Én azon gondolkodom, hogy "összeveszítek" két fajt/frakciót, hogy beinduljon az öldöklés...ööö bocsánat az üzlet. Ezt a játékból is meg lehetne talán tenni, ha nem lenne annyira kretén, hogy a küldetések közé olyat rak, amit nem lehet megcsinálni. Pl, szállítsak le x anyagot x mennyiségben, de az az anyag nem is kell, mert így is csordultig vele a raktár.
Úgyhogy megpróbálom az "xml-alapú összeveszítést" , hogy mi lesz, ha pl nem csak a két paranid utálja egymást, hanem mondjuk az argon is utálja a teladit és vice versa. Időközben annyi Xenont öldököltem, hogy kibékültem a Hatikvah-val is, úgyhogy már azok sem ellenfelek.
Vagy várjam meg amíg hivatalosan kijavítják? Bár nem hiszem hogy ezen lesz változás, hiszen "annyira tökéletes" a gazdasági része, ahogy a reklámban is hangzott, Utoljára szerkesztette: kisiku, 2019.01.12. 13:17:15
Minden kérdésre van válasz... Azt gondoltam, hogy egy nyomorult féreg...
"I can send whatever macro I want, including stuff that will corrupt your saves, I'm just being respectful. Sending a few vanilla big ships does no harm, venturer ships are passive and neutral and allows me to rise awareness of the many bugs that are preventing us mod creators from expanding (like the _G bug that is still being spammed by viagra bots on Jira)." Utoljára szerkesztette: Pares, 2019.01.11. 20:37:04
Ma egész jót játszottam ezzel. Attól függetlenül, hogy van új béta, amiről csak délután szereztem tudomást... Lövegre és egy másik dologra tennék megjegyzést: Lehet, hogy azt gondolták, hogy ugye minden fejleszthető és ezért nem elég hatásosak a lövegek. De hát hadd ne fejlesszem már minden hajóm minden fegyverét! Ki a franc győzné? Így viszont volt időm bámulni ahogy folyik a harc (Márászkodás! Mert ez tényleg az) Vicc az egész. Rengetegszer volt, hogy nem bírtam nézni, ahogy bénáznak a nagy hajók a legyekkel. Még csak nem is egy seregnyivel, hanem eggyel-kettővel! Inkább közéjük lőttem! A másik dolog: Szent utasítás hajógyár... (És Varf) Egyszerűen képtelenség náluk hajót venni vagy módosíttatni, mert sosincs elég alkatrészük. De ez még haggyá' mert nem is lehet leszállítani... Ma próbát tettem a hajógyárral. Rendeltem egy bányászt. Jó. Szüksége lenne 130000 (Százharminc-ezer) Hull part-ra! Jó legyen. Utasítottam a legnagyobb batárt, amibe kettőezer valamennyi fér, hogy pakoljon fel... Igen ám, de nem veszi át a hajógyár! Tehát vagy úton van mind, vagy ennyire el van baltázva, hogy ilyen egyszerű műveletre sem képes. Kellett neki fegyver összetevő is. Azt átvette! De ez is érdekes, mert ahogy leszállítottam neki a fegyver összetevőt, gyorsan le is gyártott 3 ill. 4 (Két szállítmány volt) Odüsszeuszt magának!!!! Ott keringtek utána a hajógyár körül. Mindezt úgy, hogy amikor leadtam a rendelést, akkor a várólista 1 volt. (Lehet, hogy abból a fajtából ) Ma megtörtént. Belenyúltam a mentésbe. Ezzel ki is tiltottam magam a másoknál kalandozásból. "Módosított játékkal nem vehetek részt benne." Ami csak azért érdekes, mert a parasztnak, akinek hajóját a videjóban rommá lőttem HÁROM "K"-ja volt nálam egyidőben. Kicsit később lelőttem egy khaak hajóját is! Ez így nem csalás!!! Utána kb két-három órán keresztül azt vigyorogtam, hogy vagy 15 név jelenik meg a roncsai mellet. Vajon mi lehetett a célja? És hogy a büdös, ótvaros p.csába tehette ezt meg???
A jelenlegi állapotában is teljesen jól játszható az X4, a gondok inkább olyan 100 óra környékén jelentkeznek (bugok miatt kevés konfliktus és stagnáló gazdaság, meg hajó/fegyver/löveg balansz gondok). Amíg ezeket helyrepofozzák, addig a Rebirth elég jó bevezető az "új" X univerzum látványvilágába és koncepcióiba, történetvezéreltebb és "személyesebb", átesett néhány évnyi rovaritáson.
