Ohh, amikor rögtön a meccs elején berongyolsz egy garázsba, csak hogy szembetalálkozz a szintén most érkezett és fegyvertelen ürgével, a kialakuló kétségbeesett ökölharc közben felmarkolod a sarokban heverő pisztolyt, majd háromszor nyomod meg az F-et a lőszerre, de a fasza netkód miatt az istennek se veszi fel, úgyhogy végül a kollega sikeresen szétüti a képedet... Priceless.
Egyébként jó a játék, csak még ki kell tapasztalnom a megfelelö taktikákat. Optimalizálás és netkód fejlesztés ráfér, de egyébként simán bestseller lehet (gyakorlatilag már most is az).
Amugy is ugy erzem, hogy a fejlesztok kozott van aki a divat iparbol johetett. Egymas kozvetlen kozeleben hevero cuccokbol valahogy hajlamosabb a ruhakat felkapkodni, mint barmi mast.
Rank rendszer nincs és nem is megoldható, max ha tényleg hatalmas játékos bázisa lesz stabilan. 100 embert kukáz össze a játék teljesen mindegy kinek milyen statja van. A szóló, duó és squad pontok teljesen függetlenek egymástól. Mindegy milyet szerepeltél szólóba az csak a szóló statodat és rangodat növeli, a többit nem.
Fegyvert vagy akármi mást felvenni F-el (gombbal) egyáltalán nem ajánlott, ugyanis ez lehajolási animációval jár. Nyitott táskával kell felé rohanni (alapesetben Tab vagy I betű) és mikor felé érsz akkor át kell HÚZNI a táskádba a földön lévő tárgyakat. Fontos hogy ne jobb klikkel vedd fel mert az szintén lehajolási animációval jár, viszont ha csak áthúzod a tárgyat akkor instant megkapod és értékes másodperceket nyersz. Ez főleg az elején mérvadó, de hulla vagy airdrop lootolásnál is életmentő lehet. Tehát húzogatást gyakorolni, jobb klikket és az F-et elfelejteni.
Repülőből három ugrási lehetőség van: Vagy kiugrasz egy népszerű helyen amik általában a nagyvárosok és ott eljátszod a rambo jánost ami eléggé RNG (random) faktor. Vagy bemagolod szépen hol teremnek a járművek és megcélzol egy olyan csomópontot ahol jó eséllyel találsz bármilyen járgányt majd elvezetsz egy olyan helyre ahova biztos hogy nem ugorhatott senki mert messze volt a repülő útvonalától - ez a biztonságos loot. Vagy egy kevésbé közkedvelt helyre ugrasz ahova rajtad kívül max 1-2 ember (vagy csapat attól függően szóló vagy többszemélyes játékot mész.) esik és őket vagy kiirtod vagy esés közbe a hozzá legközelebbi kis településre átfordulsz. Mind a három egyén és csapat függő és mind a hármat ki kell tapasztalni mert megtanulható.
Végjátékot is háromféleképpen lehet játszani. Belet vezetni rögtön a kör közepére és jön a hosszú unalmas túlnyomórészt eseménytelen kempelés és kivárás. Vagy haladni lehet a körrel, ez annyit tesz hogy a kör peremén vagy végig és csak kíséred a kört. Vagy sodródsz az árral és mész amerre látsz kaotikusan, vagy céltudatosan embervadászat - ez a kettő együtt jár.
Ehhez kapcsolódik a lootolás. Sok olyan magyart láttam akik a nyitott házakat ismét újralootolják. Értelmetlen! Sokkal több az esélye annak hogy nem találsz semmit, minthogy valaki a sarokba felejtett egy painkillert - ergo időveszteség és itt az idő az kulcsfontosságú. Az is nagy hiba ha lootolás közbe megfeletkezel nézni a pályát és emiatt fejetlenség, kapkodás lesz a vége. Túl lootolni is teljesen felesleges magad, ugyanis a harcolás és más játékos leölése kihagyhatatlan eleme a játéknak. Tehát ha 10-15 vagy akár 20 percig csak lootolsz és aztán lelő az első szerencsétlen aki meglát akkor csak neki segítettél. Pontosan ezt kell csinálnod neked is. Lootolj kis pár orvosságot, legyen 1 assaultod némi tölténnyel, esetleg egy snipered ha karácsony van vagy shotgun ha mersz szűk helyekre menni és te legyél az akinek lootol az ellenfél majd elveszed tőle.
Pár tíz óra játék után már illik ismerni a pályát, a dombokat, erdős részt, pusztákat és mindig a kör megjelenésével megtervezni merre kívánsz menni. Én személy szerint azt ajánlom a bizonytalanabb, kezdőbb játékosoknak hogy mindig próbáljatok minél több harcba belemenni és megtanulni lőni mielőbb és magabiztossá válni ugyanis mint írtam a harc elkerülhetetlen és a kimenetelén múlik az eredményesség. Számomra többet ér egy minimum 6 killes akárhányadik helyezés mint egy 1-2 killes win. Ráadásul izgalmasabb is.
Fegyverekből egyébként mire érdemes figyelni? Melyek a legjobb darabok, amikért tuti érdemes lecserélni az aktuálisat? Azt hallottam, hogy a Vector elég imba, nem tudom, igaz-e. Eddig csak egyszer találtam, de nem volt alkalmam használni, mert még előtte elpatkoltam xd
"Rank rendszer nincs és nem is megoldható, max ha tényleg hatalmas játékos bázisa lesz stabilan."
Epp arrol van szo, hogy csak az van, igy a high rank jatekosok eleg sokat ulnek a queueban.
A netkod sajna elvezhetetlenne teszi a jatekot. Egyszeruen nem szivesen megyek bele a kozelharcokba, mert a lof..sz se tudja, mi tortenik. Sosem tudom, hogy mikor valami teljesen indokolatlan modon meghalok, akkor a masik felnek egyszeruen makja volt, cheater, vagy a nyomvat netkod miatt egesz mast lattott az egeszbol mint en.
