Azért van itt még bosszantó probléma bőven, rommá lőtt kis vadászommal bedokkoltam egy szervizbe, ugyan már legyenek szívesek... nem, mert csak azért sem, merthogy nincs alapanyag. Eddig ismerős duma, legfeljebb várunk, 12%-os hajóval nem kéne elstartolni. Addig vásárolgatok... igen ám, de kitől? Sehol senki, egy kereskedő sincs a helyén... ekkor lesz gyanús hogy szinte minden placc foglalt az egész állomáson, de egy tántorgó szerencsétlent se látni, nincs kivel kereskedni, nincs kit alkalmazni - szóval itt most az emberi erőforrás hiányozhat. Csak egy szem managert találtam az egész hodályban, nulla morállal töprengett miért ment mindenki az aldiba feltöltőnek.
Tauri: jó a nagy vas kapitány csaja, remélem felbérelted :D
kisiku: Ez még egy egész jó megoldás, hiszen nem lehet annyi tesztelőt tartani mint amennyien játszani fognak vele. Viszont rettentő gyorsan reagálnak a panaszokra és adják ki a javítást. Nekik is könnyebb hiszen specifikusan tudják keresni a hiba okát.
István: Talán nem sokkal van "készebb" állapotban mint anno a Rebirth, de sokkal játszhatóbb volt a kiadás pillanatában is. Ráadásul ha nem csal az emlékezetem, a Rebirth-höz sokkal lassabban jöttek a javítások.
Rájött már valaki, hogy ennek a játéknak a (el)készültségi szintje a ribörszével vetekszik!?!?!? Nem merjük kimondani, de... Megaztán, ettől "X" az "X"
A kezdőknek javallanám, hogy ha megvan az első 2-300 ruppó, akkor hajítsa olyan messzire az Elit-et, amilyenre csak tudja és vegyen Egy Pegazust! Összehasonlításképp? a pegazushoz képest az elit egy csacsi!!! Haladóknak is tudom javallani "Játszósnak!
Azért nem semmi. Egy hete jelent meg, és itt az 1.30-as patch :) Csak így tovább.Ezek szerint ők azt a stratégiát választják, hogy kiadják majdnem jól, majd gyorsan befoltozzák.Tetszik. 1-2 hónap és itt a 2.0 is
Minden hajónak van valamekkora "gravitációs" tere, ahol felveszi az adott hajó sebességét. Egyébként elég zorall lenne dokkolni mozgó hajón :)
Arra rájött már valaki hogy állomás modulját vertikálisan, vagyis függőlegesen lehet-e forgatni? Mert kipróbáltam egy rakás bill. kombót, de eddig csak vízszintesen sikerült, így viszont új állomást építeni csak alulról lesz érdemes. Mivel bármely összekötőmodul, csak oldal és fel irányba hasznosítható.
Hűű de király a játék :) Az volt a küldim, hogy vigyek valakit munkába egy Carrierre. Mire oda értem a nagy hajó már 322-vel ment amit én nem tudtam tartani. Valahogy oda boostoltam hozzá és az én sebességem is megnőtt, majd letettem a vasat.
A képen a nagy vason az én picke vasam :)
Gorgon Vanguard (M) ezt hol lehet kapni tudna segiteni valaki
lenne 1 kérdésem mért tünik el a játékba a menü rendszer bizonyos idö után
Tauri: A rakéta a legegyszerűbben használható. A célpont hajót a kijelölő négyzetben kell tartani míg egy fehér rombusz rá nem csúszik és ki is írja hogy locked, akkor kell a rakétát kilőni (alap bill. beállításnál R betű). Kis hajóknak 1, közepeseknek 2-3 úgynevezett "csalijuk" van amivel el tudják téríteni a rakétát. Tehát a kis hajó max egyszer megússza, aztán a következő már leviszi a fejét. Heavy Guided Missile-ből egy darab is elég a kicsiknek, Light Guided Missile-ből néha 2-3 is kell (pajzstól illetve hull-tól függ). Utoljára szerkesztette: 3lm0, 2018.12.07. 14:10:21
Megvan: roguey's Site Még jó hogy végignéztem a régi linkjeimet. Pedig tegnap is kerestem :-) Utoljára szerkesztette: goyo2, 2018.12.07. 13:09:10
ezt én is kerestem már és a full térképet de nem találtam edig
Talált már valaki hajó táblázatot? Fegyver tábla fent az EGO forumon.
