The engine used is an improved version of IRISZOOM, used the first time on RUSE The engine still works as well
A Wargame is ezzel megy és az én konfigomon full HD-ben fullra húzva lazán meg több száz egységegl is rohadt magas frammel. Lentebb húzva is szépen néz ki a játék, nem hinném, hogy erőmű kell hozzá. Ez középkat gépen illene elfutnia.
A deck rendszer szinte ugyanaz. A képek alapján a gyalogsági modellezés sanszosan más lesz. Ha csak kicsit átszabott WG lesz, akkor viszont jaj nekünk...
Igazság szerint pár napja jöttem rá, hogy az ALB és a RD AP range increment rendszere is súlyosan el lett baszva. Félelmetes mértékben menöveli az átütő erőt, mikor valóságban nem ennyire erős távolság hatása. A vicc az, hogy a régi tankok még így sem használhatóak semmi. AI ellen próbáltam a mennyiség vs. minőséget, de még az MI-t is lehetetlen flankelni...
Nagyon tartok attól, hogy ez néhány változástól leszámíva - CV rendszer más lesz, helyette commander rendszer lesz - ez csak egy WG upgrade annak minden hátrányával.
Problémát én ott látom, hogy azért a második Vh. ban használt haditechnikáról rengeteg információ fellelhető a neten és elég illúzióromboló lesz ha a játékban teljesen másként viselkednek majd. Főleg a minőség vs. mennyiség kérdése egy olyan páncéltörő fegyvernél, ami az ellen frontpáncélját át sem tudja majd ütni.
Ez már az RD-ben is komoly probléma volt. Nézd meg a finn/jugó DLC-t. Vicc az egész. Az ALB idején még nem volt ordító a difi, de amit az RD-ben műveltek az valami röhejese volt. Olyan buff-ot kaptak az egységek, hogy az nevetséges.
Én arra jöttem rá, hogy az ilyen játékokat is úgy kell játszani mintha sci-fi egységek lennének és nem a valóságban létező egységhez hasonlítani. Persze ez nagyon nehéz, pláne ha kedveled a haditechnikát, ami asszem nálad fennáll :)
Az ALB-ben csak pár repülő hülyesége zavart. Az RD szódával elment, de mikor jöttek a nation DLC-k, ott már a hajamat tépetm, mikor a YUG-nak fejlettebb eszküze van, mint az USA-nak. Vicc.
mehet tőlem is. egyébként tudni már fix időpontot a megjelenésre, hónapot legalább?
Semmit. Ha zárt beta van, akkor ez minimum 4-5 hónap főleg, hogy a beta mit hoz ki. Az RD open beta és release között volt ~ 2 hónap. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2017.03.13. 16:59:45
Na, közben rájöttem de sajna a kulcsok elfogytak.....
500 hsz, amíg meg nincs addig nem lehet házigazda... faszság ez az egész rendszer de ez van.
Akkor majd megkérek bannerre modit.
Twitteren volt meghirdetve a beta kulcs, cégnél meg le volt tiltva. Szóval meg sem próbálhattam. Mindegy. Úgyis pár napos izé lesz, akkor meg amúgy is lesz vendégem.
A deploy phaseben is lehet már parancsot adni, ha jól látom.
A ruler a covert is mutatja végre nem tippelgetni kell a LOS kapcsán.
Sajnot továbbra is ragaszkodnak a szépség miatt az 5 pontos lépcsőhöz az egységek árainál...
Az egységeknél azt is ki lehet jelezni, hogy éppen hova mennek, végre ezt is megcsinálták, még ha nem is a RD-ben.
Van unload at loaction parancs. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2017.03.22. 20:24:15
Hk ágyú és páncél ikonként mutatva van, nem kell mindenért végre az info tab... Felderítő repülőgép van. Ajjaj... Az ALB beta idején gigantikusan nem jöttek be ezek, mindent letarolt akkor a légierő...
Épület pusztulás van benne. Piros pont. Nem kozmetika. Valóban hatása van.
Jól hangzik! Légierőt meg majd meglátjuk. Hátha lesz használható légvédelem.