Az elobbi termes: Leerkezven berohanok egy epuletbe, mar hallom, hogy valaki a nyakamba liheg, de an egy revolver a foldon. Addig kibirom, hogy ut. Felkapom, elfutok, es szepen elkezdem megtolteni. Hallatszik slitty,slitty,slitty, harom csak eleg lesz, hogy kinyirjam. Megfordulok, telibe lovom, eeees csak egy tolteny volt a tarban.
Ketoldalrol befutunk egy epuletbe, Saiga, toltes, keressuk meg. Ralovok par meterrol, de sajnos eppen felreszokken ugy masfel metert. Bevetodik egy racsos sarokba, en meg orulok, hogy mar az enyem, mert nem tud elmozdulni. Raugrok, elobb froccsenek, aztan hallatszik mindkettonk lovese, halott vagyok, headshot.
Par hazas kistelepules en berohanok egyik epuletbe, figura a masikba, szerzek egy pisztolyt, bemegyek egy masik epuletbe, par masodperccel kesobb hallom kint futni az ajto fele. Felkeszulok, az urge futasbol nyit ajtot es kozben mar haromszor el is talalt a pisztolyaval. Better luck next time. Ez utobbi eleg gyanus, hogy nem volt tiszta. Nem tudhatta, hol varom, es pillanatig sem habozott, vagy nezelodott.
Vector tenyleg nagyon durva(nagyon kell hozza az extended mag), de kozelre tulkepp mindegyik geppisztoly nagyon hatasos. En jobban preferalom oket, mint a shotgunt. "Fel celzassal" nagyon lehet veluk daralni, de mar elofordult, hogy UMP-vel egyeslovessel es negyszeres optikaval voltam kenytelen ugykodni.
Gepkarabelyok kozul talan a Scar a legjobb. Az AK-val annyi a problema, hogy nem lehet ra annyi kiegeszitot akasztani, es nehezebb kontrollalni. Sniper, szerintem SKS. Asszem az osszes tobbi erosebb nala, de ha van idod nyugodtan celozni, akkor mindegy, mert akkor ugyis fejre mesz, ha meg mozgas kozben kell loni valakire, akkor a tuzgyorsasag nagyon jol jon.
Na végre volt egy kezdő nudlihoz képest egész jó köröm, SCAR és UMP kombóval 5 kill. Sajnos az ötödiknél pont miután leszedtem az ürgét, rohant ki mellőlem egy házból egy másik, úgyhogy nem sok időm volt reagálni rá. Azért jó volt.
"Számomra többet ér egy minimum 6 killes akárhányadik helyezés mint egy 1-2 killes win. Ráadásul izgalmasabb is." Ezen kívül teljesen egyetértek :) Viszont ennek a lényege, hogy te maradj a végén. Ha 0 kill-el akkor annyival :) Statban is kb 20% a kill a többi a win rate.
Ez nettó baromság, top100-ban tanyáztam elég sokat a squad-al és rohadtul bedobott ugyanúgy, ahogy a duo top100-nál is azonnal talált. Nincs rank system.
Nagydög: Tévedés! Teljesen mindegy ki vagy, mi vagy a leaderboardon. Elo rendszer szerint helyez el a leaderboardon viszont a játékba a várakozókat érkezési sorrendbe hívja be játékba. Amint megvan a minimum fő (kb 80) már be is dob a váróba. A nagyobb rankban lévő játékosok nem várnak semmivel se többet. Nézzél streamen Lirik, Summit, Ninja, JoshOG közül akárkit. Azonnal van meccsük, pedig ninja top 10 játékos például.
bosco05: "Viszont ennek a lényege" kinek mi :) Ha én szép K/D-t akarok és az embervadászatot jobban csípem, meg a nyomulást mintsem lootolni fél órát aztán bebújni egy házba 'reszketni' és imátkozni,hogy arra szűküljön a kör vagy hogy ne jöjjenek arra keresztbe rakott ujjakkal. Nem ítélem el a másikat, de mint írtam a harc így-is úgy-is elengedhetetlen lesz egy idő után és nem lesz mindig akkora szerencséd hogy kényelmesen hátbalövöd a réten futó gyereket egy ház ablakából.
Fegyverekhez: Nincs olyan hogy legjobb assault rifle. Esetleg a sniperből van legjobb mégpedig az AWM vagy versenytársa az M24 amik csak airdropba vannak. Shotgunok közül a legerősebb az a kétlövetű, viszont bizonytalan célzóknak inkább a félautómatákat javaslom azon belül is az S12K-t (hasonlít egy assaultra). Assaultok pedig abszolút szituáció függő és játék stílus függő, illetve hogy kinek mi tetszik. Eget verő különbségek nincsenek. Egyiket jobban lehet modolni, másik erősebbet lő, harmadik pontosabban lő akár automatára állítva is. Stb.
