Én most cseréltem le az Asus Xonar U5-öt, amit NEM ajánlok senkinek. Katasztrófális a minőség és egy szenvedés az egész. Egy sima Sound Blaster Audigy FX-re cseréltem PCI-E tökéletesen működik és még driver is van hozzá. Hangzásban a Xonar kicsit jobb, de ami szopás van vele nem éri meg. Az SB-t berakod driver fel és gyögyörűen fut.
De és ezt én is tapasztaltam, LVL 3 sisak LVL 3 mellény és 1 hit voltam KAR-al. :D Valszleg egyébként kaptam két másikat amit a lagtól nem láttam, de számtalanszor előfordult már velem is ez. :(
Akkor leírom harmadjára is (úgy látszik mostanában mindenki nagyon felületesen fórumozik). Szóval olyan VAN, hogy egyáltalán nem hallod, ellenben olyan nincs, hogy fent hallod és lent van, vagy jobbra hallod és balra van. Utóbbi jelenség csak SPECTATE módban van, illetve kocsiba ülve tud megfordulni. Minden más esetben beazonosítható helyről jön a hang, vagy NEM jön a hang egyáltalán, ha LAG van.
UI.: A Razer audió cuccait hát hogyis mondjam, nem véleményezném, ahogy az SS-t sem, nem akarok senkit megbántani, a Sennheiser 60k fölött már meg is szólal, de egyébként egyik sem ér egy vashuszast sem, ha az 5 forintos Realtek HD Audioba dugod. Tényleg csak egy javaslat, de mindenkinek erősen ajánlom legalább a 10k-s kategóriából vegyen egy hangkártyát, mert vödör sz*r az összes alaplapi integrált.
Szeretem amikor valakinek a fegyver damage úgy működik mint a World of Tanks ban, hogy +/- 25% sebzése lehet. 90+ os életem volt full életes Lvl. 3 sisakom, a gyerek egyetlen Kar98 hittel kinyírt fejre. A damage panel szerint kb 66 ot kellene sebezni. Bezzeg ha én lövök testre AWM el és utána még 2 UMP lövést is bead az kevés... Tudom, hogy nem hiteles a damage panel, de nem pont az lenne a lényege a Lvl. 3 sisaknak, hogy az az egyetlen sisak ami mindenképp megment egy fejestől ?
Ismert hiba, devek tudnak róla. Hivatalos fórumon is egyfolytában riportolják.
Én is az előtted szóval értek egyet, 6-an játszunk együtt és mindegyikünkkel volt már olyan, hogy az ember 2 méterre sprintelt és semmit nem hallottunk belőle. De néha ritka extrém esetekben még akár kocsi hang is eltűnik. Fülesek pedig van Razer, Steelseries illetve Senheiser is, szóval nem hiszem, hogy csak nálunk lenne a probléma.
Remek ötlet, ezt én is díjaznám. A Reddit linked hibás.
Bár hiába volt pl. a DayZ-ben is ilyen, sajnos nagyon kevesen voltak FPS/Hardcore módban - legalábbis az összes játékoshoz viszonyítva. Azok akik szeretik, sosem fogják felfogni ép ésszel, hogy az a csalás amit a kamerával csinálnak mások ellen, úgyanúgy visszafele is érvényes és csakis kizárólag a szerencsén múlik, hogy a fal/ablak/domb/épület/játmű/stb. melyik oldalán vagy, hogy kukucskálj anélkül, hogy bárki észrevenne. De még ha tudnak róla sem érdekli, csak ő leshessen... Undorítócmikor messziről ráfutsz egy autóra és 2 méterről kibéz és bumm a fejbe. Végig nézte, ahogy te mész fele, de te nem láttál át a járművön...és ezért mekkora noob vagy már... FPS módban lehetne fejet is forgatni, ami nagyszerű lenne és valóságos is, persze nem 180 fokban hátra...Ilyen a DayZ-ben is volt. Járműveknél pedig értelemszerű, hogy szükség van külső nézetre, de embernél egy ilyen játékban én tiltanám. Utoljára szerkesztette: Rocco27, 2017.05.19. 10:29:44
Egy streamer indított egy kezdeményezést redditen, FPS módban lehet csak játszani. Egy hátránya van ugye hogy amcsi, ezért a játékidő beosztás nekünk elég gáz. Reddit post https://discord.gg/unc98TQ
Reméljük EU ban is lesz ilyen, nagyon jó lenne, kamerával nagyon sok mindent belehet csalni..
