Nem az a lényeg, hogy 60 fps legyen, vagy akármennyi, hanem hogy ne ingadozzon. Legyen stabil. Mert ha soulslike játékban harcon kívül 60, amúgy 30, 40, vagy akár 50, de összevissza ugrál, az katasztrófa. Nekem jó a stabil 40 is, de akkor végig annyi...
nézegettem amúgy steam fórumot és van aggódás redditre fel se merek nézni :D
Amúgy jórész a játék gyorsaságát kivéve még annyit megemlítenék érdekességképpen, aki nem tudná, és ami szerintem megintcsak egy sokszor nehezebb dolog...
Hogy itt a megszokott életek, vagy élet italok-ból alapon fixen csak 3 van. Ezt a 3-at növelni lehet MAXIMUM 8-ra.
De ezt is akkor területenként lehet, annyi pályán megkeresni ezeket a dolgokat, vagyis minden terület végére lesz csak 8. Bár ellenfelek hullajtanak néha ilyen szarokat, DE AHOZ le kell őket ugye ölni előtte.
Vagyis míg a Das 3-ban van mód 15 estus összegyűjtésére, Bloodborne-ban akár 30-35 Vial-ra....
Itt ez az életvisszatöltés nagyon necces téma, persze a pályák sem olyan összetettek azért. Gondoltam megemlítem, hátha érdekel valakit.
mocskosul be vagyok sózva, remélem lesz majd preload lehetőség
amit láttam manvsgame streamek közbe, hogy a checkpoint rendszer egész baráti még ha hp nem is nagyon van
Ebben a játékmenet ugyanaz, mint a szószokban? Csak mész, levágod aki jön, esetleg meghúzol egy kart valahol és ennyi, vagy itt van valami más is? Történet itt is 1 mondatos valami, vagy azért kicsit komolyabb, netán átvezetők, vagy valami?
amit láttam twitchen itt van egy rendes íve a sztorinak és ahogy láttam nem fix térkép van, hanem ilyen küldetés pályák amiken belül kell neked shortcutokat kinyitni
Valóban a térkép nem egybefüggő nagy egész, hanem több kis szekció van, a story csak kicsit több, de az is kimerül nagyrészt szöveges mesélésben. Ha a Das nem tetszett tartalmilag, ez sem fog. Sőtt a Das-okban mérföldekkel több kontent van, apró kis érdekesség, titkos dolog. Itt meg a manók felkutatásán kívül a rengeteg fegyver loot jelenti a tartalmat, semmi más, nem is láttam értelmét többször lenyomni egy helyszínt a mnókat kivéve, vagy farmolni...nem is lehet ki-be lépkedni a pályákról, ha kell loot vagy manó, csak úgy léphetsz ki, megtartva mindent, ha elfutsz a végéig megölve a boss-t.
NG+ nem is tudom pontosan van-e, lehete gy update miatt lett utólag, de én csak alap menetet tudom és utána megnyílik egy strong változat, ami nehezebb, de ugyanazokon a pályákon mész ugyanúgy végig.... Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2017.11.05. 18:14:58
Azért ledemozhatod, de tartalomban, azt amit egy das nyújt vagy bloodborne, hogy vannak titkos dolgok, küldetések, megszerezhető exclusive cuccok, azt el lehet felejteni.....:) Mondjuk ezt nem is értem, hogy gondolták, de persze ettől még jót játszottam vele, amíg tartott a játék.
A pályák nagy része szinte az első menetben 90-95%-osan felderíthető, az a maradék 1-2 eldugodt terület is zöld manoknak van a játékban.
Nekem a mellékküldetésekkel, amiket erősen idézőjelben érdemes venni, annyira töltelék dolgok, 64 óra volt a játék és a Strong módba beletettem még valamennyit, de azt nem fejeztem még be. :) Bár én nem sokat cseszekedtem a fejlesztgetésekkel, csak amit hozott a végigjátszás éppen.
