A sok kommentbol ossze lehet biztos vagni a hasznos infokat. es legalabb olyantol aki a palyan is tudja tartani a jarganyt. A dirtnel mar nem emlekszem valamelyik patch utan sokan panaszkodtak arra, hogy sulytalanok lettek az autok(szeirntem nem)
"Any noteworthy comparisons between dirt 4 and dirt rally? Thanks for your comment. Yes, the cars have actual weight. ;)"
"What are your thoughts on the game so far? So far it feels amazing. The cars interacts with the roads a lot better."
"Physics are copied from Colin mcrae Rally 04 PS2 Porkhammer1 hour ago (edited) @chinitosoccer1 That makes no sense. The tarmac physics are even worse in Dirt Rally. They were good before V2 physics came along, but with V2 every car moves like a hovercraft. They managed to fix this in Dirt 4 to a certain extent, but it's still far off from being good movement." stb
Szemely szerint agyfaszt kapok ettol a sok benatol a videokon, itt az egyik leggyorsabb jatekos a dirt rallyban. Ido elott ratette a kezet erre. Ausztralia, spanyol, amerikai, angol sved palyakon porog. Lathatoan itt is azok leszenek gyorsak akik a dirtben, random szakaszok ide-vagy oda.
Ha azt nézed, hogy a Dirt Rally 50 euro volt, ebben meg végtelen mennyiségű szakasz van, akkor ez plusz 5 euroért ajándék:D Viccet félretéve, Codies játékok megjelenéskor elég drágák és gondolom az se segít ezen, hogy steames. De instant-gamingen "csak" 30 euro, az meg már tűrhető.
Azt valaki megfejtette esetleg, hogy ezen mi a sz*r kerül majd 55€-ba?!
Legalább nem állandó az időjárás. Valóságban is mennek ködben ami csak egy szakasz adott részén van. Utoljára szerkesztette: bmwcrash, 2017.06.05. 01:07:44
The series that kicked off with Colin Mcrae Rally 19 years ago is set to welcome its latest inductee: Dirt 4. The follow-up to 2015's Dirt Rally, Codemasters' newest addition to the classic off-road racing collection is due to launch on June 6, 2017. - szóval csúsztatták, nekem is 6. maradt meg.
Ez egyébként elképesztő, hogy nem tudják ésszel használni az effekteket. SZABI által linkelt alsó videóban 1 percig marsi körülmények között is versenyezhetünk. Ezeknél is elgurult a gyógyszer.
nem úgy volt, hogy június 6-án jön a dirt 4? most látom, hogy júni 9. csak behaluztam, vagy eltolták?
Én is azt gondolom, hogy ez "DR2" (már ami a rally részét illeti, de engem úgy is csak az érdekel), nekem a pályagenerátor miatt már megéri...
Az a baj, hogy ez se egy "kész" játék igazából. A World RX-el volt promózva úgy, hogy abbol a 10-12, egy-másfél kilométeres pályából, van 5db a játékban, úgy, hogy 3 már alapból megvolt. És azért nem rendes hosszúságú pályákról beszélünk. Másrészt, meg továbbra sincs egy "komplett" kategória se. Mindenből, hiányzik kb. az autók fele, leszámitva a mainstream B csoportot, ami minden egyes rally játékban benne van. Remélem legalább ehhez adnak ki DLC-ket, hogy teljesebb legyen. Utoljára szerkesztette: bmwcrash, 2017.06.01. 14:52:00
A Dirt Rallyt egy tesztként kezeld. Gondolom sokan sírtak a Dirt 3 fizikája miatt, így csináltak egy szimulátort. Bejött nekik. Kiadták korán, aztán úgy alakítgatták, ahogy jelezték nekik a játékosok. Később adták ki konzolra, illetve lemezen a sikerek miatt. A Dirt 4 lesz "A" következő rész. Ebbe lesz DR szintű fizika, de lesz butított is. Lesz kidolgozottabb karrier. És reméljük, hogy még sok-sok autó.