Olyan van, hogy nincs hangja, mert lagol, de ezt írtam is. A többi viszont nálunk 8 emberből senkinél nem jelentkezik. Egy jó füles és jó hangkártya nem árt ha van a gépben, ha már játszik az ember. Egy alaplapival jóval szarabb, tapasztalat, mert 2-3 napig azzal nyomtam épp hangkari csere miatt és az ilyen öt forintos chipeknek tényleg sok ez a játék, de egy SB-vel, vagy ASUS Xonarral tökéletesen hallani mindent.
A szerverek meg már tegnap óta olyan rosszak, hogy inkább be se megyek játszani :)
Hmm, örülök, hogy téged nem ver át a játék a rossza hangokkal, de 1-2 peccs óta nagyon sokan panaszkodnak az ismerős körömből is erre! Nem hallani, hogy rá/mögé fut vagy lépcsőn szalad. Sokszor hangtalanul közelítenek meg és ölnek meg sunyi módon. Említhetném az eső hangját is, ami van hogy csak úgy eltűnik és nem hallod - bár ez nem baj, mert rettentően hangosan esik. Szóval nem egyedi jelenségről van szó. És pont ez a ciki, agyondicsérték az élethű hangokat, erre meg tessék, total rossz irányból jönnek jelenleg...
Más, jelenleg játszhatatlan mind az EU, mind az NA szerver! Folyamatosan szívunk a laggok miatt. Agyrém...Nem, nem a mi netünkel van a baj, mielőtt tanácsot osztanál! Utoljára szerkesztette: Rocco27, 2017.05.18. 22:21:57
Hátőőő nagyon nem. Tökre lehet hallani ki hol mit csinál, néha ha nagy lagok vannak, vagy lag switchel valaki akkor nem, de akkor viszont semmit. Én ránéznék a hangkártyámra meg a fülesemre, esetleg a driverekre a helyedben, mert nem létező jelenséget írtál le.
Május 25.-én nagy frissítés érkezik a kliens oldalra, hónap végén pedig törlik a teljes ranglistát! Reméljük kevesebb szar ömlik a nyakunkba frissítés után, mert jelenleg minden bugos.Felettem trappol ezerrel és bumm, alsó szintről kerül mögém...teljesen bugos a hangrendszer is.
Na meglett nekem is az első csirke vacsi :D Kis szerencsével a fickótól akit először lelőttem felvettem a kart meg a 4x scope-ot, előtte csak egy uzim volt :D
TeamSpeak3 szerverünkre egyre többen feljárnak játékost keresni. Vegyél fel Steamen (rocco027). Én nem tudlak, mivel nem osztottad meg a felhasználó nevedet! Utoljára szerkesztette: Rocco27, 2017.05.17. 19:06:00
Én is csatlakoztam a játékosok táborához, akinek van kedve duozni esténként pm ben írjon rám és vegyen fel steamen. Vagy van valami magyar discord ahol szerveződnek csapatok?
Nos Solo-ban az egyszeri játékos azt várná el, hogy egyfős osztagok ellen megy harcba és nem azt, hogy vadidegen játékosok 2-es, sőt 3-as szövetséget alkotnak! Remélem azok akik szövetségre lépnek Solo-ban, abban a pillanatban, hogy félrenéznek sunyi módon kilövik, de úgy, hogy még a játéktól is elmenjen a kedve!!! Utoljára szerkesztette: Rocco27, 2017.05.17. 19:05:17
Azért, mert a solonak solonak kéne lennie. Ha te a játékmód rendeltetésének megfelelően soloban játszol, erre szembe találkozol három cimbivel, akik összepajtizva darálják le a többi kilencvenvalahány játékost, akkor gyakorlatilag esélyed sincs. Abszolút megértem a felháborodást, aki csapatozni akar, menjen squadban. Ja, hogy ott az ellenség is squadban tolja, úgyhogy nincs unfair előny? Na pont ezért csinálják soloban.
Tök mindegy, hogy a végén kinyírják egymást, az már engem nem vigasztal, miután elcseszték a játékom. Utoljára szerkesztette: yossarianHUN, 2017.05.17. 19:02:55
Ez miert baj? Bosszanto, ha az ember a rossz vegen van az ugynek, de en nem latok benne problemat. Oh, es csak egy gyozhet, tehat eleg erdekes lehet latni, ki milyen strategiat valaszt, amivel megszabadul a szovetsegestol.
