ment az akció. Kb. kétharmadát adták össze a játékosok és voltak befektetők is. Nagyon filóztam azon, hogy beszálljak én is a részvényesi szinten (az összeg arányától függő százalék járt volna a bevételből), de végül csak a sima játékosi szinten maradtam. Azt számoltam, hogy a magyar nyereségadózás valószínűleg megszívatott volna...
Nagyon sokáig ellenálltam én is a W10-nek, csak tavaly ősszel szántam rá végül magam, amikor egy komplett új gépet építettem, amire már nem lett volna teljes W7 támogatás. Vannak lükeségei, az tény (pl. a külön "lebutított" Settings és a részletesebb "Control Panel"), de már messze nem ugyanaz, mint a kezdetekben volt, és kis gyakorlással és utánaolvasással szinte minden, a W7-ben megszokott folyamat beállítható. Miután lefrissült az akkor legutolsó változatra, egy fél napot töltöttem az összes beállítási lehetőség alapos átnézésével és testreszabásával. Még a telemetria is kompletten kiiktatható (a heti kulcsellenőrzés kivételével, mert ha azt is kilövöd, idővel visszavált unregistered módra). Az általános tapasztalatom is elég jó vele, egész flottul és simán működik, de tény, hogy egy hozzáértő power user számára a telepített, alapértelmezett állapot sokkolóan buta és csökevényes. Egy dolgot utálok benne, de nagyon: ha NVidia kártyád van, a hivatalos driver nem fog felmenni, csak a DCH változat, amihez nem jár az NVidia panel, azt külön az M$ Store-ból kellene letölteni - ha működne az a f*s. Nem véletlen az az 1 csillag körüli értékelés, egyszerűen hulladék megoldás, és nem fogok ezért külön M$ account-ot regisztrálni, hogy "ingyen" megvehessem és letölthessem csak ezt az egy dolgot.
Kétféle driver van: a "sima", szokásos és ez a DCH. A kettő csak annyiban különbözik, hogy a DCH-ban nincs benne az NVidia beépülő panel / jobbklikkes tálca ikon, minden más (driver, Experience, stb.) ugyanaz. Ez ugyanis az M$ - NVidia megállapodás miatt a Store-ból tölhető le. Vagyis lenne, ha az a f*stenger engedné letölteni. De csak M$ account-tal tudod kosárba rakni és megvenni (ingyenes amúgy), azt meg azért sem fogok csinálni. A sima drivert nem tudod telepíteni W10-re, mert... kisnyúl. Nálam nem megy fel, ha a net be van dugva. Kihúzott kábellel, friss W10-re felmegy, ha a csillagok is úgy akarják. Ha nem így tetted fel, akkor már csak a DCH marad.
Korrigálom magam: most már rá lehet rakni a standard drivert a korábban telepített DCH-ra és megjelenik a control panel is. Ez eddig nem így volt. Viszont az NVidia oldala csak a DCH-t ajánlja fel, bele kell mászni a keresésbe.
Beta utan remeltem ujragondoljak az uj initiative rendszert hisz mar a W2 is arrol szolt h lojjel elsokent es jo esellyel iranyitod az egesz csatat de ugy nez ki kitartanak a koncepciojuk mellett. De legyen, olyan nagy problemat nem jelent ... ellenben az a kecskelovo agyu az irto nagy baromsagnak nez ki akarhanyszor is nezem ujra a videot , es mivel a legtobb taktikai jatekban a stun opcio szokott lenni a leghasznosabb kepesseg igy aztan tartok tole h tul sokszor fogjuk ezt latni hasznalatban :/ Utoljára szerkesztette: Andule, 2020.05.18. 13:21:24
Csomó helyen nem lesz használható a truck (mert nem fér be), illetve a kecskeágyú szerintem hatástalan a gépi ellenfelek ellen, szóval nem érzem problémának.
Ertem h nem lesz mindenhol hasznalhato de miutan most mar tobbszor is +1 companionkent hivatkoztak ra ugy jon le h azert lesz szerepe. A videoban amugy pont stunolt robotokat es amugy is irto idetlen, h pont az stunol barmit is mikor sztem pl egy "szimpla" robbanas nagyobb dizorientaciot okoz mint ha radesik egy kecske. A bajom vele h netto hulyeseg, poennak, kikacsintasnak szanjak de szvsz folos ebbe a jatekba.