A masodik vagy a kovetkezo resz majd Dirt Rally 2 lesz;) A Dirt4 a frissen fejlesztett engine-re keszulo masik "tipusu" program lesz. Biztos lesznek benne ujdonsagok (mukodesre, kinezetre), de uj vagy nagyon mas, szebb, jobb programra (szerintem) nem kell szamitani. A rally reszt logikusan atvettek a Dirt Rally-bol, a program tobbi (3/4?!) resze meg az "uj" dolgok (drift, csuszkalas, tores-zuzas stb.). Az "uj" dolgok meg valszeg tele lesznek DIRT2/3 reszekkel.
ez szep es jo, de ha megnezed a jatekok 99 %-at a masodik, kovetkezo resz pont attol masodik resz, hogy uj grafikat kap, mas dolgok mellett. ,ha az alatta mukodo engine nem is fejlodott latvanyosan. (azt gondolnam megkapja a f1 2016 engine-t)Vagyis, ha most ha ugyanazt a fenyoerdot teszik a hatterbe, mint eddig volt, senki nem fogja azt erezni, hogy ez a dirt 4, de azt sem, hogy dirt rally 2. Persze lehet nem ugyanaz csak igy hirtelen kezdve az ut texturajatol egeszen a fa rakasokig, ut szeli bokor, pont ugyanolyannak tunt. Na mindegy bator voltam anno elorendeltem szokasomhoz nem hiven, igy hamarosan kiderul.Es nem is ettol fog tetszeni, vagy nem tetszni. Na meg amugy tobb mint szep a dirt rally grafikaja, nem is azzal van a baj, csak mintha ugyanazt a kocsit venne meg az ember, semmi uj elmenyt nem ad, ami igen fontos. Utoljára szerkesztette: alma2, 2017.06.01. 09:58:26
A Dirt Rally Early Access, fejlesztes alatt levo engine/program, a rally nevet/jelleget kihasznalva, bizva a "szimesebbek" tesztelo hajlandosagaban fejlesztettek ki, ami a vegen "kesz lett". A Dirt4 lesz a "fo" dobozos program, mindenkinek egyszerre, huzosabb penzert, sokfele jatek moddal. Vagyis "ugyanaz" lesz, csak bovebb, es talan meg javitgattak es fejlesztgettek rajta valamit. Es valszeg ez is a friss vedelemmel, amit (elvileg) nem lehet warezolni:)
Végre valaki rakott fel normális In-Game videót (igaz, hogy PS4).
Tudom, ezzel most aztán megragadom a lényeget, de végre egy DiRT (vagy akár Codemasters) játék, aminek normális, életszerű színvilága van. Semmi felesleges effekt, végre nincs blur meg fakóság, nem is értem miért nem lehetett ezt eddig így.
Dobozosan 15000 Ft körül várható az ára. Platinumshopon már fent van. Egyébként van olyan oldal, ahol 28 euróért (kb. 8700 Ft) kapható. Lehet, hogy ebben nincsenek benne az ajándékok.
Azt jelenti, hogy ha volt Licensz a Citroenhez, hogy legyen C4 WRC akkor nem tudom miért nem lehetett volna a Xsara-t is belerakni, ugyanez a Peugeottal, Seattal.
Az mit jelent, hogy "elvileg megvan a licensz"? Ez nem száll át egyik játékról a másikra. (Sőt, valószínűleg a korábbi Dirtök is azért tűntek el a Steamről, mert lejárt néhány licenszük.) Ha lenne modelljük meg licenszük is, hülyék lennének nem kiadni (akár DLC-ként is). A Maxi Megant sem ígérték hivatalosan soha, csak feltűnt egy videóban. Gondolom a modelljük valamennyire kész volt (vagy csak placeholdernek volt ott :P), viszont végül nem licenszelték.
Ja, én is ilyeneket szeretnék látni ebben többet, de még, ha úgyis vesszük , hogy a Makkinek féle Evo-t a 2000-es WRC-khez, akkor is ugyannyi van mint a Dirt rallyban. Pedig volt itt szó, Fabiaról, 307-ről, xsararól is és való igaz, hogy érthetelen, miert nincsenek, mert elivileg mindhez van licensz.
A DR "kicsit" techdemo-nak, fejlesztesi programnak keszult, de mivel nepszeru lett, valszeg kozben ugy dontottek, elorebb hozzak a "tuti" uj dobozos reszt, amig meleg a pite, jol el lehet adni;D
A Dirt:Rally-ba is volt sok ígéret. Volt egy fal, ott pl. volt Megane és Astra G kit-car is, amelyek sohasem jelentek meg.
2000-es évekbeli van új, igaz nem WRC, de az Evo6 elég jó autó volt anno. Én egy csiklámpás Subit várnék, vagy egy Corollát. Az Escortot nem lenne nehéz átalakítani az A csoportosból. Nem tudom miért nincs egy darab Skoda se a Codmasters játékokba a Colin2 óta.... Pedig a VW csoport más termékei vannak. Egy jó kis Fabia vagy a csattogós Octavia WRC de jó is lenne.