A videóban MI ellen a légvédelem semmit nem ért. Rommá bombázott mindent aki játszott. Conquest szerű játékmódban győzött de úgy, hogy még az MI is jobb kill arányt ért el nála. A "panic" button hatás most is meg van. Sokan fognak anyázni a kini fórumon, hogy nincs delay.
A repcsiknél ez van. A kinti fórumon nagyon sokan vannak azon az állásponton, hogy késleltetés szükséges.
Az új frontvonal rendszer érdekes, csak a bajom vele az, hogy a recon egyensúlyát nagyon megbontja. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2017.03.23. 10:08:34
Megnéztem a videót. Tök jó lenne ilyen ellenfelek ellen játszani akik beviszik a teherautókat az arcomba nem derítenek fel. Mortar az erdő mögött úgy, hogy előtte semmi felderítés nincs.
A játék jó. Kíváncsi vagyok ez a frontvonalas dolog mennyire működik majd. Nekem így elsőre egész jó újjításnak tűnik, valósághoz közelít azzal, hogy a bekerített, elvágott egységek morálja nagyon leesik. Légvédelem ahogy néztem szorta az ellenfelet, nehéz egy videó alapján eldönteni mert a srác végtelenül gyengén játszott.
Biztos vétel, az igazság úgyis kb. 1 hónapnyi játék után derül ki. Utoljára szerkesztette: Jeffjohnson, 2017.03.23. 10:55:17
Jövő hét szerdás is lesz stream elvileg.
A teherautók sajnos eltűnnek kirakás után, ami hatalmas faszság. Ha győztél egy helyen, akkor nem tudod kiaknázni az egészet, mert sem a tüzérség sem a gyalogság nem tud újra gyorsan mozogni. Itt nincs ATGM, ezért semmi értelme nem volt ennek a húzásnak. A WG/RD-ben lett volna a teherautóknál...
Én azt hittem visszaszálnak de akkor ezek szerint a teherautó felszívódik. Mondjuk nekem az se tetszett, hogy egyesek a teherautókat használák olcsó "felderítőnek"
Az ALB-ben tényleg volt ez, mert 1 CP-be kerültek. A RD-ben olyan kevés (1 card) van, hogy ott ez már nem volt probléma. Itt teljesen felesleges volt ez a döntés.
Én egyébként az alapján amit láttam le is szedem a Red Dragont szerintem. Az elmúlt egy évben így is alig toltam vele. Egy korszak lezárult nálam. Az ALB fent marad arra az esetre, ha valaki nagyritkán feltéved oda. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2017.03.23. 21:58:08
Valahogy az ALB-ről nekem is jobb élményeim vannak. Bár mindkettővel az a baj, hogy ha kihagysz egy pár hónapot, szinte olyan mintha kezdhetnéd előről. Annak örülnék ha a játék alap sebessége kicsit lassabb lenne. Mondjuk mint a close combat 5-ben. Sokkal alacsonyabb lenne a tanulási görbe és hamarabb előjönne az, hogy kinek jobb a stratégiája. Emlékszem 2-3 hónapos kihagyás után az ALB-nél csak pislogtam mint hal a szatyorban mert annyira belassultam. Kellett vagy 5-10 meccs mire kicsit visszarázódtam. Utoljára szerkesztette: Jeffjohnson, 2017.03.24. 12:51:06
Az egész RD baja, hogy a sokkal magasabb base acc és egyebek miatt sok esetben egy kibaszott reflexjátékot csináltak egy STRATÉGIAI / TAKTIKAI játékból.
Az ALB-ben nem halt meg insta minden, mert kevésbé voltan "unicorn" egységek. A tüzérség is inkább morál gyilkos volt, nem ölt szinte semmit. Egyedül a top tier hk és AGM volt ilyen.
