Ez így ebben a formában 36 millió. Gyárt és szervizel minden méretű hajót. Tehát innentől már annyira nem zsebbenyúlós. A félelmem miszerint csak magunknak építjük ezt is mint a ribörszben alaptalannak bizonyult. Még kész sem volt, de már álltak sorban a HOP Posszeidonok, hogy tankoljam őket újra. (Szent utasításban van a gyár) Építési megbízást még nem kaptam, de lehet, hogy csak nem értünk oda megrendelésekben, mert a magamnak legyártandó "L"-es teherhajó sincs még a kanyarban se! És itt el is érkeztünk az első "problémához", ugyanis lefogják a kapacitását a gyárnak. Már építenem kellett két új gyártó dokkot "L"-es méretben! Csak azt nem értem, miért nem SUPPLY dokkot használják?!?!?!? (Ha már van!)
Újabb példa az öregedés elkerülésére: Elhatároztam magam nagynehezen, hogy regisztrálok a Nexus-ra. Aztán kiderült, hogy ezt már baromi rég megtettem. Olyannyira, hogy újra kellett aktiváltatnom a nevem. Ehhh! Mindezt azért, mert tele volt a tököm a túltelített üzenőfallal; Ha SETA-ztam, akkor olyan fáziskésésbe került, hogy a fontosabb üzenetek fél-egy perccel később jelentek meg a megtörténésük után. Ezzel orvosoltam. Még a játék sebességének is jót tett!?! Továbbá likvidáltam a szélzajt a Nemezis-ből és a vonósugár hatékonyságán is javítottam.
"Összeállítottam magamnak egy kis csomagot, pár hajóval, ezzel-azzal ráment közel két milliárdom."
Mivel nekem nem indul jól a napom, ezért elkedvetlenítek mindenkit, aki a saját hajógyárra ácsingózik!
Ingyen megszerezni a tervrajzokat lehetetlen! Ha dobja is, akkor olyan ritkán, hogy akinek bejön, soha többé ne töltsön ki lottószelvényt, mert pénzkidobás lenne! Ezt ugye eddig kb mindenki sejtette! Egyébként párszáz milliós tétel. Viszont elég csak egyet-egyet megszerezni a méretenként, mert: A hajók tervrajzáért is fizetni kell! Innentől ugye sejtjük, hogy az ingyenhajó fogalma mint olyan megszűnt. A következő döfés.... Igen kitaláltátok: a felszerelések tervrajza sem a fán terem.
Összeállítottam magamnak egy kis csomagot, pár hajóval, ezzel-azzal ráment közel két milliárdom. Maradt 30 guriga apróm. Ha valaki ebben a témában mindent szeretne gyártani, az tegyen félre kb 4-5 milliárdot. És akkor még az építkezésről nem is beszéltünk, de gondolom az lesz a legapróbb szám a számlán.
A forrócsomag hálistennek javította azonnal amiktől tegnap kiborultam, de az az állítás, miszerint javítottak a teljesítményen, legalábbis előjel hibás! És akkor még finom voltam!
Na majd holnap referálok az ácsolás mikéntjéről!
ígéret az van :P
Szar, szar, szar és szar! Fél óra alatt idegelt szét! Le se írom...
Szép kis listát rittyentettek. Kb ezek izgattak engem, a bling-blingen kívül.: Improved turret aiming and target movement prediction. Improved balancing of capital ship defensive and offensive capabilities. Improved balancing of missiles. Improved performance when working with very large stations. Fixed attacking ships repeatedly approaching and retreating from target before getting close to it. Fixed ships flying huge curves when going long distances. Fixed issue resulting in data leaks sometimes appearing inside station modules.
• New Feature: Player-owned stations with Shipyard, Wharf and Equipment Dock facilities. • Added options to set custom name for savegames and to delete savegames. • Added ware exchange between ships docked at the same station. • Added possibility to start/stop travel mode and SETA while map is open. • Added warnings about non-working venture modules due to station layout. • Added fighter wings directly subordinate to carriers. • Added display of partial skill stars to one third of a star accuracy. • Added preview of ship storage capacity after all planned trades to info menu. • Added trade menu warning that ware is not available after all planned trades. • Added separate Remove all Orders and Wait option, replacing parameter to Remove all Orders. • Added failure sound when invalid hotkey is used while map is displayed. • Added confirmation before closing station build menu if there are unsaved changes. • Added tooltip for greyed-out claim option to show reason. • Added full Japanese localisation (text only). • Improved Xenon threat. • Improved turret aiming and target movement prediction. • Improved combat movement of frigates. • Improved combat movement of capital ships with good captains and crews that do not have forward-mounted weapons against other capital ships or stations. • Improved capital ship combat movement against small and medium targets. • Improved balancing of capital ship defensive and offensive capabilities. • Improved balancing of capital ship use of boost during combat. • Improved balancing of capital ship crews bailing when ship is attacked. • Improved balancing of missiles. • Improved balancing of ware prices and production profitability to emphasize smart business decisions. • Improved target acquisition for ships, particularly when attacking stations or capital ships. • Improved command information shown by attacking ships when attacking a subcomponent of a bigger target. • Improved range over which ships that run out of ammo can look for a known equipment dock from which to re-stock. • Improved kinds of stations requested from station building missions. • Improved encyclopedia information for production and factions. • Improved Logical Station Overview to show station's recommended budget instead of the currently needed money in account settings. • Improved quickload hotkey (F9 by default) so it loads the latest saved game, not necessarily a quicksave. • Improved playback logic for music tracks from previous games. • Improved performance when working with very large stations. • Improved menu performance. • Fixed issues with target elements in the HUD in certain cases (e.g. when using "external view" through the map while standing on a ship/station). • Fixed keyboard and gamepad selection not working in scrolling dropdown elements. • Fixed previous/next target hotkeys and enemy targets sometimes not working when flying captured venture ships. • Fixed previous/next surface element hotkey sometimes not working after loading a savegame. • Fixed behaviour of autopilot shortcut in the map (now correctly toggles autopilot on guidance target). • Fixed production modules sometimes not updating their animation when production starts/stops. • Fixed research wares being listed in economy statistics of the HQ. • Fixed storage types in encyclopedia not being localised. • Fixed turret modifications breaking ship info menu. • Fixed broken Logical Station Overview menu for stations missing a storage type and