Rony94: Lehet csak azért tűnik úgy, mert hatalmas a világ amit bejárhatunk és így szembetűnőbb. Ahol eddig megfordultam, szinte mindig az kaptam amit "elvárnék". Például a tengerparton a szegényebb rétegből az emberek napoztak, jó páran fürödtek, a gyerekek játszottak a homokos részen és élt az egész világ, ahogy annak lennie kéne. Teljesen reális ábrázolása annak, amit várnék egy ilyen helytől.
Ahol meg munka folyik, ott is teszik az emberek a dolgukat. A farmokon gazdálkodnak, a fürdőkben a szolgák mossák a padlót, a könyvtárakban elmélyülten olvasnak és folytatnak eszmecseréket tanult emberek, míg a templomokban szól az ének, az imádkozás és sorolhatnám még. Közben az utakon a kereskedők szállítják a portékáikat, a sivatagban megpihennek a vándorok éjszaka a tábortűznél (akiket ki is lehet fosztogatni - Senu pénz ikonnal jelöli ezeket a helyeket), a hiénák napszálltakor elkezdenek falkába tömörülve vadászni. A módosabb emberek oltárok és szép rendezett, gyönyörű kilátással bíró kertekben a padokon vagy lépcsőkön ücsörögnek, beszélgetnek egymással (ha Senu-val ráközelítesz, befogod őket még a párbeszédeiket is hallani lehet), a vizeken állandó a hajóforgalom, sok helyen hadihajók kötnek ki, amiket akár a vízen, akár a kikötőben van mód megtámadni.
Valahogy minden helyszínnek megvan a maga kis varázsa. Arról nem is beszélve, ha leszáll az est és a fáklyák, tüzek begyúlnak, egészen pazar hangulat járja át a városokat, templomokat vagy kultikusabb helyeket. Néha már kedvem volna ebben a korban élni, annyira hangulatos és szép az egész.
Egyébként eszembe jutott még egy újdonság, ilyet más játékban nem igazán láttam. Ez a fegyverekkel kapcsolatos, vagy pajzsokkal. Ha valamelyik nagyon megtetszik, azt a szintedhez képest mindig fel tudod fejleszteni a kovácsnál, így maradhat veled a játék végéig. Nekem a Gold verzió által adott hatalmas bunkósbot az ami ilyen és az esetek 80%-ban azt használom harcra. Legendás, jó tulajdonságokkal és csak költeni kell rá némi pénzt így kellően elég erős marad.
Lehet benne valami. Ha jól tudom, anno a Mass Effect Andromeda-ból kiszedték a Denuvo-t, erre az emberek teljesítmény növekedést tapasztaltak.
Egy Reddit-es fórumban megejtett hozzászólás végett az AI is okozhatja ezt a magas cpu használatot. (AI alatt itt az a kód értendő ami leprogramozza az emberek és az állatok mindennapjait.) Szerintem csak Alexandriában van legalább ezer NPC. Fejlesztők elmondták, hogy az lényegtelen mi épp hol tartózkodunk, a többi területen még ugyanúgy számolni kell az NPC-k napi rutinjait. Elég csak belegondolni, ha épp csinálunk egy gyors utazást akárhova, máris az adott helyzethez igazodva tárul elénk minden. Ezt pedig nem hinném, hogy akkor töltődik be. Szerintem a háttérben az még az utazásunk előtt terheli a gépet. Egyszerűen túl rövid az a kis töltési képernyő ami a gyors utazások közt van. Az inkább arra szolgál, hogy betöltse a pályán található tárgyakat, környezetet.
Szóval részemről sem a Denuvo a ludas. Biztos az is benne van valamilyen százalékban a cpu használatban, de tuti nem attól lesz 80-100% közti terhelése a központi egységnek. Majd ha esetleg kiveszik (valami oknál fogva, mert mondjuk feltörték a játékot és értelmetlen már bent hagyni), akkor meg úgyis kiderül mennyi az annyi.
Mindenesetre jól tartja magát. Én azt hittem 1-2 nap és már lesz tört verzió, de úgy látszik még várni kell rá. Utoljára szerkesztette: Árnyvadász, 2017.10.30. 13:41:26
Szerintem csak Alexandriában van legalább ezer NPC.