Na ilyenkor megy el az ember kedve a játéktól.... Érkeztem volna egy viszonylag repülőtől távoli pontra ahol lehet kocsi. Jött velem 3 gyerek természetesen. Mondom akkor szarni bele, észrevettem egy Buggy-t kicsivel arrébb az úton repülök arra. Következő kép játszódott le. Leért a 3 gyerek, első beugrott a Dacia-ba odagurult a 2. hoz felvette, elvitte arrébb egy kicsivel mert arra is volt egy autó, majd elhajtott a 3. hoz akit szintén felvett és elvitt a Buggy-hoz amihez én futottam, majd addigra már 3 autóval közösen elütöttek... Na erre kellene vmi report rendszer, hogy ilyen szinten összejátsszon 3 ember Solo-ban.
Amúgy én SOLO-ba találom a legtöbb megmagarázhatatlan és furcsa dolgokat. Ott veri ki a biztosítékot legtöbbször nekem a játék.
OMG! Végső körnél szikla mellett guggolva lőttem a társaságot csipával, mennem kellett volna, de BEBUGGOLT a karakterem a sziklába, nem engedett el, bármit csináltam semmire nem reagált, majd véletlen gránát elővettem és azonnal kioldotta, abban a pillanatban elraktam fegyverre vissza, mert jármű közelített és FELROBBANT a zsebemben a granyó. Epic Fail... Utoljára szerkesztette: Rocco27, 2017.05.17. 16:31:08
Egyszerűen nem basztam még ilyen játékot.. Hibába teszek meg mindent, engem 1-2 lövésből mindig lekapnak, még úgy is, hogy én kezdem el előbb lőni, ő azt sem tudja hol vagyok, belelövök, feláll elkezd hátrálni vagy valami és közben lő és végem. Biztos jó lesz, de csak azoknak javaslom akik szeretnek szenvedni és vagy szuper-képességekkel rendelkeznek. Szeretem az ilyen gameket, szóval nem vagyok noob de ez vicc.
2. rész akit érdekel :)
ahhoz képest hogy az update 495 mega,nem engedte felrakni amíg fel nem szabadítottam 6,3 gigányi helyet -.-'
10 kill, egy ember van már rajtam kívül, kb 10 méteres a kör, és az ürge leszed úgy, hogy nem is látom, honnan lőtt... -.-
A test serveren vagy a sima játékban nyomjátok? A változások mind a kettőben megjelennek, csak mert a tesz serverhez 455 mega az update, míg a simához 14.
25én jön nagy update, kliens performancera öszpontosít, júniusi meg server performancera
Köszönöm szépen, tegnap ki is probáltam, de meghaltam, mert nem értem be a zónába. Kamilláztam, hogy mi a fene van :-) Tetszik a játék, bár lehetne pár kisebb map is, ahol több az akció.
Egyet toltam én is, de én nálam nem volt lag...FPS is egész jó volt. A végéért kár...Katonai bázisra szűkült...megkerültem az egészet és felülről a szikláktól lőttek le...Elég mocsok kemp pozíciója volt a srácnak. Vannak sejtéseim honnan jöttek a lövések.. 20. lettem így, pedig ha fel tudok jutni a következő körig ez lehetett volna jobb is.
De ne sírjak tegnap 2-t nyertünk zsinórban a squaddal. Minden nap nem mehet :-) Utoljára szerkesztette: ratgab, 2017.05.16. 18:24:52
- Játszhatsz egyedül (solo) egy haveroddal kettesveb (Duo), vagy 2-3 másik haveroddal Squadban. - Egy nyertes van ha szólóban tolod, ha csapatban vagy duoóban mész akkor a csapat, vagy duó nyer. Ha hárman maradtok a végére azonos csapatban akkor hárman nyertek. Ha 4 fős szakaszban indulsz, de a csapatból csak te maradtál, győzhetsz squadban egyedül is ha mindenki más meghalt :) - A cuccok random kerülnek spawnolásra. Mindig mást fogsz találni uyganazon a helyen, de vannak jobb és rosszabb loot helyek. Ahol Hight loot van, ott nagyobb eséllyel találsz komolyabb cuccokat, vagy simán többet. A járművek közül van néhány fix Spawn pont (garázsok) de a többi jármű szintén random kerül a pályára.
Avval szopatják a jónépet hogy flashbangelnek folyamatosan mikor már alig vannak a körben,tegnap LIVE-ban láttam,nekem még nem volt hozzá szerencsém.A flashgránáttól kidob a játék,mert ez a hatalmas bug még mindig benne van.Annyi lenne az egész hogy kiveszik a flashgránátot a játékból.
Helló! Ma vettem meg a játékot, most töltöm le. Pár kérdésem lenne, bocsi ha alapvető: Csapatban vagy egyedül lehet játszani vagyis egy győztes lehet vagy több is? Kb mennyi idő egy kőr? A cuccokat mindig random helyekre dobja, vagy a pályán mindig ugyanott vannak?