• Added music tracks from previous games. • Added map filter option to disable allied order queue visualisation. • Improved overall game performance. • Improved AI attacking of stations. • Improved reward calculation for Rescue Ship mission. • Improved reward calculation and area range for Repair mission. • Improved reward calculation and fleet variation in Fleet Delivery mission. • Improved location check for claiming plot in Station Building mission. • Removed ability to map right mouse button to avoid conflicts with context menu function. • Fixed player-owned stations not transferring money to the player after having earned a surplus. • Fixed player-owned ships mis-identifying some ships as being abandoned. • Fixed ships sometimes undocking and docking again when given an order that doesn't require a ship to change docks. • Fixed NPC-owned capital class mining ships not being able to mine due to lack of collector drones. • Fixed mining ships sometimes not going to their designated positions before starting to mine. • Fixed delay after player issuing AutoMiner order. • Fixed capital ships with forward-mounted weapons sometimes orienting broadside to big targets. • Fixed capital ships not acquiring some station modules when attacking them. • Fixed fighters manoeuvering against and firing upon the center of stations rather than acquiring station modules. • Fixed player-owned squadron subordinates pursuing targets to the ends of the universe. • Fixed combat ships assigned to a station not staying in the vicinity of the station. • Fixed captured visitor ships sometimes not accepting orders. • Fixed UI allowing player to order player-owned ships to "Dock to Trade" at player-owned stations that have no trade offers. • Fixed ships wanting to undock from a venture platform worrying that they might leave the player stranded at the station. • Fixed player-owned free traders preferring build-related trades. • Fixed free traders tending to prefer trades involving buying low amounts or high prices. • Fixed player-owned station-based traders ignoring sell offers at the station below a certain threshold. • Fixed rare case that would prevent AutoMine and AutoTrade orders from functioning. • Fixed lasertower orders being assignable to things that weren't lasertowers. • Fixed lasertowers erroneously attempting to move while in highways. • Fixed computer pilots of drones and lasertowers sometimes bailing. • Fixed player-owned ships formerly owned by pirates retaining their cover ownership. • Fixed docked ships on claimed ships retaining old ownership and crew on board. • Fixed theoretical ability to improve relations with Xenon and Kha'ak. • Fixed not being able to select items to deliver to Black Marketeer when playing multiple delivery missions simultaneously. • Fixed receiving pilot comm chatter while not in a cockpit. • Fixed Security Office not being available on all stations. • Fixed Boarding mission where ship was already captured earlier. • Fixed mission character disappearing during Delivery mission. • Fixed duplicate greeting of Black Marketeer during Delivery mission. • Fixed cases of missing dialog choices for Black Marketeers. • Fixed Tutorial and Help menu in ultra-wide resolutions. • Fixed large number of queued orders breaking the order queue menu. • Fixed map shortcuts not working after using minimize. • Fixed wrong production resources shown in LSO and encyclopedia. • Fixed hidden information (shown as "???") on player stations in certain cases. • Fixed loadout statistics showing changes in engine performance when applying a paint mod. • Fixed venture reward menu sometimes not displaying reward information. • Fixed custom player logo not being displayed on target monitor. • Fixed comms monitor not showing up on incoming reports from pilots. • Fixed excessive L and XL travel engine prices. • Fixed certain M-sized turret slots on some L-sized ships not allowing mining turrets to be fitted. • Fixed mirrored logos on some ships. • Fixed NPC position in bar. • Fixed various NPC animation issues. • Fixed some memory leaks. • Fixed causes of several freezes and performance issues in specific circumstances. • Fixed several other causes of crashes.
X3al játszottam utoljára, és eljászottam a gondolattal hogy visszatérnék az X univerzumba... Rebirth vagy Foundations? Utoljára szerkesztette: lammaer, 2019.01.11. 13:38:30
Jól sejtem hogy a játékban végesek az erőfórásók egy rendszeren belül?
Off: hát még ha modelleznél Pistám! Nekem azok a bizonyos vonatok, amelyek a Transport Fever-ben vannak, megvannak fizikailag is, habár gondolkodom, hogy eladom őket. Gyereknek túl drága játék (1 mozdony 80 ezer...), nekem meg már se időm, se kedvem nincs hozzájuk. Hozzájuk se nyúltam hosszú évek óta, de semmi bajuk.
On: Sikerült egy nagyobb provokációt végrehajtanom, minek következtében átcsaltam 5-6 Xenon K-t, amiket hagytam tombolni. Egyébként jól fizetős meló ez. Minden Xenon kapuhoz odaraktam egy flottát és amikor unatkozok, átugrok rájuk és zúzok. Majd összeszedem a rengeteg elhullajtott kis apróságot és eladom. Most is 10 milla értékben adtam el apróságot, amit 1-2 óra alatt gyűjtöttem. Aztán ha nem jönnek, átmegyek provokálni. Így valami minimális "katonai fenyegetést" - ahogy a reklámban szólt - tudok előidézni.
