A BioMutant egy nyitott világú posztapokaliptikus akció-szerepjáték, amely a valós idejű közelharcot, a lövöldözést és mutáns akciót mixeli. A készítők remek újrajátszhatóságot ígérnek, mély karakterfejlődéssel.
Három szisztematikusan létrehozott világot fedezhetünk fel a játékban, saját alvilággal és kis naprendszerrel. Mehetünk gyalog, vagy mechát, léggömböt, jetskit vagy egy UFO-t irányítva. Aranyos kis emlősünket teljesen testreszabhatjuk, saját mutációkat hozhatunk létre, de még különféle eszközöket is kraftolhatunk a számára. Nem csak protézisekkel turbózhatjuk fel a képességeit, hanem valódi testi mutációkkal is. A csapat kontextuális narratívát ígérnek, amelyben a főszereplők a túlélésért vívják mindennapi harcokat egy élénk és színes világban. Kalandunkat egy saját robot is végigkíséri. -GK
A BioMutant 2018 folyamán landol PC-n, Xbox One-on és PS4-en.
Ettöl a csapattól már a Mad Max is jó posztapokaliptikus játék volt.
Azért nem semmi, hogy real time mennyivel monumentálisabban ócsmányabb mint ami CGI-al volt. Bárcsak olyan lenne már minden game.... Utoljára szerkesztette: grebber, 2017.08.24. 09:48:29
és bárcsak mindenkinek lenne annyi pénze, hogy egy olyan grafikájú játékot normálisan futtató vga-t venni tudjon....
Tettszik amit eddig mutattak pedig nagyon látszik, hogy ez még alpha, nálam mindenesetre várólistás lett a játék.
Az teljesen korrekt idö a föszálon való végigszaladásra a Fallout 4 se hosszabb, de ha akarsz 100 órát is beletehetsz. A lényeg az lesz, hogy mekkora mappot kapunk és azon mennyi content lesz, szvsz.
"A kiadó legutóbbi pénzügyi jelentése - valamint a THQ Nordic GamesIndustry.biz-nek nyilatkozó vezetője, Klemens Kreuzer - az április elsején kezdődő és 2022 március 31-ig tartó pénzügyi év egyik legfontosabb címének nevezte az Experiment 101 különleges projektjét, ami alapján legkorábban tavasszal vethetjük bele magunkat a Biomutant játékmenetébe (elvileg PC, PS4 és Xbox One platformokon, de garantálhatóan lesz belőle új generációs kiadás is). A THQ Nordic jelentéséből egyébként az is kiderült, hogy a 2022. március 31-ig tartó időszakban a Metro Exodus óta először jelentkezik újabb AAA kategóriás játékkal, és ettől kezdve minden évben számíthatunk hasonló kaliberű címekre a kiadótól."
Biomutant is coming to PC, PlayStation 4, and Xbox One on May 25th, 2021.
Gépigény
Minimum
Op. rendszer: Windows 7/8.1/10 (64 bit) Processzor: AMD FX-8350 / Intel Core i5-4690K 8 GB RAM Grafika: GeForce GTX 960 vagy Radeon R9 380 Tárhely: 25 GB szabad hely
Ajánlott
Op. rendszer: Windows 10 (64bit) Processzor: AMD Ryzen 5 1600 / Intel Core i7-6700K 16 GB RAM Grafika: GeForce GTX 1660Ti / Radeon RX 590 Tárhely: 25 GB szabad hely
"A listáról látványosan hiányzik az Xbox Series X/S, illetve a PlayStation 5, ennek azonban egyszerű az oka: a Biomutant még az előző generáció konzoljait célozta meg, így nem készült belőle önálló újgenerációs port. A visszafelé kompatibilitásnak köszönhetően természetesen ezeken a masinákon is gond nélkül játszható lesz az anyag, de valószínűleg be kell érnünk az Xbox One X és a PlayStation 4 Pro élményével." Utoljára szerkesztette: hunbalee, 2021.05.15. 08:07:15
Bármennyire is fájó kijelenteni: semmit sem vesztettünk volna, ha a rengeteget csúszó Biomutant végül sosem készül el. Utoljára szerkesztette: hunbalee, 2021.05.24. 18:28:58
Még megjelenés előtt a Mad Max játékot is lehúzták a drága "szakértő" emberek, de miután megjelent a népnek mégis tetszett, ahogy nekem is. Inkább próbálja ki mindenki mielőtt egy ilyen lap miatt kihagyna bármit is. No offense.
Én is így vagyok vele. Az első 1-2 órában valahogy csalódott voltam, főleg a narrátor működése nem tetszett, meg valahogy fura volt az irányítás is, de 3-4 óra után megszoktam, a mechanikák is rögzültek, belejöttem a harcba is - már nem csak nyomogatok össze-vissza. Most már kimondottan tetszik, nagyon jó hangulata van, és érződik rajta, hogy szívvel-lélekkel csinálták. Jó kis nyugis, felfedezős móka, jópofa harccal, jó crafting rendszerrel. Tetszik, tök jó kikapcsolódás. Utoljára szerkesztette: Voltan, 2021.05.26. 22:55:35
Nekem csak annyi a problémám a játékkal, hogy nincs zoomolási lehetőség a lőfegyvereknél. Csak lövöldözik a világba, de nem lehet közelíteni az ellenfélre. Annyira megszoktam ezt a TPS játékoknál és itt meg semmi. Kicsit frusztráló így. Fogalmam sincs miért spórolták ki.
ugyan ezt érzem én is, egyszerűen jól össze lett rakva, meg van a maga kis egyedi hangulata és amiért fikázták, hogy túl sok minden van én pont azt élvezem!
Találom az új cuccokat, mindig változtatok valamit.
akinek esetleg kifagy unreal engine hibával, ikonon jobb klikk, kompatibilitás, teljes képernyőz optimalizáció tiltást kapcsolja be és jó lesz :)
Sziasztok! Van egy olyan pillanat a játékban amikor a törzsünk sifuja közli velünk, hogy a többi törzs kész behódolni és nem kell minddel külön harcolni. Az lenne a kérdésem, hogy így megkapjuk a törzsek fegyvereit, vagy azokhoz mindenképp harcolni kell?