Akkor menj ki Freeplaybe, lesz 4 db barna boltív a térképen, mindegyikhez meg kell X dolgot csinálnod... Tippre a G-vel kezdődő már kész van (Ulti kill), a többihez még kell egy kicsit farmolnod (treasure chest nyitogatás freeplayben, world eventezés, multikill)...
Umm, csak halkan jegyzem meg, hogy teszteltem most egy Legendary Contracton keresztül, hogy felszedi-e automatán a játék a cuccokat, és egy kék és egy MW cuccom bánta, hogy nem.
Próbáld inkább kontraktokkal, amiket annak a küldetésnek a környékén adnak, azoknál 3-ból 2-nél nekem adott titánt...
Freeplay-be mennyi a respawn idejük a titánoknak tudja valaki? Dawn Shield Craft missionhoz kéne.:( reggel 1-1,5 órát repkedtem a spawn helyükön és nem találtam egyet se. :(
Itt a link haver is panaszkodott, hogy ha nem nagyitja ki kicsit a kep :D 2560x1440-ben kisebbek a betuk tudom en is csak kiment a fejembol.
ok par uj info ami azota valtozott illetve az egyik emberke hulyeseget beszelt. Eloszor is 200% Harvest Bonus csak 3 embert ad es nem 5 embert ahogy a Youtuber allitotta igy lehet boven fole menni amig meglesz a 5 Ember limit. Masodszor a Luck-ot teljesen tisztaztak mostmar mert a multkor lista melett egy valami hianyzott. Meg pedig az, hogy a 0-100 elso limit az 100 base luck. Szoval minden Javelinnek 100 a kezdo luckja igy maximum 90 kell, hogy elerd a 190-es limitet.
Jaja, még tesztelgetik, hogy minden esetben jól működik-e. :-)
Valamit nagyon elbasztak. Hiába 3GB, ha előtte leduplikálja az egész játékot. Nincs annyi helyem, most rakom át SSD-ről sima HDD-re... Utoljára szerkesztette: szergely83, 2019.02.28. 19:37:44
Mi a picsa van ezzel a patch-csel? 40GB helyem van, de felzabál mindent. Valakinek sikerült lefrissíteni? Patch után mennyi helyet foglal a játék?
Azt leszámítva, hogy teljesen más? :D Én kb 200-250 órát Destiny 2-zten és nagyon szeretem, de az Anthemre átpártoltam még is :) Kategória kb ugyan az: coop-looter-shooter rpg. Én elég sokat Destiny 2-ztem, Forsaken +AP természetesen. Gunplayban mindegyik jó nagyon. A 4 Javelin sokkal jobban eltérő játékélményt ad, mint a D2 kasztjai. Hasonlóan vannak az abiltyk is: 1 meele + 2 aktiv skill és ulti. Viszont a Componentek, secondary statok miatt több build opció van az Anthemben. Még akkor is, hogy az Anthemben nincs kimondott armor (fejes, test, kéz, láb páncél csak kozmetika) itemizáció (helyette 6 komponens, abilityk, fegyverek). A kombó rendszerről nem is beszélve, ami magasabb szinten nem lesz mindegy dps szempontból :) Loot is random, és több szintje van (viszont itt csak küldetések között tudsz variálni, ez szerintem jó). Itt van craft rendszer is, ugyhogy lehet szórakozni, hogy milyen stattal jön a cumó. Az Anthemben kicsit egysikubbak a fegyverek kinézetre, de csak kicsit. Mikrotranzakció ugyan úgy csak kozmetikai, tehát opcionális, csak itt Silver helyett Shard néven van :) Az end game ugyan úgy farm/grind mindegyikben (meg minden ilyen játékban), item szerzés a cél. A D2 persze jelenleg kiforrottabb, a pár év előnye miatt. Vannak hiányoságok az Anthemben, de ez fejlődni fog, főleg áprilistól lesz nagyon más (ekkor rengeteg minden jön), de már készül a sztori dlc is (ami ingyenes), meg bug irtás és Quality of Life dolgokat is közben adagolják majd. Rettenetesen nyitottan kommunikála BioWare, és figyelnek a visszajelzésekre. Nekem jelenleg a top3 ilyen játék: 1. Anthem 2. Destiny 2 3. The Division
Úgyhogy most sem rossz az Anthem, de sokat fog (és kell is, mint minden ilyen játéknak) fejlődni. De 6 napja jelent meg csak, új IP, tehát vannak gyermekbetegségek, de semmi durva.