Még ez a Főnix a leghasználhatóbb romboló az Odüsszeusz mellett. Egész kellemesen lehet irtani vele. Ja, találtam Exceptional Shield Coil-t is, amivel kreálhatok egy legmagasabb szintű pajzs tuningot. Elég ritkán dobja ezeket...ja és egy nevetséges parányi hajótól van, ami criminal. Ezenkívül találtam egy ilyet is:
Minden nap, amikor felnézek az ego oldalra és ezt látom: "X4 Foundations Public Beta - Version: 1.50 Release (326172) - Last updated: 2018-12-20" Egy kicsit mindig távolabb kerülök a játéktól... Semmi komoly, csak gondoltam picsogok egy kicsit. Még egy érdekes dolgot vettem észre.: Kb ugyanolyan érdeklődéssel indítom el a Ribörszöt mint az X4-et! Ez legalábbis aggályos! Igen. Szerintem is szánalmas, hogy ennyire meghatározza az életemet egy játék... Sokszor elgondolkodom rajta, és mások is szokták kérdezni miért lovalom bele magam ezekbe a dolgokba. Talán mert van egy elképzelésem a világról, amiben ha nem is történik minden flottul, de igyekszünk nem elkövetni ugyanazt a hibát többször. Ezáltal fejlődünk. Ha nem így teszünk, akkor ostobák vagyunk. Mire idáig elértem, rájöttem, hogy ennek itt semmi értelme, de azért büntetésből megosztom veletek!
Imrém! Igazad volt! A vonatokban nem lehet csalódni!
"már megtalálták a talán két legkritikusabb hiba okát," Honnan származik ez az információ?
Nekem mondjuk elég buzgón épülnek az új állomások.
Továbbá már megtalálták a talán két legkritikusabb hiba okát, az egyik miatt hülyeségeket adnak el a kereskedők (a legjobb üzlet helyett a legrosszabbat preferálják), a másik miatt nincsenek inváziók, úgyhogy valamelyik következő javításban ezek várhatóan már orvosolva lesznek.
Asszem összeveszel a paranidekkel. Lesz itt nemulass. Egyből nem lesz unalmas.
Belinkelem ezt mégegyszer. Aki jobban érti a nyelvet, 0:45 környékén magyarázza a terveket 1.5 karácsony előtt, 2.0 január vége, február eleje. OK ezt értem. De mond még valamit a tapaszokról... Hogy most akkor addig lesznek, vagy februárig hiába picsogok és akár földhöz is verdeshetem magam akkor sem fog változni semmi?
Ne bassz! Tönkrementek?
Azért érdemes megnézni a reklámjaikat:
DYNAMIC UNIVERSE Factions build and expand stations dynamically and react to the economy and military threats. Every game can take a new and unexpected turn for the entire universe.
Ebből szinte semmi nem működik. Akkor egy kis mondatelemzés: Factions build...: No, they don't build anything...azaz semmit nem építenek. Ez elsősorban az Argon és Teladi rendszerekre vonatkozik. ...and expands...: még csak nem is bővítenek ...to react economy...: a gyárak állnak. Mivel nincs harc, nem fogy a hajó. Mivel nem fogy a hajó, nem kell a hajóépítés. Mivel nem kell építeni, nem kell építőanyag sem. Mivel nem kell építőanyag, fegyver,stb, ezért nem kell nyersanyag sem, kaja sem,semmi nem kell. ...and to military threats...: lásd feljebb. Milyen katonai fenyegetésre? Lebasznak, ha levadászom a kalózokat..."...we cannot tolerate this " felkiáltással.
Every game can take a new and unexpected turn for the entire universe: most akkor kezdjem újra állandóan?
COMPLEX ECONOMY Trade with a single ship or manage an empire that competes with entire civilisations: ez oké, de az összes részben így volt. A fully simulated and dynamic economy reacts to changes on every level: Kell még néhány patch és akkor majd "reagálni fog" a gazdaság minden szinten.
Erős? Hát ja. De közel sem olyan erős, mint a ribörszben. Ami valószínűleg a jócskán alulméretezett lövegeknek köszönhető, valamint a csökkentett számuknak. Közben rájöttem, hogy nem szabadságon vannak az egónál, hanem bezárta őket a NAV. Rablásért, hűtlenkezelésért, garázdaságért, etc.
Pista! Megtaláltam Ilonkát! Tudtam, hogy egyet elraknak valahová! Jól be a francba. Meglepő módon ugyanúgy néz ki, mint a Rebirth-ben és meglepő, hogy itt is sokkal erősebb, mint a játékban megvehető legerősebb hajó. Akit érdekel, hol van:
Én az Atiya's Misfortune I-ben találtam. Ez az "aknás-Odysseus" Xenon szektor melletti másik. Ebben nincsenek aknák, de van egy 10-es Lockbox, a 1343-as hsz-ben látható aszteroidák és egy csomó aszteroida, ja meg Xenon hajógyárak.