Igen, ha majd csinálnak egy focimeccset mondjuk Andorrával, akkor lehet, hogy ki is megy mind.
Fejlesztők elmondták, hogy az lényegtelen mi épp hol tartózkodunk, a többi területen még ugyanúgy számolni kell az NPC-k napi rutinjait.
LOL. Persze. A Shadow of War-ban is le van modellezve minden ork napi rutinja. Például amikor fogat mosnak, meg szülői értekezletre mennek, akkor nincsenek éppen a látható játéktéren belül, de ez mind ki van számolva. Az is, amikor apu ork hazajön, és dühös, mert a kis Gooaarrsh kettest kapott matekból, akkor keményebbet is üt. Dühből. Nem kell beszopni minden kamu bullshitet, könyörgöm...
A látótávolság nagy, és sokat kell mozgatni és számolni a sűrűbb környezetben, ennyi. Ez persze még nem feltétlenül mentség a lag-ra. Meg kell oldani. Mindamellett a látvány tényleg lenyűgöző, le a kalappal.
Fejlesztők elmondták, hogy az lényegtelen mi épp hol tartózkodunk, a többi területen még ugyanúgy számolni kell az NPC-k napi rutinjait
nem valószínű, valószínűleg fájlban le van tárolva, hogy adott napszakban, adott területen, adott típusú NPC-k épp mit csinálhatnak és amikor arra járunk akkor annak megfelelően a játék betölti őket
Az I7-esek kakálják csak össze magukat amúgy, láttam én is nem tudom melyik szériás i7 volt a srác videóján 99%-ra felugrott :) Ryzennel ilyen probléma nincs, 25% kihasználtság max, Igaz egyenlőre csak gagyi kártyákkal high-on játszom a játékot, de ha megjön az új kártya, akkor sem hiszem hogy lesz gondom vele...Meg kell várni a next gen I7-eseket!
A soundtrack-ről eddig mit gondoltok? Én elvagyok vele, de még mindig hiányolom Jesper Kyd-et. Ő egyszerűen elvarázsolt a zenéivel, nagyban hozzájárult ahhoz, hogy örökre beleégjen az agyamba az AC az első résztől a Revelations-ig.
Nekem eddig tetszik, én nem vettem annyira észre Jesper hiányát :) Szerintem az első 4 rész után is nagyon kellemes hangzású zenéi vannak ennek a játéksorozatnak. A Rogue main theme zenéje például számomra az egyik örök kedvenc a "Venice Escape" és "Ezio's Family" mellett :) Egyedül a Syndicate zenei világa nem jött be annyira. De az egész játékkal így voltam, valahogy a viktoriánus Anglia eléggé taszított :/ Utoljára szerkesztette: Zegi Norbi HUN, 2017.10.30. 22:44:48
Gyönyörű az biztos :) Mikor megjelent a Revelations, egy darabig csak a menüben voltam és hallgattam :D Nagyon jól passzolt a sötét menühöz, az idős Ezio történetéhez ez a lassú, érzelmes zene. Miután végigvittem a játékot és megnéztem ráadásként az Emberst, na ezek után vált csak igazán szomorúvá :/
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy ebben a részben is van olyan hely, amit lehet fejleszteni, mint például a Syndicate-ben a vonat, vagy a Black Flag-ben a hajó, stb?
Helyről egyelőre nem tudok (17 órám van eddig a játékban), de a saját cuccaidat tudod fejleszteni (alkar védő, páncél, hidden blade stb).
Black Flag óta nem szórakoztam ilyen jól AC játékkal, jó ez.
Siwa környékén bóklásztam a sivatagban. A térkép szerint, nem sima homok van ezen a helyen. Odavágtattam. Kobrák és hiénák harca fogadott. :) A kép, a beépített képernyőmentéssel készült, nem külső programmal.