having no planned modules. • Fixed broken menu when firing crew and then hiring new people in the ship buy/upgrade menu. • Fixed missing title text in ship construction context menu in map. • Fixed ship assignment not being queued correctly (possibly upsetting existing trade deals). • Fixed deliver inventory mission not correctly placing the character in some situations. • Fixed Bring Item mission offers not being removed properly if destination station or NPC was killed. • Fixed several issues with Fleet Delivery mission. • Fixed Scan mission not checking for destruction of target station module. • Fixed Scan mission to require only normal scan rather than deep scan for station modules. • Fixed missing guidance to station module in Scan mission. • Fixed Passenger Transport missions to filter out incorrect stations. • Fixed Find Lockbox mission to ensure containers remain in mission area. • Fixed station ownership not being transferred in Build Station mission • Fixed trade and pirate guild mission offers not changing over time. • Fixed incorrect faction and other text for several dialog options and briefings in war missions. • Fixed introductory mission of war subscriptions getting stuck. • Fixed Holy Order outliers sometimes prematurely precipitating conflict with the Godrealm of the Paranid. • Fixed attacking ships repeatedly approaching and retreating from target before getting close to it. • Fixed ships moving out of pursuit distance to attack targets in their initial approach. • Fixed ships attacking stations flying at and firing upon station target box instead of station modules. • Fixed patrolling ships attacking build storage. • Fixed ships showing excessive DPS when weapons are in more than one active weapon group. • Fixed builder ships wandering into hostile territory. • Fixed capital ship subordinates of carriers sometimes attempting to dock at their commander's ship. • Fixed station-based trading ships setting their current sector as their home sector rather than their station's sector. • Fixed ship/station operations being hampered by docked ships working for that ship/station not undocking while player is present. • Fixed boarding ships that are missing ammo trying to disable boarding target anyway. • Fixed formation skill checks not respecting the player being the pilot. • Fixed another case of patrolling player-owned ships chasing hostiles beyond their engagement range. • Fixed squadron subordinates apparently trying to attack ships from their own faction. • Fixed player-owned ships sometimes inadvertently firing missiles depending on their weapon group setup. • Fixed turrets set to Attack my Current Enemy not firing when they should. • Fixed turrets set to Attack my Current Enemy firing when they shouldn't. • Fixed ships attacking stations stopping their attack after destroying a station module or surface element. • Fixed turrets on the player ship that are set to mining mode not firing on asteroids. • Fixed boarding ships not launching boarding pods in certain situations. • Fixed fleeing ships acquiring a target and attacking in certain situations. • Fixed ships attempting to disable a target deliberately destroying it instead. • Fixed ships with a Follow order not responding to certain situations. • Fixed player-owned ships attacking friendly ships while patrolling player-owned space. • Fixed non-police ships (including player-owned ships) sometimes responding to calls for police assistance. • Fixed non-Xenon races not constructing defence stations. • Fixed build storage of destroyed stations not being cleaned up. • Fixed NPCs rubber-banding for a long time after loading a savegame in certain situations. • Fixed NPCs getting stuck in elevator if player uses it while NPC is walking in it. • Fixed NPC marshalling animations during player docking/undocking. • Fixed multiple NPCs standing in the same position on some Argon bridges. • Fixed cases of duplicate interior rooms on stations. • Fixed frozen movement in bridges of docked capital ships. • Fixed cargo trades with Black Marketeer sometimes failing. • Fixed module hacking requirements not being respected. • Fixed area damage not being correctly applied in certain situations. • Fixed ships flying huge curves when going long distances. • Fixed multiple shipyards attempting to fulfil the same NPC ship build requests. • Fixed NPC ships sometimes requesting more subordinates to be built than they desired. • Fixed stations not claiming sector ownership if claiming module is built later. • Fixed turrets and shields not being added to station module when not part of a new module. • Fixed station module stats and achievements not triggering with the first module of a station. • Fixed station module recycling sometimes interrupting an ongoing build. • Fixed recycle times of station modules. • Fixed exploit where wares could be gained when recycling modules. • Fixed inability to remove last remaining module when planning a station. • Fixed not being able to cancel ship orders in some cases. • Fixed total build time being off by up to one minute for some objects. • Fixed onboard units not being factored into object value. • Fixed inconsistencies with station hull values. • Fixed stations not remembering their Drone/Unit supply settings. • Fixed small ships failing to exchange wares with ships they can dock at. • Fixed ships needlessly undocking to trade. • Fixed faction discounts and commissions not being removed when relations worsen. • Fixed transfer of crew from one role to another not being possible at shipyard/wharf/equipment dock if no other changes are made. • Fixed EMP-induced signal leaks on unowned small and medium ships claiming them for the player when scanned. • Fixed lasertowers spawning in wrong location when deployed from Elite. • Fixed lasertowers potentially ending up in the exact same position in space. • Fixed objects attracted with the container magnet sometimes getting an unreasonable speed. • Fixed ships sometimes oscillating around target positions if SETA is active. • Fixed ships docked at other ships sometimes appearing twice in the elevator menu. • Fixed issue resulting in data leaks sometimes appearing inside station modules. • Fixed roll input in highways steering in the wrong direction. • Fixed inability to remap camera input control. • Fixed not being able to load certain user-provided files (e.g. custom logos) with non-ASCII file names. • Fixed floating geometry on the M-sized Beam Emitter Mk2. • Fixed rare freeze related to player ship control. • Fixed several causes of crashes.