Ha már itt vagyok. Ezekkel a piros aszteroidákkal lehet valamit kezdeni? És jééé! Ugyanúgy néz ki, mint a Home Of Light-ban...nahát!
Ez valami bányászható cucc vagy csak dísz?
Off: Mondhatnám, hogy én még mindig betegállományban vagyok, aminek nem örülök. Az b*ta el az egész karácsonyomat, meg mindent...talán egy-két napon belül bemegyek dolgozni. Mentem volna már, csak az orvos nem enged, hogy ne fertőzzek másokat. Mindegy, addig tanulom a szuahélit, hogy mire újra kimegyek pár hónap múlva Kenyába, le tudjam nyűgözni őket teljesen. Egyébként nem nehéz nyelv. On: itt meg "nyugaton a helyzet változatlan". Lehet szarozni a játékkal, de szerintem tök unalmas. Most ismételjem el a hibákat és a szokásos összes bugot? Utoljára szerkesztette: kisiku, 2019.01.08. 21:27:18
Baromira nem akar elindulni ez az év! A "gyárban" is csak fa.talankodás folyik. Itt sem történik semmi. Én meg kivettem ezt a hetet... Veszek egy lottót!
Automine parancsnál arra is érdemes figyelni , hogy van egy minimális tudásszint minimum a parancsnokkal szemben. Jelen esetben legalább egy csillaga legyen a kapitánynak - amit bírtam elsőként nem teljesíteni, az odaküldött tapasztalatlan Marine-em jóvoltából. Csak vakartam a fejem, hogy miért is szürke az autimine parancs. Személyzetcsere után már rendeződtek a dolgok. Vásárlásnál nem probléma, mert eleve olyan kapitányt adnak a hajók mellé, de én azt a ladikot gazdátlanul találtam az űrben és az odaküldött Marine-nel akartam dolgozni küldeni...
Kiegészités: Wingben voltak a hajok, és a board menüben össze is adta a sok marine-t, de csak az egyikből repültek ki, abból amelyiken kiadtam a board parancsot. Mindegy hogy abban ültem-e vagy sem.
Szereztem ma egy Behemoth-ot az SCA-tól: Odamentem mellé, spacesuit bombákakt helyeztem el a hajtóműkön, és pár turreten. Majd távolról pukkantottam. Addig bénáztam azzal, hogy egyszerre hogyan lehet több hajóból marine-okat átküldeni, hogy közben egyesével kiugráltak a behemoth-ból a bátor legények. 1 maradt bent, azt meg könnyen lezúzták.
De ettől függetlenül, nem tudom hogy lehet egyszerre több hajóból mariskákat küldeni.
Köszönöm a segítséget!Nem tudom mi volt a hiba de másodjára beindult a dolog.
Default Behaviour: Automine Wares: itt kell beállítanod, mit bányásszon. Max Gate Distance: milyen messzire mehet. Ez alapból 0 szóval érdemes felhúzni, mert nem biztos hogy a közelben talál magának aszteroida mezőt. Ne felejtsd el Confirm-mel leokézni.
A hajóinfós panelen, ahol beállítod, hogy mit csináljon tőled függetlenül (default behaviour) be kell állítani az autobányász opciót. Aztán megadod neki, hogy pl mit, stb, de onnan már szerintem látni fogod. Itt meg is tudod nézni videón, klikk ide ha valami nem lenne tiszta. (elvileg a lényegtől fog elindulni a link, ha csak a bányászattal kapcsolatos kérdés érdekel, és az elejétől játszaná le, ugorj a 14:18-ra)
Sziasztok Megvettem az első Large bányászhajót,de az istennek nem akarja csinálni az auto bányászást. Auto mining hozzáadva de csak repked ide oda.Van valami speciális dolog még amit meg kéne csinálnom?
Achtung! Pozor! Kijött az "A ship mod" 3.3-as verziója, de mielőtt frissítitek az előzőt bizonyosodjatok meg arról, hogy a releváns hajókat bedokkoljátok egy shipyardba, ugyanis fullra lecsupaszítja a meglévőket. Én pont szarul jártam, ott állt a Taranisom meg az Arawnom a büdös semmi közepén minden nélkül és mivel hajtómű sem volt bennük, így nem tudnak elevickélni egy állomásig. Amúgy megéri frissíteni, mert állítólag egy csomó Arawn bugot kijavít.