Battledroid is van? :) Utoljára szerkesztette: AnuluWork, 2017.11.01. 15:36:29
Ha valaki 'szépíteni' akar Bayeken, akkor:
Hood: egér, középső görgő nyomva tartva akkor, amikor kiválasztod a gearnél az outfitet. Haj: JELENLEG csak kontrollerrel megy PCn (nekem nincs XBox1em, így csak a PS4est tudom írni): L2+háromszög Szakáll: R2+háromszög
Ezek különböző játékosok holttestei. Az enyémet is megtalálhatod olyan helyen ahol a közelmúltban meghaltam. Foghatod magad és megbosszulhatsz. Úgyhogy ha egyszer látsz egy Rony nevű holttestet, akkor szóljál és örökre hálás leszek a bosszúdért. :D
Segítséget kérek.... Szuper a játék, de elakadtam. 13-as szinttel egy 18-as szintű pályán vagyok és sajnos nem bírom legyőzni a harcosokat, nagyon kemények. Visszalépnék, hogy keressek még quest-ket, hogy a szintemet feljebb tornásszam, de nem engedi a játék, mert a küzdelem közben vagyok. Mit csinálhatok???? Tud vki segíteni?
Köszi, ez poén. Megbosszult már pár holttestet, de eddig tudtam, hogy ez mi.
This is to let you know that the 1.03 patch is now live on PC.
Patch Size: 1.1GB
Please find the latest changes below.
Patch Highlights New Photo mode effects: Implemented multiple effect types in Photo Mode including: depth of field, exposure, vignette, temperature, tint, saturation, and noise
System
Improved stability and performance Improved some visuals and looting issues on incapacitated or dead NPCs Fixed multiple loading issues when getting back to playable character after using Senu [PC] Fixed various issues in VRAM Meter [PC] Fixed various issues in multi-monitor mode Graphics & Audio
Added audio feedback on conflict warning Added audio feedback when sheathing and unsheathing weapons with Aya Added splashing sound when falling in water while mounted Integrated Japanese voice overs in Military points of interest in certain languages Fixed issue where dialogue lines could play twice [PC] Fixed geometric explosions and artifacts after applying options without restart of the game World
Improved some textures stretches and flickers Improved the world visual when riding horse at high speed Improved multiple spawning positions for NPCs and animals Improved level of details in different locations Fixed multiple lighting issues Fixed some floating objects Fixed water visual close to ships at night Fixed looting issue on a chest inside Cyrene Barracks Gameplay
Added parry ability to the playable character, Aya Added rumble and visual feedback to Charge Heavy Attack while mounted Allowed player to Assassinate an enemy while in fight with another group of enemies Allowed Kill Loot ability in bare handed combat Improved playable character, NPCs, and animal navigation Improved NPCs reactions Improved smoke bomb throwing usability Improved spawn locations when reloading checkpoint in the Cyrene region Improved controls on mount Balanced damages when executing an Overpower Chain Throw Prevented sandstorm from appearing over water Prevented performing Overpower ability on allies Prevented playable character from changing stance during dialogue scenes Fixed various issues with the playable character being stuck in overheat stance, in haystacks, or in the world geometry under certain circumstances Fixed an issue preventing players from picking up arrows in some circumstances Fixed an issue preventing players from interacting with loot bags dropped inside cages Fixed an issue where screen would briefly turn black when entering pause menu while in Stone Circle activity Fixed an issue where the thrown weapon could sometimes not hit the intended enemy when using the Overpower Chain Throw ability Fixed an issue with Critical Attack ability where playable character could sometimes not reach his target Fixed an issue with caged lions attacks not dealing any damage Fixed an issue with Ledge Assassination on sleeping enemies Fixed an issue with Sickle Swords, Heavy Blunt & Scepter Classes not able to transition from Charged Heavy Attack to Charged Light Attack Fixed the visual effect on Sickle Sword's Charged Light Attack Fixed an issue where arrows could sometimes not hit a moving enemy when locked on him Fixed some inconsistencies when using the Parry ability with Sickle Swords Fixed the weapon rotation when releasing a Charged Heavy Attack Fixed the camera movement while being locked on to an enemy Fixed an issue where the playable character could lose health when parrying Fixed an issue with Captains’ throwing knives not dealing damage Fixed an issue where player could not loot animals in water while being on ground Fixed an issue where playable character would leave shield stance upon throwing a Smoke Bomb following a Dash action Fixed an issue where the hidden blade would lose its upgrades upon respawning Fixed an issue preventing the predator bow to hit targets in water Fixed multiple issues with counterweights in Adorer of Thoth Tomb Quests
