Nem vagy ezzel egyedül, a Steam kommentek igen jelentős részében pont ezeket írják le, amiket te. Én nagyon várom a programot, és bízom abban, hogy tanultak a hibákból, de mivel úgy tűnik, jelentős részben épül az X4 is a Rebirth-re, mindenképpen megvárom az első gameplay-eket, teszteket.
Igazából niincs értelme az élővételnek ma már, hacsak nem valami extra limitált díszdobozos kiadásról van szó. Sima digitálisnál az a pár nap nem oszt, nem szoroz, a készlet pedig soha nem fog kifogyni úgy, mint anno a CD/DVD korszakban egy sikeresebb címnél. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.11.20. 16:01:55
Más címekből kiindulva, melyek karácsony előtt jelentek meg 1-2 hónappal, nem valószínű, hogy akciózni fogják. Legkorábban valószínűleg nyáron lesz értékelhető leárazása, de sosem lehet tudni. Ha kap is akciót, az 10%-nál nem valószínű, hogy több lesz.
Még anno (10 éve talán) X2 sg n kérdezgettem, durva hogy egy pár név ismerős innen :D. Mutatja hogy nagyon erős réteget alakított ki ez a cím :)
Mert itt egy nagyon jó kis kompánia alakult ki. Elég szűk kört vonz ez a játék, mert nagyon időigényes. Majdnem mindannyiunk a C64-es/ZX Spectrum-os időkből vagyunk - gondolom -. De mindenkit szívesen látunk, hiszen ez csak egy játék. Itt nem anyázunk, nem oktatunk ki másokat. Itt pusztán a játékról van szó. Azért írtam magamról, hogy hamarosan vége, mert azért életem is van, mármint a valóság, ráadásul nem is unalmas, így lehet hogy a jövőben már nem fogok 2-3 ezer órákat lejátszani ezzel a címmel Utoljára szerkesztette: kisiku, 2018.11.23. 20:33:49
Így múlik el a tegnapunk. :) Nekem az X3 reunion volt az első. Most is emlékszem vettem hozz egy joyt. Emlékszem utána a terran conflict jött. Mindkettő tetszett. Lehet fordítva volt :D soha nem használtam joyt csak ehhez. Aztán jött a Rebirth. Hozva az rpg keveredik egy űrszimulátorral és már élni fog az egész. Akkor is azt mondtam ez a banda kicsi ehhez. De megcsinálták, úgy ahogy. Most meg már az X4 jön.
Olyan mint a conan érzés. 2009 első napok. Az angol aki rámír akkor még nem értettem. Aztán egy magyar ismerősnek köszönhetően akinek az első volt én is bekerültem egy csapatba kicsi volt a jó dolgok nem tömegrendezvények. Majd a napokra mikor már tudtam vége lesz, a magyar barátomra aki már egyedül logolt be esténként kereste őket de már nem voltak ott. Nekik köszönhetően megtanult angolul egész tűrhetően. Tudtam vége lesz, ahogy minden véget ér az életünkben egy nap addig élvezni kell. Nekem se ment nehéz volt elengedni végül még úgy is tudtam véget ér. Az X széria nem ez a szint de tudom sokaknak mit jelent.
Mitagadás, kezd aggasztani, hogy perceken belül megjelenés, és semmi hír a játékról. Kicsit a déjà vu érzés kezd hatalmába keríteni, de remélem, hogy alaptalanul.
Az ego fórumon azt vallják; Minél kevesebbet látsz belőle, annál jobban fogsz neki örülni, amikor átéled. Avagy: "Azért nem adunk ki videókat, mert nem akarunk spoilerezni!"
Aki már kifizette, annak ez így rendben is van. Aki meg bizonytalan, az úgyis megnéz néhány jücsüböt!