Valaki, aki játszik a játékkal, és játszott a Destiny 2-vel is, leírná, hogy nagyjából mi a különbség a két játék között? Előre is köszi. Utoljára szerkesztette: Morinad, 2019.02.28. 08:44:39
Hat nem panaszkodom a sebzesere foleg mivel kettot tudok loni tarazas nelkul :D Intyvel meg a tripla dash egybol maxra huzza es meg ammo-t se hasznalok fol ez miatt folyamat tudom hasznalni a fegyvert.
First off, thank you for all the feedback around loot drops, this is what we have heard:
⚫Many inscriptions are not useful to the item they are attached to
⚫Due to this, players need to get many masterworks of the same item to find a “good one”
⚫Players want the frequency of masterwork drops to increase to help with the above OR…
⚫They want us to change how masterwork inscriptions work so that they are more “useful”
There is more feedback, the above is a summary.
This is our plan for changes to go live on February 28th or March 1st (central US time)
⚫ Inscriptions are now better for the items they are on
⚪ This applies to new items earned in Anthem (not existing ones in your Vault)
⚪ If an inscription applies only to the item it is on (gear icon), it will be useful to that item. Otherwise the inscription will provide a Javelin wide benefit
⚪ For example, an Assault Rifle will not have an item specific +pistol damage inscription. It may have a +electric damage suit wide inscription (cool for a lightning build)
⚪ Some more information below
⚫ Removed uncommon (white) and common (green) items from level 30 drop tables
⚪ This was a highly requested change and we agree, so that’s that.
⚫ We have reduced the crafting materials needed to craft a masterwork from 25 masterwork embers to 15 masterwork embers
⚪ As you salvage or harvest, you should be able to craft more masterwork items to get the inscriptions you are looking for
⚪ Now that inscriptions are more relevant to their item, this should yield better results for players
Additional inscription change details
Its hard to write a short version of this, but I’m going to try. If we need to add more information later we can do that…
⚫ Current: There are a large pool of inscription options available to roll on items, the inscription pools are generic (e.g. Weapons)
⚪ Every masterwork item has 4 inscriptions – Major Primary, Minor Primary, Major Secondary, Minor Secondary
⚫ Change: Each item type now has a specific set of inscription options for each of their inscription pools. The pools are smaller and are targeted to the specific item type
⚪ E.g. there used to be a Weapon pool, now there is an Assault Rifle pool and the assault rifle pool has 4 pools for each of the inscription types listed above
⚪ Primary inscriptions are focused on damage or survivability
⦾ Any item specific inscriptions (gear icon) will always benefit the item they are on
⦾ Javelin wide inscriptions (suit icon) will benefit damage or survivability across the whole Javelin
⚪ Secondary inscriptions focus on utility and can be targeted to the item (gear icon) or the entire javelin (suit icon)
There are likely a bunch of questions, we will read through the comments and if we need an additional post to clarify things, we can work on that.
Thanks again for all of your support
Ben
Na jott hivatalos valasz a Luck statra az Ursix teszt utan.
Bizonyos moboknak mint az Ursix is fokozott drop rateje van. Gondolom igy az osszes nagyobb enemynek is.
Szoval ugynezki 190 folott mar nincsen ertelme nagyon a Lucknak. A Luck stat nem csak a minosegre hanem a mennyisegre is hatassal van. Szoval minel magasabb a Luck statod annal tobb loot is lehet. A Supply statot is elmondt a dev, hogy mire van. A Supply az ammo/hp drop ratet noveli.
Illetve Ben is posztolt reddidtre, hogy jelenleg is dolgoznak szoval ugynezki tuloraznak a sracok bent a loot valtoztatasok miatt :P Ha szerencsenk van ma mar beszelnek a valtozasrol vagy jon update.
Na par uj info a statokrol. Luck mostmar 100%, hogy bugos egy gyerek csinalt 300 ursix killt es lemerte, hogy mekkora valtozas van benne. A 220% koruli Luck ugyan olyan volt szinte mint a 0%. A 90%-99% Luck is inkabb a trash loot rarityn valtoztat mintsem a MW/Legendary dropon arra a GM nehezsege tobbet ad. Harvest Bonusbol 200% eleg es az ember dropra is hatassal van a Luck igy 90%-99% Luck a legjobb a 200% Harvest melle. A 200% folotti Harvest mar csak a szurke matik mennyiseget noveli mert az ember max dropja 5. A Supply drop rate stat megse a hp/ammo hanem talan tobb loot johet ezt most tesztelik.
