Én 74 órát pakoltam bele és a Little Childrennel végül ez 95-re ment fel. Úgy, hogy akciósan vettem és milyen minőségű életemben kevés ilyen jó ár/érték arányú játékom volt.
A TWoM újrajátszhatósága nem volt annyira rossz. A 2-3. sikeres túlélés után már nem volt értelme, de előtte vagy 2-3 bukás biztosan volt. Az 1 emberes túlélés meg egészen más stílust követelt meg...
Nekem 13 óra alatt lement az alap. Volt bukás közben de nem éreztem késztetést az újra játszáshoz. Nekem egy jó játék olyan 100 óra játékidőnél kezdődik. Szerintem ez a legjobb mérce mert ha azt érzem, hogy munka a játék, akkor leteszem és nem játszom vele. Persze vannak kivételek mint a Limbo, ami kis játékidő de mégis jó játék de a játékaim nagy részének ez a fokmérője.
Ne érts félre érdekel a Frostpunk, érdekes alkotásnak ígérkezik de előtte biztosan teszek próbát vele, mielőtt kiadok rá 30 Eurót .
A jó játékot nem a hossza definiálja. A LiS nekem kb. 20 óra volt. Kettőt találhatsz miért az az avatarom még ma is...
Ellenpélda? A Skyrimben végül 166 órám volt benne, de fogalmazzunk úgy, hogy ha baltával agyonversz, akkor sem tudnám megmondani, hogy mi volt pontosan a főszál. Volt benne sárkány, meg idő/lélekutazás és a végén valami túlvilág. Ennyire emlékszem. Egyetlen szereplő nevére sem emlékszem. A LiS-ben meg kb. mindenkire Izé... Vagy a Gothic 2-ből is itt van minden előttem fejben...
Csak attól, mert valami hosszú még nem lesz jó. Persze a túl rövid játékmenet sem jó, kivéve ha magas az újrajátszhatósági faktor. A Firewatch ezen a téren az igazi overhype. Kurvarövid, 0 interakció a játékmenet fele kb. sétálás és alig 4 óra hosszú talán így is. Cserébe leárazva is votl tizenx EUR. Na az életem egyik legnagyobb mélyütése volt... A TWM ahhoz képest a szoftverfejlesztés és élményadás csúcs volt.
Overwatch-ot én megjelenés napján megvettem és ha a steam refund nem 2 órás limittel megy akkor 3,5 óra múlva már kértem is volna vissza érte a pénzem, ugyanis ennyi idő volt a végigjátszása, hatalmasat csalódtam.
Én arra értettem, hogyha valami 100 órán át maga előtt tud tartani, akkor az egy jó játék, persze mindig vannak ellenpéldák.
Frostpunk árát én amúgy 20 euróra lőttem volna be kb. mint a They are billions-é. Utoljára szerkesztette: ToxiMaxi, 2018.03.02. 12:08:22
Az első 10 nap , demo verzió . engem kibaszottul megfogott. ez ismét egy unicum ! :)
Ha kijön akkor megint az lesz, hogy mivel játszak. A Wastland 2 DC fent van már a gépen, a Long Dark és Lis BTS után ez a kettő vív majd közelharcot. :)
Készüljetek ! már csak 3 nap ! :) Közben kiderült hogy az alap túlélő pálya mellett még lesz +2 scenárió is !
Már előrendeltem. Az a baj, hogy a Battletech is 24-én jön. Lehet szabit kell kivennem:)
én már nem merek videókat nézni, félek hogy túl könnyű lesz ha tudom mit kell csinálni :)
ohh bazdmeg... most realizáltam hogy a fő kampány - ami végül is csak egy scenario - mindössze csak 41 napos, aztán vége! vagy túléli a város vagy nem. most néztem meg egy 4 órás streamet (csak a végét) és gyakorlatilag ENNYI a fő szál ! 4 óra játékidő ! szerintem ez kurva kevés . megy a hypeolás hogy törvények meg "társadalom" ... aha 41 nap alatt ???? szerintem tök mindegy milyen utat-törvényeket- választunk, végül is ha van elég szén, kaja, fa és megvannak a kulcs épületek akkor is túlélünk . az biztos hogy ez nem első napos vétel lesz ....
Huhh ezt jó, hogy mondtad mert nagyon gondolkodtam rajta...
hehe, már játszottam vele.... egyelőre a 10. napon vagyok. 4 vadászsátorral is alíg bírom a kaját előteremteni :( a másik gondom hogy a szénbánya nem akar termelni mert hogy a raktár tele van. közben alig van 300 coalom. építettem 2 raktárat is, de nem viszik oda a cuccot? megnézem hátha az út nem lett jól kitűzve ? mindegy nekem kicsit túlhypeolt a játék .