Improved various cinematic transitions Improved level of detail during several cinematic sequences Improved NPC behavior in the Amanai Cave during the "Water Rats" quest Improved cinematic during "The Lizard's Mask" quest Improved multiple spawned positions for NPCs and animals in quests Altered Present Day to prevent Leyla from taking unwanted paths back to the Animus Fixed issue with the interaction with NPCs the Cat and Mouse quest Fixed out of bound issues in Present Day Fixed an issue where enemies would enter into conflict with playable character during the walk and talk for "Old Times" quest Fixed an issue where Jeska would run after stray hippo's during "Smoke over water" quest Fixed an issue where cinematic would not end unless skipped during "Taste of Her Sting" quest Fixed an issue where Gennadios could stay stuck on horse during "Gennadios the Phylakitai" quest Fixed the cinematic trigger during the boss fight of "The Lizard's Mask" quest Fixed an issue where assassination celebration would appear prematurely during "The Battle of the Nile" quest Fixed an issue preventing the world from loading properly during “The Final Weighing” quest Fixed an issue where Taharqa could stop moving during "The Scarab's Lies" quest Fixed an issue where Nikias would spawn far away from chariot after failing during "Wild Ride" quest Fixed an issue where the playable character could remain stuck in a dialogue scene in "What's Yours Is Mine" quest Fixed an issue where "Pompeius Magnus" quest would not appear in the "Completed" section of the Quest Log Fixed an issue that could cause an infinite loading after completing "May Amun Walk Beside You" quest Fixed an issue where the beggar could remain stuck while climbing a rock near Omorfi Villa in ’A Dream of Ashes’’ quest Fixed issues with unwanted NPCs or animals appearing in cinematics camera shots Fixed an issue where Meketre could not enter in combat mode during "The Hungry River" quest Fixed an issue sometime preventing the interaction with Hotephres in ‘’Shadya’s Rest’’ quest Fixed an issue where playable character would light himself on fire when lighting some torches Fixed an issue that could prevent the final part of "Aya" quest from starting Fixed an issue that could prevent Nikias from mounting chariot during "Wild Ride" quest Fixed an issue that could prevent Bayek from interacting with chests while holding his gear during "The Scarab’s Lies" quest Fixed an issue that could cause the hay bundles to fall out of world during "Abuse of Power" quest Fixed an issue where Bayek could be killed during a black screen transition when completing ‘’The Scarab’s lies’’ quest Fixed various issues preventing objectives from updating in various quests Activities
Increased Rewards in Hippodrome and Arena Fixed an issue where the recover prompt would disappear too fast in Hippodrome Fixed an issue with the Leaderboard not updating properly in the Arena or Hippodrome Fixed an issue that could prevent the player from progressing after the Duelist I encounter in the Arena Fixed the Arena’s entry gate that could remain open User Interface