Igen, köszönöm szépen a választ, közben rájöttem én is. Nekem a Rebirth teljesen kimaradt. Na jó, nem teljesen, föltelepítettem, kicsit röpködtem, de nem tudtam megszeretni. Az X3 volt az utolsó ilyen, amivel játszottam. Bár nekem az X sorozat majdnem teljesen kimaradt, megmondom őszintén. Pedig anno szinte csak űrszimekkel játszottam, pl az Elite még C64-en, aztán jött a PC-s X-Wing korszak. Minden X-Wing és Tie játék, X vs. Tie, X-Wing Alliance, Wing Commanderek, aztán jó időre az utolsó a Conflict:Freespace volt amit végig is toltam, majd jött egy nagyobb szünet, amikor inkább rpg-ztem. De most ez nagyon tetszik. Utoljára szerkesztette: cylonflatus, 2019.01.06. 16:50:51
Jó akkor mondom: Az egy gázfelhő. Jó nagy. Szinte az egész szektort lefedi, ha elindulsz a szemben lévő autópályáig és túl is mész rajta, akkor kijutsz belőle. Nagyobb hajók meglehetősen jól bírják, tehát a károsító értéke állandó. Ha ott van dolgod, akkor szerezz egy batárt és tedd azzal. Ha sikerül feltérképezned a szektort, akkor látni fogod, hogy egy szép kerek lila folt maga a veszélyes zóna. Hasonlít a sárga "sugárzó kövekre", mármint hatásilag. Talán egy kicsit gyengébb. Mindkettő jelen volt a ribörszben is!
Nem, nem. Az más, azt vágom, és az rendben is van. Vannak ilyen sugárzó térségek, aszteroidák igen, ahol a sugárzástól megy le a pajzs. Én arról beszélek, hogy ahogy átlépek a xenon térségbe, egyből elkezd csökkenni a pajzs, lassabban mint a sugárzó helyeken, de akkor is gáz, mert így harcolni leállni szinte lehetetlenség. Lehet, hogy az még nem a Xenon űr, nekem ott volt az első komolyabb kontaktom velük: a Hakvitáról megyek át a Tharka's Cascade szektorba és azonnal ilyen kis elektromos kisüléseket látni a fülkéből (de nem olyan sugárzó derengést, mint pl a sugárzó aszteroidáknál), és a pajzs azonnal elkezd lassan, de folyamatosan menni lefelé. Rákerestem a youtubeon, itt meg is tudod nézni. Elvileg onnan kell kezdődnie, de ha az elejétől menne, ugorj 9:16-ra! De mindjárt végignézem a videót, mert lehet, hogy pont ott lesz a válasz a kérdésemre :) Utoljára szerkesztette: cylonflatus, 2019.01.06. 14:56:52
Azt én is néztem mikor kijött, de a Nemesis így is talán a legOP-b vas a játékban, főleg mióta craftoltam hozzá exceptional modokat hűbazzeg miket tud.
Szia Az első kép milyen hajóból készült? Csak a 6 elsődleges fegyverzet + 6 torony variáció miatt kérdezem :) Első ránézésre egy Nemezis belsejére emlékeztet, de azon csak 5 elsődleges fegyverzet van és 2 torony :(
Van valami egyszerűbb módja annak hogy a belső hangárból hogy szedjek ki egy hajót, mint az, hogy előtte kidokkoltatom a tetőn levőt?
Te láttál Xenon I-t? Én nem, pedig már bejártam őket keresztül-kasul. Én 600+200-at kapok a Teladitól (mondjuk 27-es a repum, 30 a max) egy K-ért. Egy P 60-80 ezer, egy S 60 ezer és az M 30 ezer. Egy Behemoth-ért 300 ezret kapok.
Na, akkor érdemes ezt is megnézni.Egy az egyben ugyanaz, mint a Rebirth-ben:
Közben megvettem a Mega Űr-Hajszárítót is,ami a Normál Űr-Hajszárító testvére. A maga 23 milliós árával elég drága, habár egy óra alatt bejött az ára. Nagyon gyors és könnyebb irányítani, mint a Colossus-t. De hogy minek vettem, még nem tudom, megyek, letesztelem harcban.
De ami még érdekesebb, hogy a hídon angol nyelvű kódokat olvasnak az idegen lények. Ráadásul a kódok lefagytak, mert áll a "kivetítő". Ráadásul nem tudom miért kell egy űrhajón a // process light animation illetve a { void Vulkan kezdetű sorokat futtatni...
Én elhiszem, hogy ide valami tudományosan-fantasztikus dolgot akartak tenni grafikának, mint "műszerfal", de engem kicsit a Pirx Kalandjai című 70-es évekbeli magyar sci-fire emlékeztet, ahol az űrhajó egy citromfacsaró és egy szódás szifon volt.