Értem. És ezt miből állna nekik beleírni a játékba, hogy ne kelljen 5 percenként videókat nézegetnem illetve fórumokat olvasgatnom? Én csak legvégső esetben kérdezek.
Tauri: A láthatatlan hajón rajtamarad a kék körvonal? Mert ha igen akkor elvileg a kis szaggatott kört is mutatja ahova lőni kell, vagy rakéta képes lockolni és az elől csak egyszer futhat el (kis hajóba csak egy csali fér be). A követős rakéta kb 3 km-ről indítható és szépen darál.
Kisiku: A teleport csak téged visz át hajóra vagy állomásra. Ahogy írták jobb klikk bármin ami a tied (bár nem is próbáltam idegen hajóra teleportálni vele, lehet hogy oda is enged?) és kb 5 másodperc múlva ott vagy. Néha fura helyre tesz, de a transporter mindig elvisz a fedélzetre vagy a dokkszintre.
SIKERÜLT :)
Úgy tudtam elérni, hogy beállítottam a kamerát hogy a hajót mutassa, és távolról ha mozgattam a célt néha el tudtam találni a hajót...így néhány perc alatt le tudtam ölni :)
HA valaki ilyen hibába futna ....van esély XD
Számtalan olyan küldetés van, ahol ehhez hasonló bénaságok miatt nem tudod teljesíteni. Már ezerbe belefutottam. Tedd félre, majd ha javítják megcsinálod, addig válassz másikat...
Viku! A teleportert nem kell legyártani, mert VAN (Nem úgy mint az X3-ban, ahol meg kellett venni) A kérdés az, hogy használhatod-e!!! Jobb klikk bármelyik tárgyon, legyen az hajó, vagy állomás és ott lesz középtájt: Teleporter to...
Köszönöm. Mint mondottam már ki van fejlesztve/kifejlesztettem a Teleportot, már tovább is fejlesztettem, a dokk is megvan már (addig nem is lehetne fejleszteni), csak használni nem tudom. Még gombot sem találtam rá. Nem kell aggódni miattam, nem vagyok hülye, meg szétszórt sem, egyszerűen hiányos a játék. Pl, ha kifejlesztettem a teleportot, küldhetne egy üzenetet, hogy mit nyomjak meg hogy működjön vagy hol kell legyártanom, stb. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2018.12.07. 09:22:20
nálam ahogy zajlott az építés: leraktam a dokkot. adtam a hqnak lóvét az építési büdzsébe. lerakott egy dokk szerű valamit a hqtól arrébb,oda jöttek teherhajók hozták az alapanyagokat. Amint megvolt az alapanyag ,csak akkor indult el a felbérelt builder hozzám. Megjött,kinyílt,és már küldte is a drónokat építeni. (ha jól emlékszem építés menüben sárgán jelezte amíg nem volt meg minden alapanyag,aztán zölden ha megvolt és elindult a visszaszámlálás amikor elkezdte építeni)
Hosszútávú letapogatónál ugye a másodlagos tüzelő gombot kell nyomvatartani (ribörszben "R" volt difólt) Addig, amíg még elsül. Mármint nem nyovatartod időtlen időkig, hanem úgy kb 2 másodpercig. Ha ordenáré DOING-ot hallasz amikor elengeded, akkor elcseszted! Én azt tapasztaltam, hogy a kettes típusú lő el úgy 150 km-ig. Ha visszhang gyűrűje kék, akkor Doboz, vagy roncs. Ha sárga, akkor tíz záras doboz, vagy kavics, (amit még mindig nem tudunk, hogy miért) Ha lila, akkor Annamária, vagy adattároló. Odamész űrruciban, kinyitogatod (MINDENHOL!!!) szkenneled ahol kell, begyűjtöd az apróságokat, Örülsz!