"voltak olyan célok amiért sokat kellett küzdeni. pl. veszek egy szaros Mercuryt, majd egy TL, majd egy kis Ore mine, azokhoz ellátó hajókat, aztán megint sokat gürcölni egy szaros colossus-ért."
+1
És mekkora élmény volt találni egy magas yield-ű aszteroidát valami értékes érccel. Vagy amikor megvettem az első Colossus-t és fel is fitteltem kis híján még egyszer annyiért, meg tele tudtam rakni a gyomrát hajókkal, az maga volt a tömör gyönyör, úgy éreztem, innentől enyém a galaxis. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.02.06. 17:24:16
Így, hogy mondjátok. Magam is sokat güriztem... Hordtam saját kezűleg a vasércet Órbeltből... És igen! Az első gyáram is vasbánya volt!
Valamit már töltögetnek fel a gőzre, de maga a gőz még meg se nyikkant!
Szerintem egy nehezítő rebalance mod fogja majd megoldani ezeket a problémákat, ugyanis Egosoft nem akar nehezíteni a játékmeneten. Kár. Régen pont az volt a meghatározó az X-ekben, hogy rettentő nehéz volt benne a fejlődés, gyerekcipős lépésről lépésre módszerrel lehetett csak haladni.
Most meg 3 millába kerül egy teljesen felturbózott hajó melynek az árát egy órányi bányászattal összehozod. Vicc.
Én is várom a 2.0. Én azért érzem kicsit uncsinak, mert túl könnyű. A régebbi részekben (a rebirth-re már nem érvényes) voltak olyan célok amiért sokat kellett küzdeni. pl. veszek egy szaros Mercuryt, majd egy TL, majd egy kis Ore mine, azokhoz ellátó hajókat, aztán megint sokat gürcölni egy szaros colossus-ért. Itt meg olcsó is, könnyű foglalni is, a gyár is olyan egyszerűen épül. Most mi legyen a következő célom? Szerencsére ugysincs időm játszani :-)
Jah! Közben ráleltem. Nem is tudtam, hogy van ilyen topik, hogy 2.0 beta. De ami ott megy...
"Érdemi változást a 2.0 (jövőhéten béta)" Tudsz valamit? Vagy csak kiszámoltad, hogy ha ebben a hónapban ki akarják adni és előtte le is akarják tesztelni, akkor ki kell szórni bétába a héten! (Egyszer az is elhangzott egy videjóban, hogy: január vége-február eleje!)
Én nem játszom vele. Nem igazán fogott meg eddig, nem tudott lekötni. Várok még, majd ha készen lesz.
Nekem sajnos nehéz bármit is éreznem, mert gyengus a gépem, így nem merek flottát építeni, kb megölné a procit egy nagyobb harc.
Amúgy az 1.0-ás jellegzetes hibák már eltűntek a játékból. Érdemi változást a 2.0 (jövőhéten béta) illetve 3.0 fog hozni. De ha így haladnak a számozással Egoék, mire eléri a játék a kellemesen játszható szintet, lesz már v16 is. Ami igazából nem baj, csak lehet, hogy olyan javításokról beszélünk, melynek jobb esetbe v2.0-ig be kellett volna kerülni tradíciók szerint.
Én kb 3 hete átálltam a bétára sokkal stabilabb. azok a megállások amik előtte jelentkeztek teljesen megszűntek. Előtte az 1,5 még rendszeresen szívatott, nem néztem át a patchet de gondolom az 1,6 most már kb olyan stabil mint a béta. aki használta mindkettőt az tud érdemeben nyilatkozni.
Namostakkortényleg... Örülünk az 1.60-nak? Hozott valami változást? Fejlődött a játék? Vagy már senki nem játszik vele? Természetesen ez csak provokáció, mert én hetek óta játszom vele. Pár napja sajnáltam azt aki nem bétázik, mert egy hónapig nem frissült számára a játék. Most meg én szívom a fogam, mert béta nem jött ki. De attól még őszintén kérdeztem, hogy érzünk-e valami pozitív fejleményt négy napja?!?!?!
Biztos jön majd, ha a nagyobb tervezett fícsöröket már megcsinálták. Egyébként +1 a Nexusra, a workshopot én nem igazán szeretem, mert bár egyszerűbb használni, de nem lehet látni rendesen, hogy melyik verzióval működik egy adott mod. Nem tudom ezt miért nem oldották még meg. Cities Skylines-el járok úgy mai napig, hogy csomó mod nem megy egy adott verzióval, de ezt a Steam WS sehol nem jelzi. Nexuson sokkal több infó van. Bár X-et én mindig az Ego fórumról modoltam...bár ott is van egy csomó halott link már, főleg a régebbi verziókhoz. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.02.02. 02:58:56
Még régebben. Ám mi a gond a Nexusmods-al? Szerintem azért nem erőltetik már a steam workshopot, mert elég sokan Steam-en kívül vásárolták meg a játékot.