Táska kezelését kihagytam. Pótolom hátha érdekel valakit a meglátásom: Érkezés előtt/közben az ALT-ot lenyomva tartva evidens hogy forgolódunk mint a gyros folyamatosan amíg földet nem érünk. Így megtudjuk jöttek e a helyünkhöz. Ha nagyon közel jöttek akkor ami kell az egy fegyver, esetleg sisak vagy mellvért. Ezeken kívül nem kell más amíg a szomszédba trap van!Teszem azt modokért hajolgatni miközben futnak rád vagy társadra, az öngyilkosság. Ha esetleg ugyan arra a háztetőre vagy épületre estek és ő hajolgat a fegyverért és a töltényekért akkor rohanás rá és ugrás+ütés kombó fejre, ha sikerül bevinni akkor egy ütés és meghal, ha nem sikerült akkor püföld tovább mert mire betölti a fegyvert addigra úgy is meghalna ha csak a lábát ütnéd. Ha nyugisan megy a loot akkor fontos a tárgyak felismerése már messzebbről is. Tudd mi a különbség lv1, lv2, lv3 felszerelések közt és meylik mod mire való. Feleslegesen megállni mindenre rávinni az egeret hogy kiírja mi milyen tárgy az szintén időveszteség és amatőr dolog. Céltudatos lootolás: Ha AK-d van és úgy döntesz marad is kör végéig akkor az M4 puskatusát ne vedd már fel, se a grip-et. Egyszerre csak 1 assault legyen nálad, másik az shotgun vagy sniper vagy Vektor. Ha sniperes vagy és számodra mindegy milyen assault van nálad akkor javaslom az AK-t mert ugyan azt a töltényt használja, így is megkönnyítve a táskád menedzselését. Orvosi szarokból ésszerűen: Painkiller és energiaital töménytelen mennyiségben kell és ha nagyon sok van akkor a narancssárga csíkot a végjáték fele mindig tartsad magadon még max hp-n is. Bandage az csak a First aidtól függ mennyi kell. Például ha van 2-3 First aid akkor bandageból max 10 kell. Ha egy first aid sincs akkor max 25 bandage. Ennél több felesleges mert sose veszed hasznát, a harcok túlnyomó részében vagy meghalsz vagy te ölsz. Ha meghalsz nem kell orvosság, ha ölsz akkor jó eséllyel van az áldozatnál. (Ha meg bujkálsz akkor nincs harc...) Visszatérve a fegyverekhez. Csak olyan töltény legyen nálad amilyen fegyvered van, ha találsz jobb fegyvert akkor ami nem kell dobd ki. Például assaultra váltás pisztolyról vagy smgről automatikusan belerakja a kidobott fegyver tárát a táskádba, azt is dobd ki. Előre lootolás: fegyver modokból céltudatosan válogass, 1 legyen nálad egy adott modból és amint van hozzá fegyver csapasd is rá. Scoopokból red-dot vagy holosight tetszés szerint szintén csak 1. A 2x scoopnak nincs haszna szerintem, csak ha nincs más. 4x vagy 8x scoop elengedhetetlen. fegyver orrára legjobb a hangtompító, második a kompenzátór és harmadik a flashhider. Tárak közül legjobb az ext.quick draw, második az extended és harmadik a quick draw. Töltényből előre lootolni csak assaultot érdemes, például revolver töltényét hátha lesz AK vagy sniper valahol. Hullák/airdrop lootolása. Céltudatosan fuss feléjük, már útközben tudd mi kell! Ha nagyon teli vagy töltényből (150+betárazva 30-40, bőven elég) és jól állsz modokból akkor neked már csak orvosság kell, abból is energia ital, pain killer, talán first aid, esetleg scoop, hangtompító kell. Ezekre azonnal rááll a szemed és áthúzod ha van nála. Ha nincs nála akkor már futsz is tovább, ne időzz hulla felett feleslegesen.
"De én úgy szoktam hogy 2 assault és egyiket red-dot másikon 4x scoop." felesleges. Ha nem megy másképp akkor oké, de alapesetben helyzettől függően reflexből táskamegnyitás és jobbklikk a scoopra és már át is váltottál. Így marad hely shotgun-snipernek.
Gránátok közül a flashnek kb sosincs haszna, nem is használja nagyjából senki. Füst csak csapatban hasznos. Gránát viszont mindig mindenhol. Ha másra nem is akkor legalább ajtót robbantani, ezzel is megnehezíteni a kempelők dolgát.
Apró tipp ha az ellenfél a járművét használja fedezéknek: Lődd ki a gecibe! Felrobban, aki közelében áll az instant hal.
Ha gyalogos utazást választjuk és találkozunk kocsival és tudjuk hogy erre még fognak jönni mert szűkül rájuk a kör akkor a kocsinak minimum KÉT kerekét érdemes kilőni, ezzel használhatatlanná téve azt.
A nem annyira "grafika buzi" embereknek: Low vagy Very-Low azon kívül hogy sok FPS-t ment amin az életed is múlhat, még a játék is világosabb lesz és könnyebb kiszúrni bármilyen mozgást vagy esetleg nem úgy tölt be a fű, vagy nem olyan messzire és így könnyebb kiszúrni a kígyókat a fűben. Szóval én full very-low beállításokat ajánlok mindenkinek. Utoljára szerkesztette: wudoORock, 2017.05.12. 22:56:25
"Ha sniperes vagy és számodra mindegy milyen assault van nálad akkor javaslom az AK-t mert ugyan azt a töltényt használja, így is megkönnyítve a táskád menedzselését."
Ez nem hiszem, hogy szamitana. A sniperek nem nagyon eszik a loszert. Sot, en inkabb a megosztasra szavaznek.
Mikor írtam ezt a mondatot akkor a következő szituációra gondoltam: Ketten vagy négyen vagytok, a sniper nálad és a hozzájáró 15 vagy jobb esetben 30 lőszer is és találsz mellé M4,M16,SCAR valamit. Viszont a társadnál AK van. Sokan nem szertik az AK-t mert sorozatlövésben a legpontatlanabb de akinek mindegy vagy aki szívleli az nyilván azonnal váltson a pajtással fegyvert és ne nagy rohanások vagy harcok közbe üvöltözzön hogy "ki tud adni 7-es lőszert?"
"kinek mi :)" A játéknak ez a lényege :) Ez olyan mintha cs-ben lősz 40-et, de kikapsz 16-7-re. Értelmetlen. Forma1-ben 10.-nek jössz be, de kinyomtam a szemit tök jó vót :D Persze élvezheted úgy is, hogy folyamat veszítesz, nincs megtiltva :) Nem belédkötni akarok amúgy, csak ez van. Akkor vagy jó játékos ha nyersz. Tökmind1, hogy 1 kill-el vagy 20-al, de nyersz. Amiket leírtál tök jók a kezdőknek, de magasabb szinten játszva pl utsó 3-4 körben a házat meg se közelíti senki csak ha nagyon muszáj. Érdemes mindig a high groundot tartani, attól függően, hogy honnan jöhetnek a legtöbben, amit pedig a repülő útjából jó eséllyel ki lehet következtetni. Utoljára szerkesztette: bosco05, 2017.05.13. 00:26:03
AR-ek: AK - pontatlan, de legalább erős, szigorúan csak single-ben használni, hacsak nem nagyon muszáj közelre lőni M16 - messzire is állati jó, gyorsan is lehet vele lőni, mid+ rangre is kiválóan használható akár 8x-el is m4 - a legjobban modolható AR, de low-mid maximum mid range fegyver, talán a legrosszabb AR SCAR - mid rangere nincs párja AR-ek között, sorozatban is halál pontos, jól modolható
Sniper/Auto sniper AWM - brutál, erre nem lehet mást mondani :D M24 - szintén durva, de jobb az awm SKS - inkább egy erősebb AR-nek fognám fel, sniperként kevésbé hatásos viszont jó a fire rate KAR98K - A leggyengébb sniper SKS után, de legalább sniper :) HS-re jó vagy vele.