Egyébként a facebook-on minden nap van egy új kép és "visszaszámlálás", de az Ego sosem csinált olyan elő-őrületet (mai trendi nevén, Hype-ot), mint a többi fejlesztő. Én most valahogy tök nyugisan várom, inkább csak azon izgulok, lesz-e életem utána
Az miért hype, hogy az emberek szeretnék látni, mit vesznek meg? Nem 2óras gameplay videókat vártam én sem, de a Rebirth előtt a nagy csend oka éppen az volt, hogy félkész sem volt a játék. Azt a 3db trailert pedig olyan varázslatosan vágták össze, hogy én is azonnal nyitottam a pénztárcámat már elővételben, hogy aztán életem egyik legnagyobb pc játékos csalódásának átélője lehessek, többszáz ezred magammal. Ilyen előzmények után, nem a hype iránti igénynek érzem, ha kicsit többet szeretnék látni a játékból. Abban viszont Istvánnak igaza van, hogy veszély nem fenyegeti azt, aki nem vette meg, úgyhogy én is csak hangosan gondolkodom. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.11.24. 19:30:20
Teljesen felesleges az előrendelősdi a mai világban. Megjelenik,ha van türelmed vársz egy - két napot,akkorra már biztosan kiderül hogy bughalmaz vagy játszató,aztán onnantól egy paypal vagy bankkaris tranzakció kb 5 perc és töltheted,nem kell félni hogy elfogy a polcról vagy még 2 nap amíg hozza a futár
Ami ma már nincs, az a demó. Megszűnt. Snassz.Vagy rájöttek, hogy sokkal jobb üzlet kiadni félkészen valamit, megfinanszíroztatni előre, lásd a világ legdrágább játékát, a Star Citizen-t. Sosem fog elkészülni, de ömlik bele a pénz. Lehetne sorolni a végtelenségig. A demó az olyan lenne, mint egy étel/ital kóstoló. Igaz, azt sem nagyon lehet, pedig ezeknek hagyománya volt. Ma már nem erről szól a fáma. A lóvé mindenek felett. Kicsalni a vevőből/potenciális vevőből, majd eltűnni vele. Persze rossz helyen mondom, hiszen az Egosoft sosem csinált ilyet. Sőt! Megdobtak ingyen DLC-vel is. Várjuk ki a végét, ne találgassunk. Én meg sem néztem nagyon hogy milyen lesz. Egyszer elkövettem egy nagy hibát, meg is bántam. A Subnautica-val voltam így, hogy mire megjelent, meguntam és lefikáztam, jogosulatlanul. Nem jó előre megvenni vagy nem szabad vele játszani. Türelem kell. Most is egy 20 éves címmel tolom: Battlezone 2 Ebből csináltak egy felújított változatot. Amíg meg nem jelenik az X4, addig ezt tolom és várok. Továbbá elterelem a gondolataim, hogy mennyire hiányzik nekem Kenya és a párom. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2018.11.24. 22:02:21
Igazából a hivatalos fórumon akárhányszor feljön a bolygólandolás téma, mindig a BZ2-t hozom fel, hogy valami ahhoz hasonlót lenne érdemes kivitelezni, noha még halvány esély sincs rá :D
Hohó, és milyen jó lett a remastered edition! Újabban divat lett leporolni a régi címeket és felturbózni kicsit, kapott ilyet az Outcast és a Homeworld is, illetve jön a System Shock 2-höz is.
SC-t viszont ne bántsd, az brutál módon készül! Most jött ki egy újabb verzió amibe már tettek bolygót is, és komolyan álleejtős az a gigantomán jelleg, amit már most mutat magából az a játék. Az más kérdés, hogy még évekig nem lesz teljesen kész, de éppen azért jó az X, mert addig bőven lesz mivel játszani. . Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.11.24. 23:17:15
Játszol vele? Mármint a Csillag Állampolgárral. Próbálgatom két napja, de nem lettem bele szerelmes. Gigantománnak sem érzem. Persze én egy rendkívüli fantáziával megáldott telhetetlen ifjú vagyok! Ja nem.
Nem tetszik a hajó irányítása. (ízlés dolga) Nem értem miért kellett ez az interakció bűvészkedés. Szerintem totál felesleges. Talán a hajón belül van némi létjogosultsága, mert így könnyebb kezelni azt a 6-7 kijelzőt, amiből 3-4 szintén felesleges. De ez csak erre a kipróbálható hajóra igaz. (gondolom) Sok a felesleges parasztvakítás-álficsőr Elfedik a meztelen igazságot: Ez a játék sosem lesz kész! Kicsit fura ezt így kijelenteni, mert a maga egyszerű jelentésében; De igen! Ha meg azt vesszük, hogy mennyi lehetőség van a játékban, a büdös életben nem jutnak a végére! És ez nem pénz kérdése.