1. Story: Kis kör közepére menve motorral több épület közelébe érve találok egy Airdroppot, ami ki van pakolva. Valószínűleg kempel valaki a kiválasztott épületek valamelyikében. Újra Airdrop és a nagy csinnadratta alatt befutok egy házhoz ajtajához. Látom a Muki már bent figyel és észre is vett. Behajolok a hangtompítós, bővített táras AK-val az ablakon és leadok néhány kisebb sorozatot fejére. Látom egyik sem ment túl a falon (már megint), ezért hátra lépek néhányat és messzebbről újra behajolva lövök fejre, de ekkor már Isten tudja miért szakadozva lőtt az AK-m és alig találtam el...majd hopp egyetlen egy sörétessel leszedett (korábban nem talált el). Ok kilő ez tiszta, de nem értettem, hogy a fegyverem Autóra állítva miért lőtt kb. úgy mint az M16 Burst módban. Látott már ilyet valaki?
Story 2: Szombat éjszaka 3 alkalommal is pórul jártunk az EU-s szervereken. Viszont ezúttal nem a hagyományos laggok miatt azaz a zéróhoz közeli TickRate miatt. 3 fővel játszottunk és eljutottunk már majdnem a végső körig. "Full gear" volt mindenkinél. AK, M4, Shotgun, Kar98 vagy SKS, minden földi jóval felszerelve, teljes páncélzatban és rengeteg Mediccel egyszer csak "Host disconnectced blablabla..." azta ****. Annyira tutitk voltunk, hogy ennél tutibbak már nem is lehettünk volna. Még a poziciónk is tökéletes volt, fedezékkel voltunk ellátva, beláttuk a terepet is. Három ilyen és ehhez hasonló játékunk volt, háromszor vágott ki a fene egye meg. Utoljára szerkesztette: Rocco27, 2017.05.15. 19:27:26
Látom egyre többen tolják a steam társaim közül is.Majd csinálunk egy közös meccset is
Ja, közben leesett, hogy én valamiért "correctly"-t olvastam. Akkor rejtély marad. Még a fejlesztők se tudják :)
Na találtam kis összefoglalót pár dologról, ami elhangzott streamen
Smookie also stated: New weapon will NOT be the AN-94. New weapon will be comming out next update. Smookie also reinstated that leaderboards are meant to be reset every month and he is unknowledgable to why they still have not been reset. Ranking systems / rewards and achievements will be implemented but not soon Smookie speaks on Character Customization 2X Scope outline will be made thinner. Ability to draw on the minimap is not planned (Answered by Community Moderator) New drinking Animation is comming next update, all healing and boosting items will be recieving their own respective animations and will leave a trace in the game world for a small time. Kill distribution is being adjusted Extra uses for Melee weapons will certainly not be happening anytime soon KillCams, Death replays will be added! (For solo mode)
First person only is unlikely to be available until launch or very late early access. They're not happy with how a lot of the animations work in first person and need to address before releasing An FOV slider will be added Matchmaking should match you to similar skills, he wasn't sure if this is currently implemented, but it is definitely intended They're aiming to add vaulting in June update. Jumping will remain but be more like skipping so you can jump across containers but you won't gain the same height you do now Vaulting should allow you to climb quite high, he gave a distance but I didn't catch it The new circle is confirmed as an additional stage, rather than, say, showing the next circle position; they're still looking at balancing later circles I asked about male / female hitboxes; he got distracted giving the answer, but seemed to be the only difference is visual Community manager confirmed full auto bug is being worked on Additional stats are a possibility but not priority (they're already tracking kills by different weapons types but it's just not displayed) He personally is keen on allowing healing in cars, but dev team is worried about abuse (constantly driving, switching positions etc) Working on ways to improve viability of pistols: "will want one in end game" Keen on using pistols while driving Vector is considered top tier SMG, so rarer Getting in/out of car animation will be added but not high priority Looking at adding a full auto pistol (not CZ-75) Sound overhaul due fairly soon - I took this to be the different volumes etc Crossbow is getting two additional distance dots added for 100m and 200m as well as some kind of manual range finder Plan to balance taking times for boosts: energy to remain 4 sec; painkillers 6 sec; Adrenalin 8 sec pending change to melee will allow you to charge the attack and based on movement direction will do one of three: left swing; right swing; overhead/onehand swing They will release proper details about item stats at release An announcement will be made about consoles soon They're considering how to deal with prone in grass beyond draw distance; may use arma method of floating model /into/ the land based on distance The new maps will be released a couple of months apart Weapon skins are planned (or at least being considered, I don't remember) They're considering how to deal with pickup / drag. Want a balance between not being instant but not as slow as current Oh yeah, and takedowns will be added Also they're pretty damn good, with 2 randoms most of the time, they won like 5 or 6 games including a sniper/melee only custom match
Nem nagyon lassul a játék népszerűsége, sőt... Ma elérte a 175kt steamen.