Amugy nem is ertem, hogy ha eros nekik meg a ST miert nem TM-be mennek? Tudom, hogy a loot miatt jonnek ST-be mert a sok legendary miatt ott jobb a loot esely, de a rovid run helyet oket kell felszedegetni vagy valahol bujkalnak. Alapbol mar a lada fazisoknal erzodik, hogy mennyire gyengek neha az emberek igy TM sokkal jobb lenne nekik amik ki gearelodnek.
Mondjuk a 98%-os builden nekem ezzel eleg EZ a DMG :D A labaira alapbol 100k folott sebzek ha terde borul akkor 400k+ is lehet a dmg, az meg mar csak hab a tortan, hogy kettot tudok loni mielott dashel ujra kene taraznom. Utoljára szerkesztette: Zarache87, 2019.02.27. 13:43:25
Én tegnap a Temple of Scar GM1-en szivtam meg, mert az okosok nem birták a bosst. Állandóan feküdtek mind a 3-an :D az utolsó kocka hp 10 perc volt, mert egyedül kellett leölnöm a legendary addokat (lőszer keresés, rohangálás-repülés, stb), hogy éleszteni tudjam valamelyik nyomit :D
Na ez a ket video alaranylag hasznos is a Harvesthez :D
A Luck test meg lassan halad mert a ket randomot mindig carryzni kell ST-ben. ST 93%-98% Run 1: 2 MW, 1 Lego Run 2: 2MW, 1 Lego Run 3: 3MW, 0 Lego Run 4: 2MW, 0 Lego Run 5: 2MW, 0 Lego Run 6: 1 MW, 1 Lego
Csak vegre olyanok is jonnenek be akinek a segget nem kell vegig carryzni :D
Na most majd kell menni ketszer 10 ST-t megnezni mekkor a kulonbseg 93% es 226% Luck kozott. Ja tenyleg majd allitanak meg a drop raten egy picit felfele.
#Maala hany % Harvestnel dropol 3-5 MW embert a harvest?
Hat ugye ez meg az osszesitet statra mert mindkettore vonatkozik igy.
Supply az a health es ammo packra vonatkozik osszesitve elvileg persze attol meg novelheti ennek a szintjet is. Tenyleg a Sigilek kozul neked van kek gear CD sigiled? Mert en csak lilat es zoldet latok.
Hát, meg tudnám nézni már 101%-on is, de én 98%-on használom. Előtte ~150% körül volt, és kb lófasz se akart esni a garantáltakon kívül... Azóta meg azért esik bőven, SH-nként 3-4, és napi 1-2 legendary is befigyel.
Supply % drop-ot kéne még tesztelni, hogy több loottal az "új" loot szintje is nő-e, vagy csak több trash-t kap az ember...
Luck neked hany %-ig mukodott mert ahogy neztem a 101% az rossz lootot terem. Most majd a 200%-ot probalom ujra, de betudom loni ephogy 100% ala is.
Amugy a skillek nalad se mennek mar MW skillel ugye? Mert valamelyik patch utan lett ilyen pedig a fegyverknel eleg kenyelmes az, hogy MW-el vegig huzod.
TM-ben 2. Chest azert meg midig tobb elite (2 fegyvert szoktam itt 3. Kuldiig felguzni), de legendarykben tenyleg hianyos... ST 8-11, HT 6-8, TM 2-6, legalabbis nalam... szoval fegyverhuzas nalam elobb egy TM, majd egy ST kor szokott lenni, es maxos is, megvan az MW blueprintig.
Azota azt is kitapasztaltam, hogy egyszerre mindket fegyvert lehet huzni 1 legendaryval... beteg.
Hat jelenleg van aki allitja, hogy 100% Luck folott bugos van aki meg azt, hogy mukodik. En is most ezt akarom megfigyelni a 200%-os luck buildemmel. Viszont a Harvest mar 55%-tol jo azt meg nem neztem meg 100% folott, de 55% kornyeken fixen 2 MW Ember jon csak ha dropol. Matit inkabb Free Playben erdemes gyujteni GM 2 vagy GM 3 mig a MW/Lego Stronghold GM1/GM2.. Strongholdok kozul a ST (Scar Templom) es a HR (Heart of Rage) sokkal tobb lootot adhat mint a TM (Tyrant Mine) mivel az elite es legendary mobok mennyisege joval nagyobb.
most akkor mi a konszenzus pontosan a harvest es luck buildeken? 100% max vagy legyen több?