Sokan azt hiszik, hogy ellendrukker vagyok. Pedig nem. Nem azért regisztráltam az rsi-nél, (Három éve!) hogy precízebben fikázhassam a játékot, hanem mert egyszer szeretnék vele játszani! Szóval vártam a csodát most pénteken, de csalódás lett belőle. Pozitívumként el kell mondani, hogy sokat javítottak a sebességen. Egy-két hete telesírták a fórumát, hogy: Játszhatatlanul lassú. És azt csak a kemény alfás mag használta. Most meg odadobták a világ elé, ebek harmincadjának és lőn...!
A Rebirth előtt is volt hype, nem más mint Bernd mutatta be egy német magazin felkérésére, live keretében, a mai napig emlékszem rá, volt pár "apró technikai" hiba ( or rajta ?) az adás alatt. Talán fenn van még a csővőn, én azóta nem kerestem rá. Utoljára szerkesztette: dimre, 2018.11.25. 09:53:02
Nem bántom, csak azt mondom, hogy sohasem készül el és öntik bele a pénzt, mert ez így az igazi. Miért készítsünk olyat, amit egyszer vesznek csak meg? Ez olyan mint a tervezett elavulás. Hidd el, látom, tudom. Minek olyan terméket csinálni ami 5-10-30 évig működik? Sőt látom, hogy iszonyú jól néz ki az SC, na de mennyiért?
Off: részemről 2012-től tavalyig 500 dodót toltam bele, az elején próbálgattam, inkább várok a "csodára" hátha, és remélem is, és bízok CR-ben, hogy összefogja hozni csapatával amit megálmodott, bár már sok ember álma lett, anyagilag is.
OFF: Van hasonló, Executive Assault néven, aminek most jön a 2. része. Én játszottam vele, elég nehéz a gép ellen, de ugyanaz.Bázisépítés+FPS+minden jármű vezethető+minden épület bejárható. Most vettem 6 euróért a BZ2 remastered verziót.
Az SC, ha továbbra is azt a politikát folytatják, amit eddig, soha a büdös életben nem fog értlemesen elkészülni. A különbség egy X és SC között az, hogy az Egosoft tudja, hogy mi akar elkészíteni, tudja, hogy hol húzza meg a határt. A CIG pedig egyikre sem képes. Csak rakják bele az innovatívabbnál innovatívabb, szájtátós fícsöröket, de így csak egy techdemót építenek, nem játékot. Valahol a NMS-hez tudnám hasonlítani, csak az nem a fícsörök, hanem az univerzum méretével kapcsolatban járt hasonló cipőben. Hogy is írták a megjelenésekor? Hatalmas bokáig érő óceán? Leginkább ez ugrik be az SC-ről is, akár mennyire lenyűgözőek azok a fícsörök, hajók, részletesség, ami eddig belekerült.
Ne értsetek félre, én nagyon szeretném, ha egyszer elkészülne, mert korszakalkotó lenne, de ahhoz, hogy ebből valaha egy ténylegesen játszható játék legyen, értelmes játékmenettel, ahhoz más üzleti és fejlesztési politika fog kelleni, ami nem az új fícsörök és pénzért eladható hajók készítésére koncentrál, hanem a meglévőkből egy játék készítésére.
Elfogadom amit mondasz, de helyén kell kezelni a játékot. Fejlesztés alatt van, távolról sincsen készen. A flight model is ilyen. Az előnye a nyílt fejlesztésnek egyben a hátránya is, mert félkész játékokat értékelnek sokan úgy, mintha már készen lenne, ami persze csalódáshoz vezet. Teljesen nyílt a fejlesztés, így folyamatában részt lehet benne venni, aminek az a hátulütője, hogy a hibás részeket is azonnal látod, míg egy kész játéknál -jobb esetben-, ha vannak is bugok, azok már nem olyan mértékűek mint a fejlesztés közbeniek. Csak mivel azokat a zárt fejlesztés miatt nem látja a játékos, kimarad belőle és negatáv hatást sem fog kifejteni. Ha belegondolsz abba, hogy a XR is évekig készült majd megjelenéskor még félkész volt -csak ezt az SC-vel ellentétben késznek hazudták-, és további 2,5év kellett ahhoz, hogy tlajdonképpen késznek legyen mondható, akkor már annyira nem is tűnik soknak az SC fejlesztési ideje. Főle ha figyelembe vesszük azt is, hogy az X-ben egyetlen planétát sem kell generálni, hegyekkel, völgyekkel, növényzettel, létesítményekkel stb. Ennek ellenére évekig fejlesztgették. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.11.25. 14:45:40
NMS hatalmas csalódás volt, ugyanakkor elképesztő, hogy honnan és hogyan jött vissza! Azóta gyakorlatilag még egy komplett játéknyi tartalmat tettek bele, a fejlesztők megítélése is 180 fokot fordult, csak rá kell nézni a Steam értékelésekre. Nem vethető össze kedvenc X-ünnkel, nem is abban a ligában játszik, de azt azért jól szemlélteti, hogy ha a fejlesztő elhivatott és van ideje a fejlesztésre (nem hajtja kiadó), akkor képes letenni az asztalra amit megálmodott. Az NMS mára egy jól játszható, élvezetes játék lett az új tartalmaknak köszönhetően, persze helyén kell kezelni, ez nem egy dedikált űrszimulátor...