Added back button icon to locked menu pages Added category filters in the Gear page of the Store Added a completed activity panel to some activity locations Added indication of the currently equipped gear in the shop upgrade menu Added a hold gauge to ‘Follow Road’ input representation Implemented camera roll in Photo Mode Implement multiple effect types (depth of field, exposure, vignette, temperature, tint, saturation, noise) in Photo Mode Improved Photo Mode grid to follow ‘Rule of Thirds’ principle Disabled Photo Mode when in Stone Circles Disabled critical messages when in Photo Mode Disabled filter selection during composition mode in Photo Mode Fixed issue where placing a waypoint on a photo thumbnail would display an infinite loading symbol Improved the loot icon when purchasing a Heka Chest Updated the Tame Animal ability description in the Ability Tree menu Reduced text size in Arena wave display to prevent display issues in some languages Corrected the number of Completed Quests visible in its section of the Quest Log menu Fixed some critical message from appearing even if HUD is set to minimal Fixed health bar display when aiming at Ptolemaic Champions Fixed missing Quest Icon in Daily Quest Fixed issue preventing research folders from opening in Present Day menu Fixed material icons display when deploying Senu Fixed an issue where the combat feedback could remain visible Fixed an issue where the "God Slayer" Ubisoft Club Action and Badge were not unlocked upon meeting the proper requirements Fixed an issue where world map would be desaturated if opened inside a tomb Fixed inconsistencies in crafted gear preview stats when item was already fully upgraded Fixed refresh issue where the Ancient Maps Pack remains present in the Store after purchasing any other Map Fixed last row of the Trinkets menu not being displayed correctly in inventory page of the menu Fixed several issues with suggested level for quests in the menu Fixed ellipsis glyph in Japanese, Korean, and Traditional Chinese fonts Fixed various visual and functionality, menu issues [PC] Added Very Low value for Clutter Graphics option [PC] Added tooltip images for all Graphics options [PC] Added Lock Sensitivity option [PC] Improved M&K controls in Photo-Mode, Eagle Mode and Stone Circles [PC] Improved warning feedback on key mapping repetition [PC] Removed the option to control quality level of Global Illumination [PC] Hid the playable character from the Performance Tool page [PC] Fixed overlapping button icons in the Block and Aim tutorial text when dual keys are assigned to these action [PC] Fixed the Tobii Eye Auto Pause function when Auto Pause Delay is set to 5/5
Pénz általában 500 drachma, 20x3 fém alapú nyersanyagok, 20x3 bőr alapú nyersanyagok, ha nagy mázlid van kifoghatsz fegyvereket. Eddig 10-et váltottam be 2x volt pénz a többi nyersanyag.
Észrevettem egy Easte Egg-et, bár lehet nem az :) Szóval mikor sétáló üzemmódban sétálsz, magas fűben vagy búzaföldön, akkor a kalászokat "simogatja" Bayek, csak úgy mint Maximus a Gladiátor című filmben :)
Én is észre vettem, szuper easter egg. Nálam ez a játék most már a witcher3-mal van egy szinten (38 óra után). Az egyik legjobb játék amivel valaha játszottam. Technikailag nehéz belekötni, a sztori bőven élvezhető, az irányítás jó, a látvány gyönyörű. Egy szívfájdalmam van, hogy pc-n nem lehet visszahozni a szakállt. Annyira jó a környezet hogy alig használok teleportot, élvezem a lovaglást a hegyek közt.
Nekem is nagyon bejön eddig. Hihetetlen a látványvilág, gyönyörű, és a játékmenet is változatos, nagyon élvezem. Hihetetlen kis apró részlet van benne, ami lenyűgöző. A sivatagban rajtaütöttem egy kis táboron, és elszedtem a cuccaikat. A közelben tanyázott pár keselyű, amik a csetepatéra odagyűltek és elkezdtek körözni. Miközben kifosztottam a tábort, ott köröztek türelmesen, egyer lejjebb. Aztán ahogy ellovagoltam, visszanéztem, épp akkor szálltak le körözve, és elkezdtek lakmározni a tetemekből. Eszméletlen, amit látvány és világ szinten itt összehoztak.
Nah, most vágott ki először a játék. A patch óta, mintha akadozna, de nem vészes. Vissza tudod hozni a szakállát, de folyamatosan el-eltűnik (átvezetők, halál, betöltés után). Írták előttem is, hogy XBOX kontrollerrel, a fegyver menüben, a RT + Y a szakáll, míg a LT + Y a haj. Sajnos, billentyűzet és egér használatával ez nem lehetséges!
Nekem 25 órám van benne és csak 17% a teljesítési mutatóm! :Đ
Én PS4-en tolom, eddig bele tettem több mint 50 órát még mindig van három felfedezetken terület level 40 megvan meg full legendary de ez tényleg egy Witcher 3 egyiptomi verzióban hatalmas játék és van hogy órákig semmi questet nem csinálok csak egyik kérdőjeltől megyek a másikig. Papirus puzzle jó itemeket adhat és full random mindenkinek. Imádok éjszakába váltva komplett helyörségeket lemészárolni :).mellék küldik se sablonosak, sőt vannak egész ötletesek.