Az 1v1 ranked ezért szar sajnos. Szerencsejáték és reflexjáték az egész. Meg az, hogy ami abban van, annak köze nincs a hadviseléshez. Az ember leülne játszni, hogy valami olyasmit lásson, mint ALB 4v4 agy RD 10 v 10-ben, ahol egységek tucatjai csapnak összes tüzérségi támadással, összahaderőnemi harcot látva. Mi van 1v1-ben? Mázlista recon vagy más inf. snipeolgatja ki a CV-ket és a minimapot nézed és refelx bajnokság, hogy ki mit szúr ki egy tized vagy 1-2-sec re. Semmi köze nincs a a valódi taktikához.
Az ALB-ben a 4v4 játékokban nem volt ritka, hogy a végjátékban a visszavonulás és javítgatások miatt a végén tucatszám volt hk. a harctéren és léptéke volt az egésznek. Az RD ezt kúrta el, de iszonyatosan az era shift miatt is.
Az RD helyett egy bővített ALB kelett volna az összes RD fejlesztéssel - log chain, kétéltű hadviselés, szállító jármű mennyiség korlátozás, stb. - meg helyrerakott adatvázissal és era tagos járművekkel. Ennyi. Az RD-nek a felsoroltakon túl szitne sikerült MINDENT elkúrnia. Az ALB-ben volt A és C decktől kezdve minden. Az RD meg 99,9% Cat A játék. Én igazából már untam is, azért hagytam abban.
Azt kell hogy mondjam az Eugen annak ellenére, hogy összerakta az WG szériát túl sok helyen nem ért sem a HT-hez - lásd, hogy milyen SAM SEAD immune és melyik nem, totál katyvasz és káosz, helikopterek totális felül reprezentált mennyislég, stb. - sem a játéktervezés n+1 aspektusához.
jól értelmezem az "income" itt fix lesz mindenkinél? nem függ majd attól, hogy ki hány % át uralja a pályának?
Eddig csak conquest szerű játékmódot láttunk, destruction szerűt nem. Az income a fázisoktól függ. Egyes deck esetén az income eltér, de a terület nem módosítja.
Unit stance-ről is volt szó. Ami nagyon nem tetszik a szegényes stat. adat az egységekről és persze lehet majd kisakkozni, hogy az AP és AV hogyan működik.
Szerintem a szegényes stat pont a könnyebb balance miatt van. Vagy csak azért, hogy a nép ne háborogjon.
A Tiger és a Panther kissé elnagyolt. Láttam már pontosabbat is játékban. Nyilván nem fogjuk annyira közelről nézni ezt sem de azért nem ártott volna pontosabban megrajzolni.
A játék árskálázsa az, ami durva. Gyalogság 20-25-30, efelett fejből nem is rémlik. A közepes hk-k 120-170 táján. A Panther 250 tája volt, így fejből és, ha van Tiger és King Tiger is...
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy a légierő mit tud majd, mert ez igen komoly balansz problémákhoz vezethet.
Az első LS-ből nekem az jött le - és másnak is - hogy a gyalogság pont annyira súlytalan sajnos, mint a WG-ben. Nyílt terepen az elit ejéseket is pillanatok alatt 0 morálra darálta egy szem visszalövő gyalogos egység is. Tehát nyílt terepet uralják a páncélosok és flankolni szinte nem is lehet. Az aknavetőkkel és tüzérséggel lehet buzerálni.
Illetve gyalogos spam MG-vel elvieg képes pánikoltatni a páncélosokat is, erről si szó esett a videóben, ahol előadta a csóka, hogy "cling, cling, áh, ez 20 mm alatti, akkor megyünk tovább". Mármintogy ez a valóságban nem igej. Ha folyamatosan veretnek, akkor azt jelenti, hogy mindenki tudja, hogy hol vagy. Ha meg tudják, akkor idővel be fog csókolni egy AP gránát... ---> Irány hátra.
Pre-order-el megvettem a játékot és egyből beta tag lettem. Így elsőre az Easy AI elvert. Szövikkel voltam. Még nem igazán vettem fel a játék ritmusát. Egyre több egység, egyre több mikrózás. A játék határozottan tetszik. A csapatszállító járművek megmaradnak. Legalábbis a nagyobb egységeké biztosan és lehet őket tűztámogatásnak használni.