Szia Én egy másik űrhajómat küldtem oda - beáldozva szegénykét - megvettem a lehető legolcsóbbat, és odaküldtem. Persze nanáááá, hogy egy leányzót kaptam bele pilótának. Egy külön kör volt, hogy egy másik Paranid pasik ültessek a helyére.. hiába.. illem az illem :)
Ja rájöttem sajna de olvastam a steam-n, hogy ki kel ugrani űrruhába és eltávolodni a hajótól aztán felvettetni magad a második hajóval az elsőt meg sajna bezúzza így nekem sikerült!
Majd Litcube megoldja reméljük. Az X3 ban azt szerettem hogy bazi könnyű volt scriptelni. Egy csomo scriptet irtam magamnak. És mindez a játékon belül. Jelenleg nem tudom hogy megy ez.
Azért nem lehet valszeg highway-t építeni, mert rettenetesen bekavarhat a játék kódjába. Egyszerűbben magyarázva, ezt a játékot még nem arra tervezték, hogy szektorokat ekkora mértékben alakíthassál.
Én inkább azt a kérdést tenném fel, hogy miért ennyire nonszensz az univerzum felépítése. Mármint az egyetlen, félig-meddig logikus dolog az egészben a highway gyűrű a magrendszereken keresztül. Logikája viszont ott szűnik meg, hogy fajok egymás ellenséges rendszereit is összeköti (Argon-HOP-PAR), melyet valószínűleg elsősorban szabotálnának a frakciók egy háború esetén.
Ami zavaró az egészben számomra az a Superhighway-Accelerator párhuzama, ugyanis mindkettő ugyanarra a funkcióra lett kitalálva annyi különbséggel, hogy az Accelerator látszólag lustaságból/időhiány miatt lett hozzáadva a játékhoz (kevésbé látványosan vitelezi ki ugyanabban a naprendszerben az utazást).
Ennél még a Rebirth rendszere is jobb volt, ugyanis ott legalább érdekessé tette az utazást a Superhighway (amikor az égitesteket kerülgeti - igaz szimpla lineáris animáció volt, de mégis jól nézett ki).
A szektorok létesítményeit tekintve pedig annyi extra pozitív dolgot adtak hozzá, hogy a highway-hez méri a telkek értékét. Ám itt megint több problémába ütközünk - van olyan rendszer ahol gyakorlatilag semmi értelme nincs a highway-nek, ugyanis a nagy semmibe vezet minket (Ianamus Zura, Antigoné Memorial). A legtöbb állomást, melyet az NPC-k építenek pedig (szintén) értelmetlen helyekre rakják. Értem én, hogy ilyet még nem csinált Egosoft, gyakorlatilag a játék gazdasági szintje prototípus, de legalább annyi sablont belevethettek volna, hogy valami logikai értelme legyen a dolgoknak.
Remélem lesz majd modder, aki észreveszi eme problémákat és lesz rá annyi energiája, hogy átalakítsa a játékot, mert itt sajnos csak kihasználatlan potenciál van.
Mondjuk elég gáz, hogy kiemelnek egy youtubert, és bizonygatják, hogy ez a legjobb X játék mind közül, és hogy a UI mekkora csúcs. "I have to say X4 is the best version of all the X Games in my opinion - the UI is way better and easier to navigate"
Én elfogadom, hogy neki ez a véleménye, de szerintem a GUI egyáltalán nem olyan jó. Cserébe a 2.0 érdekesnek ígérkezik.
Argon Equipment Dock nem gyár. Engine part factory-től tudod azt vásárolni, mint kész terméket. Ahol vásárolni próbáltad az pont az a hely, ahol eladnod kellene.
De mondok egy egyszerűbbet: csak azt a terméket tudod megvenni, ahol a Sell Offer alatt van feltüntetve az ár. Utoljára szerkesztette: tomonor, 2019.01.25. 14:49:54
Lehet már nem kíséritek figyelemmel az X-rebirth fórumot, ezért itt is rákérdezek...
Bocs az offtopicért.
"Hali urak...
Tudom, hogy mostanság mindenki az X4 - Fándésünnel van elfoglalva, de mivel nekem eléggé bugos, így mmostanában nosztalgiából X-rebirthezem kicsit.
Van néhány problémám, pontosabban bosszantó dolgok, amiket lehet meg lehet oldani, csak én vagyok láma..
szóval:
Lehetséges-e, hogy ne várjam végig a különböző dialógusok befejezését ahhoz, hogy egy menürendszerben tovább tudjak lépni. Pl. gyárépítésnél, illetve új modulok építésénél folyton végig kell várnom, hogy végiggagyogja a csaj a dógait, pedig én már lépnék tovább a következő menüre, de addig nem tudok, ameddig el nem nyomja a dumáját.
Előre is köszönöm a hasznos és kevésbé hasznos infókat. :) "
Pontosan, de ha nincs nekik, akkor nem tudsz venni :-)
Én úgy vettem észre, hogy azon keresztül is lehet vásárolni simán, amiről a képet szúrtam -mármint a "felső" trade menüpont-, csak olyankor a sell offer oszlop alatt látható mennyiség, amennyitől az állomás megszabadulna. Végül is a cockpitben ülve a trade számítógépet használva is ugyanezt az ablakot dobja föl, amit a map-en az állomásra jobbklikkelve a "felső" trade opció. Csak igen, az zavart be, hogy az állomás szemszögéből kell értelmezni a buy/sell-t.