1 kis segítség mindenkinek, mivel nekem rendszeresen kifagyott a tradernél vagy ha valakivel beszéltem állomáson (küldetés leadása előléptetés stb) levettem minimumra a grafikát. Ez sem segített. Majd 1 hirtelen ötlettől kikapcsoltam a játékban a hangot. és láss csodát, több órán keresztül fagyás nélkül futott, bárkivel beszélhettem bárhol, elég volt arra az időre sound off és mükszik :)
Nekem szokta mondani ahogy Rebirthben is, hogy Hazardous region detected. arra nem is megyek nagyon. Amúgy a Xenonok néha megindulnak, legalábbis Holy Vision ban átjött 6 K meg 1 I legyalulták a helyi vadászokat, utána odaértem és eggyesével leszedegettem őket. nem rossz pénz, police licencel 2x 600k fizet 1 K viszont az I re semmit nem adott.
Nem, az egy rosszul átrakott fícsör az előző játékból, Rebirthből. Elvileg valaminek mutatnia kellene, hogy hol van radioaktív veszélyzóna, de ezt a játék nem teszi meg.
Sziasztok! Kis segítségre lenne szükségem. Biztos nagyon láma kérdés, de nemrég kezdtem a játékot. Ez a jelenség, hogy a Xenon űrben kis elektromos kisüléseket lehet látni kinézve a pilótafülkéből, és folyamatosan fogy a pajzs. Ez egy fícsőr nyílván, de lesz rá valamilyen megoldás? Valami tuning, vagy más osztályú pajzs, esetleg bizonyos típusú hajó, amiket majd akkor kapok meg, ha a reputációm pl magasabb lesz? Előre is köszi a választ!
Túl gyorsan kiadták az X3 Rebirth után ezért gondolkodtam rajta nem veszem meg de végül, mindegy. Ez a kis csapat 4-5 évet dolgozik egy játékon. Igaz manapság roppant népszerűek a semmiről nem szóló survival játékok. Lehet ők is beszálltak. Csak kicsit még rá kell menni az életben maradáshoz szükséges dolgokra, levegő, víz, élelmiszer.
Tényleg kell még várni. Nálam betelt a piac, 2-3 termék kivételével minden áll. Azt hiszem én is megállok vele, amíg kijavítják. De ami legrosszabb számomra, hogy unalmas az egész. Én még soha egyik részét sem untam annyira mint ezt.És a zene a legszörnyűbb. Azt hiszem írok egy levelet Zakharovnak és megkérdezem, mi történt. Ő égett ki vagy elfogyott a vodka vagy a lóvé az Egotól? Bár lehet hogy azt mondja, hogy egy történet nélküli, üres, összecsapott valamihez még ez is sok...
Nagyon is. Olyan mintha ficsőr lenne, hogy elindulnak "valamerre", majd egyszercsak (ha szerencsénk van) ráfordulnak a célra, de addigra már késő. Mire elérnék a céljukat, már rég ledaráltam a célpontot. A 8-10 km-es hatótáv, meg maga vicc! Egy jobbérzésű hajóval el is lehet lőni addig! Akkor? Miről is beszélünk?
Az normális vagy megint valami csoda bug, hogy a Swarm Missile (összes verzió) nem követi a célt, hiába lövöm ki Tracker-ből? Észrevettem, hogy ha nincs lock űrhajón, akkor szét sem nyílnak, ha van lock, akkor szétnyílnak, csak elszállnak a nagy büdös semmibe. Így ennek aztán rohadtul nincs értelme.
Na, itt van az, amikor már ku*ára elegem lett ezekből.Ez a szar fenyegette állandóan a teherhajóimat. Most ide leparkolok ezzel a Colossus-sal, aztán ha megint jön egy, megint szétb*om.
Eleve az nevetséges, hogy a K ugyanúgy néz ki, mint a Rebirth-ben. De ez a fegyverzet mindkettőn...ultra gáz. Nem én csináltam a videót. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2019.01.04. 09:30:27
Nálunk a (volt) ügyvezető ilyen volt.Megcsinálta a 10 milliós kárt, majd elkussolta és engem elővett 10 ezer forintért, amit lebasztam az asztalára és közöltem, hogy dugja fel, nekem nem kenyérre kell. Ő már nem ügyvezető...én még mindig ugyanott dolgozom. No, én is azzal nyugtatom magam, hogy ismervén őket, ki fogják javítani, sőt lehet, hogy még többet is adnak, de ez azért rávilágít arra, hogy vagy nincsenek tesztereik vagy szarok. Eddig ugyanis majd' minden rész ilyen hibásan jött ki. Természetesen - mivel PC-s világról beszélünk - ki lehet javítani , mert megvan a lehetőség a patchelésre. Ez konzolokon már nem igazán megy.