Shotgun A kétlövetű és az ötlövetű ugyanolyan erős, de előbbi messzebbre lő pontosan. Choke-ot mindenképp tegyünk rá, távolabbra visz tőle. Az auto shoti tényleg csak azoknak jó akik nem szeretnek célozni, egyébként a legkevésbé hatásos.
SMG-k Az UMP-t is érdemes felmodolva eltenni secondary-nek, közelre is igen hatásos, cserébe low-mid rangere is még használható. Az Uzi csak közelre jó szórja a golyót, ahogy a Vector is, de én a szerverek lagja miatt egyiket se ajánlanám. Ha jó szerverre tévedsz akkor brutál mindkettő, de általában az alacsony tick miatt különösen EU-n nem adja be a hiteket sajnos.
Összegezve én azért törekednék a győzelemre, mivel a játék erről szól, egy idő után a megtalálom a körben az első házat és megvédem taktikán túl lehet lendülni higgyétek el és akkor lehet ötvözni amit a wudoORock kolléga is írt. Ölsz is de meg is nyered. Szerintem ide kéne eljutni, az agyhalott gyilkolással sokra nem mész, 20-ból 1 win becsúszik és ennyi. A real skill efölött van. Ettől függetlenül szerintem minden tök hasznos amit ide vésett, nem mellesleg igaz is :)
Érdekes, nekem jelenleg szinte az ellentettje a tapasztalatom a tiédnek.
AR-ek: AK - Közelharcra csak szinte, iszonyat megállító ereje van automatán, 3-4 hitet armortól függően belősz és fekszik az ellen. Mid range re esetleg single, azon felül ne harcolj vele ha nem muszáj inkább kerüld az ellenfeled. M16 - True story, legjobb nem sniper távolsági. M416 - Összes moddal talán a legjobb mid és közelharci fegyver, a Vector talán ami párba áll vele. Simán le lehet vele automatán kapni 2 nem egymás mellett álló embert is és iszonyat RPM-je van (Round Per Minute - Percként leadott lövés). SCAR - AK helyére felveszem, de m4 vagy m16 helyére nem, attól függ milyen távra van mellette fegyverem. Jó fegyver amúgy, de ez az igazi középút.
Sniper: AWM - Brutál, de mivel csak airdropból esik és én azt elvből kerülöm ha nem dobja a kör elején a legelsőt mellém így nem nyilatkozom róla :D M24 és Kar - Mind a kettő iszonyat erős de főleg fejre kell menni a meccs végi armorok miatt, ami miatt nem tartom jó döntésnek. SKS - AWM után szerintem a legjobb sniper, főleg ha esetleg Ex. Mag et is találsz rá. Sokkal többet ér az, ha tisztán le tudsz adni 2-3 lövés egy célpontra mint az, hogy a többi sniperrel mire újra csőre töltöd már 3x elbújt a célpont.
A shotival egyetértek.
SMG: Pontosan a lagg miatt ajánlom a Vector/UMP-t bármikor és az Uzi-t ha van egy rendes Midrange fegyvered mellé, mivel a jelenlegi netkód mellett minél több golyót lősz az ellenfélre minél rövidebb idő alatt annál több esélyed van hogy valamennyi be is talál. (Lásd az M416 esete, pontosan ezért erős az is) Hányszor jártam úgy, hogy a gyerek M16 al egyesével pontozott 50 méteren rám én meg UMP ből 4x10 golyó burstben ráküldtem a tárat és fél hp felett maradtam ő meg meghalt.
Én összegzésem: Lootolj okosan ameddig csak tudsz. Válaszd meg a harcaidat, nem kell mindenkit megölni akit látsz. Ha van esélyed figyeld meg az ellenfeled fegyverét és ahhoz válaszd a harc távolságát. Hangtompító mindenek felett. És ha harcra kerül a sor általában az nyer aki a több lövést adta le(itt a puszta közepén egymásba botlotok harcról van szó), szóval a tűzgyorsaság fontos, csak tanuld meg nem egy hosszú sorozatban kilőni a tárat, oszd el 4-6 sorozatra.