De ott meg nincs semmi. Semmilyen termék, "no known offers" kiírás a ware-ek helyén. De átröppenek egy másik helyre, lehet, hogy kezdem sejteni mi van, így, hogy segítettél. Szerk.: ok, kitisztult, köszi még egyszer! Utoljára szerkesztette: cylonflatus, 2019.01.23. 20:56:22
A buy offer-en vagy, nem a sell offer-en. A térképen az alsóra bökj, hogy trade, az a sell offer (az állomás szemszögéből kell nézni nem a tiedből.) tehát a sell offer az állomás akar eladni, nem te. Utoljára szerkesztette: goyo2, 2019.01.23. 20:26:49
Nahát, erre aztán sosem gondoltam volna. Mondjuk most nem fut a játék, de fejből ha fölidézem, mintha a "trade"-del lenne az utasítás, ami ugye kereskedés. Aztán amikor megnyílik az ablak, mintha a nyilakkal szabályoznád, jobbra eladsz, balra veszel, ugyanúgy, minta az állomáson a crafting cuccos tradereknél. Most hirtelen elképzelni sem tudom, majd később, ha majd le tudok ülni játszani biztos leesik. Köszi a segítséget!
Hi! Belefutottam ma valamibe, amit nem igazán értek, lehet, hogy bug. Segítenétek? Ma vettem egy Mercury Vanguardot, ugye szállítóhajó, 8200m3 konténer hellyel. Hajtómű alkatrészt akartam venni (engine part), ami az enciklopédia szerint is konténerben szállítandó. Azonban az állomástól mégis azt az üzenetet kapom, mint ha a hajó nem lenne alkalmas az áru szállítására (ship doesn't have the desired item). Szállítóhajó, nem gáz, nem szilárd bányászandó anyagnak, hanem konténeres, hely van... mi hiányozhat? Először azt hittem esetleg a hajón lévő emberem nem elég képzett, de ha fölmegyek a hajóra, személyesen én sem tudom megvenni a cuccot. Előre is köszi!
Köszönöm a linken választ leltem minden felmerült kérdésemre:)
• Added music tracks from previous games. • Added map filter option to disable allied order queue visualisation. • [Beta 2] Added option to edit or remove assignment in order queue. • [Beta 2] Added tooltips explaining why Request Dock At option is greyed-out. • Improved overall game performance. • Improved AI attacking of stations. • Improved reward calculation for Rescue Ship mission. • Improved reward calculation and area range for Repair mission. • Improved reward calculation and fleet variation in Fleet Delivery mission. • Improved location check for claiming plot in Station Building mission. • [Beta 2] Improved likelihood of NPCs providing information when asking for the way to a station. • [Beta 2] Improved AutoMiner behaviour to avoid mining in enemy-held territory depending on crew skill. • Removed ability to map right mouse button to avoid conflicts with context menu function. • Fixed player-owned stations not transferring money to the player after having earned a surplus. • Fixed player-owned ships mis-identifying some ships as being abandoned. • Fixed ships sometimes undocking and docking again when given an order that doesn't require a ship to change docks. • Fixed NPC-owned capital class mining ships not being able to mine due to lack of collector drones. • Fixed mining ships sometimes not going to their designated positions before starting to mine. • Fixed delay after player issuing AutoMiner order. • Fixed capital ships with forward-mounted weapons sometimes orienting broadside to big targets. • Fixed capital ships not acquiring some station modules when attacking them. • Fixed fighters manoeuvering against and firing upon the center of stations rather than acquiring station modules. • Fixed player-owned squadron subordinates pursuing targets to the ends of the universe. • Fixed combat ships assigned to a station not staying in the vicinity of the station. • Fixed captured visitor ships sometimes not accepting orders. • Fixed UI allowing player to order player-owned ships to "Dock to Trade" at player-owned stations that have no trade offers. • Fixed ships wanting to undock from a venture platform worrying that they might leave the player stranded at the station. • Fixed player-owned free traders preferring build-related trades. • Fixed free traders tending to prefer trades involving buying low amounts or high prices. • Fixed player-owned station-based traders ignoring sell offers at the station below a certain threshold. • Fixed rare case that would prevent AutoMine and AutoTrade orders from functioning. • Fixed lasertower orders being assignable to things that weren't lasertowers. • Fixed lasertowers erroneously attempting to move while in highways. • Fixed computer pilots of drones and lasertowers sometimes bailing. • Fixed player-owned ships formerly owned by pirates retaining their cover ownership. • Fixed docked ships on claimed ships retaining old ownership and crew on board. • Fixed theoretical ability to improve relations with Xenon and Kha'ak. • Fixed not being able to select items to deliver to Black Marketeer when playing multiple delivery missions simultaneously. • Fixed receiving pilot comm chatter while not in a cockpit. • Fixed Security Office not being available on all stations. • Fixed Boarding mission where ship was already captured earlier. • Fixed mission character disappearing during Delivery mission. • Fixed duplicate greeting of Black Marketeer during Delivery mission. • Fixed cases of missing dialog choices for Black Marketeers. • Fixed Tutorial and Help menu in ultra-wide resolutions. • Fixed large number of queued orders breaking the order queue menu. • Fixed map shortcuts not working after using minimize. • Fixed wrong production resources shown in LSO and encyclopedia. • Fixed hidden information (shown as "???") on player stations in certain cases. • Fixed loadout statistics showing changes in engine performance when applying a paint mod. • Fixed venture reward menu sometimes not displaying reward information. • Fixed custom player logo not being displayed on target monitor. • Fixed comms monitor not showing up on incoming reports from pilots. • Fixed excessive L and XL travel engine prices. • Fixed certain M-sized turret slots on some L-sized ships not allowing mining turrets to be fitted. • Fixed mirrored logos on some ships. • Fixed NPC position in bar. • Fixed various NPC animation issues. • [Beta 2] Fixed player ship standing still when opening the map after undocking from a station. • [Beta 2] Fixed HQ mission destroying wrong ship on certain occasions. • [Beta 2] Fixed problems docking certain M-sized ships (especially Drill) without docking software. • [Beta 2] Fixed ships protecting stations with the Protect Station order chasing targets out of the designated area. • [Beta 2] Fixed new NPC stations potentially having their build storages owned by incorrect factions. • [Beta 2] Fixed squadron subordinates sometimes not keeping up with their commanders. • [Beta 2] Fixed broken formations after loading a savegame (problem introduced in 1.51 Beta 1). • [Beta 2] Fixed dock showing stop sign while ship docked after loading savegame. • [Beta 2] Fixed occasional loss of control input while in flight. • [Beta 2] Fixed incorrect graphics settings displayed after changing Graphics Quality. • [Beta 2] Fixed Account Management and Logical Station Overview menus not setting manager budget when setting station account. • [Beta 2] Fixed menu crash in supply node of Logical Station Overview. • [Beta 2] Fixed menu crash when opening Info menu for certain stations. • [Beta 2] Fixed menu freeze in Account Management menu. • [Beta 2] Fixed map freeze if a commander was docked at one of their subordinates. • [Beta 2] Fixed UI showing possibility to edit default behaviours of subordinates. • [Beta 2] Fixed strange items being added to inventory after venture completes. • [Beta 2] Fixed unclaimed venture rewards getting lost on subsequent save/load cycle. • Fixed some memory leaks. • Fixed causes of several freezes and performance issues in specific circumstances. • [Beta 2] Fixed several other causes of crashes.