Mindenhol kritikus hogy ki kezd tok nyilvanvaloan. Az ahogy a W2ben volt akkor meg elment de legfokepp azert mert egyertelmuen egy kickstarter project volt es mindenki tudta h meglesznek a maga limitjei. Boven nem vagyok egyedul azzal, h azt remeltem h a 3ik reszre kapunk egy letisztultabb es fejlesztett harcrendszert ha mar a jatek nagyja ugy is az. Tehat fejlesztik azt h az ellenfelek vakegerek es max 15 meterre latnak el ergo annyi dolgunk van mindenhol h 16 meterrol vagy kicsit tavolabb miutan felallitottuk a partit lovunk egy fejest arra aki a legtobbet tudna sebezni belenk. Ezt annyira fejlesztettek, h immar nem automatikus mikor egy beszelgetesbol kezdodik a csata h az ellenfel kezd, ott bejon egy csapatalapu kezdemenyezes. (Betaban legalabbis igy volt) Ezt azert igenis lehetett volna fejleszteni tovabb szimplan mar csak azzal h az ellenfeleknek (is) nagyobb erzekelest adnak es novelik minden fegyver lotavjat. Egy Fallout Tactics szintet en min vartam volna es remeltem egy Jagged Alliance 2 lightos verziot. Tovabbra is kivancsian varom a jatekot de picit fura nekem, h miutan a W2-t komoly taktikai rpg hibridkent probaltak eladni (ahol mindketto sztem tulzas volt igy) addig ugy nez ki h a folytatasban mindket reszt higitjak tovabb. Persze lehet h eladas szempontjabol ez lesz a helyes megoldas, majd meglatjuk.
Március eleje a DOS2-őt tolom és még mindig nincs vége...
Sajnos a régi játékok irányítási hülyeségei teljesen le tudják nálam zúzni az élményt. A Fallout első részét is ezért hagytam a fenébe. Anno az első részétől talán néhány óra után elköszöntem. Pedig az UFO-t imádtam.
Itt hallottam róla ezt-azt. Meg van hozzá egy rakás DLC is. Meg úgy látom, hogy iszonyatos erőfeszítés működésre bírni egy mai gépen... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.05.19. 12:28:58
Nem annyira, pár kattintás az indítás/telepítés. A gogos megy simán (1.12-es), csak a felbontás a régi 640x480-as és nincs windowed mode. Az unofficial 1.13-as patcht felrakva van nagy felbontás és van windowed mode is, meg rakás újdonság. Nem öregedett szépen a játék és az elmúlt évek JA remakeje/rebootja katasztrofálisak voltak (bár a Rage-nek voltak jó pillanatai). Melóban én el szoktam szórakozni vele, amikor nagyon nincs mit csinálni, de inkább csak a nosztalgia miatt.
Ezt nem értem. A W3 bétában az ellenfelek képernyőn kívülről is lőttek, ha csata volt. Pl. a konténerek, hordók közötti nagy csatában a rakétás és a puskás lövész felmászott hátul az emelvényre és onnan lődöztek. Volt, hogy behülyült az AI és elszámolta a mozgását és berohant a fedezékem mögé lemészároltatni magát, de azt nem vettem észre, hogy fél képernyőn túl ne látnának semmit. A pókrobotnál is vigyázni kell és képernyőn kvül, oldalról sunnyogni, különben TPK.
>>"Meg úgy látom, hogy iszonyatos erőfeszítés működésre bírni egy mai gépen..." Megvesz GOGon, letolt, telepit, orul. kilep es keres egy nagyobb felbontas modot a GOGos foruman, megjobban orul.
>>"Sajnos a régi játékok irányítási hülyeségei teljesen le tudják nálam zúzni az élményt. A Fallout első részét is ezért hagytam a fenébe. Anno az első részétől talán néhány óra után elköszöntem." Hat ha a Fallout 1 jobb klikkes rendszere bonyi volt akkor lehet megse eroltesd a JA2-t. Az ugyanis detto nem rag a szadba semmit, plane nem az iranyitast.
>>"Ezek hogyan kerülik meg a kezdés problémáját?" Legfokepp ugy, h nem automatikus az ellenfel eszrevetele. A tactics azert egyszerubb sokkal ebbol a szempontbol de van rendes sneak skill meg minden de ott fokepp a fegyverek hatotavja es az ellenfel eszleslese reszen ertettem a hasonlatot mert mar az alapbol ad egy jobb, realisabb megkozelitest. Alapbol a W2 megoldasa tetszett volna a kezdemenyezosdijevel de az h az ellenfelek latotavja olyan rohejesen kicsi volt eredmenyezte azt, h az esetek tobbsegeben te lottel elsokent. A rosszabb, h ezzel az Inxile-osok is tisztaban voltak es eszerint epitettek fel az osszecsapasokat. Ha pl aszerint csinaltak volna meg, h mekkora az adott egyennek az Awareness kepessege es ehhez merten az ellenfel takarasban van-e (csak hallod h vmi motoz ott) vagy pl. rejtozesben van-e (kepesseg~, kepzettseg-check), attol fuggoen venne eszre az ellenfeleket es vica versa akkor sztem egyreszt taktikusabb lett volna az egesz (eloremenni kikemlelni az ellent, rendes lopakodas, cserkeszes {jobb} ambush poziciokert vagy epp ellenkezoleg, a rajtautesek elkerulese vegett, stb ) es szerepjatekosabb is. En legalabbis vmi ilyesmit szerettem volna latni, mint harcfejlodest a W3ban ehelyett kiveszik meg a tuzelesi modok kozotti valtoztatas lehetoseget is de megmarad pl. az alapbol pici lotav.