Teleport: Boron liba nem mondta? Megépítetted a dokkot a hákúra? Ha igen, akkor a "térképmenüben" fent középen a második,vagy a harmadik ikon (lombik) kutatások. Nyomogasd őket serényen! Nem kerülnek semmibe, csak tíz percekbe!
Kicsit tényleg szétszórt vagy! Aggódom miattad! Vér, vizelet?
Én is elég jól haladtam, mondjuk még 3 dolgot nem találok:
- a teleport hogyan működik? Oké, hogy "individual" használhatja, de az mit jelent? Csak űrruhában vagy hajóstul? - a Long Range scannernél hogyan tudok pingelni? - s végül, nem találom az ablaktörlő kapcsolót, pedig a kuplung mellett is néztem már.
Elkezdtem a Holy Order elleni háborút. Az első küldim hogy pusztitsak el egy tethys sentinel-t. Sajnos láthatatlan a hajó, és át is lövök rajta így nem tudom elpusztítani. Érdekes viszont ha kiszállok a hajóból, és űrruhában megközelítem, egy idő után bedobja a hajót, de ahogy eltávolodok tőle ismét láthatatlan lesz és nem sebezhető. Van itt valami trükk? :)
Added graphics setting to show graphics card and screen separately on multi-GPU systems. Added option to restore all default settings. Added Nividium to items bought by Argon and Teladi trade stations. Improved accuracy of turrets and gimballed weapons. Improved skill gain profile for NPCs. Improved station-based traders to sell products at at least the price set at their station. Improved options for selling illegal wares. Removed non-functional engine mod type. Removed mining turret compatibility from Sunder. Removed display of type icons for unknown objects on map. Removed mouse cursor emulation in start menu. Fixed searching for ware names to use the correct trade filter. Fixed missing guidance information in Mission Manager Fixed invasions stalling and starving the war missions of suitable situations. Fixed illegal build plot for advanced gamestart "The Unworthy Entrepreneur". Fixed player-owned ships sometimes dropping cargo without the player telling them to. Fixed passengers or prisoners sometimes being promoted to captain thereby changing ship ownership. Fixed turrets on M-sized ships flown by the player and set to attack all enemies not engaging hostile XS-sized ships. Fixed case of patrolling ships failing to engage pirates pretending to belong to their faction. Fixed police ships penalising unpaid plots in locations where they do not have police authority. Fixed "Promote best crewmember" button not working if ship has no pilot and all crewmembers have 0 skills. Fixed being able to recruit crew from NPC-owned capital ships. Fixed another case of AutoTrade not functioning. Fixed AutoMiners not selling the resources that they gather. Fixed some player-owned ships not allowing you to dock. Fixed L-sized turret and shieldgenerator blueprints not being available to the player. Fixed certain collectables not being picked up when you fly over them. Fixed ships stuck while docked awaiting an invalid build to complete. Fixed characters being stuck in unhelpful places. Fixed being able to clone crew members. Fixed player logo being applied to HQ asteroid. Fixed player HQ information menu not working after adding a production to the HQ. Fixed missing dock areas on builder ships. Fixed incorrect type of mines near gate in Eighteen Billion. Fixed error incorrectly appearing if build is completed. Fixed asteroid scanning not being possible. Fixed missing text localization in several places. Fixed missing German station announcements and other voiced lines. Fixed a case of ships having no collision detection. Fixed ships skipping collision avoidance in certain situations. Fixed most cases of clipping through docking bay floors when docking. Fixed a case of the player ship warping to an invalid location on undocking. Fixed more cases of the player ship warping around (e.g. after taking control). Fixed crash when installing broken equipment mods. Fixed occasional unrecoverable freezes. Fixed several other causes of rare crashes.