Nekem sikerült eu-n úgy kilőni egy tár vectort, hogy 0 golyó ment ki szerver oldalon. Az a baj, hogy ha 2-3 mp-ig nem regel akkor kilőtted a tárad, míg egy shotiból vagy m16-ból az max 3 unreg. Márpedig ez a játék így regel sajnos. Nem golyók maradnak ki, hanem másodpercek mennek a semmibe. Amikor a haverod spectel, akkor a szerver oldalt látja, onnan tudom mindezt :) Ott ragelek, hogy két tár benne van microuzi-ból, haver meg közli, hogy nem is lőttél... Akkor most ezek alapján döntsük el, hogy melyik a jobb, shotinál mondom ez 3 lövésből 1 nem reg a többi bemegy. Vectornál lehet az egész tár leves... M4-nek shoti ellen vagy ump ellen esélye sincs, igazából olyan semmirevaló fegyver :) Közelre van jobb, midre van jobb, olyan ami ötvözi is van jobb (SCAR), szóval az olyan igazi otthagyós :D Ha megnézitek a jobb playerek közül nem is használja senki. Eventen is alig lehetett látni, annál volt aki nem talált mást. Ráadásul az m4 még gyenge is, legalább erős lenne, ha már szarul lehet vele lőni, de még az se :/ Mondjuk stat alapján neked van igazad, de én ezt valahogy nem érzem játékban, de lehet csak pechem volt vele 3x és azóta nem veszem fel :)
Az AKM ellenben úgy van ahogy én írtam, de akkor ennek az m4-nek adok még egy esélyt, mert stat alapján jobb mint a SCAR utóbbival pedig mindig pusztítok :) Az SKS-t ha megnézed rohadt gyenge a többihez képest. Alig erősebb mint egy AK és rangere is épp hogy csak jobb. Ellenben extended nélkül 10-et lő, ami sokszor édes kevés. Nálam ez inkább egy erős AR szar fire rate-el még stat alapján is :)
Persze, nyerni király és a játék is erről szól hogy éld túl bármi áron... Viszont aki nem tud lőni az nem is fog megtanulni lőni ha nem megy bele harcokba. Akinek az első battleroyale játéka annak kifejezetten érdemes harccal tölteni az első 200 órát. Személyes tapasztalat mikor ismerős beinveli egy facebook csoportból összeszedett számomra random srácot és használhatatlan a srác. Mikor segítség kell akkor nem tud lőni, nem tud helyezkedni, van hogy lefekszik és elbújik mikor kihagyhatatlan a harc és azt se venné észre ha előtte 10 méterre lenne az ellenfél mert megszokta hogy megalszik a tej a szájába egy budiba. Én nem az eszetlen lövöldözés híve vagyok és erre rá is jöhettél volna a fogalmazásaimból, viszont ásítozni se szeretek a sarokba gubbasztani. Nyilván vannak helyzetek mikor érdemesebb hagyni hogy elfusson előttünk egy csapat, de túlnyomó részt az nyer aki ügyesebben lő, kivéve ha hátba-oldalba lőnek de ott is az hal meg aki kempel és egy helybe üldögél. Természetesen kilehet várni a kör, de sokkal kevesebb esély van arra hogy rád szűkül a kör. Szóval RNG az egész. Én meg nem RNG-zek és nem is azért szedek össze mindent és nézem a monitort hátradölve 20 percig hogy aztán rögtön meghaljak tehát teszek ez ellen. Mellesleg házba beülni kiszámítható, ha már a haladó / ügyesebb játékosokról beszélünk akkor ők reggelire eszik meg a házban üldögélő shotgunos türelmes társakat. Mi is majdnem minden körben kifüstöljük az ilyeneket. Ingyen loot... Utoljára szerkesztette: wudoORock, 2017.05.13. 04:03:41
Úgy látszik istenesen más játékmóddal játszhatunk :D Nekem Vectorral talán szinte soha nem volt olyan, hogy ne öljem meg akire ráemeltem. Szintén most volt 5 perce a meccsen a másik az AK val, gyerek rámfordul a sarkon shotival, mire befordult már a földet páztázta közelről, mert vállból elkaptam 3 golyóval automatán. Én youtube on néztem guide okat amikor belekezdtem és 2 videóban is az volt, hogy az M416 és az AKM holtversenyben a legjobb közelharcra, AR ből persze. M416 mert rohadt gyors és az AK mert nagyot üt.
Illetve ez a másodpercek maradnak ki dolog nekem nem tűnt fel, az hogy 1-1 lövés eltűnik az igen. Meg elviekben ha 20 as a tickrate a szerveren akkor meg vmi epic lagg kell, hogy tényleg kimaradjon egy tár Vector :D Találkoztam már ilyen laggal, de azért nem azt veszem alapul.
SKS az meg sztem megint inkább preferencia lesz. Az biztos hogy én sűrűbben szerzek távolsági kill-t SKS el, mint Kar al. Eddigi leghosszabb killem is SKS el volt, nem sok 246 méter, de elég volt 3 a lövés lazán. Az extended akkor kell nagyon ha squadban nyomod.
Na csak emlegetni kellett az Epic Laggot, ilyen még soha nem volt velem, letudtam egy harcot, lootolom ki a gyereket, elvettem mindent ami kell, felállok. A kép is áll. Bedob kezdőképre. "Host has disconnected from the server." WTF ?
Ja hát ebben igazad van, bár én azt mondom, a helyezkedés számít a legjobban. Ha jó helyről váratlanul tudsz támadni, nem kell tudnod annyira lőni. Az biztos, hogy nem tudom átérezni, hogy milyen lehet ez a játék kezdőként, mert armában kezdtem a BR-t, nem itt. EU-n irdatlan lagok vannak egyébként, már fél európa NA-n játszik, mert hiába nagy a ping, sokkal másabb az egész, regeli a hiteket miegymás. Visszatérve, jó időben jó helyre kell mozogni és akkor minden jó :) Persze be lehet szopni, de eléggé kiszámítható a játék 90%-a, meg az is, hogy hol vannak vajon az ellenfelek. Az a 10% teszi izgalmassá, amit nem tudsz :) Utoljára szerkesztette: bosco05, 2017.05.13. 04:44:40
Ezek max az AR-ek közül jók közelharcra, de amúgy ezeket a guideokat sokszor olyan fogalmatlan lámák csinálják, akiket 10-ből 9x megetetsz. Van pár veterán player itt is pl Smak vagy HaliFax, Lirik, Viss, ők már láttak BR-t korábban is. Közelre mindegyik UMP-zik, vagy shotizik, senki nem használ AR-t short range-re, hülyeség. Egyébként nekünk sikerült tök kezdő spanokkal is kb 3. nekifutásra nyerni már. Akármilyen mazsola jön fel TS-re 10-ből egyet lehozunk, akinek agya is van azzal 5-ből 1 simán megvan. Persze vannak rosszabb időszakok, de akkor másnap meg 3-4 win zsinórban :) Én azt számoltam, hogy a valós win ratem olya 20-25% körül lenne, ha nem fagynánk ki meg nem lenne kamerabug miatt kilépés és memory leak issue sorolhatnám. Kb minden 3. meccs megy a levesbe ezek miatt :D A 20-25% meg armában is megvolt, úgyhogy egyelőre a sok nehézség ellenére 10-15% közötti egész jónak számít :) Utoljára szerkesztette: bosco05, 2017.05.13. 04:52:11
Szerintetek amúgy melyiket a legnehezebb megnyerni? Solo, Duo, Squad?
