70 óra volt platinázva. Alapos voltam. Elolvastam, meghallgattam mindent. Nagyon tetszett az indítás és az alapvetés is. Sikerült azonosulnom Aloy-jal és bizony könnycsepp is kicsordult a végén. Továbbá az utóbbi tíz év egyik, de talán legjobb sci-fi sztorija egy bájos főhőssel és olyan mondanivalóval ami talán elcsépeltnek hathat, de szerintem ilyen jól tálalva és kerek, kitűnő ívű kiváló keretsztoriba öltve még soha nem adták elő. Utoljára szerkesztette: yesname, 2017.03.26. 17:14:58
Segítsetek ha eddig kimaradtam volna valamiből de durva, hogy a Guerilla hogy használja a tapipadot a kontrolleren, eddig nem is figyeltem fel rá...
Van ugye 2 fele a tapipadnak, itemek - térkép.....
Kis érdekesség, de nem spanyol viasz, csak eddig nem láttam sűrün ilyen féle felhesználást, méghozzá az, hogy a tapipadot egy csöppet megsimized és ki van kapcsolva pl a HUD, akkor bejön a HUD és ezzel szempillantás alatt megleshetőek az adatok annélkül hogy ki be lépkedjél vagy kapcsolgass bármit.
KÚRVAJÓ...egyszerű és nagyszerű.... Kis apróság de ebből látszik hogy mi mindent lehet használni a játékokban értelmesen és kényelmesen...manapság már ilyen apró dolgoknak is örülni tudok.
Na most végeztem a Horizon Zero Dawn-al...nagyon fasza volt, később szerintem visszajövök ha unatkozom maxolni a cuccokat, most csak megszereztem gyors az
Ja ez amúgy kicsit sem lep meg, hiszen!!! Twitteren nem tudok feltenni 4-5 képet úgy hogy kb percek alatt ne tweetelné tovább valaki, más képeimmel ilyen nem volt, ezeket nagyon eszi a twitter közösség....
Hogy mekkora a Horizon Zero Dawn bejárható területe???
Ez a vége az egyik föld alatti létesítménynek, küldetésnek és ez csak 1 a sok föld alatti területből, ez mellett van a fenti bazi nagy térkép, illetve a magas épületek létesítmények, nagyjából 10 szintkülönbségen lehet mozogni a játékban egymáshoz képest, egészen a felhők fölé is....
Ez itt a videóban megközelítőleg a térkép 2-4%-a lehet méretben.
Na a nap végére feldobtam egy videót, ez kegyetlen hosszú 15 perc, ez az amikor tök véletlen találtam a Horizon-ban egy bug-ot, vagy nem tudom mit, egy kijáratot, a mentési ponthoz, vagy teleport vagy glitch, nem tudom, de iszonúan eldugott helyen, és kb 1:10000-hez az esély szerintem hogy ezt felfedeztem, haszontalan de érdekes. :D Mondjuk fingom sincs hogy létezik-e még más hasonló...:D (ebben is lehet jump-olgatni, így lehet eljutni bizonyos területekre, ahová amúgy nem....)
Eldöntöttem, én is kiplatinázom, bár a collectible-ket semmi kedvem megcsinálni. Vodoo baba meg metál virág, mehh.
Hát mások sétaszimulátornak elkönyvelték és nem sokan foglalkoznak vele, de én is csak amikor játszom. :) Engem lehet jobban érdekelnek a részletek, ja és imádom a videó meg képkészsítés funkciókat, többekkközt a photoshopolás miatt.
Meg ha van valami megörökítendő dolog. :D
És ez amikkel foglalkoztam kb 1 heti infó, nem egy napon fedeztem fel. :D Te is jól haladsz, ahogy láttam stream-ben, a Thunderjaw a kedvencem. :D Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2017.07.04. 17:38:03
Az anyja picsáját. Volt benne egy, amivel nagyon könnyen elbánta, megkötelezetem, a saját ágyújával levettem a HP-ja felét, könnyű volt. Amit meg legutóbb csináltam, azzal alig bírtam el, igaz, hogy nem volt jó nyilam sajnos a végére. De hiába kötöztem meg, hiába lőttem le a pofájáról a fegyvert, nem volt utána a földön. Szóval az nem volt könnyű.