Egész eredményes volt a mai napom: Kaptam végre ajándékba egy tervrajzot: Vízmű. Gyorsan bele is építettem az édzskjúba. Kellett hozzá szereznem Silót (amibe a jég kerül) És Tartányt... De ez még mindig később jön. Kinyitottam négy adat tárolót - archívumot... Bagatell! Na de: Ki tudja megcsinálni a Piggyback acsívumot? Mert mit talált hozzá egy Xenon szektorban? Egy Odüsszeuszt az Élharcos fajtából fajtából! JÍÍÍÍÍÍÍÍHHÁÁ! Sajnos ebbe sem lehetett csak úgy beszállni, így kénytelen voltam mással végeztetni a piszkos munkát, amiből egyenesen következik, hogy a két fő ágyúját buktam. (a többit vissza tudtam építtetni) Ezekből még mutatóban sem volt boltban! Mindegy megvárjuk amíg lesz. Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2018.12.07. 00:44:27
Igazából az i7 Extreme procik jelentős része 1:1-ben Xeon, csak dual mód támogatás nélkül és 1-2 szerver feature nélkül. Ráadásul minden más játék ultra beállításokon repül a gépemen, csak ez az egy nem megy. Ha bármi köze lenne ennek a Xeon-hoz -mármint architektúra szinten-, akkor máshol is gondja kéne legyen, de Elite, SC, NMS, Planet Coaster, Subnautica, stb. stb., mind megy maxon. A Quadro az tényleg nem játék kártya, ezért cseréltem le. Egyébként az is csak driver támogatásban tér el a GTX-től (mondjuk dedikált driver van Maya-hoz vagy 3DS MAX-hoz amivel nagyságrendekkel komolyabb teljesítményere lesz képes mint egy GTX), de a hardver kvázi azonos! Na mindegy, most leszedtem az új javítást, talán azzal már jó lesz. Ja, és Ribörsz maxon fut hiba nélkül, kipróbáltam!
Sziasztok. Ma vettem tudomást hogy eme játék megjelent, így azonnal futottam és meg is vettem :) Visszaolvasgattam a fórumon, és vicces látni hogy vannak nevek akikkel még X3 idejéből is beszélgettem SG-n :)) Úgy látszik nem vagyok ezzel a függőséggel egyedül hehe
Na de máris csapok bele a kérdésekbe
A Long Range szkenner BUG os? Vagy van valami trükkje? Időnként nem jelez semmit, amit furcsálni szoktam, így manuálisan repülök a nagy semmibe amerre hajók is járnak. Már már látom vizuálisan messze az állomást, gyorsan váltok szkennerre, pingetek felé nézve de semmi! Majd oda gyalogolva az állomáshoz felfedezem... Utoljára szerkesztette: Tauri, 2018.12.06. 19:24:03
Wow, nice, jó, hogy ez a fícsör alapból is benne van, meg is van az endgame goal.
Mit kell csinálni az anomáliáknál? Aszonyja repüljek oda. Odamentem, azóta nincs több utasitás. Át is tudok rajta menni masik szektorba
X4: Foundations 1.21 Hotfix 1 Released december 6. - Egosoft • Fixed one additional cause of crashes.
Oké, időközben kész lett a dokk, igen látom a lóvét is. Most úgy lassan van is mit költeni, úgyhogy már megvan mit fogok építeni és hová. Ugyanaz, mint az előző részek. Nem fegyvergyárral kell kezdeni, hanem alapanyagokkal és kajával.
Az attól függ. Ha csak a sztory szerinti dokkot akarod felhúzni, az nem lesz nagy etvasz. Ha meg tovább akarsz építkezni, akkor azt szerintem inkább bízd profikra. Több okból is: Egy "M"-es hajó baromi kevés hozzá! Én ezt építettem: 4 kötőelem 2 négyes elágazás, 1 nagyhajó dokk és a napelemek. Ez kábé öt millámba került és vagy tízszer fordult a Vulture Vangard. Ha fizetsz figyelj oda, mert egymás alatt van külön kassza az állomásnak és magára az építkezésnek. Mint ahogy külön raktér is tartozik hozzájuk! Ha csak nem ráérősbe nyomod...
