A fegyver balance a fegyverek gyakorisagat is erintette? Volt, hogy egy nyamvadt UZI-val futkostam, azt is egy hullanal talaltam, aztan lottem magamnak egy masik figurat, akinel loszer is volt hozza emlitesre melto mennyisegben. Volt egy AKM-je is, de ahhoz meg loszer nem volt nala. Es az ilyesmi mintha gyakoribba valt volna. Mondjuk nem is lenne baj, ha a nagyobb fegyverek kicsit ritkabbak lennenek.
- 3 új szin a dácsiához - visszakerül a játékba a nyilpuska - sok grafikai és elakadós bug javítva - a csapattársak is látják már a jelölőt a térképen, a csapattársak nevét kiírja térképen - végre normálisan fog működni az újraélesztés.. :D - amíg az életben maradt társad nézed, nyithatsz térképet és láthatod amikor hp-t tölt - balanszolták a fegyvereket - javították a karakter mozgását, újratöltést, úszást stb
Amúgy azt is javíthatnák hogy 3x fejbeverem pusztakézzel:halál. De ha a kétemeletes ház tetejéről leugrasz, az kb. 5% energiaveszteség... Utoljára szerkesztette: Gabe18, 2017.04.17. 01:10:51
az fps droppok elméletileg már javítva vannak, gondolom még tesztelgetik, hogy mennyire lettek bugosak a házak :D
eredetileg úgy csinálták a házakat, hogy jó mély talapzatuk van, így nem kellet nagyon ügyelni az elhelyezésüknél.. na most ebből drasztikusan visszavesznek.. így állítólag egy giga vga memóriát lehet spórolni :)
Ez is jó, de inkább az optimalizációt nyomnák ezerrel, mert katasztrófa hogy milyen fps zuhanásokra képes a játék még low/medium beállítások mellett is. Ráadásul totál random, mert egy tetőn elnézek 500 méterre még 60 fps, megfordulok egy medium texturás fal felé, erre lemegy 22-re... Az olyanokról nem is beszélve hogy lövök valakire, eltalálom egyszer, jön egy lag vagy akadás vagy nem tudom mi, az ellenfél karakter arrébb ugrik egy métert, és két lövésből meghalok.
De ettől még szemét egy játék ez, ha lelőnek hamar 0 kill-el (mint általában... ) akkor "nyomjunk még egy menetet most biztos jobb lesz", ha meg épp sikerül valakit lelőni, akkor meg "nyomjunk még egyet, ez tök jó volt"...
Üdv Meg sem merem kérdezni mert biztos valami user error van, de miért van az, hogy célzáskor, ami ugye jobb klikk(?) nem emeli fel a fegyvert? Hiába van rajta red dot vagy scop, csak mozdít kicsit a fegyveren és kész. Valamit külön be kell kapcsolni? Vagy nem a jobb klikkel célzok?
jött egy 674 megás frissítés, állítólag "csak" a hangokon változtattak :D
Van egy hasonló, ingyenes játék Steam-en. Aki csak ki akarja magát próbálni a műfajban, de nem akar rá költeni. Nyilván az árához mérten nem is kell sokat várni tőle, de egy próbát talán megér. Azért itt emlitem, mert nem láttam hogy valaki is nyitott volna fórumot neki, viszont nem hinném hogy az érdeklődés akkora lenne utána, hogy megérné. A BattleRoyal mellett vannak "hagyományos" pályák is. A bejárható terület itt is nagy, a grafika elég fapados és kicsit sokáig tölt is, illetve vannak benne "extrák" amiket valódi pénzért lehet feloldani. Van játékbeli pénz is, amit zombik ölésével illetve a cuccok eladásával lehet szerezni. Akit esetleg érdekel: Infestation: The New Z
újra hétfő, újra visszaállt a ládák ára, nyitottam is gyorsan egy 0,78€-os gázálarcot és 0,57€-os szürke terepszínű nadrágot.. szép lassan visszahozza az árát a játék xD
ha valaki a 40eurós csomagot vette, 150-200 euróért könnyedén el lehet adni a hozzá járó ruhás csomagot.. :'DDD
Persze összehozhatunk majd valamit közösen. Igaz, nekem most holnaptól pár napig a Dark Souls 3 DLC lesz a prioritás játék ügyben. De ha gondolod felvehetsz steam-en: gabe_18_
Nem tudod kipróbálni sajnos és mindenkinek akad szinte, mert egyáltalán nincs optimalizálva, renderel mindig mindent, 1-1,5 hónap múlva jön a patch rá.
Hali srácok! Ki lehet próbálni a játékot mielőtt megveszem? Úgy hallom az optimalizálatlansága miatt néhányaknak játszhatatlan! Nem szeretnék beleesni és inkább akkor kivárnék amíg jobb lesz a game. i7 6700 gtx 970 16Gb ddr4
Ha van kedved játszhatnánk együtt majd :) Nekem sikerült kettőt behúzni olyan 16 meccsből, egyszer 3. hely, párszor top10 a többi leves :D
Az az igazság hogy sokban hasonló stílusban játszok. Nem szoktam hamar ugrani, sokan ugye a katonai támaszpotnál vagy az erőműnél már mennek is. Ezeket én általában kihagyom. Loot addig megy általában amig valmi használható fegyver nem lesz, valami gyógyitó cucc, hátizsák. Illetve ahogy néztem a golyóálló mellény kritikus cucc, de azt nem künnyű találni sokszor. Ugye a jármű véleményes. Nyilván könnyebb vele mozogni de pillanatok alatt kilőnek belőle ha észrevesznek. Általában körön kivül használom csak ha már nagyon menni kell.