Redmaw tegnap feküdt ki, saját disc vetője talán ha az élete negyedét levitte azt' ki is fogyott. Meglett, de nem nagyon találtam még jó stratégiát a Thunderjaw-k ellen (tippeket szívesen fogadok).
Betévedtem előtte egy kicsit túl magas szintű corrupted zónába, hát az állati Benny Hill volt, rohantam körbe mint a mérgezett egér, 5 másodpercenként tripwire-öket lőve magma mögé és reménykedtem h valaki beleakad (óriáscsirkék meg tramplerek voltak). Meglett ez is, de az összes potim bánta :)
Megaklasztod a cérnával, lelövöd róla a saját gépágyúját, azzal leveszed a HP-felét, a maradékot meg elintézed a tüzes nyillal. 20-30-at rálősz, begyullad tőle, mint a kaliforniai erdő.
Na, lejutottam tegnap a ZD chamber-be, konkrétan 2 teljes óra ment el olvasgatással és audio-log hallgatással. Remélem semmit sem hagytam ki mert amit találtam az mind 5*-os.
Recepciós emaileken beszartam, herbal tea, lol. A hekker srác - aki Hades-t programozta - dettó istenkirály, az archívumba szánt filmjei-re írt válaszon kb 5 percig röhögtem.
Maga a Zero Dawn Project meg nagyon fasza, igazi high concept scifi zúzás. Asszonnyal a tippünk az hogy Aloy a failsafe, amit Gaia-ba építettek.
Szerintem is nagyon korrekt a sztori. Nagyon élvezetes volt olvasgatni még a leglényegtelenebb leveleket is(én még a metal flower-es adatokat is átfürkészgettem, hátha van benne valami érdekes:D ), sokmindent megtudott belőlük az ember, és frankón összeállt minden.
Szerintem is nagyon jó a sztorija, de én nem baszakodtam az olvasnivalókkal, meg audio logokkal. Párat meghallgattam kíváncsiságból, de nem olvasgatok.
Tegnap értem el az a pontot mint te múltkor: najóvan, legyen má' vége, hagyom a virágokat meg a corrupted zónákat a francba. Viszont a Witcher óta nem találkoztam ennyire élvezetes text file-okkal/audio logokkal, rengeteg bennük a karakter, humor, keretet, ízt adnak a (letűnt) világnak.
Szerintem a corrupted zone-okat ne hagyjátok a francba, azok is élvezetesek, főleg a Behemotos és a Rockbreakeres. Pláne, hogy szintet lépni is remek alkalom. Utoljára szerkesztette: RealCián, 2017.07.11. 11:56:42
Na, megcsináltam azt a szar Hunting Grounds-t. Teljesen felesleges, öncélú dolog volt, semmit nem tett hozzá a játékhoz, semmivel nem mozdította elő sem a karakter fejlődését, sem a sztorit, semmit.
Mondd meg, ki az a barom, aki ezután úgy vadászik, hogy a Glinthhawkot előbb kötéllel gúzsba köti, megvárja, míg lezuhan, és utána critical hittel lenyomja? Vagy a Trumplert úgy, hogy megkötözi, megvárja, míg az eldől, és a hasa legalján lévő csövet lövi szét?
Bullshit.
Öncélú, időhúzó faszság, lletve a játékos szopatása.
Sírtam, nevettem, izgultam, meghatódtam. Ott volt mindenki akinek segítettem (valami trofi is let rá), vállvetve harcoltunk a gonosz (?) ellen. Egy darabig nem felejtem el a gammát, tele volt szívvel és hozzáértéssel. Nem váltja meg a világot, de nekem maradandó élmény.