Ez örömteli számomra, hiszen én is nagyon vártam anno. Örülök, hogy jól működik.
ON:Most pedig bírjuk ki péntekig, meglátjuk, milyen lesz. Én rosszat nem várok, sőt örülök, ha ismét repülhetek valami nagyobb hajóval, mint egy porszem (Skunk)
Tudom, hogy sokat javult a megjelenés óta, de nem erről beszéltem. A lényeg, hogy a megjelenéskor hiába volt óriási felfedezhető terület, ha nem tudtál szinte semmit sem csinálni benne. A SC-ben lassan már a segged is ki tudod törölni, de minek? Egy játékba küldetések kellenek, cél, amiért játszol. Ehhez legközelebb jelenleg talán a SQ42 fog állni majd egyszer, de az is leghamarabb egy év múlva lesz játszható. Talán. És ha jól olvastam, akkor epizodikusan fogják kiadni? Ja, az nagyon bejött a Half-Life esetében is... Lehet, hogy nem az olyan dolgokra kellett volna időt és pénzt kidobni, hogy Gary Oldman-nel, Mark Hamill-el, Gillian Anderson-nal meg Andy Serkis-sel csináljanak átvezetető jeleneteket...
Azért elég meredek a Rebirthöt egy Star Citizennel összehasonlítani, nem gondolod? A Rebirthöt egy kis csapat fejlesztette, erősen limitált erőforrásokból, ráadásul a fejlesztés távolról sem volt zökkenőmentes. A Star Citizenbe ezzel ellentétben úgy öntik a pénzt, mintha fán nőne, nincsenek pénzügyi gondjaik, nincsenek határidős gondjaik, a rajongók elképesztően megengedők és elnézőek a több éves csúszásokkal szemben. Gyakorlatilag még évekig folytathatják a fejlesztést úgy, hogy bárki számonkérné őket.
Ebben a videóban jól össze van gyűjtve, hogy mi a gond az SC fejlesztésével:
SCt úgy kellett volna,hogy kijön egy stabil alap,pár naprendszer ,pár szakmával,kb 20 hajóval,aztán idővel raknák hozzá a többit,pl saját bázis építés,nagy hajók,fps modul , és ha havidíjasra csinálnák mindig maradna lóvé fejleszteni,persze csak ha jól csinálják
Vannak a CsÁ-ban küldetések. Ilyen kis piszlicsárék, de azok is hibásak. A mai napomat annak szenteltem, hogy megpróbáljak néhányat végrehajtani. Több-kevesebb sikerrel.
Az X4 NEM LEHET ROSSZ! Ha mégis az lesz, akkor vége is lesz a világnak. Kivágom a kukába a pc-t és veszek egy tabletet olvasgatni. (Meg egy olvasószemüveget is!!! )
Nem lesz vége a világnak, maximum az Ego végleg becsődöl. De ne így legyen, számomra az X3 minden időklegjobb játéka volt, és nagyon nagyon szeretném, ha kapnék egy méltó folytatást.
MOST 30-án jelenik meg? Óóóó.. ezen most meglepődtem. Még nagyon gameplay sem volt nem? Vagy ennyire lemaradtam??
Nem maradtál le semmiről...