Hogy hogyan lett 1.51 b1-ből 1.60 b2 azt a franc se tudja. Biztos valami jó cuccuk van... Semmi olyat nem láttam köztük, amitől megdobbanna a szívem!
És innentől nem lesz igaz a kereslet/kínálat összefüggése. Ugrik az a bizonyos szuperjó feature. Én inkább várok patch-re. :-)
Amit nem értek, hogy minek kell félmillió marine, meg hiperszuper boarding feature amivel több hajón levő marine-t is be lehet fogni a foglalásba (persze majd ha mukodni fog) ha közben kiugrálnak a marine-ok.
Már 2 Behemoth-ot foglaltam 3 marine-al. Addig piszkáltam, mig csak a túlbuzgó kapitány maradt csak a nagyhajón.
Lehet, hogy már találkoztatok vele.. a "Tradestation Economy Fix" nevezetű móddal orvosolni próbálták a befagyó gazdaságot.
"What it does: This mod adds a simple wares drain to all the tradestations in the game. So no more overfilled tradestations that can not buy anything. Once a ware in a tradestation gets filled up over 75% of its container space it will be targeted by this mod after 5 minutes and the specific ware gets reduced down to 75% of its maximum storage capacity.
Nividium get a special treatment and will be plain consumed by 30% if it reaches 50% of its maximum capacity."
Ő csinálta, csak ez most elég gyengére sikerült a korábbiakhoz képest. Nekem első perctől olyan érzésem volt, mintha a most divatos kommersz filmzenei klisékből dobálta volna össze az egészet. Nekem ez most nem jön be, de ízlések és satöbbi...A korábbiak messze jobbak voltak.
miért mondjátok azt hogy az x4 zenéjét nem Alexei Zakharov csinálta mikor e youtube video alapján ő csinálta
Légyszíves fejezd be a folyamatos káromkodást. Ha mindenképpen ragaszkodsz a szájkaratéhoz, hát tedd, ez a te döntésed. A Magyar nyelv, amit te is, én is és itt sokan mások gyerekkorunktól tanultunk, hatalmas lehetőségeket biztosít a mondandónk nyomatékossá tételéhez káromkodás nélkül is. Épp elegen vagyunk itt deresebb halántékuak közül, hogy zavaró legye ez a hangnem. Nem azt kifogásolom, amit írsz, hanem ahogy.
no offense de alap hogy ego játékot nem játszunk 1st day ;) persze jogos ha az ember kifizet érte xy forintot akkor már el is várja hogy jó jegyen de pont azért tapasztaljuk meg az idők folyamán a dolgokat hogy magunkat ne szopassuk meg :P
Bocs (nem), de nincs kedvem folytatni a jópofizást. Eltérő vélemény? Személyeskedés (ennyire érzékenyek az emberek már itt is)? Mi a faszról beszéltek? kisiku aszongya, hogy az Egosoftnál nem tűrik a kritikát, mert az egyik moderátor tette a dolgát, és helyretett egy rossz helyen picsogó felhasználót. Lehet megsértődni, meg burkoltan balliberális trollozni (lol), de ha azt látom, hogy valaki nevetséges faszságokat ír, akkor azt nem hagyom szó nélkül. Na, további jó álszenteskedést.
Köszönöm az előttem szólóknak. Még annyit, hogy nekünk itt nem kell őrült módjára viselkedni, van elég gyűlölködő fórum és hely bőven. Így is már egy csomó ember undorodik a másiktól, nekünk ez nem kell. Ez az "X"-es témakör mindig kulturált embereket vonzott és békés csevegést. Nincs szükség egymás köpködésére. Bizonyítsuk be, hogy mi másmilyenek vagyunk és legyen béke. István: csatlakoztam, atyám kiváló szilva páleszéval. Sajnos fogy a spacefuel
Apropó, vissza a játékra: most hogy a Hatikvah-val is barát lettem, lehet náluk is kétféle tervrajzot venni: Spacefuel és Maja Dust előállításához állomás modult.Pista, főzhetünk szeszt virtuálisan! Persze mindkettő illegális, de legalább van rá kereslet. Én korábban építettem egy Spaceweed (Űrfű) termelő MGTSZ-t egy független szektorba. Eddig csak kétszer kaptak el a zsaruk, amúgy jól hozza a pénzt. A MIN-nél, avagy a Ministry of Finance-nél lehet venni. Mellesleg a Teladi-nál nem illegális, viszont a Paranid Trading Station-ök veszik jobban, Asszem építek egy szeszfőzdét is, hiszen egyedül Argonéknál illegális az Űrpálinka de a kereslet viszont nagy.