Amugy, nem úgy volt, hogy most ebbe ugyan nem lesznek új WRC-k, de cserébe sok 2000-es évek beli lesz(307, xsara stb.)? Mert én most keresgéltem előzetes listákat, de igy kevesebb mint 2 hónappal a megjelenés előtt kb. kevesebb autovan mint a Dirt rally-ban.
Bar nem ismerem egyik autot sem belulrol, de a dirt rallybol is kiindulva, szepen latszik, minel ujabb autoval mesz annal jobban le van bontva a belso, gyakorlatilag semmi nem marad benne 1 darab kijelzon felul. Random rakeresve egy wrc kocsira. Ez annyira kulonbozne a jatekbelitol? wrc interior
Azt kell nézni, hogy NINCS belső nézet. Mármint egy fekete burok vagy micsoda az van, de minden más nulla. Se műszerfal, se semmi. Mint 2005ben
Bar barmelyik autoshoz betehetnem, de amit most az uj avalanche engine kitol magabol latvany ugyileg azert az nem semmi. Egy ilyen rally-s, de barmilyen autos, dakaros jatek alapjanak tokeletes lenne. Vannak benne utak is amugy, de amit ez a szabadon bejarhato teruletet produkal, kozel-tavol nem nem ki igy semmi. ide betenne egy '"random" utat a dirt palyageneraloja, vagy tenyleg egy dakaros jatek, ahh remenykedem :) Elvegre a dice is anno csinalt egy jo autos jatekot, ha valaki meg emlekszik ra xbox-ra.
Hát ebben nincs semmi meglepő. Más játékoknál is beleütköztek a tervek a licenszekbe. Pl. CARS-ba végül nem került be Mugello, a kedvenc pályám vagy Suzuka, Sakitto néven fut és a pályarajzot is át kellett kicsit variálni. De ott van fordítva is a dolog. Hivatalos, aktuális F1 lebonyolítás csak a Codemasters F1 játékában jelenhet meg. Ezért nincs másik játékokban F1-nek megfelelő szabályzat, mert azt is licensz védi. Mellesleg a WRC 6 elindult egy egész jó irányba és ha így folytatják a WRC 7 egy simán hiánypótló platformmá nőheti ki magát. Persze az se lesz HC szim, de hát ez se lesz az és a Dirt Rally se az. :))) Utoljára szerkesztette: sertrex, 2017.02.11. 16:04:26
Terepralli nem lesz benne ? Azt nagyon regen imadtam eslo cmr jatekok koraban....
Ezt nem tudom, hogy láttátok-e, de ha nem, akkor mindenképp érdemes.
Angolul nem tudóknak: jelen állás szerint biztosan nem lesznek benne modern WRC-s (értsd: 2017-es) gépek és pályák sem. No meg ugye Pikes Peak sem, mert azt meg a Gran Turismo licenszelte le zusammen, mint anno az EA a Porsche-t....
Tegnap én megmondom őszintén, a hír hallatára kissé elkenődtem, aztán rájöttem, hogy ettől még szuper lehet a játék majd. Ott vannak a régi, 1998-2002-es gépek. Impreza, Lancer, Focus, 206, 307, Corolla, Escort, Accent, Cordoba, Xsara... :) Tehát azok, amik anno a CMR 2.0-ban is voltak (jó, nem teljesen, mert 307, Escort, Accent és Xsara nem volt :D )
Aztán pálya terén meg mondjuk lehetnének még finomságok: Olaszország, Spanyolország, Franciaország, Kenya, Japán, stb. stb.
Ez eredeti volt. A tobbiek csak probaltak meglovagolni a hullamot, de legalabb az oldal tetejen tartottak az infot. Amugy meg nem igertem, hogy ket iranyu kommunikacio lesz, igy vegulis nem irtam el. Kerdezni barmit lehetett. hehe
Ma "AMA" (ask me anything) lesz a Redditen Paul Coleman-nel a Dirt4/DR vezeto jatek designer-evel, 5PM GTM-kor, ami ha jol vagom delutan 6. link Magyarul barmit lehet majd tole kerdezni eloben. En pont nem leszek gep elott, de gondoltam bedobom ide hatha erdekel valakit.
A sok belinkelt videon mindenki kb azt a 3 felvetelt promozza, mar kezdtem azt gondolni, hogy ennyit a valtozatos palyageneralasrol, de sokan probaljak meglovagolni ugyanazt a hype-ot.