Pares Ezért máris jár egy plusz piros pont nekik...Ha érdemes lesz, ott veszem meg, az DRM free... Van ott 1-2 ütős kép...pl. ez Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.11.26. 21:06:20
Már csak mittomén hányat kell aludni! :-D A biztonság kedvéért, hétvégére elzavartam mindenkit ide+oda programokra, nekem sajnos fáj a hasam, így kénytelen leszek a gép előtt ülni. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.11.26. 21:19:51
Csak félek hogy ne hogy elbaxák.. Nincsen egy jó scifi űrhajós játék sem ami jó. Elite az túl egysíkú nekem nincs benne az lövöldözés izgalma. A SC túlkombinálják soha el nem készül.. ennek az előző része bughalmaz.. ráadásul hogy nem lehet hajót cserélni kivette az izgalmat az újdonságot. Sokat akarnak markolni sok újítást akarnak betenni ahelyett hogy a kitaposott ösvényt tökéletesítenék tovább.. talán majd most.. remélem!
Ha a lövöldözés hiányzik, arra ott van pl. az Everspace. Mondjuk olyan is. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.11.27. 01:06:20
Bárki bármit mond; Nekem hiányozni fog a Ribörsz hajófoglalási rendszere! X3-ban csak a kötelezőket csináltam meg, mert hideg is kirázott az esetlegességétől. Minap csináltam egy kartell bossz küldetést, mert a fődíj egy Aranka volt. Bónusz is járt hozzá; Egy Taranis. Hálistennek jó messze voltak egymástól, így mindkettő a flottámat ékesíti. (Azt nem kell mindenkinek tudnia, hogy egyszer a taranis kihegesztett a világból a jet-lr-el) Mindegy is a végső kiforrott rendszer szerintem jó volt. Tetszett, hogy a hajón munka közben edződtek a tengerészgyalogosok. Vagy hogy lehetett biztosra menni; Nem kellett visszatöltögetni, ha ramatyul sült el a balhé.
Persze nem gond, mert úgyis záros határidőn belül mágnás leszek, tehát meg is vehetem amire szükségem van. De azért csak hiányozni fog. Vásárlással kapcsolatban is tolulnak az emlékek: Egyik általam favorizált hajó a Terran Kyoto volt. Volt egy kis huncutság a megvásárlásában. Ha csak simán elmentem érte (Rendszerint a Hold zónába. Valszeg ott jobb volt az ellátás) akkor hibásan jelent meg a textúrája. Nem vicc. Most jön a java: Ha megrendeltem és csak a terrán szektoron - rendszeren kívül találkoztam vele, akkor semmi baja sem volt. De ha csak egy pillantást is vetettem rá amíg ki nem ért, akkor bebugzott. Ezt oda-vissza többször is kipróbáltam, tehát tény! Másik a Megalodon volt, aminek szintén volt valami baja (talán a fegyvereivel) de azt javították. Ezeket a hajókat arra használtam, hogy egyet-egyet odaállítottam egy xenon zóna kijáratába kívülről, mondjuk a 101-hez és nem jutott át rajtuk semmi! Így nálam az argon szektorban - rendszerben nem járt xenon hajó!
Kicsit csapongó iromány lett. Tehát; Semmi rendkívüli. Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2018.11.27. 06:58:04
Úristen, te még tolod a Ribörszöt? Én egy ideje már leálltam vele, főleg amikor már 120-nál több űrállomásom volt. A hajókat már nem is tudom megszámolni. Itt nem lesz hajófoglalás? Vagy máshogy lesz? Persze tökmindegy, de lopni jó volt! Ja és nem a tisztességesektől "vetted kölcsön" a hajót. A TC-ra már nem is emlékszem, pedig asszem írtam róla...vagy valami kiegészítőjéről.
Lesz hajófoglalás, csak átdolgozott. Elvileg úgy alakítják ezúttal ki, hogy a játékosnak ne legyen hozzá annyi köze, mint a Rebirth-ben. Tehát valószínűleg csak a Board target parancsot kellesz kiadni az egyik hajód kapitányának.
Megette a fene, ha nem tudok okoskodni - ügyeskedni - segíteni, hogy zökkenőmentesebb legyen az einstand! Így már megint visszakanyarodunk az X3-as verzióhoz.
Hogy tolom-e? Nem jellemző. Néha, amikor a fene megesz az unalomtól, vagy csak simán gondolok egyet, akkor futok egy kört.
Azt mondom ez a cég kevés egy ilyenhez Beth szintű erőforrás kell nekem tetszett a ribörsz ha nem is vittem végig. Azt gondolom visszatérnek a szimplán szimuláció vonalra, megtartva a látvány elemeket. De a világ nem fog úgy élni mint a ribörsz. Gondolkodom rajta megvegyem de most a TESO tartalma idényre bőven elég mire túljutok rajta :) Utoljára szerkesztette: Although, 2018.11.27. 18:40:55
Ez egy bányász hajó, az Argon Drill. X Rebirth-ben Nudung-ként szerepelt, annyi különbséggel, hogy felül volt a hídja, nem pedig alul egy kis pilótafülke.