Tankok nagyon jól használhatóak. A gép meg szokás szerint csal 1000-el. Az első calliope sorozat talán még földet sem ért de az AI már vitte is el az AT ágyúját.
mesélj még :D repcsik milyenek? van destruction mód?
Release date, május 23. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2017.04.06. 01:00:44
Van destruction de még nem játszottam vele. 1 kört mentem sajna, többre csak ma estére lesz időm. Repcsik jók. Viszont a légvédelem is egész használható és minden lő a gépekre, asszem még a csapatszállító is, ha van fegyverzete, talán a gyalogosok nem. Thunderbolt-al volt némi sikerem elég pusztító tud lenni.
A játék elejének a sebessége tetszik, kevés egység, azok is viszonylag lassan haladnak. A terep és műút között ég és föld a különbség. Terepen elég sok idő volt az utánpótlásnak odaérni. Morál is jól működik és a nem elit egységek tényleg képesek bepánikolni. Felderítést érzem kicsit másnak mint korábban. Nincs akkora szerepük talán de azért még mindig fontosak. Ez a frontvonal dolog is nagyon jó de még átkarolással nem próbálkoztam. Maguk az egységek viszonylag lassan mozognak ez egy nagyon pozitív dolog de azért 1v1 még mindig kattintófesztivál. Megpróbálom majd kevesebb ponttal.
Deck tervezésnél amit észrevettem, hogy nagyon észben kell tartani az A,B,C fázist. Mert ha egy fontos egység nincs valamelyik fázisban, akkor hátrányba kerülhetsz. Pl.: elfelejtesz felderítőt tenni az A fázisba. Mondjuk a deck tervezés elsőre tipikus. Agyonöntenek egy halom egységgel és csak pislogsz. Viszont annyiban változott, hogy előbb ki kell választanod a (jelenleg 2 közül) hadseregcsoportot akihez tartozol, kis leírás is van hozzá, hogy milyen harcokban vettek részt és, hogy melyik fázisban mire lehet számítani tőlük. Utoljára szerkesztette: ToxiMaxi, 2017.04.06. 05:47:48
Helyesbítek a sima csapatszállító teherautók eltűnnek miután kirakodtak viszont aminek van fegyverzete az nem.
Igen tegnap 7 óta meglepetésre ránk szabadították az előrendelői bétát ami kiadásig tart. Van lehetőség kis okoskodásra is, megveszed 40 euróért a játékot Steamen ami azonnali béta elérést ad, kipróbálod ameddig meg nem unod, majd még kiadás előtt nyomsz egy automatikus pénz visszatérítési kérelmet, és megveszed ott ahol olcsóbb. Most a francia Gamesplanet boltjában 34€, forUNCUT tagoknak 33€, kb 10200 forint, de jár itt is a béta kulcs, szóval akár lehet itt is kezdeni, ha az ember nem remél valami cédékulcsos bazári árra várni.
Reggel nem bírtam ki toltam meló előtt 1 kört. Saját deckel itt már azért viszonylag könnyen nyertem. Eleinte a Stuartok vittek mindent enemy AT okozott némi gondot aztán egy Panther D majdnem letarolt mindent de a 17 fontos AT rendet rakott. Wirbelwind másik szárnyamon okozott gondot de aztán egy Churchill helyrerakta. Jó volt élveztem. Utoljára szerkesztette: ToxiMaxi, 2017.04.06. 08:38:15
A légierőre kíváncsi leszek, hogy mit tud majd kezdeni egy tagolt légvédelem ellen mert sanszosan semmit. Inkább csak úgy érzem, hogy felderítés és 1-1 rácsapás az, amire jó lesz. Pusztító erő megvan,ha viszont jól elhelyezett légvédelem is van, akkor azt hogyan fogom tudni gyengíteni? Mert ha a front mögött van elhelyezve, akkor azt elérni aligha lehet. Nem beszélve arról, hogy a légvédelem a gyalogságra halálos és a páncélosok sem szeretik ha folyamatosan darálja őket valami. Lehet a figyelemelterelés lenne a lényeg. Csalit neki aztán rácsapni repülővel. Utoljára szerkesztette: ToxiMaxi, 2017.04.06. 08:42:52