Fejlesztoi szemmel, semmi akadalya nem lenne, ha valoban az "utat" is rageneralja a tajra, vagy legalabbis amikor kijeloli rajta, hogy picivel szelesebb legeyn arcade modban, de az is megoldas, ha az ut szelessege nem valtozik, csak kevesbe szivatosak az ut szelen levo dolgok, kezdve a kovektol egeszen a szakadekokig. Mig arcade modban a kovekbol kevesebb, korlatbol viszont lehet tobbet is kipakolni. Na mindegy majd meglatjuk. Utoljára szerkesztette: alma2, 2017.01.30. 18:41:03
Vajon a sim és az arcade mód között a careerben is lesz különbség? Elvileg nem mehetnének ugyanazokon a pályákon, mert az arcade-hoz lényegesen szélesebb út kell. (Emlékszem, még a Dirt 3-nál is ment a sírás, hogy milyen nehéz ajáték, mert könnyű nekimenni a pálya széli köveknek. Egy négy autó szélességű úton...)
Mondjuk ez igaz, aki rallizni akar egy jot, az beallitja maganak...Aki csak kiprobalja mert csak, az meg feladja ket perc utan.
Képzeld én meg az iRacinben még annyit sem állítottam sehol,igazából olyan amilyen alapból, mégis tökéletes . Te meg teleírtad az aktuális fórumot hogy hogy is kellene beállítani,mert ez sem az sem jó sehogy,végül ráfogtad hogy "vacak".... Pedig ott is oda van írva minden elég részletesen,még külön magyarázat is van. Nem csak nekem volt középen lyuk a ffb-ben olvass vissza a dirt rally fórumon,csak én nem írtam le hogy "igenis napokat állítgatni kell hogy jó legyen ,de minimum órákat,mert aki nem ezt teszi azt nem érdekli az adott játék." Természetesen ezt nem te írtad ,de nincs jelentősége.
Én 5 perc alatt beállítottam az FFB-t, olyan egyszerű oda van írva mi micsoda ... :)
Végigszaladva a topikot, azért ne ott tartsunk már, hogy mert fejlesztik a Dirt Ralli egy csapnivaló vacak ...:D
Én úgy gondolnám, hogy akkor az új EGO engine-t fogja használni majd a DiRT4, meg akkor valószínűleg a CM F1-be használt FFB-t használnák - arra meg itt nem igazán láttam panaszt a fórumon a többiektől. Aztán lehet, hogy Coleman-ék rámcáfolnak megint. :D
Ja köszi így már értem,a megvételt. Az hogy olcsó valami vagy épp drága ,nálam nem attól jó vagy sem,vagy bejön vagy sem. Inkább az olyan "apróságoktól" hogy vagy jó a kormány beállítás minden különösebb piszkálgatás nélkül alapból ,(nem akarok órákat állítgatni ,nem hogy napokat ) vagy nem és inkább hagyom. Az eddig próbált ,használt szimeknél nem kellett,kivéve a dirt rallyt. Remélem itt nem lesz akkora lyuk középen a ffb-ben. Tudom most jönnek majd az okostónik meg a megmondó emberkék,de nem különösebben hat meg,senki véleménye.P.
Ha most levesszük a DiRT 4-t a horizontról, és csak azt nézzük, hogy itt a DiRT Rally, akkor továbbra is azt mondom, hogy igen, szerintem megéri. Új színt hozott a raliszimulátorok világába, és ez már kellett. Nyilván a fizika nem egy iR-szintű HC valami (ezt sosem állítottam, hogy az lenne), de mégis egy teljesen új élményt adott sokunknak szerintem. A DiRT Rally szerintem egy egészséges egyensúlyt teremt a két kategória között (szim és árkád).
A DiRT4-t nem próbáltuk még ugyen, de ahogy olvasom/hallom, már a pre-alpha fizikája jobb, mint amilyen jelenleg a DiRT Rally-é.
Az, hogy én először azt mondtam, hogy nem veszem meg, az még arra vonatkozott, amikor nem hintettek el semmi komolyabbat, csak annyit, hogy lesz DiRT4, több autóval, néhány új pályával. Mert ha ez lenne, akkor tényleg nem érné meg nekem - most azért, hogy ugyanazt a játékot vegyem meg még1x, csak némi több tartalommal, újabb 40-50€-ért, azt nem érné meg.
Én amúgy továbbra is azt mondom, ha jó áron (értsd: olcsón) hozzá lehet jutni a DiRT Rallyhoz, akkor ajánlom - persze, az más kérdés, hogy mondjuk valakinek nem jön be, mint pl. Neked.
Utoljára szerkesztette: Adam Jonas, 2017.01.28. 11:41:53