"Az 576 KByte adatai alapján összeállt eladási toplista szerint pedig még mindig a multis lövöldék által nyújtott hosszútávú szórakozásban hiszünk a legjobban.
Új játékok
1. Overwatch 2. Battlefield 1 3. Rainbow Six Siege 4. Nioh 5. Watch Dogs 6. FIFA 17 7. Far Cry 4 8. Assassin's Creed: The Ezio Collection 9. Assassin's Creed IV: Black Flag 10. Call of Duty: Infinite Warfare"
Akkor valami op dolog, ami egyértelműen nem normális 400000 sebzés vagy mennyi ez nem harc, csak kivégzés, a harc az volt amit nyomtam a kékruhás csaj ellen :)
Hátha valakit érdekel, játékaim-on és g365-ön is hirdet ugyanaz a srác Nioh kulcsot 10k-ért. Most vettem tőle, magyar store-ban aktiváltam, már töltődik. (tőle lehetett TLG kulcsot is szerezni, szintén hibátlanul ment)
Basszameg az nem rossz. Legközelebb mi se store-ból vesszük akkor :)
Néztem a For Honor-t, nekem egyeltalán nem szimpi, de pl ezzel a látvánnyal kellett volna kijönnie a Ni-oH-nak, mennyire király lett volna. :D
Pedig a harcrendszere jó. 1v1-ben elég jó kis párbajokat nyomtam a bétában, de sok pénzt nem adnék érte, az biztos. (van benne elvileg sztori-mód is, de nem hinném, hogy sok időt beleöltek a készítők)
Ugyaniígy vagyok, és ugyanígy zártam le a régi zárt demoval, tök jó meg minden, de kb 10 óra után elég volt, a single az nekem nem olyan single, amit én annak tartok, ez amolyan BF szerű single inkább, olyan értelemben. Egyszerűen nekem a harcrendszer tezsett, de nem láttam benne azt hogy mitől tartana a képernyő előtt még tovább, az hogy kioldok egyébb cuccokat, nekem ilyen sima figting gémben nem téma, nem érdekel.
Kell hozzá psplus amugyis.
Ezért nekem szép emlék, egy jópofa demoként marad meg emlékeimben. :D
De a grafik stílus meg minőség szerintem simán elmehetne a Ni-oH-ban, itt is van ilyen szamuráj. :D
Na bevégeztetett. 68 óra, kettő sub mission kivételével minden megvan. Az a kettő is meglesz, csak fel kell rá lelkileg készülni :D (duplaboss-os mókák) Ami megnyílt a végén
NG+-os Way of the strong nehézségi fokozat. Az első japán pálya, a partraszállós , 180-as szinten kezdődik :D, fincsi lesz. De már dobnak az ellenfelek Divine fegyókat,pajzsokat. Ja meg lehet most már a guardian spirit-eket is fejleszteni, igaz csak 30-as szintig, meg nem olyan hűdenagy boost-ot kapnak
Részemről nagyon jól szórakoztam és még nem akarom félretenni. Ami nem tetszett annyira, az a pályadesign és a kevés, idővel nagyon könnyen kiismerhető és csuklóból lenyomható ellenfél. Sok a sablonos, egyszerű kinézetű (barlangos,épületbelsős), ismétlődő szakasz. A főküldetéseken kívül nem is tudom, talán 2 helyszín van,amibe látszik,hogy több időt feccöltek. 9/10 nálam,simán
Nem.A két duplaboss-os mellékküldi volt kicsit hajkitépős, azon kívül semmi komoly nehézség nem volt. Volt pár óra farmolás benne, a fegyók szintjét kellett feltornázni, nameg a kis zöld csávókat felkutatni sem volt egyszerű pár pályán. A pontokat is egyszer újra kellett osztanom,aztán meg vissza :D, még jó hogy olcsó volt az a könyv,amivel ezt meg lehet csinálni(meg talán küldikért is kapsz 1-2 db-ot) A végére már csak azt kellett kivárnom, hogy olyan twilight küldit sorsoljon a rendszer ami még nem volt(ugye naponta ad kettő véletlenszerűt), erre kellett várni 3 napot, de végre ma reggel beadta a hiányzót :D Utoljára szerkesztette: Seth, 2017.02.19. 11:02:53
Akkor a PS4 főmenüjében cseréld fel azt a két gombot(settings-->Accessibility-->Button Assignments) . Sokan elfelejtik,hogy totál testreszabható minden gomb
Ez így elég agyfasz, mert ugye nem csak irányításnál lesz az x a kör, hanem a teljes rendszerben. Így meg nehezebb a menüt kezelni, legalábbis nekem. Én hozzászoktam a type A kiosztáshoz, de az elején szintén beszoptam párszor a kört nyomkodva.
Ennyi szabadidőm azért nincs, ez nem 1x 1.5 óra mire sikerül. :D De érdekes, akkor ezek szerint nem mindegyik küldetést szükséges teljesíteni? Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2017.02.21. 21:09:17
"Ni-oH - WAY OF THE STRONG! (HARD) *********************************************** Story Mode (WOTS): 2/8 Mission Completed - Deaths: 9 - Isle of Demons Deaths: 0/1 (map/boss) - Deep in the Shadows Deaths: 0/8 (map/boss) - The Spirit Stone Slumber Deaths: ?/? (map/boss) ************************************************ Sub Missions (WOTS): 0/42 Mission Completed - Deaths: 0 ************************************************ - ************************************************ Ni-oH - NORMAL ************************************************ Story Mode (Normal): 19/19 Mission Completed - Deaths: 297 Deaths: 89/208 (map/boss) ************************************************ Sub Missions (Normal): 39/42 Mission Completed - Deaths: 13 ************************************************ "
A WOTS fokozat, amit eddig láttam, abban tér el a szokásostól, hogy van valami csésze, 75 darab amit be kell osztandod, ahhoz segítség, hogy gondolom amig bent vagy a pályán növelheted az elixir dropok százalékát. :D
A szörnyek kb 2x annyi élettel rendelkeznek és 1.5x akkorát sebeznek, illetve betesz régi pályákra ott nem lévő plusz ellenségeket....
Itt az elején már 2 sima mob gondot tud okozni akár. :) Másban nem látok eltérést. A Kodomo-k egyben számoltatnak a sima fokozattal, vagyis ebben az erősebb fokozatban ugyanannyi hiányzik majd, amennyit a sima nehézségben elhagytunk.
Én kb 103 kezdtem asszem és 114 vagyok most, és mentem 2 területet, 2 boss-al. :D Mondjuk a küldetésekhez 160-180-as szintet ír. :D
LOOOL Ez már csalás így nem kell skill, hogy kinyírj valakit. :D
Majd esik ilyen kard ez a szar nélkül is, ez csak az esélyét növeli, de ez a 10x-es sebzés eléggé lol kategória. Én ezt aSub-ot normál fokozaton sem értem még hogy kéne megcsinálni, nemhogy itt. :D
Harmadik régióba értem, vannak durván ötletes pályák meg lények azért remélem a végére nem fog ellaposodni.Láttam a minap egy srác videóját hogy farmoltam fel magát 750-re elég durva brutál egy 3-4 perces kör eredménye 50 millió amitra