Egyik redditor rájött, hogy az egosoft szavával szemben mégis lett a játékban sector takeover. Annyit kell hozzá tenni, hogy elpusztítod az ellenfél állomását mely tartalmaz Administrative Center-t, és te is építesz egy olyan modult.
Már megint lefagyott. Hát ez itten nem bírja a kiképzést.Érdekes, pedig majn'em ugyanolyan konfigom van itt a munkahelyen mint otthon. Csak 4 gigával kevesebb van a GPU-n. Hm. Lehet, hogy azért fagy ki? Na mindegy.
Pista, hogyan szállítom az építőanyagot a kőművesnek? Vagy adjak pénzt (pénct ) az állomásnak és az majd fizet az anyagért?
Ez a plot bővíthető ha már elkezdtem építkezni? Mert gondolom nem adják ingyen a semmit (Az űrt) :-)
A korlátotot a plot, vagyis a telek széle határozza meg. Ha nem fér be az állomásod a dobozba, akkor elérted a maxot :D
Ejj kössz az infót, azt hittem, hogy már senki nem lesz aki ilyen kategóriáju VGA -val próbálkozik. Ezekszerint egy RX550-el is lehet esélyem. (a gépem maga erős, de a bányászláz végett csak egy ép, hogy menjenek a dolgok VGA-t vettem) Thx Utoljára szerkesztette: tom36, 2018.12.06. 12:32:39
Hát n próbából felraktam a "virágboltos" verziót, tuti meg fogom én ezt venni, csak most se időm, se pénzem. :D
A kérdésedre válaszolva én most éppen egy NVidia GT 1030-al tolom 2GB RAM abszolút low-cost diszkrét VGA. Nekem néhol veszettül textgúrahibázik, de mivel a kezdő szektoron nagyon még nem mentem ki, így nem tudom, hogy pl. ködös részeknél mennyire szaggat. De ezt leszámítva teljesen jól fut, bár az is hozzátartozik az igazsághoz, hogy én Zsengén látó vagyok, szóval a legalacsonyabb 16:10-es felbontásban játszom, ez ha jól rémlik 1280x768-ban játszom.
A procim egy 6 magos AMD buldózeres. 16 gb rammal (DDR3) ofkorsz
keress állomáson faction representative nevű csávót,ott megnézheted milyen állomás blueprintek vannak,és ha van rá lóvéd meg is veheted,persze rohadt drágán(3m 6s ship dock pl fél milla argonéknál,de van gyártómodul ami 2 miska fölött van) Argon prime wharfon pl van ilyen representativos csávó. És nála tudsz licencet venni elvileg a nagyobb hajókra is
Ööö. No, ez lehet a baj. A Xeon processzor, illetve az ECC-s ram elképzelhető, hogy nem tetszik neki. Az ilyen gépeket grafikai tervezésre/videoszerkesztésre vagy CAD-re használják. Az Nvidia Quadro-val még elindul, de nem tud olyan teljesítményt, mint a gamer GPU-k. Anno én is akartam, főleg CPU igényes játékokhoz Xeon-nal szerelt gépet, de sajna nem jó rá.
claim ship (ego forumról, nem probáltam még) The workaround is to NOT scan it (or the ownership just go to you without you having a chance to send the pilot over, and you can't enter the ship yourself for some reason). Just claim it from the seat of your ship in order to send the marine over.
Zizegőpontoknál szokott adni. De csak a "piros-sípolósnál". Na, nem gyakran és leginkább az állomás összekötő moduljain vagy az állomás Bridge modulján szokott sisteregni.
Nekem dobott tervrajzot. Valami habitat modult. A tutorialban a ship mode részt többször is meg lehet csinálni. Arra jó hogy nem neked kell sistergő pontokat keresni. A boron küldit a 4. alkalommal meg is találtam. Kár hogy bazi kevés időm van játszani. Mellesleg nekem eddig egyszer dobott ki a desktopra, még az 1.-es verzónál.