Este ~fel hettol most 1kor fejeztem be a new hope... home kampanyt. 673 tulelo. :-)
En 2, majd 3 satorral haladtam, aztan hothousebol 1, a vegjatekra meg osszesen 3. De sztem 2 is eleg lett volna. Szentermelesre csak azert hasznaltam szenbanyat, mert ingyen megkaptam az advanced technojat, aztan akkor mar kiprobaltam. ;) 2 thumper es 5-6 gathering site csomagbol 2 boven eleg a vegjatekhoz. Es ahogy neztem, Arkkal ellenben itt meg hely is van neki. Mondjuk nagyon gyorsan rarepultem a fa es acel technokra, meg a 4 workhhousera, kb az tunik a legnagyobb szuk keresztmetszetnek. No meg a beaconos cuccok. Vegul 2 technot nem tudtak az automatak kifejleszteni. :(
Holnap johet az Ark. Vki megnezne nekem, hogy egyebkent az ark unlockjanak mi volt a feltetele? Csak a 3.-et latom, hogy Arkban el kell erni a 20 napot. Utoljára szerkesztette: Maala, 2018.04.25. 01:32:07
Kell hozzá gathering épület :) Bánya raktára van tele, nem a te raktárad.
Ez is az. Minél hamarabb kiszórni 1 sawmillt, 1 wood drillt, 2 iron minet, és 2 coal thumpert 5-6 gathering posttal, és kész vagy endgamere. Ehhez asszisztnek persze kell még 4 db workhouse a 160%-os fejlesztési idő gyorsításhoz. Nehézségi módtól függően közben ilyen-olyan nyavalyákat kielégíteni a lakosságnak.
Húha... Akkor ez elég primitívnek tűnik a TWoM-hoz képest. Akkor ezzel én megvárom az első nagy sale-t. Van elég más raktáron, hogy elszórakozzak azzal.
Szerintem is jó játék lett. De annyira nem tudsz mit mondani róla. Túléled vagy sem? :D
Coal mine felesleges. :-)
A sandbox játékokért nem nagyon vagyok már oda. A TWoM is végetért. Inkább az lenne jó, ha akkor kezdenék játszani, ha ahhoz hasonló customizálási lehetőség lenne. Mire kijött ez a TWoM-nál már szénné játszottam és nem volt értelm, kiismertem a játékot.
Skacok, olyan lehetőség van a játékban, hogy végtelenített játék, de van pause, hogy az ember gondolkodhasson mit is akar? Mer mintha most az a két változat lenne, hogy történet befejezéssel + pause, meg végtelen történet, de nincs pause. Nekem ez így nem poén.
Akinek megvan eredetiben a War of Mine steamen, gondolom észrevette, hogy kapott valamit a raktárába. Ha nem, akkor nézze meg, 50%-os kupon a Frostpunkhoz. Így a hétvége alapján, ez is egy 3-4szer játszható hangulat játék, ennyit talán megér: https://www.instagram.com/p/Bsx0UcElZxZ/
"A Frostpunk egy éve jelent meg, ez idő alatt 1,4 millió játékos döntött a megvásárlása mellett, és mindössze 66 óra kellett, hogy a fejlesztési költséget sikerüljön megtermelni. A fejlesztők által közzétett adatok alapján a világ 195 országából 191-ben legalább egy példányt eladtak, Arubában 3-at, amiből egy árát visszakérte a vásárló. A kampányt a játékosok 43,8 százaléka fejezte be, ez idő alatt körülbelül 48000 egységnyi szenet bányásztak ki. 59% választotta a hit útját. Kiderült még, hogy átlagosan nagyjából 300-an élnek egy városban, a játékosok 2,9 százaléka elbukott az egyébként nagyon könnyű Serenity módban (akárcsak a játék producere, Marek), és mindössze 0,3 százalék tudta életben tartani embereit 100 napon túl a legnagyobb nehézségi szinten."
Na, leárazva bezsákoltam. Úgy fél óra után kezdem megérteni miről van szó, de kell egy restart.
Azt viszont alapvetően nem értem és nagyon kíváncsi leszek, hogy hova tart a játék majd és milyen lezárás lesz. Mert, amit mutat a játék környezetet nem értem, hogy mire fut ki? Hosszútávon ilyen viszonyok között az élet nem marad fent (a valóságban). Ha az egész világ egy nagy hógolyó, akkor nincs növény, ergo egy idő után enni sincs mit. Ráadásul az intro arról szól, hogy beköszönt valami mágikus jégkorszak és erre sarki régiók felé veszik az utat, ahol még hidegebb van...?