Szerintem egyértelműen a Squadot, a legkönnyebb pedig a Duo-t, ha értelmes társad van. Kíváncsi vagyok ti mit mondtok :)
Hali ! Hogy tudom beállítani a fegyvert.hogy célzás közben a fegyverrel belső nézetből,valós kinézettel tudjak célozni.Ne ezt a fehér plusz jelet lássam.
OMG! Egyre gyakrabban tapasztalok hatalmas laggokat NA-n is és valamilyen oknál fogva állandóan visszavált kör után NA-ról EU-ra. Ha elfelejtem visszakapcsolni, EU-ra dob be. Még rosszabb. Frissítést nem láttam, szóval még érdekesebb miért nyúlnak bele így láthatatlanul a szerver keresésbe.
Szerintetek miért van az, hogy állok az ablaknál megcélzom a muki fejét sörétessel - be van célozva kintről és nem rámászva a falra -, majd mikor lövök a párkány alatti részt lövi? Többször megszívtam ezzel, pedig annyira egyértelmű szituáció. Muki lootol én közben leküldöm padlót nyalni. Viszont pont az ellenkezője alakul ki, a nyamvadt ablakba lövök mindig...
Egy tipp azoknak aki esetleg a guggolást a CTRL gombra rakták és nem tudják miért nem lehet a stackeket szétszedni tetszőlegesen. Külön dedikált gombja van neki, be kell állítani valami másra. Jómagam is és sokan mások az ismerős körből sem tudták a magyarázatát eddig.
Ja másik retardált viselkedés, megjelentek számomra a soloban való szövetkezések is, amit eddig nem láttam. Nagyban megy a tűzpárbaj, de nem sikerül leszedni, mert kiderült 2-en jöttek rám akik kézen fogva mennek tovább a cuccommal. Sőt már repülőben is hallom a szövetkezésre való felkészüléseket. Olvadjon le mindnek a procija... Utoljára szerkesztette: Rocco27, 2017.05.13. 10:58:47
erdekes, 4.5 fole nekem nem megy meg ugy se hogy lenyegesen tobb mint 3-4 -t tolunk le.. egyik srac akivel egyutt jatszom, konkretan ugyan az mint nalad. pillanatok alatt huss 6GB+
8 GB Ram kevés neki. Nekem újra se kell indítani hála az égnek, de 16 GB Hyperx Black csücsül a gépben. Viszont csomó spanomnak ez van, ezért tanácsoltam a 3-4-et, de akkor lehet hogy 1-2 sajnos :( Utoljára szerkesztette: bosco05, 2017.05.13. 16:39:37
-They will be adding more in air control over the motorbike so you can pitch left/right/forward/back, and even do a backflip staying on the bike. -On the bike, the passenger sitting behind the driver on the bike itself can only use SMGs, not ARs. Sidecar passenger can use any gun. -When you aim in third person, the bullet travels from the end of the barrel to the cross hair directly. Keep this in mind when you have objects or teammates between these two points (sitting on the back of the bike for example, better to use ADS) -The new drinking animation is to provide visual feedback that a teammate or enemy is healing. Also it will disarm you for a second or two, which is another thing to take into account (currently you can cancel drinking and shoot with no delay). -The "tab/drag" loot method which currently skips the picking up animation might get fixed. It's on the long list for the animation department. -They trying to hire more devs, but lots of people get put off by the location in South Korea. If you want to work for them you should apply! -They will be adding an extra circle to speed up the game and change the dynamic (as per the title link) -The points will be reset at full release, so spend them before then. -May update will contain a small melee improvement. You will be able to select the attacking animation based on movement input, and hold the attack and release when ready to time it. Left swing attack, right swing attack, and overhead attack. https://clips.twitch.tv/ExuberantMagnificentKeyboardAMPTropPunch -NEXT MONTHLY PATCH will be this coming Thursday/Friday with the new weapon -Takedowns are coming but not for a while. Next week they are going to Czech Republic to record some new motion capture for unarmed and melee weapons. They will be in the game around July/August. https://clips.twitch.tv/VastAltruisticAppleKeyboardCat -Superman punch does 29hp base damage. If you hit the head you will hit for almost 80hp damage. -In the future you might be able to customise your underpants(!) -Vaulting got pushed back due to optimisation (which is now partially done). Vaulting will probably come next month. -Ghost markers in the compass should be fixed next patch.
i5 3570+8gb+960 és simán mehetek 10+kört is, de nem fagy
a memóriahiba nálam totál random, van hogy napokig semmi, van hogy frissen bekapcsolt géppel az első körben kidob :D
viszont 2800 pontért ma kinyitottam a negyedik fehér nadrágomat.. múlthéten a 4200-asban is fehérnadrág volt... lassan felcsapok ruházati ellátmányosnak.. Utoljára szerkesztette: SZABl, 2017.05.13. 17:32:47
Memória az nálam is teljesen véletlenszerű. Hol leáll vele az egész, hol meg a windows közli hogy a "több szabad memória kell a programok megfelelő futásához" vagy valami ilyesmi.
Ja amúgy akartam kérdezni. A gázálarc ér valamit azon kívül hogy nagyon posztapokaliptikus kinézetű lesz benne a karakterünk?
Elvileg minden cuccnak tárolókapacitása van. Ha fölé húzod az egeret, akkor ott írja mennyi.
Ez a memoria dolog erdekes. En arra gyanakszom, problemaim egy resze abbol ered, hogy keves a gepem hozza, (I5 2500K 4GHz, GTX970, 8GB mem), viszont meg egyszer sem dobott ki, vagy fagyott meg.
Ja, a netkodrol. Dropra varakozva azzal bohockodtam, hogy egy Saigat lengeto figura hata mogott probaltam maradni, mikozben o terdelve probalt utanam fordulni es eltalalni. Volt hogy ugy is eltalalt, hogy teljesen a hata mogott voltam.