Hát kérem szépen, 44 óra utána túl vagyok a Cleopatra küldetés sorozaton. Két dolog tisztán világos: 1. Nem csak lengyel testvéreink tudnak tökéletes nyilt világú akció-kaland-rpg-t csinálni. 2. Bárki aki mostantól játékot akar megjelentetni a fenti kategóriában nagyon sokat kell ezzel a játékkal játszani. Az utóbbi idő nagynevű és várt játékai most szerintem nagyon szégyelik magukat :)
Ilyen aprólékosan kidolgozott és ekkora méretű játékot én még nem láttam. Olyan apró finomságok vannak, hogy sokszor nem hiszek a szememnek. Ahogy meggyújtja a tüzeket a labirintusokban; ahogy lerázza a lábát mikor vízbe lép; ha rossz irányból mászok a létrára, átfordul a jó oldalra; mikor túl nagyot ugrik kicsit sántikálva fut tovább és még holnapig sorolhatnám. A sas meg egész egyszerűen felfoghatatlanul király :) Olyan érzésem van mintha egy végtelenségig kidolgozott és feljavított witcher 3-at játszanék, kijavítva annak pár sutaságát, technikai hiányosságát. Semmi nincs túlerőltetve, de minden ott ahol kell.
Szerintem is nagyon jól sikerült a játék de nem egy W3 szint mint rpg, max light-rpg ha létezik ilyen, de nem is kell hasonlitgatni semmihez önmagában is megállja a helyét.
Őszintén szólva a black flag alkotóitól nem is vártam mást, látszik a 4 év munka, nem úgy mint a többi tucat ac-nál. Nagyon úgy tűnik hogy a privát rangsoromban az origins-é lett a vastrón :) Utoljára szerkesztette: Savaran, 2017.11.04. 20:22:59
Most vettem 5000 aranyért egy páncélozott "bad ass" lovat, 2000-ért Bayeknak perzsa herceg páncélt.....ezzel jutalmaztam a karaktert hogy az életerő nyakpáncélt kihúztam maxra. Pedig még csak 28-as vagyok a térkép 60% még sötét.
Kolbászoltam egy darabig a sivatagban, van délibáb, nagyon jól néz ki! Ezen kívül egy idő után a karakter megszédül, és mindenféle fura dolgot kezd hallucinálni a nagy forróságban. Eszméletlen, mi mindenre figyeltek az alkotók.
Igen, a light-rpg egy jó kifejezés erre, de nekem ez pont elég ezzel a körítéssel.
Igen, itt érződik, hogy nagyon figyeltek a részletekre, meg az egészet nagy műgonddal rakták össze. Az előző pár részen nagyon átjött, hogy csak kidobálták őket a piacra, össze voltak csapva, na. Azt hittem sokáig, hogy ezt a részt is passzolni fogom, mert már nem hittem a sorozatban (az utolsó jó rész sztem is a Black Flag volt), de az előzetesek, és beszámolók rábírtak a megvételre, hát finoman szólva sem bántam meg, egyelőre le vagyok nyűgözve, nem kicsit.
Érdekes egyébként, a Black Flag az egyik leggyengébb AC rész pont a kalózos téma miatt. Több volt benne a kalózos sztori mint az AC, így igazi AC-nak nem igazán mondható. Az Origins-ben meg még nincsenek is assassinok, így ez sem igazán tekinthető teljes értékű AC-nak. Mégis ez a kettő rész lenyűgözi le az embereket. Elgondolkodtató. :D
Engem is beszippantott a játék rendesen! Figyeltétek, hogy hátassal félelmetes magasságokból lehet leugratni? Lőttem is egy ilyen képet Alexandriában! :Đ Max. a ló elfekszik, Bayek meg sérül...
Én szeretem a távolságot úgy megtenni, hogy Bayek autopilóta módban és Senu-val, fölötte repülve követem.
Érdemes volt sírni, és ezt most jól kezelte a Ubisoft(Bár a Ghost Recon, és a For Honor után azért volt miért félni, nem beszélve az előző részek láttán.). Remélem a következő AC játéknál nem csökken a mérce!