(Értem én, hogy ez csak játék, de ekkora ökörséget hogyan sikerült kitalálni...?)
Mer északon vannak érintetlen szénkészletek, illetve mert a sűrűbben lakott régiókban harcok folynak az utolsó tartalékokért. A kaját vadászatból nyerjük elsősorban, ami szerintem oké mert a fókák, pingvinek, vízben élő állatok azok eltűrik a nagy mínuszt, plusz lehet építeni üvegházat növényeknek. Szerintem befogadható az alapszitu, legalábbis nem botránkoztam meg rajta, miközben általában érzékenyen reagálok a nagy hülyeségekre. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.06.28. 08:27:44
A TWoM-hoz képest sokkal nehezebben befogadható, de eddig nagyon beszippantott. Bár érezhető, hogy a játékmenet alapja ugyanaz, csak kicsit megbolondítva. A safehouse helyett van a város, de a scoutokkal lehet lootolni.
Hát jó csak teljesen más, az egyiknek egy jelen kori háborús szituáció a háttere, a másiknak meg egy alternatív steampunk univerzum, apokalipszis közben.
Ilyen buta kérdést, csakis az elérhető legnehezebben, az első scenario első végigjátszása alatt/után úgyis levágod, hogy milyen broken combo-k vannak a játékban. Utoljára szerkesztette: Maala, 2019.06.28. 15:44:14
Hát, egyelőre még nem látok ilyet. Annyira az elején vagyok, hogy az nem vágom, hogy hol lesz sok erőforrás, mert a kitett kis halmok azok pikk-pakk elfogynak. Már a fagyott erdőket irtom és szénbánya kellene lassan, mert a felszíni szénből már alig van. Pedig alap szinten tolom. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.06.28. 15:48:36
Az nekem megbuktatta egy próbálkozásomat. Egyszer csak kiírta, hogy nincs elég férőhely, vagy nincs elég raktár? Valami ilyesmit írt ki, miközben volt még férőhely a szénnek, csak valami limitet elértem nem tudom miben, de nem sikerült rájönnöm. Szénbányával jutottam legtovább. Mondjuk így se játszottam végig, belezavarodtam a londonerekkel folytatott hadakozásba. Valahogy nem sikerült elérnem, hogy érdemben csökkenjen a számuk, ettől frusztrált lettem, és félbehagytam a játékot. Gyenge vagyok mentálisan az ilyen összetettebb menedzser játékokhoz. Egyszer csak elér egy olyan összetettségi szintet ami már egyszerre frusztrál és terheli az agyamat, és elkezd idegesíteni a game. Persze ha pontosan tudnám, hogy mit kellene tennem, hogy a folyamatok a kedvem szerint alakuljanak, akkor nem lenne probléma, csak ez az, hogy játék közben jövök rá, amire rámegy maga a játék is, és nem lesz kedvem újrakezdenei. Megosztottam veletek a problémámat. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.06.28. 21:23:41
Építettem mint a barom, meg őrjáratoztunk, meg csináltam egy baszottnagy börtönt, mindent megtettem, de alig csökkent a számuk. Voltak egy csomóan, és akkor kínkeservesen átállítottam egyet úgy, hogy egy őrjárat elkapta, és x nap börtön után feladta nézeteit. 1 darab londoner, aztán voltak vagy nem tudom hányan. Nem akartam kivárni a pillanatot mikor ezek fellázadnak és lelépnek és szarba hagynak. Főleg hogy ezzel párhuzamosan meg kibaszott hidegre fordult, és alig győztem a gőzkazán fejlesztéseit erősíteni, hatótávot növelni, széntermelést mellé szintén növelni.
Azt jól értem, hogy a Coal thumpers bárhova letéve szenet ad, de kell mellé gathering post? Mert ez így végtelen szén, soha nem fogy el. Ez azt jelenti, hogy a véges szénforrások csak arra kellenek, hogy ha valami gáz van, akkor besegítenek + raktározás.
elpusztulva van? Mert újrakezdtem, a lehető leggyorsabban odamentem. Hiába volt előtte max. közelében a hope aztán lezuhan a fenébe. Hát, ennek is "kurva sok" értelme van...
Itt hagytam magára 1,5 órára és attól is megfeküdt. Eleve olyan nevetséges erőforrás igénye van, hogy befosok. Alt+tab estén érezhetően visszafog mindent.
A hangulata viszont elkapott eddig, nagyon. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.06.29. 21:48:58
Az lehet a baj, hogy az egyik vinyóm lehet, hogy haldoklik. Amikor furcsa hangon felpörgetni magát, akkor zizis a játék. Meg néhaz autosave pillanatában. Hétfőn veszek új HDD-t (amúgy is kell) oszt meglátom, hogy mi lesz.