Akkor azért nem fagy :) Az SSD gyógyír erre a hibára, nekem is azon van :)
Igen neked van igazad, csak azok adnak helyet. A többinél a kapacitás arra értendő ha nem hordod hanem csak a táskádba van akkor annyi helyet foglal. Ha valamit hordasz, ami lehet fegyver is akkor az nem foglal helyet még a lőszere sem ami be van tárazva. Mindig csak a táska tartalma számít.
All Clothing, Armor, and Items in PlayerUnknown’s Battlegrounds
Backpacks
Backpack (Level 1): Capacity +150 Backpack (Level 2): Capacity +200 Backpack (Level 3): Capacity +250 Utility Belt: Capacity +50 Bullet Loops (Shotgun): This Battlegrounds item expands the carry capacity of shotgun ammo via storage outside your primary inventory.
Glasses
Sunglasses: UV treated glasses that will help protect your eyes. Glasses (Punk): Cosmetic glasses in a Steampunk style. Rimless Sunglasses: Cosmetic glasses that will help protect your eyes.
Gloves
Fingerless Gloves (Leather): Protective gloves that can provide increased physical manipulation and control of small objects in Battlegrounds. Having a Utility Belt equipped while playing Battlegrounds will expand your carry capacity +50.
Headgear
Beanie Ball Cap (White) Ball Cap (Red) Helmet (Level 1) Helmet (Level 2) Helmet (Level 3) Combat Helmet Motorcycle Helmet Green (Level 1) Motorcycle Helmet Grey (Level 1) Military Helmet (Level 1) Military Helmet (Level 2) Military Helmet Woodland Camo (Level 2) Military Helmet Desert Camo (Level 2) Military Helmet (Level 3) Spetsnaz Helmet (Level 1) Spetsnaz Helmet (Level 2) Spetsnaz Helmet (Level 3) Before your Battlegrounds match starts, walk around and check out some of the clothing and items you can obtain.
Masks
Gas Mask (Half) Gas Mask (Full) PlayerUnknown Bandana Skin: Battlegrounds pre-order exclusive item.
Shirts
Shirt (White) Shirt (Black) Shirt (Red) Bloody Shirt T-Shirt (White) T-Shirt (Grey) T-Shirt (Striped) Tank Top (Charcoal) Dirty Tank Top (White) Button-Up Shirt (White) Button-Up Shirt (Black) Button-Up Shirt (Light Green) Long-Sleeved T-Shirt (Black) Long-Sleeved T-Shirt (Light Blue) Long-Sleeved T-Shirt (Striped) PlayerUnknown Shirt Skin: Battlegrounds pre-order exclusive item. Equipping a clothing item like a Police Vest in Battlegrounds can help you take less damage.
Vests
Vest (Level 1): Durability 200. Vest (Level 2): Durability 250. Vest (Level 3): Durability 300. Police Vest (Level 1): Capacity 120, survive small arms gunfire. Police Vest (Level 2): Capacity 150, survive small arms gunfire. Military Vest (Level 3): Capacity 180, survive small arms gunfire.
Jackets
Coat (Grey): Bulk 100. Padded Jacket (Beige): Bulk 100. Padded Jacket (Khaki): Bulk 100. Padded Jacket (Camo): Bulk 100. Padded Jacket (Purple): Bulk 100. Trench Coat: Only obtainable from other players, or as a reward for pre-ordering Battlegrounds. PlayerUnknown Trench Coat Skin: Battlegrounds pre-order exclusive item. The Trench Coat is one of the many pre-order exclusive items in Battlegrounds.
Suits
Ghillie Suit: Covers players in leaves camouflaging them with the environment.
Work Boots: Bulk 20. Boots (Punk): Bulk 20. Hi-Top Trainers: Capacity 20. Hi-Top Trainers (Brown): Capacity 20. Hi-Top Trainers (Blue): Capacity 20. PlayerUnknown Boots Skin: Pre-order exclusive item. As you can see, there are several items you can find throughout PlayerUnknown’s Battlegrounds. Some items were pre-order exclusives, while others you can purchase using Battlegrounds Points. Whether you’re looking to improve your chances at winning, or are simply after a better cosmetic look, these clothing items and armor can definitely be helpful to find in PlayerUnknown’s Battlegrounds! Utoljára szerkesztette: SZABl, 2017.05.14. 09:30:54
Sziasztok! Nektek sem megy a game? Rámegyek play és nem történik semmi, valami gond van a szerverekkel?
Vagy a win 10 frissítés tett be neki? :D:D Utoljára szerkesztette: Ferrari23, 2017.05.14. 11:44:10
Amcsi szerverre egyből bement, EU-ra nem lép be nekem...
Ugy ertem, nekem nincs kidobalas, lefagyas, ilyesmi, pedig a jatek nem SSD-n van, es memoriabol is csak 8GB van.
Csávó folyamatosan válaszol kérdésekre. Utoljára szerkesztette: TDC Geronimo, 2017.05.14. 15:39:21
A játék nagyon ígéretes, de amíg a tickrate nemhogy 20 alatt van, de átlagban 10-nek is örülhetünk, addig jobb ha elfogadjuk, nem azon múlik hogy mennyire lövünk jól, vagy mennyire vagyunk óvatosak, hanem azon, hogy épp kinek van akkora szerencséje, hogy a lövése nem csak a kliensen fut le, hanem eljut a szerverig is. Szinte minden csatában van rá példa, hogy beugrok a fedezék mögé és vígan csapódnak belém továbbra is a találatok, vagy kitolok egy tárat valakire és talpon állva röhög rajtam.. "Nézd a noobot úgy megijedt hogy lőni sem mert".. aztán leküld egy fejlövéssel, mert kb. semmi nem ment át a másik oldalra abból amit lőttem :)
Ezek nagyon komoly hiányosságok, de valóban pont ezt nem lehet felróni, hisz Early A. Ez lesz kb. a legutoljára rendbe téve valószínűleg. Egyrészt mert nagyon nehéz feladat, másrészt mert nagyon sok időt is igényel. Nyugodjon meg mindneki, sokkal jobban lő mint gondolná, csak egyenlőre nem úgy számolódnak a dolgok ahogy kéne.