Ez szubjektív megítélés kérdése, ha szigorúan veszed akkor csak az ac1az igazi ac. Mert az játszódik az aszaszin korban úgymond, az összes közül annak van a legtöbb történelmi alapja, a többiben sokkal több a fikció. Ha most mint játék értékeljük a széria részeit, akkor egyértelmű melyik a legjobb.
csatlakozom hozzátok, hihetetlenül jó játék lett, sosem vettem meg egy AC-t se de ez megérte a pénzét. annyira beszippantott a játék világa, hogy néha úgy érzem én vagyok Bayek.(lol)
most láttam olyat megöltem a bandita bázist és lementem a föld alá mire vissza jöttem a keselyük ették a hullákat ,imádom ezt a játékot
Ha teszem azt egy kis erődben az 5 őrből kinyírsz kettőt, akkor a másik három a keresésed után ha nem találnak, összeszedik a hullákat!
Akkor tele vannak kis részletes, hangulatnövelő dolgokkal. :) Ez tetszik. Van mit felfedezni benne? Amibe neked kell rájönni, hogy mit hogyan kell csinálni? Mondjuk egy piramisba bejutni vagy hasonló?
Felfedezni való az van bőven, és a bővent azt nagyon bővennek kell érteni, hát 49% nál járok de eddig nagyon agyalni nem kellett, a piramisok bejáratát is jelzi, mondjuk a sfinxént azt nem de kb 1 perc volt megtalálni :) A harc viszont jelent kihívást!
Gondolom az átlag amcsi hamburgerzabáló értelmi színvonalát vették alapul, így agyalni sokat nem kell, de ezt mondjuk minden mai játékra rá lehet mondani. Talán egy picit a papírusztekercs megtalálásán kell gondolkodni, kb olyan mint a kincskeresés a black flagben, csak nem rajz, hanem szöveg alapján. Utoljára szerkesztette: Savaran, 2017.11.05. 10:41:40
Az rpg-s vonal jót tett a sorozatnak, "mennyire erős"? Nehezen tudom definiálni, nekem olyan "skyrimes" értem ez alatt hogy viszonylag sokféle fegyver kategórián belül, a fegyvernek is van szintje amit húzol, a cuccaidat is húzod és ha fejleszted az látszik is rajta, van sok egyedi cucc pédául, amit küldetés után kapsz szóval mondhatni egy rpg light ahogy alattam is írták, nyilván az rpg féle karakteralkotás nincs mivel a szereplő az adott, de pont eltalálták azt az akcikó-kaland-rpg-féle kutyulékot, amit negatívumként hoznék fel, az az hogy nincs semmi negatív hátránya hogyha nem lopakodsz a karakterrel, csak mindenkit lekaratézol. Magyarul nincs már olyan hogy csak 90% a küldetés teljesítése.
A cuccok szerzése gyűjtögetése szerintem megéri, mert ha nem lootolsz nem lesz pénzed, a küldetésekért csak xp jár, az egyedi fegyvereket meg a képességeik miatt pl vérzés, érdemes megtartani vagy ha van jobb akkor jó áron eladni, íjból kapásból 4 féle van, ebből kétféle lehet egyidejűleg nálad, hunter íj az a sima, lassan lő erőset, light íj az mint a géppisztoly gyors töltés kis sebzés, warrior több nyilat lősz egyszerre mint a sörétes puska(mondjuk az bullshit nem is használom) predator íj az meg a mesterlövész íj. Szóval a választék több mint elég.
Most vettem észre egy dolgot, lehet nektek nem újdonság, de ha keresek egy alapanyagot fejlesztéshez és kitűzöm a képernyő jobb sarkára (pin) akkor a sas kiemelten mutatja azokat helyeket ahol ilyen szerezhetek. pl krokodil bőr, réz ilyesmi. Nekem ez új :)
Ambush at Sea küldetés egy állat volt, föleg a nyílzápor. kár hogy rövidre sikeredett, szívesen hajókáztam volna még. :(
Én ma fejeztem be a következő patch-ig ameddig nem javítják a méregfelhő bugot. Igy nem az igazi hogy a főúton levágok néhány rablót és mindenki kipusztul a városban aki arra jár.
Ne használj mérgező fegyvert és nyugodtan játszhatsz tovább. :) Utoljára szerkesztette: AnuluWork, 2017.11.05. 15:16:04