Azért azok, akik kitalálták, h az állatcsontok és bőrök legyenek ritka dropok, azok elmehetnek a jó büdös oda. Ki akartam fejleszteni az egyik új DLC-s fegyver lőszer kapacitását. Tíz mosómedvét kellett megölnöm, mire kaptam egy bőrt. Ráadásul úgy, h ki van fejlesztve az a képesség, amivel állítólag gyakrabban kapok rare dropot. Teljesen valószerű, h nincs minden állatnak bőre meg csontja.
De csak a gazdagabb mosómedvének van drága bundája, az meg ugye ritka...
Aki perfekt tud angolul, megírhatná valaki, hogy most mégis pontosan ki lenne Aloy ? Rost hol találta a bébi Aloy-t ? Végigjátszottam a játékot minimális angol tudással. :( Állandóan a négerek/indiaiak/ázsiaiak voltak (a jók) a hologramos üzenetekben, ők mindig "jó" információkat osztottak meg. Próbálja a játék a fehér emberrel kenni a Föld pusztulását, és a gépek lázadását / térhódítását. Jellemző... Miért jött létre HÁDÉSZ ? Ted Faro volt a gonosz fehér ember ? Sajnos Rost-ról se derül ki semmi, mert mikor Aloy-t kérdezett róla, az öreg matriarcha elkussoltatta mert hát most nincs itt az ideje... ( Ja, a fél falut lemészárolták, de azért Aloy nehogy többet tudjon meg arról, aki felnevelte ) A Hologramos tudós csajjal hogy-hogy egyezhet a DNS-ük ? Dr. Sobeck miért a kezdett el bandukolni a nagy büdös semmibe ?
Az alapjátékot még megjelenéskor játszottam, szóval bocsi, de pár dolog kicsit homályos. Megpróbálom minél pontosabban leírni.
Aloy Elizabeth Sobeck klónja. Amit azért hozott létre Gaia, mert így Aloy be tud menni a különböző régi laborokba, bázisokra (mint mondjuk az, ami fent van északon, vagy a falujában levőbe), mivel megegyezik a DNS-e azzal az emberrel, akinek engedélye van ezekhez a helyekhez. Faro nem volt gonosz. Csupán vírussal megfertőződtek a robotok és kiirtották az emberiséget. Ezért jött létre a Zero Dawn projekt, aminek az volt a feladata, h újratelepítse a Földet emberekkel, egyéb élőlényekkel, valamint megtanítsa az embereket a régi dolgokra. A robotoknak pedig terraformáló szerepe lett volna. Hádész már alapból is létezett. Gaia egyik alprogramjaként. Az lett volna a feladata, h ha valami tönkremegy terraformálás esetén, akkor újraindítsa az egészet. Azonban valami külső, ismeretlen erő (a játék végére se tudjuk meg pontosan, h mi ez) megfertőzte és nem úgy működik, ahogy kéne. Ezért próbálják a robotok is megölni az embereket, ahelyett, h a feladatukat látnák el. Sobeck meg azért kezdett el bandukolni a semmibe, mert valami meghibásodott a kutatóállomás külsején és odacsalogatta volna a corruptorokat. Kiment, ezzel feláldozva magát, h helyrehozza azt a valamit. Utána már nem tudott visszamenni vmilyen biztonsági protokoll miatt.
Az egész játék tűéles.De a felhőt nem bírom hova tenni. Olyan a felhő, mintha szemcsés prizmákból állna össze.Nem pixeles, hanem cellás homályos, a jó ég tudja milyen nálam.Teszteltem HDR 8(RGB 2160P) és 10biten(YUV422 2160P) is.Közelről jobban látszik,de ahogy nézed a felhőt és mozog egyből észrevehető.Az égbolt mindeközben meg tűéles és napkorong is. Felhő meg WTF?! A kérdésem technikai és sokan ezt észre se veszik.Nem kötözködök,de érdekelne másnál is ilyen-e? Köszi