Ettől eltekintve szinte megunhatatlan a játék. Sikerült solóban nyernem már párszor és duóban is nyertem már párszor (Rocco27-el is egyet). Legtöbbet mostanság Duóban tolom a barátnőmmel :D Jah.. bizony ám..együtt TOLJUK duóban :D. Szal remek játék, de a legjobb társaságban, duóban, szakaszban. Hihetetlen helyzeteket tud produkálni ami miatt már Early Acessben is bőven megéri az árát.
Szerintem el kell fogadni, hogy gyakori elhalálozás vár ránk a jövőben is a rossz netkód miatt, a nagyon rossz tick miatt és ennyi. A biztos találat álló célpontra 20 lövés fejre. Akkor 67% hogy lefekszik :) Ennyi :)
az otthoni géming laptopján jól fut a BF1, de a PUBG nem.. ezért inkább bement a munkahelyére játszani vasárnap.. oookééé :-)
Igazabol azt nem ertem, mi volt az elkepzeles ezzel a tick rate-vel. Ehhez azert nem kell aprolekos teszteles, hogy kideruljon, elfogadhatatlanul keves.
Állítólag ezek az engine korlátai. Gondolom a kezdőtőkével nem volt pénz egy jobb tick rate-et lehetővé tevő engine-re. Ami mondjuk aggasztó, mert egy teljes engine csere szinte kizárt.
Tegnapiról volt, amit beraktam. Pár dologra emlékszem mostaniból pl hogy vaulting jövő hónapban jön és nem lassú lesz, hanem "smooth", mint a battlefieldekben pl. Bullet penetrationre azt mondta július. Melee kivégzések júli/augusztus, de mostani updateben már lesz melee változás.
Ja meg fognak kezdeni valamit a tabos behúzós lootolással, mert az egyelőre bug, de a felvevő anim meg lassú, úgyhogy a 2 között próbálnak majd valamit kitalálni
Ha csak lassu lenne, de viszonylag gyakori, hogy csak az animot jatsza le, fel meg cseszik venni.
"Ehhez azert nem kell aprolekos teszteles" Te figy, az aprólékos tesztelés most megy. Mi csináljuk. :D Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2017.05.14. 17:03:37
Tetszik milyen közvetlen ez a csávó is a streambe és tényleg válaszol mindenre.
Na jo, de epp erre a reszre nem volt szukseg, hogy egyertelmu legyen, ez igy nem fog mukodni. Ahogy Yossarian irta, lehet, hogy erre az enginere futotta(bar nekem ugy remlik, van jopar, ami akar ingyen hasznalhato, es mar bizonyitott), de annak csak akkor van ertelme, ha mar akkor lehetsegesnek lattak a korlat kesobbi atlepeset.
Mik azok amik ingyenesek és bizonyítottak már? A Unity-re gondolsz? Csak mert az messze nem ingyenes és a bizonyítástól is távol van szerintem (lásd Rust-al mit szívnak Geryék). A legjobb erre a játékra a RAGE lenne kb, de az nem eladó. Az UE4 is tökéletes, csak érteni kell hozzá, lásd ARK. Ez a játék alacsony büdzséből indult, de már van pénz programozókra, meglátjuk vesznek-e fel :) Utoljára szerkesztette: bosco05, 2017.05.14. 17:26:45
Nem nagyon lassul a játék népszerűsége, sőt... Ma elérte a 175kt steamen.
Na találtam kis összefoglalót pár dologról, ami elhangzott streamen
Smookie also stated: New weapon will NOT be the AN-94. New weapon will be comming out next update. Smookie also reinstated that leaderboards are meant to be reset every month and he is unknowledgable to why they still have not been reset. Ranking systems / rewards and achievements will be implemented but not soon Smookie speaks on Character Customization 2X Scope outline will be made thinner. Ability to draw on the minimap is not planned (Answered by Community Moderator) New drinking Animation is comming next update, all healing and boosting items will be recieving their own respective animations and will leave a trace in the game world for a small time. Kill distribution is being adjusted Extra uses for Melee weapons will certainly not be happening anytime soon KillCams, Death replays will be added! (For solo mode)
First person only is unlikely to be available until launch or very late early access. They're not happy with how a lot of the animations work in first person and need to address before releasing An FOV slider will be added Matchmaking should match you to similar skills, he wasn't sure if this is currently implemented, but it is definitely intended They're aiming to add vaulting in June update. Jumping will remain but be more like skipping so you can jump across containers but you won't gain the same height you do now Vaulting should allow you to climb quite high, he gave a distance but I didn't catch it The new circle is confirmed as an additional stage, rather than, say, showing the next circle position; they're still looking at balancing later circles I asked about male / female hitboxes; he got distracted giving the answer, but seemed to be the only difference is visual Community manager confirmed full auto bug is being worked on Additional stats are a possibility but not priority (they're already tracking kills by different weapons types but it's just not displayed) He personally is keen on allowing healing in cars, but dev team is worried about abuse (constantly driving, switching positions etc) Working on ways to improve viability of pistols: "will want one in end game" Keen on using pistols while driving Vector is considered top tier SMG, so rarer Getting in/out of car animation will be added but not high priority Looking at adding a full auto pistol (not CZ-75) Sound overhaul due fairly soon - I took this to be the different volumes etc Crossbow is getting two additional distance dots added for 100m and 200m as well as some kind of manual range finder Plan to balance taking times for boosts: energy to remain 4 sec; painkillers 6 sec; Adrenalin 8 sec pending change to melee will allow you to charge the attack and based on movement direction will do one of three: left swing; right swing; overhead/onehand swing They will release proper details about item stats at release An announcement will be made about consoles soon They're considering how to deal with prone in grass beyond draw distance; may use arma method of floating model /into/ the land based on distance The new maps will be released a couple of months apart Weapon skins are planned (or at least being considered, I don't remember) They're considering how to deal with pickup / drag. Want a balance between not being instant but not as slow as current Oh yeah, and takedowns will be added Also they're pretty damn good, with 2 randoms most of the time, they won like 5 or 6 games including a sniper/melee only custom match
"Matchmaking should match you to similar skills, he wasn't sure if this is currently implemented, but it is definitely intended"