Furcsának tartom, hogy nem súlyozzuk a lehetőségeket. Természetesnek vesszük van marketing van fejlesztő. Egy Beth vagy EA vagy hasonlóknál lehet ez elvárás. Igen max lelkes usereket tudnának használni. Ez ma is kb egy garázs cég. Az meg mindent elmond ők fejlesztenek ilyen játékot és nem egy EA. Akiknek messze több lehetőségük lenne. Ja igen annak 1-200e embernek minek ugye.
" Nédmá'! Maj'nem összekaptunk! Na, gyere igyunk meg egy felest!" (Én már hörpintem is!)
Így van, Pares tényleg hibázott, de nem csoda, mivel mindenki frusztrált kissé a játék miatt, hamarabb kijön a méreg. Nem hinném, hogy átmegyünk rajongói torzsalkodásokba, ez nem arról szólt - inkább arról, hogy a játékról nem lehet mit írni, mert vagy a hibákkal szenvedsz, vagy már kivesézted és unalomba fulladt az egész, tehát előjönnek más témák is.
Nem nagyon akarnék belepofázni, de tényleg mire jó ez? Nem kell egyetérteni másokkal, a fórum lényege éppen az, hogy a véleményeket megosszák és adott esetben ütköztessék az emberek egymással, de ha itt kronológigi sorrandet nézek, akkor nem látom azt, hogy Viku személyeskedett volna bárkivel szemben, ellenben irányában ez történt. Ennek mi értelme van? Ne menjünk már át rajongói topikba itt is mint az SC-nél, ahol nem lehet kritikát megfogalmazni, mert egyesek úgy repülnek rá mindenre és mindenkire aki csak picit is eltérő véleményen van, hogy az már nem normális dolog. Le lehet írni személyeskedés nélkül is azt, ha nem értünk egyet valakivel.
Egyetértek minden előttem szólóval, mert mindenki mondandójában van igazság - de a lényeg Gunslinger posztjában van, nagyon nem kéne összeengedni a fejlesztőket a mezei vérpistikékkel, főleg egy alig béta állapotban kiadott játék kapcsán.Nyilván anyagi okai voltak a kiadásnak, valószínűleg ugyanez gátolja őket egy kommunikációs csapat felállításában, de akkor nézzenek már körül a fórumon, és szervezzenek egy önkéntes, ingyen dolgozó moderátor csapatot a normálisabb userekből, aki továbbítja nekik a lényeges infót. Oly sok ötletet próbáltak lopni a készülő Star Citizentől, a tájékoztatási módszerüket és a kommunikációjukat se ártott volna. Meg egy strapabíró fórumot is kérhettek volna valahonnan, mert pl. most sem megy.
Én sem gondolom, hogy itt vitázni kellen, főleg nem ilyen durva hangnemben. Két dolgot válaszolhatnék, de inkább az oly' régi igaz magyar mondást tartom megfelelőnek: "Okos enged, szamár szenved" Magyarán nem vagyok hajlandó belemenni semmi olyan provokációba, mint amit jellegzetesen balliberális trollok művelnek a politikai fórumokon, illetve amilyen hangnemben válaszolnak azoknak, akiknek eltérő a véleményük. Úgyhogy kedves Pares, nincs harag részemről, csak kérlek a trágár kifejezéseket mellőzzed, mert ez mindig is egy békés topic volt. És én nem siránkozok. Mellesleg én is IT-s vagyok, és ahogy Gunslinger is mondja, mindkét oldalt ismerem. A megrendelőt (ez esetben minket, vásárlókat) és a fejlesztőket. Én egyáltalán nem bántom a játékot, a hibáit megbeszéltük, anno, mikor az előző része megjelent (X-Rebirth) sokkal durvább és sokkal több negatív kritika hangzott el, és én akkor sem kezdtem el vulgárisan nekimenni másoknak. Ez a topic, témakör a segítségről szól, illetve a közös diskurzusról. Bár nem én vagyok a moderátor, mivel hogy nem tudok mindig itt lenni, de én arra törekszem, hogy kulturáltan menjenek itt a hozzászólások. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2019.01.14. 18:02:13
A nyilvános bétával egy baj van, hogy: NYILVÁNOS! Persze, most magam ellen beszélek, de amikor csak százunkat választottak ki tesztelni, akkor fegyelmezettebb volt. Most szerintem is egy kicsit zilált. Tehát azt mondhatjuk, hogy a kapcsolat a készítőkkel tényleg jó. Ugyanakkor megértem Vikut is, mert én is hasonlóképp érzek a 23 pengőm miatt! Ehhez már elég annyi, hogy egy kicsit indulatosabban olvasgatod a hozzászólásokat és máris beleolvasol olyat, amit nem kéne! Nem gondolom, hogy ebből nekünk kellene ezen a fórumon hitvitát gerjesztenünk!
Épp elég baj az mindannyiunknak, hogy egy szép kis lufit kaptunk és ha mázlink van, talán lesz benne valami-valamikor.