Jogos. :) Hozza kell tenni, mivel a Pirates! es az XCOM mellett a JA sorozat volt az egyik olyan game "crush", amely 20-30 ev multan is langol, igy en nyilvan mas erzesekkel es toleransabban ulok le jatszani es nosztalgiazni a JA2 ele 2020-ban (is), mint barki mas, aki most ismerkedne meg egy kozel 20 eves jatekkal. Mert nem oregedett szepen, na, de Ivan, Fidel, Scully, Hitman, Lynx vagy eppen Gunther (a semmire sem jo, de legalabb olcso) zsoldos kedveert hajlando vagyok a kompromisszumokra. :D
A legtobb (modern) (pnp-)rpg ugy kezeli a kezdemenyezest, h van egy alaperteked amit esetleg tudsz novelni ha noveled az azon alapulo kepessegedet vagy felveszel meg hozza egy feat-et vagy vmi hasonlo es ehhez az osszeghez jon hozza egy random dobas. Ez asztalnal tok jol tud mukodni mert ott a meselonek alapbol nem celja h kiirtsa a partit par rossz dobas miatt, de mikor ezt egy az egyben atmasoljak egy crpg-be ott (fokepp alacsony szinten) konnyen atmegy az egesz durva RNG-be. DOS2vel ugyan nem jatszottam de igy volt pl megvalositva a Pathfinder: Kingmaker-ben es sanszosan igy lesz majd a BG3ban is. Szvsz azok a jatekok amik ennyire "szo szerint" atultetik a szabalyrendszert szgepre egyben el is viszik ebbe a RNG iranyba. (En spec eleg sokat anyaztam es veszekedtem a kepernyovel P:K soran :D ) W2 is SJ fokozaton ment el ebbe az iranyba pl. mikor Ag Center vegen addig kellett toltogetnem mig a szabotor csavo kezdeskor nem azzal nyitott h kinyirta Angelat es foldre kuldott meg egy rangerem. Van akinek ez bejon meg van akinek nem, en boven utobbi taborba tartozom. :D
En egyedul a gat tetejen tapasztaltam hasonlot de az ugye szkriptelt cucc volt es parbeszedbol indult az egesz puffogtatas szoval elore felallt poziciobol. (Es nem kifejezetten remlik, h olyan nagyon messze lettek volna, kvazi az altalam is hasznalt sniper range tavban) Fajt is nezni ahogy a ket karakterem a nyilvanvalo tulero ellenere berohan kozepre "beszelgetni". Jobb pelda arra amit mondok a Garden vegen levo csata ahol joforman feher bottal jaroroztek a sracok es hacsak vhogy el nem basztad csunyan akkor siman beallitottal mindenkit optimalisba es nyitottal lazan. {vagy ugye megkerulted mindet balrol a farkasokon keresztul es nagyon csunyan bealaztad oket. SJen probaltam masodiknak es igy loni sem volt eselyuk}
A pokrobot az HQ hangarjaban vagy hol? Mert azzal nekem semmi problemam nem volt, nemhogy TPK
Nekem olyan találatokat dobott fel a Google, hogy így és úgy nem megy az 1.13. Akkor azóta ezt már megoldották? Egyszer talán. Csak amit látok gameplayban nagyon hosszúnak és repetitívnek tűnik.
Azt továbbra sem értem, hogy körökre osztásnál azt, hogy ki kezd, akkor mivel kerülik meg. A videók alapján és leírásod alapján sem... Ez kb. akkor lehetne megszüntetni, ha körökre osztás lenne és egyszerre hajtódnának végre a parancsok és amikor olyan helyzet van, akkor reflexből tüzelés, de akkor meg a reflex = kezdeményezés. Ezen semmilyen játék nem tud túllépni szerintem... Max, akkor, ha random hatásokkal és egyéb faktorokkal befolyásolják ezt és nem fix ez a érték.
A Falloutnak több hibája volt, mint jobb klikk... Nálam volt a kötél, tudtam használni és cseszett a helyére tenni. Aztán, mikor meghallottam, hogy a FO2-ben milyen bugok vannak, akkor és ott azt mondtam, hogy szivassanak mást. A FO:NV viszont tetszett.
> Nekem olyan találatokat dobott fel a Google, hogy így és úgy nem megy az 1.13. Akkor azóta ezt már megoldották?
Meg :) Egy kattintás (az 1.12) vagy három kattintás (az 1.13) és játszható win10 64 bit alatt is a gogos verzió. Utóbbiban van windowed mod, és bár a szemed kifolyik menet közben, de legalább működik.
Tedd félre, mint ötletet a szűkösebb időkre, mert bármennyire is tisztában van azzel az ember, hogy régi klasszikis, a 20 év mégis csak 20 év és nagyon meglátszik rajta. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2020.05.19. 18:59:53
Dev Diary 2 - néhány NPC és világ háttér (kicsit spoileres lehet), többféle ending, világ reakciók a tetteinkre. A béta várhatóan június közepén véget ér, a kulcsokat visszavonják, a Steam-ról törlődni fog, aki még nem nézett bele, mielőbb tegye meg.
Nékem ez bírta működésre - teljes képernyős módban:
Ja2 1.13 működésre bírása w10 alatt: a /data könyvtárból töröljük az intro.slf-et!