"csak" 50€, mondjuk az előzetes infok alapján ez nem annyira meglepő de nem lepett volna meg a 60€
June [author] 11 hours ago Game is going actually good for port from Koei Tecmo. Yep, this game have settings like ambient occlusion, shadows, dynamic reflections and camera motion blur (lol). And 30 or 60 framecap, of course, no matter what resolution you will choose. Mostly 45fps on GTX 960 2GB, cutscenes are locked on 30fps.
ejj de kur>@ hosszú munkanap lesz
Na, a Steamen már kezdi szétcincálni. Ahogy féltünk, úgy fest, valóban pocsék az optimalizáció. "So far badly, Badly optimized. Staggering constantly, no options for keyboard and mouse use. Wont stay open in Fullscreen Mode at all. Damn I was looking forward to this. Hopefully fixed soon.
Setting to high settings, constant stutter. Need to patch ASAP,
PC - i7 7700K, EVGA FTW3 1080Ti, 32 GB Corsair Vengeance DDR4 - For those that will say get a better pc. :/"
"1080TI加1700x 38fps外加卡顿,优化太烂了"
Ugyanakkor:
"So far: Great Runs Great at high with my gtx 970 and i5. Plays Great just as you would expect it to. Sounds Great. just awesome sound effects. Level designs feel Great so far."
mvg twitteren érdeklődött, a kommentek itt is vegyesek de több a pozitív
sajnos le van tiltva általában a cégnél a steam oldala így csak ritkán jön be, legalább nem kattogok h tolnám :D
POSTED: 7 NOVEMBER THERE IS A LAUNCHER, I REPEAT THERE IS A LAUNCHER!
Right click the game in your steam menu and click 'launcher' to change resolution and settings. It's a back-asswards way of doing it but you can change the resolution and other settings that way.
Lehet,hogy a felső kategóriát megcumiztatták,viszont "budget pc" fronton nagyon jól teljesít. Csak az én megérzésem,de szerintem a portra ráerőszakoltak pár olyan fícsört ami "PC exclusive".
Nioh PC - GTX 1050 ti + G4560 Benchmark 1080p render High / Shadows mid / reflections on / AO off 60 Fps
Tekerjetek bele,kiírásban ott van az éppen használt beállítás. Utoljára szerkesztette: nxs, 2017.11.07. 17:44:58
nah végre nekitudok esni, az kapásból nem tetszik h fixen van frame rate cap 30 v 60 te választod ki, a luncher miatt ez sztem problémás mert mindig 0ról kell elindítani majd így minden kis módosítás után
valamint értékelnék egy olyan 3. opciót h "no cap" - a no cap áll, de a másik nem mert ingame is lehet egy csomó mindent állígatni
csak a "resolutiont" nem
--
japán hang ps4en se volt?! Utoljára szerkesztette: Negritis, 2017.11.07. 18:31:14
sztem kurvajó lett, levettem az árnyékokat és az fps-t is tartja stabilan 60 felett 1080p-ben
Hát minden beállítást felnyomtam a játékban, így megy 30-40fps-t, a gépemen.
i7 920, 4GB DDR3, RX 460 4GB
Szerintem ez egy az egyben ugyanaz mint PS-en, semmi változást nem látok, max annyi, hogy a PS4 Pro-n nem natív 4k megy, itt pc-n meg igen, de amúgy semmit nem vettem észre. :D
Elnézést rosszul néztem, 20-25 nah, nem 30-40....ami átlagos a mai cuccoknál.
Nem, a játékot ez nem minősití, a játék nem változna semmit. Maga a support részét jelzi max. De a játék ettől még ugyanúgy fasza marad. Maga a gameplay-t nem befolyásolja, vagyis nem korrekt, ellentétben a Batman-el, ahogy kapásból a játék tervezett működése volt szar.
Itt nem lehet negatívum, az aminek nem is kell benne lennie.