köszi, visszatettem normalba, mert a hard/gm1 tenyleg jatszhatatlan jelenleg normalon legalabb van esely :D Utoljára szerkesztette: EFRM, 2019.02.26. 10:30:19
Naja meg igyse eszeveszett a tempo a vasrosban. Hat eleinte vegyel fel minden mert szukseg lesz ra illetve valtogasd a skilleket, hogy legalabb a lv 1 mastery meglegyen igy majd craftolhatod is oket.zoldre. Intyben es Colossusban tudok tanacsot adni mert haver Colossus en meg Inty vagyok. Illetve majd lv 30-on erdemes a normal build melee egy Luck es Harvest buildet kiepiteni. Harvest Free Playben nagyon jo tud lenni mig a Luck Stronghold farmra. Most tesztelem az uj Luck buildem es eddig jonak tunik mert egy megkezdett Strongholdba leptem be a 2 lada utan es igy is 2 MW lett a jutalmam. Illetve a mostani builden meg a dmg-et kell finom hangolnom mert ugynezki egyenlore csak 30k AOE rugasokat tudok kihozni, de lehet az uj Sigil comboval most joval fole lovok :D
Latom a kepeken, hogy ti mar masik ligaban jatszotok es mar csillagaszati ertekeknel jartok, de en egyelore lvl11-en maximum zold szintu cuccokat lootolok, igy azzal kapcsolatban kerdezem, hogy azokat muszaj porszivoznom, vagy megkapom. Az megnyugtato, hogy kesobb majd legalabb a tenyleg jo loot nem megy karba. :)
Hasznalom a sprintet, nonstop, de minimalis a sebessegkulonbseg, igy azzal is egy vicc a kozlekedes a varosban.
Sprint mukodik Tarsisban illetve Masterwork es Legendary itemeket automatan folveszi a game ha ottfelejtetted. A boss dropot automatan messzirol felporszivozod.
#654 Nem a Day 1 patch volt a ludas hanem egy kesobbi aminel csak 11 oran keresztul volt erezheto a drasztikus drop. Mondjuk most is rohadt jo a drop ha az ember nem Tyrant Mine-ban es Free Playben probal csak farmolni. Ma tobb olyan run is volt ahol 4-5 volt a legkevesebb MW drop. Illetve csak tegnap jott 3 legendary miutan meglett az uj farm hely. Most azota megfeljebb toltabb a Luck-ot es nyomunk majd haverral jopar kort. Amugy aki ertelmesebb dropot akar az menjen Heart of Rage-be vagy Scar Templomba. Sokkal tobb ott az elite es a legendary enemy igy a loot is sokkal jobb. Gz a legendaryhoz amugy a Harvest Bonus is jo rajta.
Igen de szerintem most nagyon vissza vették a dolgokat. Konkrétan ma kb 3-4 órát játszottam és csak a stronghold végi fix masterwork esett pedig van 92% luck is hozzá. Még a day 1 patch előtt is jobban esett.
RAM mérettől függ mennyi mindent tud előre betölteni. Alapvetően a töltési időt csökkenti igen, de ha pálya közben kell swapolni valamit akkor HDD-ről jóval lassabb lesz az elérés, és attól is beröccenhet.
Hat, nagyon jo lenne, ha ez lenne a helyzet. Egyszeruen a vegso bossok utan nincs ido minden a harc kozben kiesett random "rombuszt" osszeporszivozni, foleg utolso harc utani 5-7 secben. Oke, nyilvan ezek limlom dolgok, de lowlvl szinten (lvl11) az ember minden kis szarnak orul. :)
Kovetkezo patchben konyorgom emeljek meg a Tarsis haladasi sebesseget, mert ugy erzem magam, mint egy reumas csiga egy dungeon crawler jatekban... Meg az always run opcioval is frusztralo ez a seta...
Itt igazabol arrol van szo, hogy egyik nam varatlanul magas lett a drop rate es 11 oran keresztul ment ez. Azt alitottak vissz az elozo allapothoz, de tuti lesz egy kis finomhangolas mert paran nagyon vissza sirjak azt, hogy minden bokorban MW drop volt. :D
Nekem sokáig nem működött (nem integrált hangkártyám van), aztán jól le kellett kb. tiltani minden más eszközt (monitor hangszóró, stb), amit nem használok Anthem közben, azóta már hallottam kommunikálni 2 embert! :-D
A gtx 750 4 gigával szerintem nem rossz azért. Ma vettem 8 giga ddr3 1333mhz ramot, és érezhetően jobb lett. Már nem szaggat a harcoknál úgy, repülni is lehet szépen, igaz low minden, de játszható és így se csúnya. Még a min procit szeretném elérni az Intel Core i5 3570 30k.ért már megvan. SSD ennyit számít harcoknál? nem csak a töltő időt csökkenti pl?