Az előbb sikerült egy 2. helyet behúzni úgyhogy lassan alakul ez... :)
Hát meg kell tanulni. Pár pro tip ha nem sértődsz meg :) 1. Ne a tömeggel ugorj! - Nézd meg merre tart a gép a mapon és a vége felé próbálj kinézni magadnak pár nyugis házat, vagy valami jó loot helyet. Páran a végén ugranak, esés közben nézd meg, hogy hányan vártak ki, illetve, hogy azok merre zuhannak. 2. Ne elsőként érj a körbe és igyekezz elkerülni a forgalmasabb helyeket, majd a végén harcolsz. 3. Ha meglátsz valakit nem feltétlenül kell levadászni, használhatod csaliként is magad előtt terelve, akár a kör peremén táncikálva a végéig. 4. Ne lootold végig az egész mapot, ha megvan mindened ami a győzelemhez kell, inkább koncentrálj a többiek lehetséges pozíciójára és figyeld az apró jeleket, hogy ki merre járhat (nyitott ajtók, elhagyott járművek stb...). Ezek alapján próbálj a lehető legkevesebb épületbe bemenni és nyert ügyed van. 5. A végén se akarj hőst játszani, néha elég ha odalősz valaki mellé és kivársz, valszleg mocorogni kezd rástresszel és vagy megtalál mást, vagy őt találják meg ha lövöldözni kezd.
Pár jótanács ami így eszembe jutott, reggelig írhatnám. Persze ez az én játékstílusom, nem biztos hogy mindenkinek bejön :)
Ez a játék egy kész stressz... Kuporgok egy ház emeletén hogy lássam hova szűkül legközelebb a kör. Közben bombázzák a környéket. Mire vége hallom hogy lent mászkál valaki, azt orvul lelövöm a lépcsőfordulóban , aztán elhatározom hogy indulok, erre beáll egy autó szemben lévő házhoz. Azzal az emberrel egy laza egy perces élethalálharc (egyikünk bénább mint a másik...) mire lelövöm. Lemegyek a dobozához hogy mi volt nála, erre hallom hogy jön valaki és mire felállnék lelő egy könnyed shotgun lövéssel...
Hát most 3 mp alatt talál új meccset :D A PLAYERUNKNOWN nem az a félbehagyom brigád, lásd arma modok.
Ámen. Vacillálok, hogy érdemes-e beruházni rá. Érdekel, de ha csak egy lesz a Steamen található, töméntelen mennyiségű "örökké early access" címek közül, akkor sajnálnám rá azt a majdnem 10 rugeszt. Játékosbázisa mekkora?
Én az egyik modderrel nagyon jó kapcsolatot ápoló játékostól hallottam, hogy a film mozgatta meg őket, de lényegében ugyanaz :) Utoljára szerkesztette: bosco05, 2017.03.25. 17:30:38
Hát a film meg a könyv alapján készült (bár elég lazán kezelte, az tény), úgyhogy szerintem a könyv tekinthető az abszolút ősnek, de ezen nem veszünk össze :)
Egy kis múlt :) Utoljára szerkesztette: bosco05, 2017.03.25. 17:19:41
Én úgy tudom, hogy a film ihlette őket nem a könyv. Az arma 2-es modban még a zsákokat is össze kellett szedni az elején :) Utoljára szerkesztette: bosco05, 2017.03.25. 17:09:10
Az rémlett hogy a Arma3-as mod-hoz a "PLAYERUNKNOWN" weboldalán lehetett szervert találni régebben, de ennél mélyebb összefüggésekről nem tudtam.
Annyit gyorsan tegyünk hozzá, hogy mindhármat a PLAYERUNKNOWN csinálta :) Tehát az Arma 2, Arma 3 féle BR a H1Z1-re készített mod és a BattleGrounds is az ő munkájuk. Csak azért írtam le gyorsan, mert nagyon sok helyen olvasni a neten ostobaságokat ezzel kapcsolatban. A kedvencem a "Nem sikerült túl jól ellopni a H1Z1-et!". Főleg, hogy az Arma mod az eredeti :D
Playerunknown's Battlegrounds - Official Early Access Trailer:
Illetve aki kíváncsi a játékmenetre, az a Twitch-en jelenleg kismillió közvetítésbe pillanthat bele.
Mivel senki nem nyitott még neki így megteszem én. A játék kb. a Arma3 Battle Royal mod-jának, és a H1Z1-ből alakult King of the Kill keresztezése. Az alapok itt is ugyanazok mint a fent említett játékokban. Szóval fegyver és minden nélkül dobnak le egy 8 négyzetkilométeres pályára maximum 99 résztvevőt, ahol az elszórt épületekből vagy tereptárgyak mellől szerezhetünk be mindent ami a túléléshez kellhet. Mindenki ellenfél és téged is mindenki meg akar ölni, mert a végén csak egy maradhat... :) Illetve nem, mert van "Duo" és "Squad" mod is ahol kettő vagy négy fős csapatokban eshetnek egymásnak a játékosok. Ami a lényeg hogy a játék sokkal közelebb van a Arma 3 BR-hez, mert inkább szimuláció. El lehet felejteni a King of the Kill arcade ugribugri játékmenetét, és nevetséges fegyver és sérülésmodelljét. Ha nem találsz golyóálló mellényt egy mezei pisztollyal is 2-3 lövésből borul az ember, stb...
Nos a játék ma lett steam-en "Early Access" 30 euróért, úgyhogy ennek fényében lehet próbálkozni. Optimalizáció mondjuk úgy, folyamatban van. Teljesen játszható, de ha valaki felidegesíti magát egy-egy bug-on, vagy menet közbeni lelassuláson, szaggatáson, az inkább egyelőre hagyja. Aki viszont a hangulatért, vagy élményért játszik, annak ajánlom, mert óriási móka, és olyan pillanatok jönnek össze néha ami egy "zárt pályás" multiban sosem.