amikor összeáll végre egy használható szett és érzed hogy mindjárt meghallsz.. xD
Mik azok amik ingyenesek és bizonyítottak már? A Unity-re gondolsz? Csak mert az messze nem ingyenes és a bizonyítástól is távol van szerintem (lásd Rust-al mit szívnak Geryék). A legjobb erre a játékra a RAGE lenne kb, de az nem eladó. Az UE4 is tökéletes, csak érteni kell hozzá, lásd ARK. Ez a játék alacsony büdzséből indult, de már van pénz programozókra, meglátjuk vesznek-e fel :) Utoljára szerkesztette: bosco05, 2017.05.14. 17:26:45
Na jo, de epp erre a reszre nem volt szukseg, hogy egyertelmu legyen, ez igy nem fog mukodni. Ahogy Yossarian irta, lehet, hogy erre az enginere futotta(bar nekem ugy remlik, van jopar, ami akar ingyen hasznalhato, es mar bizonyitott), de annak csak akkor van ertelme, ha mar akkor lehetsegesnek lattak a korlat kesobbi atlepeset.
Tetszik milyen közvetlen ez a csávó is a streambe és tényleg válaszol mindenre.
"Ehhez azert nem kell aprolekos teszteles" Te figy, az aprólékos tesztelés most megy. Mi csináljuk. :D Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2017.05.14. 17:03:37
Ja meg fognak kezdeni valamit a tabos behúzós lootolással, mert az egyelőre bug, de a felvevő anim meg lassú, úgyhogy a 2 között próbálnak majd valamit kitalálni
Tegnapiról volt, amit beraktam. Pár dologra emlékszem mostaniból pl hogy vaulting jövő hónapban jön és nem lassú lesz, hanem "smooth", mint a battlefieldekben pl. Bullet penetrationre azt mondta július. Melee kivégzések júli/augusztus, de mostani updateben már lesz melee változás.
Állítólag ezek az engine korlátai. Gondolom a kezdőtőkével nem volt pénz egy jobb tick rate-et lehetővé tevő engine-re. Ami mondjuk aggasztó, mert egy teljes engine csere szinte kizárt.
Igazabol azt nem ertem, mi volt az elkepzeles ezzel a tick rate-vel. Ehhez azert nem kell aprolekos teszteles, hogy kideruljon, elfogadhatatlanul keves.
A játék nagyon ígéretes, de amíg a tickrate nemhogy 20 alatt van, de átlagban 10-nek is örülhetünk, addig jobb ha elfogadjuk, nem azon múlik hogy mennyire lövünk jól, vagy mennyire vagyunk óvatosak, hanem azon, hogy épp kinek van akkora szerencséje, hogy a lövése nem csak a kliensen fut le, hanem eljut a szerverig is. Szinte minden csatában van rá példa, hogy beugrok a fedezék mögé és vígan csapódnak belém továbbra is a találatok, vagy kitolok egy tárat valakire és talpon állva röhög rajtam.. "Nézd a noobot úgy megijedt hogy lőni sem mert".. aztán leküld egy fejlövéssel, mert kb. semmi nem ment át a másik oldalra abból amit lőttem :)
Ezek nagyon komoly hiányosságok, de valóban pont ezt nem lehet felróni, hisz Early A. Ez lesz kb. a legutoljára rendbe téve valószínűleg. Egyrészt mert nagyon nehéz feladat, másrészt mert nagyon sok időt is igényel. Nyugodjon meg mindneki, sokkal jobban lő mint gondolná, csak egyenlőre nem úgy számolódnak a dolgok ahogy kéne.
Ettől eltekintve szinte megunhatatlan a játék. Sikerült solóban nyernem már párszor és duóban is nyertem már párszor (Rocco27-el is egyet). Legtöbbet mostanság Duóban tolom a barátnőmmel :D Jah.. bizony ám..együtt TOLJUK duóban :D. Szal remek játék, de a legjobb társaságban, duóban, szakaszban. Hihetetlen helyzeteket tud produkálni ami miatt már Early Acessben is bőven megéri az árát.
Szerintem el kell fogadni, hogy gyakori elhalálozás vár ránk a jövőben is a rossz netkód miatt, a nagyon rossz tick miatt és ennyi. A biztos találat álló célpontra 20 lövés fejre. Akkor 67% hogy lefekszik :) Ennyi :)