Mondanám, hogy nem idegeskedek, de nem lenne teljesen igaz. Inkább el vagyok keseredve. Nem látom biztosítva, a 23000 forintom megtérülését. Nyilván (ismerve a céget) korai még pánikba esni. A matek sem akar kijönni sehogy: Kiadom ezt, majd elmegyek három hét szabira. Olyan mintha én a munkahelyemen okoznék egy milliós kárt, majd egy hét múlva béremelést követelnék. Kicsit olyan családi viszályos a helyzet. Sok örömöt okozott nekünk ez a cég, minden befektetésünk meg is térült eddig, de valahogy mégsem kellene így viselkednie. A kölcsönös tiszteletbe és szeretetbe nem fér bele! (Üzletileg már nem is firtatnám!)
Kábé annyi is. Egy szám kivételével az egész egy kaki.Én lehalkítom és bejátszom alá a Rebirth zeniét.Nagy kár. Épp most futottam át a hivatalos fórumot is, ugyanezen dolgokat említik ott is.
Na igen, az első ami rögtön feltűnt, hogy hol van a megszokott minőségű zene? Ezt már nem Zakharov csinálta, vagy már annyira drágán dolgozik a faszi, hogy egoéknak nem volt pénzük több számot venni? Eddig hallottam kb ötféle számot a 40 óra játék alatt. Az egyik harci zene elég jó lett, de a többi nem nagy kaland, unalmas. Bár nagyon fostos játék volt a Rebirth, a zenéje az bizony nagyon rendben volt. Amúgy a galaxis annyira nem kicsi, inkább egy kapta fa nagyon, már felfedeztem az összes szektort, emlékeim szerint a Rebirth-ben fele ekkora sem volt a bejárható univerzum, még a DLC-kkel sem. TC-ben meg az a ~300 szektor több is volt a kelleténél.
Hát igen...én adtam érte 50 ajrót...aztán szarabbul jött ki, mint a ribörsz (amiért anno 40 ajrót adtam). Jó, oké, ismerjük az egót, ki fogják javítani, sőt! De akkor is. Csomó hiba, unalmas, semmi sztori, jelentéktelen és lélektelen zene, de az sem hallható, kicsi galaxis, nem jól beállított fegyverek és pajzsok és nem működő gazdaság. Hát úgy kábé ennyi.
Rohadtul ráérnek Egóéknál! Úgylátszik nincs semmi dolguk. Értem én, hogy ezen a héten a fű sem nő és a nagyfalu is olyan mintha ciánoztak volna, de akkor is!!! Jólesne valami életjel!
rendbe köszönöm ha veszek uj hajot ki probálom 2 nap után tete ki hangárba ahol elérem már mert semijen parancsra nem reagált a hajo
shift +d re sem holy ba kilötem 1 sca hajot ma elkultem eladni es akkor tete ki a gorgont a hangarba ugy nézki itt türelem kell minden hez
a 2. kérdésedre, claim után távolodj el jó messzire, de legjobb ha átmész másik szektorba, akkor nem köröznek a muslincáid :). Első kérdésedre passzolok.
- találkoztatok már olyan összefoglalóval, amelyik tartalmazza a térkép módban a hajók státusz jeleinek a magyarázatát? Egész pontosan térkép - Property Owned fül - itt láthatóak a saját állomások és űrhajók - Az űrhajónál látható a típus piktogramja, utána a Neve, zárójelben az "alvázszáma" :) , utána a szektor, amelyikben található, és ezek után van egy vagy két újabb piktogram, ami azt mutatja, hogy éppen mit csinál (pl.: homokóra/két körre lefelé mutató nyíl vagyis várakozik/landolva ) - na ezeknek keresném az összefoglalóját - valóban hasznosak, pláne ha valamelyik pilótám önállósítja magát - szokták :( - tudom, hogy a Behavior beállítás miatt cselekednek baromságokat néha........
- a másik kérdés a Claim parancs kiadása utáni történések..... nektek is csak kőrőz a pod vagy "fél órán" keresztül - az addig OK, hogy Recruit bénázik, de ha az én hajóm 300 méterre van a célhajótól, akkor a pod mi a túróért köröz egy közel 2 km sugarú körön folyamatosan, az egyik gyagya addig körözött, amíg végül egy arra kószáló másik kalóz annak rendje és módja szerint le nem szedte a podjával együtt........... Volt olyan foglalásom, hogy kíváncsiságból már három podom keringett nagy lelkesen a hajó körül, mint muslincák a mustos pohárnál, mire nagy nehezen a harmadikként indított pod leszállt rá, elfoglalta, sunyiba lerobbantott róla minden hasznosat, majd elküldtem leszállni a rombolómra - természetesen a maradék két muslinca, keringett tovább, hajó sikeresen landolt a rombolón, majd nagysokára a két muslinca is bedokkolt az elfoglalt vadászra, és be is sorolódtak mint Marine-ok - simán hozták az újabb 6-8 ősz hajszálamat, a mostaniak mellé...............