Egy vr játékot se fer lepontozni, mert nem megy kormánnyal, vagy táncszőnyeggel. Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2017.11.08. 10:43:08
A PC leköpése az, ha nincs egér támogatás. Még akkor is kéne egér támogatás, ha abból állna a játék, hogy egy kontroller vagy, amivel egereket törsz szét :D Alap, kész.
De persze megértem azt is, hogy ez a kiadó nem szereti ezt megcsinálni, mert a Nioh is csak egy fejőstehén, kell a zsé a következő játékra. Meg gondolom lusták is.
Majd holnap kihívok egy szerelőt, de nem használhatja majd a saját szerszámait, hanem adok neki valami "szart" amivel próbálkozhat, pedig nem szokta meg. (Jó, én elvagyok kontrollerrel, de bizonyos műfajokat nem akarok azzal tolni továbbra sem.) Minden egyes szót megérdemelnek amit kapnak. Mennyi időbe tellett volna az egér support? Egy hét? :D
Mit gondoltak amúgy ezek? Több ezer soulslike imádó gamer van a pc-sek között is, és akkor ők kiadnak egyet egértámogatás nélkül. Legalább ha már lelopták a DS sémáját (akik nagyon hamar belátták, hogy pc-re is menni kell, és minden játékuk egyre jobb lett pc-n) és Ríviai Geralt kinézetét akkor kis tisztelet legyen mögötte :D
ez a Koei ez egy japán cég ők úgy gondolják hogy gamepad és . akkor neked is úgy kell gondolni és .
és PC-hez az egér sem volt sokáig alap! szóval ők az ős PC-s elvárásoknak megfelelve támogatják hogy billentyűzeten told az egér csak zavaró vacak amúgyis
bár sztem akkor már kiadhattak volna egy csak parancssorból működő verziót is mert úgy a tuti
Az a baj szerintem te pontosan tudod hogy nincs igazad. Egyszerűen lehetetlen, hogy nem látod ez mekkora hiba teljesen függetlenül attól, hogy te milyen eszközt favorizálsz.
Ez egy átalakító, ami nem natív egér+bill, hanem csak emulátor, semmi mást nem érsz el vele, csak az analog kar helyett az egeret mozgatod, de azt az érzékenyséáget nem éred el vele. Nem létezik natív bill+egér támogatás konzolra egyelőre, majd ha lesz azonnal elsők között szerzek be egy szettet, már ha lesz olyan játék, amihez kelleni fog, mert az fps-eket nem játszom....
Ne kedjétek a butaságot. :) Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2017.11.08. 16:24:39
Nem, ezt az eszközt favorzilom, hanem ERRE LETT TERVEZVE, sokkal kényelmesebb, a maradék szubjektív fétis, ez technológia, meg egyéb tényeken alapszik, leírtam már. A többi egyéni izlés, megszokás. Amivel semmi baj, nincs mindaddig, míg nem kezeljük tényként. :)
nem nekem van igazam, hanem a technológiának. De bedobom a gyeplőt. :) Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2017.11.08. 16:22:56
Attól még tény, hogy PC-re nem csinál az ember játékot egértámogatás nélkül. Pont. Ezen is kár vitázni szerintem.
Engem nem érint a mizéria, mert a Dark Souls-okat is kontrollerrel toltam, meg ezt is, de teljes mértékben megértem a kiakadást ezügyben. Természetesen magát a játékot ez nem minősíti.
Eddig nem láttam problémát a porttal a magam részéről amúgy, bár még csak most hagytam el a prológus részt, de minden maxon 1080p-ben tartja a 60 FPS-t szépen - lekopogom.
Az egyéni problémát megértem, de hogy ez miatt húzni le a játékot 50%-ra, az nem korrekt.
Az egér+bill eredetileg nem volt a kodban szerintem, mert ps4 volt a terv, most meg anyagilag nem ért ennyit a dolog, nem véletlen, hiszen van 10-1 ember aki szenved egérrel meg bill-tel. :) Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2017.11.08. 16:38:39