Ahogy figyeltem más fórumok bejegyzéseit, az elhagyott hajók fix helyeken pihennek. Ha így van tudtok mondani pár ilyen helyet? Hol lehet ezeket megtalálni? Az a romboló ami az aknamező mellett van a xenon szektorban, az megvan.
Explorer Discover all sectors.
Nem tudom nálatok hogy megy, de nekem nem dobott egyetlen tervrajzot sem eddig. Igaz, hogy a zizgőpontok inkább csillagszóróból álltak.
Mindenkinek gonosz dolgok jutnak eszébe. Arra nem is gondoltok, hogy tudunk egymásnak segíteni? Pöllő küldök Vikunak egy találomra beszerezhető dolgot, amiből nekem három van. (Mondjuk az "hátizsákban van és nem rakodható, de az elv a lényeg!)
Pares! Láttam azt az üzenetet, de attól még nem történt semmi péntek óta. Szerintem ez elég "banális hiba"...
Tokra! Ez hihetetlen! Szerintem csak azt állítod hogy nem megy, hogy sajnáljunk!
Majd elfelejtettem: Küldött egy levelet valami Eószoft, hogy pénteken megjelent egy játékuk. Érdemes kipróbálni?
Ez volt a régi melós gépem, munkaállomás, nem szerver, de vettem újabbat ezért ez lett játékra. Quadro volt benne, de azt eladtam és tettem bele egy 1070-et, tele van rammal (48GB), és minden úgy megy rajta mint az álom, csak pont az amire vártam és ami még képes lenne érdekelni is, az nem megy. Murphy...
Mivel bármi más játék megy, meg sem fordult a fejemben, hogy ez lehet a gond...De most komolyan felteszem a ribörszöt és az X3-mat, hogy azokkal mit csinál. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.12.06. 02:25:13
Miért van Xeon processzorod? Szerver vagy munkaállomás? Mert annak tök más az architektúrája és lehet hogy azért nem szereti. Nekem is van a melóhelyemen egy 12 magos Xeonnal szerelt rack szerver, de nem fér bele a GPU és már mindenhol kivesézték, hogy nem is lenne jó játékra. Ha viszont munkaállomásod van, akkor abban nem ipari GPU van? Mert az sem jó játékra.
Mármint a másodikban, az első problémáig nem jutok el...B*szki már nem is látok...a saving-et starting-nak olvastam.
Egyebekben, most az a gyanúm, hogy talán a Dual Xeon rendszeremet nem szereti. Nem mintha annak bármi köze lenne, bármihez, de Ego-nál nem lehet tudni.
A hiba nem csak a játékkal van, hanem velem is...egyrészt öregszem, másrészt nekem nekem jelenleg LDR kapcsolatom van, amit túl kell élnem. Most jöttem vissza Magyarországra egy csodás másik világból, a bolygó túlsó feléről és még nem tettem túl magam rajta. Azért kezdtem el játszani, hogy elvonja a figyelmemet. Alakul ez, majd elmúlik ez a rossz hangulatom, legalább van önkritikám
Nyilván minden kontroll vagy engedély nélkül küldhetsz majd hajót bárkihez... Arra jó lehet, hogy összemérd a flottád erejét egy másik játékoséval, vagy "interdimenzionális" inváziókat indíts, érdekesebbé teheti a játékot, amikor a játékon belül már Istennel vetekszik a hatalmad.
Hogy hogyan is fog kinézni, még kérdéses, egy biztos pont van: Ventures mód. Annyit tesz, hogy a HQ segítségével átküldöd a hajóidat más játékosok univerzumába, ahol csinálhatnak dolgokat (támadnak, kereskednek), majd visszatérnek. Amolyan interdimenzionális invázió. Érdekes elgondolás.
CBJ: "Just so that you know we're not ignoring this, I have passed a link to this thread to the relevant person. I can't give any indication about any solution though at this stage."