Szia A Shift + D menüjénél ha egyszer rákattintasz a kívánt járművedre, akkor felhozza a lift, ha kétszer rákattintasz, akkor egyből bekerülsz a pilótafülkébe - állomás esetén azonnal ki is tudsz repülni - gondolom valami oldal ajtón - hordozó esetében csak bekerülsz, de meg kell várnod, amíg felhoz a lift - legalábbis én ezt tapasztaltam
Igen. A hajóknak és az állomásoknak van egy ú.n. "Internal Storage"-e, ahová szereti elrejteni a hajónkat. Ez tulajdonképpen egy garázs, illetve hangár. Innen úgy tudod előhozni, hogy vagy parancsot adsz a térképen keresztül a hajódnak, hogy Fly to... hajó menüből kiválaszt, térképen jobb klikk. Vagy ha állomáson dokkolsz, akkor Shift+D, hajó kiválaszt, várakozás, míg előhozza és beszállás.
hát én ezel meg nem foglalkoztam mert nem látom átt a menuket sajnos csak felveszem es kész nekem i3 as van 6g ram es gtx 650 megy a játék de rengeteget osze omlik a grafika de az alt tab ra is behujul es a hajot mikor meg vetem nem a hangarba kerul hanem alura és nem tudok vele csinálni semmitse 1.50 van rajta de pokoli sok a hiba a játék ba egyelöre
Nincs mit, egy csomó dolog annyira el van dugva a játékban, hogy egy óráig kell keresni. Meg egy csomó másik dolog tök hülyén van megcsinálva. Régen, ha azt akartam hogy legyen személyzete az űrállomásnak, akkor felvettem és megmondtam neki, hogy most itt dolgozol. Ja és külön szakmájuk volt. Most itt lehet bárki, a pilóta is lehet gyárigazgató, de csak úgy, hogy először a hajódon van valahogy, amivel már bedokkoltál, majd ott eldugott menükön keresztül eléred, hogy beszélhess vele és úgy kirakod újabb menükön keresztül... Olyan egyszerű volt a Rebirth-ben.
van dolog ami nem világos sok video ba van hogy a hajo foglalást hajobol csinálják nálam ez nemegy csak ha kiszálok a hajom bol ez remélem nem a mod csinálja a masik a rebirt be volt 1 opcio hogy be targeted az ellenséget és fel tutad veni a sebeségét automatán ez ebbe a játékba van e mert nem találom pedig jo lenne mert egérel ezt szörnyü csinálni a navigáciot kergetés közbe
kisiku köszi segitség Settings-->Game Settings-->UI Scale erre mert öreg vakhangya létemre én is alig látok már és ezt hiányoltam.
No erre mingyárt rá is nézek thx. Elolvasom én nem gond, de a hangos infó azért lényegesen kényelmesebb volt nekem. :)
De ha kellő képpen nagyítható a szöveg, akkor nincs gond.
Igazad van, de a szövegméreten legalább lehet állítani. Settings-->Game Settings-->UI Scale
Nyílván a látássérülésem okán, de engem nagyon zavar, hogy az enciklopédia, meg úgy általában az infó ablakok nem mongyák fel "computernéni" hangon az információt, amit eddig minden x részben megtett.
Elég macera olvasgatni az információkat, főleg ilyen hangyabetűkkel. Nekem legalább is.
Nekem tudod mi a bajom a rakétákkal? Miért nem jelenik meg a szokásos "Lock" kereszt? Honnan tudom, hogy lőhetek-e? Írja, az Enciklopédia, hogy 10 km-es hatótáv...most akkor már 10 km-ről indíthatom vagy 10 km-en keresztül fogja üldözni a célpontot?
Direkt vettem egy ilyen Minotaur-t, hogy kipróbáljam a torpedózást,stb-t, de fingom nincs, hogy a követő rakétáknál miért nincs "ráállás" ? Ja és nem a dumbfire löveget használom, hanem a tracking-ot. Ha pedig turret-nek rakom be a rakétakilövőt, akkor úgy ellövöldözi a hajó, mint a sicc.
Látom nincs megoldás a gazdaságra, kezd teljesen beállni nálam. Jó, a pénz már nem számít egy ideje, csak hát a játék... A Xenonokat visszavertem a Teladikkal közösen a francba Ianamus Zura-nál és a Paranidokkal is Holy Vision-nél, úgyhogy lassan építhetek egy erődöt oda. CV-t még mindig nem vettem, mert 50 ezerért ócóbb, mint 10+ milláért venni. Viszont termelek már füvet nagyban.