Hát nem fogom az egészet, de tegnap felraktam már kettőt. Az a gond, hogy spotify-ról csak úgy tudom őket letölteni, hogy számonként végigjátszom az egész listát, miközben audacity-vel rögzítem. De van apple musicon és google play-en is elvileg.
Kösz.Ja, én úgy szedtem ki anno a Home of Light bizonyos zenéit, hogy Adobe Auditionba állítottam be felvételhez a hang kimenetet, majd játék betölt, mindent lehalkítottam, csak a zene maradt és felvettem, majd tisztítottam és megvágtam.
Arról nem tudtok valamit, hogy lesz-e szektor takeover-re lehetőség? Ezt az X3-ból hiányoltam, mégha nem is az a játék lényege, hogy rendszereket foglaljunk el, azért néha jól esett volna, ha egy ellenséges szektor kitisztítása után nem spawnol vissza minden egyes hajó, amit kiirtottam. Bár volt erre mod, de nem volt tökéletes.
Nézem a stream-et, eszméletlen jól néz ki! Edding inkább X3, mint XR, ahogy nézem. A csövek sem zavaróak így, egész jól oldották meg szerencsére.
Csak kár, hogy nem hivatalos Ego stream, Obsidiantól hidegrázást kapok, ráadásul játszani se nagyon tud. Most is ahogy "landol"...Na mindegy.
A landolásnál egyébként szinte nem volt flight model, ezen még lehetne csiszolni majd, mert így darab tégla érzetet kelt a hajó. A térkép ultra jó lett! Kezd viszketni a kezem a buy gombon...
Rohadt jó ahogy kiszállt a hajóból! Van egy hangulata...SC kicsiben. :-D
A küldetés rendszer elég érdekes egyelőre, 25perce kapuról-kapura viszi a guidance, de ezen kívül semmi nem történik. X3-ban is volt ilyen...
Na, eddig bírtam nézni a szerencsétlenkedését. Végre szkennelte a hajót ami a küldetés volt, de bill/egér kombóval játszik ezért képtelen finom gázvezérlésre és manőverekre, így aztán vagy lemaradt a hajótól, vagy kis híján nekirohant...katasztrófa. Na mindegy, szombaton már lésznek rendes gameplay-ek is, hozzáértők kezében.
Konklúzió: A játék nagyon szép, hangulatos, összességében amit ebből a bénázásból ki lehetett venni, annak alapján végre megcsinálták amit vártam!! A térkép egyszerűen szuper, és végre megvan az X3 hangulat!!!!! Jövő héten nem dolgozom, azt hiszem...
Nem értem miért ennek a csávónak adták a játékot. Felfőtt az agyvizem miközben néztem.
Szerintem azért, mert az Elite Dangerous kapcsán ő az egyik "csúcs" youtuber. Elég sokan nézik az űrszimesek a csatornáját, de sosem értettem miért. Totál gáz a csávó, játszani nem tud, hidegrázást kapok attól is, ahogy beszél. Az Ego-nak gondolom az volt a célja, hogy célzott közönséghez jusson el a stream, de nem számoltak azzal, mekkora balfék ez a szerencsétlen.
Mindegy, a játék ezzel együtt úgy tűnik, nagyon jó lesz!
"A játék feloldásáig körülbelül 1 nap és 12 óra van hátra." Na az beb...na! Ete hatra? Már egy hónapja szóltam bent a gyárban, hogy max délig maradok! Mi a szart csinálok estig?
Hogy a bánatba fordulhat elő, hogy két olyan ember készít béta gémpléj videókat, akik szemmel láthatóan soha semmilyen X játékkal nem játszottak és/vagy debilisek? Gondoltam; Megtudok néhány dolgot aminek úgyis utána kell járnom és talán megspórolok néhány perc játékidőt. De képtelen vagyok 5-6 percél tovább nézni őket, mert agyvérzést, agylobbot, agyérgörcsöt, agyhúgykövet, idegrohamot, etc. kapok. Azt viszont látom, hogy kicsit belepancsoltak az irányításba, ami ránézésre nem igazán jött be, de talán majd holnap este...