Az útvonal kereséssel vannak még gondok, ha figyeled a hajót. Nekem már az is megoldotta hogy ne akarja eltolni az állomást orral a teherhajóm, hogy nem figyeltem (csak meg akartam nézni milyen szépen dokkol :-)) Elég volt a térkép nézetre visszaváltanom, azonos szektorban. Egyből elindult.
Bejót mulattam... a károdra! Nekem az jutott eszembe, még délután...: Remélem az Egosoft nem vesz részt semmiféle önvezető autó fejlesztésben!!! Vártam ugyanis, hogy megérkezzen az építkezésre az anyag, gondoltam megnézem merre jár a hajóm (Megjegyzem tényleg veszett gyorsan dolgoznak magukban!) Nézem a térképen; Ó már jön visszafelé a második kanyarral. De jó! "De miért nem tért le a körgyűrűről, ahol kellett volna?" Csak tátott szájjal bámulok, hogy távolodik a hajó... MENT MÉG EGY KÖRT!! És kitaláljátok mi történt? IGEN! Megint nem tért le! Ha nem lenne fullos teleportom, akkor még most is kergethetném körbe-körbe, mint egy idióta!
A hangos problémámat már pénteken jelentették De akkor vajon miért nem történt semmi?!?!?! Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2018.12.05. 20:41:00
Hali Nekemy i5-6500, GTX-750 2GB, 16 GB ram és nem érzem játszhatatlannak - csak a ködös sziklák között gyorsításnál akad meg a lelkem, de azon nem lepődök meg :)
Nekem egyelőre kicsit kiábrándító az egész. Olyan nyögvenyelős. Biztos lehetne csalással/bug kihasználással egy csomó pénzt keresni, de az előzőekben sem így csináltam. A kereskedelem lassú, mint a tetű.
A lényeg, nem nekünk kell vezetni a hajót. Miért mondom ezt? Mert SOKKAL gyorsabban halad a hajó, ha mi csak utazunk vele! Boost-nál nem fogy a pajzs, ha egy sameszunk vezeti. Ha mi vezetjük, akkor egy örökkévalóság. Most már értem, hogyan tudnak a konkurens Vulture-ök 3-4 ezres sebességgel röpködni, míg az enyém csak 800-at tud turbóval is és azt is csak 10 mp- mert lefogy a pajzs. Agyrém...
A csata...bazzeg, ki kezeli azt a k*a löveget? Hogy hogy nem találja el soha? Én miért nem tudom használni? A saját vadász védelemre állítva, hogy kísérje a szar teherhajómat, olyan iszonyat gyenge tüzelésben, hogy nem igaz. El sem találja. Hát nagyon szeretném dicsérni ezt a részt, de nem tudom. Még a Rebirth sem volt ilyen bugos és ilyen sz*r. Asszem szarok a kereskedésre, marad a küldetés, aztán szétlövök mindent.
Ugyan az van mint a Ribörsznél. Nem VGA kérdése, hanem CPU!
Más: Építkezésnél, mindenképp számoljatok bele egy konténerraktárt is a tervbe, mert nem fog elkezdődni a termelés!!! (Már gyártom az EC-t!) Elkezdtem az iparos létet. Apropó! Azt írja a Hákú/gyáram, hogy 260 melós lenne az ideális. Namármost: Én ugyan tudok teleportálni a létező világ bármely pontjára, de ha fel akarok venni melóst a gyárba, akkor "Az nem érhető el" Úgy sem tudom megtenni, ha odaszállítom a hajómmal, bedokkolok és megkérem, hogy dolgozzon ott. "Ezt gyökeret itt nem alkalmazhatod!" Akkor... Valakinek valami frappáns...?
Lehet nekimenni a talált tárgyaknak szkafanderben. Működik. Ki is próbáltam egy talált Cerberus-nál. És ennek még az "S" dokkja is működik. Viku! Hagy a francba az a tohonya Osprey-t Annál mindegyik fregatt jobb!!!