Csak, hogy én is kicsit belevau, a folyamatos vinnyogás nem visz semennyire sem előbbre, ha világosan le van írva (márpedig világosan le van), hogy minek hol a helye, akkor nehogy már a funkcionális analfabétáknak álljon feljebb, csak azért mert ő a fogyasztó. Meg tudom érteni mindkét oldalt, igen, tényleg fércmű benyomását kelti néhol a játék, de ha ott lennék fejlesztő nekem is már a tököm tele lenne a sok fogyatékossal, akik nem bírják elolvasni a changelogot sem. Másrészt az egosoft ott hibázik rohadt nagyot, hogy direktben összeköti a fejlesztőket a fogyasztóval, ezt baromira nem szabad. Kellene egy IT szervező, mint kizárólagos csatorna a fejlesztő és a fórum között, aki az értelmes panaszokat, konstruktív hozzászólásokat átmenti egy ticketing rendszerbe (Jira, Redmine, stb.) és onnan priorizálja a fejlesztőknek, hogy mivel érdemes foglalkozni, mert a fejlesztőknek sehol máshol a világon nem dolguk a public relation. Úgy, hogy ebben a kérdésben maximálisan Pares véleményét osztom és mielőtt jönne a kérdés, nem vagyok fejlesztő, de elég ideje IT területen dolgozom és megjártam a szolgáltatói és megrendelő oldalt is, hogy tudjam mit beszélek. Utoljára szerkesztette: Gunslinger, 2019.01.14. 17:28:38
Képzeld, fejlesztő vagyok, csak nem az Egosoftnál, és nem érint érzékenyen, csak felkaptam a fejem az újabb sírásodra, mivel az én tapasztalatom gyökeresen ellentétes.
Nem tudom, hogy mit képzelsz magadról, de kurvára nincs igazad. Bár ebből, amit ide bemásoltál, nem egyértelmű, hogy miről szólt az eredeti topik, hozzászólás, stb., de az nyilvánvaló, hogy az ilyen diskurzus nem a béta fórum helye, ahol, ha már az illető képtelen elolvasni a szabályzatot, akkor elég ránézni a többi topikra, hogy az nem a primitív, konstruktivitástól távol álló megjegyzéseknek van fenntartva. Egyáltalán mi volt a kritika ebben, amit bemásoltál? Mert egy kérdésen és egy egy ténylegesen cinikus hülye beszóláson kívül mást nem látok.
A moderátor meg nem volt se cinikus, se kioktató, lefordítsam neked, hogy mit írt? Mert úgy néz ki, hogy nem értetted meg: "Ez a topik a nyilvános béta verzióval kapcsolatos, ha valamiről panaszkodni akarsz, nyugodtan megteheted máshol, de hagyjuk meg ezt a helyet azoknak, akik konstruktív mondanivalóval rendelkeznek, ami a nyilvános béta célja. Minden egyéb panaszkodás/sírás/süket duma/hencegés (fordíts a "rant"-ot ahogy akarod) figyelmeztetés nélkül törölve lesz."
A sima fórumon folyamatosan megy a játék kritizálása (konstruktív és kevésbé konstruktív egyaránt), én magam is írtam nem egy kritikát és javaslatot bizonyos dolgok javítására, mert én sem vagyok megelégedve mindennel, de az, hogy a fejlesztők vagy a moderátorok nem viselnék, nem fogadnák el a kritikát, az egy orbitális hülyeség és nyilvánvalóan nem igaz. Utoljára szerkesztette: Pares, 2019.01.14. 14:49:50
Te fejlesztő vagy? Csak hogy ilyen érzékenyen érint? Nem ma kezdtem, barátom. Mindegy, hogy béta, nem béta, egy idő után rájössz, hogy igazam van. Tudod, az elmúlt tizenegy-néhány évben engem is felbosszantottak hasonlók, míg rájöttem, hogy mindent úgy kell leírni meg megcsinálni, hogy mindig a leghülyébből kell kiindulni. De akkor sem szabad indulatosan. Pl, amikor a munkahelyemen ki kell tábláznom, hogy egy ajtó úgy nyílik, hogy a kilincset előbb lenyomjuk, majd húzzuk az ajtót. Szánalmas, gondoltam, de tényleg le kell írni, mert aztán jön a rángatás, nyavalygás, stb. Vagy hiába van egy honlap adott oldalán belül 5x leírva, kiemelve ugyanaz a szöveg, úgyis megmondják, hogy ő nem találta. De ilyen esetben sem szabad kioktatóan válaszolni.
Egyébként parancsolj és részemről lezárva:
- What about the engine part /smartchip shortage of wharfs? Is it fixed? - If its not listed I guess you have your answer. - Sin317 eredeti hozzászólása: - do you even run the game yourselves, lol?
Na és mi volt az eredeti hozzászólás? Úgy látom te se érted a nyilvános béta fórum célját, mert ahogy az a szabályzatban is le van írva, arra van, hogy az emberek jelentsék a bugokat, annak pontos leírásával, a körülményekkel, mentést csatolva, hogy átlátható és olvasható formában lássák a fejlesztők a jelentett hibákat, nem arra, hogy az emberek a véleményükkel spammeljék tele. Arra ott a sima fórum, a general discussion, ami tele is van mindenféle véleménnyel. Semmi köze ennek ahhoz, hogy a kritika nem tetszik. Utoljára szerkesztette: Pares, 2019.01.14. 13:35:06
"This is a topic related to a beta build, if you want to complain for random stuff feel free to do it somewhere else and let this space for those that have something constructive to say, which is the point of public betas. Any random rants will be removed without warning."
Én megértem, hogy a kritika nem tetszik, de így akkor sem válaszolunk.